Toon posts:

AppleCare+ of buitenhuisdekkking

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TwArbo
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Vanaf vrijdag heb ik de nieuwe iPhone XS Max in mijn bezit. Nu zit ik enorm in dubio met betrekking tot de verzekering. Ik vind de reparatiekosten bij Apple namelijk achterlijk hoog en als er iets gebeurd, wil ik dat er niet voor betalen.

Ik twijfel om AppleCare of een buitenshuis verzekering af te sluiten. Nu vraag ik mij af of verzekeraars meedenken met de verzekerde (zoals je bij Apple wel hebt, direct vervangen bijv). Bijvoorbeeld: als je glas breekt buiten. Hoe snel gaan ze over op uitkeren en hoeveel keren ze dan uit? Betalen ze dan de reparatiekosten bij Apple of moet je het langs brengen bij één van hun partners?

Wat zijn jullie ervaringen/advies?

Ik word niet echt heel duidelijker van de polisvoorwaarden. Die hebben het enkel over bedragen. Ik ben ook benieuwd naar de afhandeling.

Beste antwoord (via TwArbo op 18-09-2018 07:52)

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik koop AppleCare+ enkel voor de service eigenlijk. Het verzekeringselement kan me nog het minste boeien.

Het voordeel van een buitenshuisverzekering onder inboedel (zoals ik zelf ook heb) is namelijk dat er veel meer gedekt is dan enkel de telefoon. Telefoon, laptop, tablet, smartwatch, fototoestel en meer van dat soort shit. Dat verzeker je tot bedrag x, idealiter kies je dan een bedrag van het duurste apparaat (let op: nieuwwaarde geld veelal maar een jaar, daarna rukken ze er 20% vanaf ook al is dat volstrekt onrealistisch.) min eigen risico. Dan ben je over 't algemeen goed verzekerd en heb je eigenlijk enkel een probleem als al je apparaten of meerderen tegelijk kapot gaan/gejat worden. Wil je je daar ook tegen beschermen (risico afweging) dan moet je tegen een hoger bedrag verzekeren, wat uiteraard duurder is. (Ik zou me alleen nooit verzekeren voor werkelijk alle apparaten die je mogelijk bij je hebt tegelijk, dat is gewoon pure geldverspilling. De kans is nihil dat dat allemaal tegelijk kapot gaat/gejat wordt. Maar bijvoorbeeld Macbook + iPhone == <bedrag> (of daar 75%, moet je zelf wel iets bijleggen als er iets misgaat, maar het merendeel wordt gedokt.) is niet perse een gek idee.)

Daarnaast geldt die buitenhuisdekking, bij veel verzekeraars, simpelweg door de gehele EU. Dus kan je je reisverzekering ook goedkoper instellen door dat soort elektronica niet mee te verzekeren.
Dus buitenshuisdekking is best relaxt al wordt het steeds minder en minder goed omdat veel mensen er misbruik van maken. Wat nogal genaaid is, ik heb er nog nooit misbruik van gemaakt maar krijg wel elk jaar steeds achterlijkere eigen risico bedragen. Afijn.

AppleCare+ is wel heel erg relaxt voor de service, en daar heb ik het voornamelijk voor. Indien nodig gewoon de volgende dag een UPS-vent aan de deur met een nieuw apparaat, geniaal.
Hierdoor kon ik de buitenshuisverzekering voor al het andere ook afnemen tegen een iets lager bedrag, immers is de iPhone al gedekt onder de polis van Apple voor schade; dus die buitenshuisdekking is dan enkel nog interessant voor diefstal van het apparaat. AppleCare+ vergoed namelijk GEEN diefstal, terwijl een buitenshuisdekking dat wel doet.

Kortom: ik heb ze allebei. :P
Maar als je echt wilt kiezen, dan ligt het aan wat je nodig hebt. Buitenshuisdekking dekt zo veel meer apparaten, en dus verzekeringstechnisch veel meer waar voor je geld. De service van Apple bij AC+ is echter geniaal. Kan je echter een paar dagen zonder als ie stuk gaat: dan zou ik zeker niet kiezen voor AC+ maar lekker die verzekering afsluiten.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Over welke verzekeraar en polisvoorwaarden hebben we het? Want in een aantal gevallen kost het eigen risico en mogelijk een premie-verhoging en alsnog mag/moet je zelf naar Apple toe om de reparatie te regelen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• TwArbo
  • Niet online
Ik heb onder andere gekeken naar:

- SNS
- Unive
- ING
- FBTO
- Centraal Beheer

Allen dan met de buitenshuisverzekering. De voorwaarden zijn verschillend, maar meestal keren ze per gebeurtenis max €500 uit en hebben ze een eigen risico tussen de 50 en 100 euro.

De kosten liggen tussen 8 en 16 euro. Vrij groot verschil, maar met een inboedelverzekering erbij kom je overal rond dezelfde bedragen uit.

AppleCare is 229 en betaal je ook eigen risico van 29 euro bij display en 99 bij overige schade. Er staat een maximum op van 2 keer. Dat vind ik erg weinig.

Voordeel van buitenshuisverzekering is natuurlijk dat niet alleen mijn iPhone is verzekerd, maar ook die van mijn vriendin en al mijn andere spullen (bijv. Apple Watch).

Als ik het zo opnoem lijk je wel gek om AppleCare te nemen. Ik ben daarom zo benieuwd naar de ervaringen met een buitenshuisverzkering. Waarom heeft AppleCare bestaansrecht in Nederland?

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-06 09:55
Buiten de deurdekkingen dekken voor telefoons vaak maar tot 500-750€.
Daarnaast is het zo dat zij of reparaties afdwingen waarbij je een eigen risico moet betalen en je hem dan ook nog voor een bepaalde tijd kwijt bent, aangezien het vaak via officiële kanalen moet (en dus niet via de lokale toko gsm boer).

