Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:16
Ik heb dit weekend een Pro met 512 Gb besteld als los toestel bij Belsimpel, ze geven 2 tot 4 dagen levertijd daarvoor aan op hun website.
Maar kreeg gisteren een bericht met levering uitgesteld tot volgende week 31-10.
Stomme is dat hun website nog steeds 2 tot 4 dagen aangeeft. Voelt als oplichting. Er kan iets gebeuren maar dan moet je wel je website updaten. Nu lokken ze klanten onder valse voorwendselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10:46
Heeft iedereen zijn buit binnen? Of is het verdacht stil hier???
Ik wacht nog steeds op mijn Pro Max NT 1TB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BomBer_BeN
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Ruud0012 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:43:
Heeft iedereen zijn buit binnen? Of is het verdacht stil hier???
Ik wacht nog steeds op mijn Pro Max NT 1TB...
Ik ben nog aan het wachten op de pro max wit 256gb en de naturel 256gb via mobiel.nl Losse toestellen zonder abbo

[ Voor 4% gewijzigd door BomBer_BeN op 24-10-2023 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 11:48

Shift

[] Dual crazy []

30min geleden bericht voor de levering van PM 256GB NT via ODIDO ophalen in de winkel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:25

Steeffoon

Smartphone-nerd

Er zijn meerdere kleuren en varianten verkrijgbaar via de website van Apple. Heb zojuist een bestelling geplaatst voor de 15 Pro Max Natural Titanium 256GB. Zometeen op naar de Apple Store :)

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BomBer_BeN
  • Nu online
Steeffoon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:08:
Er zijn meerdere kleuren en varianten verkrijgbaar via de website van Apple. Heb zojuist een bestelling geplaatst voor de 15 Pro Max Natural Titanium 256GB. Zometeen op naar de Apple Store :)
dan vind ik het jammer dat ik in Limburg woon en dan ben je niet snel naar Amsterdam heen en weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorrick32
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 02-01-2024
BomBer_BeN schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:46:
[...]

Ik ben nog aan het wachten op de pro max wit 256gb en de naturel 256gb via mobiel.nl Losse toestellen zonder abbo
Ik zit ook nog te wachten op m'n PM 256 NT i.c.m. een KPN abonnement via Mobiel.nl.
Het is komende vrijdag vier weken geleden dat ze een mail hebben gestuurd met de melding dat ze verwachten binnen vier weken alle pre-orders uit te kunnen leveren. Dus ik heb m'n hoop wel een beetje op deze week gevestigd :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:47
Otto Jans schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 20:13:
[...]
Respect dat je het aandurft. Living on the edge ;)
Inmiddels is het pakketje bezorgd, ik had - mede dankzij jullie scepsis en de voorwaarden dat een verbroken seal betekent dat je niet kunt retourneren - gelijk maar even een video gemaakt van het unboxen vanaf het moment dat ik het doosje waar de iPhone verpakking in zat ging open maken. Maar alles klopt, keurig de bestelling ontvangen (15PM 256GB black) en goed verpakt, geen defecten of andere gekkigheid. Kortom, Joeps lijkt mij met de shopreviews in de Pricewatch en bij TrustPilot gewoon een legitieme partij. Ja, je betaalt er nu misschien even iets meer voor (de prijs die nu online staat is niet de prijs die ik er voor betaald heb), maar ik heb 'm de volgende dag wel zo ineens in huis. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1v-6esncBAN30HxT3RzZU9D5ysw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d9AENqgDIhNWKYE9HpkNmbHk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mIN4hGNX_nnI-xzegbYCAA1lr5w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0lcD8RJuor7LXy4foprT6xSE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BomBer_BeN
  • Nu online
Yorrick32 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 14:20:
[...]

