Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Naast vele redenen mbt specs zie je ook vaak dat ze hem nemen zodat ze een keer wat anders hebben. Van de normale Pro naar de volgende normale Pro voelt niet speciaal genoeg.jd89 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:35:
Als ik zo lees en kijk, maken de meeste tweakers de keuze voor de max? Maar waarom?
Ik vind dat zo gek nog niet, alleen het is wel een erg groot apparaat om constant mee te zeulen. Als je beetje goed casual gekleed bent dan wordt het al lastig in je skinny of slimfit broek haha. Met een maatpak en mooie overjas is het weer makkelijker. Trainingspak ook haha.
Het heeft z’n voor en tegens.
I don't have dreams, I have goals!!
Pro-motion display en iets meer accu.
Loop altijd met spijkerbroeken en t-shirt, voordeel van in de IT werken. dus genoeg broekzak ruimte.
Heb zelf de 15PM NT 256GB besteld bij de apple store op 26 september. En de status is nog steeds "Wordt bezorgd: 15 Nov - 22 Nov", Dus met een beetje geluk volgende week binnen
Groter scherm en betere camera-opties. Verder toch ook wel de usb-C. Mijn iPad en AirPods Pro hebben ook usb-C en echtgenoot die alles Samsung heeft ook.jd89 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:35:
Als ik zo lees en kijk, maken de meeste tweakers de keuze voor de max? Maar waarom?
Ik kom van een iPhone 12, dus een 15 Pro Max is een upgrade XL
Ik heb 10 oktober besteld (bij Odido) en afgelopen woensdag opgehaald. Ook de 15PM NT 256Gb. Ik kreeg gisteren weer een SMS dat m’n iPhone onderweg is naar de Odido shop. Dus waarschijnlijk hebben ze er over een paar dagen eentje over[b]Patrock in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5"
Heb zelf de 15PM NT 256GB besteld bij de apple store op 26 september. En de status is nog steeds "Wordt bezorgd: 15 Nov - 22 Nov", Dus met een beetje geluk volgende week binnen
Het wachten had niet langer moeten duren want tijdens het wachten drie hoesjes, een setje screenprotectors en een magsafe wallet met popsocket gekocht

"iPhone 15 Pro Max, 256 GB, naturel titanium"
"Wordt bezorgd ma nov. 13"
"SHIPPED"
Nog heel even geduld dus.
iPad Pro is bij mij de deur uit ivm onhandig omdat ik wat minder devices wil. Daardoor met iPhone behoefte aan groter scherm. Zal namelijk veel voor werk worden gebruikt.jd89 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:35:
On topic:
Iemand recent nog bij KPN abonnement verlengd met een nieuwe iPhone? 3 november besteld, geen updates gehad en geen indicatie.
Soms denk ik dat kledingontwerpers zelf geen telefoon hebben ofzo. Pas nog in de winkel over begonnen: "Waarom hebben de meeste jassen géén twee binnenzakken? Iedereen heeft toch een telefoon én een portomonai? Beide aan één kant moeten opbergen is waardeloos...."Redondo1982 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 10:24:
[...]
Ik vind dat zo gek nog niet, alleen het is wel een erg groot apparaat om constant mee te zeulen. Als je beetje goed casual gekleed bent dan wordt het al lastig in je skinny of slimfit broek haha. Met een maatpak en mooie overjas is het weer makkelijker. Trainingspak ook haha.
En ze keken mij aan alsof ik de aller eerste was die daar ooit over begon. "Ja euh, goed punt, gaan we doorgeven"
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ik kan ook via mobiel.nl verlengen, als ik vandaag bestel heb ik hem maandag in huis.
Nu lees ik echter wisselvallige ervaringen over mobiel.nl en de betrouwbaarheid van levering.
Iemand die recent nog een ervaring heeft met mobiel.nl? zijn die levertijden betrouwbaar?
Altijd de donkerste versie gehad 1 x witte iphone 6.
Zie op coolblue dat de BT op voorraad is. Lijkt wel een mooie kleur
Nu nog even wachten op het wiiuka hoesje
@Jovinho99 Heb hetzelfde en moet ook echt wennen aan de NT die ik nu heb want heb altijd donkere telefoons gehad. Heb ze een paar keer in de winkel bekeken en was er nog niet uit, dus met kop en munt won de NT maar was even gelukkig geweest met de BT. Het gras is altijd groener he.
Hmm die is ook mooi maar zou het persoonlijk niet nemen.darkpluisje schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 14:20:
Woensdag 15P 128 NT besteld bij Apple, is gisteren geleverd!
Nu nog even wachten op het wiiuka hoesje
@Jovinho99 Heb hetzelfde en moet ook echt wennen aan de NT die ik nu heb want heb altijd donkere telefoons gehad. Heb ze een paar keer in de winkel bekeken en was er nog niet uit, dus met kop en munt won de NT maar was even gelukkig geweest met de BT. Het gras is altijd groener he.
Ik twijfel echt tussen zwart of blauw.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
In dat geval zou ik zeker voor blauw gaan! Mijn voorkeur ging echt uit naar zwart, tot ik hem in het echt zag. Vind de achterkant een soort vreemd grijs ipv zwart bij de pro. De gewone 15 in het zwart is wel goed gelukt.Jovinho99 schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 16:12:
[...]
Hmm die is ook mooi maar zou het persoonlijk niet nemen.
Ik twijfel echt tussen zwart of blauw.
Mijn keus voor NT was ook een beetje vanwege de krassen én omdat ik hoopte dat het beter bij mijn spacegrey MacBook zou passen.
Ja, bij sommige jassen zal het lastig zijn. Dan kan het model eronder lijden.Dennisdn schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 06:00:
[...]
Soms denk ik dat kledingontwerpers zelf geen telefoon hebben ofzo. Pas nog in de winkel over begonnen: "Waarom hebben de meeste jassen géén twee binnenzakken? Iedereen heeft toch een telefoon én een portomonai? Beide aan één kant moeten opbergen is waardeloos...."
En ze keken mij aan alsof ik de aller eerste was die daar ooit over begon. "Ja euh, goed punt, gaan we doorgeven"
Desalniettemin draag ik nooit mijn iPhone in mijn binnenzak, maar wel mijn buitenzak. Het liefst draag ik hem in m’n broekzak.
Portemonnee? Dat is zoooo 1980
Maar zoals je ziet, je houdt er toch rekening mee met de aankoop van je foon of kleren. Althans, ik dan. Ik loop het meest casual gekleed, maar dat is allemaal wel nagenoeg naadloos aangesneden en dan is een PM niet te doen. Overigens is dat ook helemaal niet te doen met die kinderhandjes van mij haha. Ik heb niet bijster grote handen. Gewone Pro is al overstrekken.
I don't have dreams, I have goals!!
Yup, ik de 31e van oktober. 15 PM BlackT 256.MoosB schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:14:
[...]
iPad Pro is bij mij de deur uit ivm onhandig omdat ik wat minder devices wil. Daardoor met iPhone behoefte aan groter scherm. Zal namelijk veel voor werk worden gebruikt.
On topic:
Iemand recent nog bij KPN abonnement verlengd met een nieuwe iPhone? 3 november besteld, geen updates gehad en geen indicatie.
Nog geen updates sinds die tijd.
Zou ze misschien toch eens willen zien in de winkel wat nog niet het geval is geweest haha, zwart lijkt me imo altijd de veiligste keuze , al vindt ik alle kleuren eigenlijk wel mooi😅darkpluisje schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 17:43:
[...]
In dat geval zou ik zeker voor blauw gaan! Mijn voorkeur ging echt uit naar zwart, tot ik hem in het echt zag. Vind de achterkant een soort vreemd grijs ipv zwart bij de pro. De gewone 15 in het zwart is wel goed gelukt.
Mijn keus voor NT was ook een beetje vanwege de krassen én omdat ik hoopte dat het beter bij mijn spacegrey MacBook zou passen.
alternateJovinho99 schreef op zondag 12 november 2023 @ 22:04:
Ben morgen nog en dag thuis ivm de feestdag gisteren. Zou nu willen gaan kijken naar de iphone 15 pro max. Waar maak ik de beste kans op voorraad?
https://www.alternate.nl/...rtphone&utm_term=9AO1AAYW
Ja hoor prima ervaring met mobiel.nl.mauro101 schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 10:57:
Mijn contract kan ik verlengen en wil graag de 15p. Als ik bij vodafone ga verlengen (wil ik wel graag icm ziggo) duurt het 4-6 weken levertijd.
