Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:54
Afbeeldingslocatie: https://cdn.macrumors.com/article-new/2018/09/f1536773956-800x500.jpg?retina
Afbeeldingslocatie: https://cdn.macrumors.com/article-new/2018/01/iphonexsdesign-1.jpg?retina
Afbeeldingslocatie: https://cdn.macrumors.com/article-new/2018/09/iphonexsmax.jpg?retina
Afbeeldingslocatie: https://cdn.macrumors.com/article-new/2018/01/iphonexssize.jpg?retina
Afbeeldingslocatie: https://cdn.macrumors.com/article-new/2018/01/iphonexsplussize.jpg?retina
Afbeeldingslocatie: https://cdn.macrumors.com/article-new/2018/01/a12bionicchip.jpg?retina

Poll: Voor welke iPhone ga jij dit jaar?
iPhone Xs
iPhone Xs Max
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400974&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 185% gewijzigd door mprkooij op 11-04-2019 15:16 ]

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41
Vrijdag de Xs Max 64GB Silver Pre-orderen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:31
De kleinste verandering ooit. Ik denk dat ik voor het eerst sinds de iPhone 4 niet meer ga upgraden, in ieder geval niet direct.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:44
3 woorden: Veel te groot!

Lekker!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:11
Ik sla ook over. Doe wel een jaartje langer met m'n X

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22:41
Apple maakt de beste telefoon in elke prijscategorie. Niet de beste telefoon.
Prachtig ding, zeker de camera heeft veel potentie. De enige fout die ze maken is de XR vrij hoog positioneren in de markt, terwijl het beter was om bepaalde features weg te laten in dit model (A12->A11, minder intelligente camera, FaceID v1) en de prijs te verlagen. Ik vraag me af of ze veel volume halen met de XR

Edit: Ik bedenk me ineens dat het maken van de beste selfie voor een tiener wel heel belangrijk is, dus misschien trekken ze toch een grote hoeveelheid mensen aan in deze doelgroep (in combinatie met de kekke kleurtjes) :>

[ Voor 22% gewijzigd door noslen op 12-09-2018 21:14 ]

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 02:14
Mrk87 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:09:
Ik sla ook over. Doe wel een jaartje langer met m'n X
Same, hoop ook op een redesign volgend jaar? Geen notch bijv. :P

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Veel te duur!

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:36
Xr kleuren toch wel jammer dat front zwart is.
Lijkt net een hoesje. Zou dan denk ik een zwarte nemen.

XS Max veels te fuckin duur :D

[ Voor 14% gewijzigd door matthijst op 12-09-2018 21:24 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Okay, serieus aan het twijfelen..!

Ik maak redelijk wat filmpjes en foto’s op mijn iPhone 7 en heb nu ongeveer de helft vol van 128GB (iCloud abonnement van 2TB).. De 256GB optie is mij wat te duur..

Zijn er hier mensen die nu toe komen met 64GB en veel foto’s uploaden naar iCloud? Heb unlimited data dus up/downloaden is geen probleem..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fuwor
  • Laatst online: 22:26
Eerste hands-on foto's:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KZJJBL1rIg2i4mfm51Vf8cWi/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JQsMbzqGL7aKjDBRbEjzQgy6/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DOce0ctKHw0doBTGfu6wsUkI/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/J5IwGdv7kJLjJbo956ApZSzt/full.png

Speakergrille is in ieder geval wat aangepast t.o.v. de X (nu 3 of 4 gaatjes ipv symmetrisch) en ook lijkt de kleur van de zilveren achterkant wat donkerder, al kan dat laatste ook zeker door de foto komen.

[ Voor 58% gewijzigd door Fuwor op 12-09-2018 22:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:47
Ik maak er van: Veel te groot én veel te duur!

Ik ben oprecht teleurgesteld, al was dit natuurlijk eigenlijk al wel bekend (had wel gehoopt op een schappelijkere prijs though). Keek al een paar maanden uit naar een opvolger van mijn 6s, hoopte nog het meest op een SE2.

Weet niet wat ik nu ga doen. Wellicht nog een gewone X op de kop tikken?

• New_Interfaces
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20-05 09:13
Best wel balen, heb nu een iPhone 7 Plus 128GB. Wil dus niet meer terug naar single camera, maar ik heb minimaal 90GB nodig. Helaas ga je dan fors omhoog in prijs, misschien dan maar wat minder GB hebben en een beter prijskaartje.

Toch is het goed dat ze eindelijk een prima geprijst instapmodel hebben, hier hebben de meesten lang op gewacht.

Phanteks Enthoo Evolv X // ASUS ROG STRIX X570-E // Ryzen 9 5950x // EKWB AIO 360 // ZOTAC RTX 3080 AMP HOLO // Corsair Dominator Platinum 32GB 3466MHz // Corsair MP510 960 GB // Crucial MX500 2TB // Corsair RM750x

Acties:
  • +3 Henk 'm!
3 woorden: Dan niet kopen!
Fuwor schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:16:
Eerste hands-on foto's:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Speakergrille is in ieder geval wat aangepast t.o.v. de X (nu 3 of 4 gaatjes ipv symmetrisch) en ook lijkt de kleur van de zilveren achterkant wat donkerder, al kan dat laatste ook zeker door de foto komen.
Foto's zijn stuk

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 12-09-2018 21:19 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
  • Laatst online: 22:26
Ging iets niet helemaal goed idd, staan nu op Tweakers gehost.

