Toon posts:

Bezoeken GP van Zandvoort: algemene info & ontwikkelingen

Pagina: 1 ... 63 64 65 Laatste
Acties:

• Kupauw
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online
Toke_gt schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:58:
[...]

Ik had voor de zekerheid prints van de tickets meegenomen, wat erg handig was, omdat je je ticket steeds moet laten zien bij ingang naar de tribune, en je telefoon batterijen vreet.

Andere tips/ervaringen
- neem zonnebrand mee
- busreis ging prima. Is echt superstrak georganiseerd en bus had nergens oponthoud. Wel nog flink eind lopen (30 min)
- topplekken in arena, rij 19 (=halverwege), mooi uitzicht op rechte stuk links en rechte stuk naar rechts, met de grindbak echt voor je neus. Daar schoot regelmatig iemand in of doorheen, zonder groot drama. Ook leuk: veegwagen die vast kwam te zitten in het gras tijdens een pauze (daardoor begon FP2 later)
- in de fanzone is het loeidruk met eten/drinken, bij de standjes bij de tribunes is het goed te doen, tenzij je vlak na de FP gaat
- er zijn overal veel (gratis) toiletten, nooit ver lopen
- flesje water en brood mocht mee naar binnen
- je krijgt een muntje voor een beker. Beker lever je volgende keer weer in. Verder betaal je overal met pin (contactloos). Er was een storing, maar daar heb ik niks van gemerkt; was een moment vlak voor de FP2, dus zal zeker ook met drukte te maken hebben.
- ik zag iemand met een camera met lens van 30-40 cm. Leek mij behoorlijk professioneel. Ik was zelf best tevreden met het resultaat via de iphone
- het was druk, maar in mijn beleving toch bepaald niet te vergelijken met een festival. Iedereen zat vooral op zijn stoel en bleef daar, afgezien van een bezoek aan eet/drinkstand of toilet. Er waren veel lege plekken op de tribune. Als ik op televisie naar het vak kijk waar wij zaten lijkt het overvol, terwijl er toch echt stukken waren van 4-5 stoelen naast elkaar waar niemand zat. Goed te doen, in mijn beleving.
Werd er nog moeilijk gedaan over het formaat tas? Of is elke redelijk normale rugtas toegestaan?

• Holk
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 20-09 17:06
Kupauw schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 10:48:
[...]

Werd er nog moeilijk gedaan over het formaat tas? Of is elke redelijk normale rugtas toegestaan?
Ja hoor, ging prima bij maat van me. Controle bij ingang en hij kon z’n paraplu inleveren (zit er standaard in, vergeten uit te halen)

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Gisteren geweest, OV was prima, binnenkomst en tribunes waren prima, horeca was echt vreselijk. Tassencontrole was heel basaal dus eigen eten meenemen is een aanrader.

Bier halen ging nog wel maar eten halen stond je hutje-mutje een uur in de rij, voor mij nooit meer.

• Toke_gt
  • Registratie: juni 2021
  • Laatst online: 06:37
Kupauw schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 10:48:
[...]

Nee, volgens mij niet. Wij hadden minitassen bij ons, maar ik zag mensen met rugzakken die aan alle kanten uitpuilden, leek geen probleem te zijn geweest. Dus A4 hoef je niet te letterlijk te nemen, maar koeltassen en grote rugzakken of fototassen heb ik niet gezien.

• Toke_gt
Holk schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 09:52:
Minpunt was dat de kaarten voor het hele weekend alleen op zaterdag en zondag golden. Wij hadden vrijdag kaarten maar de mensen die later binnen kwamen en dus dezelfde kaarten hadden waren niet echt blij. Alles goed opgelost hoor, organisatie blokkeerde ze ook vanaf uur of 10, maar echt wel een punt voor de evaluatie
Ik snap niet zo goed wat je hier bedoelt met ‘dezelfde kaarten’? Totaal niet belangrijk verder, maar ik probeer te begrijpen wat het issue was?

En verder helemaal eens met wat je schreef over het systeem met bekermuntjes. Ik vond het positief opvallen hoe schoon het overal was toen we om 18u weggingen. Ben gewend aan een pad van vertrapt plastic.

• Holk
Toke_gt schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:47:
[...]

Ik snap niet zo goed wat je hier bedoelt met ‘dezelfde kaarten’? Totaal niet belangrijk verder, maar ik probeer te begrijpen wat het issue was?

En verder helemaal eens met wat je schreef over het systeem met bekermuntjes. Ik vond het positief opvallen hoe schoon het overal was toen we om 18u weggingen. Ben gewend aan een pad van vertrapt plastic.
Ik had vrijdag kaarten. Andere mensen hadden weekend kaarten op dezelfde plekken. De organisatie had bedacht dat het weekend alleen op zaterdag en zondag gold. Maar die mensen konden wel naar binnen…

Dat zorgde voor gedoe op de tribune (wel fijn dat er 1/3de niet was dus plek genoeg) en neem ik aan bij de ingang toen ze daar achter kwamen en ze weigerden

• Katseviool
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 10:35
Hier ook op circuit. Ik vind het echt allemaal erg goed geregeld tot nu toe.

NS was top, we hadden allemaal zitplaatsen en super goede sfeer. We kwamen aan op perron 1 en konden gelijk doorlopen en instappen.

Aankomst Zandvoort was ook wel relaxt. 15 minuten lopen en daarna waren we binnen 5 binnen, en dat is inclusief covid met ID check, toegangscontrolle en tassencontrole. Waterflesjes en krentenbollen waren allemaal geen probleem.

Op circuit is zelf is het wel wat drukker, overigens nog wel veel lege tribuneplekken.

Wbt Pit grandstand - bier halen is nog wel te doen maar eten is echt ellende. Toiletten is ook erg druk.

Ik irriteer me alleen wel aan het feit dat we constant worden opgeroepen om te gaan zitten terwijl ze in die paddock club tegenover over ons het helemaal packed is en ze daar op het balkon wel gewoon hutje mutje mogen staan.

Maar we vermaken we ons top, heerlijk zonnetje en iedereen is super vriendelijk om ons heen :)

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Holk schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:56:
[...]

Ik had vrijdag kaarten. Andere mensen hadden weekend kaarten op dezelfde plekken. De organisatie had bedacht dat het weekend alleen op zaterdag en zondag gold. Maar die mensen konden wel naar binnen…

Dat zorgde voor gedoe op de tribune (wel fijn dat er 1/3de niet was dus plek genoeg) en neem ik aan bij de ingang toen ze daar achter kwamen en ze weigerden
Ah grappig - er zijn dus Passe Partout Kaarten (3 dagen) - Weekeinde Kaarten (zat/zon) en dag kaarten. Ik kan me de verwarring wel voorstellen, deze constructie kende ik ook nog niet.

[Voor 6% gewijzigd door franssie op 04-09-2021 13:33]

Keep Calm, Carry On Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

• Toke_gt
Holk schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:56:
[...]