Ik kan ook via mobiel.nl verlengen, als ik vandaag bestel heb ik hem maandag in huis.
Nu lees ik echter wisselvallige ervaringen over mobiel.nl en de betrouwbaarheid van levering.
Iemand die recent nog een ervaring heeft met mobiel.nl? zijn die levertijden betrouwbaar?
Had mijn bestelling bij Vodafone geannuleerd en vervolgens daar besteld omdat ze hem op voorraad hadden. Vergeet de ing rentepunten kortingscode niet. Scheelt weer 50 euro.
Een update.Nick v D schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 10:49:
Nou, dat gaat lekker bij PostNL als ik zo de verhalen lees op dit forum.
Op 1 november heb ik een 15 Pro 256GB Naturel Titanium besteld.
Op 3 november word deze netjes verstuurd via PostNL.
Op zaterdag wordt tot 2 keer toe het bezorgmoment gewijzigd tot er uit eindelijk staat "Sorry, bezorgmoment gemist, we doen ons best om het pakketje voor 22:00 uur te leveren", maar er is geen bezorger aan de deur geweest.
Sinds zaterdagavond staat er in de app "Bezorgtijd nog niet bekend"
[Afbeelding]
Het lijkt erop dat het pakketje kwijt is.
Ik heb contact gehad met Belsimpel (top hoe zij het hebben opgepakt) en zij gaan een onderzoek starten.
Over 5 werkdagen hoor ik hoe het opgelost gaat worden.
Belsimpel heeft het netjes opgelost en sturen een nieuwe telefoon.
Deze kan ik morgen of woensdag ophalen bij hen in de winkel.
Ophalen in de winkel leek mij ook de beste oplossing, zodat hij niet weer spontaan verdwijnt.
Bestelling is ook vandaag meteen verzonden.
Zit ook te kijken nu voor gewoon bij apple te bestellen, omdat ik hem ook in het zwart wil.ze geven ook aan 15 november, als je iets vroeger besteld is het de dag nadien denk ik.Soppyscroll schreef op maandag 13 november 2023 @ 19:15:
Zojuist iPhone 15 pro Max zwart besteld, bij Apple, nu wachten… geeft aan 15e november
icm inruilen van mn huidige toestel was dit de perfecte deal. nu wachten tot woensdagJovinho99 schreef op maandag 13 november 2023 @ 19:53:
[...]
Zit ook te kijken nu voor gewoon bij apple te bestellen, omdat ik hem ook in het zwart wil.ze geven ook aan 15 november, als je iets vroeger besteld is het de dag nadien denk ik.
Gisteren kon ik de 15P BT meteen ophalen in Leidschendam.

[ Voor 3% gewijzigd door A. Qonsaides op 14-11-2023 08:00 ]
Vijf stages doorgegaan, uiteindelijk op 14 november as we speak mijn telefoon aan het herstellen van reservekopie. In plaats van 22 september werd het 14 november - er zijn ergere dingenJDFS schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:43:
[...]
Uiteindelijk bericht, iPhone is definitief zoekgeraakt (NO SHIT KPN). En de annulering van mijn bestelling.
Mag ik weer opnieuw aansluiten. Het liefst zou ik helemaal weggaan bij KPN, maar ik heb slechte ervaringen met Vodafone bereik en ik heb een tweede eSim met Odido voor werk en dat is ook helemaal kut in mijn omgeving.
KPN it is, uiteindelijk maar vrijwel het gehele bedrag afgetikt en waarschijnlijk ontvang ik de telefoon begin november (I hope).
Ergo: heel veel pech, in plaats van een iPhone per 22 september, nu pas ergens in november (als ik geluk heb).
Gistermiddag de iphone 15P 128 GB zwart besteld bij mobiel.nl, vanmiddag binnen!mauro101 schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 10:57:
Mijn contract kan ik verlengen en wil graag de 15p. Als ik bij vodafone ga verlengen (wil ik wel graag icm ziggo) duurt het 4-6 weken levertijd.
