Bedankt! Schaf ik hem in Amerika aan! Scheelt toch weer hahaFrameWork. schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:01:
[...]
Volgens de voorwaarden wel
[...]
Bron: https://www.apple.com/leg...ecare/appforiphonenl.html (via https://www.apple.com/nl/support/products/faqs.html)
Ik ga van een iPhone 7 met 128GB maar een Xs met 64GB. Zo’n 30GB over op mijn iPhone maar dat heeft te maken met de foto’s. Ik heb een iCloud 2 TB abonnement en als het goed is zorgt dit er voor dat alles geoptimaliseerd gaat worden.
Zijn er andere mensen die ook van een grotere capaciteit naar een kleinere gaan? Op Macrumors las ik er al iets over maar misschien zijn er ook Tweakers die uit de eerste hand hun ervaringen kunnen delen..
Zijn er andere mensen die ook van een grotere capaciteit naar een kleinere gaan? Op Macrumors las ik er al iets over maar misschien zijn er ook Tweakers die uit de eerste hand hun ervaringen kunnen delen..
Hier precies hetzelfde. Vind het verschil in prijs het niet waard om voor 256gb te gaan. Staat vooral 50 gb aan foto's op. Hoop het idd ook op te lossen met de cloudD-Ed schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:13:
Ik ga van een iPhone 7 met 128GB maar een Xs met 64GB.
Heb de iPhone ook besteld bij Apple en krijg deze Vrijdag.
had een Sim only afgesloten.
Echter zag ik nu dat het dik €120,- scheelt als ik een abonnement icm de iPhone bestel en deze dan ineens betaal bij Vodafone.
Helaas is de levertje daar een week later.
Klopt het dat ik de telefoon die ik van Apple krijg gewoon een week kan gebruiken en kan terug sturen als ik die van Vodafone binnen heb?
Echter zag ik nu dat het dik €120,- scheelt als ik een abonnement icm de iPhone bestel en deze dan ineens betaal bij Vodafone.
Klopt het dat ik de telefoon die ik van Apple krijg gewoon een week kan gebruiken en kan terug sturen als ik die van Vodafone binnen heb?
Je bedoelt wet "Koop of afstand" gebruiken waarvoor ie niet bedoeld is?BekSide schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 00:05:
Ja, dat kan gewoon. Moet je wel voorzichtig mee zijn.BekSide schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 00:05:
hi!
Nee, slechts gebruik maken van de service die Apple biedt het toestel te testen?monsieurpinot schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 00:16:
[...]
Je bedoelt wet "Koop of afstand" gebruiken waarvoor ie niet bedoeld is?
jij hebt het over een 'week gebruiken' en niet een 'week testen'BekSide schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 00:18:
[...]
Nee, slechts gebruik maken van de service die Apple biedt het toestel te testen?
Toch nog een beetje in dubio hier..
Heb al een beschermcase voor de Xs besteld maar zit toch nog te twijfelen om voor een Xs Max te gaan.
Weet alleen niet of dat nu zo een slimme zet is, de Plus telefoons vindt ik zelf te groot en onhandig. Wat zou een handige stap zijn van een 6S?
Heb al een beschermcase voor de Xs besteld maar zit toch nog te twijfelen om voor een Xs Max te gaan.
Weet alleen niet of dat nu zo een slimme zet is, de Plus telefoons vindt ik zelf te groot en onhandig. Wat zou een handige stap zijn van een 6S?
Ik heb dit nu sinds een jaar, instap X +iCloud abonnement, werkt perfectD-Ed schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:13:
Ik ga van een iPhone 7 met 128GB maar een Xs met 64GB. Zo’n 30GB over op mijn iPhone maar dat heeft te maken met de foto’s. Ik heb een iCloud 2 TB abonnement en als het goed is zorgt dit er voor dat alles geoptimaliseerd gaat worden.
hier geef je jezelf toch al het beste advies ?[b]Wizard91 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 08:40:]
de Plus telefoons vindt ik zelf te groot en onhandig.
Dan zou ik het bij de Xs houden, formaat van een 6s (bijna) en schermoppervlakte van de Plus.Wizard91 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 08:40:
Toch nog een beetje in dubio hier..
Ik heb altijd een Plus gehad sinds deze beschikbaar was, toen ik vorig jaar de X nam, heb ik altijd het gevoel gehad dat het kleiner was (terwijl het niet zo is qua beeld) en had ik mij al voorgenomen dat als er ooit een Plus formaat komt van de X dan twijfel ik niet en neem ik die. Nog een paar daagjes wachten

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Mail gestuurd naar apple wegens poging tot fraudeBekSide schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 00:18:
[...]
Nee, slechts gebruik maken van de service die Apple biedt het toestel te testen?
"Beautiful Clean Coal"
Ik mag hopen dat je vergeten bent "/joke" achter je post te zettenleekers schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 08:52:
[...]