Ik zit ook nog te wachten op m'n PM 256 NT i.c.m. een KPN abonnement via Mobiel.nl.
Het is komende vrijdag vier weken geleden dat ze een mail hebben gestuurd met de melding dat ze verwachten binnen vier weken alle pre-orders uit te kunnen leveren. Dus ik heb m'n hoop wel een beetje op deze week gevestigd :X
Heb afgelopen week contact gehad met mobiel.nl maar die 4 weken wat ze in de mail hebben gezet is een vermoeden die ze hebben om die tijd nodig te hebben om achterstand weg te werken. Heb zelf op 15 september besteld om 14:22 maar hoor nog niets van ze. Hopelijk heb je meer geluk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 11:25
StefanVerkerk schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 14:21:
[...]
Inmiddels is het pakketje bezorgd, ik had - mede dankzij jullie scepsis en de voorwaarden dat een verbroken seal betekent dat je niet kunt retourneren - gelijk maar even een video gemaakt van het unboxen vanaf het moment dat ik het doosje waar de iPhone verpakking in zat ging open maken. Maar alles klopt, keurig de bestelling ontvangen (15PM 256GB black) en goed verpakt, geen defecten of andere gekkigheid. Kortom, Joeps lijkt mij met de shopreviews in de Pricewatch en bij TrustPilot gewoon een legitieme partij. Ja, je betaalt er nu misschien even iets meer voor (de prijs die nu online staat is niet de prijs die ik er voor betaald heb), maar ik heb 'm de volgende dag wel zo ineens in huis. :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi zo! Veel plezier met je iPhone!

2 vragen eer ik het ook overweeg. Werdt er met Postnl bezorgd? En was er ook handtekening vereist? Aangetekend dus verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

BomBer_BeN schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:32:
[...]

dan vind ik het jammer dat ik in Limburg woon en dan ben je niet snel naar Amsterdam heen en weer.
Das inderdaad een dingetje, maar zag vanmorgen dat Keulen hem ook op voorraad had. Misschien is dat meer dichtbij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Laatst online: 12:47
Otto Jans schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 14:33:
[...]
Mooi zo! Veel plezier met je iPhone! 2 vragen eer ik het ook overweeg. Werdt er met Postnl bezorgd? En was er ook handtekening vereist? Aangetekend dus verstuurd?
Dank je! Ja, het pakketje is door PostNL afgeleverd. Handtekening vereist en enkel op het opgegeven huisadres afleveren stond er op het pakketje. Dus ik ga er ook vanuit dat als ik niet thuis was geweest, dat het niet bij de buren zou zijn afgegeven maar rechtstreeks naar een PostNL punt zou zijn gegaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 14:07
Lucarno schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:04:
Heeft iemand deze week al positief nieuws gekregen van KPN?
Ik heb vandaag een SMS gekregen om een afspraak in te plannen voor de bezorging en dat wordt aankomende zondag.
Ik had op 20 September mijn pre-order geplaatst.
Krijg ik eindelijk "als een van de eersten" de iPhone 15 Pro Max Natural Titanium 256Gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 15:38
JJFS schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:59:
[...]

Ik heb vandaag een SMS gekregen om een afspraak in te plannen voor de bezorging en dat wordt aankomende zondag.
Ik had op 20 September mijn pre-order geplaatst.
Krijg ik eindelijk "als een van de eersten" de iPhone 15 Pro Max Natural Titanium 256Gb.
Lijkt wel alsof dinsdag echt een grote leveringsdag is. Was vorige week ook al en de tijden voor nieuwe bestellingen werden toen eveneens geupdate.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Zojuist de iPhone 15 Pro Max 256 Natural Titanium opgehaald bij de Apple Store in Den Haag, nadat 'ie vanmorgen online kwam. Na weken twijfelen om het wel of niet te doen, toch maar de beslissing genomen. Moet van mezelf nog wel even wachten met uitpakken, totdat het hoesje en de screenprotector morgen binnen zijn. :X 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pi3OstW_cE1vW-N3qfe3zA3Sg1E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GySv5fr3YvL1PGsFeh3fEixC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BomBer_BeN
  • Nu online
Steeffoon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:25:
Zojuist de iPhone 15 Pro Max 256 Natural Titanium opgehaald bij de Apple Store in Den Haag, nadat 'ie vanmorgen online kwam. Na weken twijfelen om het wel of niet te doen, toch maar de beslissing genomen. Moet van mezelf nog wel even wachten met uitpakken, totdat het hoesje en de screenprotector morgen binnen zijn. :X 8)7

[Afbeelding]
Hoesje en screenprotector liggen al weken klaar bij mij haha nu nog de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-09 10:09
Steeffoon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:25:

[Afbeelding]
Er zitten doekjes bij de screenprotector. En op de bank/bed gebruiken kan geen kwaad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

2TheMaxx schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:27:
[...]

Er zitten doekjes bij de screenprotector. En op de bank/bed gebruiken kan geen kwaad 8)
Hahaha, het leek mij handiger hem over te zetten als ik hem echt pas ga gebruiken, in verband met eventuele missende dingen in de reservekopie.
BomBer_BeN schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:27:
[...]

Hoesje en screenprotector liggen al weken klaar bij mij haha nu nog de telefoon
Normaal bij mij ook. Heb echter zolang getwijfeld, en nu pas de knoop doorgehakt, dat het hoesje pas morgen komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
@Steeffoon Maar welke ga je eerst uitpakken morgen? De screenprotector, hoesje of Iphone?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:39
Iemand al iets ontvangen van de Odido?
De vrouw heeft op 23-9 een 15p NT 128gb besteld. Nu ruim 4 weken verder en nog steeds geen nieuws.

Apple Store geeft wel 7-10 werkdagen levertijd aan.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Mandrake466 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:15:
@Steeffoon Maar welke ga je eerst uitpakken morgen? De screenprotector, hoesje of Iphone?
Haha, ik denk de screenprotector :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Steeffoon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:17:
[...]

Haha, ik denk de screenprotector :)
Mijn tip: eerst de screen protector uitpakken, dan de sticker van je nieuwe iPhone halen en meteen de screen protector aanbrengen in een vochtige badkamer. Dan heb je er ook geen stof tussen zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
Zou het dan echt gebeuren? Zojuist van Vodafone, jawel Vodafone mijn contract ontvangen. Hopelijk ook snel de Pro Max NT 1Tb. Spannend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Dennisweb schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:44:
[...]

Mijn tip: eerst de screen protector uitpakken, dan de sticker van je nieuwe iPhone halen en meteen de screen protector aanbrengen in een vochtige badkamer. Dan heb je er ook geen stof tussen zitten.
Precies! Is altijd een precies klusje, maar zorg bij een nieuw toestel inderdaad altijd voor een vochtige badkamer en dan pas het speelplezier met de nieuwe telefoon :). Geeft zoveel verdoening als het er strak en zonder stof op zit 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2TheMaxx
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t7hXvAuu4_qDYtVLz_D--zTUlco=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yT7Vn9M7Wl5N3ZphCtGCSGcl.png?f=fotoalbum_large

Eindelijk :). Op 15 september om 14:06 besteld en pas op de 18e bevestigingsmail, vermoed dat ik daarom wat langer moest wachten. Nog steeds zuur van KPN, als eerste besteld betekent dus niet als eerste geleverd. Maar na meer dan 1 maand na de gewenste datum komt ie dan toch, al geloof ik het pas als ik hem in mijn handen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
2TheMaxx schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:25:
[Afbeelding]

Eindelijk :). Op 15 september om 14:06 besteld en pas op de 18e bevestigingsmail, vermoed dat ik daarom wat langer moest wachten. Nog steeds zuur van KPN, als eerste besteld betekent dus niet als eerste geleverd. Maar na meer dan 1 maand na de gewenste datum komt ie dan toch, al geloof ik het pas als ik hem in mijn handen heb.
Iemand ervaring met AMP?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
En ook de t&t gekregen van Vodafone. Morgen wordt hij bezorgd. YESS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:51
Dennisweb schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:44:
[...]

Vocht lijkt mij geen goed idee. Ik plak al jaren zonder stof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mèll Anie
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 25-10-2023
Voor een groot deel van NL die de pro 265gb NT heeft besteld. Waarvan ik zelf ook 1 ben🤣😁

Bij KPN is de levertijd inmiddels terug gedraaid naar 3-4 weken.

De pro max batch lijkt inmiddels flink uitgedeeld te zijn :o fingers cross dat ditzelfde mag gebeuren met de pro deze week.
*30sept besteld/verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

turkeyhakan schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:52:
[...]

Vocht lijkt mij geen goed idee. Ik plak al jaren zonder stof.
Dat is voor het plaatsen van een screenprotector toch echt de beste manier. Natuurlijk niet met je telefoon onder de douche, maar wel in een vochtige ruimte, de badkamer in dit geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:51
Steeffoon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 21:50:
[...]

Dat is voor het plaatsen van een screenprotector toch echt de beste manier. Natuurlijk niet met je telefoon onder de douche, maar wel in een vochtige ruimte, de badkamer in dit geval
Nog nooit van gehoord. Doen ze ook niet bij de Apple store. Dus wat mij betreft iets wat men zelf heeft bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
  • Laatst online: 05-09 15:38
turkeyhakan schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 06:28:
[...]

