Het is weer bijna September 2026 :)
Mijne komt uit een verlenging wat al maanden stilzwijgend door gaat, groot verschil met bewust twee bestellen.Geert1976 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:19:
[...]
Ah vandaar dat jij er eentje aanbiedt voor €1800
Pot....ketel...
[ Voor 6% gewijzigd door vooviro op 21-09-2018 14:21 ]
Verwijt en zwart!!Geert1976 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:19:
[...]
Ah vandaar dat jij er eentje aanbiedt voor €1800
Pot....ketel...
Heb ik nu een iPhone gewonnen?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ja, je mag mijn XS Max komen halen waar ik dit nu op typFamous schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:20:
[...]
Verwijt en zwart!!
Heb ik nu een iPhone gewonnen?
Verwijderd
Voor wat soort mensen precies? Mensen als jij die de telefoon op V&A zetten en een extra premium erbovenop rekenen? nee dat is beter... Pot verwijt de ketel verhaal....Dennisjehz schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:17:
[...]
Duidelijk, blijft alsnog de vraag bestaan waarom je dan niet gewoon de max versie alleen in de order gedaan hebt sinds je al aangeeft de XS van formaat al gewend bent...
wij weten allebij waarom je ze tegelijk besteld, gemiste kansen voor andere mensen.
V&A aangeboden: Apple iPhone XS Max 512GB zwart/grijs *SEALED*
Hier gaan we niet meer op in.Dennisjehz schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:20:
[...]
Mijne komt uit een verlenging wat al maanden stilzwijgend door gaat, groot verschil met bewust twee bestellen.
Ga je nou serieus mijn pot en ketel jatten?WouterL schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:22:
[...]
Voor wat soort mensen precies? Mensen als jij die de telefoon op V&A zetten en een extra premium erbovenop rekenen? nee dat is beter... Pot verwijt de ketel verhaal....
Mijne komt uit een verlenging wat al maanden stilzwijgend door gaat.WouterL schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:22:
[...]
Voor wat soort mensen precies? Mensen als jij die de telefoon op V&A zetten en een extra premium erbovenop rekenen? nee dat is beter... Pot verwijt de ketel verhaal....
potverdorieGeert1976 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:23:
[...]
Ga je nou serieus mijn pot en ketel jatten?
Joh, kom net van de Aldi terug.RobPete89 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:25:
Iedereen moet lekker zelf weten wat ze met hun iPhone doen. Als mensen er in trappen er bij V&A meer voor willen betalen, prima. Het extra wachten voor andere mensen valt bij deze release wel mee lijkt me zo.
Wat blijkt, daar liggen ze ook gewoon te koop aangeboden.
Sindskort reseller?
Die hebben veel verschillende Apples ja.Geert1976 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:26:
[...]
Joh, kom net van de Aldi terug.
Wat blijkt, daar liggen ze ook gewoon te koop aangeboden.
Sindskort reseller?
Zeker geen spijt, koop elke het nieuw model!Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:22:
Eerlijke vraag, wie spijt van zijn (impulsieve) aankoop gezien de prijs/kwaliteit/vorige modellen ... ?
Voelt allemaal toch wel iets soepeler
Ik had hem vanochtend opgehaald in de winkel en daar gaf men aan dat alleen om 10:00 uur het even druk was en voor de rest wel meeviel.
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Pis-geelJieve schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:14:
[...]
Had ik ook, op de plaatjes van Apple is hij wat "gouder" zeg maar, nu gaat het een beetje richting creme/caramel...
Maar vind hem wel mooier dan standaard wit / grijs.
Mijn boefje is liev!
Eerste keer screenprotector bij Amac laten zetten, of in het verleden ook al? #dtvBlazeMuis schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:35:
Net even een screenprotector laten plakken bij de Amac, €34.95, zit er redelijk goed op zover ik heb kunnen zien, thuis maar even kijken of het er echt goed op zit.
Mazzelpik! Ik kreeg aMac Groningen aan de lijn, waar ze het nog steeds niet op voorraad hebben. Ook geen idee wanneer wel. "Bel maar in oktober!" Tot die tijd een screenprotector met bubbeltjes eronder. Toch een beetje jammer als je zo'n mooi toestel hebt.BlazeMuis schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:35:
Net even een screenprotector laten plakken bij de Amac, €34.95, zit er redelijk goed op zover ik heb kunnen zien, thuis maar even kijken of het er echt goed op zit.
Anyway, ik ben blij dat ik voor de Max ben gegaan. Het scherm is
Vraagje: tijdens de set up bij de eerste face ID scan merkte ik dat ie achteraan net onder de camera redelijk warm werd opeens. Normaal? Geen idee hoe de nieuwere generaties iPhone aanvoelen qua warmteontwikkeling...
Andere bevindingen: damn dat ding is een pak zwaarder dan m'n 5 en damn je ziet elke vingerafdruk 10seconden na je handen gewassen te hebben
[ Voor 29% gewijzigd door fuze op 21-09-2018 14:40 ]
Je kunt de CV ketel in de winter best een tweetal graden lager zetten. De iPhone X werd ook lekker warm tijdens de iOS12 update, dus niks geks. Zal aan het indexeren zijn etc.fuze schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:39:
Opgehaald! Xs Space Grey 64GB! Komende van een iPhone 5... damn.
Vraagje: tijdens de set up bij de eerste face ID scan merkte ik dat ie achteraan net onder de camera redelijk warm werd opeens. Normaal? Geen idee hoe de nieuwere generaties iPhone aanvoelen qua warmteontwikkeling...
Mijn boefje is liev!
Quality_Supreme schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:40:
Net de Xs binnen.
maar... ik vind hem mega zwaar!!! Vorige phone was iphone 7
Ja ik.Silversin schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:36:
Nog mensen met een X die de Max hebben aangeschaft? Hoe bevalt het grote scherm?
Hij is alleen nog niet binnen
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Dat gewicht is tegen de "bendgate".
Met dat glas achteraan is die ook robuuster.
Heb de X al een tijd in gebruik, ja die wordt soms wat warm maar niks fout.
Ik merk het vooral als ik na navigeren met Waze de telefoon in mijn zak steek en vergeet het scherm af te sluiten.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Eerste keer dat ik het heb laten doen.mr.JamesBond schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:37:
[...]
Eerste keer screenprotector bij Amac laten zetten, of in het verleden ook al? #dtv
PSN: TDBtje
[iPhone X] Cases en andere accessoiresTDB schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:47:
Ik zit te kijken naar een mous cover voor de xs, heeft iemand daar al ervaring mee of wellicht een ander merk als tip?
[iPhone XS & XS Max] bescherming / screenprotectors
[ Voor 11% gewijzigd door JB op 21-09-2018 14:49 ]
Mijn boefje is liev!
Via Aliexpress had ik ook een Qi lader besteld voor iets meer als een tientje vorige week die toevallig vandaag ook binnen is gekomen. Laden gaat er prima mee. Had ook vast een glaasje besteld en die heb ik er dit keer helemaal mooi op gekregen.
Kortom, succesvolle dag
Klopt, merkte ik ook meteen!Jaymone schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:55:
FaceID is wel merkbaar sneller. Til de iPhone op en veeg direct, zonder enigszins te wachten
QI lader van AliExpress...Mart33 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:54:
Xs is binnen. Upgrade vanaf de iPhone 7. Inderdaad zwaarder maar vind ik wel fijn. En dat scherm: Wow. Ben blij dat ik voor de Xs gegaan ben want dit scherm is echt de max die ik voor een telefoon wil hebben maar wel veel fijner als het kleinere scherm van de iPhone 7. Daarnaast een keer de zilvere genomen ipv de zwarte of space grey. Beetje meer bling.
Via Aliexpress had ik ook een Qi lader besteld voor iets meer als een tientje vorige week die toevallig vandaag ook binnen is gekomen. Laden gaat er prima mee. Had ook vast een glaasje besteld en die heb ik er dit keer helemaal mooi op gekregen.
Kortom, succesvolle dag
Hebbie ook een goeie inboedel/brandverzekering?
Trouwens, ik lees dat dezer dagen je geen specifieke dingen moet doen inzake first charge van je batterij en dergelijke?
