Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 19:40:
[...]
Je maakt een grap hoop ik?
Het enige pluspunt is dat die stiller is, verder is alles slechter dan een x en vergeet niet dat Mercedes zijn winst van de opties moet hebben, hij zal hartstikke kaal worden afgeleverd en als je alle opties wilt, zal je een stuk meer dan een X betalen, met een stuk mindere auto.
Nee was een vrij serieuze opmerking. na het lezen van het artikel.
1 van de weinige auto's met een hoog trekgewicht. Jaguar heeft 750 kilo, en Audi weet ik niet. en model 3 heeft maar 910 kilo.
Dus als je al een auto zoekt die normaal een caravan mag trekken dan is de Mercedes meteen een kans hebber.
Daarnaast bedient Tesla nog steeds een niche markt, mensen die die niet willen opvallen met hun auto zullen het tesla merk vermijden en eerder kiezen voor een alternatief.
en dan heb je blijkbaar nog het entertainment systeem van Mercedes dat zeer goed blijkt te zijn volgens het artikel.
Tja als je alleen naar de range kijkt en de oplaad mogelijkheden kijkt, dan verliest Mercedes.
Laat je dat erbuiten dan wint Mercedes grotendeels.
Er is een reden dat je 100den verschillende auto's ziet rijden op de weg, terwijl een Dacia logan in 95% van de gevallen ook voldoet, en goedkoper is prijs is.
Als je dus alleen in de buurt van je huis rijdt, maar wel een paardentrailer hebt voor je paard. kan het best zo zijn dat je met deze auto eindigt.
Mijn eigen voorkeur zou duidelijk de model X zijn gezien de accu en het SC netwerk van tesla.
Ben ook zeer blij met de range van mijn model 3, elke kilometer extra is fijn!
gemiddeld laad ik thuis 50kwh per dag voor mijn auto. dat betekend dat ik echt niet uit kom met een kleinere accu / afstand.
[
Voor 4% gewijzigd door
Smuggler op 31-05-2019 19:54
]
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber