Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:50
Och wat een heerlijke afleiding terwijl ik hoop dat de DHL eigenlijk tussen 10-13 komt, ik moet om 13:00 weg van werk, maar mijn tijdvak is 10-15

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:13
Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:06:
[...]

Advertentie is Rijswijk, jij Arnhem…
Damn busted! Ik wacht nog op verzending van belsimpel >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorussio
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 14:16
Ja we dwalen af, Dirk is een partypooper.
Leest KPN ook mee?

 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasatoWolff
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-08 16:09
SquareOne schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:42:
[...]

Nouja, beetje zure reactie.
Amazon levert wel vaker gewoon uit bij 'prijsfouten'.
Otto doet niet anders als zure reacties hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:43

Toppe

Oké ✅

Jorussio schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:08:
Ja we dwalen af, Dirk is een partypooper.
Leest KPN ook mee?
Wie is Dirk?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorussio
Ooh dirk had 9999999 geboden, maar is minmiddels ingetrokken.

 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
Dirk had net 99 miljoen geboden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Takegawa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-08-2024
Haha dat was ik 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10:19
de Foarsitter schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:56:
[...]

Same, net gebeld om de status te weten maar de klantenservice miep zei 'u bent een van de eersten die besteld heeft dus zal u hem echt snel krijgen'. Ze hebben echt geen idee.

Ondertussen zag ik dat hij bij CoolBlue op voorraad was. Geannuleerd bij VF maar intussen was die bij CB ook verkocht :+
Ik krijg nu een SMS van Vodafone dat ik 27 september een leverdatum kan verwachten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keem
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 30-10-2023
Net een sms van Vodafone gehad, terwijl order continu op ‘status onbekend’ staat. Maandag pas kunnen bestellen (15pro natural 128g):

iPhone 15-bericht! Wat leuk dat je een iPhone 15 hebt besteld bij ons. We bezorgen 'm zo snel mogelijk bij je. Uiterlijk 27 september ontvang je een sms met informatie over de leverdatum. Groet, Vodafone

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Mar.tin schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:09:
[...]

Dirk had net 99 miljoen geboden
Ik had 999999,99 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

keem schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:10:
Net een sms van Vodafone gehad, terwijl order continu op ‘status onbekend’ staat. Maandag pas kunnen bestellen (15pro natural 128g):

iPhone 15-bericht! Wat leuk dat je een iPhone 15 hebt besteld bij ons. We bezorgen 'm zo snel mogelijk bij je. Uiterlijk 27 september ontvang je een sms met informatie over de leverdatum. Groet, Vodafone
En nu @Opzouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwll
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13-09 22:11
Vorige week vrijdag rond 15u de iPhone 15 pro Max 256gb natural besteld en zojuist een sms van Vodafone ontvangen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AXNvkcIgnuaATgaVJrs65AnJpos=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KcbDqYDvKf5nWsTqUsiU2ZDz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 15-09 15:49

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mar.tin
Jorussio schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:04:
€ 999.999,00. Trek je bod ff in, dan kunnen we hem nog meer spammen
steeds een cent er bij. mailbox zo vol
Mijne ook onderhand met "je bent overboden" mails 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opzouten
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-02 21:45
Ik heb net een Vodafone sms gehad. 27 september proberen ze met meer informatie te komen. Zit er dus niet bij.

Dit wordt natuurlijk een lang verhaal.

[ Voor 16% gewijzigd door Opzouten op 22-09-2023 12:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorussio
Mar.tin schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:11:
[...]