Bij AppleCare weet je zeker dat je dezelfde dag reparatie hebt of direct een Apple grade refurbished toestel krijgt. En als je niet in de buurt van een Apple Store woont sturen ze eerst een refurbished toe (met reservering op je CC natuurlijk) en kun je je defecte toestel na ontvangst weer kosteloos retour sturen.

Er zijn zeker wel goede telefoon/buiten de deur verzekeringen, maar in de praktijk zijn ze vaak duurder en lastiger met afhandeling dan AC+

Ioniq 5 Connect+ 73kWh RWD SSG | 5670Wp PV

• TwArbo
  • Niet online
RobbieB schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:56:
Buiten de deurdekkingen dekken voor telefoons vaak maar tot 500-750€.
Daarnaast is het zo dat zij of reparaties afdwingen waarbij je een eigen risico moet betalen en je hem dan ook nog voor een bepaalde tijd kwijt bent, aangezien het vaak via officiële kanalen moet (en dus niet via de lokale toko gsm boer).

Bij AppleCare weet je zeker dat je dezelfde dag reparatie hebt of direct een Apple grade refurbished toestel krijgt. En als je niet in de buurt van een Apple Store woont sturen ze eerst een refurbished toe (met reservering op je CC natuurlijk) en kun je je defecte toestel na ontvangst weer kosteloos retour sturen.

Er zijn zeker wel goede telefoon/buiten de deur verzekeringen, maar in de praktijk zijn ze vaak duurder en lastiger met afhandeling dan AC+
Dus als ik het goed lees is het eigenlijk de afweging: wachten op je reparatie (kan dagen tot weken duren) of direct geholpen worden?

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:57
TwArbo schreef op maandag 17 september 2018 @ 23:02:
[...]

Dus als ik het goed lees is het eigenlijk de afweging: wachten op je reparatie (kan dagen tot weken duren) of direct geholpen worden?
Toen de camera van mijn iPhone X enkele maanden geleden kapot ging heeft Apple een Express Replacement uitgevoerd. Ze sturen dan eerst een nieuw toestel op en daarna kun je je eigen toestel terugsturen. Had toen de volgende dag al een nieuwe iPhone X binnen. Heb daardoor nooit zonder telefoon gezeten. Dat is alleen mogelijk met AppleCare+.

[Voor 4% gewijzigd door MelvinW op 17-09-2018 23:07]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +5Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Ik koop AppleCare+ enkel voor de service eigenlijk. Het verzekeringselement kan me nog het minste boeien.

Het voordeel van een buitenshuisverzekering onder inboedel (zoals ik zelf ook heb) is namelijk dat er veel meer gedekt is dan enkel de telefoon. Telefoon, laptop, tablet, smartwatch, fototoestel en meer van dat soort shit. Dat verzeker je tot bedrag x, idealiter kies je dan een bedrag van het duurste apparaat (let op: nieuwwaarde geld veelal maar een jaar, daarna rukken ze er 20% vanaf ook al is dat volstrekt onrealistisch.) min eigen risico. Dan ben je over 't algemeen goed verzekerd en heb je eigenlijk enkel een probleem als al je apparaten of meerderen tegelijk kapot gaan/gejat worden. Wil je je daar ook tegen beschermen (risico afweging) dan moet je tegen een hoger bedrag verzekeren, wat uiteraard duurder is. (Ik zou me alleen nooit verzekeren voor werkelijk alle apparaten die je mogelijk bij je hebt tegelijk, dat is gewoon pure geldverspilling. De kans is nihil dat dat allemaal tegelijk kapot gaat/gejat wordt. Maar bijvoorbeeld Macbook + iPhone == <bedrag> (of daar 75%, moet je zelf wel iets bijleggen als er iets misgaat, maar het merendeel wordt gedokt.) is niet perse een gek idee.)

Daarnaast geldt die buitenhuisdekking, bij veel verzekeraars, simpelweg door de gehele EU. Dus kan je je reisverzekering ook goedkoper instellen door dat soort elektronica niet mee te verzekeren.
Dus buitenshuisdekking is best relaxt al wordt het steeds minder en minder goed omdat veel mensen er misbruik van maken. Wat nogal genaaid is, ik heb er nog nooit misbruik van gemaakt maar krijg wel elk jaar steeds achterlijkere eigen risico bedragen. Afijn.

AppleCare+ is wel heel erg relaxt voor de service, en daar heb ik het voornamelijk voor. Indien nodig gewoon de volgende dag een UPS-vent aan de deur met een nieuw apparaat, geniaal.
Hierdoor kon ik de buitenshuisverzekering voor al het andere ook afnemen tegen een iets lager bedrag, immers is de iPhone al gedekt onder de polis van Apple voor schade; dus die buitenshuisdekking is dan enkel nog interessant voor diefstal van het apparaat. AppleCare+ vergoed namelijk GEEN diefstal, terwijl een buitenshuisdekking dat wel doet.

Maar als je echt wilt kiezen, dan ligt het aan wat je nodig hebt. Buitenshuisdekking dekt zo veel meer apparaten, en dus verzekeringstechnisch veel meer waar voor je geld. De service van Apple bij AC+ is echter geniaal. Kan je echter een paar dagen zonder als ie stuk gaat: dan zou ik zeker niet kiezen voor AC+ maar lekker die verzekering afsluiten.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• TwArbo
  • Niet online
Hartstikke bedankt allemaal voor de reacties. Ik denk dat ik ga voor de AppleCare versie (ook al vind ik mijzelf dan gek zoals ik eerder al zei). De service die je er krijgt was de doorslag voor mijn keuze.

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20:16
@WhatsappHack Zou ik je mogen vragen, welke service die je daadwerkelijk hebt meegemaakt in relatie tot AppleCare je zo positief over deze dienst maakt? Ik ben echt op zoek naar een ervaring

• WhatsappHack
  • Niet online
mr.JamesBond schreef op woensdag 19 september 2018 @ 22:58:
@WhatsappHack Zou ik je mogen vragen, welke service die je daadwerkelijk hebt meegemaakt in relatie tot AppleCare je zo positief over deze dienst maakt? Ik ben echt op zoek naar een ervaring
Ten eerste kan je ze altijd bellen als er iets is of je simpelweg iets wilt weten mbt de software.