[ Voor 54% gewijzigd door fuze op 21-09-2018 15:01 ]
Verwijderd
Telefoon van €1149,- en dan op een (brandgevaarlijke) lader van AlieEx beknibbelen.Mart33 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:54:
Kortom, succesvolle dag
Haha, nice. Die heb ik maar niet meer relevant omdat het van Aliexpress is want exact hetzelfde spul (model/merk) wordt in Nederland verkocht alleen dan met ++ EUR.Geert1976 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:56:
[...]
QI lader van AliExpress...
Hebbie ook een goeie inboedel/brandverzekering?
(zoals dubbel tap op de iphone 7)
lijkt erop dat we veel met 2 handjes moeten doen op de Xs
www.tri-state.nl
Hoe stel je dit in? Afbeelding staat niet tussen smileys bij toetsenbord.Tylen schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:51:
[...]
Leuk idee dat apple logo voor die groep. Ook gelijk even ingesteld
Apple | LEGO | Sony Playstation
Bereikbaarheid kun je in de Instellingen-app onder Toegankelijkheid instellen._Supreme schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:01:
Is het op de Xs nog mogelijk om tijdens het gebruik van een app alles naar beneden te halen om bij 'kruisje' of terug te kunnen?
Makkelijk, kopieer deze: en plak hem waar de tekst kan veranderen.BlackHmark schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:01:
[...]
Hoe stel je dit in? Afbeelding staat niet tussen smileys bij toetsenbord.
Ff copy paste doen BlackHmark schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:01:
[...]
Hoe stel je dit in? Afbeelding staat niet tussen smileys bij toetsenbord.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Je kan hem scherm gewoon naar beneden swipen bij de notch, dan komt het scherm omlaag._Supreme schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:01:
Is het op de Xs nog mogelijk om tijdens het gebruik van een app alles naar beneden te halen om bij 'kruisje' of terug te kunnen?
Ik denk dat hij 'reachability' bedoelt, niet je notification centre.Jieve schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:04:
[...]
Je kan hem scherm gewoon naar beneden swipen bij de notch, dan komt het scherm omlaag.
Voor reachability moet je volgens mij de doch naar beneden swipen
Verwijderd
Gaat niet goed passen. De camera van de Xs is groter.Vic83 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:28:
Iemand al ervaring met iPhone X-hoesjes op de XS? Passen deze?
Geprobeerd. Helaas. Het moest door de molen. Ik heb nu advanced replacement, maar dan nog achteraan in de rij. Valt mij echt een beetje tegen.Impstoker schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:52:
[...]
Nog een keer bellen, irritant vriendelijk zijn, vragen om een supervisor en uitleggen dat je vaste klant bent en teleurgesteld bent en of een andere oplossing is.
Vic83 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:28:
Iemand al ervaring met iPhone X-hoesjes op de XS? Passen deze?
Hoesje van xs om een x.
Dit had ik ook met mijn X. Hoesje omgeruild voor een andere en die paste wel.
Weet dus niet of de camera echt anders is, maar mijn X paste er in het eerste hoesje ook niet perfect in. In de omgeruilde past hij een stuk beter.
Ik heb de leather case van Apple.
[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 21-09-2018 15:35 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Camera is zeker wat anders. Het scheelt een centimeter ofzo, maar de camera van de XS steekt iets meer uit dan die van de X.JSchut schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:34:
[...]
Dit had ik ook met mijn X. Hoesje omgeruild voor een andere en die paste wel.
Weet dus niet of de camera echt anders is, maar mijn X paste er in het eerste hoesje ook niet perfect in.
Ik heb de leather case van Apple.
Verwijderd
Whatsapp doet er doorgaans maanden over. Maar nu wellicht sneller, aangezien bij de meeste gevallen enkel een nieuwe build nodig is.BlazeMuis schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:35:
Whatsapp doet nog een beetje raar met de Max.. Typen gaat niet helemaal lekker qua autocorrect (kan het woord waarin het wil veranderen niet zien). Hopelijk komen daar nog updates voor.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hoe ervaren jullie FaceID?
Een noemenswaardige verbetering tov de X?
Editje:BlazeMuis schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:35:
Screenprotector begint al in de hoeken los te raken, terwijl ik net een half uurtje met de telefoon aan het spelen ben. We zullen het zien of het nog goed komt of erger wordt.
Heb je de XS of XS Max?BlazeMuis schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:15:
[...]