Mijne ook onderhand met "je bent overboden" mails 8)7
Ja bij mij ook, dat backfired quickly

 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Takegawa
Nu even serieuze vraag, iemand al reactie van Amac gehad? Ik had vrij vroeg (15:01) een pro max besteld, maar nu een algemeen mailtje gekregen dat er lange levertijd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 13:31
Haha die SMS van Vodafone zegt ook niets. Je krijgt uiterlijk de 27e weer een SMS van ons _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickGAE
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-06 10:10
Takegawa schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:13:
Nu even serieuze vraag, iemand al reactie van Amac gehad? Ik had vrij vroeg (15:01) een pro max besteld, maar nu een algemeen mailtje gekregen dat er lange levertijd is.
Ik had om 13:52 al een bestelling voor de Pro Max staan, maar ik heb net zoveel als jou gehoord, een berichtje naar de klantenservice levert dit antwoord op:

"Dank voor je bestelling! Vanaf vrijdag 22 september maken wij de eerste klant blij met een nieuwe iPhone. Bij introductie is de vraag naar iPhones ontzettend groot en de beschikbare voorraad klein. Daardoor kan het even duren voordat jouw iPhone in je bezit is.

De levertijd is altijd erg lastig te voorspellen omdat iPhone leveringen door Apple op een wereldwijd niveau wordt bepaald. Amac heeft meer dan voldoende iPhone 15-series besteld maar wij horen meestal pas vrij kort voor levering welke iPhones binnen gaan komen. Wel vinden er elke week nieuwe leveringen plaats maar de inhoud van deze leveringen verschilt per week.

Wordt je bestelling thuisbezorgd? Je krijgt per e-mail een verzendbericht met Track & Trace zodra jouw iPhone wordt verzonden.

Haal je de bestelling op in een winkel? Zodra jouw iPhone klaarligt voor ophalen ontvang je een per e-mail een ophaalbericht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Selmer schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:56:
Voor degenen die bij mobiel.nl besteld hebben, ik kreeg dit zojuist als reactie:

[...]

Betreft 15PM 256gb in kleur natural titanium (los toestel).
Wellicht morgen dan.
Laten we het hopen. Voorlopig nog geen updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opzouten
ColeJ schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:13:
Haha die SMS van Vodafone zegt ook niets. Je krijgt uiterlijk de 27e weer een SMS van ons _O-
Dit zegt dat het een gebed van de lange adem gaat worden en we binnenkort niets hoeven te verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColeJ
Takegawa schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:13:
Ja ik had hem ook bij Amac besteld om af te halen in de winkel. Toen bleef ik niets horen en heb ik hem vanmorgen uit vrije voorraad bij Bol besteld voor bezorging vanavond. De Amac order dus geannuleerd maar krijg net een mail dat ie klaar ligt in de winkel .....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stunned Guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:04
nokianylz schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:21:
15 blauw/128Gb via KPN verlenging net thuis ontvangen.

KPN heeft netjes gedaan wat het heeft beloofd bij de preorder. Chapeau.
Allereerst fijn dat jij wel je Iphone krijgt via KPN vandaag!

Dit betekend echter niet dat ze het ‘netjes gedaan hebben’

Ik zag wederom iemand voorbij komen hier die later een bestelling heeft gedaan dan ik (zelfde kleur en type) en eerder geleverd krijgt.

Ze leveren dus niet volgens de volgorde van bestelmoment uit wat ze wel aangegeven hebben.

Daarnaast communiceren ze helemaal niet, dus wat wij betreft hebben ze het niet netjes gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Opzouten schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:14:
[...]

Dit zegt dat het een gebed van de lange adem gaat worden en we binnenkort niets hoeven te verwachten.
Vorig jaar duurde ‘t een week of 4 voordat iedereen die met de release besteld hadden hun toestel hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraYaN
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-09 13:01
Stunned Guy schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:15:
[...]

Ik zag wederom iemand voorbij komen hier die later een bestelling heeft gedaan dan ik (zelfde kleur en type) en eerder geleverd krijgt.

Ze leveren dus niet volgens de volgorde van bestelmoment uit wat ze wel aangegeven hebben.

Daarnaast communiceren ze helemaal niet, dus wat wij betreft hebben ze het niet netjes gedaan..
Ze leveren waarschijnlijk op volgorde aan de koerier of aan het magazijn, wat er daarna gebeurd is magie.

if(!awesome){awesome=true;}

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ilsss
  • Laatst online: 12-10-2023
keem schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:10:

Yes ik ook! Vodafone verlenging iPhone 15 PRo Max black 256gb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opzouten
Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:16:
[...]