Ah, dubbele plekken. Dat is inderdaad supervervelend voor alle partijen. Als mensen met weekendkaarten gisteren ook naar binnen konden, is dat wel een verklaring waarom het vandaag op de tribunes minder druk lijkt dan gisteren.

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
Sfeerimpressie fanzone:

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• hoevenpe
  • Registratie: juni 2000
  • Nu online
Mooi hè, zo'n geplaceerd evenement... :+

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Wolly
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Dat wordt een mooi feestje zondag met Tiesto _/-\o_

• kraanwagen
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 06:49
Moet gewoon kunnen. Net als ongeplaceerde festivals.

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22-09 21:05
kraanwagen schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:54:
Moet gewoon kunnen. Net als ongeplaceerde festivals.
Buiten en met vaccinatie controle, zeker weten.

TheS4ndm4n#1919

• PalingDrone
  • Registratie: september 2017
  • Niet online

PalingDrone

Spookburger

hoevenpe schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:48:
[...]

Mooi hè, zo'n geplaceerd evenement... :+
Iedereen getest en zolang je je maar aan die 1,5 cm houd is er toch niks aan de hand? :+

Alle covid maatregelen waren in NL toch al lang officieus verdwenen dus als de hele samenleving alweer op standje 2019 zit zou het ook raar zijn wanneer iedereen hier nu opeens panisch gaat lopen doen in de buitenlucht.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21-09 07:51
Het probleem wat ik gister vooral heb evaren is de lange rijen bij het drinken en het volkomen gemis van eten bij de hoofdtribune. Ja begin/eind rechte stuk heb je wat tentjes, maar dat is echt niet voldoende voor de hele tribune en bovendien gaan mensen dan langs elkaar lopen. Met die lange rijen worden ze ook nog eens samengedrukt en loopt het ook niet eens meer door.

Maar waarom niet wat frietkramen oid ertussen? Dat snap ik echt niet. En bij de drinkkraampjes ging het gewoon echt veel te traag. De capaciteit van dat alles was gewoon niet in lijn met hoeveel mensen er op die tribunes stonden. Drinken had veel sneller gekund (gewoon meer voortappen/bereiden) en eventueel het inwisselen van afval voor die muntjes op een aparte locatie doen zodat je dat alvast gehad hebt. En wat meer prullenbakken want die stonden er ook niet veel. Sure je moet je bekers inwisselen, maar men heeft toch wel wat meer afval.

Goed, de dag gister zelf was wel gewoon top, fietsen erheen ging prima, lopen ook wel en op de tribune heel goed zicht. Zat op rij 7 voor de Haas pitbox van Schumacher dus dat was gewoon top. Nog een paar pitstops gezien en verder gewoon prima sessies.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Katseviool
Ik snap inderdaad werkelijkwaar niet wie nuchter de eetgelegenheden bij de Grand stand heeft bedacht. Wat een ellende, amper aanbod en is echt amper door te komen :(

[Voor 3% gewijzigd door Katseviool op 04-09-2021 14:32]

• d0s
  • Registratie: augustus 2004
  • Nu online

d0s

sssst

Drama inderdaad. Ook vandaag weer diverse pinstoringen trouwens. Broodje Unox 3 kwartier in de rij gestaan, TIJDENS fp3.

Er missen gewoon tentjes tussenin. Maar eigenlijk is het gewoon veel te druk. Als er 100k man waren geweest had ik m'n hart vast gehouden.

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:29
Eastside is druk, maar het is wel te doen. Voor de volle 100% mag er wel wat meer bij, maar opzich wel te doen. Wc's ook prima geregeld.

• PalingDrone
  • Registratie: september 2017
  • Niet online

PalingDrone

Spookburger

edit:
oopsie, topics verwisseld

[Voor 79% gewijzigd door PalingDrone op 04-09-2021 15:04]

• Katseviool
d0s schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 14:44:
Drama inderdaad. Ook vandaag weer diverse pinstoringen trouwens. Broodje Unox 3 kwartier in de rij gestaan, TIJDENS fp3.

Er missen gewoon tentjes tussenin. Maar eigenlijk is het gewoon veel te druk. Als er 100k man waren geweest had ik m'n hart vast gehouden.
Precies, zo’n 50 minuten in de rij gestaan voor 2 hamburgers en toen ik moest betalen wederom een pinstoring 8)7

Je merkte ook wel lichte agressie ontstaan naarmate kwalificatie dichterbij kwam. Maar ook de snelheid van bakken was echt triest. Doen ze bij Lowlands/Pinkpop een stuk beter.

• RocketKoen
Katseviool schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:25:
[...]

Precies, zo’n 50 minuten in de rij gestaan voor 2 hamburgers en toen ik moest betalen wederom een pinstoring 8)7

Je merkte ook wel lichte agressie ontstaan naarmate kwalificatie dichterbij kwam. Maar ook de snelheid van bakken was echt triest. Doen ze bij Lowlands/Pinkpop een stuk beter.
dat zijn vaak exact dezelfde bedrijven. Dit is niet de horeca van Zandvoort zelf.

Al gok ik dat die bedrijven al hun ervaren personeel kwijt zijn geraakt en nu met uitzendkrachten werken die vandaag hun 2e werkdag hadden.

TheS4ndm4n#1919

• jan390
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 12:20
Voor diegene op het circuit: hoe goed zijn de controles en gaat het lukken om eten/drinken en een DSLR camera mee naar binnen te nemen?

• Djerro123
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 09:59
jan390 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:57:
Voor diegene op het circuit: hoe goed zijn de controles en gaat het lukken om eten/drinken en een DSLR camera mee naar binnen te nemen?
Vandaag eerste dag geweest. Je kan gewoon wat broodjes en water meenemen, ander drinken is niet toegestaan. Beetje afhankelijk van je controleur trouwens, wij werden amper gecontroleerd maar achter ons werd iemands tas praktisch uitgeschud.

Ik ben wel tevreden met hoe het was. Erg leuke sfeer en nergens echt lang hoeven te wachten. Langste was 10 min bij het bier halen, 30 min voor de kwalificatie. Eten hebben we strategisch uitgezocht (patat was rustig dus daarmee geluncht, later nog bakje kibbeling omdat er dikke rij stond bij de burger en kebab tent). NS heeft het echt super goed gedaan, waren om 0900 op Amsterdam CS en zit nu in de sprinter terug naar CS. Ja trein zit vol duh maar niet oneigenlijk vol en ik hoefde amper te wachten. Echt onder de indruk mag ik wel zeggen.

Morgen gaan we wel wat later, het entertainment hebben we nu wel gezien en het was verraderlijk koud op de tribunes. Achter de tribunes was het heerlijk, daar was je uit de wind. Morgen toch een trui mee.

Voor degene die geïnteresseerd zijn (had zelf ook om prijzen gevraagd):
Patat oorlog 5,80, bakje kibbeling 7.50, halve liter bier (groot) 5.25.

Wat me nog wel opviel is dat de lege plekken wel gecentreerd leken te zijn. Sommige tribunes echt voor een kwart vol, andere afgeladen. Maar goed nogmaals: hele leuke sfeer en voor ons was het bijzonder dit eens mee te maken. Zin in morgen!