Nog nooit van gehoord. Doen ze ook niet bij de Apple store. Dus wat mij betreft iets wat men zelf heeft bedacht.
Daar is het wellicht ook minder nodig, omdat ze stof en aanbrengen in dezelfde handeling uitvoeren. Eigenlijk pas sindskort is die techniek ook thuis beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
  • Laatst online: 15-09 18:47
[...]

Dit werd mij wel geadviseerd rond de PDA en later MDA periode. Maar dat is iets van 20+ jaar terug of zo… ik wordt oud.
Maar met de grote opkomst van de hedendaagse smartphone inmiddels nooit meer gehoord van deze methode, de kitjes zijn ook wel flink verbeterd om deze goed zelf aan te brengen.
Ook was het in het begin vooral een (niet stijf) plastic laagje, de screen protector.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 09:50
[...]

Dat jij er niet van hebt gehoord wil niet zeggen dat het onzin is natuurlijk ;).
Het idee is dat er minder stof in een badkamer rondzweeft omdat dat eerder neerslaat vanwege het vocht in de ruimte.
Zo heb je minder kans op stof tussen je scherm en de protector. Nogmaals: het is een theorie en je telefoon meenemen in de badkamer is nou niet echt verschrikkelijk ofzo.

PSN: Sluuz

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:16
Sluuz schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 07:54:
[...]
je telefoon meenemen in de badkamer is nou niet echt verschrikkelijk ofzo.
Tenzij je het in het toilet laat vallen, of laat stuiteren op de tegels zonder hoesje. Badkamers zijn gevaarlijke ruimtes 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Dat plaatsen van een harde screenprotector in een vochtige omgeving is totaal niet aan de orde bij de hedendaagse glasprotectors. Het plaatsen van een folie is wel beter met vocht. Dat zie je overal terugkomen, met als belangrijkste voorbeeld de autobranche met het plaatsen van wrap/ppf folie.

Mensen verwarren alles met elkaar of doen alles in lengte van jaren hetzelfde (ook bij nieuwe methodieken en producten), maar doe vooral waar je je het beste bij voelt. Als het voor jou werkt dan is dat prima.

Nog beter is: gewoon lekker zonder protector of folie gebruiken ;) . Tenzij je een fysiek beroep hebt dan begrijp ik het wel.

[ Voor 11% gewijzigd door Redondo1982 op 25-10-2023 09:37 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fatrat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 14-09 01:56
Gister rond 4 PM 15 PM BT 256 besteld via MM site, vandaag DHL voor de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Mèll Anie schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 21:07:
Voor een groot deel van NL die de pro 265gb NT heeft besteld. Waarvan ik zelf ook 1 ben🤣😁

Bij KPN is de levertijd inmiddels terug gedraaid naar 3-4 weken.

De pro max batch lijkt inmiddels flink uitgedeeld te zijn :o fingers cross dat ditzelfde mag gebeuren met de pro deze week.
*30sept besteld/verlenging.
Hoop ik inderdaad ook, vriend van mij heeft gisteren bij Okidoki de Pro Max 512 GB besteld en krijgt 'm zondag (!) al geleverd. Ik heb de Pro 256 GB NT besteld op 15 september (raakte zoek bij PostNL), daarna op 10 oktober opnieuw en hoop echt dat die volgende week geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolopfriet
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 26-12-2024
Bij mobiel.nl ligt de boel aardig stil volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BomBer_BeN
  • Nu online
dolopfriet schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 11:13:
Hoor er niet van en als je vraag hebben ze het steeds over de mail van de 29ste

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonetic
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-09 10:43
Yes! Zie net op de website dat de status van mijn bestelling eindelijk naar stap 2 is gegaan! :9~
Uw nieuwe Apple iPhone 15 Pro Max 5G 512GB, Natural Titanium is verzonden en wordt binnen 3 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.
Op 21 september om 14.05 bevestigd door KPN. Is verlenging van contract.

Heb nog geen e-mail over de statuswijziging ontvangen overigens.