Vorig jaar duurde ‘t een week of 4 voordat iedereen die met de release besteld hadden hun toestel hadden
Ik heb nu berusting. Ik weet dat ik voorlopig geen iPhone 15 krijg. Dan nog maar door met de 12 en het bij deze afsluiten.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:44

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Telefoon is afgeleverd en er is voor getekend.... Ik weet niet waar en de naam van wie getekend heeft ken ik ook niet. DHL Express is ook echt niet in de straat geweest (Staat nergens op camera).

DHL heeft een onderzoek gestart...

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takegawa
ColeJ schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:14:
[...]

Ja ik had hem ook bij Amac besteld om af te halen in de winkel. Toen bleef ik niets horen en heb ik hem vanmorgen uit vrije voorraad bij Bol besteld voor bezorging vanavond. De Amac order dus geannuleerd maar krijg net een mail dat ie klaar ligt in de winkel .....
Haha Oeps..

Op twee paarden gewed.

Ga je je bestelling nog wel ophalen bij Amac?
Kun je hem ook op Marktplaats zetten oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricco02
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-09 18:40
Stunned Guy schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:15:
[...]

Ik denk niet dat het helemaal zo zit. 1 van de medewerkers van KPN gaf aan op de forums van KPN dat het ligt aan wanneer jouw pre order is verwerkt. Ik neem dan aan dat de verwerking van pre orders nogal uiteen kunnen lopen (zeg aantal dagen) waardoor iemand die hem 2 dagen later heeft besteld hem eerder kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 19:08
ColeJ schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:14:
[...]

Ik heb vorige week Vrijdag om 14:07 besteld(en een bevestiging per mail ontvangen). Vervolgens is het stil gebleven tot ik vanmorgen het algemene mailtje over het gebrek aan voorraad ontving en heb zojuist een mailtje heb ontvangen dat mijn bestelling klaar ligt in de winkel!

15P NT 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Mar.tin schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:17:
[...]

Voor €1500 mag ik 'm hebben, seal is er wel vanaf.. ;w
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Tylen schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:20:
Telefoon is afgeleverd en er is voor getekend.... Ik weet niet waar en de naam van wie getekend heeft ken ik ook niet. DHL Express is ook echt niet in de straat geweest (Staat nergens op camera).

Oef... dat kan wel even duren vrees ik... Sterkte! Mits je de middelen hebt zou ik een nieuwe reservering plaatsen... Sommige mensen... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 15-09 15:49
Tylen schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:20:

Dit zijn weer van die horrorverhalen. Sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stunned Guy
EraYaN schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:17:
[...]

Ze leveren waarschijnlijk op volgorde aan de koerier of aan het magazijn, wat er daarna gebeurd is magie.
Dat zou kunnen maar hij blijft bij mij gewoon nog steeds bij stap 1 hangen dus geen idee hoe dit dat kan..

Ik had 2 jaar geleden wel netjes op de release dag mn Iphone via KPN, het is bij providers jaarlijks / per bestelling vaak een ‘hit or miss’ wat mij betreft.

Het feit dat ik hem toen wel op tijd heb gekregen, zegt natuurlijk ook helemaal niks over hoe dit met andere bestellingen is gegaan toen..

Ik vind het gewoon jammer dat ze niet communiceren en misleidende informatie geven op hun site, dat kan echt wel anders en gezien de reacties hier krijg ik het idee dat andere providers het een stuk beter doen dit jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 13:44

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Security schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:21:
[...]

Oef... dat kan wel even duren vrees ik... Sterkte! Mits je de middelen hebt zou ik een nieuwe reservering plaatsen... Sommige mensen... :(
Hij hangt in DEP dus ze hebben er geen reet aan.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Kabbie schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:21:
[...]

