Apple Pay in Nederland? Heb ik iets gemist?Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:45:
[...]
Dat is wel iets meer handelingen, maar ik ga het "zien"![]()
Kan sowieso Apple Pay niet meer missen, wat een gemak

Apple Pay in Nederland? Heb ik iets gemist?Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:45:
[...]
Dat is wel iets meer handelingen, maar ik ga het "zien"![]()
Kan sowieso Apple Pay niet meer missen, wat een gemak
Verwijderd
JaRobPete89 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:50:
[...]
Apple Pay in Nederland? Heb ik iets gemist?
bunq bankRobPete89 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:50:
[...]
Apple Pay in Nederland? Heb ik iets gemist?
Verwijderd
Oh ik dacht dat dat maar tijdelijk heeft gewerkt. Echt belachelijk dat het allemaal zo lang moet duren.
Heeft het ook, minder dan 24 uur maar als je het had geactiveerd blijft het (voor als nog) werken.RobPete89 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:54:
[...]
Oh ik dacht dat dat maar tijdelijk heeft gewerkt. \
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Alleen de iPhone XS met FaceID, heeft zo te lezen wat extra stappen nodig tov een Touch ID toestel.Impstoker schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:02:
Apple Pay via bunq fixen kan nog steeds via een omweg, zie: bunq.love
Als je eenmaal gewend bent aan Apple Pay wil je nooit meer zonder.
[ Voor 104% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 11:53 ]
Verwijderd
Kan ook via wallet/icloud backup, of inderdaad handmatig met Apple Pay kaartnummer en cvc code.Mar.tin schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:08:
[...]
Bij mij moet ik de kaarten bij nieuwe toestellen met de hand toevoegen ipv via de Bunq app.
Verder Apple Pay![]()
Hier onrust, vanmiddag 15:00 iPhone XS Max 512 SG ophalen in Haarlem.
[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 11:53 ]
Op basis van wat beslis je dan? De X = Xs, alleen de Xs Max is nieuw en net zo groot als een Plus alleen meer schermNovadecasa schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:11:
Morgen Xando store bezoeken, ik hoop dat daar dan ook de Xs en de Max te bewonderen zijn. Dan daarna maar beslissen.
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
XS heeft nu ook 512GBJB schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:13:
[...]
Op basis van wat beslis je dan? De X = Xs, alleen de Xs Max is nieuw en net zo groot als een Plus alleen meer scherm
Verwijderd
Natuurlijk wel, als je daar staat met een 256 of een 512, dan is de keuze snel gemaakt toch
[ Voor 44% gewijzigd door aerofreak op 21-09-2018 11:18 ]
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Daar mag de mijne ook voor weg. Interesse in DMaerofreak schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:18:
Ik dacht ik zal eens op marktplaats kijken... XS Max 64 GB voor 1499![]()
Owja, je krijgt wel het bonnetje erbij..
Verwijderd
Jammer, dat de mijne vanmiddag komtDonstil schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:19:
[...]
Daar mag de mijne ook voor weg. Interesse in DM
Ik heb zelf de 256GB versie en mijn vrouw de 64GB versie. We hebben een 2TB Cloud abonnement met zo'n 190GB aan foto's. Op beide toestellen is nog meer dan zat ruimte over want de foto's nemen zelf maar een 25GB in beslag met de originelen gewoon op iCloud. Uiteraard wel een Mac met Photos waar alles in verschijnt waar ik ook de originelen bewaar op een externe hdd met backup, maar dit systeem werkt imo prima voor deze situatie.D-Ed schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:15:
Okay, serieus aan het twijfelen..!
Ik maak redelijk wat filmpjes en foto’s op mijn iPhone 7 en heb nu ongeveer de helft vol van 128GB (iCloud abonnement van 2TB).. De 256GB optie is mij wat te duur..
Zijn er hier mensen die nu toe komen met 64GB en veel foto’s uploaden naar iCloud? Heb unlimited data dus up/downloaden is geen probleem..
Door te kijken wat een goede opvolger is van mijn 6S en natuurlijk gevoel en beleving.JB schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:13:
[...]
Op basis van wat beslis je dan? De X = Xs, alleen de Xs Max is nieuw en net zo groot als een Plus alleen meer scherm
Ik was al om maar dit soort berichten bevestigen het nog maar eensankhie schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:26:
[...]
Ik heb zelf de 256GB versie en mijn vrouw de 64GB versie. We hebben een 2TB Cloud abonnement met zo'n 190GB aan foto's. Op beide toestellen is nog meer dan zat ruimte over want de foto's nemen zelf maar een 25GB in beslag met de originelen gewoon op iCloud. Uiteraard wel een Mac met Photos waar alles in verschijnt waar ik ook de originelen bewaar op een externe hdd met backup, maar dit systeem werkt imo prima voor deze situatie.
Verwijderd
Dat je je vrouw de 64GB geeft en zelf voor de 256GB gaatD-Ed schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:53:
[...]
Ik was al om maar dit soort berichten bevestigen het nog maar eens
Nee joh, dat doe ik mijn vrouw niet aan, ik geef haar mijn iPhone 7 met 128GB en moet het zelf doen met de Xs 64GBVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:57:
[...]
Dat je je vrouw de 64GB geeft en zelf voor de 256GB gaat![]()
[ Voor 42% gewijzigd door D-Ed op 21-09-2018 12:19 ]
Vrijdag snackdag!Canon_nl3 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:24:
Wat een vracht saus heb je gebruikt voor een hap!
Die van mij komt 'pas' over 1 week hoor ik net. Even geduld dus...
Jakkes bruin-brood-tostiD-Ed schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:18:
Lol, net een hap van mijn tosti (thuiswerkdagje natuurlijk)
En dan plots belt de PostNL man aan
[Afbeelding]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
kurryTylen schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:30:
[...]
Jakkes bruin-brood-tostiEn dan ook nog eens ketchup ipv kurry
Elk jaar een nieuwe iPhone kost al zat, moet uit de lengte of de breedte komen natuurlijkTylen schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:30:
[...]
Jakkes bruin-brood-tostiEn dan ook nog eens ketchup ipv kurry
Bleh appel op je tosti.D-Ed schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:18:
Lol, net een hap van mijn tosti (thuiswerkdagje natuurlijk)
En dan plots belt de PostNL man aan
[Afbeelding]
En niet diagonaal gesnedenTylen schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:30:
[...]
Jakkes bruin-brood-tostiEn dan ook nog eens ketchup ipv curry
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Haters everywhere but I don’t really care
TrueTone al aan/uit proberen te zetten?matthijst schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:39:
XS Max 256 nu 2 uur in gebruik.
Ik denk dat ik toch maar voor de XR ga.
Reden: als ik 'm naast m'n 8 Plus houd vind ik LCD fijner kijken dan OLED, qua kleuren. Resolutie van de XS/Plus is hoger dan de XR, maar XR is gelijk aan iPhone 8 en hoger dan iPad, dus dat zal wel goed komen (828p, geen 720p).
De 2e camera is leuk, maar 't beeldscherm gebruik je meer dan de camera
64GB, we letten hier wel op de kleintjespretraket schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:37:
[...]
Bleh appel op je tosti.
Hoeveel Gb heb je gehaald?
Ben nog erg aan het twijfelen. Als ik voor een Xs ga is 64 zo weinig ( voor mijn gevoel) maar 256 is weer zo veel..
[ Voor 12% gewijzigd door Fietsbel op 21-09-2018 12:59 ]
39
Sja, ik kom van een 128GB, meeste capaciteit ging op aan foto’s. Ik ga kijken of ik het met mijn 2TB iCloud abonnement ga redden.pretraket schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:54:
[...]
Ben nog erg aan het twijfelen. Als ik voor een Xs ga is 64 zo weinig ( voor mijn gevoel) maar 256 is weer zo veel..
Kwam zo uit de doos van UPS. Ik hang aan de lijn met Apple Support. Alternatief is dat ik 'm nakijk en dan gewoon gebruik. Maar neig er meer naar om 'm maar als DOA aan te melden.Impstoker schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:59:
Wauw, dat is echt niet leuk.
Ik zou dat niet accepteren, geen idee wat er mee gebeurd is...
Maar dan vervolgens mij 3 weken wachten op een nieuw exemplaarOllieMongollie schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:01:
[...]
Kwam zo uit de doos van UPS. Ik hang aan de lijn met Apple Support. Alternatief is dat ik 'm nakijk en dan gewoon gebruik. Maar neig er meer naar om 'm maar als DOA aan te melden.
[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 11:53 ]
heb je hem via apple gekocht of via een reseller ?OllieMongollie schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:01:
[...]
Kwam zo uit de doos van UPS. Ik hang aan de lijn met Apple Support. Alternatief is dat ik 'm nakijk en dan gewoon gebruik. Maar neig er meer naar om 'm maar als DOA aan te melden.
Terug sturen idd. Wat een afknapper zeg. Echt balen voor je.OllieMongollie schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:04:
Via Apple zelf. Hij gaat gewoon terug. Er zitten ook etensresten aan en smeervlekken van pindakaas of iets dergelijks. Smerig gewoon. Wat een teleurstelling dit.
OllieMongollie schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:04:
Via Apple zelf. Hij gaat gewoon terug. Er zitten ook etensresten aan en smeervlekken van pindakaas of iets dergelijks. Smerig gewoon. Wat een teleurstelling dit.