Ik blijf verder nog een jaartje bij de X, zie geen reden om te upgraden. Hiervoor had ik toch elk jaar wel net de kriebel om wél te updaten. Enkel het gouden kleurtje vind ik wel interessant, maar daarvoor ga ik nog niet upgraden.

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:49
Eerlijk als je nu een 6s heb is dit mooi wel een serieuze upgrade.

• New_Interfaces
D-Ed schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:15:
Okay, serieus aan het twijfelen..!

Ik maak redelijk wat filmpjes en foto’s op mijn iPhone 7 en heb nu ongeveer de helft vol van 128GB (iCloud abonnement van 2TB).. De 256GB optie is mij wat te duur..

Zijn er hier mensen die nu toe komen met 64GB en veel foto’s uploaden naar iCloud? Heb unlimited data dus up/downloaden is geen probleem..
Exact hetzelfde probleem hier, ervaringen zijn welkom :D _/-\o_

Phanteks Enthoo Evolv X // ASUS ROG STRIX X570-E // Ryzen 9 5950x // EKWB AIO 360 // ZOTAC RTX 3080 AMP HOLO // Corsair Dominator Platinum 32GB 3466MHz // Corsair MP510 960 GB // Crucial MX500 2TB // Corsair RM750x

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb weinig behoefte te upgraden, echter hetzelfde probleem als altijd: dit jaar upgraden levert meer op dan volgend jaar van een iPhone X af zien te komen.

Heeft nu nog enige waarde, volgend jaar is dat aanzienlijk minder verwacht ik.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Ik pas hem ook :)
Blijf mooi met mijn X lopen.

Bij het stukje van de iPhones halverwege stream uitgezet :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14-06 18:27
Ik ben wel even geschrokken van de prijzen.
Ik heb nu een IPhone X 256gb , deze had ik al beloofd aan mijn vader.

De Xs max 256gb zit al tussen mijn favorieten voor vrijdag 09;01u

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:57
Roos79 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:33:
Eerlijk als je nu een 6s heb is dit mooi wel een serieuze upgrade.
Ja of als je van een 6 komt (zoals ik), maar dan kies ik oa vanwege de prijs alsnog voor de XR. Maar dat is voor een ander topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mijn ''route' voor 2018': iPhone X - iPhone 6s (nu) - zeer binnenkort weer de iPhone X

want:

-geen FaceID2
-A12 is verre van interessant
-geen echt noemenswaardige extra's tov een iPhone X
- voelt ergens niet goed om in minder dan 1 jaar ruim €2250 uit te geven aan 2 telefoons (ja, ok excl verkoop oude toestel)
- de iPhone X is tot en met nu toe voor mij meer dan (zeer) goed bevallen

waarvan akte. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
Geert1976 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:58:
mijn ''route' voor 2018': iPhone X - iPhone 6s (nu) - zeer binnenkort weer de iPhone X

want:

-geen FaceID2
- voelt ergens niet goed om in minder dan 1 jaar ruim €2250 uit te geven aan 2 telefoons (ja, ok excl verkoop oude toestel)

Geen iPhone Surfplank s voor jou? :+
mprkooij schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:02:
[...]

Geen iPhone Surfplank s voor jou? :+
nope ;)

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Geert1976 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:58:

want:

-geen FaceID2

Heb je dan geen “spijt” van je verkoop X? Neem aan dat je geen nieuwe koopt?

Ik twijfelde 2 mnd geleden de X aan te schaffen en na alle “speculaties” op een Xs versie gewoon gedaan. Geen seconde spijt gehad, ook de X kan nog een aantal jaren mee. Ga zelf vrijdag wel de iWatch 4 bestellen en daarmee mijn series 2 verkopen.

• Famous

Famous

R 400+

En, @Scrtz ?
Ga je een Xs halen?

Cougar schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:06:
[...]

Heb je dan geen “spijt” van je verkoop X? Neem aan dat je geen nieuwe koopt?

Ik twijfelde 2 mnd geleden de X aan te schaffen en na alle “speculaties” op een Xs versie gewoon gedaan. Geen seconde spijt gehad, ook de X kan nog een aantal jaren mee. Ga zelf vrijdag wel de iWatch 4 bestellen en daarmee mijn series 2 verkopen.
ga van een collega zijn iPhone X overnemen voor €640-650 (nieuwstaat), hij wil wel graag de iPhone Xs Max gaan aanschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 23-03 18:56
Geert1976 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:09:
[...]

ga van een collega zijn iPhone X overnemen voor €640-650 (nieuwstaat), hij wil wel graag de iPhone Xs Max gaan aanschaffen.
Van een bekende, prima prijs inderdaad. Dan geef je er weinig op toe. 👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:08
Count me in. Ik pre-order vrijdag de iPhone XS Max 256GB. Ja, prijzig. Maar ik werk me het hele jaar het schompes en vind ‘t leuk mezelf ook wel eens te belonen. :)

Anoniem: 1104419

Geertje probeer eens Android. Kun je er zelfs twee halen voor de prijs van één X :P.
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/zsG6doo3ZEU/maxresdefault.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ik word zo moe van die kerl..
Ga zo maar naar bed denk ik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 1104419 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:14:
[...]