Ik heb vorige week Vrijdag om 14:07 besteld(en een bevestiging per mail ontvangen). Vervolgens is het stil gebleven tot ik vanmorgen het algemene mailtje over het gebrek aan voorraad ontving en heb zojuist een mailtje heb ontvangen dat mijn bestelling klaar ligt in de winkel!

15P NT 128GB
15 Pro Natural Titanium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net SMS binnen gehad van Odido dat mijn iPhone nog niet binnen is, dat was me al bekend maar interessanter (weet niet of deze al gedeeld is) link naar levertijden: https://community.odido.n...-15-pro-15-pro-max-354495

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z_AZ8Y43n19f_5odTp-WZF0YwGo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vgBAWsvuOoYWH4ElubdGIP98.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Br8P2_zGujMDVhlEAiUehzMbTA0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8pHkJFw0JO8ROLlnGgHf0mpP.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/umeAaH2uqlMRpGieNZdW9Z2ugO0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kAHswCw2HHZFzPWZXKvMIyij.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_QfsqLSEiHLdycHgyYBvs-rQ98I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zwsY8FSRUfW5gs1cTuR9gHR3.png?f=fotoalbum_large

Hoop dat mijn PM 256Gb NT nog enigszins eerder binnenkomt staat nu 4-6 weken al voor: (zelf al vr. besteld 18:00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stunned Guy
Ricco02 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:20:
[...]

Ik denk niet dat het helemaal zo zit. 1 van de medewerkers van KPN gaf aan op de forums van KPN dat het ligt aan wanneer jouw pre order is verwerkt. Ik neem dan aan dat de verwerking van pre orders nogal uiteen kunnen lopen (zeg aantal dagen) waardoor iemand die hem 2 dagen later heeft besteld hem eerder kan krijgen.
Dan leveren ze toch niet uit volgens bestel moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 19:08
Ga jij je camera nou maar in de gaten houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Kabbie schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:24:
[...]

Ga jij je camera nou maar in de gaten houden :+
Ik ga zo naar beneden om te kijken. Maar ik heb honger, ga ik voor een broodje of voor de frikadellen?

ben niet van de broodjes frikadel

[ Voor 7% gewijzigd door Toppe op 22-09-2023 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
Takegawa schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:20:
[...]

Haha Oeps..

Op twee paarden gewed.

Ga je je bestelling nog wel ophalen bij Amac?
Kun je hem ook op Marktplaats zetten oOo
Nee ga hem niet ophalen, annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:25:
[...]

Ik ga zo naar beneden om te kijken. Maar ik heb honger, ga ik voor een broodje of voor de frikadellen?
Kroket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Moet ik naar de supermarkt. Dat risico nemen we niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Mar.tin schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:17:
[...]

Voor €1500 mag ik 'm hebben, seal is er wel vanaf.. ;w
Bijzonder, moet nog binnen komen maar de seal is er wel vanaf… 🤔

Zelf de iPhone 15 Pro 256GB blauw gekocht bij Belsimpel. Vorige week vrijdag rond 16:30. Kreeg vanmorgen een verzendbevestiging van Belsimpel dat ie morgen geleverd wordt.

[ Voor 25% gewijzigd door Timo002 op 22-09-2023 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
RickGAE schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:14:
[...]

Ik had om 13:52 al een bestelling voor de Pro Max staan, maar ik heb net zoveel als jou gehoord, een berichtje naar de klantenservice levert dit antwoord op:

"Dank voor je bestelling! Vanaf vrijdag 22 september maken wij de eerste klant blij met een nieuwe iPhone. Bij introductie is de vraag naar iPhones ontzettend groot en de beschikbare voorraad klein. Daardoor kan het even duren voordat jouw iPhone in je bezit is.

De levertijd is altijd erg lastig te voorspellen omdat iPhone leveringen door Apple op een wereldwijd niveau wordt bepaald. Amac heeft meer dan voldoende iPhone 15-series besteld maar wij horen meestal pas vrij kort voor levering welke iPhones binnen gaan komen. Wel vinden er elke week nieuwe leveringen plaats maar de inhoud van deze leveringen verschilt per week.

