nou lopen er verschillende reviews rond op het net, weet iemand een goede review over de camera ? (XR vs XS camera)
Denk dat je daar nog een maandje geduld voor moet hebben. De XR heeft nog niemand in zijn bezit denk ik.Hamazaki schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:18:
nou lopen er verschillende reviews rond op het net, weet iemand een goede review over de camera ? (XR vs XS camera)
Dáár was ik ook naar opzoek en kijk eens:Hamazaki schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:18:
https://daringfireball.net/2018/09/the_iphones_xs
Hier ben ik heel erg blij mee! Zijn voorbeeld foto’s zijn ook echt ‘uit het leven gegrepen’. Enjoy (lange review)
ik vroeg XR vs XS. maar, zou je een korte conclusie kunnen trekken na deze review ? is de camera beter dan de huidige X ? (heb weinig tijd en engels is niet geweldigD-Ed schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:37:
[...]
Dáár was ik ook naar opzoek en kijk eens:
![]()
Hier ben ik heel erg blij mee! Zijn voorbeeld foto’s zijn ook echt ‘uit het leven gegrepen’. Enjoy (lange review)
Dat is wel een zeer groot verschil. En de voorbeelden in zijn review herken ik ook in real-life.D-Ed schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:37:
[...]
Dáár was ik ook naar opzoek en kijk eens:
![]()
Maakt me toch wel weer aan het twijfelen

Zucht...
Graag gedaan..Hamazaki schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:43:
[...]
ik vroeg XR vs XS. maar, zou je een korte conclusie kunnen trekken na deze review ? is de camera beter dan de huidige X ? (heb weinig tijd en engels is niet geweldig)

Natuurlijk kan er nog geen VS review komen aangezien de Xr nog een maand op zich laat wachten..
Korte conclusie is dat de camera een stuk beter is dan die van de X

Ik was erg benieuwd wat de prijzen van de X/Xs/Xs Max zouden doen, want ik wil graag mijn 6S updaten (groter scherm+betere camera). Hij wordt toch echt een stuk minder, maar de huidige prijzen doen mij wel erg nadenken of ik trouw wil blijven aan iOS.
Ja, iOS werkt altijd, mijn 6S is misschien 3x vast gelopen in bijna 3 jaar en Spotify via Airplay op mijn AV-receiver werkt subliem.
Maar heb nu een Samsung werktelefoon die eigenlijk prima werkt voor wat ik met een telefoon doe/moet doen en heb thuis geen andere Apple apparaten heb.
Dus iOS omdat ik eigenlijk weiger om een app te gebruiken voor Spotify
? Keuzes keuzes.
Ja, iOS werkt altijd, mijn 6S is misschien 3x vast gelopen in bijna 3 jaar en Spotify via Airplay op mijn AV-receiver werkt subliem.
Maar heb nu een Samsung werktelefoon die eigenlijk prima werkt voor wat ik met een telefoon doe/moet doen en heb thuis geen andere Apple apparaten heb.
Dus iOS omdat ik eigenlijk weiger om een app te gebruiken voor Spotify
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...
http://austinmann.com/trek/iphone-xs-camera-review-zanzibarthe bottom line
Most of the time my expectations for camera upgrades on “S” years aren’t so high, but after shooting with the iPhone XS for a week, I can confidently say it’s a huge camera upgrade. There’s a lot of little improvements, but Smart HDR definitely takes the cake. This is a feature and technology that improves virtually everything you capture with your iPhone camera. I think you’ll be really thrilled when you experience the results yourself.
Misschien toch wel een klein pluspunt dat ik hem nog een maand in de doos hou totdat ik een case heb.WolfsRain schreef op woensdag 19 september 2018 @ 02:30:
Review van MKBHD staat ook online:
YouTube: Apple iPhone Xs Review: A (S)mall Step Up!
Veel apps moeten nog een update krijgen met al die UI bugs
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Je kan dan beter deze vraag hier stellen: [iPhone] PrijsdiscussieVitamine schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:43:
Ik was erg benieuwd wat de prijzen van de X/Xs/Xs Max zouden doen, want ik wil graag mijn 6S updaten (groter scherm+betere camera). Hij wordt toch echt een stuk minder, maar de huidige prijzen doen mij wel erg nadenken of ik trouw wil blijven aan iOS.
Dus iOS omdat ik eigenlijk weiger om een app te gebruiken voor Spotify? Keuzes keuzes.
Negatieve praat over de prijs is nogal een heet hangijzer
Ik wil juist uit de prijs discussie blijvenRomius schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:50:
[...]
Je kan dan beter deze vraag hier stellen: [iPhone] Prijsdiscussie
Negatieve praat over de prijs is nogal een heet hangijzer
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...
OOeeeeeh wat is ie mooi!
Heb de gouden Xs Max voor me liggen en 't is echt een bizarre telefoon om vast te houden, heerlijk scherm!
Heb de gouden Xs Max voor me liggen en 't is echt een bizarre telefoon om vast te houden, heerlijk scherm!
Hoe dan.Wootism schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:05:
OOeeeeeh wat is ie mooi!![]()
Hoe? Hier is het nog geen vrijdag.Wootism schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:05:
OOeeeeeh wat is ie mooi!![]()
Hoax mannen. En doorrrrrr
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Is inderdaad niet van mij persoonlijk. Maar de retail krijgt as we speak hun commerciële voorraad binnen!
Is het nog een beetje discreet? In het begin dacht ik 'ja dikke doei, ik ga niet met een gouden telefoon rondlopen'. Maar ik ben inmiddels wel erg benieuwd geworden en denk er over te wisselen...
[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 19-09-2018 16:57 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
In het Midden-Oosten worden ze allebei sinds vandaag ook verkocht. Voor zo'n 4500€ heb je vandaag al een Xs Max. Heb het er zelf niet voor over, maar genoeg die het wel kopen hier 

Die €4500 is dan hopelijk toch wel ook inclusief gedwongen opname in de állerbeste geestelijke inrichting van Dubai?MelvinW schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:11:
In het Midden-Oosten worden ze allebei sinds vandaag ook verkocht. Voor zo'n 4500€ heb je vandaag al een Xs Max. Heb het er zelf niet voor over, maar genoeg die het wel kopen hier
[Afbeelding]
Hehe! In Dubai is 'ie helaas nog nietGeert1976 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:15:
[...]
Die €4500 is dan hopelijk toch wel ook inclusief gedwongen opname in de állerbeste geestelijke inrichting van Dubai?
Kan iemand mij een goed advies geven voor een screen protector voor de XS max. Eventueel ervaring vanuit de iPhone X. En hij moet zo min mogelijk opvallen. Maar toch bescherming bieden waar een screenprotector dit hoort te doen! (ik heb ook een hoesje voor vallen
)
En wat ik ook belangrijk vindt is dat het niet een vingerafdrukken magneet is... Iemand goede ervaringen met een merk?
Ben benieuwd.
En wat ik ook belangrijk vindt is dat het niet een vingerafdrukken magneet is... Iemand goede ervaringen met een merk?
Ben benieuwd.
[ Voor 17% gewijzigd door g00gle op 19-09-2018 17:59 ]
Apple biedt deze aan: https://www.apple.com/nl/...or-iphone-xs-max?fnode=99g00gle schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:47:
Kan iemand mij een goed advies geven voor een screen protector voor de XS max. Eventueel ervaring vanuit de iPhone X. En hij moet zo min mogelijk opvallen. Maar toch bescherming bieden waar een screenprotector dit hoort te doen! (ik heb ook een hoesje voor vallen)
Ben benieuwd.
en deze: https://www.apple.com/nl/...or-iphone-xs-max?fnode=99
Bij de Apple Store en meeste Premium Resellers hebben ze apparatuur om deze perfect te installeren.
Ik vind hem persoonlijk erg vet! Ook als man zijnde misstaat het niet.fsfikke schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:56:
Is het nog een beetje discreet? In het begin dacht ik 'ja dikke doei, ik ga niet met een gouden telefoon rondlopen'. Maar ik ben inmiddels wel erg benieuwd geworden en denk er over te wisselen...
Desondanks moet je hem in het echt zien om dat te kunnen beoordelen denk ik.
Hallo allen!
Ik zit met een dilemma. Ik denk er ook over na om mijn Xs Max zonder hoesje te gebruiken maar te verzekeren, maar ik vind Apple Care duur en een hoog eigen risico hebben.
Kennen jullie een minder prijzige verzekering voor de iPhone Xs Max? (Ben student, dus een eventuele studentenverzekering is ook mogelijk.)
Ik zit met een dilemma. Ik denk er ook over na om mijn Xs Max zonder hoesje te gebruiken maar te verzekeren, maar ik vind Apple Care duur en een hoog eigen risico hebben.
