Die had ik ook. Eind week 44. En ra ra ra. Hij is woensdag al binnengekomen. Dus er is hoop dat het eerder wordt.Dw1-nl schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:01:
Krijg net een smsje van Vodafone. Heb een iPhone 15 pro max besteld bij hun op 3 oktober. Ik zou hem eerst eind week 45 krijgen. Nu net krijg ik een smsje dat het eind week 47 of later zal worden
Afgelopen vrijdag mijn abonnement verlengd bij KPN met een IPhone 15 Pro 128gb NT.
Bij de levertijd werd aangegeven 4-5 weken en na alle verhalen in dit topic had ik daar ook rekening mee gehouden, maar tot mijn blijdschap werd de telefoon gisteren al geleverd :-) Bij KPN lijken de voorraden dus wat hoger te zijn dan bij bijv. Mobiel.nl of Odido.
Nu wel met spoed een hoesje en screenprotector scoren
Bij de levertijd werd aangegeven 4-5 weken en na alle verhalen in dit topic had ik daar ook rekening mee gehouden, maar tot mijn blijdschap werd de telefoon gisteren al geleverd :-) Bij KPN lijken de voorraden dus wat hoger te zijn dan bij bijv. Mobiel.nl of Odido.
Nu wel met spoed een hoesje en screenprotector scoren
[ Voor 7% gewijzigd door entony10 op 29-10-2023 09:37 ]
Op 24 september een iPhone 15 PM 256GB Black Titanium besteld bij Amac.nl, ondertussen dus dik 5 weken terug. Aangezien ze elke 2 weken een update zouden sturen en ik deze nu 3 weken niet ontvangen heb zojuist maar besloten om te bellen met Amac.nl.
Aan de telefoon is mij verteld dat ze de komende 4 weken de 15PM 256GB niet verwachten, en ik dus nog minimaal 4 weken zou moeten wachten op de levering.
Ik snap wel dat er nu erg veel orders zijn geweest, maar in totaal 9 weken wachten op de levering van een telefoon terwijl ik er nog enigszins vroeg bij was vind ik toch ronduit bizar.
Aan de telefoon is mij verteld dat ze de komende 4 weken de 15PM 256GB niet verwachten, en ik dus nog minimaal 4 weken zou moeten wachten op de levering.
Ik snap wel dat er nu erg veel orders zijn geweest, maar in totaal 9 weken wachten op de levering van een telefoon terwijl ik er nog enigszins vroeg bij was vind ik toch ronduit bizar.

Gewoon bij Coolblue kopen 👍Tweakertjeh schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 15:25:
Op 24 september een iPhone 15 PM 256GB Black Titanium besteld bij Amac.nl, ondertussen dus dik 5 weken terug. Aangezien ze elke 2 weken een update zouden sturen en ik deze nu 3 weken niet ontvangen heb zojuist maar besloten om te bellen met Amac.nl.
Hallo allemaal,
Vanaf de pre-order datum heb ik dit forum gevolgd.
Mijn pre-order voor de 15 PM 256 NT en BT heb ik gedaan bij Amac rond 13.30 uur.
Op 30 september werd ik gebeld en kon ik de blauwe ophalen en afgelopen vrijdag was de natural er.
Die heb ik zaterdagochtend opgehaald.
Houd hoop! Alles komt goed!💪🏽
Vanaf de pre-order datum heb ik dit forum gevolgd.
Mijn pre-order voor de 15 PM 256 NT en BT heb ik gedaan bij Amac rond 13.30 uur.
Op 30 september werd ik gebeld en kon ik de blauwe ophalen en afgelopen vrijdag was de natural er.
Die heb ik zaterdagochtend opgehaald.
Houd hoop! Alles komt goed!💪🏽
Wat is naar jouw ervaring daar de levertijd?
Als je nou deze Telegram even in de gaten houdt: https://t.me/iPhone15ProDrop, kun je meteen toeslaan wanneer één van de winkels voorraad heeft. Dan kun je Amac vergeten.Tweakertjeh schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 16:28:
[...]
Af en toe coolblue checken n als ze op voorraad zijn heb je de volgende dag. Ik ben al 3 weken iphone 15 pm black tit bezitter via coolblueTweakertjeh schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 16:28:
[...]
CB heeft de Max NT 256 op voorraad
[ Voor 6% gewijzigd door Jaymone op 30-10-2023 17:57 ]
Het is weer bijna September 2025 :)
Nu zijn er heel veel op voorraad. Ook deze jij wil. Snel zijn is de boodschapTweakertjeh schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 16:28:
[...]
Nou daar ben ik weer. Zojuist de 15 PM Black Titanium 256 besteld bij KPN bij een verlenging. "Levertijd 4 tot 5 weken."Jorussio schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 15:55:
[Afbeelding]
Die van mijn vrouw is ook binnen.
Over 11 dagen mag ik die van mij bestellen bij KPN, dan ben ik weer terug in dit forum. Ben benieuw hoe lang het dan nog gaat duren.
Ik ben benieuwd wanneer ik hem heb.
Waarom heb je hem eigenlijk niet bij Belsimpel gekocht? Daar is de levertijd voor de zwarte icm KPN 2 weken, en met de blauwe en naturel titanium zelfs direct leverbaar.Jorussio schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 07:52:
[...]
Nou daar ben ik weer. Zojuist de 15 PM Black Titanium 256 besteld bij KPN bij een verlenging. "Levertijd 4 tot 5 weken."
Ik ben benieuwd wanneer ik hem heb.