[ Voor 11% gewijzigd door Fonetic op 25-10-2023 11:45 ]

Asus Z170 Pro Gaming / Intel i5 6600K / Thermalright True Spirit 140 Power / Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 / Corsair RM550x / Fractal Design Define R5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
Jaja:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LngYHOFiSOPNLfNZ6AimhYhh2J0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TkkWGziiZLgk0vpw4zwd96or.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BomBer_BeN
  • Nu online
Ik heb net contact gehad met mobiel.nl maar ze verwachten eind van de week een update te hebben. Klantenservice kan nu niet veel meer vertellen dat de afgelopen weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
BomBer_BeN schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 11:46:
Ik heb net contact gehad met mobiel.nl maar ze verwachten eind van de week een update te hebben. Klantenservice kan nu niet veel meer vertellen dat de afgelopen weken.
Zo was het lang bij Vodafone ook. Totaal geen informatie. En een levertijden lijstje wat erg verwarrend was. Eerst werd gerekend vanaf besteldatum. Toen vanaf 22 september. En nu is het vanaf de datum dat de lijst geplaatst is. Erg vreemd allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mèll Anie
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 25-10-2023
Jaaaa mijn bestelling is ook op voorrad en wordt klaar gemaakt. Ik haak dus af op het forum 

Aan alle wachtende  succes 

30sept besteld met verlenging in de winkel
KPN

15pro 256 NT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BomBer_BeN
  • Nu online
net bij Dustin Home 2 Iphone 15 pro max 256GB WT besteld en zijn al verzonden (waren ook nog 30 euro goedkoper)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ruud0012
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LRblWIBqBclhUZ7xXNc8PZGmfeM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nd0HskTMiAFRISJLgBO80zsX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Binnen en erg blij mee. Ziet er goed uit. Nu iCloud backup terugzetten. Duurt 6 uur. Oeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BomBer_BeN
  • Nu online
Ruud0012 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:00:
Binnen en erg blij mee. Ziet er goed uit. Nu iCloud backup terugzetten. Duurt 6 uur. Oeps.
en dit is de NT of de WT?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
NT. supermooi.
Dezelfde kleur als de Ultra. Mooi setje zo.

[ Voor 11% gewijzigd door Ruud0012 op 25-10-2023 15:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BomBer_BeN
  • Nu online
Ruud0012 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:02:
[...]

NT. supermooi.
Dezelfde kleur als de Ultra. Mooi setje zo.
NICE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 23:22
Ik snap echt niks van de verwachte levertijden in combinatie met een abo van een specifieke provider. Bij Belsimpel was afgelopen week de iPhone 15 Pro Max 256 Blauw enkele weken levertijd in combi met KPN. En met andere providers (weet niet precies meer welke) was dat de volgende dag.

Vandaag is dat opeens: volgende dag in huis met KPN, andere providers duren langer.
Aangezien ik ook in combinatie met KPN had besteld, heb ik er even achterna gebeld: als het goed is komt mijn PM 256 BT morgen aan. oOo

Alleen jammer dat dit nou net de enige dag van deze week is dat ik niet thuis werk. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BomBer_BeN
  • Nu online
dextertje schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:26:
Ik snap echt niks van de verwachte levertijden in combinatie met een abo van een specifieke provider. Bij Belsimpel was afgelopen week de iPhone 15 Pro Max 256 Blauw enkele weken levertijd in combi met KPN. En met andere providers (weet niet precies meer welke) was dat de volgende dag.

Vandaag is dat opeens: volgende dag in huis met KPN, andere providers duren langer.
Aangezien ik ook in combinatie met KPN had besteld, heb ik er even achterna gebeld: als het goed is komt mijn PM 256 BT morgen aan. oOo

Alleen jammer dat dit nou net de enige dag van deze week is dat ik niet thuis werk. |:(
ja ook een beetje jammer dat je er zelf achteraan moet gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
BomBer_BeN schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:31:
[...]

ja ook een beetje jammer dat je er zelf achteraan moet gaan
Het klonk eigenlijk niet alsof het uitmaakte dat ik belde, maar dat mijn telefoon sowieso vandaag de deur nog uit zou gaan. Maar goed, eerst zien, dan geloven, weet ik ondertussen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahoek
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hier op 22 sept besteld (15 PM 512GB NT) bij KPN, krijg nu bericht dat hij morgen geleverd wordt… ben ik natuurlijk met vakantie. Hopelijk gaat hij naar een PostNL punt, weet iemand dat?

