Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 14:52

Poll: Voor welke iPhone ga jij dit jaar?
iPhone Xs
iPhone Xs Max
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400974&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

mprkooij wijzigde deze reactie 11-04-2019 15:16 (185%)

• mprkooij
Geert1976 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:58:
mijn ''route' voor 2018': iPhone X - iPhone 6s (nu) - zeer binnenkort weer de iPhone X

want:

-geen FaceID2
-A12 is verre van interessant
-geen echt noemenswaardige extra's tov een iPhone X
- voelt ergens niet goed om in minder dan 1 jaar ruim €2250 uit te geven aan 2 telefoons (ja, ok excl verkoop oude toestel)
- de iPhone X is tot en met nu toe voor mij meer dan (zeer) goed bevallen

waarvan akte. :+
Geen iPhone Surfplank s voor jou? :+

• mprkooij
Oh oh oh ik ga het weer proberen... iPhone 7 Plus gekocht, teruggebracht want te groot. iPhone 8 Plus gekocht, teruggebracht want te groot. iPhone Xs Max kopen, gaat die teruggebracht worden of niet :P

• mprkooij
Kunnen we met z'n allen dit topic gezellig en schoon houden :( ? Dank

• mprkooij

iPhone Xs Max net ietsje smaller en korter dan de iPhone 8 Plus :p

• mprkooij
Donstil schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 20:56:
[...]

Lijkt mij wel top hoor. Ik ging van drie + modellen naar de x. Vond het eerst heel mijn maar miste toch dat scherm. Xs Max is dan ideaal.
Ik heb 7 Plus en 8 Plus beide teruggebracht na proberen, deels omdat ik bijvoorbeeld niet bij de powerknop kwam, die is ook een stuk langer geworden en zit meer naar beneden +1 voor Apple. Ook dat die net ietsje smaller is scheelt ook wel denk ik :)

• mprkooij
PKHS schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 22:26:
[...]

Voor aankoop even naar een Apple Store of Reseller lopen om het toestel vast te houden was teveel moeite?
Het gaat niet om het vasthouden het gaat om ermee omgaan. Dat test je niet even binnen een minuutje bij de Apple Store. 8)7

• mprkooij
PKHS schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 22:30:
[...]

Ik wel, ben waarschijnlijk wat sneller dan jij. :)
Ja, nou, uhh het schijnt. Bedankt voor het delen. _/-\o_

• mprkooij
Ik denk dat de meeste upgraders hier voor de iPhone XS Max zijn gegaan? :p

• mprkooij

• mprkooij
THE_BASE schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 22:01:
Verschillende reviews zijn uitgekomen vandaag: iPhone XS heeft inderdaad een betere camera en FaceID reageert een fractie sneller. Van het OLED-scherm valt het op dat het vrijwel niet te zijn zou zijn. De Max-variant is alleen groter, verder geen andere specificaties, dit valt reviewers tegen. iOS 12 biedt niets voor dit formaat, terwijl dat makkelijk zou kunnen. Apps moeten ook wederom aangepast worden voor het formaat. Het gewicht valt tegen en de grootte ook.

Ik wilde gisteren nog voor iPhone XS Max gaan, maar zie er vanaf. Ik vind het model te groot, het biedt voor mij niets extra's en iPhone X die ik nu heb vind ik groot genoeg, dus het wordt een iPhone XS. :)
Het gewicht valt tegen en het formaat ook? Ik hoor in alle reviews juist dat mensen het toestel erg licht vinden voelen.

• mprkooij
Donstil schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 23:44:
[Afbeelding]

Formaat van de Xs gaat wel bevallen als ik dit zo zie.
Jij ging toch voor de Xs Max? De Max ziet er dan eigenlijk niet heeeeeel veel groter uit als ik het zo zie.

• mprkooij
Geert1976 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:57:
[...]

Ja, die hebben een te laag uur tarief

(vandaag achtergekomen)
Geeeeeeeeert! Ga je nou voor de Max of niet? :*)

• mprkooij
Wootism schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:00:
*O* Jaaaa! Vandaag is de grote dag *O*
Iedereen veel plezier met jullie nieuwe speeltjes! oOo

[Afbeelding]
It’s me on the picture, I’m famous _/-\o_ *O*

• mprkooij
iPhone Xs Max binnen. GE WEL DIG toestel! Maar hij gaat terug. Hij is zo groot, en redelijk zwaar. :P

• mprkooij
Jaymone schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:20:
[...]

Gaat ie echt terug? Ik vind het ook een waanzinnig scherm hebben, enige minpunt is ergonomie, voornamelijk gewicht van het toestel i.c.m. breedte. Kortom, het is maar waar je op wilt inleveren..
Ik vind de Xs Max geweldig! Alleen ik vind hem gewoon te zwaar. Het scherm kan ik wel aan wennen. Maar omdat die zo zwaar is, is het gewoon minder fijn. Uiteindelijk ga ik mij eraan ergeren en voor 1259 ..... :p

• mprkooij
Geert1976 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 13:09:
[...]

ja

op mijn bon staat retouren mogelijk binnen 14 dagen.
Op jouw bon? Welke heb je gekocht Geert ? :P

Ah I see! Gefeliciteerd :) Welkom bij de club, of naja. Ik zit niet meer bij de club.

mprkooij wijzigde deze reactie 22-09-2018 15:07 (17%)

• mprkooij
Dennisweb schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 15:22:
[...]

De XS Max toch maar ingeleverd? Te zwaar of te groot?
Formaat is goed. Helaas vind ik hem te zwaar, viel me echt tegen...

• mprkooij
@Donstil Ging jij nou nog voor de Gold versie?

• mprkooij
mr.JamesBond schreef op zondag 23 september 2018 @ 12:33:
[...]

Ik wilde oorspronkelijk ook de zilver, maar online leek dit meer op wit dan de zilver van bijvoorbeeld de 6/7 (plus) dus ben ik voor de gold gegaan :*)
Tevreden mee? Lijkt de achterkant niet wat roze? :P

• mprkooij
mr.JamesBond schreef op zondag 23 september 2018 @ 12:49:
[...]

Inderdaad heeft het wel iets weg van roségoud, maar ik ben er (denk ik) meer tevreden mee dan met wit. Achteraf was zwart misschien ook een optie, maar ik klaag niet. Ik vind het zo prima.
[...]

Hoe ervaar jij zilver? Als wit of toch wel zilver?
Ik heb het namelijk alleen online gezien en niet in het echt.
Ahhhh okee! Reden dat ik het vraag is dat ik mijn Xs Max ga omruilen voor een Xs, weet trouwens niet of dat kan mocht er voorraad zijn, maar dan ga ik waarschijnlijk voor de gold. Bedenk me net dat ik natuurlijk de Xs gold kan zien in de store :p

• mprkooij
Vandaag even gekeken naar de Gold iPhone Xs in de Apple Store. Wat is die mooi zeg! Dacht eerst dat die misschien iets te roze was of iets maar hij is prachtig!

• mprkooij
Ik heb wel gemerkt dat de iPhone Xs Gold onwijs snel krassen heeft. Die in de Apple Store lag zat vol met minuscule krasjes, ook het scherm zaten er een paar op.. Liefst gebruik ik mijn telefoon zonder case. Misschien toch maar een Leather case gaan aanschaffen dan.

• mprkooij
iPhone Xs Gold besteld bij Coolblue! Can't wait :)

• mprkooij
Neem aan dat het om de Xs en Xs Max gaat? Zit toch hetzelfde scherm in?

• mprkooij
Mixpower schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:35:
Xs Max is weer retour. :+
Had het zelfde als een paar anderen hier dat het glas aan de achterkant niet goed uitgelijnd is.
Kreeg mijn iPhone Xs gold die ook niet goed was uitgelijnd.. Die is ook weer retour. Denk dat ik maar even wacht tot de volgende batches komen ofzo.

• mprkooij
Mixpower schreef op donderdag 27 september 2018 @ 18:08:
[...]

Vervelend, ik hoop dat de volgende wel goed is!
De vorige was perfect maar Bluetooth problemen, maar weet nu in ieder geval dat het software gerelateerd is en hoop dat ze dat ook snel oplossen! Net als de auto-correct die gewoon wegvalt onder het toetsenbord.. :+
Geen idee wat het is... Vorig jaar had ik ook twee keer achter elkaar een model dat niet perfect was. Kras op de lens, imperfect glas aan de achterkant etc. Misschien toch maar beter om hem te kopen bij de Apple Store en dan even daar op een tafel te openen samen met een Genius om te checken of die gelijk goed is.

• mprkooij
i-Girl schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:12:
[...]

Misschien een hele stomme vraag... maar wat houdt het in dat het niet goed is uitgelijnd? Ik krijg als het goed is binnenkort ook de max, dan weet ik waar een beetje op moet letten.
Zeg maar dat het glas niet goed uitgelijnd is met de rest van de behuizing. Bij mij zat er gewoon een gleuf tussen de achterkant en het frame.

• mprkooij
Jaymone schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:42:
Apple store offline, denk voorbereidingen black friday
Niks bijzonders helaas. Alleen een Apple Gift card. Had nu toch echt wel een keer gehoopt op gewoon normale korting voor de consument. Maar helaas.

• mprkooij
wokkelz schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 23:47:
[...]

Klopt VinnieVibes. Gelukkig met CC betaald, maak me nog geen zorgen. Wel waar ik al een beetje bang voor was, if it's to good to be true...
En binnengekregen?

• mprkooij
wokkelz schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:14:
[...]

Hehe uiteraard niet. Wel netjes geld 'terug' via bol.com zelf. (had met cc betaald)
Ze wilden aan de telefoon niet zeggen hoe het kon dat zo iemand zomaar kan adverteren en vervolgens niks leveren. Het had iets te maken met een gekaapt account schijnbaar.

Heb nu via belsimpel een Xs 64GB besteld a 1012 euro.
Ah oke. Nette prijs, veel plezier ermee :)
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True