Editje:
Screenprotector begint al in de hoeken los te raken, terwijl ik net een half uurtje met de telefoon aan het spelen ben. We zullen het zien of het nog goed komt of erger wordt.
Op mijn iPhone X zat de screenprotector van Belkin prima. Hij is wel een keer vervangen, omdat er veel krassen opzaten. Toen bleek het om een productiefout te gaan er kreeg ik gratis een nieuwe.
Ik heb de xs max nog maar enkele uren en eerlijk gezegd merk ik geen verschil in snelheid van FaceId tegenover de X. Maar dat zal mss nog veranderen na een tijdje gebruikt te hebben.Geert1976 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:13:
Voor de mensen die hiervoor de X hadden:
Hoe ervaren jullie FaceID?
Een noemenswaardige verbetering tov de X?
De snelheid op ios 12 tegenover de X is ook niet echt merkbaar, apps installeren niet sneller ofzo.
Apps open is hetzelfde. Mss als je echt de 2 telefoons naast elkaar legt dat de ene een halve sec sneller is.
Wat wel veel sneller is , is de nieuwe apple watch 4 tegenover series 2. Echt een verschil
Het gaat hier om de Max.Dennisweb schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:18:
[...]
Heb je de XS of XS Max?
Op mijn iPhone X zat de screenprotector van Belkin prima. Hij is wel een keer vervangen, omdat er veel krassen opzaten. Toen bleek het om een productiefout te gaan er kreeg ik gratis een nieuwe.
ThanksAzmodann schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:19:
[...]
Ik heb de xs max nog maar enkele uren en eerlijk gezegd merk ik geen verschil in snelheid van FaceId tegenover de X. Maar dat zal mss nog veranderen na een tijdje gebruikt te hebben.
De snelheid op ios 12 tegenover de X is ook niet echt merkbaar, apps installeren niet sneller ofzo.
Apps open is hetzelfde. Mss als je echt de 2 telefoons naast elkaar legt dat de ene een halve sec sneller is.
Zoals eerder gezegd Geert is er wel een snelheidsverschil. Door het verschil word je niet direct weggeblazen maar is wel merkbaar.
Ik lijk gewoon door het proces te komen maar weet niet of ik dan mogelijk problemen krijg met dekking.
Bij welke Amac heb je ‘m laten plakken dan? In Groningen tot oktober niet op voorraad.
En het oppakken aanzienlijk zwaarderDennisweb schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:31:
Ik vind het opstarten van de iPhone XS Max aanzienlijk sneller dan de iPhone X.
Maar snelheid en hoe smooth alles werkt, combinatie van A12 en IOS12, met daarnaast scherm..magnifiek!
[ Voor 17% gewijzigd door Jaymone op 21-09-2018 16:40 ]
Dekking wellicht niet zo zeer maar kun je betalen met niet USA CC en billing addressRemco V schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:32:
Weet niet of het hier al eerder is gevraagd, maar is het mogelijk om AppleCare+ af te sluiten via de Amerikaanse Apple website? Dit is namelijk aanzienlijk goedkoper.
Ik lijk gewoon door het proces te komen maar weet niet of ik dan mogelijk problemen krijg met dekking.
Sowieso lijkt Apple Care in US veel meer en beter geregeld te zijn. Coverage for 2 times accidental fall etc.
[ Voor 11% gewijzigd door JB op 21-09-2018 16:45 ]
Mijn boefje is liev!
Bij de Amac in Apeldoorn, hadden ze er nog voldoende op voorraad.Dennisweb schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:32:
[...]
Bij welke Amac heb je ‘m laten plakken dan? In Groningen tot oktober niet op voorraad.
Goeie vraag.... straks eens proberenJB schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:38:
[...]
Dekking wellicht niet zo zeer maar kun je betalen met niet USA CC en billing address
Sowieso lijkt Apple Care in US veel meer en beter geregeld te zijn. Coverage for 2 times accidental fall etc.
De zilveren xs Max heb ik gekozen en geen spijt!
Face-id werkt snel. Ook met inloggen op bv tweakers.net via safari.
Het toestel zelf voelt erg “premium” aan.
Eerste indruk geweldig toestel!
