• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online
mprkooij schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 22:27:
[...]

Het gaat niet om het vasthouden het gaan om ermee omgaan. Dat test je niet even binnen een minuutje bij de Apple Store. 8)7
Ik wel, ben waarschijnlijk wat sneller dan jij. :)

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:06
PKHS schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 22:30:
[...]

Ik wel, ben waarschijnlijk wat sneller dan jij. :)
Ja, nou, uhh het schijnt. Bedankt voor het delen. _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!
verplaatst naar het daarvoor bestemde (nieuwe) topic

[ Voor 105% gewijzigd door _Bailey_ op 16-09-2018 09:53 ]

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 13:54
Geert1976 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 22:43:
[...]

de trouwe klant van Apple.

Apple heeft er miljoenen van, die Apple al jarenlang volgen en hun mooi producten en diensten aanschaffen, jaar na jaar.
Ik ben zelf pas een jaar of 7 ingestapt, maar Apple heeft uiteraard trouwe klanten die al veel langer zich in de Apple wereld begeven.
Wat je het laatste jaar (of iets langer) steeds meer merkt/leest is dat de trouwe Apple klant van weleer het prijsniveau niet meer in verhouding ziet staan met het daadwerkelijk geboden product.
Macs worden veel duurder, iPhones idem dito.
Wil je nu in 2018 instappen met een nieuw model: €849 is het minimale bedrag wat je zal moeten uitgeven, geen andere mogelijkheid bij Apple (ja, natuurlijk...oudere modellen)

Apple weet dat de kern van de trouwe klant hen toch wel blijft volgen en blijft kopen.
Apple kan met gemak volgend jaar iPhones aanbieden van zo'n €1700-1900, dat bleek al vandaag eerder in dit topic; iemand gaf aan desnoods €2000 te betalen voor een iPhone.
Dit geldt ook voor Macs.

De groep trouwe klanten zal ongetwijfeld dunner gaan worden, zo lang de marges voor Apple enorm zijn en alleen maar veel groter worden, kunnen ze die paar klanten prima missen.

En wat iemand boven mij zei: ''vote with your wallet'', ik heb dit jaar voor het eerst in 7 jaar niet een iPhone pre order geplaatst.
En vooral dit lees je nu op zeer veel websites/fora in Nederland, maar vooral (en logisch) op de bekende internationale/Amerikaanse fora/techsites

Ik ben nog zeer blij met al mijn Apple spul thuis, de kracht van het eco systeem, voordat ik een basher word genoemd :+
En dan is het heel begrijpelijk dat die trouwe klant zich genaaid voelt en zijn onvrede uit. Uiteraard bepaalt iedereen zelf wat ie koopt, maar het gaat er hier dus om dat je loyaliteit niet 'gewaardeerd' wordt.

Apple doet er, zoals andere merken, alles aan om mensen verslaafd te laten raken aan hun producten en juist hun meest trouwe klanten benadelen ze met deze prijsverhogingen het meest. Natuurlijk kun je overstappen, maar dat vergt wel gewenning en wellicht afstappen van een ecosysteem waarin je veel hebt geïnvesteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
verplaatst naar het daarvoor (nieuwe) bestemde topic.

[ Voor 97% gewijzigd door _Bailey_ op 16-09-2018 09:48 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:16

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Wat een gezeur. Je koopt het of je koopt het niet. Boeie.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
Ik dacht dat in dit topic de iPhone Xs en iPhone Xs Max centraal stond. Hoort een discussie over de koers van Apple niet in een ander topic?

• Jackssonss
Tylen schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 23:03:
Wat een gezeur. Je koopt het of je koopt het niet. Boeie.
Je leest het of je leest het niet.
Geert1976 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 23:00:
[...]

van loyaliteit waardering is totaal geen sprake van bij Apple Inc.

Het boeit Apple echt 0 of iemand in 10 jaar al ongeveer $20.000 heeft uitgegeven bij Apple.
Vooral de laatste paar jaar is 1 ding en 1 ding nr 1 bij Apple: marges. dit is natuurlijk overduidelijk te zien bij de producten van de laatste paar jaren plus het feit dat ze onlangs de grens van 1 biljoen USD beurswaarde hebben bereikt.
En natuurlijk de prachtige producten die ze verkopen, ook wel een klein dingetje :P
Inderdaad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Jackssonss schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 23:07:
[...]

[...]

Inderdaad.
Ik moet het toch eerst lezen voordat ik weet waar het over gaat. :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

aex351 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 18:44:
[...]

