Als ik jou was zou ik die 320e overnemen en dan over een paar jaar kijken of je meer ruimte nodig hebt.twodigits schreef op zondag 15 februari 2026 @ 11:22:
Het zou dan om een G31 LCI uit 2020 gaan. Mijn 320e touring is een pre- LCI uit 2022. Hele fijne auto, nu 60k op de teller waarvan 20k elektrisch gereden en door mezelf samengesteld dus met de opties die ik wil.
Evt. zou een X3 30e misschien ook een optie zijn? Al is de achterbank wel minder praktisch dan een G31. Wij hebben 3 pubers en dat gaat in een G31 wel maar in een G01 nèt niet. Maar qua rijden en comfort ben ik wel heel erg verknocht aan de 5 serie. Heb er in 15 jaar al 2 'versleten.'
Ja en maar klagen dat het zo krap is achterin een 5 serie.CreativeS schreef op zondag 15 februari 2026 @ 13:11:
Hoe doen al die mensen dat toch... in hun Suzuki Swift of Ford Fiesta. Hele gezinnen met volwassen kinderen. Volwassen mensen dagjes uit. Ouderen. Nee, de opgroeiende kinderen moeten ruimte hebben
Wij gingen vroeger met 5 personen en een hond op vakantie in een Renault 5 en later in een Renault 19. Gelukkig nooit verder dan 5 uur rijden maar heb er ook niets aan over gehouden. Wel hele mooie herinneringen...
:strip_exif()/f/image/FIoCummDsREupecT02Hs4oEK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iKMDCnug2ruNvUDRWc2OCc2J.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NYqcHlVBLSBIAue399IhKxV2.jpg?f=fotoalbum_large)