Iphone 15 pro max 512GB NT besteld bij KPN 17 Okt. --> 26Okt afspraak mogen inplannen morgen geleverd.
Hoe kan je 17 oktober hebben besteld en 26 okt al een bevestiging hebben van verzending. ik heb 25 sep besteld en nog steeds niksph4nt0m schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:57:
Iphone 15 pro max 512GB NT besteld bij KPN 17 Okt. --> 26Okt afspraak mogen inplannen morgen geleverd.
Nieuw abonnement, i.p.v. verlenging, geen ideeLucarno schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:59:
[...]
Hoe kan je 17 oktober hebben besteld en 26 okt al een bevestiging hebben van verzending. ik heb 25 sep besteld en nog steeds niks

Omdat ik daar op 73,50 per maand uit kom en bij KPN maar 66 euro per maand.2TheMaxx schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:45:
[...]
Waarom heb je hem eigenlijk niet bij Belsimpel gekocht? Daar is de levertijd voor de zwarte icm KPN 2 weken, en met de blauwe en naturel titanium zelfs direct leverbaar.
Misschien doe ik iets niet goed maar ik vind die website niet overzichtelijk.
Daarnaast houd ik er niet van dat er een extra bedrijf tussen mij en KPN zit. Waar verdienen ze aan?
Ze krijgen een commissie aan de hand van je gekozen abonnementsvorm. Hoe hoger het abonnement, hoe hoger de commissie. KPN geeft die (soms) terug aan klanten in de vorm van lagere abonnementskosten.Jorussio schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 09:09:
[...]
Omdat ik daar op 73,50 per maand uit kom en bij KPN maar 66 euro per maand.
Misschien doe ik iets niet goed maar ik vind die website niet overzichtelijk.
Daarnaast houd ik er niet van dat er een extra bedrijf tussen mij en KPN zit. Waar verdienen ze aan?
Daarnaast kunnen ze natuurlijk je toestelbundel iets verhogen om zo extra te verdienen. 1 euro onnodig extra per maand is 24 euro extra commissie.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Ik heb bij Apple online een Iphone 15 PM 256 NT besteld op 29 september. Staat nog steeds niet op verstuurd.
Snap dat niet. Als je vandaag besteld online hij er al binnen 2 weken.
Zeekr X Long range Mist Grey
Qua betaling iets veranderd op de creditcard?Elmar1982 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 12:50:
Ik heb bij Apple online een Iphone 15 PM 256 NT besteld op 29 september. Staat nog steeds niet op verstuurd.
Ik krijg zojuist bericht van Mobiel.nl dat m'n iPhone 15 Pro Max Natural Titanium 256GB verstuurd is.
Besteld op 15-9 om 14:12 i.c.m. een overstap naar KPN.
Is er al iemand die bij Apple heeft besteld, en het toestel eerder heeft ontvangen dan de eerste geschatte afleverdatum?
Op 26 september een 15PM NT 265GB besteld, en staat al sinds die tijd op "Wordt bezorgd: 15 Nov - 22 Nov"
Als ik nu via de site een nieuwe bestelling zou doen, krijg ik nog steeds dezelfde indicatie. Daarbij hoor je nu dat deze wat meer beschikbaar komt voor afhaal e.d.
Op 26 september een 15PM NT 265GB besteld, en staat al sinds die tijd op "Wordt bezorgd: 15 Nov - 22 Nov"
Als ik nu via de site een nieuwe bestelling zou doen, krijg ik nog steeds dezelfde indicatie. Daarbij hoor je nu dat deze wat meer beschikbaar komt voor afhaal e.d.
Vriend van mij heeft hetzelfde probleem. Hij heeft geannuleerd en bij Belsimpel gekocht, als het goed is komt ie morgen.Patrock schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:45:
Is er al iemand die bij Apple heeft besteld, en het toestel eerder heeft ontvangen dan de eerste geschatte afleverdatum?
Heb de mijne 24 september besteld, en de volgende dag had ik hem. Amac.Lucarno schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:59:
[...]
Hoe kan je 17 oktober hebben besteld en 26 okt al een bevestiging hebben van verzending. ik heb 25 sep besteld en nog steeds niks
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Sjonge jonge, rond 16:00 besteld en krijg niks. Blijft echt maar mondjesmaats, zelfs nu.Yorrick32 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:36:
Ik krijg zojuist bericht van Mobiel.nl dat m'n iPhone 15 Pro Max Natural Titanium 256GB verstuurd is.
Nog iemand bij Telenet die een verwachte datum van 1/11 had?
Tot nu toe geen enkele track & trace mail...
23-9 besteld.
15 pro NT 128gb, Odido winkel.
Vriendin kan vandaag het toestel ophalen.
5,5 week verder
15 pro NT 128gb, Odido winkel.
Vriendin kan vandaag het toestel ophalen.
5,5 week verder

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Iemand al iets gehoord van KPN? 25-9 de pro max 256 nt besteld. maar staat nog steeds op controleren. we zijn 5,5 weken verder.....
[ Voor 16% gewijzigd door Lucarno op 01-11-2023 09:08 ]
6 oktober besteld bij KPN (15P 256gb NT) en vandaag geleverd (wel op het verkeerde adres door PostNL, dus dat gaat een feest worden om die goed te ontvangen, maar dat terzijde)
Levertijden bij KPN zijn verlaagd. De PM - NT WT en BT zijn naar: "Levertijd 2 tot 3 weken" en de TB is zelfs naar "Levertijd 1 tot 2 weken".
komt er dan eindelijk shot in de zaak?Jorussio schreef op woensdag 1 november 2023 @ 12:46:
Levertijden bij KPN zijn verlaagd. De PM - NT WT en BT zijn naar: "Levertijd 2 tot 3 weken" en de TB is zelfs naar "Levertijd 1 tot 2 weken".
