Wootism schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:33:
[...]
Oei, van die service ben ik niet op de hoogte! Wel interessant.
Waar kan ik dit teruglezen? Kan alleen dingen vinden over een standaard retourbeleid
[...]
Yes, welkom!
Fijn dat je deel wil nemen Geert. Komt je cavia ook?
[...]
Wel grappig dat meerdere mensen meteen over kleding beginnen te zeveren

Gebruikte electronica met data opslag is voor retailers een doorn in het oog als ze dit via WKOA terugkrijgen.
Sluit mij in deze aan bij Wootism.
Lees hier regelmatig: "Vond de iPhone te groot, te klein, te zwaar" en overig geneuzel.
Zaken die je makkelijk van tevoren uit had kunnen zoeken in plaats van het toestel na 14 dagen gebruik, te retourneren.
WKOA 2014 zegt o.a.:
Zichttermijn is geen gebruiktermijn
De consument dient tijdens de bedenktijd voorzichtig met de toegezonden zaak om te gaan. Deze heeft het recht om het product te beoordelen of hij het wil houden, en te proberen zoals hij dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. Zolang de consument nog niet besloten heeft het product te houden, mag hij het niet gebruiken.
Wanneer de consument het product voor meer heeft gebruikt dan nodig is om te beoordelen of hij de zaak daadwerkelijk wil houden, is deze aansprakelijk voor de waardevermindering. De webwinkelier heeft dus recht op vergoeding wanneer de consument het product gebruikt retourneert.
[
Voor 29% gewijzigd door
PKHS op 21-09-2018 18:57
]