[ Voor 4% gewijzigd door Mahoek op 25-10-2023 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoID
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-08 13:35
dolopfriet schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 11:13:
Had de 15 pm 512 NT besteld op 19 okt. Zojuist is de aanvraag verstuurd naar Vodafone. Ik verwacht de telefoon dus deze week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:14
Bij Coolblue iphone 15 pm 512gb voorradig in zwart en natural

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaNoID
Zojuist is mijn iphone vanuit mobiel.nl verzonden. Allen, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BomBer_BeN
  • Nu online
ParaNoID schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 21:07:
Zojuist is mijn iphone vanuit mobiel.nl verzonden. Allen, succes!
Welke kleur en was het los of met abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoID
BomBer_BeN schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:04:
[...]

Welke kleur en was het los of met abbo?
PM 512 NT + vodafone verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RS_
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 04-11-2023

RS_

Als je nu een iPhone 15 koopt bij bijvoorbeeld Coolblue, krijg je dan een een telefoon die al tig keer heen en weer is gestuurd? En eventueel zelfs al een keer uit de verpakking is geweest? De voorraad die mondjesmaat beschikbaar is moet bestaan uit retouren lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
RS_ schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 09:50:
Als je nu een iPhone 15 koopt bij bijvoorbeeld Coolblue, krijg je dan een een telefoon die al tig keer heen en weer is gestuurd? En eventueel zelfs al een keer uit de verpakking is geweest? De voorraad die mondjesmaat beschikbaar is moet bestaan uit retouren lijkt me.
Geopende verpakkingen van iPhones worden bij Coolblue aangeboden via Tweedekans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulaliuneez
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:46
Onderweg vanuit Belsimpel, 11 oktober besteld:

PM BT 256 i.c.m. KPN abbo. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RS_
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 04-11-2023

RS_

don spike schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:03:
[...]

Geopende verpakkingen van iPhones worden bij Coolblue aangeboden via Tweedekans.
Oké, helder. Op hun we site geven ze aan dat je een bestelling kunt plaatsen zodat je uiterlijk 17 november je iPhone ontvangt. Lijkt erop dat ze dan weer nieuwe voorraad krijgen. Zit eraan te denken om gewoon maar tot dan te wachten in plaats van te checken of er weer een op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Zo langzamerhand begint het hier wat stiller te worden merk ik. Zijn de meeste bestellingen van het eerste uur (uren) uitgeleverd inmiddels? Ik mocht hem gisteren ontvangen en merk toch dat het wederom een vooruitgang is. Terwijl ik van de 14 PM kom en dacht dat het wel zou tegenvallen. Ben er erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Beetje offtopic maar wat is een iphone 13 pro max 256GB zwart nog waard denken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dextertje
Hulaliuneez schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:37:
Onderweg vanuit Belsimpel, 11 oktober besteld:

PM BT 256 i.c.m. KPN abbo. _/-\o_
Idem hier, behalve besteldatum (ik had 'm 10 oktober besteld). Nog even wachten tot DHL 'm vanavond bezorgd.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:04
kokorico schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 13:41:
Beetje offtopic maar wat is een iphone 13 pro max 256GB zwart nog waard denken jullie?
Dat ligt ook een beetje aan de staat waarin de telefoon is. Maar tussen rond de 400 (met krassen, batterij onder 80%) tot zo'n 700 (nieuwstaat) euro moet je er wel voor kunnen krijgen.
Een goede indicatie kun je krijgen op inkoopsites (Rebuy, Sobby, Swappie). Apple zelf geeft tot max. 630 euro terug bij inruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esperaunce
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 21-01 19:19
Ruud0012 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 13:39:
Zo langzamerhand begint het hier wat stiller te worden merk ik. Zijn de meeste bestellingen van het eerste uur (uren) uitgeleverd inmiddels? Ik mocht hem gisteren ontvangen en merk toch dat het wederom een vooruitgang is. Terwijl ik van de 14 PM kom en dacht dat het wel zou tegenvallen. Ben er erg blij mee.
Van wat ik zie (en merk) zijn de 265GB PM NT bij Mobiel.nl niet aan te slepen en nu nog steeds niet. Tenzij anderen betere ervaringen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Kijk even bij verschillende aanbieders. Zoals Sobby, Partly, Swappie en Rebuy. Daar kan je ook de staat ingeven van je toestel. Marktplaats zit ook rond dat bedrag, weet ik uit ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucarno
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15-03-2024
Iemand nog iets gehoord van KPN? weet alleen dat ze nu rond de bestellingen van 20 september zijn. Ik heb mijn Iphone de 25ste besteld. Ik heb de pro max nt 256gb besteld

[ Voor 11% gewijzigd door Lucarno op 26-10-2023 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BomBer_BeN
  • Nu online
Esperaunce schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 13:55:
[...]