Kennen jullie een minder prijzige verzekering voor de iPhone Xs Max? (Ben student, dus een eventuele studentenverzekering is ook mogelijk.)
Ik ben weliswaar geen student, maar vroeg mij hetzelfde af. Wat is handiger mbt prijs/service. Zie: AppleCare+ of buitenhuisdekkkingmr.JamesBond schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:21:
Hallo allen!
Ja daar werken wij een maand voor maar in Saudi-Arabië ligt dat gewoon op straatGeert1976 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:15:
[...]
Die €4500 is dan hopelijk toch wel ook inclusief gedwongen opname in de állerbeste geestelijke inrichting van Dubai?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
een maand? joh, uurtje-factuurtje en met een beetje doorwerken heb ik het in ruim 3 weken bij elkaar
Toch geen 6 GB in 512 GB versie.
(Wat ook wel een vreemd gerucht was btw)
nieuws: Keuringsinstantie toont geheugen en accucapaciteit iPhone XS, XS Max ...
(Wat ook wel een vreemd gerucht was btw)
nieuws: Keuringsinstantie toont geheugen en accucapaciteit iPhone XS, XS Max ...
Dan moet eerst de stekker uit Tweakers denk ik. Anders kan ik niet doorwerken.Geert1976 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:58:
een maand? joh, uurtje-factuurtje en met een beetje doorwerken heb ik het in ruim 3 weken bij elkaar
[ Voor 38% gewijzigd door Donstil op 19-09-2018 19:04 ]
Heb zelf op al mijn iPhones tot nu een privacy screen protector van Qdossound gehad. Perfecte pasvorm, superstevig, levenslange garantie en minder last van vingerafdrukken.g00gle schreef op woensdag 19 september 2018 @ 17:47:
Kan iemand mij een goed advies geven voor een screen protector voor de XS max. Eventueel ervaring vanuit de iPhone X. En hij moet zo min mogelijk opvallen. Maar toch bescherming bieden waar een screenprotector dit hoort te doen! (ik heb ook een hoesje voor vallen)
Ben benieuwd.
Verwijderd
Dan zou ik eens iets aan je uurtarief doen.Geert1976 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:58:
Xs Max...te groot? Welnee joh.
YouTube: iPhone XS Max Reviewed-With Help from Tallest NBA Player Ever
echt leuk filmpje haha! Die Xs Max in de handen van die basketballer lijkt wel een iPhone SE Minidafmay schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:10:
Xs Max...te groot? Welnee joh.![]()
Je uurtarief is te laag. 6 dagen lukt ook welGeert1976 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 18:58:
Je weet wat ze zeggen van mannen met grote handen he?Geert1976 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:18:
[...]
echt leuk filmpje haha! Die Xs Max in de handen van die basketballer lijkt wel een iPhone SE Mini
Ja, die hebben een te laag uur tariefDonstil schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:55:
[...]
Je weet wat ze zeggen van mannen met grote handen he?
(vandaag achtergekomen)
Geeeeeeeeert! Ga je nou voor de Max of niet?Geert1976 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:57:
[...]
Ja, die hebben een te laag uur tarief
(vandaag achtergekomen)
.........................mprkooij schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:06:
[...]
Geeeeeeeeert! Ga je nou voor de Max of niet?
Doe het nou maar gewoon.
Ja geert, it’s amazing!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik ben benieuwd welke ´GATE´ we dit jaar gaan hebben met de iPhone. Zoals de yellow gate 2j jaar geleden.
[ Voor 6% gewijzigd door Azmodann op 20-09-2018 02:50 . Reden: toevoeging ]
Je bedoelt OF we een gate gaan krijgen?Azmodann schreef op donderdag 20 september 2018 @ 02:49:
Ik ben benieuwd welke ´GATE´ we dit jaar gaan hebben met de iPhone. Zoals de yellow gate 2j jaar geleden.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Price / tariff gate.Azmodann schreef op donderdag 20 september 2018 @ 02:49:
was jij niet van de X naar de 8 gegaan? omdat die toen niet geheel voldoet voor de prijs?
no comment
Nee.Martinus schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:07:
[...]
was jij niet van de X naar de 8 gegaan? omdat die toen niet geheel voldoet voor de prijs?
Heb wel onlangs een poosje een old skool 6S gehad
Nee dat was Geert1945, zijn vaderMartinus schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:07:
[...]
fak, wie was dat dan? Dontil?Geert1976 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:11:
[...]
