Grappig, ik gebruik deze functie juist heel vaak en mis hem nu. Werkte bij mij erg goed. Ik had wel online spraakverwerking aanstaan. Misschien is deze wel verbeterd in de afgelopen vijf jaar. Gaf je wel eerst het commando "online zoeken" voordat je het POI insprak?YakuzA schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 13:58:
[...]
Na 1x mislukt proberen gebruik ik de POI's niet meer, ik zoek de laatste 5 jaar gewoon via de app het adres van de POI op, en stuur die weer door naar de auto.
Auto starten, wegrijden, en voordatik de wijk uit was de naam van het POI inspreken werkte erg intuïtief en efficiënt.
Nu stuur ik de bestemming als (hopelijk) tijdelijke workaround ook via de app. Op afstand via ConnectedDrive, maar dat kan soms traag zijn, en je moet eerst de ConnectedDrive berichten openen in iDrive om de bestemming over te nemen. Als ik al in de auto zit en mijn telefoon is verbonden via Bluetooth stuur ik de bestemming direct vanuit Google via AAIDrive. Dat is wel instantly en ik hoef niet in het iDrive menu rond te klikken.