Hadden ze niks geleverd gekregen in de winkel zelf? (En welke locatie was jij?)knurk schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:58:
ben maar even bij amac binnengelopen en kreeg eigenlijk een verbale versie van die achterlijke email over dat ze maar beperkte voorraad hebben bla bla bla. Ik ben het verdomme zat met deze toko.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Als jij een mailtje hebt, of status hebt dat die klaar ligt. Kun je nu ook al langs gaan!rico_fxp schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:02:
Ik heb voor morgen een ophaal order staan met een tijdslot bij de Apple store in Den Haag. Ik vraag me af of er je al niet direct langs kunt gaan om hem op te halen. Heeft iemand dat hier al gedaan? Zo ja, was toen het laatste mailtje wat je ontvangen hebt van apple toen "Meld je op zaterdag om je bestelling op te halen?
maastricht. probeerde info los te peuteren over voorraad maar werd afgescheept met een zorgvuldig ingestudeerde boodschap. Er werd me ook nog een fijne dag gewenst. Ik snap dat Apple schuld is maar deze zaak verdient het niet om overeind te blijven.jdiezrequejo schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:01:
[...]
Hadden ze niks geleverd gekregen in de winkel zelf? (En welke locatie was jij?)
Wat kan Amac er aan doen als het volgens jou de schuld is van Apple?knurk schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:03:
[...]
maastricht. probeerde info los te peuteren over voorraad maar werd afgescheept met een zorgvuldig ingestudeerde boodschap. Er werd me ook nog een fijne dag gewenst. Ik snap dat Apple schuld is maar deze zaak verdient het niet om overeind te blijven.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Verwijderd
Ik heb om 06:00 besteld. Om 08:15 had ik de telefoon binnen. Terwijl mijn ophaalmoment morgen wasrico_fxp schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:02:
Ik heb voor morgen een ophaal order staan met een tijdslot bij de Apple store in Den Haag. Ik vraag me af of er je al niet direct langs kunt gaan om hem op te halen. Heeft iemand dat hier al gedaan? Zo ja, was toen het laatste mailtje wat je ontvangen hebt van apple toen "Meld je op zaterdag om je bestelling op te halen?
Ja ze mogen inderdaad wel wat meer mensen inzetten IVM communicatie tegenover de klant.Stunned Guy schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:46:
[...]
Het blijft ook gissen inderdaad, het is vooral frustrerend om dit te zien, maar het gebeurd jaarlijks bij verschillende providers / retailers.
Het zal ook best allemaal niet meevallen met zo’n groot piek moment voor je firma en daar heb ik best begrip voor, maar wees gewoon duidelijk in je communicatie.
NIET communiceren is gewoon niet netjes.
Helemaal niet als je al wel de centjes binnen hebt van mensen, wat in mijn geval overigens niet zo is.
MediaMarkt Roermond is er nu 1 beschikbaar. Mij te ver...SLeka schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:57:
Weet iemand waar er nog ergens iphone 15 pro te krijgen zijn? Heb zelf net een 15 pro max binnen maar het vrouwtje wil er ook een
Kwam kennelijk met een wit busje, geen UPS logo en stond iets van 8 minuten stil, dus ging er vanuit dat het wat anders was.
Snel nog naar UPS gebeld, maar wordt helaas maandag
Ik krijg nu tegenbiedingen
Eerst €1601, toen €1601,01... jokes on me I guess.
In de auto stappen en zoeken! NU!Plisson schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:11:
Hier helaas de bezorger (UPS) gemist..
Kwam kennelijk met een wit busje, geen UPS logo en stond iets van 8 minuten stil, dus ging er vanuit dat het wat anders was.
Snel nog naar UPS gebeld, maar wordt helaas maandag

Genoeg!pitux schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:03:
Zijn er al foto's? Leuk voor de voorpret!
[iPhone 15 (en Plus, Pro en Pro Max)] Ervaringen & Discussie
Ik hoop maar dat dat de wachttijden zijn voor nieuwe bestelling vanaf vandaag en niet voor de pre-orders van vorige week die al gedaan zijn.Msi92 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:48:
KPN heeft trouwens levertijden aangepast
15P
[Afbeelding]
15PM
[Afbeelding]
Haha ja ik was nog naar buiten gerend toen ik het sms’je kreeg van ‘bezorging gemist’ maar na het terugkijken van de beelden blijkt dat het een kwartier ervoor was gebeurd.
Maandag sta ik gewoon wel hele dag buiten en spreek ik elk busje aan
Ik sta achter de MP verkoper2TheMaxx schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:20:
Blijft leuk beetje grappen op Marktplaats terwijl ik nog op controleren sta bij KPN. [Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

PM 512GB Blue Titanium
Hopelijk morgen binnen :-)
hi!
In de winkel ben ik ook benieuwd naar?midego schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:27:
Is er ergens nog voorraad?
Ah, dat zijn fijne berichten. Hopelijk volgen er nog meer voor diegenen die via Belsimpel hebben besteld.MysticX schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:25:
Zojuist verzendbevestiging ontvangen van Belsimpel!
PM 512GB Blue Titanium
Hopelijk morgen binnen :-)
Belsimpel heeft nog wat voorraad op de site staan, zowel met en zonder abo.midego schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:27:
Is er ergens nog voorraad?
Thanks, helaas geen winkelvoorraad.Darth-Kova schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:28:
[...]
Belsimpel heeft nog wat voorraad op de site staan, zowel met en zonder abo.
Dat heb ik bij Amac EN bij Apple zelfknurk schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:31:
heb ook maar bij belsimpel besteld ( pro 256 blauw) maar hou m'n hart vast. 2x een klein fortuin neergelegd en zal wel weer een paar dagen duren voordat 1 vd 2 het geld terugstort.

Uiteindelijk bij Bol besteld, ik heb er dus 3 afgerekend en 2 geannuleerd...
#Shameonme
[ Voor 9% gewijzigd door ColeJ op 22-09-2023 13:34 ]
15 pro 256GB in Natural Titanium, rond 17 uurVerwijderd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:26:
[...]
Dat zou nog enigszins hoopvol stemmen. Welke had je besteld en welke tijd +/-?
Joh, Apple betaalt altijd snel terug. Amac neemt er wel de sweet time voor.ColeJ schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:33:
[...]
Dat heb ik bij Amac EN bij Apple zelf![]()
Uiteindelijk bij Bol besteld, ik heb er dus 3 afgerekend en 2 geannuleerd...
#Shameonme
AMac heeft er bij mij een keer 4+ weken over gedaan. Knap waardeloos, al ging dat over 100 euro. Niet 1800 euro. Redenen om bij dergelijke zaak te bestellen worden wel minder en minder.Dennisweb schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:35:
[...]
Joh, Apple betaalt altijd snel terug. Amac neemt er wel de sweet time voor.
Sent from my iPhone on toilet
Hmm, 4 weken vind ik ook wel erg lang. Ben benieuwd... Ook benieuwd hoelang het bij Apple zelf gaat duren.errox schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:37:
[...]
AMac heeft er bij mij een keer 4+ weken over gedaan. Knap waardeloos, al ging dat over 100 euro. Niet 1800 euro. Redenen om bij dergelijke zaak te bestellen worden wel minder en minder.
Hebben winkels zoals KPN en T-mobile ook een lokale voorraad?
Zoek eigenlijk een 128 Gb Pro op voorraad ergens, maar is lastig denk ik.
Ja ik weet het, het is maar een telefoon, maar knap waardeloos is het wel. Je zit er toch stiekem een beetje op te hopen.
Heb net 1 geannuleerd bij Coolblue haarlem. Dus die zal zo wel weer online komen.xares schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:39:
BOL.COM heeft nog een blauwe Pro 1 Tb op voorraad momenteel.
Hebben winkels zoals KPN en T-mobile ook een lokale voorraad?
Zoek eigenlijk een 128 Gb Pro op voorraad ergens, maar is lastig denk ik.
Zaterdag besteld en verlengt met Odidididididoo
ik deel je pijn.Imperium schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:40:
Moet gewoon even ranten.. overal zie ik verzendbevestigingen en updates verschijnen maar bij mobiel.nl kun je schijnbaar de rambam krijgen en hoor je helemaal niks.
Ja ik weet het, het is maar een telefoon, maar knap waardeloos is het wel. Je zit er toch stiekem een beetje op te hopen.
Joh, Amazon het zelfde verhaaltje hoor, dus je bent niet alleen in deze situatie.Imperium schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:40:
Moet gewoon even ranten.. overal zie ik verzendbevestigingen en updates verschijnen maar bij mobiel.nl kun je schijnbaar de rambam krijgen en hoor je helemaal niks.
Kleur? Dan ga ik t proberenKhayma schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:40:
[...]
Heb net 1 geannuleerd bij Coolblue haarlem. Dus die zal zo wel weer online komen.

Heb zelf ook nog niks gehoord! Als ik ook morgen niks hoor ga ik eventjes bellen. Ik zit al ondertussen naar andere plekken te kijken of er toevallig nog een PM natural 256gb op voorraad isImperium schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:40:
Voor 15:00 komen ze bij mij. Welke tijd heb jij?Dennisweb schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:32:
[...]
Nee, @Toppe wacht maar even. DHL komt eerst bij mij, natuurlijk!
(Ik woon ook in de 96xx regio)
Das een mooie tijd. In welke Galaxy is dat?Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:44:
[...]
Voor 15:90 komen ze bij mij. Welke tijd heb jij?
lol die frikandellen zijn zeker zwaar bij je gevallen denkToppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:44:
[...]
Voor 15:90 komen ze bij mij. Welke tijd heb jij?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
A galaxy far far awayKhayma schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:44:
[...]
Das een mooie tijd. In welke Galaxy is dat?
Viel wel mee. Had er 7Xtr3me4me schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:45:
[...]
lol die frikandellen zijn zeker zwaar bij je gevallen denk
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
yes it is...
vinnik mooiste in combinatie met zilver/titanium af werking
7....mini of normale?
Ik denk dat eigenlijk iedereen die afgelopen woensdag of later heeft ge pre ordered dat die vooral in deze levertijden zitten.rmk_ schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:15:
[...]
Ik hoop maar dat dat de wachttijden zijn voor nieuwe bestelling vanaf vandaag en niet voor de pre-orders van vorige week die al gedaan zijn.
XXL zijn geen normale
Dat je er 7 op kan ppfff.
Dit was ook mijn ervaring inderdaad, daarom bij Mobiel.nl geannuleerd en bij Belsimpel besteld waar er wel voorraad was!Imperium schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:40:
Meestal komen ze hier rond 15u dus heb maar niks in de levering aangepast. Zag wel 10-15 staan maar volgens is dat std tijd.Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:44:
[...]
Voor 15:00 komen ze bij mij. Welke tijd heb jij?
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Micro mini of normaleXtr3me4me schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:49:
[...]
XXL zijn geen normale![]()
Dat je er 7 op kan ppfff.
Dat vraag ik mij ook af. Nu zijn een zooitje pre-orders de deur uit gegaan. De vraag is wanneer de volgende batch met pre-orders die ook vrijdag besteld hebben de deur uit gaan.Ricco02 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:49:
[...]
Ik denk dat eigenlijk iedereen die afgelopen woensdag of later heeft ge pre ordered dat die vooral in deze levertijden zitten.
Als je nu bestelt zit je tussen de 4-6 weken wachttijden met een Pro Max model.
Maar voor diegene die hem ook vrijdag vroeg bestelt hebben? Jammer dat nergens info te halen valt.
Hoe weet je dat? Ik zie alleen maar by end of the day altijd..Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:44:
[...]
Voor 15:00 komen ze bij mij. Welke tijd heb jij?

Via de app kan je de bezorging aanpassen, daar zie je ook de tijdDavidas schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:51:
[...]
Hoe weet je dat? Ik zie alleen maar by end of the day altijd..
[ Voor 5% gewijzigd door errox op 22-09-2023 13:53 ]
Nou, bij mij echt niet hoor. Kun je eens een screenshot maken waar jij dat tijdslot ziet staan.Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:52:
[...]
Via de app kan je de bezorging aanpassen, daar zie je ook de tijd
Precies hetzelfde bericht gehad. Heeft Vodafone überhaupt toestellen geleverd vandaag ?zwll schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:11:
Vorige week vrijdag rond 15u de iPhone 15 pro Max 256gb natural besteld en zojuist een sms van Vodafone ontvangen
[Afbeelding]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Er is wel geleverd, maar minimaal naar mijn idee. Volgens mij een tekort aan Iphones dit jaar.Nol_NL schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:56:
[...]
Precies hetzelfde bericht gehad. Heeft Vodafone überhaupt toestellen geleverd vandaag ?

Bij mij staat er gewoon 'VANDAAG', @Toppe.Davidas schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:55:
[...]
Nou, bij mij echt niet hoor. Kun je eens een screenshot maken waar jij dat tijdslot ziet staan.
Hier ook zaterdag besteld bij KPN, nog geen update.errox schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:52:
KPN heeft nu een levertijd van 3-4 weken voor een 1TB PM NT op de website staan (de rest is grofweg 2-3 weken). Hopelijk is dat voor een bestelling van een week terug (zaterdag) wel ietsjes sneller. Maar lijkt in ieder geval wel oktober te worden (en niet november, waar ik rekening mee hield op moment van bestellen).
Zal vast volgende week iets gaan horen.
Ja als er ook bij KPN mensen zijn die 2-3 toestellen besteld hebben en rondom dit weekend gaan annuleren, zal dat sowieso gaan gebeuren. Vanaf volgende week gaat alles normaliseren en gaat uiteindelijk de gekte eruit.Ryatzu schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:58:
[...]
Hier ook zaterdag besteld bij KPN, nog geen update.
Zal vast volgende week iets gaan horen.
Davidas schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:55:
[...]
Nou, bij mij echt niet hoor. Kun je eens een screenshot maken waar jij dat tijdslot ziet staan.
:fill(white):strip_exif()/f/image/CEeczMuK9XVJWDQ4S8VusRFI.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/M8xKPwy2rjgOtV2gfkOg6IkP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pspazmjdTORbZoFaVT4njIyr.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/oD6P6ohAMsttECJjWfrFjzC8.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wjiAnueholgjhJiHAgtN3bKM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jbjLcY4W9ESPpuDfDO2C85yH.jpg?f=fotoalbum_large)
Yes vanmorgen om 09:00 stonden ze voor m’n zaak. Helaas moest ik de kleine naar de opvang brengen en was ik te laat. Kan hem morgen afhalen. Blauwe pro max 512Nol_NL schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:56:
[...]
Precies hetzelfde bericht gehad. Heeft Vodafone überhaupt toestellen geleverd vandaag ?
Je kunt nu bestellen en morgen afhalen via de Apple webshop.0c2 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:00:
Krijgt Apple dagelijks winkelvoorraad? M.a.w. heeft het zin om morgen mijn wekker om 06:00 te zetten?
Niet alle kleuren.midego schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:03:
[...]
Je kunt nu bestellen en morgen afhalen via de Apple webshop.
DHL Heeft onderzoek gedaan. Via GPS van de bezorger gaf ze aan waar hij lag. Bezorger is teruggeroepen om het te gaan herstellen. Hij schijnt bij een bedrijf hier 4Km verderop te liggen. Dus ik zelf er maar naartoe gereden maar daar ligt hij niet.Tylen schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:20:
Telefoon is afgeleverd en er is voor getekend.... Ik weet niet waar en de naam van wie getekend heeft ken ik ook niet. DHL Express is ook echt niet in de straat geweest (Staat nergens op camera).
DHL heeft een onderzoek gestart...
Hij heeft nog niet ingechecked in intune. Maar zodra dat gebeurd heb ik de gps locatie en haal ik hem zelf wel op
[ Voor 8% gewijzigd door Tylen op 22-09-2023 14:05 ]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Daar had ik inderdaad gekeken maar daar staat bij mij gewoon VANDAAG.
Ik lees niet in je vraag terug dat het om een specifieke kleur gaat...
Inderdaad. Echter moet je jezelf wel bedenken, wel of geen informatie of communicatie. Uiteindelijk heeft dat geen invloed op jouw levertijd.Xtr3me4me schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:51:
[...]
Dat vraag ik mij ook af. Nu zijn een zooitje pre-orders de deur uit gegaan. De vraag is wanneer de volgende batch met pre-orders die ook vrijdag besteld hebben de deur uit gaan.
Als je nu bestelt zit je tussen de 4-6 weken wachttijden met een Pro Max model.
Maar voor diegene die hem ook vrijdag vroeg bestelt hebben? Jammer dat nergens info te halen valt.
Hopelijk geeft dat wat geruststelling. Je krijgt hem nu of niet. Ongeacht communicatie.
https://www.amazon.nl/-/e...w_ci_mcx_mr_hp_atf_m&th=1
[ Voor 76% gewijzigd door SquareOne op 22-09-2023 14:06 ]
Welke vraag? Ik heb geen vraag gesteld. Ik gaf alleen antwoord op jouw opmerking.midego schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:05:
[...]
Ik lees niet in je vraag terug dat het om een specifieke kleur gaat...
Dit topic is gesloten.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.