Qua service in al die jaren voor iPhone:
Voor m’n iPhone 6 en 6S was ‘t achteraf eigenlijk overbodig, geen service voor nodig gehad :P (Wel telefonische support.)

1x een klein hardware defect iPhone 7 coil-whine (toestel werkte wel maar video-opnames hadden een fluittoon erin.), volgende dag telefoon binnen, alles omzetten en oude wordt weer opgehaald. Het vervangende toestel had helaas een foutief display (gele vlek), was alleen vlak voor ik een tijdje weg moest naar t buitenland. Dat is eigenlijk niet hun probleem, maar ze hebben meteen een spoed afspraak genius bar Den Haag zelfde dag ingeplanned (ook verl mazzel hoor, was toevallig een klein gaatje in ‘t schema :P), daar is het toestel meteen vervangen. Reiskosten plus extratje compensatie idvv shoptegoed als excuses voor het ontstane ongemak. Hierna kreeg het vervangende toestel ook een coil-whine, toen (mede omdat de eerste levering een DOA was) hebben ze het volledige aankoopbedrag en het resterende aantal maanden AppleCare+ terugbetaald (toestel retour natuurlijk) en mocht ik zelf beslissen waar ik dat aan uitgaf. (iPhone 8 geworden.)

1x een iPhone X die tot mijn grote verbazing preventief vervangen werd (zelfde methode) omdat ze niet zeker wisten of hij in orde was. Er was dus niet eens perse iets mis mee, maar ze vertrouwden het niet 100% dus heb ik een nieuwe gekregen - puur zodat ik later geen problemen zou krijgen mocht het tóch een hardware probleem blijken te zijn. Dat was heel erg relaxt, zo’n pro-actieve houding kan ik enorm waarderen. Liever voorkomen dan genezen zegmaar. :) Misschien was er niets aan de hand, misschien wel - gelukkig hoef ik er niet achter te komen. ;)

En 1x, maar dat staat eigenlijk los van AppleCare+, heeft Apple’s engineering team een iPhone 8 van me “gekocht” om een probleem te onderzoeken mbt “klappen” op Live Photo’s met flits. Ze wilden het toestel graag in bezit krijgen. Paar weken later hebben ze een firmware update gepusht op basis van het onderzoek naar mijn toestel, waarmee op alle iPhone’s het probleem was opgelost. Dat is hier op Tweakers nog besproken, meer mensen hadden er destijds last van. Erg fijn dat hun support actief actie onderneemt en op korte termijn wilde onderzoeken en fixen, toppie.

Voorts zijn ze dus altijd bereikbaar, 2 of 3 jaar lang en regelen ze de zaken enorm snel zonder “kom maar naar de Apple Store.”.
Het maakt ook niet uit waar je het toestel hebt gekocht, dat interesseert ze niet - je hebt recht op service van Apple en bent niet meer afhankelijk van de winkel. (En met die MBP 2015 was dat heel fijn, want die eikels van Media Markt weigerden me goed te helpen.)

Dus altijd heel goed geholpen, alleen met die iPhone 7 wat pech gehad. Dat kan gebeuren en voor mij is het veel belangrijker hoe ze dat oplossen en inzet tonen dan dat het mis was gegaan. Dat kan nu eenmaal gebeuren, shit happens - maar de geboden oplossingen zijn prima geweest. :)

Ze doen trouwens ook zo’n express replacement als je schade hebt aan het toestel. Volgende dag een nieuwe in huis of zelf omruilen in Apple Store; dan betaal je enkel het eigen risico voor het type schade dat je hebt. Daarna stuur je ‘t oude toestel terug. Zo heb je dus de tijd om data over te zetten/zit je niet geheel zonder toestel. Als je oude toestel het nog doet natuurlijk. :P

• aGraPusher
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:04
Kijk ook eens naar de Rabobank Buiten de deur verzekering Interpolis. Ik ben voor twee personen verzekerd tot €3000 per gebeurtenis. Kost me ca €6,50 per maand.

Eerste jaar erop zitten zonder iets te hebben gehad 😅

Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - iPhone 14 Pro 128 GB Zilver - Apple Watch 42mm Series 7 - MacBook Pro 13" 2020 – LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:07
WhatsappHack schreef op donderdag 20 september 2018 @ 01:06:
[...]

Ze doen trouwens ook zo’n express replacement als je schade hebt aan het toestel. Volgende dag een nieuwe in huis of zelf omruilen in Apple Store; dan betaal je enkel het eigen risico voor het type schade dat je hebt. Daarna stuur je ‘t oude toestel terug. Zo heb je dus de tijd om data over te zetten/zit je niet geheel zonder toestel. Als je oude toestel het nog doet natuurlijk. :P
Hier zowel voor de iphone 7 als 6 gebruik gemaakt van Applecare+ ben hier ook erg over te spreken.

De express replacement trouwens is alleen beschikbaar bij het eigen risico van 99 euro. Als alleen je scherm kapot is en het eigen risico 29 euro is dan willen ze wel dat je de telefoon opstuurt waarna ze deze proberen te maken en weer naar je terugsturen.

Echter had de persoon die ik telefonisch had gesproken van Apple gezegd dat dit wel mogelijk was met express replacement. Na wat moeite is Apple akkoord gegaan (hadden de opname teruggeluisterd). Uit service hoefde ik nu zelfs helemaal geen eigen risico te betalen.

Wat wel iets is om rekening mee te houden is het volgende;

Accessoires zijn ook verzekerd. Apple zegt hier wel over dat als bijvoorbeeld een kabel kapot gaat dit geldt als een schademelding (waarvan je er 2 mag doen). Ik vond het dit jaar toen er een kabel is gebroken door eigen toedoen het risico niet waard. Dat stel dat ik mijn telefoon nog 2 x zou laten vallen dit niet gedekt meer zou zijn.