• alienfruit
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 02:30

alienfruit

the alien you never expected

5.25euro voor een halve liter bier is een nette prijs! Ik ben bij de lokale pub omgerekend 7euro kwijt voor een pint

• jadjong
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 10:31
RocketKoen schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:31:
[...]
dat zijn vaak exact dezelfde bedrijven. Dit is niet de horeca van Zandvoort zelf.

Al gok ik dat die bedrijven al hun ervaren personeel kwijt zijn geraakt en nu met uitzendkrachten werken die vandaag hun 2e werkdag hadden.
Al waren het dezelfde werknemers, na anderhalf jaar gaat alles toch weer wat stroever dan je denkt. :+

• Katseviool
Leuke dag gehad en gewoon Max op pole!

Ook terugreis weer top geregeld door de NS _/-\o_

Zin in morgen! Tip trouwens als je morgen met de trein gaat en naar gate 2 moet, neem gate 1. Is veel sneller.

Kleine irritatie: bij de paddock club geen 2/3 en hoefden ze ook niet te zitten 8)7

• Den_S85
  • Nu online
alienfruit schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 17:29:
5.25euro voor een halve liter bier is een nette prijs! Ik ben bij de lokale pub omgerekend 7euro kwijt voor een pint
Eerlijk toegegeven, dat viel me echt gigantisch mee!

Nu in de touringcar wachten tot we terug rijden, die zijn lekker handig in één lange rij geparkeerd, dat is wel heel apart. Als nummer 1 niet vertrekt, kan bus 2 en verder niet vertrekken.

Mooie shows van Mental Theo, maar het is geen festival hoor 😂

• The_Zohan
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 08:58
Ik mag er morgen ook bij zijn, plek op de Pit Grandstand.
Ik probeer in te schatten waar ik ergens zit; begint nummeren gewoon van links naar rechts? En rijnummer hoe lager hoe verder beneden?

Enig idee hoever stoelen er in een rij zitten en hoeveel rijen er zijn?

• Hark_k
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22-09 23:07
The_Zohan schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 18:33:
Ik probeer in te schatten waar ik ergens zit; begint nummeren gewoon van links naar rechts? En rijnummer hoe lager hoe verder beneden?

Enig idee hoever stoelen er in een rij zitten en hoeveel rijen er zijn?
Ik schat iets van 60 rijen, lage nummers onderaan inderdaad. Op je ticket staat ook een ingangnummer. Rond 100 is ter hoogte van de pits, bij de Tarzan bocht is 150

• Holk
alienfruit schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 17:29:
5,50 voor een enkele tosti was wel even slikken (zonder saus)

• JvS
  • Laatst online: 08:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

Thanks alles voor alle tips! Ik neem belegde bolletjes, krentenbollen en water mee en ga lekker biertes drinken daar! FIets staat op Amsterdam Sloterdijk, morgen 0715 kom ik daar aan. We zitten in tarzan Goud 1. Vet zin in!

• dglavimans
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 00:20
dglavimans schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 07:39:
Misschien vloeken in de kerk wellicht. Ik zou graag een Vettel Aston Martin petje willen hebben… Maar eigenlijk zie ik overal (terecht) Red Bull standjes.. Zijn andere teams ook aanwezig met merc?

Gelukt!

Over de dag zelf:

- Treinen overdag goed geregeld. Was enorm vroeg maar was niet druk ( 2 uur van tevoren op Zandvoort )

- Daardoor was het binnen komen ontzettend snel

- Race 1 was geweldig van de F3

- Tribunes waren niet super hoog. Heerlijke plekken

- WC en eten was na de F3 race 1 ontzettend druk. Ben festivals gewend en vergeleken met dit is het echt heel slecht

- complimenten aan het publiek. Wat waren ze ontzettend leuk. Applaus voor HAM en gewoon enorm goeie sfeer

- de loopbrug was afgedekt bij station. Kleinigheidje maar voor iemand met zo veel hoogtevrees echt heel fijn.. Same voor tribune zat op rij 34 maar was niet hoog!

Al met al wat een dag.. Eerste keer F1 ooit en alles klopte vandaag. Klinkt zo stom maar ik ben een gelukkig mens. Jammer dat VET niet ver kwam.. Maar heb genoten van elke rijder.. En wat was dit mooi ook het gejuich voor Max.. Volgend jaar weer

[Voor 9% gewijzigd door dglavimans op 04-09-2021 19:29]

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

RocketKoen schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:31:
[...]

Nah, op lowlands zijn de dranktentjes volledig door uitzendpersoneel bezet. Alleen hebben ze daar wel gewoon een goed systeem met vooraf getapte biertjes (die in rijen van 6 worden ingeschonken in bladen van 6x8 ofzo) en ingeschonken drankjes. Betalen met munten gaat denk ik ook sneller dan betalen met pin.

• Keida
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 23:06
JvS schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 19:26:
[...]

Nah, op lowlands zijn de dranktentjes volledig door uitzendpersoneel bezet. Alleen hebben ze daar wel gewoon een goed systeem met vooraf getapte biertjes (die in rijen van 6 worden ingeschonken in bladen van 6x8 ofzo) en ingeschonken drankjes. Betalen met munten gaat denk ik ook sneller dan betalen met pin.
Nou niet met de PIN die op Zandvoort wordt gebruikt. Pas neerleggen en direct betaald. Of zelfs in omgekeerde volgorde… supersnel

IJsdikte op de Elfstedentocht

• PolarBear
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
JvS schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 19:26:
[...]

Het lijkt mij ook dat het goed te regelen valt. In de Arena gaat ook in de rust 30-40.000 man in een kwartier eten en drinken halen en dat kan ook prima. Met pin/cc betaling. Mij lijkt ook dat de ondernemers die achter de catering zitten er ook voordeel bij hebben dat de rijen niet eindeloos zijn. Met de prijzen die gevraagd worden moet je toch een redelijke marge kunnen halen en je wil dan toch zo veel mogelijk verkopen lijkt mij.

• Erapaz
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 17-09 14:52
Djerro123 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 17:22:
[...]

Vandaag eerste dag geweest. Je kan gewoon wat broodjes en water meenemen, ander drinken is niet toegestaan. Beetje afhankelijk van je controleur trouwens, wij werden amper gecontroleerd maar achter ons werd iemands tas praktisch uitgeschud.

Ik ben wel tevreden met hoe het was. Erg leuke sfeer en nergens echt lang hoeven te wachten. Langste was 10 min bij het bier halen, 30 min voor de kwalificatie. Eten hebben we strategisch uitgezocht (patat was rustig dus daarmee geluncht, later nog bakje kibbeling omdat er dikke rij stond bij de burger en kebab tent). NS heeft het echt super goed gedaan, waren om 0900 op Amsterdam CS en zit nu in de sprinter terug naar CS. Ja trein zit vol duh maar niet oneigenlijk vol en ik hoefde amper te wachten. Echt onder de indruk mag ik wel zeggen.