Ik zojuist ook weer “bestelling is vertraagd” voor mijn 15 Pro NT 256 GB. We gaan nu week 4 in.Jorussio schreef op woensdag 1 november 2023 @ 12:46:
Bij coolblue heel veel pro maxen op voorraad.
https://www.coolblue.nl/m...e/apple-iphone-15-pro-max
https://www.coolblue.nl/m...e/apple-iphone-15-pro-max
[ Voor 49% gewijzigd door kokorico op 01-11-2023 14:45 ]
Denk niet dat er al iets geleverd is bij Telenet op enkele gevallen na misschien.superjona schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 23:01:
Nog iemand bij Telenet die een verwachte datum van 1/11 had?
Geen communicatie vanuit hun zelf. Als je zelf contact opneemt weten ze ook van niets.
Had de mijne op 28/9 besteld en stond ineens ook geleverd op dezelfde datum dus als ik niet had gebeld had ik nooit iets gehoord van mijn bestelling aangezien deze zogezegd geleverd was lol.
Laatste keer voor mij bij Telenet. Korting is leuk maar weegt niet op tegen de miserie.
PSN : Fruitsla379
Die van mijn vrouw was besteld op de 15-09 en geleverd op 20-10JDFS schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:24:
[...]
Ik zojuist ook weer “bestelling is vertraagd” voor mijn 15 Pro NT 256 GB. We gaan nu week 4 in.
*edit, dat was de 15 PM NT 256.
[ Voor 5% gewijzigd door Jorussio op 01-11-2023 16:05 ]
hoop voor iedereen die ze nog niet hebben dat ze snel binnen komen maar leveringen is bij sommige winkels toch wel heel traag alsof de inkoper heeft zitten te slapen
Ik zal binnenkort maar even mee bezig, heb nog maandje gewacht maar ga volgende week toch eindelijks de iPhone bestellen en ophalen☺️
Ik snap er niets van, ik zie op de site van KPN dat er 3-5 weken wachttijd is voor een Iphone 15 pro, 256gb, zwart. Toch maar eens in de rij aansluiten denk ik vandaag, en krijg zowaar net al een track & trace bericht dat hij verstuurd is.
1 oktober besteld bij Apple Store, levertijd staat al die tijd al op 10-17 nov. Gaat om een NT PM 256GB.
Dus het model dat iedereen wil.
Woon in Den Haag en dan is het soms irritant als je ziet dat je hem daar wel eerder kan ophalen. Maar omdat ik mijn huidige telefoon wil inruilen is dat niet handig.
Woon in Den Haag en dan is het soms irritant als je ziet dat je hem daar wel eerder kan ophalen. Maar omdat ik mijn huidige telefoon wil inruilen is dat niet handig.
PSN: Sluuz
Deze is gewoon op voorraad bij Coolblue...Sluuz schreef op donderdag 2 november 2023 @ 13:46:
1 oktober besteld bij Apple Store, levertijd staat al die tijd al op 10-17 nov. Gaat om een NT PM 256GB.
Jep en daar krijg ik minder voor het inruilen van m’n 13 pro max. Dus geen optie.kokorico schreef op donderdag 2 november 2023 @ 15:08:
[...]
Deze is gewoon op voorraad bij Coolblue...
Bizar. Ik heb de NT, wellicht de populairste kleur en daarom wacht ik al 3 weken?jopie schreef op woensdag 1 november 2023 @ 18:14:
Ik snap er niets van, ik zie op de site van KPN dat er 3-5 weken wachttijd is voor een Iphone 15 pro, 256gb, zwart. Toch maar eens in de rij aansluiten denk ik vandaag, en krijg zowaar net al een track & trace bericht dat hij verstuurd is.
Bij mij zelfde levertijd. 29 sep besteldSluuz schreef op donderdag 2 november 2023 @ 13:46:
Zeekr X Long range Mist Grey
Zo zo, eindelijk mijn T&T gekregen van Mobiel.nl, 256GB NT PM. En maar 6 weken hoeven wachten. Is denk ik wel de laatste keer dat ik op pre-order dag al ga bestellen, want dat heeft totaal geen meerwaarde gehad!
Los of met abonnement en welke provider dan?Esperaunce schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 13:15:
Zo zo, eindelijk mijn T&T gekregen van Mobiel.nl, 256GB NT PM. En maar 6 weken hoeven wachten. Is denk ik wel de laatste keer dat ik op pre-order dag al ga bestellen, want dat heeft totaal geen meerwaarde gehad!
Abbo van KPN!don spike schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 13:40:
[...]
Los of met abonnement en welke provider dan?
Nou dit hebben ze dus niet gehaald.Nickname27 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 15:40:
Vorige week donderdag direct bij Vodafone besteld, 128GB 15 Pro NT, en nu al een sms dat levering gepland staat voor eind volgende week..
Ben heel benieuwd.
Hij zou uiterlijk morgen geleverd moeten worden, maar het blijft ijzig stil na die SMS. Ik vond het ook ergens wat vreemd dat het zo snel zou gaan

Toch maar even een belletje gedaan naar Vodafone, maar daar konden ze mij ook geen verdere concrete info geven anders dan "wij weten het ook niet, ga maar uit van begin volgende week".
Fingers crossed.