Wordt je bestelling thuisbezorgd? Je krijgt per e-mail een verzendbericht met Track & Trace zodra jouw iPhone wordt verzonden.

Haal je de bestelling op in een winkel? Zodra jouw iPhone klaarligt voor ophalen ontvang je een per e-mail een ophaalbericht."
Ik heb exacte hetzelfde als bovenstaande. Nog helemaal niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sheepdog schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:50:
Blij verrast met Odido! Vorige week vrijdag op m’n gemakje besteld einde middag, vandaag al binnen :)
Dat zou nog enigszins hoopvol stemmen. Welke had je besteld en welke tijd +/-?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Timo002 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:26:
[...]

Bijzonder, moet nog binnen komen maar de seal is er wel vanaf… 🤔
Advertentie is van gister

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marc19700
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11-2023
Mijn iphone 15 pro max 256gb blue titanium is net binnen gekomen.
Levering door UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:07
Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:16:
[...]

Zal dit jaar wel langer duren als Apple zegt dat ze nu met de boot ipv vliegtuig gaan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Takegawa
Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:26:
[...]

Moet ik naar de supermarkt. Dat risico nemen we niet :D
https://youtu.be/VZ43AMWQHts?si=Y_ONfpQ0fffWAh17

Lekker muziekje tijdens het wachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Marc19700 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:27:
Mijn iphone 15 pro max 256gb blue titanium is net binnen gekomen.
Levering door UPS.
Iemand die het model vol uit typt. Hulde!
_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickGAE
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-06 10:10
Een les voor een volgende aankoop: Pre-order niet bij Amac.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Weet iemand of het bij ophalen in de Apple Store alsnog mogelijk is een oude telefoon in te ruilen? Bij het bestellen aangegeven dat niet te willen doen maar ik wil het misschien toch proberen. (Vraag is vooral of een nauwelijks merkbaar krasje op het scherm als waardeminderend behandeld wordt.)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Selmer schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:56:
Voor degenen die bij mobiel.nl besteld hebben, ik kreeg dit zojuist als reactie:

[...]

Betreft 15PM 256gb in kleur natural titanium (los toestel).
Wellicht morgen dan.
Merkwaardig, aangezien diverse Tweakers al een verzendbevestiging hebben. Tenzij ze met 'de toestellen' specifiek de PM Blue Titanium 256 bedoelen.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 20:45

Saven

Administrator

The Legend schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:03:
[...]

De prijs van hem direct mee kunnen nemen zonder pre-order gedoe ;)

En valt overigens nog mee. Bij KPN rechtstreeks betaal je 1230 euro. Plus 30 euro screenprotector, ben ik dus. 7 euro duurder uit :p
Nee, bij kpn is jouw telefoon 1104 euro. Dus 125 euro goedkoper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
RickGAE schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:28:
Een les voor een volgende aankoop: Pre-order niet bij Amac.....
Zeer zeker........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tech
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 20:23
Speciaal thuisgebleven voor de bezorging van de Iphone 15 pro 512GB. Blijkt deze bij de buren (bedrijf op bedrijventerrein) afgeleverd te zijn. Terwijl er niet eens bij mij aangebeld is (ik heb een Ring deurbel).
Volgens KPN mag het pakje niet bij de buren afgeleverd worden, want er moet persoonlijk voor getekend worden, maar pakketbezorgers hebben daar blijkbaar s****t aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
Zou VF ook voorraad in de winkel hebben? Of zou alles naar de pre-orders gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricco02
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-09 18:40
Stunned Guy schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:23:
[...]

Dan leveren ze toch niet uit volgens bestel moment?
Eerlijk. Ik heb natuurlijk geen idee hoe hun systeem werkt maar ik denk dat hun systeem werkt met verwerk tijd en niet met besteltijd.