Morgen gaan we wel wat later, het entertainment hebben we nu wel gezien en het was verraderlijk koud op de tribunes. Achter de tribunes was het heerlijk, daar was je uit de wind. Morgen toch een trui mee.

Voor degene die geïnteresseerd zijn (had zelf ook om prijzen gevraagd):
Patat oorlog 5,80, bakje kibbeling 7.50, halve liter bier (groot) 5.25.

Wat me nog wel opviel is dat de lege plekken wel gecentreerd leken te zijn. Sommige tribunes echt voor een kwart vol, andere afgeladen. Maar goed nogmaals: hele leuke sfeer en voor ons was het bijzonder dit eens mee te maken. Zin in morgen!
Volgens de organisatie mag je geen eten meenemen en bieden ze gevarieerd aan; maar ik lees hier alleen maar frituur en kebab. Hebben ze ook normaal gezond eten? Quinoa salade of een pokébowl of zo? Desnoods bruin brood met hummus?

• Den_S85
  • Nu online
Erapaz schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:12:
[...]

Volgens de organisatie mag je geen eten meenemen en bieden ze gevarieerd aan; maar ik lees hier alleen maar frituur en kebab. Hebben ze ook normaal gezond eten? Quinoa salade of een pokébowl of zo? Desnoods bruin brood met hummus?
Nope, het is friuur, bakplaat of broodje Unox. Geen gezonde hap.

• Erapaz
Den_S85 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:14:
[...]

Jammer, gemiste kans. Ze hadden best de lokale kaasboer en slager uit kunnen nodigen.

• jadjong
Zijn er hier eigenlijk nog campinggasten? Ben wel benieuwd hoe dat gaat.

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Hoe druk is het nou eigenlijk in de trein zelf? Ik heb tot nu toe alleen foto's gezien van een boel mensen op het perron.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• bvk
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 10:52

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

[...]

Ik heb toch echt wel mensen gezien met broodjes met een hoop groenvoer ertussen, soort van "broodje gezond" idee zeg maar.

Verder inderdaad wat hierboven al vaak genoemd is, de NS had het prima voor elkaar, de hele ingangs controle verliep soepel en je plaats heb je met aanwijzingen van de stewards ook zo gevonden. Ik heb zelf niets bij de stands gekocht omdat ik gewoon water en brood bij me had. Af en toe keek ik wel verlekkerd naar die koude halve liters bier, maar de gedachte aan lange wachtrijen plus het steeds naar de toilet moeten hielden me tegen.... ;)

Plus dat de mensen die dachten even snel wat te eten of drinken te halen dus gewoon de halve kwalificatie gemist hebben.

Ik was vergeten om een petje mee te nemen en dat heb ik geweten, de zon was verassend (pun intended) fel voor september!

* bvk heeft nu een rood en verbrand hoofd ;)

Specs https://www.gatheringofkoks.nl

• Katseviool
g0tanks schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:25:
Hoe druk is het nou eigenlijk in de trein zelf? Ik heb tot nu toe alleen foto's gezien van een boel mensen op het perron.
Treinen waren heel relaxt. Kon zowel heen als terug gewoon zitten.

• Katseviool
bvk schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:26:
[...]

Ik heb toch echt wel mensen gezien met broodjes met een hoop groenvoer ertussen, soort van "broodje gezond" idee zeg maar.

Verder inderdaad wat hierboven al vaak genoemd is, de NS had het prima voor elkaar, de hele ingangs controle verliep soepel en je plaats heb je met aanwijzingen van de stewards ook zo gevonden. Ik heb zelf niets bij de stands gekocht omdat ik gewoon water en brood bij me had. Af en toe keek ik wel verlekkerd naar die koude halve liters bier, maar de gedachte aan lange wachtrijen plus het steeds naar de toilet moeten hielden me tegen.... ;)

Plus dat de mensen die dachten even snel wat te eten of drinken te halen dus gewoon de halve kwalificatie gemist hebben.

Ik was vergeten om een petje mee te nemen en dat heb ik geweten, de zon was verassend (pun intended) fel voor september!

* bvk heeft nu een rood en verbrand hoofd ;)
Lol, ja hier ook best wel goed verbrand :F

• Katseviool
JvS schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 19:24:
Thanks alles voor alle tips! Ik neem belegde bolletjes, krentenbollen en water mee en ga lekker biertes drinken daar! FIets staat op Amsterdam Sloterdijk, morgen 0715 kom ik daar aan. We zitten in tarzan Goud 1. Vet zin in!
Dan ben je goed op tijd. Ik was vandaag om 8:30 vanaf Amsterdam CS en was iets voor 9:30 binnen. Was daarna wel even lange zit voordat F3 begon.

• Djerro123
g0tanks schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:25:
De treinen waar ik in zat waren redelijk vol maar niet hutje mutje zeg maar. Er stonden wel een aantal mensen, maar meerendeel zat gewoon.

Ik weet niet waarom maar van mijn eerste F1 bezoek ben ik toch wel het meest onder de indruk van hoe de NS dit geregeld heeft haha, echt klasse

• Toke_gt
[...]

En wraps, fruitbekers, smoothies. Ik zag ook mensen met broodjes gezond, maar kon niet ontdekken waar ze die hadden gekocht. Verder pizza, poffertjes en kipsate van de grill, maar is niet helemaal de categorie gezond ;-)

• bvk
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 10:52

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Djerro123 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:43:
[...]

De treinen waar ik in zat waren redelijk vol maar niet hutje mutje zeg maar. Er stonden wel een aantal mensen, maar meerendeel zat gewoon.

Ik weet niet waarom maar van mijn eerste F1 bezoek ben ik toch wel het meest onder de indruk van hoe de NS dit geregeld heeft haha, echt klasse
Eerlijk is eerlijk, de rest van de NS reizigers in het land heeft het wel gemerkt: er is een hoop materieel en personeel ingezet ten koste van andere lijnen...

Specs https://www.gatheringofkoks.nl

• MaZo
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
[...]

Jij kunt beter niet naar Spa. Daar zag ik tientallen hamburgers in één grote pan gebakt worden. Voor de jus werd er een halve emmer water bijgeflikkerd.

• RocketKoen
bvk schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:52:
[...]

Eerlijk is eerlijk, de rest van de NS reizigers in het land heeft het wel gemerkt: er is een hoop materieel en personeel ingezet ten koste van andere lijnen...
Niet anders dan bij bijvoorbeeld Koningsdag.

TheS4ndm4n#1919

• marhem
  • Registratie: augustus 2021
  • Laatst online: 07-09 09:58
jadjong schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:23:
Zijn er hier eigenlijk nog campinggasten? Ben wel benieuwd hoe dat gaat.
Gaan zo naar de party op de lakens. Geen 538 camping, geen camera's geen pers. Mooi eigen party bouwen. Oo circuit gewoon perfect geregeld. Geen abnormale prijzen, goede wc faciliteiten. En inderdaad weinig vega... gelukkig! :9

• PhilipsFan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 03:08
[...]