Nee. Waarom zou dat moeten? Gewoon gebruiken en weer opladen!RRCreations schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:56:
Onder de motto ‘domme vragen bestaand niet’: moet je nou de eerste keer volledig opladen?
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Weet iemand of het überhaupt mogelijk is om het zo terug te zetten dat alles echt weer exact tzelfde is? Dus incl alle app wachtwoorden? Misschien via iTunes backup ipv iCloud?
[ Voor 6% gewijzigd door ElayZ op 21-09-2018 17:41 ]
Ik weet niet of dat via iCloud kan, weet wel dat via iTunes een encrypted backup kan maken, na het terug zetten heb je wel de meeste wachtwoorden. Maar ook niet allemaal.ElayZ schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:41:
Net alles overgezet via iCloud en iPhones naast elkaar houden enzo (van 7 Plus naar Xs Max) maar ik moet echt voor iedere app opnieuw passwords ingeven... Ik dacht dat dit ook terug gezet werd. En vervelender nog, ik heb 2 apps Safenet MobilePass en Google Authenticator voor 2 factor authentificatie voor zakelijke toegang tot programma's enz. Ook die doen het niet en moet ik nieuwe tokens gaan regelen. Kost hoop tijd allemaal....
Weet iemand of het überhaupt mogelijk is om het zo terug te zetten dat alles echt weer exact tzelfde is? Dus incl alle app wachtwoorden? Misschien via iTunes backup ipv iCloud?
Ronduit asociaal...Jaymone schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:13:
[...]
Probeer het liever een aantal dagen zoals ik het ook in de werkelijkheid gebruik en niet door het even in de winkel vast te houden
Maargoed je hebt nu eenmaal dat recht dus dan moet je het ook misbruiken toch?
Hoezo, hij houdt er toch 1? 't is niet dat Apple geen geld aan je verdient.Wootism schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:45:
[...]
Ronduit asociaal...
Maargoed je hebt nu eenmaal dat recht dus dat moet je het ook misbruiken toch?
Ik doe hetzelfde, je wilt dat ding toch kunnen testen? Heb 'm wel alleen thuis gebruikt, voorzichtig.
Maar blij dat Apple die service biedt, want nu kan ie terug voor een XR.
Haters everywhere but I don’t really care
Asociaal omdat je een reseller opzadeld met een product met een flinke waardevermindering.matthijst schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:51:
[...]
Hoezo, hij houdt er toch 1? 't is niet dat Apple geen geld aan je verdient.
Ik doe hetzelfde, je wilt dat ding toch kunnen testen? Heb 'm wel alleen thuis gebruikt, voorzichtig.
Maar blij dat Apple die service biedt, want nu kan ie terug voor een XR.
Gewoon even de moeite nemen en het in de winkel uittesten zoals gelukkig de meerderheid wel doet.
Apple biedt zelf deze service om juist een barriere bij klanten weg te nemen zodat ze gerust op hun gemak kunnen testen/ervaren en op basis daarvan een gedegen besluit kunnen nemen of het product wat voor hun is. Of het product nou EUR 1,- of 1200,- kost, maakt in deze niet uit maar vind het toch wel noemenswaardig dat een klant helemaal zeker van zijn zaakje wilt zijn met de huidige prijzen. Ik vind het nogal wat om dit als asociaal en misbruik te bestempelenWootism schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:45:
[...]
Ronduit asociaal...
Maargoed je hebt nu eenmaal dat recht dus dan moet je het ook misbruiken toch?
Kan hier gewoon via "wijzig"BlazeMuis schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:06:
Ik kan maar niet vinden hoe je die bokeh slider gebruikt bij foto’s.. iemand enig idee?
Hier nu een paar uur in gebruik. Wat een heerlijke telefoon zeg!
Portretfoto maken en dan "wijzigen". Dan opent de slider.BlazeMuis schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:06:
Ik kan maar niet vinden hoe je die bokeh slider gebruikt bij foto’s.. iemand enig idee?
Je koopt nooit wat online ofzo?Wootism schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:56:
[...]
Asociaal omdat je een reseller opzadeld met een product met een flinke waardevermindering.
Gewoon even de moeite nemen en het in de winkel uittesten zoals gelukkig de meerderheid wel doet.
Schoenen stuur je niet terug als ze niet passen?