Geertje probeer eens Android. Kun je er zelfs twee halen voor de prijs van één X :P.
[Afbeelding]
heb afgelopen jaar 4 verschillende flagship Android smartphones gehad...leuk, maar allen net niet.

Geen iOS he, imho nog steeds King aan Android (8.0 of 9.0)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Famous schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:15:
Ik word zo moe van die kerl..
Ga zo maar naar bed denk ik :+
Hoezo? Wil jij geen Android dan :+
Zou je wel denken in dit soort topics 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 11-06 15:35
Ik ben even vergeten hoe de procedure in elkaar zit. Wanneer je hem besteld en reserveert in de winkel. Moet je dan in de winkel al betalen? Of wordt het gelijk van je CC afgeschreven

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:51
Nah ik sla deze over, veel te weinig vernieuwing en ik ben echt nog tevreden over mijn X. Was sowieso al langer van plan om S versies over te gaan slaan.

Wellicht wel de nieuwe apple watch maar daar slaap ik nog 2 nachtjes over.. Had ook gehoopt op de airpods maar helaas..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1104419

Geert1976 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:16:
[...]

heb afgelopen jaar 4 verschillende flagship Android smartphones gehad...leuk, maar allen net niet.

Geen iOS he, imho nog steeds King aan Android (8.0 of 9.0)
Ow dus je hebt toch Android geprobeerd (al hoewel ik je mening niet deel), is dat wel een kleine pluspunt. Immers weet je nu echt dat iOS bij je past.

• Famous

Famous

R 400+

Donstil schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:17:
[...]

Hoezo? Wil jij geen Android dan :+
Zou je wel denken in dit soort topics 8)7
En dan toeleggen op de fijne functies?
No Thanks.

Het niet kunnen betalen met NFC via mijn telefoon neem ik dan wel voor lief :>

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hoop oprecht dat sommige Apple bashers uit 't Keynote topic hier écht wegblijven...wow, sommige posts zijn echt te triest gewoon

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 12-09-2018 22:25 ]

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Waar ik graag een Xs wilde, ga ik nu toch eens kijken om een jonge iPhone X op de kop te tikken.
Famous schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:19:
[...]

No Thanks.

Voor mij iPhone, alleen en juist om de samenwerking -synchronisatie van mijn iPhone, iPad, Macbook en Apple TV 4k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Recon24 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:24:
Waar ik graag een Xs wilde, ga ik nu toch eens kijken om een jonge iPhone X op de kop te tikken.
Gelijk heb je!
Vind het ook niet echt waar, net als vele.

Weet niet wat ik verwachte maar wel wat “meer”.
Mensen die willen upgraden kunnen voor €700 een Zgan halen en zeer tevreden zijn met de X!

@Geert1976 precies!
Ik laat nog steeds mensen verbazen dat ik mijn wifi wachtwoord kan delen zonder dat ik hun telefoon vast heb, het wachtwoord geef of iets met de router doe.

Zijn die kleine dingen die iOS gewoon geweldig maken.

[ Voor 21% gewijzigd door Famous op 12-09-2018 22:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Scrtz schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:18:
[...]

Nah ik sla deze over, veel te weinig vernieuwing en ik ben echt nog tevreden over mijn X. Was sowieso al langer van plan om S versies over te gaan slaan.

Wellicht wel de nieuwe apple watch maar daar slaap ik nog 2 nachtjes over.. Had ook gehoopt op de airpods maar helaas..
Je kunt de opslag niets eens uitbreiden naar 1TB :)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• legioen12
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-02-2022
Mooie telefoons zeker weten. Maar de prijzen zijn niet normaal meer

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:38
Snap niet dat apple de lightning connector niet vervangen heeft voor usb-c, paar jaar geleden liep lightning echt voorop, maar dit is sinds de komst van usb-c toch wel achterhaald.

Btw prijzen van bijna 1700 euro voor een 512gb versie gaat toch wel erg ver, ben benieuwd waarop deze prijs op gebaseerd is..

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:17
dutchnltweaker schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:40:
Snap niet dat apple de lightning connector niet vervangen heeft voor usb-c, paar jaar geleden liep lightning echt voorop, maar dit is sinds de komst van usb-c toch wel achterhaald.

Btw prijzen van bijna 1700 euro voor een 512gb versie gaat toch wel erg ver, ben benieuwd waarop deze prijs op gebaseerd is..
Apple werkt toe naar een volledig draadloze iPhone, dus zonder poorten. Het heeft dan weinig zin om nu USB-C toe te voegen en later weer weg te halen. Lightning is prima voor nu.

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:40:

Lightning voelt toch echt een stuk robuuster aan dan een USB-C connector. Op zich ben ik voor 1 standaard, maar dan wel 1 die het gewoon jaren zonder problemen vol houdt.

• Famous

Famous

R 400+

De Xs is een paar gram zwaarder dan de X, zal dat komen door de processor?

Ook bijzonder:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VhFJIYdX24O9OkHqHFI7Joog/full.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Famous op 12-09-2018 22:47 ]

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

De Xs (Max) wordt helaas nog steeds met een 5 Watt lader geleverd. Er waren genoeg geruchten dat er een snellader meegeleverd zou worden. Wel jammer, moet je alsnog een dure adapter en kabel kopen om van een feature van je iPhone gebruik te maken!