Misschien is dat het verschil tussen iemand die merkgebonden is en iemand die dat niet is. De één noemt het al snel haten en de ander ziet het gewoon als een geconstateerde bevinding benoemen.
Wat is eigenlijk precies je doel met je reacties in dit topic? Ik snap het niet echt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jackssonss schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 23:07:
[...]
[...]
Onzin! Er is al een modbreak geweest maar die heb jij gemist zo te zien. Zie hieronder:
Daedalus schreef op donderdag 13 september 2018 @ 22:21:
~[modbreak] ^^ dat dus. De prijsdiscussie hebben we al tot in den treure gevoerd ten tijden van de introductie van de iPhone X. Ja, het is een hoop geld, maar iedereen mag en kan prima zelf bepalen of hij/zij dit ervoor over heeft. Een discussie over de prijsstelling van Apple, of dit gerechtvaardigd is, en of mensen zoveel zouden moeten uitgeven aan een telefoon hoort niet in dit topic thuis. Dat kan beter in een eigen topic, in bijvoorbeeld Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij

Zullen we weer ontopic gaan met discussie over ervaringen met de iPhone XS zelf?~[/]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:47
Ach ja, week voor release is 't altijd ff drammen.
D'r zijn nou eenmaal nog geen (eigen) ervaringen te delen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op zondag 16 september 2018 @ 00:13:
Ach ja, week voor release is 't altijd ff drammen.
D'r zijn nou eenmaal nog geen (eigen) ervaringen te delen.
Ja en zodra die er zijn haken de prijs klagers altijd af. Elk jaar weer maar daardoor niet minder irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:26
Ach, voor Apple is het een simpele rekensom.
Ze kunnen net zoals de Chinese fabrikanten, of Samsung telefoons voor €400 aanbieden met een marge van 10%, of een telefoon aanbieden voor €1150+ met een marge van 35%.

In het geval van de 1e moet je er 10x zoveel verkopen om dezelfde marge te behalen...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

RobbieB schreef op zondag 16 september 2018 @ 01:41:
Ach, voor Apple is het een simpele rekensom.
Ze kunnen net zoals de Chinese fabrikanten, of Samsung telefoons voor €400 aanbieden met een marge van 10%, of een telefoon aanbieden voor €1150+ met een marge van 35%.

In het geval van de 1e moet je er 10x zoveel verkopen om dezelfde marge te behalen...
Euh nee. Marge blijft dan 10% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:17

Nitai

Live the life you love.

Verkeerde topic

[ Voor 101% gewijzigd door Nitai op 16-09-2018 08:40 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackssonss
Alhoewel ik vind dat de prijs ook een facet van de ervaring is en doordat dit leidt tot veel discussie onderdeel hoort te zijn van dit topic, wordt dit niet op prijs gesteld.

Vandaar dat ik een nieuw topic heb aangemaakt: [iPhone] Prijsdiscussie

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jackssonss schreef op zondag 16 september 2018 @ 09:44:
Alhoewel ik vind dat de prijs ook een facet van de ervaring is en doordat dit leidt tot veel discussie onderdeel hoort te zijn van dit topic, wordt dit niet op prijs gesteld.

Vandaar dat ik een nieuw topic heb aangemaakt: [iPhone] Prijsdiscussie
thanks! Ik heb mijn paar posts in dit topic daarover verplaatst naar jouw topic en in dit topic verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-09 20:15
Donstil schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 20:56:
[...]

Lijkt mij wel top hoor. Ik ging van drie + modellen naar de x. Vond het eerst heel mijn maar miste toch dat scherm. Xs Max is dan ideaal.
Dat wou ik net zeggen, volgens mij vond je vorig jaar juist de plus zo groot en onhandig toch?

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaymone schreef op zondag 16 september 2018 @ 09:55:
Dat wou ik net zeggen, volgens mij vond je vorig jaar juist de plus zo groot en onhandig toch?
Ja eerst leek de X heel ideaal maar miste de afgelopen maanden toch steeds weer een wat groter scherm en heb ik dus weer een iPad gekocht.

Echter vind ik alles op 1 apparaat ondanks de sync van tegenwoordig wel een stuk fijner, dus vandaar de Max 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretraket
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08-09 20:00
Kan voor jou een telefoon dan ook echt je ipad helemaal vervangen?
Donstil schreef op zondag 16 september 2018 @ 12:06:
[...]

Ja eerst leek de X heel ideaal maar miste de afgelopen maanden toch steeds weer een wat groter scherm en heb ik dus weer een iPad gekocht.

Echter vind ik alles op 1 apparaat ondanks de sync van tegenwoordig wel een stuk fijner, dus vandaar de Max 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pretraket schreef op zondag 16 september 2018 @ 12:12:
[...]
Ja hoor makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretraket
Ik moet zeggen dat ik mijn tablet ook vrij weinig gebruik , alleen met lezen enzo blijf ik het toch fijn vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
[...]

Hier net zo, na de X ben ik weer meer de iPad ernaast gaan gebruiken en dat op het moment ik de Plus had niet. Ik bekijk nog even wat ik ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Benieuwd naar je ervaring straks met de XS max!
Heb zelf nog wel even getwijfeld tussen XS en de Max uitvoering, maar blijf sowieso mijn 8plus nog gebruiken vandaar mijn keuze en wederom een poging met face id.

Vooral het verschil/gemak van touch id & face id met Apple Pay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 16 september 2018 @ 12:42:
[...]