Nee.
no comment
@Donstil ? Nee die zeer zeker niet, die geniet wel van nieuwe hardware als jaarlijkse terugkomende klant in de iPhone topics
@Donstil is stiekem een AAPL shareholder met 300.000 aandelen die iedereen elk jaar weer iedereen hier loopt op te hitsen voor de nieuwe iPhoneScrtz schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:51:
[...]
@Donstil ? Nee die zeer zeker niet, die geniet wel van nieuwe hardware als jaarlijkse terugkomende klant in de iPhone topics
Nou ik heb wel eens een meningsverschilletje met @Geert1976 maar mijn vader leeft helaas niet meer en dat wens ik Geert zeker niet toe
All for profit baby.Geert1976 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:00:
[...]
@Donstil is stiekem een AAPL shareholder met 300.000 aandelen die iedereen elk jaar weer iedereen hier loopt op te hitsen voor de nieuwe iPhone![]()
![]()
1e teardown video is al online
Link vergeten https://www.fixjeiphone.n...m_content=nieuwsbrief-9-3
Link vergeten https://www.fixjeiphone.n...m_content=nieuwsbrief-9-3
[ Voor 73% gewijzigd door Hackus op 20-09-2018 13:23 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
We moeten zelf zoeken begrijp ik?Hackus schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:05:
1e teardown video is al online
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Wel geinig dat een Nederlands bedrijf de eerste is dit jaar.
Verzendbevestiging binnen voor de max gold en de watch. Zo te zien ligt al het spul momenteel in eindhoven.
Ben zeer benieuwd naar jullie Max ervaringen..zit zelf nog te twijfelen namelijk
Het is weer September 2025 :)
Net de bevestiging gehad van een oud collega bij Vodafone. Telefoon ligt klaar om morgen te worden afgehaald. Stap over van een iPhone 7 naar een XS ik ben erg benieuwd
Hoop dat ik geen spijt krijg van de overstap van 128 naar 64GB.
Whoop jij bestelling bij AMac staat ook klaar voor verzending.
Ben alleen nogsteeds in dubio of ik Applecare neem of een algemene buitenhuis verzekering... Bij SC heb je top service maar die kan je dan niet mee nemen naar een andere iPhone en is ook niet van toepassing op andere devices zoals laptops. Bij een buitenhuis verzekering is meer gedekt voor een lager bedrag maar zal je de telefoon ff moeten missen....
Ben alleen nogsteeds in dubio of ik Applecare neem of een algemene buitenhuis verzekering... Bij SC heb je top service maar die kan je dan niet mee nemen naar een andere iPhone en is ook niet van toepassing op andere devices zoals laptops. Bij een buitenhuis verzekering is meer gedekt voor een lager bedrag maar zal je de telefoon ff moeten missen....
[ Voor 74% gewijzigd door Sc0tTy op 20-09-2018 15:54 ]
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Je kan je Applecare wel stoppen na een jaar om maar een voorbeeld te noemen. Je krijgt het betaalde bedrag dan naar ratio terug. Dit met als voorwaarde dat je er geen gebruik van hebt gemaakt dmv een schadeclaim. Anders krijg je minder terug.Sc0tTy schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:52:
Whoop jij bestelling bij AMac staat ook klaar voor verzending.
Leuk filmpje hoe een iPhone Saddleback lederen case met de hand wordt gemaakt
YouTube: How It's Made iPhone X, Xs Max and Xr Leather Case Review
YouTube: How It's Made iPhone X, Xs Max and Xr Leather Case Review
Got one! Toch voor de Space Grey Xs 256GB gegaan en niet de Xs Max.
Was nog even spanned of er voorraad was maar na een klein uurtje hadden ze er toch nog een over. Had overigens niet gepre-ordered.
Heb er voor de eerste keer Apple Care bijgenomen, nog nooit eerder gedaan maar bij een bedrag vind ik de extra zekerheid toch wel lekker.
Was nog even spanned of er voorraad was maar na een klein uurtje hadden ze er toch nog een over. Had overigens niet gepre-ordered.
[ Voor 25% gewijzigd door Wizard91 op 21-09-2018 01:38 ]
Tja Nieuw Zeeland😁
Eerste impressie is wauw wat een scherm! Had een 6s en dan is dit echt een flinke stap. Kon alles over zetten door mijn oude iphone er naast te leggen, makkelijker kan bijna niet.
FaceID is net snel genoeg. Denk dat TouchID toch net sneller was. Home button ben ik nu al vergeten.
Vooralsnog erg onder de indruk!