This title is for sale, please send me a PM

Acties:
  • +2 Henk 'm!
1 voordeel voor de mensen die vrijdag willen pre orderen:

zo makkelijk als het vrijdag zal gaan worden met bestellen, is in jaren niet meer zo geweest, verwacht ik.
(Ben nu half uurtje alle bekende wereldwijde fora en techsites aan het afstruinen)

Voor de mensen die vrijdag gaan pre orderen: veel succes maar vooral veel plezier uiteraard met jullie nieuwe XS, XS Max of Xr

it's almost Christmas time :+

[ Voor 19% gewijzigd door _Bailey_ op 12-09-2018 22:53 ]

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-06 09:53
Pre-orderen: reserveren? Van te voren afrekenen? Abbonement verlengen in de Apple Store kan niet meer begreep ik?

• New_Interfaces
the-body schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:47:
De Xs (Max) wordt helaas nog steeds met een 5 Watt lader geleverd. Er waren genoeg geruchten dat er een snellader meegeleverd zou worden. Wel jammer, moet je alsnog een dure adapter en kabel kopen om van een feature van je iPhone gebruik te maken!
Is ook eigenlijk te belachelijk voor woorden, je betaald €1400nogwattes,- voor een iPhone Xs Max 256GB en je krijgt er niet eens een snellader bij. Ik heb nu een iPhone 7 Plus en moet met een iPad charger opladen omdat het anders te lang duurt.

[ Voor 8% gewijzigd door New_Interfaces op 12-09-2018 22:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

En de prijsdiscussies kunnen weer beginnen B)

• New_Interfaces
Famous schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:55:
En de prijsdiscussies kunnen weer beginnen B)
Hahaha, lang genoeg op gewacht dus mag ook wel haha! :$

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Famous schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:19:
[...]

No Thanks.

Nee joh is heel fijn hoor :+

Dan heb je voor de helft van het geld een soort van dezelfde ervaring. Of de helft ofz.

Dubbeltje op de eerste rij mentaliteit is hard daar hoor.
Geert1976 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:24:
Hoop oprecht dat sommige Apple bashers uit 't Keynote topic hier écht wegblijven...wow, sommige posts zijn echt te triest gewoon
Haters gonna hate. Elk jaar de eerste week. Komen we wel doorheen joh.

Mooiste vind ik altijd dat Apple die aantrekkingskracht toch heeft op dergelijke personen.

[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 12-09-2018 23:04 ]

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
en nog geen snellader :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Geert1976 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:51:
1 voordeel voor de mensen die vrijdag willen pre orderen:

zo makkelijk als het vrijdag zal gaan worden met bestellen, is in jaren niet meer zo geweest, verwacht ik.
(Ben nu half uurtje alle bekende wereldwijde fora en techsites aan het afstruinen)

Voor de mensen die vrijdag gaan pre orderen: veel succes maar vooral veel plezier uiteraard met jullie nieuwe XS, XS Max of Xr

it's almost Christmas time :+
Dat zou fijn zijn! De iPhone 8 pre-order liep vorig jaar ook geen storm, dacht ik. Als dit zo wordt bij de iPhone XS Max wordt het een eitje dit jaar.

Weet je zeker dat je toch geen iPhone XS Max wil, Geert? Je hebt nog tot vrijdag om te twijfelen ;) (neem deze maar met een korreltje zout. Ik heb niks tegen je, maar vind je besluiteloosheid wel altijd erg grappig)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisweb schreef op woensdag 12 september 2018 @ 23:06:
[...]
maar vind je besluiteloosheid wel altijd erg grappig)
no worries Dennis!

Zo vind ik jouw bizarre (bijna enge) fascinatie voor Apple erg bijzonder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:17
De prijzen voor reparatie buiten garantie staan nu ook online: https://support.apple.com...ne/repair/service/pricing

De prijzen voor overige schade zijn met €20 gezakt en schermreparaties kosten een tientje minder. Toch nog iets goedkoper geworden vandaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Geert1976 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 23:08:
[...]

no worries Dennis!

Zo vind ik jouw bizarre (bijna enge) fascinatie voor Apple erg bijzonder.
Dat mag, hoor! Ik heb inderdaad een bijzondere voorliefde voor Apple. Ik bezit niet elk product. Zo heb ik nog een iPad Air die inmiddels dienst doet als afkijkscherm op mijn digitale mengtafel. Ik heb nooit een Apple Watch gehad, want horloges vind ik zinloos.

Eigenlijk gebruik ik alleen mijn iMac, MacBook Pro en iPhone. Vooral voor de iPhone heb ik een zwak. Ik upgrade elk jaar.

Ik zette zojuist dit op Twitter:

“Nog even over de prijs van de iPhone XS Max: ja, het is duur. Maar besef wel dat we met Oud & Nieuw met liefde 600 tot 2000 euro, samen 67 miljoen euro de lucht in knallen.

