Het grote BMW-topic #14 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 415 416 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• rows
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:17
Ik zet altijd werkelijk alles uit, van adaptive CC tm lane assist. Ik kan mij enorm storen aan piepjes en dergelijke. Zelfs dode hoek detectie gebruiken lukt mij niet, want het zit zo in mijn systeem om over mijn schouder te kijken, maar dat zegt waarschijnlijk ook iets over mijn leeftijd. Ik heb toevallig laatst de auto zelf laten inparkeren, omdat ik dat eens wilde proberen, maar dat was ook gelijk de laatste keer want dat doe ik zelf een stuk sneller.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

rows schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 14:02:
Ik zet altijd werkelijk alles uit, van adaptive CC tm lane assist. Ik kan mij enorm storen aan piepjes en dergelijke. Zelfs dode hoek detectie gebruiken lukt mij niet, want het zit zo in mijn systeem om over mijn schouder te kijken, maar dat zegt waarschijnlijk ook iets over mijn leeftijd. ...
Als je een oranje 3hoek in je spiegel niet opvalt dan is het inderdaad wel erg gesteld :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• rows
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:17
lol, ik zie hem wel he :+ , ik doe er alleen niks mee. :P

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

rows schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 14:17:
lol, ik zie hem wel he :+ , ik doe er alleen niks mee. :P
Ah, net zoals ik: "ja-haa, dat weet ik allemaal al!!!111" :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:40
rows schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 14:02:
Ik zet altijd werkelijk alles uit, van adaptive CC tm lane assist. Ik kan mij enorm storen aan piepjes en dergelijke. Zelfs dode hoek detectie gebruiken lukt mij niet, want het zit zo in mijn systeem om over mijn schouder te kijken, maar dat zegt waarschijnlijk ook iets over mijn leeftijd. Ik heb toevallig laatst de auto zelf laten inparkeren, omdat ik dat eens wilde proberen, maar dat was ook gelijk de laatste keer want dat doe ik zelf een stuk sneller.
Ik ben ondertussen al zo gewend aan de adaptive CC dat ik het raar vind om over te schakelen naar gewone CC. Dode hoek detectie heb je in principe niet nodig als je je spiegels correct afsteld, dan moet je zelfs ook niet over je schouder kijken :P
Automatisch inparkeren ook nog nooit gebruikt, heb ik geen geduld voor :P

Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro | BMW 330i G21 LCI2 xDrive

Pagina: 1 ... 415 416 Laatste