Het zou ook wel een beetje raar zijn als iemand een iPhone eerder kan krijgen omdat zijn bestelling eerder is verwerkt is dan de jouwe maar dat hij op jouw verwerking moet wachten, op die manier duurt het natuurlijk langer om de iPhones weg te werken uit de voorraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Tech schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:31:
Speciaal thuisgebleven voor de bezorging van de Iphone 15 pro 512GB. Blijkt deze bij de buren (bedrijf op bedrijventerrein) afgeleverd te zijn. Terwijl er niet eens bij mij aangebeld is (ik heb een Ring deurbel).
Volgens KPN mag het pakje niet bij de buren afgeleverd worden, want er moet persoonlijk voor getekend worden, maar pakketbezorgers hebben daar blijkbaar s****t aan.
Schitterend en zie je je buurman hem zo op marktplaats flikkeren :D

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:48
Apache4u schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:29:
vanochtend voor mijn vrouw (zelf via apple.nl besteld met levering volgende week) nog een pro max 256GB Blauw kunnen bestellen om morgen af te halen in Amsterdam. Mooie apple wallet QR in de mail er bij.
Aangezien Amsterdam voor ons een dagtripje wordt vanuit het zuiden is het wel handig om zeker te zijn dat dat ding er ook daadwerkelijk is. Maar Apple moet blijkbaar nog een bevestiging sturen? Laten die over het algemeen lang op zich wachten? Dit omdat het voor ons dus enige planning vergt om richting 020 af te reizen. Zou zonde zijn als dat voor niks is.
Zal wel goed komen denk ik. Vanavond krijg je een bericht dat die klaar staat en morgen kan je hem dan afhalen.

Althans dat hoop ik want ik zit in hetzelfde schuitje. Bij mij staat die nog op 'wordt verwerkt'. Creditcard is vanochtend van de reserving afgesprongen en het bedrag is nu daadwerkelijk belast.

Ik moet ook 100 KM rijden en ga ook een dagtripje maken :P

[ Voor 7% gewijzigd door dcell op 22-09-2023 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julios
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-09 11:49
Helaas, bij MM besteld en zojuist is de afhaalcode eruit gehaald. Met geen andere update. Dat word afwachten op voorraad vermoedelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takegawa
Hij is verkocht, of de reacties zat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Takegawa
https://link.marktplaats....ttons&utm_content=app_ios

Ohnee daar is ie weer. Wie biedt er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Bieden is uit.

Rapporteren staat aan

[ Voor 3% gewijzigd door Toppe op 22-09-2023 12:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• de Foarsitter
Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:38:
[...]

Bieden is uit.

Rapporteren staat aan
Rapporteren omdat hij een iPhone verkoopt? Doe niet zo overdreven man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
Binnennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn, tijd om te installeren. Dit jaar maar eens vers, zonder backup. #ookweereenstijdna10jaarbackupsterugzetten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:01
Hier is de iPhone 15 Pro 128GB Black Titanium bezorgd door DHL Express.

Gisteravond stond de bezorgtijd vandaag voor "end of the day".
Dat werd rond 10:00 "de bezorging is onderweg met de koerier" en zojuist om 12:30 stond de bezorger plots voor de deur.
Verder geen tijdslot of verwachte bezorgtijd gekregen. Máárgoed, hij is binnen!
Succes hier allen. :D

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bleekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:50
Julios schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:35:
Helaas, bij MM besteld en zojuist is de afhaalcode eruit gehaald. Met geen andere update. Dat word afwachten op voorraad vermoedelijk.
In de app? Dit gebeurde bij mij ook om even later de bevestiging te krijgen dat hij nu klaar ligt. En toen was de afhaal code ook weer terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

de Foarsitter schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:40:
[...]