‘t Is maar wat je zinlozer vindt. #AppleEvent #iPhoneXSMax”

En dat meen ik echt. Ik heb een hekel aan vuurwerk en heb enorm last van mijn oren (ziekte van Ménière). Ik koop er liever iets voor waar ik langer dan 30 minuten plezier van heb. Maar ieder zijn eigen meug, natuurlijk :)

Een van mijn vrienden probeert me al jaren over te halen naar Samsung te schakelen. Ik heb zelfs een Galaxy S7 Edge, maar kan er gewoon niet aan wennen. Als je sinds je 16e altijd Apple hebt gehad, is het moeilijk er van af te stappen.

Al houd ik wel mijn hart vast voor volgend jaar.

• Famous

Famous

R 400+

Na dit jaar zal volgend jaar bast weer meevallen ;)

Een paar uur verder en dit staat al bovenaan de “hot”’pagina’s :+
Al klopt de vergelijking niet en komt het elk jaar terug, kan er toch wel om gniffelen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dGJ1Qo1BOyTnmkNmLPtM2cpE/full.jpg

[ Voor 72% gewijzigd door Famous op 13-09-2018 00:06 ]

• mprkooij
Oh oh oh ik ga het weer proberen... iPhone 7 Plus gekocht, teruggebracht want te groot. iPhone 8 Plus gekocht, teruggebracht want te groot. iPhone Xs Max kopen, gaat die teruggebracht worden of niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

mprkooij schreef op donderdag 13 september 2018 @ 00:05:
Oh oh oh ik ga het weer proberen... iPhone 7 Plus gekocht, teruggebracht want te groot. iPhone 8 Plus gekocht, teruggebracht want te groot. iPhone Xs Max kopen, gaat die teruggebracht worden of niet :P
Als je de 8+ te groot vindt waarom ga je dan voor de Xs Max en niet de normale X??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New_Interfaces
Famous schreef op donderdag 13 september 2018 @ 00:07:
[...]

Als je de 8+ te groot vindt waarom ga je dan voor de Xs Max en niet de normale X??
Vorig jaar had mprkooij de iPhone 8 Plus gekocht, hele avond gewacht met openmaken. Hij haalde hem 1 minuut uit de doos, zette hem aan en deed hem direct terug. Exacte woorden waren "Ik vindt hem te groot." ben benieuwd of dit de 3e keer wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Famous schreef op donderdag 13 september 2018 @ 00:03:
Na dit jaar zal volgend jaar bast weer meevallen ;)

Een paar uur verder en dit staat al bovenaan de “hot”’pagina’s :+
Al klopt de vergelijking niet en komt het elk jaar terug, kan er toch wel om gniffelen

[Afbeelding]
€300,- in de zak en twee producten die ik niet wil, goed vergelijk internet :)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Hoe zou het met de voorraad zitten van de iPhone x smax 64 gb? Weer doffe ellende net als vorig jaar?!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• SaraNostra
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16-05 10:23
Ik kan mijn abo verlengen. Android is geen optie, dus het wordt de XS....

Niks speciaals, maar ook niet slecht. Wel duur, moet ik zeggen.

Iemand tips om een goed prijsje af te dingen bij een provider?

[ Voor 19% gewijzigd door SaraNostra op 13-09-2018 00:47 ]

hmr schreef op donderdag 13 september 2018 @ 00:45:
Hoe zou het met de voorraad zitten van de iPhone x smax 64 gb? Weer doffe ellende net als vorig jaar?!
Ging best prima vorrigjaar toch? Had een X 256 op release en eigenlijk iedereen die ik kende en klaar zat.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Donstil schreef op donderdag 13 september 2018 @ 00:47:
[...]

Ging best prima vorrigjaar toch? Had een X 256 op release en eigenlijk iedereen die ik kende en klaar zat.
Heb echt mijn best moeten doen voor een x met 64 gb! Niet op release.. duurde en duurde maar.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Anoniem: 1036995

De hoesjes van de iPhone x, passen gewoon op de iPhone XS straks? Vraag het in verband met de gewijzigde speaker grill.
Vind die gouden variant toch wel mooi in de handson video’s. Precies zoals de leaks afgelopen jaar waren.

Ik ga voor een Xs Max Gold met een groene lederen Cover. Volgens mij staat dat wel goed :)
Anoniem: 1036995 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 01:12:
De hoesjes van de iPhone x, passen gewoon op de iPhone XS straks? Vraag het in verband met de gewijzigde speaker grill.
Ja dat past.

• pretraket
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-04 21:06
Zonde van de prijs, zit al een tijd na te denken om weer eens iOS te proberen maar ga nu toch weer twijfelen.

Ik ga het aan de reviews over laten, als hij zich qua camera kan concureren met de P20 Pro dan zou ik al erg blij zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Hmmm denk dat ik toch ga afhaken dit jaar.

Ik wil eigenlijk ieder jaar wel een nieuw toestel en ben vorig jaar al naar de goedkopere 8 uitgeweken.

Die bleef nét onder de magische grens van 1000 euro. Het wordt mij toch iets te gortig denk ik...

Of ik ga dit jaar voor de X of ik ga voor het eerst in mijn leven 2 jaar met een toestel doen.

De accu in mijn 8 is echt bagger aan het worden (nog maar 86%), dus die zal ik dan moeten vervangen. Toch nog maar eens kijken hoe ver ik bij een Apple store kom met deze klacht. Bij de chat ving ik bot, vonden ze binnen de marges vallen.