Ik begrijp niet dat dit geen onderdeel van de vergunning is. Niet dat ze perse gezond eten en drinken moeten aanbieden, maar dat het gewoon verplicht wordt dat iedereen z'n eigen mag meenemen? Wat is dat voor onzin dat dat niet mag? Stel je hebt een ziekte en je kunt niet eten wat ze daar aanbieden?

• dglavimans
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 00:20
Mocht je morgen trouwens gaan.. Volgens mij is het hier al gezegd maar ik ben weer eigenwijs: zonnebrand. Neem het mee want ik ben mij toch een partij verbrand zie ik nu :p

• jadjong
PhilipsFan schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:07:
[...]

Ik begrijp niet dat dit geen onderdeel van de vergunning is. Niet dat ze perse gezond eten en drinken moeten aanbieden, maar dat het gewoon verplicht wordt dat iedereen z'n eigen mag meenemen? Wat is dat voor onzin dat dat niet mag? Stel je hebt een ziekte en je kunt niet eten wat ze daar aanbieden?
De ticketprijs dekt de kosten niet, eten hoort bij het verdienmodel. Als je vanwege medische redenen specifiek eten nodig hebt is mijn ervaring dat daar geen probleem van gemaakt wordt. Maar dan moet je niet genoeg eten voor de gehele vriendengroep bij je hebben. :P

• arene
  • Laatst online: 22-09 00:39
[...]

Dat is echt niet waar. Achter de Arena in ieder geval is ook een fruittent.
Wat een gave dag trouwens zeg! Vervoer perfect vanaf Amsterdam Centraal en als je een beetje timed hoef je voor eten en drinken en wc niet lang te wachten is mijn ervaring. En Max natuurlijk. Die Arena is echt indrukwekkend. Morgen weer!

• PhilipsFan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 03:08
jadjong schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:16:
[...]

De ticketprijs dekt de kosten niet, eten hoort bij het verdienmodel. Als je vanwege medische redenen specifiek eten nodig hebt is mijn ervaring dat daar geen probleem van gemaakt wordt. Maar dan moet je niet genoeg eten voor de gehele vriendengroep bij je hebben. :P
Dat snap ik wel, maar je wilt gewoon niet hoeven uitleggen aan zo'n bewaker dat je een ziekte hebt. Dat soort dingen zijn prive. En volgens mij maakt het uiteindelijk niet zoveel uit. Als je wel gewoon eten mee naar binnen mag, dan zijn er nog steeds ZAT mensen die ter plekke eten kopen. En mensen die zelf eten mee willen als het niet mag, krijgen dat vaak toch wel voor elkaar. Dus hoeveel meer eten ze nu echt verkopen door dat te verbieden...

• jan390
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 12:20
Voor diegene die op de hoofdtribune of Ben Pon tribune zitten. Zie je daar nog iets van de Hugenholtzbocht?

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 09:14
Ja, er zit daar geen tribune voor dus als je wat hoger zit kun je ze daar ook zien.

• DoeEensGek
Toke_gt schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:49:
[...]

En wraps, fruitbekers, smoothies. Ik zag ook mensen met broodjes gezond, maar kon niet ontdekken waar ze die hadden gekocht. Verder pizza, poffertjes en kipsate van de grill, maar is niet helemaal de categorie gezond ;-)
Er waren tentjes waar je broodjes kon halen maar ook croissants en dat soort dingen. Ze hebben bruin en wit(Italiaanse bollen) mocht je het helemaal willen weten.

Stomme is dat bij de hamburgers en friettent het retedruk was, maar bij de broodjes dus heerlijk rustig. Zelfs na fp3. Dat was ook gelijk het drukste moment. Daar omheen was het allemaal prima te doen!
Oh en amper rotzooi! Dat viel gewoon op.

Oh en je kan zelfs pizza halen! De keuze is reuze.

• TgR_KILLER
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21-09 19:48

TgR_KILLER

PSN: Recklezz84

Ik zat recht voor de pits van Max vandaag, heerlijke dag gehad :D, ik had zonnebrand mee, in een tasje samen met een pet en een powerbank. Is niet eens gecontroleerd.... maar ik had ook niks bij wat niet mocht haha.

Stonden op de parking in Zand voort (VIP parking) en vanuit daar met de bus naar het circuit, was goed geregeld. In Zandvoort geen files of wat dan ook, iedere kruising had een verkeersregelaar dus allemaal goed.

Eten en drinken op t circuit kan ik weinig over zeggen aangezien we toegang tot de corporate lounge hadden.

Overigens had ik de hele dag perfect 4g bereik (Vodafone) geen seconden geen bereik gehad.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
OverlandingNL Twitter | OverlandingNL Instagram

• robbinonline
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 10:27

robbinonline

http://goo.gl/OKn06A

Vandaag voor de tweede dag geweest. Na gister vandaag wat krentenbollen en koeken mee naar binnen genomen was geen probleem. Zin in morgen moet de kers op de taart worden.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• Erapaz
Toke_gt schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:49:
[...]

Ah top, goed nieuws! Ben al wakker, beetje vroeg :) Hopelijk lukt het nog even te tukken…

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Erapaz schreef op zondag 5 september 2021 @ 01:30:
[...]

Ah top, goed nieuws! Ben al wakker, beetje vroeg :) Hopelijk lukt het nog even te tukken…
Ik zit al op de trein te wachten in Utrecht. We gaan op tijd komen :P

• stylezzz
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 11:00
JvS schreef op zondag 5 september 2021 @ 06:31:
[...]

Ik stap net in de boemel naar zandvoort vanuit adam cs. Stilte voor de storm :D

SPECS

• Teletekst
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
Ik ga zo vertrekken. Twijfel nog om mijn camera mee te nemen, maar denk dat ik hem toch maar thuis laat.
Als ze hem innemen. Kun je hem dan wel terugkrijgen later?

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
stylezzz schreef op zondag 5 september 2021 @ 06:48:
[...]

Ik stap net in de boemel naar zandvoort vanuit adam cs. Stilte voor de storm :D
En ik net aan mijn kopje koffie..zo in de trein vanuit Dronten naar Amsterdam. Heb er zin in!
Cola en water flesje en bolletjes in de tas..we zien wel wat er binnenkort :+

• DoeEensGek
Teletekst schreef op zondag 5 september 2021 @ 06:59:
Ik ga zo vertrekken. Twijfel nog om mijn camera mee te nemen, maar denk dat ik hem toch maar thuis laat.
Als ze hem innemen. Kun je hem dan wel terugkrijgen later?
Om je nek, vest er over. Ze zijn vooral bezig met eten in tassen! Ik had koeken in mijn zak gedaan en krentenbollen. Mijn zus had een zak oud brood bovenin der tas gedaan met flesje. Daaronder wat kleding en daaronder ook krentenbollen en drinken. Oud brood kon ze weggooien met het halfvolle flesje water. De rest ging mee naar binnen.

Andere tip, ik had met kpn slecht internet! 4g uitgezet, dat scheelt een hoop! Mocht je dus hopeloos internet hebben, kijk bij de instellingen en zet 5g en 4g uit. Vodafone en Tele2 schijnt betere dekking te hebben.