Rapporteren omdat hij een iPhone verkoopt? Doe niet zo overdreven man
Zeg alleen dat het aan staat? Niet van die vreemde aannames doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimmy87
  • Laatst online: 12-09 19:59
Ik vind die scalpers altijd zo grappig, 20 van die dingen opkopen want mensen geven toch wel de hoofdprijs, dan blijkt dat achteraf toch niet zo te zijn en gaan ze huilen want het moet verkocht worden voor minder dan de prijs waar die voor aangekocht is, dan denk je ze leren het wel, maar nee bij het volgende dingen begint alles weer van voor af aan. 8)7

Wie trouwens een paar dagen geleden zei dan krijgen we straks weer de "k*t providers etc", die mag niet meer gokken :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 22:26
Mocht iemand nog een iPhone 15 pro willen, dan heb ik er een over. Maak er liever iemand anders blij mee dan dat ik hem gelijk terug stuur!

v&a aangeboden: Apple iPhone 15 Pro, 128GB Zwart Titanium *SEALED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Laatst online: 15-09 15:56
ik heb mijn retour pakket binnen (inruil bij Apple) maar ja 15 PM is onderweg.... busje komt zo :)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Mar.tin schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:40:
Binnennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn, tijd om te installeren. Dit jaar maar eens vers, zonder backup. #ookweereenstijdna10jaarbackupsterugzetten.
Je weet dat een backup alleen gegevens bestanden overzet en de app gewoon opnieuw uit de App Store download? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julios
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-09 11:49
bleekie schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:42:
[...]

In de app? Dit gebeurde bij mij ook om even later de bevestiging te krijgen dat hij nu klaar ligt. En toen was de afhaal code ook weer terug.
In de app idd, aah dan ben ik benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

gangstahh schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:43:
Mocht iemand nog een iPhone 15 pro willen, dan heb ik er een over. Maak er liever iemand anders blij mee dan dat ik hem gelijk terug stuur!

Wellicht even handig te vermelden waar je hem gekocht hebt. Als het bij Apple is heb je namelijk 2 jaar garantie rechtstreeks bij hun.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stunned Guy
Ricco02 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:32:
[...]

Eerlijk. Ik heb natuurlijk geen idee hoe hun systeem werkt maar ik denk dat hun systeem werkt met verwerk tijd en niet met besteltijd.

Het zou ook wel een beetje raar zijn als iemand een iPhone eerder kan krijgen omdat zijn bestelling eerder is verwerkt is dan de jouwe maar dat hij op jouw verwerking moet wachten, op die manier duurt het natuurlijk langer om de iPhones weg te werken uit de voorraad.
Het blijft ook gissen inderdaad, het is vooral frustrerend om dit te zien, maar het gebeurd jaarlijks bij verschillende providers / retailers.

Het zal ook best allemaal niet meevallen met zo’n groot piek moment voor je firma en daar heb ik best begrip voor, maar wees gewoon duidelijk in je communicatie.

NIET communiceren is gewoon niet netjes.

Helemaal niet als je al wel de centjes binnen hebt van mensen, wat in mijn geval overigens niet zo is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jimmy87
gangstahh schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:43:

Dat vind ik dan weer wel netjes, gewoon zelfde bedrag als dat die was en sealed, mag ook wel eens gezegd ;) :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:49
KPN heeft trouwens levertijden aangepast
15P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bl8OqMIDfuPpVAHbuqpwhZfd-jM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4aadcPE64GYb49vR3tFyPcpA.png?f=user_large
15PM
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o1YxZMXe61OyLzF2M57VExkgaSg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9wVzIJAeLuBsZPSFAcERrI3q.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisBos
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 19:29
Jorussio schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:01:
[...]

En ook nog eens een naamgenoot.

Hoeveel GB heb je en hoe laat heb je besteld?
256GB, besteld om 14:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Factuur hier is ook al binnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJS-T
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 12:23
Zelf ook af wezen halen:

"Meneer u mag pas morgen afhalen."

"Ja maar ik kom ook eartips halen"

--> mag hele lijn passeren en binnen vertelt medewerker mij dat iphone geen probleem is ook toe te voegen. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stunned Guy
Msi92 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:48:
KPN heeft trouwens levertijden aangepast
15P
[Afbeelding]
15PM
[Afbeelding]
Prima, nu nog even de mensen Informeren met een pre-order.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 22:26
Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:44:
[...]