Benieuwd naar je ervaring straks met de XS max!
Heb zelf nog wel even getwijfeld tussen XS en de Max uitvoering, maar blijf sowieso mijn 8plus nog gebruiken vandaar mijn keuze en wederom een poging met face id.

Vooral het verschil/gemak van touch id & face id met Apple Pay.
Ik ben ook benieuwd naar de (kleine) update voor FaceID. FaceID nu is prima voor het dagelijkse gebruik maar was tijdens mijn vakantie bijvoorbeeld bloed irritant en langzaam als je “even snel een foto wilt nemen zonder de native camera”. Je staat continu op die irritante animatie te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

pretraket schreef op zondag 16 september 2018 @ 12:12:
[...]
Mijn iPads liggen zo goed als alleen maar hub te spelen voor homekit 😂😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
pretraket schreef op zondag 16 september 2018 @ 12:18:
Ik moet zeggen dat ik mijn tablet ook vrij weinig gebruik , alleen met lezen enzo blijf ik het toch fijn vinden
[...]
Ik gebruikte mijn iPad uit 2013 (iPad 2?) alleen maar om YouTube en Netflix te kijken. aangezien bepaalde delen van het scherm het niet meer doen, gebruik ik mijn iPad helemaal niet meer. Netflix al maanden niet gedaan en YouTube kan ook prima op mijn MacBook Pro.

Op zich zou ik best wel een nieuwe iPad willen kopen, maar ik vind de prijs te hoog voor iets wat ik niet nodig heb. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
  • Laatst online: 29-08-2023
Zelfs ING vind die nieuwe iphone en watch te duur. Vlak nadat ik een XS Max en Watch had besteld werd gelijk mn creditcard geblokkeerd door fraudepreventie :D Gelukkig werd ie er na een telefoontje ook weer snel afgehaald.
Even een vraagje. Ik heb afgelopen vrijdag bij aflevermethode gekozen voor ´bezorgen´. Nu wil ik hem, zoals de meeste hier, zsm in handen hebben. Weet iemand of het dan beter kan laten aanpassen naar ´afhalen bij een apple store´ of heb je daar ook kans dat je alsnog in een lange rij moet staan wachten? Of werken ze dan ook met tijdslots? Alvast dank. :)

[ Voor 6% gewijzigd door jdevries189 op 16-09-2018 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41
Wel bizar dat er nog steeds geen fast charger bij geleverd wordt... Kost dus ook nog eens 85,00 als ik het zo snel goed gezien heb ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jdevries189 schreef op zondag 16 september 2018 @ 17:16:
Zelfs ING vind die nieuwe iphone en watch te duur. Vlak nadat ik een XS Max en Watch had besteld werd gelijk mn creditcard geblokkeerd door fraudepreventie :D Gelukkig werd ie er na een telefoontje ook weer snel afgehaald.
Even een vraagje. Ik heb afgelopen vrijdag bij aflevermethode gekozen voor ´bezorgen´. Nu wil ik hem, zoals de meeste hier, zsm in handen hebben. Weet iemand of het dan beter kan laten aanpassen naar ´afhalen bij een apple store´ of heb je daar ook kans dat je alsnog in een lange rij moet staan wachten? Of werken ze dan ook met tijdslots? Alvast dank. :)
Je order omzetten van Verzenden naar “ophalen in de store” is niet mogelijk voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:59
RPHN schreef op zondag 16 september 2018 @ 17:55:
Wel bizar dat er nog steeds geen fast charger bij geleverd wordt... Kost dus ook nog eens 85,00 als ik het zo snel goed gezien heb ;(
Je hoeft niet perse een Apple lader te kopen. Zijn genoeg alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RPHN schreef op zondag 16 september 2018 @ 17:55:
Je weet dat Apple ook geen mini jack adapter (twv $1 :? 8)7 ) mee levert met de nieuwe iPhones hè?
Dus let daar op als je bedraad muziek wil luisteren....want dat kan niet meer out of the box bij Apple. (vorig jaar hebben ze iedereen 'gematst' met zo'n gratis adaptertje)

[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 16-09-2018 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Geert1976 schreef op zondag 16 september 2018 @ 18:07:
[...]

Je weet dat Apple ook geen mini jack adapter (twv $1 :? 8)7 ) mee levert met de nieuwe iPhones hè?
Dus let daar op als je bedraad muziek wil luisteren....want dat kan niet meer out of the box bij Apple. (vorig jaar hebben ze iedereen 'gematst' met zo'n gratis adaptertje)
Dus Geert, wanneer ligt de nieuwe iPhone in huis:p?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 19:54
[...]

Wel met de bijgeleverde EarPods 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!
WouterL schreef op zondag 16 september 2018 @ 18:11:
[...]

Dus Geert, wanneer ligt de nieuwe iPhone in huis:p?
Krijg er donderdag al 2 in huis, een Xs voor mijn 3 jarig zoontje en een Xs Max voor m'n cavia.
Ikzelf sla over deze keer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RPHN
[...]

Scheelt dat ik al AirPods heb. Lekker draadloos! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RPHN
Geert1976 schreef op zondag 16 september 2018 @ 18:14:
[...]

Krijg er donderdag al 2 in huis, een Xs voor mijn 3 jarig zoontje en een Xs Max voor m'n cavia.
Ikzelf sla over deze keer
:+

// Ik dacht dat deze 2 posts samengevoegd zouden worden, sorry...

[ Voor 12% gewijzigd door RPHN op 16-09-2018 18:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
RPHN schreef op zondag 16 september 2018 @ 18:30:
[...]

Scheelt dat ik al AirPods heb. Lekker draadloos! 8)
AirPods

voor mij nog steeds HET Apple product van de afgelopen jaren. Ik haal meer genot uit mijn AirPods dan elke ander Apple spul als iPad, MacBook of iPhone hier thuis.

Ik hoop op een aankondiging van een opvolger van de huidige AirPods bij een mogelijk Event volgende maand

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nomar109
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:56
[...]

Tjee, inderdaad zeg! Ging er vanuit dat die er bij zat. Dat is nog eens 10 euro. Dus dat wordt nog wat langer blokfluiten bij de ingang van de supermarkt. ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Geert1976 schreef op zondag 16 september 2018 @ 18:32:
[...]

AirPods

voor mij nog steeds HET Apple product van de afgelopen jaren. Ik haal meer genot uit mijn AirPods dan elke ander Apple spul als iPad, MacBook of iPhone hier thuis.

Ik hoop op een aankondiging van een opvolger van de huidige AirPods bij een mogelijk Event volgende maand
We wachten nog even :P ik denk dat Geert uiteindelijk overstag gaat en alsnog rondloopt met een xs max ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomar109
[...]

AirPods

voor mij nog steeds HET Apple product van de afgelopen jaren.
Ik heb de airpods nog nooit ingehad, maar als ze dezelfde vorm hebben als de standaard pods, dan wacht ik op de siliconen versie. Ik zal wel bij die 1% zitten met afwijkende oren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jdevries189
[...]

AirPods

Ik heb die airpods gister binnengekregen. Alvast besteld voor als de iphone binnenkomt. Man man wat heb ik een spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan. Ik gebruik ze nu nog met mn galaxy s6 edge+ maar wat een genot. Enorm goed doordacht, comfortabel (loop nu bijna de hele dag met die dingen) en daarnaast voor draadloos ook nog eens behoorlijk goed geluid. Respect wat Apple hier heeft neergezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

WouterL schreef op zondag 16 september 2018 @ 18:56:
[...]

We wachten nog even :P ik denk dat Geert uiteindelijk overstag gaat en alsnog rondloopt met een xs max ;)
Ach die gaat meteen overstag als hij de Xs Max een keer leent van zijn cavia.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

nomar109 schreef op zondag 16 september 2018 @ 19:01:
[...]

Ik heb de airpods nog nooit ingehad, maar als ze dezelfde vorm hebben als de standaard pods, dan wacht ik op de siliconen versie. Ik zal wel bij die 1% zitten met afwijkende oren.
Idem. Die dingen vallen altijd uit mijn oren. Heb nu Earskinz eromheen en dan blijven ze wel zitten. https://www.earskinz.com

Hmm nu ik op hun website zit zie ik dat ze er ook voor de airpods zijn... twijfel twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomar109
Tylen schreef op zondag 16 september 2018 @ 19:07:
[...]

Idem. Die dingen vallen altijd uit mijn oren. Heb nu Earskinz eromheen en dan blijven ze wel zitten. https://www.earskinz.com

Hmm nu ik op hun website zit zie ik dat ze er ook voor de airpods zijn... twijfel twijfel.
Ik heb daar ook eens naar zitten kijken, maar icm airpods geldt dat je elke keer die skins eraf moet halen om de airpods te kunnen laden. Lijkt me erg onhandig en het zal ook niet goed zijn voor de levensduur van die skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WouterL schreef op zondag 16 september 2018 @ 18:56:
[...]

Ik wacht totdat de 1ste Xs Max-en hier op V&A met een mooie korting komen te staan met als reden van verkoop: " 6,5inch is toch wat te groot voor mij". :9 :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
[...]

AirPods

Zelf ben ik erg geïnteresseerd in AirPods, maar ik ben niet bereid om ze nu te kopen als er één à twee maanden later een verbeterde versie uitkomt. Dan wacht ik liever, terwijl ik wel heel veel behoefte heb aan draadloze oordopjes.

Ik heb nu Beats die ik meegeleverd kreeg bij mijn MacBook Pro (store voor het onderwijs), maar ik ga natuurlijk niet als een aso met een koptelefoon op fietsen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

nomar109 schreef op zondag 16 september 2018 @ 19:12:
[...]

Ik heb daar ook eens naar zitten kijken, maar icm airpods geldt dat je elke keer die skins eraf moet halen om de airpods te kunnen laden. Lijkt me erg onhandig en het zal ook niet goed zijn voor de levensduur van die skins.
Ah check ik lees het ja. Dan is het idd een nogo. Het moet wel makkelijk blijven ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:51
Donstil schreef op zondag 16 september 2018 @ 12:44:
[...]