Klopt morgen wordt ie geleverdrCk schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:36:
Ik zat toevallig op de Apple site te kijken voor de Pro en Pro Max NT en die zijn daar beide leverbaar weer. Hopelijk komt de stock van Odido dan ook snel door_/-\o_
zie het al krijg die later van UPS
[ Voor 40% gewijzigd door Soppyscroll op 15-11-2023 13:44 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Beta op 21-11-2023 08:07 ]
Dan is het voor mij nog even wachten tot ik de 15 PM mag gaan bestellen, tegen die tijd sowieso geen problemen met leveringen meer.
Helaas... De leverdatum blijft maar naar achteren wijzigen de hele week. Inmiddels staat hij nu voor eind volgende week, maar de ervaring leert mij dat dat ook weer zou kunnen verschuiven.Nick v D schreef op maandag 13 november 2023 @ 13:23:
[...]
Een update.
Belsimpel heeft het netjes opgelost en sturen een nieuwe telefoon.
Deze kan ik morgen of woensdag ophalen bij hen in de winkel.
Ophalen in de winkel leek mij ook de beste oplossing, zodat hij niet weer spontaan verdwijnt.
Odido loopt hopeloos achter op de algemene beschikbaarheid, ik wacht inmiddels 7 weken op een toestel dat "4-6" weken levertijd heeft en welke al die tijd binnen significant korter geleverd kan worden door andere partijen (apple binnen een dag nu). Het is dat ik geen enorme haast heb en de korting op het toestel wel kan waarderen, anders had het gewoon weer simonly geworden met een los toestel.rCk schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:36:
Ik zat toevallig op de Apple site te kijken voor de Pro en Pro Max NT en die zijn daar beide leverbaar weer. Hopelijk komt de stock van Odido dan ook snel door_/-\o_
[ Voor 9% gewijzigd door Hemingr op 16-11-2023 16:55 ]
Wat vervelend! Ik deel je mening, toevallig werd mijn vriendin dus gisteren op de hoogte gesteld dat hij onderweg was naar de winkel, vandaag binnen en ze heeft hem in huis. Dus het wachten is over.Hemingr schreef op donderdag 16 november 2023 @ 16:54:
[...]
Odido loopt hopeloos achter op de algemene beschikbaarheid, ik wacht inmiddels 7 weken op een toestel dat "4-6" weken levertijd heeft en welke al die tijd binnen significant korter geleverd kan worden door andere partijen (apple binnen een dag nu). Het is dat ik geen enorme haast heb en de korting op het toestel wel kan waarderen, anders had het gewoon weer simonly geworden met een los toestel.
Uiteindelijk 15-10 besteld als ik mij niet vergis, dus net geen 5 weken levertijd, terwijl toen overal 6-8 weken levertijd aangegeven werd (bij Apple zou het toen volgens mij ook omstreeks 15-11 worden).
En past die goed bij je mac ? Heb dezelfde 😁denk dat ik ook voor de NT ga gaan , zwart is nergens op voorraad en denk dan ja het is eens iets anders , heb toch altijd hoesje er rond dus ja..😁darkpluisje schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 17:43:
[...]
In dat geval zou ik zeker voor blauw gaan! Mijn voorkeur ging echt uit naar zwart, tot ik hem in het echt zag. Vind de achterkant een soort vreemd grijs ipv zwart bij de pro. De gewone 15 in het zwart is wel goed gelukt.
[ Voor 5% gewijzigd door YannMartell op 20-11-2023 20:25 ]
Zelfs bij de vraag: "Wat is de gemiddelde tijd bij klanten afgelopen weken van moment van bestellen tot leveren?" bleek het toch vrij lastig om antwoord te geven. Het enige wat ik terug kreeg: "Als ik zeg dat het over 5 weken komt en komende maandag geleverd wordt, zit ik ernaast. Als ik zeg dat het maandag komt en het pas over vijf weken geleverd wordt, bent u teleurgesteld."
Oprecht wilde ik alleen maar de gemiddelde levertijd weten. Maar op de een of andere manier kwam dat niet door bij de dame aan de lijn. Daarom nog maar even geduldig afwachten! 😁
Ik vroeg me af of er nog specifieke voor- en/of nadelen zijn om het toestel bij amac te kopen. Is het niet beter om het direct bij een Apple store te kopen. Er vanuit gaande dat er eentje in de buurt is.
Gezien de levertijden hier van Amac zou ik daar lekker ver van uit de buurt blijven!banaliteit schreef op woensdag 22 november 2023 @ 09:06:
Ik wil voor het eerst in mijn leven een iPhone kopen, namelijk de 15 pro. Ik kan het oude toestel van mijn partner inruilen voor extra korting.