Je faceid word steeds sneller.
Welke heb je? En hoe kan het dat je hem al zo snel hebt?
https://www.icloud.com/sh...9324f47f69ef6e45d0f54bb48jdevries189 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 07:40:
En daar komt uit dat die foto in niuew zeeland is genomen
Jij hebt wel eerst een X gehad en toen had je een 8 besteldGeert1976 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:11:
[...]
Nee.

Btw voor de mensen die je Xs krijgen enjoy!
[ Voor 7% gewijzigd door Nick25 op 21-09-2018 07:53 ]
A person who never made a mistake never tried anything new.
Nieuw Zeeland inderdaad, hier is het nu 6 uur in de avond. Heb de Xs 64gb. Gebruik icloud en spotify dus voor mij is dat ruim voldoende als opslag.jdevries189 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 07:40:

Iedereen veel plezier met jullie nieuwe speeltjes!

In sommige reviews zie ik dat het daadwerkelijke verschil qua weergave tussen de Xs en de Max niets uit maakt, maar klopt dat wel?
Ik dacht dat er ook een instelling is voor de grote van de weergave qua tekst e.d.
Ik zou het namelijk wel praktisch vinden als de Max dezelfde lettergrootte heeft in alle apps als de Xs, zodat je daadwerkelijk meer op je scherm ziet i.p.v. dat het perse groter is.
Ik dacht dat er ook een instelling is voor de grote van de weergave qua tekst e.d.
Ik zou het namelijk wel praktisch vinden als de Max dezelfde lettergrootte heeft in alle apps als de Xs, zodat je daadwerkelijk meer op je scherm ziet i.p.v. dat het perse groter is.
Apps moeten nog aangepast worden voor resolutie 6.5" display.Novadecasa schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:29:
In sommige reviews zie ik dat het daadwerkelijke verschil qua weergave tussen de Xs en de Max niets uit maakt, maar klopt dat wel?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Verwijderd
Je hebt daadwerkelijk meer ruimte op het scherm. Hiervoor moet de app die je gebruikt wel gebuild zijn voor nieuwe toestellen, dus het kan zijn dat in het begin wat apps geschaald zijn ipv meer ruimte hebben.Novadecasa schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:29:
Sommige weergaven bieden al meer content op de Max, zoals bijv Instellingen app. De overige zullen nog aangepast moeten worden iddNovadecasa schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:29:
Werkt de Chinese dualsim variant ook op de Nederlandse netwerken, bedoel volledige ondersteuning (banden van LTE)? Kon hier niks over vinden
@Novadecasa
Check de foto die ik net postte.
De grootte van de content is hetzelfde maar je krijgt wel meer ruimte bij de Max.
Wat hierboven al gezegd wordt: niet alle apps zullen dit meteen goed ondersteunen.
@noslen
Verklaring vanuit Apple:
“iPhone Xs met fysieke dual sim gekocht in China kan problemen opleveren bij gebruik in andere landen.”
Dit wil dus zeggen dat het gewoon kan werken
Check de foto die ik net postte.
De grootte van de content is hetzelfde maar je krijgt wel meer ruimte bij de Max.
Wat hierboven al gezegd wordt: niet alle apps zullen dit meteen goed ondersteunen.
@noslen
Verklaring vanuit Apple:
“iPhone Xs met fysieke dual sim gekocht in China kan problemen opleveren bij gebruik in andere landen.”
Dit wil dus zeggen dat het gewoon kan werken
[ Voor 32% gewijzigd door Wootism op 21-09-2018 09:43 ]
Iemand zijn doosje al uitgepakt? En nieuwe ervaring opgedaan?
Ik ga hem in de middag ophalen. Als iemand interesse heeft, dan deel ik wel een kiekje.
It’s me on the picture, I’m famousWootism schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:00:
Jaaaa! Vandaag is de grote dag
![]()
Iedereen veel plezier met jullie nieuwe speeltjes!![]()
[Afbeelding]

Verwijderd
Zit je hoesje nou over de FaceID-sensoren heen? Dat kan nooit bevorderlijk werken...Wootism schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:00:
Jaaaa! Vandaag is de grote dag
![]()
Iedereen veel plezier met jullie nieuwe speeltjes!![]()
[Afbeelding]
Haha nee, de folie zat er op de foto nog opVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:03:
[...]
Zit je hoesje nou over de FaceID-sensoren heen? Dat kan nooit bevorderlijk werken...
ff bij mn maatje gaan kijken naar zijn nieuwe XS Max.
