Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)
Standaard hifi heeft geen tweeters. Die mis je meer maar merk je pas als je ze hebt. Woofer in de achterbak niet nodig die zitten onder de voorstoelen. Meer bas en dan klapt mijn gehoor, de ramen of trilt de auto vooruit.
Ben opzoek naar 545e. Staat er eindelijk een goede te koop, binnen een dag verkocht en was hierdoor net te laat. Volgens mij staat die nu voor 10k meer te koop bij een andere handelaar. Zonde van de premium selectie.
Ben opzoek naar 545e. Staat er eindelijk een goede te koop, binnen een dag verkocht en was hierdoor net te laat. Volgens mij staat die nu voor 10k meer te koop bij een andere handelaar. Zonde van de premium selectie.
[ Voor 33% gewijzigd door NLKornolio op 25-08-2026 22:12 ]
Wordt nog wel wat kabels hier en daar trekkenephymerous schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 16:27:
Over audio, de basis audio in mijn F34 stoort me enorm. Ik heb dan ook een losse AMP gekocht en 2 Ampire under-seat woofers. Ergens de komende weken maar inbouwen, ik verwacht een enorme verbetering
Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)