Ik heb de iPhone 15 pro Max gekocht en een iPhone 13 Pro Max ingeruild voor €580. Korting op je nieuwe iPhone spiegelt Apple voor. Betalen kon alleen via Apple saldo of creditcard. Een creditcard heb ik niet dus via Apple saldo betaald. De korting van €580 is na terugsturen van mijn oude iPhone op mijn Apple saldo teruggestort. En het is niet mogelijk dit geld naar mijn bankrekening over te maken dus kan ik het alleen weer bij Apple uitgeven. Diverse mensen bij Apple support gesproken maar de eindconclusie is dat ik dat geld niet op mijn rekening kan krijgen. Ik voel me enorm in de maling genomen. Had ik dit vantevoren geweten had ik mijn oude telefoon zelf verkocht in plaats van in te ruilen. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?
Kan je niet iets kopen bij apple en dat weer terug brengen?JipJop schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 20:05:
Ik heb de iPhone 15 pro Max gekocht en een iPhone 13 Pro Max ingeruild voor €580. Korting op je nieuwe iPhone spiegelt Apple voor. Betalen kon alleen via Apple saldo of creditcard. Een creditcard heb ik niet dus via Apple saldo betaald. De korting van €580 is na terugsturen van mijn oude iPhone op mijn Apple saldo teruggestort. En het is niet mogelijk dit geld naar mijn bankrekening over te maken dus kan ik het alleen weer bij Apple uitgeven. Diverse mensen bij Apple support gesproken maar de eindconclusie is dat ik dat geld niet op mijn rekening kan krijgen. Ik voel me enorm in de maling genomen. Had ik dit vantevoren geweten had ik mijn oude telefoon zelf verkocht in plaats van in te ruilen. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?
Het staat meerdere keren heel duidelijk op de site, bijvoorbeeld in vrij grote letters meteen bovenaan:JipJop schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 20:05:
Ik heb de iPhone 15 pro Max gekocht en een iPhone 13 Pro Max ingeruild voor €580. Korting op je nieuwe iPhone spiegelt Apple voor. De korting van €580 is na terugsturen van mijn oude iPhone op mijn Apple saldo teruggestort. En het is niet mogelijk dit geld naar mijn bankrekening over te maken dus kan ik het alleen weer bij Apple uitgeven. Had ik dit vantevoren geweten had ik mijn oude telefoon zelf verkocht in plaats van in te ruilen.
:strip_exif()/f/image/Zr7FdulYzMQtytZWdFt0rjRq.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.apple.com/nl/shop/trade-in
Volgens mij storten ze het dan gewoon weer terug op je cadeau saldo. Je krijgt het dan niet ineens cash terug.Jorussio schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 23:17:
[...]
Kan je niet iets kopen bij apple en dat weer terug brengen?
Toen ik in dit topic zag dat ze op voorraad waren heb ik gisteren een 15 Pro Max 256GB Natural Titanium besteld bij Coolblue, vanmorgen bezorgd. Dolle pret 😄
Mooi dat die kleur nu ook goed leverbaar is. De tijd van scalpen en heel lange levertijden is nu wel weer voorbij, denk ik.lexuzu schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 15:57:
Toen ik in dit topic zag dat ze op voorraad waren heb ik gisteren een 15 Pro Max 256GB Natural Titanium besteld bij Coolblue, vanmorgen bezorgd. Dolle pret 😄
Verkeerde topic, sorry
[ Voor 105% gewijzigd door Steeffoon op 04-11-2023 19:21 ]
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
wilde vandaag de 15 pro max 256GB laten bestellen maar levering vermoedelijk pas in januari tenzij ik de witte neem die wordt daar blijkbaar het minst besteld en zou eventueel dan vlugger kunnen.
[ Voor 34% gewijzigd door bartmaniac op 05-11-2023 02:29 ]
Waar?bartmaniac schreef op zondag 5 november 2023 @ 02:26:
wilde vandaag de 15 pro max 256GB laten bestellen maar levering vermoedelijk pas in januari tenzij ik de witte neem die wordt daar blijkbaar het minst besteld en zou eventueel dan vlugger kunnen.
Mijn zoon wil graag een iPhone.
Ik heb 3 abonnementen lopen bij Odido en mijn zoon is contractvrij.
Nu heb ik eens zitten vergelijken want hij wilde graag een 14.
Echter kost de 15 bij Odido 887€ met een abonnement van 11€ (120min en 20Gb(300Mbit))
De 14 was geloof ik rond de 780€ maar dan kost hetzelfde abonnement 13,50€.
Netto scheelt het dus maar 37€
Ik heb dus gisteren maar de 15 besteld en net al mail gehad van PostNL dat ie onderweg is!
Wie koopt er nu voor 37€ verschil een 14??
Echter kost de 15 bij Odido 887€ met een abonnement van 11€ (120min en 20Gb(300Mbit))
Ik heb dus gisteren maar de 15 besteld en net al mail gehad van PostNL dat ie onderweg is!
Nounou, na een cancellation één dag voor Launch, vandaag toch een 15 PM in Natural titanium gekocht.
Was eigenlijk niet beschikbaar voor verkoop, maar de verkoper gunde het mij de reis van Arnhem naar Amsterdam niet te maken waar hij nog wel lag, Held!
+1 voor de mediamarkt in deze.
Meteen Apple Care+ maandelijks afgesloten (hehe, eerder in dit topic was ik mooi de eerste die er mee kwam dat het eraan zat te komen 😄)
All is well, ik kan vooruit.
Overgestapt naar KPN, wat is Odido toch duur geworden. Scheelt schoon 13 euro per maand. En dan heb ik ook nog eens géén rycycledeal.