Of is het alleen asociaal omdat het om de heilige Apple gaat?.
edit: sorry had bij bovenstaande in moeten editen.
[ Voor 13% gewijzigd door matthijst op 21-09-2018 18:12 ]
Kan iemand alles in de winkel testen? Zelfs Apple zelf doet hier niet moeilijk over omdat ook Apple weet dat je een apparaat pas echt goed kan testen als je het in huis hebt.Wootism schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:56:
[...]
Asociaal omdat je een reseller opzadeld met een product met een flinke waardevermindering.
Als je kleding koopt in de winkel dan kun je het passen, zit het goed prima, zit het niet neem je het niet.
Een smartphone kun je toch niet goed genoeg testen in de winkel om te zien of het iets voor je is?
Zucht...
Welke heb je? Werkt echt super!Tricto schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:08:
[...]
Kan hier gewoon via "wijzig"
Hier nu een paar uur in gebruik. Wat een heerlijke telefoon zeg!
Ik gebruik zelf Authy, en die zet ze a.d.h.v. je telefoonnummer en een wachtwoord terug. Eventueel kun je ook via je oude apparaat toestemming geven dat je nieuwe apparaat de 2FA wachtwoorden mag tonen.ElayZ schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:41:
Net alles overgezet via iCloud en iPhones naast elkaar houden enzo (van 7 Plus naar Xs Max) maar ik moet echt voor iedere app opnieuw passwords ingeven... Ik dacht dat dit ook terug gezet werd. En vervelender nog, ik heb 2 apps Safenet MobilePass en Google Authenticator voor 2 factor authentificatie voor zakelijke toegang tot programma's enz. Ook die doen het niet en moet ik nieuwe tokens gaan regelen. Kost hoop tijd allemaal....
Zucht...
Gelukkig maar, als dat namelijk niet opnieuw zou moeten zou die beveiliging wel erg slecht zijn. De hele gedachte achter die tokens is dat ze aan een service en niet aan een account verbonden zijn. Dus: nieuw device, nieuwe tokens...ElayZ schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:41:
En vervelender nog, ik heb 2 apps Safenet MobilePass en Google Authenticator voor 2 factor authentificatie voor zakelijke toegang tot programma's enz. Ook die doen het niet en moet ik nieuwe tokens gaan regelen. Kost hoop tijd allemaal....
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Oei, van die service ben ik niet op de hoogte! Wel interessant.Jaymone schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:02:
[...]
Apple biedt zelf deze service om juist een barriere bij klanten weg te nemen zodat ze gerust op hun gemak kunnen testen/ervaren en op basis daarvan een gedegen besluit kunnen nemen of het product wat voor hun is. Of het product nou EUR 1,- of 1200,- kost, maakt in deze niet uit maar vind het toch wel noemenswaardig dat een klant helemaal zeker van zijn zaakje wilt zijn met de huidige prijzen. Ik vind het nogal wat om dit als asociaal en misbruik te bestempelen, sterker nog..moet er echt om lachen hoe je dit ziet.
Waar kan ik dit teruglezen? Kan alleen dingen vinden over een standaard retourbeleid
Yes, welkom!Geert1976 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:58:
cursus Moraalridders voor Beginners by @Wootism
Fijn dat je deel wil nemen Geert. Komt je cavia ook?
Wel grappig dat meerdere mensen meteen over kleding beginnen te zeverenmatthijst schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:10:
[...]
Je koopt nooit wat online ofzo?
Schoenen stuur je niet terug als ze niet passen?
Of is het alleen asociaal omdat het om de heilige Apple gaat?.![]()
edit: sorry had bij bovenstaande in moeten editen.
Gebruikte electronica met data opslag is voor retailers een doorn in het oog als ze dit via WKOA terugkrijgen.
[ Voor 33% gewijzigd door Wootism op 21-09-2018 18:37 ]
Apple wants you to be thrilled with your new purchase. However, if you need to return an item, we're here to help.Wootism schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:33:
[...]
Oei, van die service ben ik niet op de hoogte! Wel interessant.
Waar kan ik dit teruglezen? Kan alleen dingen vinden over een standaard retourbeleid
[...]
Yes, welkom!
Please ensure that the item you're returning is repackaged with all the cords, adapters and documentation that were included when you received it.