Toch, onderaan de streep erg tevreden. Ook fijn dat je gewoon 2 jaar lang telefonische ondersteuning hebt.

• Aurelius89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-06 13:17
aGraPusher schreef op donderdag 20 september 2018 @ 05:13:
Kijk ook eens naar de Rabobank Buiten de deur verzekering Interpolis. Ik ben voor twee personen verzekerd tot €3000 per gebeurtenis. Kost me ca €6,50 per maand.

Eerste jaar erop zitten zonder iets te hebben gehad 😅
Hier ook, 7,50 per maand. Wel eigen risico van 50 euro op smartphones, tablets en laptops.

• aGraPusher
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:04
Aurelius89 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:06:
[...]

Hier ook, 7,50 per maand. Wel eigen risico van 50 euro op smartphones, tablets en laptops.
Net even gekeken en ik betaal €5,97 per maand.. niet duur als je ziet wat er allemaal verzekerd is met de risico objecten.

€50 eigen risico is ook niks mocht mijn iPhone X kapot gaan of gestolen worden.

Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - iPhone 14 Pro 128 GB Zilver - Apple Watch 42mm Series 7 - MacBook Pro 13" 2020 – LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:19
aGraPusher schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:23:
[...]

Net even gekeken en ik betaal €5,97 per maand.. niet duur als je ziet wat er allemaal verzekerd is met de risico objecten.

€50 eigen risico is ook niks mocht mijn iPhone X kapot gaan of gestolen worden.
[Afbeelding]
Net even een berekening gemaakt en hij staat voor ons gezin op € 6,26 per maand. Zeker niet gek.

Toch vraag ik mij altijd af waar het addertje onder het gras zit. Vaak doen verzekeringen toch moeilijk als er wat gebeurd.. Vertrouw het dus niet helemaal en waarom weet ik niet.. :X

©2004

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
harm12nl schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:35:
[...]

Net even een berekening gemaakt en hij staat voor ons gezin op € 6,26 per maand. Zeker niet gek.

Toch vraag ik mij altijd af waar het addertje onder het gras zit. Vaak doen verzekeringen toch moeilijk als er wat gebeurd.. Vertrouw het dus niet helemaal en waarom weet ik niet.. :X
op zich vertrouw ik verzekeringen als de BuitenHuis Verzekering wel, alleen als je schade aan een object hebt, moet je zoveel doen om je schade te claimen.
Bij AppleCare+ is het zeer eenvoudig; je betaald je eigen risico en je staat binnen no time buiten met een 'nieuwe' iPhone

Soms lijkt het wel alsof ze een onmogelijke Scheikundige opgave willen laten oplossen bij een buitenhuis verzekering ;)

• TwArbo
  • Niet online
Geert1976 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:53:
[...]

op zich vertrouw ik verzekeringen als de BuitenHuis Verzekering wel, alleen als je schade aan een object hebt, moet je zoveel doen om je schade te claimen.
Bij AppleCare+ is het zeer eenvoudig; je betaald je eigen risico en je staat binnen no time buiten met een 'nieuwe' iPhone

Soms lijkt het wel alsof ze een onmogelijke Scheikundige opgave willen laten oplossen bij een buitenhuis verzekering ;)
Maar hoe lossen ze het dan op? Heb je daar ervaring? Stel je hebt de scheikundige opgave opgelost, moet je dan naar Apple of naar een partner van hun?

• _Bailey_
  • Niet online
TwArbo schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:02:
[...]

Maar hoe lossen ze het dan op? Heb je daar ervaring? Stel je hebt de scheikundige opgave opgelost, moet je dan naar Apple of naar een partner van hun?
is echt afhankelijk van de verzekeringsmaatschappij. Elke verz.mij heeft zo zijn eigen regels en voorwaarden.

Zul je toch echt een aantal zelf moeten gaan vergelijken en dan de meest, voor jouw, voordeligste verz.mij pakken en die dan ook nog de minst adminstratieve rompslomp vergt.

• Atlantis1995
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05 21:46
Ik neem AppleCare pack verplicht zakelijk af van mijn werkgever (laptop budget). Dit omdat op een zakelijke laptop maar 1 jaar garantie zit. Dus niet de twee jaar garantie als je een laptop als consument koopt.

Dan het volgende over die AppleCare:
Mijn 2011 Apple Macbook Pro met externe video kaart presteerde het om zes maand voor einde garantie kapot te gaan. Dat was vanwege een bekend probleem van die serie (externe video kaart). Uiteindelijk is de Pro vijf maal terug gezonden om hetzelfde probleem.

Na die vijfde keer kreeg ik de aanbieding van Apple voor vervanging tijdens garantie. Die vervanging was een nieuw 2014(?) model _/-\o_ . Met alle componenten gelijk of beter. Ik ging opeen van een 512 GB HDD naar 512 GB SSD met de optie om opnieuw AppleCare af te sluiten voor die Macbook Pro. M.a.w. drie jaar garantie voor de nieuwe Macbook Pro middels AppleCare. Na discussie met mijn werkgever zag ook die het als vervanging en had ik een superdeal. Inmiddels ben ik in februari overgegaan naar een 2017 model en de andere is nu mijn spare voor in noodgevallen!

Dus ja, ik vind de service super met AppleCare. Let wel op een paar dingen, Ten eerste is AppleCare geen wondermiddel bij waterschade of op als het device valt. Even los daarvan: De huidige Pro's gaan amper/niet kapot waardoor mijn werkgever het haast aandurft om het risico te nemen. Maar ja, krijg je een model waar gedoe mee is, dan kan het juist weer handig zijn. Ik zou hem zo weer afsluiten.

[Voor 4% gewijzigd door Atlantis1995 op 20-09-2018 22:04]

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:26
TwArbo schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:02:
[...]

Mijn ervaring met Interpolis was zeer relaxed.
Telefoon was gevallen, glas te barsten en scherm op zwart.
Belletje naar Interpolis om schade te melden.
"Wat vervelend voor u, we horen graag wat de kosten zijn"
Via fabrikant prijsopgave reparatie opgevraagd, dit bedrag weer doorgeven aan Interpolis en laten repareren.
Je betaalt alleen wel eigen risico van 50 en je bent je tel ff kwijt.
Zal hun waarschijnlijk worst zijn waar je het laat repareren. Ze zullen vast wel lijstjes hebben wat reparatie doorgaans mag kosten. Als jij de boel probeert te flessen en een prijs doorgeeft die exorbitant afwijkt zal je een slecht nieuws gesprek krijgen denk ik 😀

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:34
Goede ervaring met Nationale Nederlanden. Wel duurder dan gemiddeld. Maar betalen 10 jaar lang nieuwwaarde van hetzelfde product. Mijn iPhone 6 Plus was na bijna 2 jaar kapot en niet meer repareerbaar. Kreeg gewoon het bedrag binnen enkele dagen gestort op de rekening nadat ik van Amac een factuur had met opmerking dat het ding niet te repareren was en een nieuwe x aantal euros ging kosten.

Kon gewoon naar winkel van eigen keus. Geen gezeur en snel betaald gekregen.

Maar geen service met betrekking tot vervangend toestel etc. Had zelf nog een oud ding liggen voor die paar dagen dat het toestel bij Amac lag.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:49
Hier ook alleen maar goede ervaringen met Interpolis, doen nooit moeilijk en vergoeden zeer snel, je hebt zelf de keus waar je de reparatie uit laat voeren

PSN: Cardwizard

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:57

Toppe

Oké ✅

Iemand ervaring met AppleCare kopen in de VS? Is qua prijs goedkoper namelijk en de dekking is wereldwijd?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-05 22:33
Kan je die BuitenDeDeur verzerkering ook afsluiten als je nog geen klant bent bij Interpolis? Ik moet inloggen met een Raboreader als ik die wil afsluiten maar ik zit niet bij de Rabo.

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sc0tTy schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:47:
Kan je die BuitenDeDeur verzerkering ook afsluiten als je nog geen klant bent bij Interpolis? Ik moet inloggen met een Raboreader als ik die wil afsluiten maar ik zit niet bij de Rabo.
Goed dat u contact met ons opneemt. Dit kan inderdaad kloppen. Voor premieberekeningen etc. moet u al inloggen wat betekent dat u dus klant moet zijn. Nu is het natuurlijk wel mogelijk, om verzekeringen af te sluiten bij ons zonder dat u uw betaalproducten hier hebt. Daarvoor moet u dan wel langs de lokale bank.
Aparte manier in deze digitale wereld.

[Voor 3% gewijzigd door Vorkie op 26-09-2018 21:03]

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-06 11:12
Toppe schreef op woensdag 26 september 2018 @ 19:07:
Iemand ervaring met AppleCare kopen in de VS? Is qua prijs goedkoper namelijk en de dekking is wereldwijd?
Is AppleCare+ only for U.S. customers?

No! Well, AppleCare+ plans for iPhone and iPad purchased in the United States and Canada are only valid in the United States and Canada, but other Apple devices (Apple Watch, Mac, iPod, Apple TV, and Apple displays) provide global coverage. Service options do vary between countries, but any AppleCare service is always performed by authorized techs with genuine Apple parts.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Het gaat mij specifiek om de Watch, nu nog alleen een adres in de US vinden :+ :')

• WhatsappHack
  • Niet online
Vorkie schreef op woensdag 26 september 2018 @ 21:01:
[...]

[...]

Aparte manier in deze digitale wereld.
Ik kan anders prima een premieberekening doen zonder in te loggen? :+

Ik ben geen bankieren klant van de rabo en zal het nooit worden ook. Als dat een vereiste zou zijn en ik was op zoek naar een nieuwe verzekering, dan zou deze verzekering direct afvallen :P

[Voor 28% gewijzigd door WhatsappHack op 27-09-2018 00:30]

• TwArbo
  • Niet online
WhatsappHack schreef op donderdag 27 september 2018 @ 00:29:
[...]

Ik kan anders prima een premieberekening doen zonder in te loggen? :+

Ik ben geen bankieren klant van de rabo en zal het nooit worden ook. Als dat een vereiste zou zijn en ik was op zoek naar een nieuwe verzekering, dan zou deze verzekering direct afvallen :P
Volgens mij ging het niet over het berekenen, maar over het afsluiten.

• Sc0tTy
Ik ben zojuist bij de Rabobank geweest en het is niet mogelijk om een Buiten De Deur verzekering af te sluiten zonder een inboedel verzekering of bankrekening bij hun.

Zijn er mensen die dit wel is gelukt?

• Aytekin61
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-12-2022
Sc0tTy schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:18:
Ik ben zojuist bij de Rabobank geweest en het is niet mogelijk om een Buiten De Deur verzekering af te sluiten zonder een inboedel verzekering of bankrekening bij hun.

Zijn er mensen die dit wel is gelukt?
Ik heb wel een bankrekening bij hun maar geen inboedel verzekering. Heb de buiten de deur paar dagen terug afgesloten via de Rabobank website.

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 22:47
Onlangs voor het eerst een beroep moeten doen op mijn buitenshuis verzekering via centraal beheer na het breken van mijn scherm op mijn iPhone 7.

Dat is zeer eenvoudig opgelost: Centraal beheer gebeld, aangegeven dat het scherm kapot was en dat ik reeds een reparatie afspraak had gemaakt bij de Apple store, vervolgens heeft Centraal Beheer mij gevraagd het uiteindelijke reparatiebedrag door te bellen of mailen als de telefoon was gerepareerd en een dag later stond het bedrag op mijn rekening, na aftrek van 50 euro eigen risico.

Enkel goede ervaringen mee dus; snel uitbetaald en volledige vrijheid waar, wanneer en door wie je je telefoon laat repareren.

• TwArbo
  • Niet online
bear87 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:39:
Onlangs voor het eerst een beroep moeten doen op mijn buitenshuis verzekering via centraal beheer na het breken van mijn scherm op mijn iPhone 7.

Dat is zeer eenvoudig opgelost: Centraal beheer gebeld, aangegeven dat het scherm kapot was en dat ik reeds een reparatie afspraak had gemaakt bij de Apple store, vervolgens heeft Centraal Beheer mij gevraagd het uiteindelijke reparatiebedrag door te bellen of mailen als de telefoon was gerepareerd en een dag later stond het bedrag op mijn rekening, na aftrek van 50 euro eigen risico.

Enkel goede ervaringen mee dus; snel uitbetaald en volledige vrijheid waar, wanneer en door wie je je telefoon laat repareren.
Heb jij ook een maximaal bedrag tot wat ze vergoeden? Als je een iPhone XS Max laat vallen en je achterkant is stuk, dan zijn de reparatiekosten bij Apple ruim 600 euro.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Sc0tTy schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:47:
Nee, je moet altijd een Rabobank rekening á 1,50 per maand hebben als je iets wilt verzekeren bij Interpolis.
Dat is ook de enige reden dat ik nog steeds een rekening daar heb, ik gebruik 'm verder nergens voor.

[Voor 12% gewijzigd door Ernemmer op 27-09-2018 16:49]

• eelkoh
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 21:17

En hoeveel betaal je voor deze service in de maand ?

• Toppe

Toppe

Oké ✅

eelkoh schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:24:
[...]

En hoeveel betaal je voor deze service in de maand ?
Krijg toevallig net een nieuwe polis binnen, €3,50 netto, verzekerd tot €7500 totaal met €50 eigen risico :D

• eelkoh
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 21:17
Top ga ik gelijk even regelen heb ook net mijn nieuwe polis binnen

• _Bailey_
  • Niet online

hey, das vreemd. Ik heb exact dezelfde Buiten Huis verzekering bij Centraal Beheer.
Zojuist even de voorwaarden doorgelezen, ik betaal bij elke claim een eigen risico van €100. Dit dus itt jouw €50.

Heb jij deze verzekering al een tijd geleden afgesloten?

• Toppe

Toppe

Oké ✅

eelkoh schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:00:
Top ga ik gelijk even regelen heb ook net mijn nieuwe polis binnen
Ik zit niet via centraal beheer he. Ik heb zo’n mannetje (in dit geval vrouwtje) die dit allemaal regeld, even mailen en klaar😎

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 22:47
Geert1976 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:03:
[...]

hey, das vreemd. Ik heb exact dezelfde Buiten Huis verzekering bij Centraal Beheer.
Zojuist even de voorwaarden doorgelezen, ik betaal bij elke claim een eigen risico van €100. Dit dus itt jouw €50.

Ik heb de verzekering speciaal afgesloten toen ik mijn iPhone 7 kocht, in oktober 2016.

In alle eerlijkheid: toen ik mijn schade meldde ging ik ook uit van 100 euro eigen risico, die staat inderdaad duidelijk zo in de voorwaarden op pagina 77. Verder maar niks over gevraagd :+

• hk12nl

Naast de rabobank ook bij deze partij een positieve reactie dus. :) Ik zie dat je centraal beheer buitendedeurverzekering alleen kan afsluiten als je daar ook je inboedelverzekering hebt. Dus ik ga bij de Rabobank kijken :)

©2004

• centraal beheer
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-04-2020

centraal beheer

Bedrijfsaccount Centraal Beheer
[...]

Goedemorgen Geert,

Je schrijft dat er onduidelijkheid is over het eigen risico op je Kostbaarheden Buitenshuisverzekering. Deze verwarring kan ik me goed voorstellen. Ik leg het je graag uit.

Onze Kostbaarheden Buitenshuisverzekering is onderdeel van onze Woonverzekering. Op dit moment hebben we 2 verschillende Woonverzekeringen met verschillende voorwaarden. De Woongarantverzekering verkopen we niet meer. In plaats daarvan hebben we een nieuwe Woonverzekering. Hieronder leg ik de verschillen graag uit.

Heb je een Kostbaarheden Buitenshuisverzekering als onderdeel van onze nieuwe Woonverzekering? Of heb je nog een Woongarantverzekering en is je Woongarantverzekering verlengd op of na 1 oktober 2017? Dan geldt voor alle schades op de Kostbaarheden Buitenshuisverzekering een eigen risico van € 100,-.

Heb je een Kostbaarheden Buitenshuisverzekering als onderdeel van onze Woongarantverzekering? En was je laatste verlengdatum voor 1 oktober 2017? Dan is er alleen een eigen risico van € 50,- voor schade aan smartphones, tablets, laptops en smartwatches.

Bijna alle Woongarantverzekeringen zijn al verlengd na 1 oktober 2017. Of we hebben in de tussentijd een aanbod gedaan voor onze nieuwe Woonverzekering. Bijna alle klanten met een Kostbaarheden Buitenshuisverzekering hebben daardoor nu al een eigen risico van € 100,- voor alle schades. Het eigen risico van € 100,- geldt vanaf 1 oktober 2018 voor alle klanten met een Kostbaarheden Buitenshuisverzekering bij ons.

Onze Kostbaarheden Buitenshuisverzekering is een aanvulling op onze Inboedelverzekering. Je kunt de Kostbaarheden Buitenshuisverzekering daarom niet los afsluiten.

Hopelijk heb ik de onduidelijkheid hiermee weggenomen. Heb je toch nog vragen? Of kan ik iets anders voor je doen? Bel, chat of app gerust ‘Even Apeldoorn’.

Hartelijke groet, Thijs
Webcare Centraal Beheer

• _Bailey_
  • Niet online
centraal beheer schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:23:
[...]

Goedemorgen Geert,

Je schrijft dat er onduidelijkheid is over het eigen risico op je Kostbaarheden Buitenshuisverzekering. Deze verwarring kan ik me goed voorstellen. Ik leg het je graag uit.