Was eigenlijk niet beschikbaar voor verkoop, maar de verkoper gunde het mij de reis van Arnhem naar Amsterdam niet te maken waar hij nog wel lag, Held!
+1 voor de mediamarkt in deze.
Meteen Apple Care+ maandelijks afgesloten (hehe, eerder in dit topic was ik mooi de eerste die er mee kwam dat het eraan zat te komen 😄)
All is well, ik kan vooruit.
Overgestapt naar KPN, wat is Odido toch duur geworden. Scheelt schoon 13 euro per maand. En dan heb ik ook nog eens géén rycycledeal.
[ Voor 19% gewijzigd door NotYetBritish op 05-11-2023 16:27 ]
Even snel tussendoor,Dennisdn schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 06:59:
[...]
Het staat meerdere keren heel duidelijk op de site, bijvoorbeeld in vrij grote letters meteen bovenaan:
[Afbeelding]
Als ik dit gebruik, en lever mijn iPhone in en betaal met creditcard, wordt dit dat met de creditcard later gerekend of krijg ik ook geld tegoed voor later?
Soppyscroll schreef op zondag 5 november 2023 @ 16:29:
[...]
Even snel tussendoor,
Als ik dit gebruik, en lever mijn iPhone in en betaal met creditcard, wordt dit dat met de creditcard later gerekend of krijg ik ook geld tegoed voor later?
Het wordt dus niet verrekend met de prijs van de iPhone maar komt als tegoed voor iets anders.Je kunt deze korting meteen gebruiken om iets anders te kopen, of het bedrag op een cadeaukaart laten zetten voor later.
Zo lees ik het wel inderdaad; dat je het bedrag terug krijgt op je creditcard als je trade-in selecteert bij het kopen van een nieuwe iPhone.Soppyscroll schreef op zondag 5 november 2023 @ 16:29:
[...]
Even snel tussendoor,
/f/image/8776LrfWO3q8VionnOweOR7q.png?f=fotoalbum_large)
Wat ik niet begrijp is dat men hier op Tweakers gaat vragen of dit normaal is, terwijl men toch even de telefoon kan pakken en Apple kan bellen?Dennisdn schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 06:59:
[...]
Het staat meerdere keren heel duidelijk op de site, bijvoorbeeld in vrij grote letters meteen bovenaan:
[Afbeelding]
Ik moet wel zeggen dat Apple het op andere plekken, waarschijnlijk door een simpele vertaling van US-materiaal, een beetje onduidelijk verwoord en je "betaalmethode" zou kunnen lezen als: ze storten het op de creditcard waarmee ik betaald heb. Heb ook eens die discussie gehad na "inruilen" van een iPad.turkeyhakan schreef op maandag 6 november 2023 @ 06:43:
[...]
Wat ik niet begrijp is dat men hier op Tweakers gaat vragen of dit normaal is, terwijl men toch even de telefoon kan pakken en Apple kan bellen?
Heb al 4 keer eern trade in bij Apple gedaan en als ik met een CC betaalde, kwam het geld altijd “terug” op die CC. Dus niet als tegoed, maar echt als harde knaken.
Het was dus inderdaad te mooi om waar te zijn.Nickname27 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 18:53:
[...]
Nou dit hebben ze dus niet gehaald.
Hij zou uiterlijk morgen geleverd moeten worden, maar het blijft ijzig stil na die SMS. Ik vond het ook ergens wat vreemd dat het zo snel zou gaan![]()
Toch maar even een belletje gedaan naar Vodafone, maar daar konden ze mij ook geen verdere concrete info geven anders dan "wij weten het ook niet, ga maar uit van begin volgende week".
Fingers crossed.
Nieuwe verwachting van Vodafone: eind week 47

Ik zag dat de 15 Pro NT 256GB bij Belsimpel op voorraad was. Bij Vodafone dus geannuleerd en bij Belsimpel besteld, morgen ophalen!
Ik lees al een tijdje mee, nu toch maar een bericht.
Hier dezelfde ervaring als mijn bijna naamgenoot. Iphone pro max besteld. Vandaag sms van Vodafone verwachte levertijd eind week 47. Maar waarom staat er op de site nog steeds 1 tot 2 weken levertijd? Is dus gewoon een lokkertje.
Dan maar Vodafone bellen. Keuze menu, volgens mij heb ik alles 3 keer gehad. Ik kwam elke keer weer terug in 1e menu. Eindelijk iemand aan de telefoon! Hoop herrie en gelach. Ik mijn situatie uitgelegd en ze ging even kijken. Hoop geklets em gelach, ja ik ben bijna bij uw gegevens hoor. En dan tsja ze kon niet bij de bestelling dus ze zou mij door verbinden met iemand die het wel kon. En dat was…… Ziggo 🤔 Echt serieus??
Die verbond mij weer door met het 1e menu…. Ik heb dus nog steeds niemand gesproken.
Dat het langer duurt snap ik, maar pas dan je site aan! En echt ontslaan die mensen daar! Zo onprofessioneel. Ik ben niet van de klachten indienen maar dit keer toch wel gedaan.
Hier dezelfde ervaring als mijn bijna naamgenoot. Iphone pro max besteld. Vandaag sms van Vodafone verwachte levertijd eind week 47. Maar waarom staat er op de site nog steeds 1 tot 2 weken levertijd? Is dus gewoon een lokkertje.