Van wat ik zie (en merk) zijn de 265GB PM NT bij Mobiel.nl niet aan te slepen en nu nog steeds niet. Tenzij anderen betere ervaringen hebben..
de 15 pro max WT ook niet anders was die al binnengekomen. de NT heb ik ook bestel maar daar hoor ik idd ook niets van. heb gisteren bij Dustin Home 2 WT besteld die komen dadelijk binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Bij Coolblue momenteel blauwe iphone 15 pm 256 op stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:42
Zojuist is mijn 15 Pro 128GB NT verstuurd

besteld bij Odido op 22-09-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
kokorico schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 14:36:
Bij Coolblue momenteel blauwe iphone 15 pm 256 op stock.
En een natural titanium nu ook beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
kokorico schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 15:28:
[...]

En een natural titanium nu ook beschikbaar
En ook bij de MediaMarkt meerdere Pro Maxes, inclusief: zwart, blauw en naturel.

Het is wel te merken dat de toestellen nu echt beter op voorraad komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 02:09
Nu is het hopen dat mobiel.nl ook genoeg voorraad gekregen heeft en daar mijn 15 Pro NT 128 GB ook tussen zit.
Ik heb er ook een hoesje bij besteld wat binnenkort verwacht wordt. Hopelijk zorgt die niet voor nog meer vertraging

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:26
Tot mijn eigen verbazing heb ik net bericht van mobiel.nl ontvangen dat mijn telefoon onderweg is. In principe binnen de beloofde vier weken, maar vanwege het gebrek aan communicatie had ik op nog een aantal weken gerekend. Ter info: iPhone PM 256 GB NT besteld op 16 september 22:27 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BomBer_BeN
  • Nu online
pgs010 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 17:12:
Tot mijn eigen verbazing heb ik net bericht van mobiel.nl ontvangen dat mijn telefoon onderweg is. In principe binnen de beloofde vier weken, maar vanwege het gebrek aan communicatie had ik op nog een aantal weken gerekend. Ter info: iPhone PM 256 GB NT besteld op 16 september 22:27 uur.
Was dat met een abbo of losse verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:39
m-tuning schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 15:02:
Zojuist is mijn 15 Pro 128GB NT verstuurd

besteld bij Odido op 22-09-2023
Mijn vriendin exact dezelfde, maar op 23-9 in de winkel bij Odido.
Benieuwd of die ook snel komt.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:26
BomBer_BeN schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 17:19:
[...]

Was dat met een abbo of losse verkoop?
Abbo bij Odido

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is recent een nieuw topic voor gemaakt :)
Swappie / Sobby / Rebuy ervaringen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
Mijn bestelling 15PM NT 256GB direct bij odido is ook weer een stap verder.

3. We hebben je bestelling meegegeven aan onze bezorger.
Binnen 3 werkdagen krijg je een e-mail van onze bezorger. Hierin lees je hoe het staat met je bestelling.
(Alleen als je een telefoon of simkaart hebt besteld.)

Besteld en betaald op 20 september rond 20h.
Betreft een contract verlenging. Binnen drie dagen krijgt je bericht van de bezorger?

Vorig jaar via mobiel.nl besteld, ook verlening t-mobile, die werd gewoon via postNL verstuurd…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 21:14
Waarom kan je bij Apple alleen vandaag ophalen en niet morgen als die beschikbaar is? Zo irritant nu ik niet kan en hij eindelijk beschikbaar is die ik wil.. 😤

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Granaatappel schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:58:
Waarom kan je bij Apple alleen vandaag ophalen en niet morgen als die beschikbaar is? Zo irritant nu ik niet kan en hij eindelijk beschikbaar is die ik wil.. 😤
Dat kan wel. :-) als de iPhone in je winkelwagen zit, kun je een afhaal tijd kiezen voor vandaag morgen of overmorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:38

Cordon

Lievelings jankert

Granaatappel schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:58:
Kan gewoon, hebt een week om hem uiteindelijk op te halen. Je kan ook bij het bestellen gewoon een dag aangeven wanneer je hem wilt. Ze geven aan op de site dat je hem óók vandaag kan afhalen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-08 19:49

