Het grote BMW-topic #14 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 413 414 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• IQM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:25

IQM

NLKornolio schreef op woensdag 16 september 2026 @ 14:06:
530d-530e-545e het went na een tijdje merk je het niet meer. Je mist het wel maar weet niet meer wat je mist. Ergens ook weer een kunst om efficient te gaan rijden. Al met al rijdt het een stuk rustiger.
Het is zo jammer dat de 545e alleen als sedan geleverd is. Een sedan is voor mij met 3 pubers gewoon nog geen optie. Maar als ze niet meer meegaan...
Een 550e is naast erg duur ook qua bouwkwaliteit weer een stapje terug. Panoramadak is een glazen dak geworden en de kofferklep gaat in één stuk open. Het apart te openen ruitje is voor mij een must.
rows schreef op woensdag 16 september 2026 @ 16:42:
Windgeruis / geluid hangt misschien ook van de dakkoffer af? Ik rij max 180 met dakkoffer (Thule Motion 3 Sport XXL) en het gaat redelijk lineair kwa geluid vanaf 140/150 en met 180 heb je sowieso het nodige lawaai, maar met dakkoffer natuurlijk wel een stuk meer.. Zeker als je vrouw nog meer lawaai maakt, zou je het eens kunnen proberen. :P
Windgeruis scheelt ook enorm als je geen panoramadak hebt. Maar de afdekking daarvan was bij de F11 prima, bij de G31 is het een zonnedoekje. Daar hoor je veel meer ruis van de dakkoffer door.

Maarreh, volgens mij staat er op Thule dakkoffers een maximum snelheid van 130km/u. Althans dat is bij mijn Thule Motion XT L wel zo.
Pagina: 1 ... 413 414 Laatste