Mail gestuurd naar apple wegens poging tot fraude
Als je 120 euro kan besparen zou ik de telefoon die je van Apple krijgt lekker in de seal laten zitten en terug sturen. Dat is wel het netste.BekSide schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 00:05:
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Dit ziet er wel hoopvol uit:

Hopelijk hebben we er in Nederland ook wat aan, ik heb nog veel te vaak geen of een slechte verbinding met m'n 8 Plus.

Hopelijk hebben we er in Nederland ook wat aan, ik heb nog veel te vaak geen of een slechte verbinding met m'n 8 Plus.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Gister ook maar een Ikea geweest om even een draadloze lader te halen icm een nachtkastje. Voor 40 euro kastje & lader. Ben benieuwd (hopelijk) vrijdag.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 20:01:
[...]
Ik zou zeggen dat als hij ligt, hij blijft liggen. Maar glad op glad kan er eventueel voor zorgen dat hij er sneller af glijdt. Andere modellen hebben een rubberen laag, dat zou wellicht al veel helpen.
[...]
Gemak van gewoon neerleggen en hij laadt op, in plaats van kabel zoeken en er in stoppen in het donker...Mij lijkt het in ieder geval wel ideaal. Het wordt zo'n inbouwgeval van de Ikea. Wellicht niet de snelste, maar dat maakt dus niet uit voor 's nachts.
Ben zeer benieuwd (na een klein jaartje met de X) hoe de Max gaat bevallen, een 6.5" scherm en dan helemaal in de vorm van OLED..jamjam..
Het is weer September 2025 :)
ik zat ook te twijfelen om over te stappen, maar de enige verbeterpunten tov mijn x zijn: iets snellere processor en een groter/beter scherm.... Dus ik denk dat ik mijn x nog een jaartje hou.Jaymone schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:16:
Ben zeer benieuwd (na een klein jaartje met de X) hoe de Max gaat bevallen, een 6.5" scherm en dan helemaal in de vorm van OLED..jamjam..
Verwijderd
Ik heb heel erg getwijfeld over de grootte. Vind m’n 7 Plus prima qua grootte. Zowel qua scherm als volledige omvang. Maakt de keuze niet makkelijker. Uiteindelijk maar voor de Xs gegaan. Kan hem altijd nog terugsturen als ik toch een grotere wil.

De eerste goede unboxing staat ook online van onze grote vriend MKBHD 
https://www.youtube.com/w...r6Ej_jd4&feature=youtu.be
Voor mij was de keuze makkelijk..de Max of bij mn huidige X blijven, XS vind ik niet noemenswaardig verschillenYunghui schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:41:
[...]
ik zat ook te twijfelen om over te stappen, maar de enige verbeterpunten tov mijn x zijn: iets snellere processor en een groter/beter scherm.... Dus ik denk dat ik mijn x nog een jaartje hou.
Verwijderd
En maakt bekend dat vannacht om 12 uur de review online komt van de XS en XS Maxbjonnie schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:07:
De eerste goede unboxing staat ook online van onze grote vriend MKBHD
Oh de grote youtubers krijgen na het iPhone event zelf al de telefoons mee om te checken, en mogen dit vanaf vandaag allemaal laten horen aan de rest van wereld. Wist niet dat Apple daar aan mee deed. Maar top. ben vooral benieuwd naar de snelheid van de face id......
Verwijderd
Eerste NL review. Nu.nl https://www.nu.nl/reviews...-goede-dure-telefoon.html
Review TheVerge YouTube: iPhone XS and XS Max review
Review TheVerge YouTube: iPhone XS and XS Max review
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2018 12:17 ]
Wou net vragen wanneer we reviews krijgen.
Hoop dat er veel camera vergelijkingen zijn met note 9/p20 pro/pixel 2
Edit:
Camera is tot zover minder geweldig dan ik verwacht had. Misschien wordt het voor mij alsnog wachten op de pixel 3..
Hoop dat er veel camera vergelijkingen zijn met note 9/p20 pro/pixel 2
Edit:
Camera is tot zover minder geweldig dan ik verwacht had. Misschien wordt het voor mij alsnog wachten op de pixel 3..
[ Voor 35% gewijzigd door pretraket op 18-09-2018 12:53 ]
*edit* was reeds gepost
[ Voor 85% gewijzigd door Jaymone op 18-09-2018 12:58 ]
Test van Nu.nl voor de snelheid van de Face id. het verschil tussen de X en XS
https://www.nu.nl/247577/...e-id-op-de-iphone-xs.html
https://www.nu.nl/247577/...e-id-op-de-iphone-xs.html
[ Voor 32% gewijzigd door BekSide op 18-09-2018 13:06 ]
Ik hoop het voor je, maar misschien is contact opnemen met je provider een betere optie. Wellicht kunnen ze kijken waar het aan ligt, soms is het iets simpels als een defecte simkaartfsfikke schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:25:
Dit ziet er wel hoopvol uit:
[Afbeelding]
Anders zou je ook naar internationale metingen kunnen kijken van OpenSignal:
nieuws: 'T-Mobiles netwerk heeft hoogste 4g-snelheid en laagste latency in Ne...
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Hier een hele mooie uitgebreide review te vinden. Inclusief foto vergelijking met de oudere X, Note9 en Pixel.
https://mashable.com/feat...?europe=true#uvtpmxLSUaqy
Beste review tot nu toe vind ik.
ff wat reviews bekeken, die Xs Max is toch wel erg mooi/fijn hoor...
alleen teringjantje duur!
Wil iemand misschien mij zo'n Xs Max kado doen?
#durftevragen
#durftevragen
Camera toch wel weer een stuk verbeterd, lijkt het.
Ben wel benieuwd naar foto's van iPhone 8+ naast de Max (met een website erop).
Als het goed is evenveel op het scherm nu (itt de X/XS).
Haters everywhere but I don’t really care
Inmiddels met de Apple store gesproken. Volgens navraag bij een supervisor zit de weeggave zoom weer ingebakken bij de XS Max😅Verwijderd schreef op zondag 16 september 2018 @ 22:49:
[...]
Onderstaande link misschien een oplossing?
https://forums.macrumors....2966/page-3#post-25752344
jij was toch diegene die z'n X ingeruild had voor een 8 Plus vanwege het oled scherm waar jouw ogen last van hadden? Correct me if I am wrongmatthijst schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:25:
Camera toch wel weer een stuk verbeterd, lijkt het.

Die review van nu.nl is zoals gewoonlijk echt janken. Wat een bedroevende slechte reviews schrijven ze daar.
Ik vind dit echt een zeer gekleurde review. Het is maar wat je wilt lezen denk ik. Ik heb liever een review met een neutrale toon.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:04:
Hier een hele mooie uitgebreide review te vinden. Inclusief foto vergelijking met de oudere X, Note9 en Pixel.
Verwijderd
Ik hoop dat Tweakers dit keer net als Phonearena zijn reviews zo maakt dat je toestellen kunt vergelijken op accuduur/schermeigenschappen. Nu kiest Tweakers altijd een aantal toestellen uit, maar bij PhoneArena kun je nog je eigen toestel toevoegen als deze er niet tussen staat, maar uit eerdere reviews wel data heeft. Zo moeilijk moet dat niet te maken zijn?
Verwijderd
In mijn ogen is een review altijd gekleurd. Hoe neutraal je de toon ook probeert te maken, je zal altijd gekleurd zijn en punten belichten die je belangrijk vindt. Anders komt het neer op specs opsommen, iets wat we al vanaf de aankondiging konden lezen.WouterL schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:30:
[...]
Ik vind dit echt een zeer gekleurde review. Het is maar wat je wilt lezen denk ik. Ik heb liever een review met een neutrale toon.
Helemaal waar, maar de review staat bomvol met kreten als 'I couldn’t be more impressed' en 'amazing' en 'extraordinary'. Het is net alsof je naar een keynote kijkt.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:33:
[...]
In mijn ogen is een review altijd gekleurd. Hoe neutraal je de toon ook probeert te maken, je zal altijd gekleurd zijn en punten belichten die je belangrijk vindt. Anders komt het neer op specs opsommen, iets wat we al vanaf de aankondiging konden lezen.
Reviews van tegenwoordig (en zeker diegene die als eerste online komen) zijn in 99% van de gevallen gekleurd.. Ik lees deze even snel door en wacht wel tot vrijdag als 'de gewone mens'WouterL schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:34:
[...]
Helemaal waar, maar de review staat bomvol met kreten als 'I couldn’t be more impressed' en 'amazing' en 'extraordinary'. Het is net alsof je naar een keynote kijkt.
Of de Anandtech reviews zijn ook altijd van top kwaliteit
Haha dit gevoel had ik ook..WouterL schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:34:
[...]
Helemaal waar, maar de review staat bomvol met kreten als 'I couldn’t be more impressed' en 'amazing' en 'extraordinary'. Het is net alsof je naar een keynote kijkt.
Maar de reviews die nu online komen zijn van reviewers die volgende keer echt geen iPhone krijgen voor de release als deze review niet postief is.
Iemand al een negatieve review gevonden?
Verwijderd
Dat is mooi, bedankt voor je terug koppelingfwawer schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:28:
[...]
Inmiddels met de Apple store gesproken. Volgens navraag bij een supervisor zit de weeggave zoom weer ingebakken bij de XS Max😅
Ja dat klopt ookGeert1976 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:28:
[...]
jij was toch diegene die z'n X ingeruild had voor een 8 Plus vanwege het oled scherm waar jouw ogen last van hadden? Correct me if I am wrong
Ik niet alleen overigens.
Inmiddels huisarts, opticien, bril, opticien, huisarts, oogarts, bril weg, oogdruppels verder....
En nog steeds 'soms' klachten.
Dus wil 't nog een keer proberen met OLED, kijken of 't dan dagelijks klachten geeft.
En anders haal ik de XR
[ Voor 18% gewijzigd door matthijst op 18-09-2018 16:29 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Zo, das goed vervelend. Hopelijk nu meer geluk en geen last van je ogenmatthijst schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:25:
[...]
Ja dat klopt ook
Inmiddels huisarts, opticien, bril, opticien, huisarts, oogarts, bril weg, oogdruppels verder.... En nog steeds 'soms' klachten.
Dus wil 't nog een keer proberen met OLED en anders haal ik de XR
Als jij gewoon bij iphone was gebleven en niet al paar x geswitcht had.Geert1976 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:25:
#durftevragen
Dan had je nu een XS gehad maar de X is ook prima hoor Geert
A person who never made a mistake never tried anything new.
Ik neig er naar om de iPhone Xs 64 GB toch te gaan bestellen bij Vodafone (verlenging). Relatief aantrekkelijk, als je het uit rekent kom je op €1056 euro voor het toestel. Dan €3 p.m. korting en in mijn geval nog eens €5 omdat ik ook Ziggo heb. Maar goed, dat is niet nieuw want die korting krijg ik nu ook.
Hebben anderen nou nog meer korting kunnen regelen via Vodafone? Of accessoires las ik ergens?
Overigens twijfel ik heel erg over de kleur. Heb tot nu toe altijd Space Gray, maar wil best iets anders en die Gold kleur lijkt me toch wel gaaf en zéker een keer wat anders. Maar nog niet in het echt gezien dus toch "tricky". Meer mannen hier die voor de Gold gaan? Lijkt me ook een beetje gold/champagne, geen gold/rose/pink meer.
Hebben anderen nou nog meer korting kunnen regelen via Vodafone? Of accessoires las ik ergens?
Overigens twijfel ik heel erg over de kleur. Heb tot nu toe altijd Space Gray, maar wil best iets anders en die Gold kleur lijkt me toch wel gaaf en zéker een keer wat anders. Maar nog niet in het echt gezien dus toch "tricky". Meer mannen hier die voor de Gold gaan? Lijkt me ook een beetje gold/champagne, geen gold/rose/pink meer.
Mm ik denk dat dit wel meevalt, The Verge bijvoorbeeld heeft nu weer een toestel en is helemaal niet zo positief altijd. Althans niet als het onterecht is.Thomas18GT schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:42:
Haha dit gevoel had ik ook..
Maar de reviews die nu online komen zijn van reviewers die volgende keer echt geen iPhone krijgen voor de release als deze review niet postief is.
Zelfde geld voor MKBHD waarvan het geen geheim is dat hij een Google Pixel aanhanger is.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Het kan zijn dat ik gold krijg. Had space gray besteld via belsimpel maar in mijn kpn contract staat gold.remzor schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:35:
Ik neig er naar om de iPhone Xs 64 GB toch te gaan bestellen bij Vodafone (verlenging). Relatief aantrekkelijk, als je het uit rekent kom je op €1056 euro voor het toestel. Dan €3 p.m. korting en in mijn geval nog eens €5 omdat ik ook Ziggo heb. Maar goed, dat is niet nieuw want die korting krijg ik nu ook.
Ik noem het eigen eerder chrome gold.
Zorg ervoor dat je telefonisch besteld, vraag om €5,- extra korting. Vandaag ook gedaan.remzor schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:35:
Heb een red abo, 10gb verdubbeling door ziggo voor €17,- per maand.
The Verge zit over het algemeen een beetje op een lijn met MKBHD. WIRED is wel vrij positief. YouTube: iPhone XS & XS Max Review: Do You Need to Upgrade? | WIREDDonstil schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:37:
[...]
Mm ik denk dat dit wel meevalt, The Verge bijvoorbeeld heeft nu weer een toestel en is helemaal niet zo positief altijd. Althans niet als het onterecht is.
Zelfde geld voor MKBHD waarvan het geen geheim is dat hij een Google Pixel aanhanger is.
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Geert begint al te wankelenGeert1976 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:25:
#durftevragen
Zit toevallig net de review van The verge te kijken. Prima tot zover maar hier kan je echt niet van zeggen dat ze positief zijn omdat ze anders geen toestellen krijgen. Ze zijn juist wel kritisch.Froggle schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:06:
[...]
The Verge zit over het algemeen een beetje op een lijn met MKBHD. WIRED is wel vrij positief. YouTube: iPhone XS & XS Max Review: Do You Need to Upgrade? | WIRED
Zo valt mij op dat de Max echt alleen maar groter is, geen extra features voor het grote scherm.
Dat valt mij stiekem wel wat tegen.
Komt vooral omdat de hogere resolutie nog niet door apps wordt ondersteund natuurlijk. Verder zie je wel dat ze vergelijkingen gaan doen met de Pixel 2 wat betreft de camera, terwijl de foto's die ze lieten zien van de Pixel 2 nou juist niet bepaald geweldig waren.Donstil schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:19:
[...]
Zit toevallig net de review van The verge te kijken. Prima tot zover maar hier kan je echt niet van zeggen dat ze positief zijn omdat ze anders geen toestellen krijgen. Ze zijn juist wel kritisch.
Zo valt mij op dat de Max echt alleen maar groter is, geen extra features voor het grote scherm.
Ja dat is wel vreemd idd. Pixel2 is normaal wel echt heel goed maar zag het hier ook niet zo.Froggle schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:26:
[...]
Komt vooral omdat de hogere resolutie nog niet door apps wordt ondersteund natuurlijk. Verder zie je wel dat ze vergelijkingen gaan doen met de Pixel 2 wat betreft de camera, terwijl de foto's die ze lieten zien van de Pixel 2 nou juist niet bepaald geweldig waren.
Zal vast nog wel een mooie update voor komen.Donstil schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:19:
[...]
Zit toevallig net de review van The verge te kijken. Prima tot zover maar hier kan je echt niet van zeggen dat ze positief zijn omdat ze anders geen toestellen krijgen. Ze zijn juist wel kritisch.
Pete Souza, de huisfotograaf van Obama, heeft ook een Xs meegekregen om wat foto's te maken.
Zijn Instagram posts van vandaag zijn gemaakt met de Xs.
https://www.instagram.com/petesouza/
Cool, je kunt er tegenwoordig zulke mooie plaatjes mee schieten als je weet wat je moet doen.nomar109 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:03:
Pete Souza, de huisfotograaf van Obama, heeft ook een Xs meegekregen om wat foto's te maken.
Ja, hij heeft wel eens eerder een of twee foto's gemaakt...Donstil schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:11:
[...]
Cool, je kunt er tegenwoordig zulke mooie plaatjes mee schieten als je weet wat je moet doen.
Haha dat ook maar ik bedoelde in het algemeen.nomar109 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:14:
Ja, hij heeft wel eens eerder een of twee foto's gemaakt...
Zit nu tijdelijk te werken op een iPhone 5 3G
wat een supersonisch downgrade zeg! Straks met de Max..huge!
[ Voor 12% gewijzigd door Jaymone op 18-09-2018 19:35 ]
Ik denk dat geen enkele zelfrespecterende reviewer een slecht cijfer zou geven omdat ie geen gratis toestel heeft gekregen.
Ben benieuwd naar reviews van linus en unboxtherapy.
Verder toch maar geen max voor mij denk ik. Toch een beetje te lomp/groot voor me. Kwam goed naar voren uit de review van the Verge
Verder toch maar geen max voor mij denk ik. Toch een beetje te lomp/groot voor me. Kwam goed naar voren uit de review van the Verge
Donstil schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:19:
[...]
Btw, om hier nog even op in te haken. Dit maakt niet uit, ik heb in het verleden ook al eens een iPhone terug moeten brengen (fysieke Apple Store) De telefoon was nog helemaal gesealed, maar ze hebben hem toch opengemaakt om te checken of alles inderdaad in de doos zat en geen iCloud lock had (schijnen ook oplichters te zijn met seal-apparatenTylen schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:07:
[...]
Als je 120 euro kan besparen zou ik de telefoon die je van Apple krijgt lekker in de seal laten zitten en terug sturen. Dat is wel het netste.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Hehe Unboxtherapy een reviewer, I see what you did therepretraket schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:22:
Ik denk dat geen enkele zelfrespecterende reviewer een slecht cijfer zou geven omdat ie geen gratis toestel heeft gekregen.
Hij doet ook telefoon reviews. Weekje of 2 telefoon als main driver gebruiken en daarna een korte review. Is niet zo technisch of indepth als Linus bijv maar zie het meer als een "snack" review.
Donstil schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:29:
[...]
Hehe Unboxtherapy een reviewer, I see what you did there
De Max heeft wel extra futures, namelijk de split-menu view in apps bij landscape mode.. Dit had op de XS ook makkelijk gekund, gezien de 18:9 resolutie, maar ze hebben ervoor gekozen dit niet te doen en alleen op de Max toe te passen. Verder ben ik wel blij dat er geen verschillen meer tussen de 'gewone' en Max versie zitten. Ik ergerde me er altijd aan dat de Plus een betere camera had, terwijl ik dat toestel echt veel te groot vond.Donstil schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:19:
[...]
Overigens denk ik dat de review van The Verge de meest gebalanceerde van allemaal is. Kritisch op de juiste punten, maar ook positief waar Apple het verdient. Ik vond de verschillen die ze lieten zien t.o.v. de camera van de Pixel 2 trouwens wel monumentaal als je bedenkt dat die camera een jaar ouder is... Het lijken dan ook voornamelijk in de ISP en softwarematige rendering te zitten, dus mogelijk dat Apple dit in updates nog bij kan schroeven...
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Die foto's die ze van de Pixel 2 lieten zien mistte totaal het dynamisch bereik. Al met al kun je ook foto's met een telefoon op verschillende manieren schieten en zal je uiteindelijk wel een vergelijkbaar resultaat krijgen. Een telefoon wordt tegenwoordig bijna afgerekend op dat ie niet direct het perfecte plaatje schiet.RobbieB schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:43:
[...]
Overigens denk ik dat de review van The Verge de meest gebalanceerde van allemaal is. Kritisch op de juiste punten, maar ook positief waar Apple het verdient. Ik vond de verschillen die ze lieten zien t.o.v. de camera van de Pixel 2 trouwens wel monumentaal als je bedenkt dat die camera een jaar ouder is... Het lijken dan ook voornamelijk in de ISP en softwarematige rendering te zitten, dus mogelijk dat Apple dit in updates nog bij kan schroeven...

Ik ga het vrijdag zelf wel ervaren.
Verwijderd
Dat klopt niet helemaal. Op de Max heb je splitscreen applicaties, zoals Mail en Messages. Dus lijst en inhoud naast elkaar.Donstil schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:19:
[...]
Ja dat is waar, was ik even vergeten.
Ik gebruik hem nooit in Landscape, behalve af en toe met filmpjes.
Edit: Ik betrap mijzelf er trouwens super vaak op dat ik gewoon in Portrait naar youtube aan het kijken ben
Ik gebruik hem nooit in Landscape, behalve af en toe met filmpjes.
Edit: Ik betrap mijzelf er trouwens super vaak op dat ik gewoon in Portrait naar youtube aan het kijken ben

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 18-09-2018 21:18 ]
Ik vind een grotere batterij ook wel weer fijn hoor. En inderdaad apps moeten weer geoptimaliseerd worden. Gelukkig heeft mijn meest gebruikte app (Safari) wel al meteen profijt van 6.5”
[ Voor 4% gewijzigd door swv op 18-09-2018 21:23 ]
Jep, ik ga voor goud (niet op z’n Joël Beukers want ik ben lui en doel natuurlijk op de iPhone😀).remzor schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:35:
Ik heb een mooie walnoot backcover besteld via RAUW, in combinatie met de kleur en materiaal van de iPhone prima look.
Ik heb eerder al weleens een goude iPhone 5s gehad, verder space grey uitvoeringen of andere zwarte toestellen. Maar omdat daar de halve aardkloot mee loopt en ik de iPhone op de “gelekte afbeeldingen” te gek vond was m’n keuze gemaakt.
Qua naamgeving Iphone volgend jaar: ik zet mn geld in op Iphone X2
Dat was toch ook al duidelijk tijdens de aankondiging?Donstil schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:19:
[...]
En stiekem als niet plus gebruiker ben ik daar echt heeel blij mee vond dat echt een soort discriminatie
Ik wilde geen joekel veel te onhandig met broek zakken want mannen broekzakken zijn veel groter dan die van de dames.
Ben dus gelukkig niet de enigeRobbieB schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:43:
[...]
De Max heeft wel extra futures, namelijk de split-menu view in apps bij landscape mode.. Dit had op de XS ook makkelijk gekund, gezien de 18:9 resolutie, maar ze hebben ervoor gekozen dit niet te doen en alleen op de Max toe te passen. Verder ben ik wel blij dat er geen verschillen meer tussen de 'gewone' en Max versie zitten. Ik ergerde me er altijd aan dat de Plus een betere camera had, terwijl ik dat toestel echt veel te groot vond.
Verschillende reviews zijn uitgekomen vandaag: iPhone XS heeft inderdaad een betere camera en FaceID reageert een fractie sneller. Van het OLED-scherm valt het op dat het vrijwel niet te zijn zou zijn. De Max-variant is alleen groter, verder geen andere specificaties, dit valt reviewers tegen. iOS 12 biedt niets voor dit formaat, terwijl dat makkelijk zou kunnen. Apps moeten ook wederom aangepast worden voor het formaat. Het gewicht valt tegen en de grootte ook.
Ik wilde gisteren nog voor iPhone XS Max gaan, maar zie er vanaf. Ik vind het model te groot, het biedt voor mij niets extra's en iPhone X die ik nu heb vind ik groot genoeg, dus het wordt een iPhone XS.
Ik wilde gisteren nog voor iPhone XS Max gaan, maar zie er vanaf. Ik vind het model te groot, het biedt voor mij niets extra's en iPhone X die ik nu heb vind ik groot genoeg, dus het wordt een iPhone XS.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Wat dacht men dan dat er als surprise out of the box van alles extra zou zijn wat niet verteld was tijdens de aankondiging?THE_BASE schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 22:01:
De Max-variant is alleen groter, verder geen andere specificaties, dit valt reviewers tegen. iOS 12 biedt niets voor dit formaat, terwijl dat makkelijk zou kunnen. Apps moeten ook wederom aangepast worden voor het formaat. Het gewicht valt tegen en de grootte ook.
Dit. Ik heb de iPhone XS Max besteld omdat ik eigenlijk ieder jaar een nieuw toestel koop en ook omdat ik altijd Plus modellen heb gehad. De iPhone X is dan aan de kleine kant.Roos79 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 22:06:
[...]
Wat dacht men dan dat er als surprise out of the box van alles extra zou zijn wat niet verteld was tijdens de aankondiging?
Ik heb ‘m niet besteld omdat ik allerlei grote veranderingen verwacht. Al lijkt de camera wel aanzienlijk beter t.o.v. de iPhone X.
[ Voor 14% gewijzigd door Dennisweb op 18-09-2018 22:23 ]
@THE_BASE Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind het sowieso al bijzonder dat je voor een Xs gaat als de X al hebt. Zoals je zelf eigenlijk al aangeeft is er bij de Xs vrijwel niets significant veranderd t.o.v. de X. Persoonlijk zou ik dan ook zeker niet upgraden.
Zelf heb ik een 6s, dan is het een heel ander verhaal natuurlijk
Het gewicht valt tegen en het formaat ook? Ik hoor in alle reviews juist dat mensen het toestel erg licht vinden voelen.THE_BASE schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 22:01:
Verschillende reviews zijn uitgekomen vandaag: iPhone XS heeft inderdaad een betere camera en FaceID reageert een fractie sneller. Van het OLED-scherm valt het op dat het vrijwel niet te zijn zou zijn. De Max-variant is alleen groter, verder geen andere specificaties, dit valt reviewers tegen. iOS 12 biedt niets voor dit formaat, terwijl dat makkelijk zou kunnen. Apps moeten ook wederom aangepast worden voor het formaat. Het gewicht valt tegen en de grootte ook.
Ik upgrade ieder jaar zodat ik de waarde jaar op jaar behoud. En kan er makkelijk aan komen omdat ik mede-eigenaar ben van een telecomwinkel.remzor schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 22:24:
@THE_BASE Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind het sowieso al bijzonder dat je voor een Xs gaat als de X al hebt. Zoals je zelf eigenlijk al aangeeft is er bij de Xs vrijwel niets significant veranderd t.o.v. de X. Persoonlijk zou ik dan ook zeker niet upgraden.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Lol, iJustine is echt letterlijk de minst objectieve YouTube reviewer die er is... Als er ooit een keer een reden was om iemand een Fanboy, nay, Fangirl te noemen dan is zij het wel...
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
De vraag die je kunt stellen is of je nu uberhaupt iets een review kunt noemen. De link die hij heeft naar die video is prima als je alleen wil zien hoe de beeldkwaliteit over het algeheel is.RobbieB schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 23:03:
[...]
Lol, iJustine is echt letterlijk de minst objectieve YouTube reviewer die er is... Als er ooit een keer een reden was om iemand een Fanboy, nay, Fangirl te noemen dan is zij het wel...
Hier nog een van Jonathan Morrison.
[ Voor 12% gewijzigd door Froggle op 18-09-2018 23:23 ]

Formaat van de Xs gaat wel bevallen als ik dit zo zie.
Hier al een vijftal weken op de SE i.v.m. verkoop van de XJaymone schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 19:34:
Zit nu tijdelijk te werken op een iPhone 5 3Gwat een supersonisch downgrade zeg! Straks met de Max..huge!

Kannie wachten tot ik de Max heb
Jij ging toch voor de Xs Max? De Max ziet er dan eigenlijk niet heeeeeel veel groter uit als ik het zo zie.Donstil schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 23:44:
[Afbeelding]
Formaat van de Xs Max bedoel je? Dan valt het wel mee iddDonstil schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 23:44:
[Afbeelding]
Een grote stapSuidAkrA schreef op woensdag 19 september 2018 @ 00:00:
[...]
Hier al een vijftal weken op de SE i.v.m. verkoop van de X![]()
[ Voor 28% gewijzigd door Jaymone op 19-09-2018 07:05 ]
Das een verschil, haha!SuidAkrA schreef op woensdag 19 september 2018 @ 00:00:
[...]
Hier al een vijftal weken op de SE i.v.m. verkoop van de X![]()
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Jaymone schreef op woensdag 19 september 2018 @ 07:01:
Formaat van de Xs Max bedoel je? Dan valt het wel mee idd
Aah ja Max idd.mprkooij schreef op woensdag 19 september 2018 @ 00:31:
Jij ging toch voor de Xs Max? De Max ziet er dan eigenlijk niet heeeeeel veel groter uit als ik het zo zie.
Verwijderd
Wat bedoel je met die laatste zin? Kan er niks van maken.THE_BASE schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 22:01:
Verschillende reviews zijn uitgekomen vandaag: iPhone XS heeft inderdaad een betere camera en FaceID reageert een fractie sneller. Van het OLED-scherm valt het op dat het vrijwel niet te zijn zou zijn.
Klopt niet. De Max heeft splitview zoals de Plus dat ook heeft.De Max-variant is alleen groter, verder geen andere specificaties, dit valt reviewers tegen. iOS 12 biedt niets voor dit formaat, terwijl dat makkelijk zou kunnen.
Voor de meeste apps is dit letterlijk alleen een rebuild in de laatste versie van Xcode.Apps moeten ook wederom aangepast worden voor het formaat.
Kan me daar niet in vinden op basis van de reviews die ik gelezen heb. Te groot en te zwaar ben ik volgens mij niet een keer tegen gekomen.Het gewicht valt tegen en de grootte ook.
XS is natuurlijk al prachtig toestel. Veel plezier ermee!Ik wilde gisteren nog voor iPhone XS Max gaan, maar zie er vanaf. Ik vind het model te groot, het biedt voor mij niets extra's en iPhone X die ik nu heb vind ik groot genoeg, dus het wordt een iPhone XS.
Had de plus-variant niet altijd iets extra's?Roos79 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 22:06:
[...]
Wat dacht men dan dat er als surprise out of the box van alles extra zou zijn wat niet verteld was tijdens de aankondiging?
iPhone 8 Plus had bijvoorbeeld een dubbele camera ten opzichte van een iPhone 8. Dat is wat reviewers bedoelde. De reviews waar ik op doel zijn te lezen op MacRumors en Onemorething en zijn niet mijn review.Jackssonss schreef op woensdag 19 september 2018 @ 07:46:
[...]
Had de plus-variant niet altijd iets extra's?
Ik ben het er slechts mee eens dat het deze keer alleen een grotere versie is met een betere accu en een horizontale modus. Er is natuurlijk wel meer uit te halen, zoals picture-in-picture wat iPad ook heeft. Dat zou zo’n Max net even wat meerwaarde geven.
Ik heb de Plus altijd te groot gevonden en had gehoopt dat de Max net even wat handzamer zou zijn. Dat blijkt niet het geval. No worries, dan maar een iPhone XS.
Klopt, zoals @THE_BASE ook al aangeeft. Dat is dus wellicht ook precies de reden dat ze van de 'Plus' benaming zijn afgestapt en voor iets anders hebben gekozen, om aan te tonen dat de Xs en Xs Max hardwarematig identiek is maar alleen het scherm, batterij en dan de dubbele SIM mogelijkheid de verschillen zijn.Jackssonss schreef op woensdag 19 september 2018 @ 07:46:
[...]
Had de plus-variant niet altijd iets extra's?
Oeps verkeerde topic excuus...
Heeft iemand hem gewoon via de apple site besteld, ik heb namelijk al dagen staan "Je bestelling wordt klaargemaakt voor verzending, leverdatum 21 september" nou is het vandaag al woensdag, hoe gaan ze hem in vredesnaam hier krijgen voor vrijdag? of zou hij stiekem al op een pallet onderweg zijn hiernaartoe maar heb ik nog geen update? Iemand een idee?
Heeft iemand hem gewoon via de apple site besteld, ik heb namelijk al dagen staan "Je bestelling wordt klaargemaakt voor verzending, leverdatum 21 september" nou is het vandaag al woensdag, hoe gaan ze hem in vredesnaam hier krijgen voor vrijdag? of zou hij stiekem al op een pallet onderweg zijn hiernaartoe maar heb ik nog geen update? Iemand een idee?
[ Voor 5% gewijzigd door rvbcrs op 19-09-2018 08:18 ]
http://blog.morrison.nl/
Ik heb hetzelfde, gok dat ze morgen verstuurd worden vanuit Nederland. Tenminste hoop ikrvbcrs schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:17:
Oeps verkeerde topic excuus...
Leuke review
YouTube: iPhone XS Max Reviewed-With Help from Tallest NBA Player Ever
Siri weet zelf nog niet of het een goede aankoop is
YouTube: iPhone XS Max Reviewed-With Help from Tallest NBA Player Ever
Siri weet zelf nog niet of het een goede aankoop is
Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6