[Voor 3% gewijzigd door DoeEensGek op 05-09-2021 07:24]

• Teletekst
  • Niet online
@DoeEensGek Inmiddels onderweg en heb de gok toch maar niet genomen. Heb nu een pocket camera mee. Is in ieder iets scherper dan telefoon

• DoeEensGek
Teletekst schreef op zondag 5 september 2021 @ 07:23:
@DoeEensGek Inmiddels onderweg en heb de gok toch maar niet genomen. Heb nu een pocket camera mee. Is in ieder iets scherper dan telefoon
Foto's zijn leuk, maar geniet ervan. De Red Bull kleuren spat er vanaf in het echt! Daar kan geen foto tegen op.

Veel plezier allemaal die vandaag gaan.

• Teletekst
  • Niet online
@DoeEensGek dat had ik me zelf inmiddels ook bedacht. Eerste grand prix waar ik live heen ga. En wat voor een. Voor iedereen die gaat heel veel plezier. Hopen op een mooie race!

• Erapaz
DoeEensGek schreef op zondag 5 september 2021 @ 07:26:
[...]

Foto's zijn leuk, maar geniet ervan. De Red Bull kleuren spat er vanaf in het echt! Daar kan geen foto tegen op.

Veel plezier allemaal die vandaag gaan.
Lag vannacht te draaien om toch de DSLR mee te nemen. Ik doe dat altijd en dan wordt dit zo’n gat in mijn verzameling.

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Gisteren een bijzonder leuke dag gehad, om eerlijk te zijn weinig tot niets aan te merken op het geheel. De mobiliteit viel me echt heel erg mee (fietspad was goed begaanbaar gelet op de drukte, route Zandvoort-in helder aangegeven, fietsenstallingen waren ruim voor handen, treinen die langskwamen (fietspad loopt deels langs het spoor) zaten overduidelijk niet tot de nok toe gevuld (dat hoorden we ook van medebezoekers die wel met de trein waren), wandelroute goed aangegeven, etc). Entree ging erg soepel, de tassencontrole was gewoon zoals de gemiddelde tassencontrole (een snelle blik in m'n eastpak-rugtas en ik kon doorlopen, met m'n twee flesjes water, krentenbolletje, systeemcamera en wat losse spulletjes). Op het terrein zelf was genoeg bewegingsruimte. En de arena waar ik zat was gezellig gevuld met mooi zicht op een leuk deel van de baan, en een entertainment die uiteindelijk hun best deed om er wat van te maken.

De enige minpunten die je kunt bedenken vallen imho echt in de categorie "Zoekt en gij zult vinden". Lange rijen tijdens lunchtijd bij de eettentjes (tja.. dan moet je maar voor een minder populaire hap gaan :P ), zonnebrand vergeten te smeren omdat het toch niet altijd even warm was maar de zon op een bepaald moment wel flink stond te schijnen (....), er tijdens het wandelen van de fietsenstalling naar de ingang achter komen dat je de fiets ook nog prima dichterbij had kunnen parkeren omdat er bij de stallingen nul controle was op je reservering (was ik nog maar even terug gegaan, want 's avonds was het extra zuur |:( :P ). Dat soort dingen. Maar een dikke pluim aan de organisatie!

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Katseviool
DoeEensGek schreef op zondag 5 september 2021 @ 07:21:
[...]

Om je nek, vest er over. Ze zijn vooral bezig met eten in tassen! Ik had koeken in mijn zak gedaan en krentenbollen. Mijn zus had een zak oud brood bovenin der tas gedaan met flesje. Daaronder wat kleding en daaronder ook krentenbollen en drinken. Oud brood kon ze weggooien met het halfvolle flesje water. De rest ging mee naar binnen.

Andere tip, ik had met kpn slecht internet! 4g uitgezet, dat scheelt een hoop! Mocht je dus hopeloos internet hebben, kijk bij de instellingen en zet 5g en 4g uit. Vodafone en Tele2 schijnt betere dekking te hebben.
+ WiFi en Bluetooth uitzetten :)

• Falcon
  • Laatst online: 09:30

Falcon

Q.A. Engineer (.net/azure)

Ik had met KPN goed bereik in de hairpins (bocht 10) voor de record. Geniet ervan mensen!

Sfeerimpressie

[Voor 81% gewijzigd door Falcon op 05-09-2021 08:41]

"You never come second by putting other people first"

• DoeEensGek
Falcon schreef op zondag 5 september 2021 @ 08:39:
Ik had met KPN goed bereik in de hairpins (bocht 10) voor de record. Geniet ervan mensen!

Sfeerimpressie
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Jij zat dus vlak bij mijn zusje en der aanhang. Zat zelf op eastside en daar had ik er veel last van, misschien zaten er ook veel kpn klanten om mij heen. 3g hielp mij ook prima de dag door. :)

@Katseviool Bluetooth is voor de miband wel handig. Wifi had ik niet veel aan.

[Voor 4% gewijzigd door DoeEensGek op 05-09-2021 09:16]

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Gisteren hele mooie dag gehad. Alles top op eettentjes na, uur in de rij voor frietje is too much. Maar je moet wel, want officieel mag je niks mee...

Plek was top :)

• DoeEensGek
@AGee Wij hadden hetzelfde bij onze fietsenstalling (Baku). Waarschijnlijk heeft niemand zijn reservering afgezegd, van de mensen die niet komen en hadden ze daarom de controle maar weggelaten.

• Erapaz
JvS schreef op zondag 5 september 2021 @ 06:31:
[...]

Uiteindelijk tot half 8 geslapen. Was om 10 uur op het circuit. Lekker rustig bij de ingang nog. Prima op tijd voor F3, broodjes en water gewoon mee naar binnen.

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Hoe gaaf is dit

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• majoh
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 09:37
Arena-in is echt fijne plek. Einde van de loop route. Dus niet super druk. Alleen de mensen die er moeten zijn.

En toch bij een van de mooiste bochten.

Zin in vandaag.

• Erapaz
Pff, erger me nu al aan het klapvee, iets te veel carnaval sfeertje dit. Normaal zit je toch tussen de F1 fans.

• CousinBoneless
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 19:40
AGee schreef op zondag 5 september 2021 @ 08:10:
Gisteren een bijzonder leuke dag gehad, om eerlijk te zijn weinig tot niets aan te merken op het geheel. De mobiliteit viel me echt heel erg mee (fietspad was goed begaanbaar gelet op de drukte, route Zandvoort-in helder aangegeven, fietsenstallingen waren ruim voor handen, treinen die langskwamen (fietspad loopt deels langs het spoor) zaten overduidelijk niet tot de nok toe gevuld (dat hoorden we ook van medebezoekers die wel met de trein waren), wandelroute goed aangegeven, etc). Entree ging erg soepel, de tassencontrole was gewoon zoals de gemiddelde tassencontrole (een snelle blik in m'n eastpak-rugtas en ik kon doorlopen, met m'n twee flesjes water, krentenbolletje, systeemcamera en wat losse spulletjes). Op het terrein zelf was genoeg bewegingsruimte. En de arena waar ik zat was gezellig gevuld met mooi zicht op een leuk deel van de baan, en een entertainment die uiteindelijk hun best deed om er wat van te maken.

De enige minpunten die je kunt bedenken vallen imho echt in de categorie "Zoekt en gij zult vinden". Lange rijen tijdens lunchtijd bij de eettentjes (tja.. dan moet je maar voor een minder populaire hap gaan :P ), zonnebrand vergeten te smeren omdat het toch niet altijd even warm was maar de zon op een bepaald moment wel flink stond te schijnen (....), er tijdens het wandelen van de fietsenstalling naar de ingang achter komen dat je de fiets ook nog prima dichterbij had kunnen parkeren omdat er bij de stallingen nul controle was op je reservering (was ik nog maar even terug gegaan, want 's avonds was het extra zuur |:( :P ). Dat soort dingen. Maar een dikke pluim aan de organisatie!
Dit braam ik volledig. Toporganisatie. Ik moest mijn fiets ook o p25min lopen parkeren (Yas Marina), maamaar daar was nul controle, evenals bij de parkings op 5min lopen vanaf het circuit.

Qua catering waren er ook tosti kraampjes (heerlijke tosti's), pasta, broodjes kip etc.

Alleen na FP3 erg druk, maar zelfs toen had ik binnen 5min een bakje pasta. Bij de frites/burger kraam stond wel een wachtrij van +-15mins.

Toiletten: ook super. Nooit langer dan 3 minuten hoeven wachten. Vaak loonde het om een toiletingang verder te lopen (die waren iedere 100m), en was het daar bijv. Veel rustiger.

Mental Theo tussen de races door, met een opzwepend dansend publiek was trouwens ook heel tof. Echt festivalachtig. Ik lees ook internationaal dat dat heel tof werd gevonden.

• Wasp
  • Nu online
Erapaz schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:47:
Pff, erger me nu al aan het klapvee, iets te veel carnaval sfeertje dit. Normaal zit je toch tussen de F1 fans.
Ik had gisteren precies hetzelfde. Dit was mijn eerste F1 bezoek ooit dus ik ging er neutraal in. Maar dit is dus weer typisch Nederlands? :D

En constant aangejaagd worden door de man in het rode colbertje, handjes in de lucht! Maar wel blijven zitten! Wie heeft er zin in een feestje? Waar is het feestje? Hier is het feestje! Wel blijven zitten hoor! En SPRINGEN!! Maar wel op je stoel blijven! ...

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 2080 Super | Mijn livesets

• Erapaz
Wasp schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:51:
[...]

Ik had gisteren precies hetzelfde. Dit was mijn eerste F1 bezoek ooit dus ik ging er neutraal in. Maar dit is dus weer typisch Nederlands? :D

En constant aangejaagd worden door de man in het rode colbertje, handjes in de lucht! Maar wel blijven zitten! Wie heeft er zin in een feestje? Waar is het feestje? Hier is het feestje! Wel blijven zitten hoor! En SPRINGEN!! Maar wel op je stoel blijven! ...
Ja dit is echt anders. Heb al veel GP’s bezocht. Dit ligt veel dichter bij Koninginnedag dan een GP qua sfeer. Gelukkig volgende week naar Monza tussen de tifosi om het te balanceren.

• TIGER1125
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 22-09 12:50
dglavimans schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 07:39:
Misschien vloeken in de kerk wellicht. Ik zou graag een Vettel Aston Martin petje willen hebben… Maar eigenlijk zie ik overal (terecht) Red Bull standjes.. Zijn andere teams ook aanwezig met merc?
Een wat late reactie ondertussen: O-)
Ook in de fanzone staan aan de rechterzijde (gezien vanaf Gate 2 zeg maar) tegenover de drinks kraampjes diverse "F1 shops", daar (Red Bull, Ferrari en Mercedes hebben een eigen unit daar) is één grote met heel veel merchandise. Nu hoorde ik gisteren wel dat er geen levering was geweest. Dus voor een hoop dingen was het wat karig.

Korte review van de organisatie van gisteren van mijn kant: (misschien help ik de bezoeker van vandaag er nog mee) Mainstraight, Tarzan-in Tribune

Wanneer je "out-of-sync" je ding buiten de tribune doet is het prima verplaatsen en verblijven op het circuit. (vandaag misschien iets lastiger vanwege het beperkte aantal races en dergelijke) Enige min puntje dat je zou kunnen aantekenen is het gebrek aan eet kraampjes langs de Mainstraight. (alleen helemaal aan het einde bijna in de tarzanbocht zeg maar :9 ) en een klein pleintje achter aan het begin van de mainstraight.

Daartussen zijn geen eetkraampjes en (vanaf het begin van de mainstraight gezien) aan je linkerzijde vooral hospitality tenten. Aan de rechter zijde voldoende drank krampjes en kraampjes. In mijn ogen zou het verplaatsen van één van die tenten naar een andere locatie en die ruimte voor eet kraampjes gebruiken al veel schelen.

Overigens wel een goed gevarieerd aanbod (voor zover ik gezien heb): Broodjes, Friet en snacks, Burger, Pasta, Pizza, Tosti, (fanzone ook nog) Smoothies, zoetigheid, Turkse Pizza's (evt. met Döner), Saté, Vis, Dutch pancakes.

Ik heb corona technisch maar één keer gedacht dit gaat "niet goed", toen de W-series bezig waren (minuut of 10) stroopte het eigenlijk achter de tribunes sterk op. Verder was het in mijn ogen wel druk maar beheersbaar. Misschien ook de keuze om zaken "out-of-sync" te doen heeft daar denk ik aan bijgedragen. Langste wat ik heb moeten wachten op eten of drinken is een minuut of 5 geweest, omdat de friet nog in de frituur lag. :+

Ik verwacht dat het vandaag overigens wel een dingetje wordt aan het einde van het de race. Er is niet echt iets na (behalve een optreden van Tiesto) dus er zullen heel veel mensen dan vertrekken richting het station of gaan eten. Doe er je winst mee vertrek op tijd of wacht gewoon even bespaard je een hoop irritatie. \

Complimenten ook voor de NS hoe ze de bezoekersstroom tussen A'dam CS en Zandvoort managen. Gisteren heen met de trein van +/- 7.45 uur heel rustig, terug de trein van een uur of 19:15 druk maar niet overdreven vol, voldoende zitplaatsen over. Reizigers zaten verspreid over +/- 90% van de trein.

[Voor 5% gewijzigd door TIGER1125 op 05-09-2021 11:09]

• pronkje
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 22-09 20:15
Gisteren geweest vanuit Warmenhuizen toppie geregeld door de NS,we zaten in de Tarzan op de tribune,top organisatie niks op aan te merken behalve maar dat ligt meer aan mijn door mijn handicap(evenwichtsstoornis)miste ik op de tribune wel een leuning voor een steuntje om je aan vast te pakken maar daar was ook iemand die heeft goed geholpen en voor de rest was het gewoon genieten.

• Erapaz
Fijn ook dat je je flesjes water kunt bijvullen, gratis tappunten bij de ingang van de tribunes.

• Toewan
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 09:25
Toke_gt schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:33:
[...]

Ah, dubbele plekken. Dat is inderdaad supervervelend voor alle partijen. Als mensen met weekendkaarten gisteren ook naar binnen konden, is dat wel een verklaring waarom het vandaag op de tribunes minder druk lijkt dan gisteren.
Vaag verhaal met die weekendkaarten? Ik had ook het idee (kijkende op TV) dat het minder druk was dan op vrijdag, toen ik er zelf was.
Ik zat toen op Tarzan 1 in en die tribune was echt vol.

• Hari-Bo
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 10:17

Hari-Bo

F5 addict

[Afbeelding]
Na 20 keer whoooooo schreeuwen al VER langskwam was ik blij met mijn oordoppen. En dan nog het boohooo geroep met duimpje naar beneden :')

Derde keer naar een GP (Spanje ‘16 en Spa ‘17) maar het was een enorme overvloed met de mooi weer fans. Maar alles eromheen top geregeld, enkel heel krom dat dit wel kan maar evenementen niet. Want het zogenaamde zit element is voor de bühne en niemand houdt zich eraan.

kokenmetvuur.nl

• Djerro123

[Afbeelding]
Om eerlijk te zijn vind ik deze hele houding van je echt om te kotsen en ik zou je aanraden om volgende keer gewoon niet te komen. Scheelt jou een hoop geld en de rest een hoop treurig gezeik (sorry). Ik heb genoten van alle gezelligheid en alle waves, ik zat een paar meter naast je zo te zien.

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Djerro123 schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:51:
[...]

Om eerlijk te zijn vind ik deze hele houding van je echt om te kotsen en ik zou je aanraden om volgende keer gewoon niet te komen. Scheelt jou een hoop geld en de rest een hoop treurig gezeik (sorry). Ik heb genoten van alle gezelligheid en alle waves, ik zat een paar meter naast je zo te zien.
Tsjah, er blijkt eenmaal verschil te zijn tussen F1 fans en carnavalspubliek met een toevallige aanwezigheid bij een race. Snap dat je er niet vrolijk van wordt.

• Djerro123
MikeyMan schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:56:
[...]

Tsjah, er blijkt eenmaal verschil te zijn tussen F1 fans en carnavalspubliek met een toevallige aanwezigheid bij een race. Snap dat je er niet vrolijk van wordt.
Of is er een verschil tussen elitair gelul en gewoon mensen die het mooi vinden dat er een Nederlander vooraan meestrijdt? Het klinkt als iemand die naar een WK voetbal wedstrijd gaat en klaagt over alle oranje geklede mensen die niet “echt voetbal fan zijn”.

Doe eens gewoon niet zo triest joh (niet @MikeyMan maar @Erapaz), de sport is niet van jou en veel mensen hebben heel veel plezier gehad. En dat na ruim anderhalf jaar pure ellende, ga oprecht ergens anders klagen en jezelf op de borst kloppen, beste “echte F1 fan”!

Ik heb genoten en het was fantastisch! Leuke mensen om mij heen en eten en drinken was prima als je async ging. Trein helemaal perfect, alle lof voor NS.
</rant>

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Djerro123 schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:01:
[...]

Of is er een verschil tussen elitair gelul en gewoon mensen die het mooi vinden dat er een Nederlander vooraan meestrijdt? Het klinkt als iemand die naar een WK voetbal wedstrijd gaat en klaagt over alle oranje geklede mensen die niet “echt voetbal fan zijn”.

Doe eens gewoon niet zo triest joh (niet @MikeyMan maar @Erapaz), de sport is niet van jou en veel mensen hebben heel veel plezier gehad. En dat na ruim anderhalf jaar pure ellende, ga oprecht ergens anders klagen en jezelf op de borst kloppen, beste “echte F1 fan”!

Ik heb genoten en het was fantastisch! Leuke mensen om mij heen en eten en drinken was prima als je async ging. Trein helemaal perfect, alle lof voor NS.
</rant>
Tsjah, is het elitair gelul of sport VS feest. Ik ga niet meer naar races om twee redenen; het publiek en het gebrek aan volgen van de race.

• -tom-562
  • Registratie: juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Oh dus jij gaat naar een race voor de race? Zonder denigrerende smiley is een vraag stellen of opmerking plaatsen beter
Volgens mij krijg je veel meer van de race mee thuis vhtwr de buis en een laptop

[Voor 25% gewijzigd door Outerspace op 06-09-2021 09:04]

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

-tom-562 schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:14:
Oh dus jij gaat naar een race voor de race? <knip>
Volgens mij krijg je veel meer van de race mee thuis vhtwr de buis en een laptop
Dat zeg ik op zich net...

[Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 06-09-2021 09:04. Reden: Quote aangepast]

• -tom-562
  • Registratie: juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Waarom ging je dan wel naar races?

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• Katseviool
Nou mooie tweede dag hier gehad. Tribunes zaten een stuk voller dan gisteren maar voordeel was wel dat een groot deel pas later op de middag aankwam. Hierdoor waren de eettentjes vandaag beter bereikbaar achter de mainstand.

Verder was de race goud en sfeer was top. Ook dat blijven zitten boeide geen zak meer bij de start en laatste fase van de race. Wij hebben echt een geweldige dag gehad :)

Overigens was de NS wederom super, blijft toch geweldig dat je in ongeveer een uur na vertrek stoeltje weer op Amsterdam CS rondloopt _/-\o_

• Damian
  • Laatst online: 10:58

Damian

Insane Obtrusion

Ik geloof best dat zon 80 procent van het aanwezige volk geen "echte fans" waren, maar gewoon gelegenheidsvolk. Max is een hollander en er is ergens een feestje te bouwen dus we komen wel.

Niets ergs aan hoor, maar het is wel gewoon een ander soort publiek.

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

-tom-562 schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:52:
[...]

Waarom ging je dan wel naar races?
Ik maak graag eerst iets mee voordat ik er een oordeel over vel ;)

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Hele toffe dag gehad in de Arena..zaten echt midden in de bocht, qua sfeer helemaal prima!

Qua actie op een paar inhaal momentjes tijdens de f3 en Porsche weinig race spektakel gezien.. 1x een Porsche zien rondgaan om vervolgens door een paar anderen aangetikt zien worden. Maar met de F1 gebeurde er volgens mij niet erg veel.

Ondanks dat dus een erg mooie dag gehad! Had echt spanning tot de laatste 3 ronde of max ging winnen.

Weet er iemand trouwens wat ze meteen na de wedstrijd in het midden van bocht 12 deden? Ze verfden letters op het groene gedeelte bij de bedrijfslogo's.... Begon met de T maar van de andere letters kon ik niet echt wat van maken. (Moest op de kop en een afstandje lezen)
Pagina: 1 ... 63 64 65 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee