Jups, ik ben er lang gevrijwaard van gebleven maar sinds vorige week heb ik geen ondersteuning meer.
Gebeld met Parkmobile (of Easypark), die gaven aan dat er geen support meer is met Connected Drive. Opmerkelijk, aangezien in hun eigen app dit nog steeds vermeld staat als mogelijkheid.
Gevraagd waarom de API veranderd moest worden, maar daarop kreeg ik geen eenduidige respons. ('met de overname door Easypark is er niets veranderd' vs 'de systemen worden langzaam gemigreerd').
Mijn beklag gedaan, want de integratie met mijn auto was de primaire reden om met Parkmobile door te gaan, ondanks de substantiële prijsverhoging die ze doorgevoerd hebben. Hun conclusie van het verhaal was dat BMW de oorzaak was.
Hierna met BMW gebeld, daar kreeg ik iets meer helderheid. Als je nog ingelogd was dan had je geluk gehad de laatste maanden, echter sinds dinsdag was er ergens iets veranderd waardoor het feest was afgelopen. Op mijn vraag waarom eenzijdig de support opgezegd werd gaf de dame aan dat BMW met een eigen parkeerding bezig was, maar dat al een aantal keren de datum hiervan was doorgeschoven.
Mijn ongenoegen hierover geuit, meer kon ik niet doen helaesch
Bovenstaande geeft wel te denken. Je betaalt geld voor connected drive en bijbehorende diensten, en als iemand in München ergens zat van is dan trekken ze het stekkertje los en dan mag je je redden.
Wanneer wordt Spotify-integratie afgeschaft? Ben benieuwd