Errug mooi is ie
Wel groot! joh...
Heb er ff vlug 10 minuutjes mee mogen pielen.
Vrijwel alle (non stock) Apps vond ik er wel erg washed out/ blown up uitzien. Dat komt natuurlijk door het feit dat de devs nu voor de zoveelste keer weer een nieuwe resolutie mogen gaan maken voor hun Apps.
Qua ergonomie/gewicht: ik vond de Max op 1 of andere manier lichter, of in ieder geval, prettiger aanvoelen en vasthouden dan een iPhone 8 Plus.
Al met al, erg mooi!
Errug mooi is ie
Wel groot! joh...
Vrijwel alle (non stock) Apps vond ik er wel erg washed out/ blown up uitzien. Dat komt natuurlijk door het feit dat de devs nu voor de zoveelste keer weer een nieuwe resolutie mogen gaan maken voor hun Apps.
Qua ergonomie/gewicht: ik vond de Max op 1 of andere manier lichter, of in ieder geval, prettiger aanvoelen en vasthouden dan een iPhone 8 Plus.
Al met al, erg mooi!
[ Voor 16% gewijzigd door _Bailey_ op 21-09-2018 10:17 ]
Geert1976 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:07:
.
Vrijwel alle (non stock) Apps vond ik er wel erg washed out/ blown up uitzien..
.....
Al met al, erg mooi!

joh, geef de devs ff de tijd om hun apps in orde te maken voor het 6,5 inch scherm.
Afgelopen jaar met de iPhone X ging het best rap, vond ik
Wedden dat Geert binnen een maand een iPhone Xs Max heeft gereserveerd/gekocht
place your bets!mr.JamesBond schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:12:
Wedden dat Geert binnen een maand een iPhone Xs Max heeft gereserveerd/gekocht
Ben je nu al om @Geert1976? Je hebt het ook niet lang volgehouden

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Kap nou!! Wat ben je soms toch een luldebehanger Geert.Geert1976 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:07:
Errug mooi is ie
Wel groot! joh...
Al met al, erg mooi!
Geert is wel een mooi persoon. Hij is sterk tot hij straks alle mooie fotos ect voorbij zie komen en dan koopt die hem gewoon.
Huhdafmay schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:29:
[...]
Kap nou!! Wat ben je soms toch een luldebehanger Geert.
Ik ben alleen gaan kijken heur.
Verders niks
@Calitomnication ff beter lezen, pannekoek!
[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 21-09-2018 10:38 ]
Verwijderd
Ben benieuwd hoe de XS (FaceID) met Apple Pay werkt, nu met mijn 8plus (TouchID) gaat dat perfect.
Leg de 8plus op de betaalautomaat met vinger op de homeknop en klaar, je hoeft niet eerst je 8plus te activeren. Detectie nfc gaat automatisch.
Leg de 8plus op de betaalautomaat met vinger op de homeknop en klaar, je hoeft niet eerst je 8plus te activeren. Detectie nfc gaat automatisch.
Bij de X moet je toch eerst even kijken om FaceID te activeren alvorens je kan betalen.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:38:
Ben benieuwd hoe de XS (FaceID) met Apple Pay werkt, nu met mijn 8plus (TouchID) gaat dat perfect.
Leg de 8plus op de betaalautomaat met vinger op de homeknop en klaar, je hoeft niet eerst je 8plus te activeren. Detectie nfs gaat automatisch.
I know...je maakt alleen mij weer gek kerel...ga ik ook weer twijfelen.Geert1976 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:37:
[...]
Huh
Ik ben alleen gaan kijken heur.
Verders niks
dafmay schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:39:
[...]
I know...je maakt alleen mij weer gek kerel...ga ik ook weer twijfelen.
ik denk dat mijn volgende iPhone een SE gaat worden. Das de enige die nog ontbreekt in mijn collectie.
lekker handzaam!
Verwijderd
Heb hier een SE 64GB gold, maar die gaat niet wegGeert1976 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:41:
[...]
ik denk dat mijn volgende iPhone een SE gaat worden. Das de enige die nog ontbreekt in mijn collectie.
lekker handzaam!![]()
Verwijderd
Dat is wel iets meer handelingen, maar ik ga het "zien"Ascension schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:39:
[...]
Bij de X moet je toch eerst even kijken om FaceID te activeren alvorens je kan betalen.
Kan sowieso Apple Pay niet meer missen, wat een gemak
Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6