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Krijg net een smsje van Vodafone. Heb een iPhone 15 pro max besteld bij hun op 3 oktober. Ik zou hem eerst eind week 45 krijgen. Nu net krijg ik een smsje dat het eind week 47 of later zal worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Dw1-nl schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:01:
Krijg net een smsje van Vodafone. Heb een iPhone 15 pro max besteld bij hun op 3 oktober. Ik zou hem eerst eind week 45 krijgen. Nu net krijg ik een smsje dat het eind week 47 of later zal worden 8)7
mobiel.nl heeft verschillende versies 15 pro max op voorraad icm Vodafone. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Ik ga eens kijken. Is enkel nu dat ik bij Vodafone altijd zakelijk abbo had. Heb hem nu voor 2 jaar verlengd en nu overgestapt naar een particulier abbo (wat ik zakelijk betaal) heb nu 40gb voor 17 euro per maand incl. btw. Bij mobiel zie ik al dat het 19,50 kost. Dus 60 euro op 2jaar verschil, mmm keuzes haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FamousEagle
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07:51
Ik heb net een smsje gekregen dat mijn 15 Pro Max NT eind week 44 komt, dit was eind week 45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Welke kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Natural

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:55
*snip* geen V&A op het forum.

[ Voor 82% gewijzigd door Daedalus op 27-10-2023 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Blue Titanium beschikbaar bij Coolblue!
https://www.coolblue.be/n...-256gb-blue-titanium.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje1983
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Er komt ineens beweging in.

op 20 september abbo afgesloten bij Odido, met 15 PM NT. Ordernummer 2011xxxx
Vandaag bericht gehad, en word morgen geleverd (hopelijk). O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
Mobiel.nl weer een mail dat de levering binnen 4 weken niet lukt en waarschijnlijk nog 2 weken duurt. Ging om 15 Pro 128GB NT en los toestel. Terwijl er bij de bestelling op 22 september 1-2 weken levertijd stond.

Tot mijn verbazing zag ik datzelfde toestel bij belsimpel wel op voorraad en voor 23:59 besteld = morgen geleverd, dus daar meteen besteld en bij mobiel.nl geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_to_P
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-12-2024
Archiebald schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 19:44:
Mobiel.nl weer een mail dat de levering binnen 4 weken niet lukt en waarschijnlijk nog 2 weken duurt. Ging om 15 Pro 128GB NT en los toestel. Terwijl er bij de bestelling op 22 september 1-2 weken levertijd stond.

Tot mijn verbazing zag ik datzelfde toestel bij belsimpel wel op voorraad en voor 23:59 besteld = morgen geleverd, dus daar meteen besteld en bij mobiel.nl geannuleerd.
Raar, ik heb op de 23e besteld en geen mail gekregen vandaag (Zwarte 15 pro max 256GB). Zal ze wel weer even gaan appen...

Edit: reactie "Goedenavond, bedankt voor je bericht. De mensen die nog een tijdje moeten wachten hebben inderdaad een update gekregen. Mijn verwachten is dat het bij jou nog 1-2 weken duurt. Helaas is dit wel een schatting en geen belofte."

[ Voor 16% gewijzigd door M_to_P op 27-10-2023 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 11:48

Shift

[] Dual crazy []

Met veel ellende via ODIDO telefoon spontaan toch geleverd gekregen. Gisteren had ik bij de Mediamarkt ook een iPhone 15 PM NT 256GB besteld die is net ook opgestuurd. Sjeez meer dan een maand gewacht nu heb ik er 2. Even denken wat ik er mee moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 02:48
Dw1-nl schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:19:
Ik ga eens kijken. Is enkel nu dat ik bij Vodafone altijd zakelijk abbo had. Heb hem nu voor 2 jaar verlengd en nu overgestapt naar een particulier abbo (wat ik zakelijk betaal) heb nu 40gb voor 17 euro per maand incl. btw. Bij mobiel zie ik al dat het 19,50 kost. Dus 60 euro op 2jaar verschil, mmm keuzes haha
Heb je ing?
Via rentepunten krijg je nog 50 euro korting op je abbo van Vodafone via mobiel.nl. Dan is de schade te overzien. En anders kan ik je de code wel geven hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
Eind van de ochtend zal PostNL mijn toestel leveren, ik had veel eerder moeten annuleren bij mobiel.nl
Pagina: 1 ... 276 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.