Dan maar Vodafone bellen. Keuze menu, volgens mij heb ik alles 3 keer gehad. Ik kwam elke keer weer terug in 1e menu. Eindelijk iemand aan de telefoon! Hoop herrie en gelach. Ik mijn situatie uitgelegd en ze ging even kijken. Hoop geklets em gelach, ja ik ben bijna bij uw gegevens hoor. En dan tsja ze kon niet bij de bestelling dus ze zou mij door verbinden met iemand die het wel kon. En dat was…… Ziggo 🤔 Echt serieus??
Die verbond mij weer door met het 1e menu…. Ik heb dus nog steeds niemand gesproken.
Dat het langer duurt snap ik, maar pas dan je site aan! En echt ontslaan die mensen daar! Zo onprofessioneel. Ik ben niet van de klachten indienen maar dit keer toch wel gedaan.
Toevallig op zaterdag eindelijk mijn bestelling binnen gekregen van Mobiel.nl. Ging om een 256GB PM NT via KPN, besteld op pre-orderdag rond 16:00. Mede-Tweaker die rond 14:00 besteld had was me een paar dagen eerder af, dus lijkt erop dat in elk geval de pre-orders nu bijna klaar zijn wat de PM NT betreft.M_to_P schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:40:
En vanuit mobiel.nl blijft het stil...
Hoop dat er nu een beetje vaart in komt, maar dit was wel een bijzonder slecht jaar wat voorraad betreft.
Waar heb je dit afgesloten? Als ik kijk op de odido site zelf zijn de abonnementskosten gelijk bij alle telefoons. Alleen als je een jaar abonnement afsluit betaal je meer dan voor 2 jaar, maar zelfs dat is bij alle telefoons gelijk. Ik betaal zelf 13,50 (incl korting gezien partner ook odido heeft) voor 120 minuten en 10+2 GB. Nogal verschil met 20 GB en 11 euro.coob schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:19:
Mijn zoon wil graag een iPhone.
Edit: Oh zie dat iphone 14 abo inderdaad duurder is, maar alsnog is mijn abo aanbod veel duurder dan die 11 euro voor de 15.

Hebben mensen de 15 pro (niet de max) WT 256 GB al ontvangen? Ik lees er ontzettend weinig over en is op dit moment de slechts geleverde telefoon bij Odido. Ik had juist de witte gedaan omdat daar de levertijd het korts van was toen ik hem bestelde (3/4 weken), maar inmiddels is de levertijd al opgelopen naar 6/8 weken... 4 oktober besteld.
[ Voor 18% gewijzigd door Joanieke op 07-11-2023 10:01 ]
Ik heb daar mijn bestelling ook niet weten te annuleren. De persoon bleef maar hameren op "belsimpel is niet nederlands en garantie en verzekering is anders via daar" Ik zou toch nog even wachten op de bestelling. (gaat om de 15 Pro WT 256)Nickname 88 schreef op maandag 6 november 2023 @ 21:17:
Ik lees al een tijdje mee, nu toch maar een bericht.
Als ik nog 2 weken moet wachten zal je zien dat de prijs ergens anders goedkoper is dan wat ik via VF zelf + mijn 6 euro per maand te dure abonement loopt nu nog vrolijk door totdat ze eindelijk dat toestel geleverd hebben...
Misschien toch maar gewoon een los toestel ergens proberen te scoren.
Dit was een verlenging.Joanieke schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 09:48:
[...]
Waar heb je dit afgesloten? Als ik kijk op de odido site zelf zijn de abonnementskosten gelijk bij alle telefoons. Alleen als je een jaar abonnement afsluit betaal je meer dan voor 2 jaar, maar zelfs dat is bij alle telefoons gelijk. Ik betaal zelf 13,50 (incl korting gezien partner ook odido heeft) voor 120 minuten en 10+2 GB. Nogal verschil met 20 GB en 11 euro.
Edit: Oh zie dat iphone 14 abo inderdaad duurder is, maar alsnog is mijn abo aanbod veel duurder dan die 11 euro voor de 15.
Hebben mensen de 15 pro (niet de max) WT 256 GB al ontvangen? Ik lees er ontzettend weinig over en is op dit moment de slechts geleverde telefoon bij Odido. Ik had juist de witte gedaan omdat daar de levertijd het korts van was toen ik hem bestelde (3/4 weken), maar inmiddels is de levertijd al opgelopen naar 6/8 weken... 4 oktober besteld.
120min + 15gb (20gb wegens klantvoordeel)
13,50€ -2,50€ klantvoordeel.
De telefoon is inmiddels binnen.
-edit-
Lijkt niet helemaal goed te gaan zie ik.
Nu staat er bij het contract 15gb inc. klantvoordeel.
Kijk ik echter in de app bij het tegoed dan staat er 25gb.
-edit 2-
Kijk ik online bij Odido dan staat er wel 20gb en 120 min.
[ Voor 10% gewijzigd door coob op 07-11-2023 11:24 ]
Bij mij verschilde het ook, met de iPhone Pro Max 256 Natural Titanium scheelde het 2,50 per maand (1 jarig) verlenging.Joanieke schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 09:48:
[...]
Waar heb je dit afgesloten? Als ik kijk op de odido site zelf zijn de abonnementskosten gelijk bij alle telefoons. Alleen als je een jaar abonnement afsluit betaal je meer dan voor 2 jaar, maar zelfs dat is bij alle telefoons gelijk. Ik betaal zelf 13,50 (incl korting gezien partner ook odido heeft) voor 120 minuten en 10+2 GB. Nogal verschil met 20 GB en 11 euro.
Telefoon op 20 september besteld direct bij Odido. 28 oktober bezorgd.
Nou, dat gaat lekker bij PostNL als ik zo de verhalen lees op dit forum.
Op 1 november heb ik een 15 Pro 256GB Naturel Titanium besteld.
Op 3 november word deze netjes verstuurd via PostNL.
Op zaterdag wordt tot 2 keer toe het bezorgmoment gewijzigd tot er uit eindelijk staat "Sorry, bezorgmoment gemist, we doen ons best om het pakketje voor 22:00 uur te leveren", maar er is geen bezorger aan de deur geweest.
Sinds zaterdagavond staat er in de app "Bezorgtijd nog niet bekend"
/f/image/bpAAq6cHu3xAbvHUCXBfNEge.png?f=fotoalbum_large)
Het lijkt erop dat het pakketje kwijt is.
Ik heb contact gehad met Belsimpel (top hoe zij het hebben opgepakt) en zij gaan een onderzoek starten.
Over 5 werkdagen hoor ik hoe het opgelost gaat worden.
Op zaterdag wordt tot 2 keer toe het bezorgmoment gewijzigd tot er uit eindelijk staat "Sorry, bezorgmoment gemist, we doen ons best om het pakketje voor 22:00 uur te leveren", maar er is geen bezorger aan de deur geweest.
/f/image/bpAAq6cHu3xAbvHUCXBfNEge.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb contact gehad met Belsimpel (top hoe zij het hebben opgepakt) en zij gaan een onderzoek starten.
Vervelend!Nick v D schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 10:49:
[Afbeelding]
Ik twijfel nu heel erg!
Ik neig naar Vodafone te annuleren en naar andere provider. Odido zegt dat iphone pro max blauw op voorraad is
Volgens mij zijn er hier nog genoeg mensen die op een pro max wachten van Odido of niet? Ik wil heus wel wachten maar klantenservice is zo slecht en heb ook vaak slecht bereik. Omdat vodafone steeds de goedkoopste was bleef ik daar maar odido scheelt niet eens zoveel 
Update:
Besteld bij mobiel.nl en kan het zo ophalen. Snap er niks van!! Ik ben heel blij hoor maar volgens mij wachten er nog veel mensen hier op een telefoon? Dit is toch vreemd.
Ik neig naar Vodafone te annuleren en naar andere provider. Odido zegt dat iphone pro max blauw op voorraad is

Update:
Besteld bij mobiel.nl en kan het zo ophalen. Snap er niks van!! Ik ben heel blij hoor maar volgens mij wachten er nog veel mensen hier op een telefoon? Dit is toch vreemd.
[ Voor 18% gewijzigd door Nickname 88 op 07-11-2023 12:42 . Reden: update ]
Hoezo is de klantenservice van odido slecht? Ik ben tot dusver altijd goed geholpen. Ze weten zelf ook gewoon niet wanneer ze telefoon leveringen kunnen verwachten.
Ik heb zojuist mn WT omgezet naar een BT. Was hoesjes aan het uitzoeken en de witte is niet zo mooi met een donker hoesje..
Ik heb zojuist mn WT omgezet naar een BT. Was hoesjes aan het uitzoeken en de witte is niet zo mooi met een donker hoesje..
Van Vodafone is slecht. Ik ben nu overgestapt naar OdidoJoanieke schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 12:56:
Hoezo is de klantenservice van odido slecht? Ik ben tot dusver altijd goed geholpen. Ze weten zelf ook gewoon niet wanneer ze telefoon leveringen kunnen verwachten.
Dat is dan wel goedkoop. Ik had een sim-only 10 Gb + 2 Gb ivm klantvoordeel voor €14,50 per maand (120 min). Nu verlengd met iPhone 15 PM en met hetzelfde abonnement €13,50 per maand.coob schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 10:13:toon volledige bericht
[...]
Dit was een verlenging.
120min + 15gb (20gb wegens klantvoordeel)
13,50€ -2,50€ klantvoordeel.
De telefoon is inmiddels binnen.
-edit-
Lijkt niet helemaal goed te gaan zie ik.
Nu staat er bij het contract 15gb inc. klantvoordeel.
Kijk ik echter in de app bij het tegoed dan staat er 25gb.
-edit 2-
Kijk ik online bij Odido dan staat er wel 20gb en 120 min.
Jij krijgt 5 Gb meer en betaalt €2,00 minder.

Aaah duidelijk! Ik had t niet goed gelezen.Nickname 88 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 13:01:
[...]
Van Vodafone is slecht. Ik ben nu overgestapt op Odido

Ik heb precies het zelfde als jou, qua kosten en abo. Ik vraag me af waar hij heeft besteld. Ik zit overigens echt al jaaaaren bij t-mobile, dus t is ook geen extra korting lijkt mij. Of hij heeft meer korting omdat er meer mensen van hetzelfde adres een abonnement hebben bij odido (meer dan 2).dabbertje schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 13:01:
[...]
Dat is dan wel goedkoop. Ik had een sim-only 10 Gb + 2 Gb ivm klantvoordeel voor €14,50 per maand (120 min). Nu verlengd met iPhone 15 PM en met hetzelfde abonnement €13,50 per maand.
Jij krijgt 5 Gb meer en betaalt €2,00 minder.Is dat rechtstreeks bij Odido besteld?