Youtube: DashcamNL

• Krulliebol
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-01 18:52
Volgens de keynote hebben ze een nieuwe generatie FaceID die tot wel 2 keer zo snel is als de oude.
Krulliebol schreef op donderdag 13 september 2018 @ 02:51:
[...]

Volgens de keynote hebben ze een nieuwe generatie FaceID die tot wel 2 keer zo snel is als de oude.
ja, maar geen grotere viewing angles en horizontale gezichtsherkenning, dus geen FaceID 2nd gen.

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 13-09-2018 06:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dylannx3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Kan je tegenwoordig nog een abonnement afsluiten in de Apple Store? Ik wil namelijk a.s. vrijdag een pre-order plaatsen, deze in de winkel ophalen en daar mijn abonnement van T-Mobile verlegen. Iemand hier ervaring mee? Ik had dit namelijk wel gedaan met mijn huidige iPhone 7Plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dylannx3 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 07:46:
Kan je tegenwoordig nog een abonnement afsluiten in de Apple Store? Ik wil namelijk a.s. vrijdag een pre-order plaatsen, deze in de winkel ophalen en daar mijn abonnement van T-Mobile verlegen. Iemand hier ervaring mee? Ik had dit namelijk wel gedaan met mijn huidige iPhone 7Plus.
Dat is serieus nu al zeker vijf keer langsgekomen de laatste dagen hier.

Nee. Dat kan niet meer.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:02
Dylannx3 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 07:46:
Ik heb deze vraag ook gister voorbij zien komen, volgens mij kan dat niet.

Ik ga morgenochtend denk ik een Xs 64GB bestellen, kom van een Iphone 7 128GB af. Heb zo'n 50GB in gebruik waarvan mijn foto's nog niet in iCloud staan. Moet het theoretisch gezien wel redden met 64GB.
Vertik het eigenlijk om 170 euro uit te geven voor de stap naar 256GB :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Dylannx3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
sjorremans schreef op donderdag 13 september 2018 @ 07:49:
[...]

Ik heb deze vraag ook gister voorbij zien komen, volgens mij kan dat niet.

Ik ga morgenochtend denk ik een Xs 64GB bestellen, kom van een Iphone 7 128GB af. Heb zo'n 50GB in gebruik waarvan mijn foto's nog niet in iCloud staan. Moet het theoretisch gezien wel redden met 64GB.
Vertik het eigenlijk om 170 euro uit te geven voor de stap naar 256GB :+
Ik heb op dit moment 128GB en zit al op de 80GB en met de nieuwe iPhone wil ik minimaal wel 2 jaar mee doen. Dus ik ga denk ik sowieso voor 256GB :)

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:38
fredkroket schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:44:
[...]

Lightning voelt toch echt een stuk robuuster aan dan een USB-C connector. Op zich ben ik voor 1 standaard, maar dan wel 1 die het gewoon jaren zonder problemen vol houdt.
Alleen hoor ik dus juist vaak dat de lightning connector juist snel brak gaat bij veel mensen, dat heb ik maar 1 keer meegemaakt met micro usb en 0 keer bij usb-c .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-06 09:46
Donstil schreef op donderdag 13 september 2018 @ 00:21:
[...]

€300,- in de zak en twee producten die ik niet wil, goed vergelijk internet :)
Ik begrijp best dat je Apple fanboy bent. Ben ik ook maar laten we eerlijk zijn... bijna 1700 euro voor een telefoon waar totaaaaaal geen innovatie achter zit? voor 1700 heb ik een Macbook Pro... Het is echt te ziek voor woorden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Khayma schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:25:
[...]

Ik begrijp best dat je Apple fanboy bent. Ben ik ook maar laten we eerlijk zijn... bijna 1700 euro voor een telefoon waar totaaaaaal geen innovatie achter zit? voor 1700 heb ik een Macbook Pro... Het is echt te ziek voor woorden.
Het gaat inderdaad wel erg ver. We kunnen er lang of kort over praten, maar hebben het over 1700 euro voor een iPhone waar weinig verbetering op zit (behalve opslag en scherm) ten op zichte van een iPhone die nu voor 700 euro minder te koop is. Om over prijsverschil qua opslag maar te zwijgen, want dat gaat al jaren nergens over.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:49

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geen nieuwe iPhone voor mij! Mijn X is nog top!! Wel de nieuwe Watch, maar dat is een ander topic! Veel plezier all met jullie nieuwe speeltjes!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:49
Het zal de zoveelste post zijn, maar helaas zijn de nieuwe iPhones voor mij te duur.
Ik ga een iPhone X voor een goedkopere prijs proberen te krijgen en daar een half jaar mee overleven. Na dat half jaartje probeer ik in combi met een abbo een Xs Max voor rond de 1000 euro te krijgen. Moet te doen zijn om als ik in twee jaar 240 euro aflos. Geen BKR melding voor mij.

• loekf2
  • Laatst online: 22:44
mprkooij schreef op donderdag 13 september 2018 @ 00:05:
Ja, tenzij je ook een iPad met een hand vasthoudt om bv. wat te surfen.

Ik ga morgen wel een XS 256GB bestellen (bij Apple zelf, geen zin in BKR geneuzel), maar jezus wat een prijzen. Voor dat geld kochtje 4 jaar geleden twee iPhone 6 exemplaren volgens mij (instap prijs rond de 600-700 euro ?).