Ik vroeg me af of er nog specifieke voor- en/of nadelen zijn om het toestel bij amac te kopen. Is het niet beter om het direct bij een Apple store te kopen. Er vanuit gaande dat er eentje in de buurt is.
18-11 iPhoen 15 PM 256Gb NT besteld
Vandaag update dat het toestel verzonden is
Hopelijk van het weekend men telefoon binnen echter geeft kpn aan dat postNL 3 werkdagen over de verzending kan doen en heb nog geen t&t
Ik heb 31-10 de 15 PM 256 BT besteld maar ik heb nog steeds niks....DeadDevil6210 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 17:46:
Hier een bericht van mij over verloop bij kpn:
18-11 iPhoen 15 PM 256Gb NT besteld
Vandaag update dat het toestel verzonden is
Hopelijk van het weekend men telefoon binnen echter geeft kpn aan dat postNL 3 werkdagen over de verzending kan doen en heb nog geen t&t
Anoniem: 532727
De reden dat ik altijd bij een Apple Store(in de winkel of online) koop, is omdat dan altijd de garantie via Apple loopt. Ook het 2e jaar als consument. Mocht er een garantie kwestie zijn, dan maak je een afspraak bij de Genius Bar en duurt een reparatie een paar uur. Mocht je garantie willen claimen bij de Amac, dan kan het zo maar zijn dat je je iPhone enkele weken kwijt bent.banaliteit schreef op woensdag 22 november 2023 @ 09:06:
Ik wil voor het eerst in mijn leven een iPhone kopen, namelijk de 15 pro. Ik kan het oude toestel van mijn partner inruilen voor extra korting.
Het maakt niets uit, ook als je bij Amac koopt loopt de garantie via Apple en kun je via Apple support een afspraak maken bij een Genius Bar. Ik koop al m’n Apple producten bij Amac omdat deze wel bij mij in de buurt zit en ben met m’n iPad bij een Genius Bar geweest voor garantie, net aan het einde van het tweede jaar.Anoniem: 532727 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 07:57:
[...]
De reden dat ik altijd bij een Apple Store(in de winkel of online) koop, is omdat dan altijd de garantie via Apple loopt. Ook het 2e jaar als consument. Mocht er een garantie kwestie zijn, dan maak je een afspraak bij de Genius Bar en duurt een reparatie een paar uur. Mocht je garantie willen claimen bij de Amac, dan kan het zo maar zijn dat je je iPhone enkele weken kwijt bent.
Net bericht gehad dat hij is verzonden. Morgen tussen 12-14 uur levering. Lekker als ik aan het werk ben.Jorussio schreef op donderdag 23 november 2023 @ 22:02:
[...]
Ik heb 31-10 de 15 PM 256 BT besteld maar ik heb nog steeds niks....
Edit: Even snel naar huis gereden. Heb hem in mn handen.
Tot over 2 jaar!
[ Voor 11% gewijzigd door Jorussio op 28-11-2023 11:36 ]
Zullen we nog langer moeten wachten hoop het niet
Het is wel grappig om Opsporing Verzocht terug te kijken om te zien hoe makkelijk het is gelukt. Een halve zwerver rijdt een oude vrachtwagen het terrein op, zwaait met een een mapje verfrommelde papieren en zonder ook maar iets te checken rijden ze een paar grote pallets zijn vrachtwagen in. Het leek wel alsof iedereen daar in het complot zat.ritchiegreb schreef op woensdag 29 november 2023 @ 21:43:
https://www.parool.nl/ams...ijf-op-schiphol~b2ddcb71/
Zullen we nog langer moeten wachten hoop het niet
Een groot bedrag, maar omgerekend zijn het nog geen 1000 toestellen, een druppel op de plaat.
[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 30-11-2023 06:32 ]
Kijk er enorm naar uit!
https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com
750€ en 20gb +120min voor 14€
[ Voor 8% gewijzigd door coob op 12-02-2024 12:37 ]
Nu nog t/m morgen 100€ extra inruilbonus. iPhone 8 opgestuurd. Krijgen we nog €129 voor terug nu. https://www.kpn.com/telefoon-inruilen . Je hoeft alleen maar een doosje te regelen.