Ik ben ook benieuwd naar de (kleine) update voor FaceID. FaceID nu is prima voor het dagelijkse gebruik maar was tijdens mijn vakantie bijvoorbeeld bloed irritant en langzaam als je “even snel een foto wilt nemen zonder de native camera”. Je staat continu op die irritante animatie te wachten.
Ja, jammer dat TouchID (wat perfect werkte!) geheel is vervangen. Hoe werkt FaceID in de winter, als je een muts/sjaal op hebt? En in de zomer, als je een zonnebril/pet op hebt?

TouchID doet het eigenlijk altijd, behalve wanneer je handschoenen draagt. Ook als ik op de bank lig en niet boven/voor de font camera hang kan ik de iPhone unlocken.
Allemaal praktische vragen en dingetjes waarvan ik hoop dat het in de praktijk allemaal meevalt áls ik voor een nieuwe iPhone ga. Ben nu gewoon erg tevreden met TouchID en was vrij sceptisch en negatief over FaceID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
remzor schreef op zondag 16 september 2018 @ 20:08:
Ja, jammer dat TouchID (wat perfect werkte!) geheel is vervangen. Hoe werkt FaceID in de winter, als je een muts/sjaal op hebt? En in de zomer, als je een zonnebril/pet op hebt?
Dat werkt gewoon, al is de zonnebril wel afhankelijk van het type glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
remzor schreef op zondag 16 september 2018 @ 20:08:
[...]

TouchID doet het eigenlijk altijd, behalve wanneer je handschoenen draagt. Ook als ik op de bank lig en niet boven/voor de font camera hang kan ik de iPhone unlocken.
Allemaal praktische vragen en dingetjes waarvan ik hoop dat het in de praktijk allemaal meevalt áls ik voor een nieuwe iPhone ga. Ben nu gewoon erg tevreden met TouchID en was vrij sceptisch en negatief over FaceID.
Ik heb hetzelfde. Hopelijk werkt dat FaceID een beetje. Ik heb sinds mn galaxy s6 edge+ eigenlijk maar 2 eisen voor een nieuwe telefoon: scherm weer stukje groter (huidige is 5.8 inch) en geen touchID aan de achterkant (slechte ervaringen mee). Dan blijft er maar 1 telefoon over: xs max :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Donstil schreef op zondag 16 september 2018 @ 20:18:
[...]

Dat werkt gewoon, al is de zonnebril wel afhankelijk van het type glas.
Welk type glas werkt wel en wel niet?

Ik heb namelijk een zonnebril op sterkte. Mijn ogen zijn nauwelijks tot niet te zien door de glazen. Werkt TouchID dan wel?

Overigens verwacht ik niet dat ik me zou ergeren als die het niet doet, die twee à drie seconden extra kan ik wel missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mr.JamesBond schreef op zondag 16 september 2018 @ 20:34:
[...]

Ik heb namelijk een zonnebril op sterkte. Mijn ogen zijn nauwelijks tot niet te zien door de glazen. Werkt TouchID dan wel?

Overigens verwacht ik niet dat ik me zou ergeren als die het niet doet, die twee à drie seconden extra kan ik wel missen.
Welk type glas wel en welke niet heb ik verder niet bijgehouden maar ik heb drie zonnebrillen waarvan er 1 (een RayBan) niet werkt. Andere twee (Tens Sunglasses) werken wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
Wat ik mij afvraag; zou de XS Max ook de functie weergavezoom ingezoomd hebben in het IOS? De gewone X ondersteund deze functie namelijk niet en deze is juist zo handig op mijn huidige 7 plus. Zou voor mij wel een dealbreker zijn i.v.m. mijn slechte ogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

fwawer schreef op zondag 16 september 2018 @ 20:52:
Wat ik mij afvraag; zou de XS Max ook de functie weergavezoom ingezoomd hebben in het IOS? De gewone X ondersteund deze functie namelijk niet en deze is juist zo handig op mijn huidige 7 plus. Zou voor mij wel een dealbreker zijn i.v.m. mijn slechte ogen...
Volgens mij is dat device onafhankelijk (scroll down op deze pagina) https://www.apple.com/lae/accessibility/iphone/vision/
Of bedoel je iets anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thechip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-09 00:04
[...]

AirPods

De AirPods is mijn beste aankoop van dit jaar. Wat een gemak icm mijn Applewatch series 3. Heerlijk met sporten nooit meer last van draden etc. Echt een genot en ook voor het werk echt ideaal. Alle calls nu heerlijk met de AirPods in en de handen lekker vrij. Wat een gebruikersgemak echt top. :) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
Nitai schreef op zondag 16 september 2018 @ 21:22:
[...]

Volgens mij is dat device onafhankelijk (scroll down op deze pagina) https://www.apple.com/lae/accessibility/iphone/vision/
Of bedoel je iets anders?
Ik bedoel de weergave zoom die icoontjes en lettertypes overal op de iPhone groter maakt. Maar deze functie zit niet op de X en mogelijk ook niet op de XS Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fwawer schreef op zondag 16 september 2018 @ 22:18:
[...]

Ik bedoel de weergave zoom die icoontjes en lettertypes overal op de iPhone groter maakt. Maar deze functie zit niet op de X en mogelijk ook niet op de XS Max.
Onderstaande link misschien een oplossing?
https://forums.macrumors....2966/page-3#post-25752344

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 12-09 23:31
aex351 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:22:
[...]

Dit is dus typisch zo'n reactie waarin Apple's inkoopgedrag wordt vertaald naar ze designen alles zelf van A-Z.

Ik denk niet dat Apple alles tot in de puntjes ontwerpt. Samsung heeft de kennis met betrekking tot OLED. En binnen dit kader kan Apple een bestelling doen. Of denk je nou echt dat Samsung een fabriek maakt speciaal voor de bestelling van Apple's zogenaamde volledig custom design. Wees realistisch.

Hetzelfde geldt voor de rest van de componenten. En andere merken doen hetzelfde. Maar in het voorbeeld van Samsung. Zij maken ook echt daadwerkelijk hardware.
Ja dat is waar, het is heel onrealistisch om te denken dat Samsung speciaal voor Apple een custom design scherm maakt. Samsung heeft toevallig een scherm met ronde hoeken en een brede notch liggen welke alleen door Apple gekocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretraket
Geen adapter voor headphones kan ik mee leven ( gebruik een goede koptelefoon met versterker alleen thuis en voor draadloos heb ik een sony wh1000-xm2 Bluetooth koptelefoon)

Alleen een quick charger is wel echt een gemis. Heeft iemand ervaring met een goede quick charger die je niet meteen weer 100 piek kost ( serieus tho waarom zit dat er niet standaard bij ;_:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
mr.JamesBond schreef op zondag 16 september 2018 @ 20:34:
[...]

Mijn Persol doet het niet, mijn ogen zijn er niet doorheen te zien. Denk dat daar het probleem zit.

Best irritant in de zomer als je vaak zonnebril draagt. In de winter valt het dan weer mee.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

aex351 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:22:
[...]

Dit is dus typisch zo'n reactie waarin Apple's inkoopgedrag wordt vertaald naar ze designen alles zelf van A-Z.

Ik denk niet dat Apple alles tot in de puntjes ontwerpt. Samsung heeft de kennis met betrekking tot OLED. En binnen dit kader kan Apple een bestelling doen. Of denk je nou echt dat Samsung een fabriek maakt speciaal voor de bestelling van Apple's zogenaamde volledig custom design. Wees realistisch.

Hetzelfde geldt voor de rest van de componenten. En andere merken doen hetzelfde. Maar in het voorbeeld van Samsung. Zij maken ook echt daadwerkelijk hardware.
Ja dat denk ik wel ja: https://www.cultofmac.com...buy-oled-iphone-displays/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Ik heb een vraag voor de tweakers die in het verleden bij Amac een screenprotector hebben laten zetten.

Ik heb gehoord dat Amac de screenprotector vervangt (gratis) wanneer de screenprotector die zij hebben laten zetten beschadigd is. Klopt dit? Zo ja, wat is beschadigd? En eventuele schade?

Dit is voor mij toch wel de doorslag boven de de screenprotector van Peel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:48
Ook wel logisch toch, je praat niet over een bestelling van 1000 of 10.000 schermpjes maar over miljoenen schermen, dat doen ze überhaupt echt niet even 'langs hun eigen productielijnen'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

mr.JamesBond schreef op maandag 17 september 2018 @ 08:20:
Ik heb een vraag voor de tweakers die in het verleden bij Amac een screenprotector hebben laten zetten.

Ik heb gehoord dat Amac de screenprotector vervangt (gratis) wanneer de screenprotector die zij hebben laten zetten beschadigd is. Klopt dit? Zo ja, wat is beschadigd? En eventuele schade?

Dit is voor mij toch wel de doorslag boven de de screenprotector van Peel.
https://www.amac.nl/contacts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om mijn telefoon in de winkel op te halen. Hoef ik ook niet speciaal thuis te wachten voor een pakket. Weten jullie toevallig of de Apple Store ook screenprotectors aanbrengt? Dat kunnen zij beter en mooier dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:49:
Ik ben van plan om mijn telefoon in de winkel op te halen. Hoef ik ook niet speciaal thuis te wachten voor een pakket. Weten jullie toevallig of de Apple Store ook screenprotectors aanbrengt? Dat kunnen zij beter en mooier dan ik.
Ja dat doen ze, wel prijzig rond de 30 euro volgens mij. Had het ook op de X laten doen en vervolgens nog wat extra protectors op Aliexpress besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!

Ja ach ik ben al van plan om een prijzige telefoon te halen. Dan kan dit er ook wel bij. Dan wil ik hem ook goed beschermen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomar109
Nitai schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:01:
[...]

Ja dat doen ze, wel prijzig rond de 30 euro volgens mij. Had het ook op de X laten doen en vervolgens nog wat extra protectors op Aliexpress besteld.
Heeft het nou echt zin? Het glas breekt toch wel bij een val, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:03
nomar109 schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:39:
[...]

Heeft het nou echt zin? Het glas breekt toch wel bij een val, toch?
Wie zegt dat hij de screenprotector wil gebruiken tegen breken/vallen?

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
Ik ga het eens proberen. Allemaal bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomar109
Froggle schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:47:
[...]

Wie zegt dat hij de screenprotector wil gebruiken tegen breken/vallen?
Okee, krassen dan? Maar wordt de kans op lelijke blijvend zichtbare krassen niet juist groter, omdat de protector zachter is dan het glas dat er onder zit?
In de marketingpraatjes wordt overigens wel vaak genoemd dat er minder kans is op glasbreuk. Ik geloof dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
nomar109 schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:59:
[...]

Okee, krassen dan? Maar wordt de kans op lelijke blijvend zichtbare krassen niet juist groter, omdat de protector zachter is dan het glas dat er onder zit?
In de marketingpraatjes wordt overigens wel vaak genoemd dat er minder kans is op glasbreuk. Ik geloof dat niet.
Uhh, als er krassen zitten op je screenprotector vervang je die makkelijker dan het frontglass. Nee tegen val is een screenprotector niet bestand, daar zijn hoesjes voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

Ik begin eigenlijk steeds meer te twijfelen... Heb in een impuls een XS MAX besteld, maar nu ik er meer over lees en bekijk vraag ik mij af of het de upgrade van mijn 8 plus wel waard is.... Alleen het scherm zou mij echt overhalen, maar is dat nou die ~600 bijbetaling waard indien ik mijn oude telefoon verkoop...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 23:07
hmr schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:53:
Ik begin eigenlijk steeds meer te twijfelen... Heb in een impuls een XS MAX besteld, maar nu ik er meer over lees en bekijk vraag ik mij af of het de upgrade van mijn 8 plus wel waard is.... Alleen het scherm zou mij echt overhalen, maar is dat nou die ~600 bijbetaling waard indien ik mijn oude telefoon verkoop...
Of jij het het waard vind is een keuze voor je zelf, maar snap je punt wel zelf zit ik te twijfelen tussen XR en XS en dan vooral vanwege het scherm. Kom van een 6s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:53:
Ik vind het scherm van mijn 8plus wel het maximale wat voor mij nog prettig om mee te werken is. Maar de XS max zonder de bezels, dat zullen de diverse reviews komende week wel laten zien.
Heb zelf daarom voor de XS gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:39:
[...]

Ik vind het scherm van mijn 8plus wel het maximale wat voor mij nog prettig om mee te werken is. Maar de XS max zonder de bezels, dat zullen de diverse reviews komende week wel laten zien.
Heb zelf daarom voor de XS gekozen.
Dat het een eigen keuze is besef ik mijzelf maar al te goed. Ik ben eigenlijk iemand die elk jaar een nieuwe haalt, maar op de een of andere manier is de twijfel toegeslagen....

Ik wacht idd de reviews even af.. :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
Ik denk dat de meeste upgraders hier voor de iPhone XS Max zijn gegaan? :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!
jullie Xs (Max) nu nog in het warehouse ergens in China:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cPb0GQ4.jpg

via @Venya Geskin

[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 17-09-2018 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
mprkooij schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:03:
Ik denk dat de meeste upgraders hier voor de iPhone XS Max zijn gegaan? :p
Poll? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:11:
jullie Xs (Max) nu nog in het warehouse ergens in China:

[Afbeelding]

via @Venya Geskin
Mijn XS 512gb ligt al in NL, anders gaan ze het niet redden😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* referrals zijn niet gewenst. Zie Het algemeen beleid #verbodenspam en ook Het algemeen beleid #achteraf

[ Voor 82% gewijzigd door Daedalus op 17-09-2018 14:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:58
pretraket schreef op maandag 17 september 2018 @ 01:26:
Geen adapter voor headphones kan ik mee leven ( gebruik een goede koptelefoon met versterker alleen thuis en voor draadloos heb ik een sony wh1000-xm2 Bluetooth koptelefoon)

Alleen een quick charger is wel echt een gemis. Heeft iemand ervaring met een goede quick charger die je niet meteen weer 100 piek kost ( serieus tho waarom zit dat er niet standaard bij ;_:)
Anker en BlitzWolf zijn goede betrouwbare merken voor een zacht prijsje, de lightning kabels van deze merken zijn ook van betere kwaliteit dan de lightning kabel van Appel.

https://www.anker.com/products/108/203/wall-chargers

https://www.blitzwolf.com/Wall-Chargers-c-93.html

Onder andere te bestellen op Amazon.de en AliExpress ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:26
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:16:
[...]

Mijn XS 512gb ligt al in NL, anders gaan ze het niet redden😀
Nee hoor.. die vliegtuigen vertrekken pas vaak dezelfde week nog. Als het goed is kun je zelfs via de Apple App volgen waar je iPhone precies is nadat hij verzonden is. Tenminste, dat kon vroeger wel en dan zag je dat ze gewoon via Shanghai verzonden werden..

Apple heeft niet voor niks bijna alle vrachtvluchten vanuit China opgekocht voor de komende weken.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:40
RobbieB schreef op maandag 17 september 2018 @ 15:26:
[...]

Nee hoor.. die vliegtuigen vertrekken pas vaak dezelfde week nog. Als het goed is kun je zelfs via de Apple App volgen waar je iPhone precies is nadat hij verzonden is. Tenminste, dat kon vroeger wel en dan zag je dat ze gewoon via Shanghai verzonden werden..

Apple heeft niet voor niks bijna alle vrachtvluchten vanuit China opgekocht voor de komende weken.
Leuk artikel hierover om te lezen, maar verkeerde topic:
https://www.forbes.com/si...-x-delivery/#6f7463177fe3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:34
Exclusive iPhone XS Photos: Our First Look at Real-World Performance
The new iPhone XS doesn’t hit store shelves until the end of this week, but travel photographer Austin Mann got his hands on one early and has been shooting in Zanzibar to test the new and improved camera features and capabilities.

[ Voor 41% gewijzigd door Rivanov op 17-09-2018 18:42 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
Uiteraard mooie foto's maar ik zie er eigenlijk geen 1 onder uitdagende omstandigheden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

jdevries189 schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:49:
[...]

Uiteraard mooie foto's maar ik zie er eigenlijk geen 1 onder uitdagende omstandigheden.
In het gelinkte Flickr album staan een paar meer, ook low light en tegen de zon in:
https://www.flickr.com/ph...2263981/with/44691194932/

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomar109
De foto met dat bierblikje vind ik raar. De bovenrand van het blikje is geblurred. Zoals je ook wel ziet op instagram foto's waar al te enthousiast is gespeeld met de tilt shift feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorlexxx
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-07 13:20
Ik krijg aankomende vrijdag mn iPhone Xs Max 256gb SG binnen. Gekocht via een maat die zelf bij Apple werkt en dus friends & family korting kunnen krijgen. Nu zit ik vanaf volgende week 3 weken in Amerika. Ik wil daar denk ik mn Apple Care+ afsluiten. Iemand dit al eens eerder gedaan? Heb je dan ook gewoon dekking in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:06
Snorlexxx schreef op maandag 17 september 2018 @ 19:53:
Ik krijg aankomende vrijdag mn iPhone Xs Max 256gb SG binnen. Gekocht via een maat die zelf bij Apple werkt en dus friends & family korting kunnen krijgen. Nu zit ik vanaf volgende week 3 weken in Amerika. Ik wil daar denk ik mn Apple Care+ afsluiten. Iemand dit al eens eerder gedaan? Heb je dan ook gewoon dekking in NL?
Volgens de voorwaarden wel
Dit Plan wordt aangeboden en is alleen geldig als u een inwoner bent van een land waarin Apple of haar gelieerde ondernemingen het Plan aanbieden dat hier wordt beschreven: https://www.apple.com/leg...eaiphonedcountrylist.html. Dit Plan wordt niet aangeboden aan personen die nog niet meerderjarig zijn. Dit Plan is niet beschikbaar waar dit volgens de wet verboden is.
Bron: https://www.apple.com/leg...ecare/appforiphonenl.html (via https://www.apple.com/nl/support/products/faqs.html)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Neem aan dat de nieuwe iPhones met IOS12 worden geleverd, hoe zit het dan met je reservekopie die met IOS11 is gemaakt en je die wilt terugzetten naar je XS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:36
Snorlexxx schreef op maandag 17 september 2018 @ 19:53:
Ik ben wel brutaal nieuwsgierig, maar hoeveel % korting krijg je dan?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit: pardon, dubbel.

[ Voor 96% gewijzigd door Donstil op 17-09-2018 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh is het embargo er vandaag al af?
Misschien hier ook ff plaatsen i.p.v. OP.
Ik heb Max gestemd.

[ Voor 46% gewijzigd door Donstil op 17-09-2018 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:34
Jaymone schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:04:
Neem aan dat de nieuwe iPhones met IOS12 worden geleverd, hoe zit het dan met je reservekopie die met IOS11 is gemaakt en je die wilt terugzetten naar je XS?
Dat kan gewoon en heeft altijd gekund. iOS 11 backup kun je op iOS 12 installeren. Enkel een iOS 12 backup kan niet op iOS 11. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snorlexxx
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-07 13:20
carpebios schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:04:
[...]

Ik ben wel brutaal nieuwsgierig, maar hoeveel % korting krijg je dan?
Had de iPhone Xs Max 256gb voor €1180 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:11

pdavie2311

Live life to the fullest..

Snorlexxx schreef op maandag 17 september 2018 @ 21:02:
[...]

Had de iPhone Xs Max 256gb voor €1180 :)
Mooie prijs!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Pagina: 1 ... 6 ... 40 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6