Beste zou zijn als de XS (Max) een beetje een flop zouden worden, misschien dat Apple dan een beetje normaal gaat doen. Voor 1300 euro koop je ook een instap Macbook.

Of de ratrace is nu over en we gaan gewoon 4-5 jaar met een telefoon doen, net als bv. een TV.

Ik ben erg benieuwd hoe druk de store gaat worden morgen. De XR is nog niet te koop, denk dat het nog wel mee gaat vallen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-06 19:11
THE_BASE schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:29:
[...]

Het gaat inderdaad wel erg ver. We kunnen er lang of kort over praten, maar hebben het over 1700 euro voor een iPhone waar weinig verbetering op zit (behalve opslag en scherm) ten op zichte van een iPhone die nu voor 700 euro minder te koop is. Om over prijsverschil qua opslag maar te zwijgen, want dat gaat al jaren nergens over.
Tja, het is altijd hetzelfde.. Belachelijk hoge prijs.. Veel kritiek op de prijs.. Mensen die die prijs het voor zichzelf wel waard vinden.. Mensen die de prijs met belachelijke dogredenen proberen goed te praten.

"Als ik 2 biertjes minder per week pak in de kroeg heb ik het er uit", "anderen geven 600 euro aan vuurwerk uit". - Ja leuk dat andere mensen hun geld op andere manier uitgeven, dat maakt een prijsverschil tov de concurrenten nog niet goedgepraat.. Of is de iphone ook 400.000 euro meer waard als ik een huis koop van 200k ipv 600k?

"als je 1100 euro kan betalen, kan je ook 1200 euro betalen", "als je een telefoon van 1350 euro kan betalen, kan je ook earpods van 150 euro betalen". - Ah, dus als ik bedrag X kan betalen, kan ik ook ook bedrag X+10% betalen? Dus als ik 1500 kan betalen, kan ik ook 1650 betalen. Kan ik 1650 betalen, dan kan ik ook 1815 betalen? Dus in extremus: als ik 3 euro kan betalen, kan ik ook 4 miljoen betalen?

Lekker is dat.. Ik zal naar de bank gaan: meneer, u kunt 200.000 euro lenen. Ah, dus dan kan ik ook wel 220.000 lenen, toch?

Nee, de iPhone is duur, erg duur. ~500 euro duurder dan concurrenten.. Vindt je het dat waard? prima. Ik twijfel ook elke keer weer en heb toch steeds weer voor de iphone gekozen. Maar kom niet aan met die belachelijke dogredenen.. 500 euro is 500 euro. Niet meer, niet minder. Maakt niet uit hoe je het wegcijfert, goedpraat of in andere aspecten van je leven bespaart.

[ Voor 3% gewijzigd door aicaramba op 13-09-2018 08:59 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wizard91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-12-2023
Mijn 6S valt bijna uit elkaar van ellende (vooral de batterij is aan het einde van zijn latijn). Dus denk dat ik er maar aan moet geloven. De Xs 256GB zou voldoende moeten zijn.

Zit zelf al langer te denken aan een switch naar (durf het bijna niet te zeggen) Samsung, maar het gemak van een MBP en een groot gebruiker van Facetime met familie maakt deze stap zo lastig.Ook het verlies van de 3.5mm jack is voor mij een hele grote reden om Apple achter me te laten. Het is toch echt niet meer aanvaardbaar met welke prijzen ze weg proberen te komen.

Maar goed, ik denk dat als ik over 2 weken de Xs in mijn handen heb wel weer anders piep. :P

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:08
Hopelijk kan ik morgen een iPhone XS Max 64GB Space Gray bestellen binnen een paar minuten, creditcard is al gekoppeld aan mijn apple store account.

Ben er wel benieuwd na, heb nu ongeveer een maandje de 8 Plus, terwijl ik de X wel wilde hebben, maar deze toch net iets te klein was voor mijn handen.

• Bikkel.
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-06-2022
Vraagje: in de nieuwe IPhone zit de mogelijkheid voor 2 sim kaarten. Kan ik dan 2 simkaarten erin doen? dus 2 gsm nummers, op 1 telefoon?

• Aurelius89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-06 10:22
Bikkel. schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:52:
Vraagje: in de nieuwe IPhone zit de mogelijkheid voor 2 sim kaarten. Kan ik dan 2 simkaarten erin doen? dus 2 gsm nummers, op 1 telefoon?
1 simkaart + eSIM. Maar de providers moeten dat nog wel gaan ondersteunen in Nederland.

• Bikkel.
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-06-2022
wat is precies een eSIM?

Kan ik wel of niet 2 nummers dan gebruiken? als het niet kan, kan ik net zo goed een oud type X kopen over 3 weken, die gaan dan zakken in prijs. Heb nu een 6S an 3 jaar oud, en die heeft beste tijd gehad.
kijk, ik ga ook niet op het forum van Rolls Royce klagen dat ik het belachelijk vind dat zij geen auto aanbieden van zo'n €15.000
Ruim €100.000 voor een auto is toch belachelijk!!? :+

Maar wat overduidelijk is afgelopen 12 uur op zo'n beetje het hele internet;

HET Gesprek van de Dag is vrijwel alleen de prijs en prijs alleen, verder zeer weinig inhoudelijk over de Xs, Xs Max en Xr zelf....of dat een goed teken is...you be the judge! ;)

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:11

4POX

Everybody is wired

Aurelius89 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:53:
[...]