Ah, meneer probeert zich er nu uit te lullen, met een toevoeging over data opslag
Prima, gast
[ Voor 22% gewijzigd door matthijst op 21-09-2018 18:39 ]
Uhm, ik probeer iets te leren wat ik niet wist en blijkbaar heel normaal is.matthijst schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:37:
[...]
Ah, meneer probeert zich er nu uit te lullen, met een toevoeging over data opslag![]()
Prima, gast
En de toevoeging van data-opslag is blijkbaar noodzakelijk omdat hier voorbeelden van kleding bijgehaald worden.
Mijn sokken hebben zo ver ik weet geen flashopslag.
Je gequote text is tevens standaard WKOA. Ik mis nog steeds een voorbeeld van die Apple uitprobeer-service waar iemand het over had.
[ Voor 86% gewijzigd door Wootism op 21-09-2018 18:45 ]
Ik kan zijn reviews erg waarderen, geen fancy shit, geen gelul...zeggen waar het op slaat
YouTube: The Definitive iPhone XS Max Review
Er is geen service, dat is het gewoon: wkoa.Wootism schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:40:
Je gequote text is tevens standaard WKOA. Ik mis nog steeds een voorbeeld van die Apple uitprobeer-service waar iemand het over had.
https://lifehacker.com/if...dar-reminder-f-1829019521
Ja precies. Nou hebben we dat ook weer de wereld uit geholpen thanks!matthijst schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:48:
[...]
Er is geen service, dat is het gewoon: wkoa.
https://lifehacker.com/if...dar-reminder-f-1829019521
Dus nog steeds asociaal om zo de WKOA te misbruiken
We zullen nu weer ontopic gaan!
Maar vind het wel even belangrijk dat mensen hier niet gaan danken dat Apple een dienst faciliteert waarbij je thuis spulletjes kan uitproberen...
[ Voor 19% gewijzigd door Wootism op 21-09-2018 19:01 ]
Sluit mij in deze aan bij Wootism.Wootism schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:33:
[...]
Oei, van die service ben ik niet op de hoogte! Wel interessant.
[...]
Yes, welkom!
[...]
Wel grappig dat meerdere mensen meteen over kleding beginnen te zeveren
Gebruikte electronica met data opslag is voor retailers een doorn in het oog als ze dit via WKOA terugkrijgen.
Lees hier regelmatig: "Vond de iPhone te groot, te klein, te zwaar" en overig geneuzel.
Zaken die je makkelijk van tevoren uit had kunnen zoeken in plaats van het toestel na 14 dagen gebruik, te retourneren.
WKOA 2014 zegt o.a.:
Zichttermijn is geen gebruiktermijn
De consument dient tijdens de bedenktijd voorzichtig met de toegezonden zaak om te gaan. Deze heeft het recht om het product te beoordelen of hij het wil houden, en te proberen zoals hij dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. Zolang de consument nog niet besloten heeft het product te houden, mag hij het niet gebruiken.
Wanneer de consument het product voor meer heeft gebruikt dan nodig is om te beoordelen of hij de zaak daadwerkelijk wil houden, is deze aansprakelijk voor de waardevermindering. De webwinkelier heeft dus recht op vergoeding wanneer de consument het product gebruikt retourneert.
[ Voor 29% gewijzigd door PKHS op 21-09-2018 18:57 ]
Dat ie heel lief van jullie, maar Apple vindt het prima.PKHS schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:52:
[...]
Sluit mij in deze aan bij Wootism.
Lees hier regelmatig: "Vond de iPhone te groot, te klein, te zwaar" en overig geneuzel.
Zaken die je makkelijk van tevoren uit had kunnen zoeken in plaats van het toestel na 14 dagen gebruik, te retourneren.
WKOA 2014 zegt o.a.:
Zichttermijn is geen gebruiktermijn
De consument dient tijdens de bedenktijd voorzichtig met de toegezonden zaak om te gaan. Deze heeft het recht om het product te beoordelen of hij het wil houden, en te proberen zoals hij dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. Zolang de consument nog niet besloten heeft het product te houden, mag hij het niet gebruiken.
Net zoals een bedrijf als Coolblue het prima vindt.
Het is 2018 jongens, bijblijven.
Later deze week een wat uitgebreidere review
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6