Auto's met zulke hoge kilometerstanden en bouwjaren van wat al langer geleden betekenen over het algemeen ook hoge onderhoudskosten.Aight! schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 08:57:
https://www.autoscout24.n...ldtidx=3&cldtsrc=listPage
Wat vinden jullie van deze auto? Ik ben normaal niet zo bang om auto’s met hoge kilometerstanden te kopen. Maar ik weet niet goed hoe het met BMW zit of dat daar ook geen probleem is. Net de ketting vervangen dus dat is wel een pluspunt.
Ik zie ook veel 5 series uit 2005-2006 te koop staan maar die zitten meestal al op 300.000 km. Zo een 5 serie is wel weer wat mooier en luxer dan een 3, maar ja daar betaal je ook voor. Ik was eens aan het oriënteren wat er te koop stond rond €4000-5000 en ik dacht misschien wil ik wel een BMW rijden. Het nadeel van die prijs klasse is dat het wel een risico is of de auto is afgetrapt..
Mijn 1-serie was van 2004 en had 250.000km (diesel) op de teller toe ik hem kocht voor 7000. Daar heb ik in de 5 jaar dat ik heb gehad heb nog eens zo'n 7000 aan onderhoudskosten aan gehad.
Nou hoeft het eea niet met deze auto in de advertentie aan de hand te zijn, maar ik zou heel erg oppassen met zulke hoge kilometrages.