€750 voor het toestel - €129 = €621. Abonnement 2 jarig abonnement met onbeperkt bellen en SMSen + 12GB data voor €16 per maand (dankzij Combivoordeel).
Toestel was netjes de dag erna geleverd.
950 kon je een pro max 128 gb krijgen via amazon.it. Had je het toestel kunnen verkopen en had je geen abonnement.Alpha89 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 15:42:
Afgelopen week voor mijn vader een iPhone 15 besteld icm abonnement bij KPN.
Nu nog t/m morgen 100€ extra inruilbonus. iPhone 8 opgestuurd. Krijgen we nog €129 voor terug nu. https://www.kpn.com/telefoon-inruilen . Je hoeft alleen maar een doosje te regelen.
€750 voor het toestel - €129 = €621. Abonnement 2 jarig abonnement met onbeperkt bellen en SMSen + 12GB data voor €16 per maand (dankzij Combivoordeel).
Toestel was netjes de dag erna geleverd.
[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 23-05-2024 00:03 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
31,50 x 24 maanden = 756pinokkia schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 23:55:
Toch maar gisteren een iPhone 15 pro Max 256GB blue icm Vodafone abonnement besteld. Betaal €480 bijbetaling icm €35 voor abonnement en toestelbundel. Na een maand abonnement downgraden betaal ik €31,50 met toestelbundel. Is dit een aardige deal voor nieuwe klant of ben ik zo dom dat toch te veel voor alles betaal? Overigens vandaag geleverd.
756 + 480 = 1236
Coolblue en MediaMarkt verkopen hem voor 1279. Dus voor vier tientjes winst zit je vast aan een tweejarig contract. Moet ieder voor zich weten, maar ik zou er niet warm voor lopen.
Ik koop dan ook elk jaar de nieuwste iPhone, heb een hekel aan langdurige telefooncontracten en kijk niet op een paar tientjes minder voor zo’n gadget.
Voorheen kocht ik ook altijd los toestel. Maar helaas met studerende kinderen is het bedrag te groot om in 1 keer uit te geven. Dan maar op deze manier en niet meer elk jaar een nieuwe iPhone.Dennisweb schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 00:47:
[...]
31,50 x 24 maanden = 756
756 + 480 = 1236
Coolblue en MediaMarkt verkopen hem voor 1279. Dus voor vier tientjes winst zit je vast aan een tweejarig contract. Moet ieder voor zich weten, maar ik zou er niet warm voor lopen.
Ik koop dan ook elk jaar de nieuwste iPhone, heb een hekel aan langdurige telefooncontracten en kijk niet op een paar tientjes minder voor zo’n gadget.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
En cashback daardoor.
Waar gaat iedereen zijn iPhone pre orderen?
Twijfel zelf tussen Coolblue, Apple of Bol.com
Maar kom zelf bij apple er meestal pas na een half uur tussen met een lange levertijd
Apple de laatste 2x slechte ervaringen mee gehad. Met name lange levertijd en problemen tijdens bestellen. Dus ga dit keer ergens anders zoeken.NLjorn schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 16:59:
Om maar te beginnen dan,
Maar kom zelf bij apple er meestal pas na een half uur tussen met een lange levertijd
Ik ben dan de hele dag op kantoor, maar vermoed dat ik op 3 schermen 1x Coolblue, 1x Bol, 1x Amazon en via mijn iPhone de Apple Store app.NLjorn schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 16:59:
Om maar te beginnen dan,
Ik wou hem direct bij Apple gaan bestellen en dan ophalen in een Apple Store. Maar nu begin ik te twijfelen…NLjorn schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 16:59:
Om maar te beginnen dan,
Zit zelf ook de hele dag op kantoor, dus zou wel kunnen blijven refreshen etc
When nothing goes right, go left
Ben ook wel benieuwd waar je de meeste kans hebt om hem op release thuis te ontvangen ?NLjorn schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 16:59:
Om maar te beginnen dan,
Apple.MarioMark1541 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 18:06:
[...]
Ben ook wel benieuwd waar je de meeste kans hebt om hem op release thuis te ontvangen ?
Ik denk zelf Bol.comMarioMark1541 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 18:06:
[...]
Ben ook wel benieuwd waar je de meeste kans hebt om hem op release thuis te ontvangen ?
Kwamen vorig jaar ook aardig wat toestellen vrij op de dag zelf. Bij Apple is het altijd maar de vraag hoe lang het duurt voordat je er doorheen komt op de site. Coolblue ook altijd goede ervaringen mee.
Bij KPN had ik vorig jaar de 15PM voor €1350 in de voorbestelling. Dat loont zich dus soms best wel.Mad Wally schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 18:29:
Is het niet goedkoper om hem bij je provider of bij Belsimpel te bestellen of geven die helemaal geen korting meer bij nieuw contract of verlenging?
Dat was ik ook eerst van plan, maar ik mag precies op 20-09 verlengen, en dan mis ik de pre-order datum 13-09 dus dan heb ik de iPhone niet op release.Mad Wally schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 18:29:
Is het niet goedkoper om hem bij je provider of bij Belsimpel te bestellen of geven die helemaal geen korting meer bij nieuw contract of verlenging?
KPN is ook niet bereid om die 7 dagen een uitzondering te maken, helaas.
Dat is toch logisch dat ze geen uitzondering maken?Reem0nN schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 19:53:
[...]
Dat was ik ook eerst van plan, maar ik mag precies op 20-09 verlengen, en dan mis ik de pre-order datum 13-09 dus dan heb ik de iPhone niet op release.
KPN is ook niet bereid om die 7 dagen een uitzondering te maken, helaas.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ja en nee, heb precies 2 jaar terug expres overgestapt van Vodafone naar KPN compleet, met een 14 Pro Max toen, maar op 1 of andere reden is het nieuwe contract precies op leverdatum van de iPhone ingegaan, waardoor je dus nu dan de pre-order datum misloopt.Toppe schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 19:58:
[...]
Dat is toch logisch dat ze geen uitzondering maken?
KPN had me als klant kunnen behouden door die paar dagen eerder een bestelling te plaatsen en gewoon simpelweg 7 dagen later op die 20-09 de iPhone te leveren.
Je telefoon is onderdeel van het contract, dus logisch dat die pas in gaat zodra je telefoon geleverd is.Reem0nN schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 20:11:
[...]
Ja en nee, heb precies 2 jaar terug expres overgestapt van Vodafone naar KPN compleet, met een 14 Pro Max toen, maar op 1 of andere reden is het nieuwe contract precies op leverdatum van de iPhone ingegaan, waardoor je dus nu dan de pre-order datum misloopt.
KPN had me als klant kunnen behouden door die paar dagen eerder een bestelling te plaatsen en gewoon simpelweg 7 dagen later op die 20-09 de iPhone te leveren.
Maar, je mag altijd 2 maanden voor die tijd verlengen toch?
Een oprechte vraag, maar is het dan zo belangrijk om een telefoon vanaf release te hebben? Wat zou het probleem zijn om de telefoon later te krijgen, niet dat ik er belang bij heb dat je bij KPN blijft hoor of een andere provider, maar probeer het gewoon even begrijpenReem0nN schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 20:11:
[...]
Ja en nee, heb precies 2 jaar terug expres overgestapt van Vodafone naar KPN compleet, met een 14 Pro Max toen, maar op 1 of andere reden is het nieuwe contract precies op leverdatum van de iPhone ingegaan, waardoor je dus nu dan de pre-order datum misloopt.
Is dat serieus een vraag? 😏SirMemeAlot schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 20:36:
[...]
Een oprechte vraag, maar is het dan zo belangrijk om een telefoon vanaf release te hebben? Wat zou het probleem zijn om de telefoon later te krijgen, niet dat ik er belang bij heb dat je bij KPN blijft hoor of een andere provider, maar probeer het gewoon even begrijpen
Ik ben op de hoogte idd hoe het werkt, maar toch je had een bestelling voor een pre order toch wel door kunnen laten, en alsnog op 20-09 leveren? Veranderd eigenlijk niks, en ik betaal toch direct het gehele bedrag, maar vaak krijg je 75/100 korting als je dan weer 2 jaar bij een provider blijft.Toppe schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 20:19:
[...]
Je telefoon is onderdeel van het contract, dus logisch dat die pas in gaat zodra je telefoon geleverd is.
Maar, je mag altijd 2 maanden voor die tijd verlengen toch?
Je mag 120 of te wel 4 maanden dagen voor einddatum contract verlengen.
Ik vind het een gekke vraag, maar iets met Apple Fan Boy, iSheep, nieuwste gadget direct als eerste in huis willen, dopamine rush, alles weer opnieuw instellen stress etc.. Het is voor mij een soort van vervroegd kerst gevoelSirMemeAlot schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 20:36:
[...]
Een oprechte vraag, maar is het dan zo belangrijk om een telefoon vanaf release te hebben? Wat zou het probleem zijn om de telefoon later te krijgen, niet dat ik er belang bij heb dat je bij KPN blijft hoor of een andere provider, maar probeer het gewoon even begrijpen

Dan is je probleem toch opgelost? iPhones komen in september uit. September 2022 + 20 maanden is mei 2024???Reem0nN schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 20:59:
[...]
Ik ben op de hoogte idd hoe het werkt, maar toch je had een bestelling voor een pre order toch wel door kunnen laten, en alsnog op 20-09 leveren? Veranderd eigenlijk niks, en ik betaal toch direct het gehele bedrag, maar vaak krijg je 75/100 korting als je dan weer 2 jaar bij een provider blijft.
Je mag 120 of te wel 4 maanden dagen voor einddatum contract verlengen.
[...]
Helaas niet, toestel is geleverd op 20-09-2022, contract is ingegaan op 17-01-2023 vanwege overstap Vodafone naar KPN, of te wel einddatum contract is 17-01-2025.Toppe schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 22:18:
[...]
Dan is je probleem toch opgelost? iPhones komen in september uit. September 2022 + 20 maanden is mei 2024???
:strip_exif()/f/image/VCySEdGNWXSRRrDWn59smrvU.jpg?f=fotoalbum_large)
Of te wel; contract heb je al eens 4 maanden voor de einddatum verlengd.Reem0nN schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 22:24:
[...]
Helaas niet, toestel is geleverd op 20-09-2022, contract is ingegaan op 17-01-2023 vanwege overstap Vodafone naar KPN, of te wel einddatum contract is 17-01-2025.
[Afbeelding]
Nee, want ben overgestapt van Vodafone naar KPN sinds 2 jaar. Ik heb dus eerder een KPN abonnement met toestel genomen, en het contract incl nummerbehoud later in laten gaan.Toppe schreef op woensdag 11 september 2024 @ 04:38:
[...]
Of te wel; contract heb je al eens 4 maanden voor de einddatum verlengd.
Maar goed maakt verder niet uit, ga dan wel gewoon een los toestel halen weer en een sim only ipv weer 2 jaar ergens vast aan te zitten.
Hallo!
Ik heb voor dit jaar weer een formuliertje gemaakt om de bestellingen bij te houden. Wel een aantal verzoekjes:- Vul je email adres in. Ik doe je niets mee maar dan kan je de antwoorden later aanpassen.
- Vul je Tweakers gebruikersnaam in op de eerste pagina
- Hou de informatie accuraat, het formulier is zo gemaakt dat je het binnen 60 seconden in kan vullen. Jou input kan zorgen dat andere mensen zich gerustgesteld voelen.
Om het formulier in te vullen klik je hier en om de resultaten te bekijken klik je hier
De boven het snel reageren worden nog aangepast.
Nice, misschien ook handig om de betreffende kleur als optie bij te voegen?Toppe schreef op woensdag 11 september 2024 @ 14:53:Hallo!
Ik heb voor dit jaar weer een formuliertje gemaakt om de bestellingen bij te houden. Wel een aantal verzoekjes:
- Vul je email adres in. Ik doe je niets mee maar dan kan je de antwoorden later aanpassen.
- Vul je Tweakers gebruikersnaam in op de eerste pagina
- Hou de informatie accuraat, het formulier is zo gemaakt dat je het binnen 60 seconden in kan vullen. Jou input kan zorgen dat andere mensen zich gerustgesteld voelen.
Om het formulier in te vullen klik je hier en om de resultaten te bekijken klik je hier
De boven het snel reageren worden nog aangepast.
Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red
Je telefoon selecteren en dan volgendeDavidas schreef op woensdag 11 september 2024 @ 15:03:
[...]
Nice, misschien ook handig om de betreffende kleur als optie bij te voegen?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.