1 simkaart + eSIM. Maar de providers moeten dat nog wel gaan ondersteunen in Nederland.
Hopen dat het makkelijk wordt om een Chinese uitvoering te krijgen. Niets is makkelijker om op een Aziatische markt voor 2 euro een sim te kopen met 9GB aan data. In je telefoon drukken en je hebt internet. esim lijkt me veel meer moeite en gedoe. En geef de vrije markt op doordat de providers het gaan beheersen.

[Vraag]

Heb je voor een esim een internet verbinding nodig als je die wil activeren?

[ Voor 7% gewijzigd door 4POX op 13-09-2018 09:05 ]

AKA Rinkel weblog

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:05
e-sim is precies wat het zegt. Een heel klein chipje in de telefoon zelf. De iPad pro's hebben ze nu ook al. Je kunt nu vanaf de iPad zelf een dataplan kopen voor providers die dit ondersteunen.

De e-sim zal door de providers ondersteunt moeten gaan worden om ze dezelfde functies te kunnen geven als je fysieke sim. Voordeel is dat je heel makkelijk van provider zou kunnen wisselen.

[ Voor 9% gewijzigd door winwiz op 13-09-2018 09:01 ]

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Geert1976 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:58:
kijk, ik ga ook niet op het forum van Rolls Royce klagen dat ik het belachelijk vind dat zij geen auto aanbieden van zo'n €15.000

HET Gesprek van de Dag is vrijwel alleen de prijs en prijs alleen, verder zeer weinig inhoudelijk over de Xs, Xs Max en Xr zelf....of dat een goed teken is...you be the judge! ;)
Precies dezelfde discussie als vorig jaar. De iPhone X was een flop en zou in maart al verdwenen. Het is te duur.

We zullen de kwartaal cijfers moeten afwachten.

In Azie kopen hele volksstammen alleen de iPhone X om te tonen dat ze het kunnen betalen. Ze hebben werkelijk geen idee wat ze er mee kunnen.

Apple heeft nu een hele keten. Heb je weinig geld. Dan kan je een iPhone 7 halen. In mijn ogen een goede telefoon (Want ik heb die zelf ook). Heb je veel geld dan kan je voor de iPhone Maxr Maxs

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:19

Qu3st

Geert1976 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:58:

Ik zou best wel discussie aan willen hoor. Want waar zit nou in dat telefoons zo extreem duur moeten zijn? En dan heb ik het niet alleen over iPhones. Alle onderdelen worden steeds goedkoper om te produceren, maar de prijzen schieten omhoog.
Bij een RR wordt er nog veel met de hand speciaal gemaakt dus ja dan kan het in manuur best duur worden.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-06 09:26
Even afwachten wat de prijzen morgen doen in combinatie met een abonnement, maar ben nog een beetje aan het twijfelen tussen een X en een Xs..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
4POX schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:03:
[...]

We zullen de kwartaal cijfers moeten afwachten.
dit lees ik vaak: ''ja, wacht maar op de kwartaalcijfers''

Wat zou mij dat als gebruiker/consument nou echt interesseren?
Maakt dat de koop van een dure telefoon ineens goed ofzo?

Voor zover ik weet, haal ik als consument 0,0 voordeel uit kwartaalcijfers....sterker nog, het is alleen maar een bevestiging voor Apple dat ze nieuwe iPhones telkens duurder kunnen maken

[ Voor 21% gewijzigd door _Bailey_ op 13-09-2018 09:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Geert1976 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:07:
[...]

Voor zover ik weet, haal ik als consument 0,0 voordeel uit kwartaalcijfers....sterker nog, het is alleen maar een bevestiging voor Apple dat ze nieuwe iPhones telkens duurder kunnen maken
En zolang we ze blijven kopen (en ja, daar ben ik ook debet aan), blijven ze het verhogen. Er moet een keer een kentering komen. Naar verluidt heeft Samsung's S9 niet zo goed gelopen. Op dit moment is de prijs erg interessant en loopt het ding weer. Apple zal nooit toegeven, tot de kwartaalcijfers anders laten zien. Dan gaan aandeelhouders klagen. En naar wie luistert Apple de laatste jaren? Aandeelhouders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Geert1976 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:07:
[...]

Nee, het stopt vooral de mensen die roepen dat het duur is en het niet verkoopt.

Ik schreef het vooral omdat gisteravond ik twijfelde of ik naar de fora wilde. Het zogenaamde Apple teleurstelling. Een waterval aan emoties. Hele volkstammen waren gisteren aan het kijken voor Airpods 2, Mac pro, mac mni, Macbook air, ipad pro en Iphone. De afgelopen weken/maanden werden we weer overspoeld met geruchten vanuit alle windrichtingen. OOk ik ben schuldig. Maar ik ben ook een mens en mag emoties voelen.

Maar ik probeer mijn emoties te voeden met de bevestigde informatie. Ik weet niet of de telefoon duur is. Ik weet niet of die goed gaat verkopen.

AKA Rinkel weblog

Pagina: 1 2 ... 40 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6