Zeker weten dat et geen tosti resten met ketchup is?OllieMongollie schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:04:
[ Voor 56% gewijzigd door JB op 21-09-2018 13:16 ]
Mijn boefje is liev!
Die foto is idd gisteren gemaaktroT- schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:08:
[...]
Zeker weten dat et geen tosti resten met ketchup is?![]()
Want dan kun je em gewoon gebruiken
@D-Ed
Is eerder je ervaring met degene die aflevert heeft niks met Apple te maken.OllieMongollie schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:15:
Nee. Het lijkt op pindakaas. Maar 't kan ook erger zijn natuurlijk. Voorlopig is mijn ervaring met de XS Max ondermaats
Hoe bevalt het formaat?matthijst schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:39:
XS Max 256 nu 2 uur in gebruik.
Ik denk dat ik toch maar voor de XR ga.
Reden: als ik 'm naast m'n 8 Plus houd vind ik LCD fijner kijken dan OLED, qua kleuren. Resolutie van de XS/Plus is hoger dan de XR, maar XR is gelijk aan iPhone 8 en hoger dan iPad, dus dat zal wel goed komen (828p, geen 720p).
De 2e camera is leuk, maar 't beeldscherm gebruik je meer dan de camera
Het is weer September 2025 :)
Formaat is mooi, zelfde als een plus eigenlijk.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
het is wel een Xs? Niet dat een slimme bezorger zelf zijn X heeft geruild voor een XsOllieMongollie schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:58:
Okay. Net m'n XS Max binnen. De doos van de iPhone zelfs was niet meer geseald en beschermfolie is verwijderd geweest. What to do?![]()
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door FNale op 21-09-2018 13:33 ]
Verwijderd
Ja, kan je zien aan lijnen van antenne.FNale schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:31:
[...]
het is wel een Xs? Niet dat een slimme bezorger zelf zijn X heeft geruild voor een Xs
Verwijderd
Als dat hem lukt, verdient hij die originele Xs Max wel.ankhie schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:33:
Een XS lijkt me nog wel te faken, maar een XS Max niet zo hoor met een vorige generatie X
Ik kom van een iPhone 7 128GB en zit nu met hetzelfde probleem. Er ligt hier een 64GB sealed naast me (voor het eerst sinds iPhone 4 dat ik nog eens een toestel in bezit heb op de release dag) maar ik neig naar de 256GB. Ondanks dat ik momenteel amper 30GB in gebruik heb krijg ik het gevoel alsof die 64GB zo vol gaat zitten..pretraket schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:54:
[...]
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
[ Voor 52% gewijzigd door FNale op 21-09-2018 13:36 ]
Beter te veel, als te weinig.bibi2205 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:35:
[...]
Ik kom van een iPhone 7 128GB en zit nu met hetzelfde probleem. Er ligt hier een 64GB sealed naast me (voor het eerst sinds iPhone 4 dat ik nog eens een toestel in bezit heb op de release dag) maar ik neig naar de 256GB. Ondanks dat ik momenteel amper 30GB in gebruik heb krijg ik het gevoel alsof die 64GB zo vol gaat zitten..
De 64GB staat op V&A, als ik er vanaf raak binnen een redelijke termijn dan ga ik alsnog voor de 256GB.
Fotonerd
Dit snap ik dan weer niet haha. Nieuwe telefoon, nieuwe lay-out toch? xDDonstil schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:39:
Nu snel mijn back-up terug zetten zodat alles weer hetzelfde is.
Steam ID = Ackerfiets
Nope, Ik heb al sinds de eerste iPhone bepaalde dingen op dezelfde plek (De mail app, klok, instellingen, telefoon, safari enz). Alleen de onderste twee rijen wisselen.Family Guy schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:40:
[...]
Dit snap ik dan weer niet haha. Nieuwe telefoon, nieuwe lay-out toch? xD
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 21-09-2018 13:44 ]
De buitendoos was ook netjes dicht getapet. Geen sporen van verwijderde tape of zo. Ik weet niet of ze in China al in die dozen gaan, of dat Synchreon in Waalwijk dat verpakt.FNale schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:31:
[...]
het is wel een Xs? Niet dat een slimme bezorger zelf zijn X heeft geruild voor een Xs
Edit Zie net dat je een max heb besteld.
En Apple maakt hem schoon, nieuw folietje erop en verkoopt hem als nieuwOllieMongollie schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:44:
Helaas. Ik mag 'm terugsturen naar Apple. Wanneer zij 'm hebben ontvangen, wordt er een nieuwe order geplaatst. Maar die order komt achteraan in de rij. Wat een bummer zeg.
Leuk idee dat apple logo voor die groep. Ook gelijk even ingesteldDonstil schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:41:
[...]