Onze Kostbaarheden Buitenshuisverzekering is onderdeel van onze Woonverzekering. Op dit moment hebben we 2 verschillende Woonverzekeringen met verschillende voorwaarden. De Woongarantverzekering verkopen we niet meer. In plaats daarvan hebben we een nieuwe Woonverzekering. Hieronder leg ik de verschillen graag uit.

Heb je een Kostbaarheden Buitenshuisverzekering als onderdeel van onze nieuwe Woonverzekering? Of heb je nog een Woongarantverzekering en is je Woongarantverzekering verlengd op of na 1 oktober 2017? Dan geldt voor alle schades op de Kostbaarheden Buitenshuisverzekering een eigen risico van € 100,-.

Heb je een Kostbaarheden Buitenshuisverzekering als onderdeel van onze Woongarantverzekering? En was je laatste verlengdatum voor 1 oktober 2017? Dan is er alleen een eigen risico van € 50,- voor schade aan smartphones, tablets, laptops en smartwatches.

Bijna alle Woongarantverzekeringen zijn al verlengd na 1 oktober 2017. Of we hebben in de tussentijd een aanbod gedaan voor onze nieuwe Woonverzekering. Bijna alle klanten met een Kostbaarheden Buitenshuisverzekering hebben daardoor nu al een eigen risico van € 100,- voor alle schades. Het eigen risico van € 100,- geldt vanaf 1 oktober 2018 voor alle klanten met een Kostbaarheden Buitenshuisverzekering bij ons.

Onze Kostbaarheden Buitenshuisverzekering is een aanvulling op onze Inboedelverzekering. Je kunt de Kostbaarheden Buitenshuisverzekering daarom niet los afsluiten.

Hopelijk heb ik de onduidelijkheid hiermee weggenomen. Heb je toch nog vragen? Of kan ik iets anders voor je doen? Bel, chat of app gerust ‘Even Apeldoorn’.

Hartelijke groet, Thijs
Webcare Centraal Beheer
bedankt voor de heldere duidelijke uitleg!

• Roos79
  • Laatst online: 20:37
Even dit topic ophalen want wie heeft nu wat gedaan?
Lees wat over via de bank maar sommige hebben geen rekening daar en wat hebben die gedaan?

• TwArbo
  • Niet online
Ik heb AppleCare afgesloten, maar ik denk wel voor de laatste keer. Als ik het hier zo lees is er eigenlijk geen verschil. Behalve dat je misschien je iPhone een paar dagen kwijt bent. Je kunt blijkbaar met je normale verzekering gewoon normaal bij Apple langs en dat vind ik erg prettig.

• Roos79
  • Laatst online: 20:37
Normale verzekeringen dekken als ik her en der kijk meestal geen 1200/1500 euro denk ik?

• TwArbo
  • Niet online
Roos79 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:19:
Normale verzekeringen dekken als ik her en der kijk meestal geen 1200/1500 euro denk ik?
Ze dekken de reparatie als ik het goed lees.

• KRijnders
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10-10-2019
Zelf heb ik de Buiten De Deur verzekering afgesloten via de Rabobank (Verzekering is van Interpolis)
Ik betaal zo'n 6 euro per maand.

In dit jaar tot tweemaal toe mijn telefoon al laten donderen.. (I know, I'm an idiot 8)7 )
Nadat ik een offerte heb laten opmaken voor de reparatie (bij ThePhoneLab) voor het scherm van mijn Galaxy S9, belde ik Interpolis op.

Na het uitleggen van de situatie, vroegen ze enkel om het bedrag van de offerte. Deze dus doorgegeven welke 280 euro was. Hierop gaat dus wel 50 euro eigen risico af, maar zonder al te veel vragen of poespas, stond 1 dag later 230 euro op mijn rekening!

Ze vragen enkel of je een foto van de schade wilt maken + een bon, en deze 3 weken wilt bewaren. Ze kunnen binnen 3 weken voor bewijs vragen, maar dat heb ik dus beide keren niet gehad

Short story: Verzekering via Interpolis is ultiem. 1 telefoontje van 10 minuten, en alles was geregeld.
Je kan hem via Interpolis laten repareren, maar ze doen ook zeker niet moeilijk als je zelf langs een telefoonwinkel gaat.

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:22
Jij bent de natte droom van iedere verzekeringsagent! Blokkeer snel al je contactgegevens op je profiel want ik voel alle "goede aanbiedingen" al aakomen. :+

2430Wp ZW

• WhatsappHack
  • Niet online
S0epkip schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:18:
[...]

Jij bent de natte droom van iedere verzekeringsagent! Blokkeer snel al je contactgegevens op je profiel want ik voel alle "goede aanbiedingen" al aakomen. :+
Nee... Misschien nog eens lezen waarom precies ik ze allebei heb. ;)

• Sc0tTy
Inmiddels heb ik via de Rabo een Buiten de deur verzekering van Interpolis. Voor €6 plus de €1,5 voor de rekening die ik hiervoor moest afsluiten.

Een telefoon verzekering is €13 pm en dekt alleen de telefoon. Applecare is iets goedkoper maar dekt ook alleen de telefoon en diefstal is niet gedekt. Bij Interpolis is alles gedekt tot €3000 en is dus de goedkoopste verzekering die het meeste dekt (en volgens iedereen hier een goede ervaring.

• S0epkip
WhatsappHack schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:59:
[...]

Nee... Misschien nog eens lezen waarom precies ik ze allebei heb. ;)
Tuurlijk, je betaalt voor de service. Maar voor welke service betaal je allemaal nog meer/ waar ben je vatbaar voor als je dát het geld waar vind?

2430Wp ZW

• WhatsappHack
  • Niet online
S0epkip schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:20:
[...]