[ Voor 8% gewijzigd door Joanieke op 07-11-2023 13:15 ]
Mediamarkt Website (voorraad bij de filialen is dus niet meegerekend hierin) onderstaande modellen op voorraad
Pro 128 GB
Zwart
Blauw
Pro 256 GB
zwart
Pro 512GB
zwart
Pro Max 256 GB
Blauw
Naturel
Pro Max 512 GB
Blauw
Pro Max 1 TB
Blauw
Naturel
Pro 128 GB
Zwart
Blauw
Pro 256 GB
zwart
Pro 512GB
zwart
Pro Max 256 GB
Blauw
Naturel
Pro Max 512 GB
Blauw
Pro Max 1 TB
Blauw
Naturel
Precies hoe het bij mij is gegaan op vrijdag 22 september en het weekend erna. Ga er maar vanuit dat de telefoon weg is. Mijn onderzoek was op 10 oktober afgerond, waarna ik opnieuw heb besteld en nu dus nog steeds wacht op mijn telefoon. Ik heb er inmiddels vrede mee dat ik mijn telefoon niet op releasedag, maar 2 maanden later ontvang vanwege pech.Nick v D schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 10:49:
[Afbeelding]
Yessdabbertje schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 13:01:
[...]
Dat is dan wel goedkoop. Ik had een sim-only 10 Gb + 2 Gb ivm klantvoordeel voor €14,50 per maand (120 min). Nu verlengd met iPhone 15 PM en met hetzelfde abonnement €13,50 per maand.
Jij krijgt 5 Gb meer en betaalt €2,00 minder.Is dat rechtstreeks bij Odido besteld?
Ik heb wel 3 abonnementen op naam bij Odido.
[ Voor 5% gewijzigd door coob op 07-11-2023 16:28 ]
Dat is zuur.JDFS schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 15:36:
[...]
Precies hoe het bij mij is gegaan op vrijdag 22 september en het weekend erna. Ga er maar vanuit dat de telefoon weg is. Mijn onderzoek was op 10 oktober afgerond, waarna ik opnieuw heb besteld en nu dus nog steeds wacht op mijn telefoon. Ik heb er inmiddels vrede mee dat ik mijn telefoon niet op releasedag, maar 2 maanden later ontvang vanwege pech.
Wat ik bijzonder vind is dat een partij als PostNL er zo laconiek mee omgaat.
Op de chat zeggen ze: "De verkopende partij is verantwoordelijk dat het pakket bij jou geleverd wordt".
Lekker afschuiven.. Je zou de verkopende partij maar zijn.
Dat is niet bijzonder maar precies zoals het hoort. Als koper ben je geen gesprekspartij voor PostNL, zij zijn slechts onderaannemer van de verkoper. Wat er bij PostNL gebeurd of mis gaat is niet jouw zorg maar de zorg van de verkoper.Nick v D schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:49:
[...]
Wat ik bijzonder vind is dat een partij als PostNL er zo laconiek mee omgaat.
Op de chat zeggen ze: "De verkopende partij is verantwoordelijk dat het pakket bij jou geleverd wordt".
Lekker afschuiven.. Je zou de verkopende partij maar zijn.
Hoppa, Apple Store bestelling staat nu op "klaarmaken voor verzending".
Verwachte leverdatum nog steeds op 10-17 nov.
PM NT 256
Edit: mail gekregen dat ie is verzonden
PM NT 256
[ Voor 14% gewijzigd door Sluuz op 08-11-2023 17:29 ]
Ik heb op 4 november via de Apple website een 15 P NT 128 besteld en die is vandaag 8 november geleverd. Dit nadat bij bestellen op 4 november aanvankelijk 17-20 november werd aangegeven.
Wanneer had je besteld?Sluuz schreef op woensdag 8 november 2023 @ 14:27:
Hoppa, Apple Store bestelling staat nu op "klaarmaken voor verzending".
PM NT 256
Yes! Vanmiddag een sms ontvangen van Odido dat ik de bestelde iPhone 15 pro max NT 256 kon ophalen en natuurlijk meteen gedaan. Besteldatum 10-10-2023. Precies 4 weken +1 dag moeten wachten.
Gisteren een sms gehad van odido dat mijn iphone onderweg is naar de odido shop. Afgelopen dinsdag nog de witte geannuleerd en de blauwe besteld (pro BT 256 GB) en blijkbaar is deze vrijwel direct leverbaar.. Hoop zo dat ik hem vandaag al kan ophalen!
Het heeft even geduurd en wat moeite gekost maar heb uiteindelijk m’n geld teruggehad van Mediamarkt. Jeetje wat een situatie. Nooit laat ik dit soort producten meer thuisbezorgen of betaal ik ze met IDeal (onverzekerd).Otto Jans schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:52:
[...]
Hoe is het met jouw iPhone van de mediamarkt afgelopen? Al geld terug? @haagsepracht
Check mijn post in SF maar. Er wordt veel gestolen heb ik het idee, zie mijn post van telefoon besteld deze week.haagsepracht schreef op donderdag 9 november 2023 @ 19:07:
[...]
Het heeft even geduurd en wat moeite gekost maar heb uiteindelijk m’n geld teruggehad van Mediamarkt. Jeetje wat een situatie. Nog laat ik dit soort producten meer thuisbezorgen of betaal ik ze met IDeal (onverzekerd).
Ga ik lezen 👍Otto Jans schreef op donderdag 9 november 2023 @ 19:08:
[...]
Check mijn post in SF maar. Er wordt veel gestolen heb ik het idee, zie mijn post van telefoon besteld deze week.
Wel heel blij met m’n pro Max iig!
Mijn redenen zijn:jd89 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:35:
Als ik zo lees en kijk, maken de meeste tweakers de keuze voor de max? Maar waarom?
Betere batterij
Groot scherm
Zeer goede camera met optische zoom
Vooral om de ouder wordende ogen, dan is een groot scherm erg prettig.jd89 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:35:
Als ik zo lees en kijk, maken de meeste tweakers de keuze voor de max? Maar waarom?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.