Nope, Ik heb al sinds de eerste iPhone bepaalde dingen op dezelfde plek (De mail app, klok, instellingen, telefoon, safari enz). Alleen de onderste twee rijen wisselen.
[Afbeelding]
Nog een keer bellen, irritant vriendelijk zijn, vragen om een supervisor en uitleggen dat je vaste klant bent en teleurgesteld bent en of een andere oplossing is.OllieMongollie schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:51:
Yes. Krassen op de zijkant. Weet ik veel wat er mee is gebeurd. Valt mij wel wat tegen van support. Ik heb eerder een DOA gehad bij een release, en daar had ik 1 dag later een vervangend toestel. Vooral dat je als teleurgestelde klant, waar je 't geld al van hebt, weer achteraan in de rij wordt geplaatst vind ik maar vreemd.
Misschien is deze van rapper Sjors geweest? Weet jij veelOllieMongollie schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:15:
Nee. Het lijkt op pindakaas. Maar 't kan ook erger zijn natuurlijk. Voorlopig is mijn ervaring met de XS Max ondermaats
Fotonerd
Dat had ik ook vorig jaar met de X maar dan aan de voorkant. Heb er niets over gezeurd bij Apple en toen ik net je bericht las heb ik even gevoeld en nu is het wegXilantof schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:55:
Hoe is bij jullie de afwerking? Als in: de "naad" tussen overgang glas en stalenband aan de achterkant?
Bij mij lijkt 1 kant perfect glad, de ander voelt zeer duidelijk aan ribbel.
Een iPhone moet acclimatiseren dus?Tylen schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:57:
[...]
Dat had ik ook vorig jaar met de X maar dan aan de voorkant. Heb er niets over gezeurd bij Apple en toen ik net je bericht las heb ik even gevoeld en nu is het weg
Fotonerd
Nouja dat ga ik niet zeggen
Ga vandaag nog even met de Xs spelen, wilde morgen even naar de Apple Store in Den Haag om een hoesje te score. Misschien dan gelijk even navragen wat zij vinden.Tylen schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:01:
[...]
Nouja dat ga ik niet zeggenHet is jou keuze om er wat mee te doen hahaha.
Fotonerd
Dat is wel een goed idee ja.Xilantof schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:09:
[...]
Ga vandaag nog even met de Xs spelen, wilde morgen even naar de Apple Store in Den Haag om een hoesje te score. Misschien dan gelijk even navragen wat zij vinden.
waarom niet gewoon in een winkel proberen? nu is er iemand anders die waarschijnlijk moet wachten....Jaymone schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:49:
Beide Xs'en zijn binnen!
Nu de komende tijd bekijken welke uiteindelijk weer de deur uit gaat. Laat de 5.8 nog even in zijn doos want die kennen we wel van de X
https://imgur.com/a/ZgY1JoX
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Probeer het liever een aantal dagen zoals ik het ook in de werkelijkheid gebruik en niet door het even in de winkel vast te houdenDennisjehz schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:09:
[...]
waarom niet gewoon in een winkel proberen? nu is er iemand anders die waarschijnlijk moet wachten....
Niet voor EU toch?SpoekGTi schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:13:
Hadden ze het vorig jaar niet voor elkaar dat de tekst op de achterkant helemaal weg was?
[ Voor 23% gewijzigd door Jaymone op 21-09-2018 14:14 ]
Verwijderd
Verplicht in de EU, de USA nietSpoekGTi schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:13:
Hadden ze het vorig jaar niet voor elkaar dat de tekst op de achterkant helemaal weg was?
Op mijn witte X staat het ook gewoon, valt alleen minder opSpoekGTi schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:13:
Had ik ook, op de plaatjes van Apple is hij wat "gouder" zeg maar, nu gaat het een beetje richting creme/caramel...Famous schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:11:
Hier inmiddels binnen..
Moet bekennen dat ik hem op de foto mooier vind ogen denk ik
[Afbeelding]
Dat, maar ook op mijn eigen foto.Jieve schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:14:
[...]
Had ik ook, op de plaatjes van Apple is hij wat "gouder" zeg maar, nu gaat het een beetje richting creme/caramel...
Maar vind hem wel mooier dan standaard wit / grijs.
Duidelijk, blijft alsnog de vraag bestaan waarom je dan niet gewoon de max versie alleen in de order gedaan hebt sinds je al aangeeft de XS van formaat al gewend bent...Jaymone schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:13:
[...]
Probeer het liever een aantal dagen zoals ik het ook in de werkelijkheid gebruik en niet door het even in de winkel vast te houden
[...]
Niet voor EU toch?
Ah vandaar dat jij er eentje aanbiedt voor €1800Dennisjehz schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:17:
[...
wij weten allebij waarom je ze tegelijk besteld, gemiste kansen voor andere mensen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq