Had je op de F10 KAFAS of enkel FLA? mijn ervaring was dat met KAFAs de HBA beter was dan enkel FLA.alexbl69 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 07:43:
[...]
Is ook mijn ervaring.
Bij m'n F10 en G32 vertrouwde ik er niet op, want er werd continu door tegenstanders geseind, maar nu lijkt het eindelijk goed te werken. Staat constant aan, en heb na ruim 3000km nog geen signaal gekregen.
Geldt ook voor de ACC en klimaatcontrole overigens.
De ACC werkt nu ook fatsoenlijk op de snelweg. 'Driving Assistant Pro' doet wat het moet doen. Zeker als je een navigatiedoel hebt ingesteld hoef je bijna niet meer te remmen of gas te geven. Hij wil soms nog iets te rap over rotonde's en accelereert soms juist te langzaam, maar ik merk dat ik het rem- en gas/stroompedaal bijna niet meer aanraak.
Volgende punt zou zijn dat ik het stuurwiel graag wat langer los zou willen laten. Zeker op de snelweg werkt het allemaal zo goed dat je het eigenlijk niet meer vast hoeft te houden.
Onder klimaatcontrole versta ik dat het handmatig bedienen van de stoel- en stuurverwarming niet meer nodig is. Was eerst nogal ontstemd dat daar geen fysieke knoppen meer voor zijn, maar de automatische functies werken in de praktijk net zo goed. Heb ze nog niet handmatig aan hoeven te passen. Hopelijk werkt dit net zo goed voor de stoelventilatie als de temperaturen hoger zijn, maar daar ga ik wel vanuit.
Heb augmented reality ingesteld als standaard view in m'n cockpit. Dit zodat je dan continu kunt zien of de auto de straatranden herkent of niet.
Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)