Wellicht even handig te vermelden waar je hem gekocht hebt. Als het bij Apple is heb je namelijk 2 jaar garantie rechtstreeks bij hun.
Goeie, done!
jimmy87 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:47:
[...]

Dat vind ik dan weer wel netjes, gewoon zelfde bedrag als dat die was en sealed, mag ook wel eens gezegd ;) :)
Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:42:
[...]

Zeg alleen dat het aan staat? Niet van die vreemde aannames doen.
Kom op zeg. Beetje zwakke "uitweg" dit.

"Bieden staat uit. Er staat een Ferrari voor de deur van een vreemd persoon met de deur open en de sleutel in het contact"

"Zeg alleen dat er een Ferrari staat? Niet van die vreemde aannames doen."

Als we dan toch random dingen zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:51:
[...]

Kom op zeg. Beetje zwakke "uitweg" dit.

"Bieden staat uit. Er staat een Ferrari voor de deur van een vreemd persoon met de deur open en de sleutel in het contact"

"Zeg alleen dat er een Ferrari staat? Niet van die vreemde aannames doen."

Als we dan toch random dingen zeggen
Dan moet je de politie bellen. Ferarri met sleutel in het contact is wel raar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:43:
[...]

Je weet dat een backup alleen gegevens bestanden overzet en de app gewoon opnieuw uit de App Store download? :+
Ja, maar ik draai elk jaar iedere beta onder de zon, en heb al een paar jaar vage opslagissues, dus maar eens een vers installetje, ook met backups moet je toch alles opnieuw inloggen tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:53:
[...]

Dan moet je de politie bellen. Ferarri met sleutel in het contact is wel raar
Net zoals jouw opmerking. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 21:52

ViezeVis

Sample Text

Ik mocht zijn vorige wel voor 1600 euro hebben. Hij biedt 'm nu aan voor 1700 euro. Waaatt. Geldwolf 1e klas.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:18
Chat met mobiel.nl: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZFc9_a5lgcy4ePtWnFvY_z6S_50=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hz7Dnev1offdjahu3TV2benk.png?f=user_large

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimmy87
ViezeVis schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:55:
[...]

Ik zijn vorige wel voor 1600 euro hebben. Hij biedt 'm nu aan voor 1700 euro. Waaatt. Geldwolf 1e klas.
Ik zou z'n inbox vol spammen met minder dan 1600 bedragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SLeka
  • Laatst online: 24-06 13:04
Weet iemand waar er nog ergens iphone 15 pro te krijgen zijn? Heb zelf net een 15 pro max binnen maar het vrouwtje wil er ook een

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

SLeka schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:57:
Weet iemand waar er nog ergens iphone 15 pro te krijgen zijn? Heb zelf net een 15 pro max binnen maar het vrouwtje wil er ook een
Apple Store, Amazon, Bol en Coolblue met regelmaat bezoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJS-T schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:49:
[...]

Zelf ook af wezen halen:

"Meneer u mag pas morgen afhalen."

"Ja maar ik kom ook eartips halen"

--> mag hele lijn passeren en binnen vertelt medewerker mij dat iphone geen probleem is ook toe te voegen. _/-\o_
Hahahahaha zo kan t ook!

Geniet van je nieuwe iPhone!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knurk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 01:21
ben maar even bij amac binnengelopen en kreeg eigenlijk een verbale versie van die achterlijke email over dat ze maar beperkte voorraad hebben bla bla bla. Ik ben het verdomme zat met deze toko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

knurk schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:58:
ben maar even bij amac binnengelopen en kreeg eigenlijk een verbale versie van die achterlijke email over dat ze maar beperkte voorraad hebben bla bla bla. Ik ben het verdomme zat met deze toko.
Elk jaar het zelfde verhaal…

Pagina: 1 ... 242 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.