De TCO van een Clio en Polo liggen echt stukken lager dan die van de Model 3kdeboois schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:31:
[...]
Voorlopig zie ik nog geen Clio & Polo rijders overstappen in een Model 3. Wanneer komt de Model 1 ?
Zoek de verschillen !
Model 3 zit op 46,8 ct/km en de Polo en Clio rond de 30 ct/km.
Met de komst van de Model 3 kun je het exclusieve wel vergetenVerwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:35:
[...]
Eerlijk gezegd hoop ik dat andere fabrikanten dat segment gaan bedienen, laat Tesla maar een beetje exclusief blijven, is mijn beetje niet echt calvinistische mening.
Als ik hem als loonslaaf zelfs overweeg
Ja dat hoor je nu al vaak om je heen met de Model S en X, de Model 3 maakt dat alleen maar erger.kdeboois schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:48:
[...]
Ik heb slecht nieuws voor je, de Model 3 is de volgende Metsubsidie Foutlander
@Deveon Ik ga zelfs ruim onder budget leasen met de Kia e-Niro... die 4% bijtelling laat mensen gekke dingen doen.
Ik zal met de model 3 een forse eigen bijdrage moeten inleggen, die je weer in mindering kan brengen op de bijtelling (waardoor bijtelling bijna op 0 uitkomt). Vervolgens betaal ik enkel de eigen bijdrage en 0 euro bijtelling... Dan zit ik wel 150-200 euro boven budget... Maar het is goedkoper dan een Focus
En er gaat minder naar de belastingdienst, soms is dat al een doel opzich, als ik bekijk wat ik allemaal moet afdragen
Met 0 euro bijtelling is het inderdaad een volgende in het rijtje Foutlander!