Tuurlijk, je betaalt voor de service. Maar voor welke service betaal je allemaal nog meer/ waar ben je vatbaar voor als je dát het geld waar vind?
Ik begrijp dat jij het het geld niet waard vindt en daarom vreemd opkijkt. Dat is een persoonlijke afweging, maar heeft vrij weinig te maken met dromen van verzekeraars. Je maakt denk ik een aanname gebaseerd op je eigen wensen en benodigdheden, die verschillen nog wel eens van persoon tot persoon he. :P

Laat ik het heel simpel zo stellen: als ik alle voor- en nadelen, de kosten en de besparingen tegen elkaar wegstreep, dan betaal ik ~€100 meer dan de situatie zonder AppleCare+. Dat is dus €100 die ik betaal puur voor 24 maanden lang alle services. (Het verzekeringselement is al verrekend.) Dat is minder dan €5 per maand. (~€4,17.) Als ik ook maar 1x in die 2 jaar een week of nog langer moet wachten op een reparatie van de telefoon (zeker als ik in het buitenland zit gaat dat een vervelend akkefietje worden.) - of ik moet ervoor naar Den Haag, dan kost dat me wel meer dan €100 omdat ik veel op m'n telefoon leun voor werk... Laat staan als het 2 keer gebeurt. Het zou voor mij stom zijn om het niet te doen en om zo'n mager bedrag te besparen dan onnodig risico te lopen en er naar om te moeten kijken. Jij vindt het maf, voor mij is het een weloverwogen besluit om < €5/mnd uit te geven voor een stukje enorm goede service waarmee ik continuïteit garandeer. En dan heb ik er nog geeneens rekening mee gehouden dat ik hem waarschijnlijk aan het eind van de rit voor iets meer kan verkopen dan anders zou kunnen, dus die overgebleven €100 verdient zichzelf nog een stukje terug ook. (Maar daar heb ik expres geen rekening mee gehouden omdat dat nooit een garantie is.)

Uiteraard, als AC+ de helft goedkoper was zonder verzekerings-element erin dan had ik dat wel gekocht; maar dat is er nu eenmaal niet. Jij mag het dom vinden, ik vind het een hele goede keuze die z'n aanschaf dubbel en dwars waard is. Die service is voor mij goud waard, maar eigenlijk kost het op schaal geen drol.

• S0epkip
Een ieder moet dat inderdaad voor zichzelf bepalen. Niet iedereen vliegt business class, etc.

2430Wp ZW

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Voor de mensen die nog zoeken naar een buitenshuisverzekering, check ff de inboedelverzekering/buitenshuisverzekering van ANWB/Unigarant. Volgens mij de enige die een goede vergoeding biedt bij schade. Wil ze hier niet gaan promoten, maar je hebt ook geen eigen risico als je het toestel via hun reparatiebedrijf (die weer Apple gecertificeerd is) repareert.

Desktop: NZXT H1 2022 (AMD Ryzen 7 5700X / AMD 7900 XTX) -  MBP 16 2021 (M1 Max//64GB/8TB) - S23 Ultra White -  iPad Pro 2021 12.9

• hk12nl
Gezien de positieve reacties over de Rabobank Buiten De Deur Verzekering heb ik deze ook afgesloten voor mijn iPhone X en Macbook Pro 2015. Toch een prettige gedachte om deze achter de hand te hebben. En dat voor maar 5 euro per maand :)

©2004

• GeforceAA
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-05-2022
WhatsappHack schreef op maandag 17 september 2018 @ 23:47:

En doe het vooral voor de service op hardware want voor software kom je meestal niet verder dan “reset iCloud” of “stel je iPhone/Mac als nieuw in”.

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:49
harm12nl schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:19:
Gezien de positieve reacties over de Rabobank Buiten De Deur Verzekering heb ik deze ook afgesloten voor mijn iPhone X en Macbook Pro 2015. Toch een prettige gedachte om deze achter de hand te hebben. En dat voor maar 5 euro per maand :)
Ik heb deze ook maar afgesloten, prima voor mijn iPhone XS Max, MacBook Pro 2018 en mijn DJI Mavic Air, heb direct een jaar betaald, scheelt weer een paar centen :+

Schuur: 4580Wp Noord & Zuid | Keuken: 1185Wp Zuid | Beneden: MHI 3.5kW - Boven: MHI - 2x 2kW op 4kW Multisplit

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05 00:38
Ik heb ook zojuist de Rabobank/Interpolis BuitenDeDeur Verzekering afgesloten, maar ik heb 100 euro eigen risico in mijn polis. Ik zie nergens de mogelijkheid om 50 euro eigen risico te hebben.

Hebben jullie ook een verhoging van het eigen risico gekregen, of ben ik net een week te laat met afsluiten?

Het staat u ook duidelijk op hun website: eigen risico is 100 euro:

https://www.rabobank.nl/p.../buitendedeur-verzekering

• WhatsappHack
  • Niet online
DaSaN schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 17:30:
Ik heb ook zojuist de Rabobank/Interpolis BuitenDeDeur Verzekering afgesloten, maar ik heb 100 euro eigen risico in mijn polis. Ik zie nergens de mogelijkheid om 50 euro eigen risico te hebben.

Hebben jullie ook een verhoging van het eigen risico gekregen, of ben ik net een week te laat met afsluiten?

Het staat u ook duidelijk op hun website: eigen risico is 100 euro:

https://www.rabobank.nl/p.../buitendedeur-verzekering
Daar staat hier elders ook al een opmerking over, ff door het topic bladeren - had iets te maken met waar je het afsluit.

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05 00:38
[...]

Dat ging over Centraal Beheer, ik heb het over Interpolis BuitenDeDeur via de Rabobank.

Een paar weken terug was het eigen risico ook op de website inderdaad 50 euro, maar nu is het 100 euro.

Iemand die dit ook heeft gemerkt/weet hoe ik toch 50 euro eigen risico kan krijgen?

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-06-2022
DaSaN schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 18:36:
[...]

Dat ging over Centraal Beheer, ik heb het over Interpolis BuitenDeDeur via de Rabobank.

Een paar weken terug was het eigen risico ook op de website inderdaad 50 euro, maar nu is het 100 euro.

Iemand die dit ook heeft gemerkt/weet hoe ik toch 50 euro eigen risico kan krijgen?
Ik denk dat ze inderdaad het Eigen Risico bedrag omhoog hebben gegooid. Is nu €100.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee