[verwijderd]
[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 11:53 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 11:53 ]
Er is een verschil tussen iets prima vinden omdat ze het wettelijk verplicht zijn en prima vinden omdat ze zelf deze dienst aanbieden.matthijst schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:03:
[...]
Dat ie heel lief van jullie, maar Apple vindt het prima.
Net zoals een bedrijf als Coolblue het prima vindt.
Het is 2018 jongens, bijblijven.
Op de site van Coolblue:matthijst schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:03:
[...]
Verwijderd
True, ik voelde me ook wat schuldig toen ik mijn Watch S3 terug stuurde op maandag, maar mijn intentie was wel degelijk een weekend testen en houden of terug sturen.PKHS schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:16:
[...]
Op de site van Coolblue:
Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Bijvoorbeeld: haal een pan uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar ga er niet mee koken.
Is je product toch nét teveel gebruikt? Dan laten we je er niet mee zitten. Je ontvangt dan 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.
Denk jij werkelijk dat ze blij worden van een 2 weken gebruikte iPhone?
Die kunnen ze immers zeer waarschijnlijk niet meer als nieuw toestel verkopen.
Je kan het ook andersom vragen. Zou @matthijst blij worden van een iPhone die door iemand anders twee weken is uitgetest?PKHS schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:16:
[...]
Denk jij werkelijk dat ze blij worden van een 2 weken gebruikte iPhone?
Die kunnen ze immers zeer waarschijnlijk niet meer als nieuw toestel verkopen.
Dit prikkelt toch weer de moraalridder in mijVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:27:
[...]
Maar goed 2 weken is wel heel lang, maar wel zijn recht en correct of niet volgens ons, het kan.
[ Voor 36% gewijzigd door Wootism op 21-09-2018 19:31 ]
Die gaan als refurbished met korting de webshop in, gok ik.Wootism schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:28:
[...]
Je kan het ook andersom vragen. Zou @matthijst blij worden van een iPhone die door iemand anders twee weken is uitgetest?
[ Voor 11% gewijzigd door matthijst op 21-09-2018 19:35 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Je slaat echt compleet de plank mis. De winkelier heeft hier zelf ook baat bij, procentueel verkopen ze op deze manier meer. Nogmaals hiermee verlaag je de drempel voor een koper en dat is een slimme verkooptechniek waarbij beide partijen baat hebben. Zie CB bijv, zij verkopen het weer in een nieuwstaat dmv een korting en dan nog hebben ze winst, geweldig toch. Niet zo verder overdrijven lijkt mij en on-topic (proberen) te blijvenPKHS schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:52:
[...]
Sluit mij in deze aan bij Wootism.
Lees hier regelmatig: "Vond de iPhone te groot, te klein, te zwaar" en overig geneuzel.
Zaken die je makkelijk van tevoren uit had kunnen zoeken in plaats van het toestel na 14 dagen gebruik, te retourneren.
WKOA 2014 zegt o.a.:
Zichttermijn is geen gebruiktermijn
De consument dient tijdens de bedenktijd voorzichtig met de toegezonden zaak om te gaan. Deze heeft het recht om het product te beoordelen of hij het wil houden, en te proberen zoals hij dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. Zolang de consument nog niet besloten heeft het product te houden, mag hij het niet gebruiken.
Wanneer de consument het product voor meer heeft gebruikt dan nodig is om te beoordelen of hij de zaak daadwerkelijk wil houden, is deze aansprakelijk voor de waardevermindering. De webwinkelier heeft dus recht op vergoeding wanneer de consument het product gebruikt retourneert.
[ Voor 3% gewijzigd door Jaymone op 21-09-2018 19:32 ]
Het is weer September 2025 :)
Via I Cloud werken de bank apps ook niet meer je moet deze opnieuw verifiëren logisch want je toestel zend een nieuw imei nummer uit misschien dat dat ook geld voor wat jij noemt?ElayZ schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:41:
Weet iemand of het überhaupt mogelijk is om het zo terug te zetten dat alles echt weer exact tzelfde is? Dus incl alle app wachtwoorden? Misschien via iTunes backup ipv iCloud?
[ Voor 9% gewijzigd door Roos79 op 21-09-2018 19:33 ]
Ik begrijp het prima. Jij probeert alles wat Apple is recht te lullen.Wootism schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:15:
[...]
En nu weer ontopic aangezien je het toch nooit zal begrijpen
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
kijk! Dit zijn mooie upgrades: van 6S naar de XSFroggle schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:43:
Inmiddels ook weer helemaal ready en set met de nieuwe iPhone XS 256GB. Lekkere stap vooruit weer vanaf een 6S. Had wel een foutje gemaakt met het koppelen van m'n Apple Watch. Dacht, even loskoppelen op de 6S en weer koppelen op de XS, maar dat betekende dat ik dus alle instellingen van m'n AW kwijt was. Oeps! Wel weer lekker clean nu.
Eerste indruk van XS:
- Face ID geeft je echt het idee alsof je geen wachtwoord meer hoeft in te voeren (toch ook geen gekloot met duimen die niet reageren).
- Edge to edge scherm is een verademing
- Control Center is even zoeken/wennen
- Home button mis ik niet
- Snelheidsverschil merk ik niet meer zo
Verder is dit wel echt de maximale grootte die ik voor een iPhone wil hebben. Goede keuze dus dat ik niet voor de Max ben gegaan.
Kan niet wachten tot m’n XS er is! Heb nu nog een 6, dus het is wel weer tijd voor een upgradeGeert1976 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:45:
[...]
kijk! Dit zijn mooie upgrades: van 6S naar de XS![]()
![]()
Je bent een prettig persoon Matthijs! Volhouden jongenmatthijst schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:33:
[...]
Ik begrijp het prima. Jij probeert alles wat Apple is recht te lullen.
Maar goed, dat is al bekend dus ga maar on topic verder.
Voor de overige posters dus een tip: hij mag gratis binnen 14 dagen terug
Dank je!Wootism schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:48:
[...]
Je bent een prettig persoon Matthijs! Volhouden jongen
[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 21-09-2018 19:55 ]
haha van een iPhone 6 naar de XS. Jij gaat van Napoleon naar Elon MuskDj-sannieboy schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:48:
[...]
Kan niet wachten tot m’n XS er is! Heb nu nog een 6, dus het is wel weer tijd voor een upgrade
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 21-09-2018 20:03 ]
Zo doe ik het ook altijd. Alleen 2FA en bankenshizzle even opnieuw koppelen en gaan met de banaan!Geert1976 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:03:
Ik kan iedereen aanraden eerst een encrypted backup van je oude iPhone in iTunes te maken en dan vervolgens overzetten naar je nieuwe
iPhone XS.
Die neemt (vrijwel) álle wachtwoorden/logins mee.
Dit doet een iCloud backup niet
Mijn boefje is liev!
Heb iCloud backup teruggezet. 1 keer ingelogd met 1Password en elke app die ik opende vloog ik eigenlijk direct in omdat ie m'n kop al herkende.Geert1976 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:03:
Ik kan iedereen aanraden eerst een encrypted backup van je oude iPhone in iTunes te maken en dan vervolgens overzetten naar je nieuwe
iPhone XS.
Dit doet een iCloud backup niet en scheelt je dus weer een hoop typ werk
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Sinds iOS11 wel toch? Of heb ik het verkeerd onthouden?Geert1976 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:03:
iPhone XS.
Dit doet een iCloud backup niet en scheelt je dus weer een hoop typ werk
Ow, is dat zo? Geen idee eigenlijk.swv schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:07:
[...]
Sinds iOS11 wel toch? Of heb ik het verkeerd onthouden?
Gaat ie echt terug? Ik vind het ook een waanzinnig scherm hebben, enige minpunt is ergonomie, voornamelijk gewicht van het toestel i.c.m. breedte. Kortom, het is maar waar je op wilt inleveren..mprkooij schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:04:
iPhone Xs Max binnen. GE WEL DIG toestel! Maar hij gaat terug. Hij is zo groot, en redelijk zwaar.
Het is weer September 2025 :)
Met een slag om de arm hoor. Ik zal het zelf nog moeten ondervinden. Wat ik wel weet is dat health data over iCloud gaat sinds iOS11. Voorheen gebruikte ik daar dan verplicht een encrypted iTunes backup voor bij wisselen van toestel. Durf niet te zeggen hoe het zal gaan met 2FA apps enzo. 1Password sync ik niet over internet maar met mijn MacBook dus dat is bij mij geen issue en ik zou dan niet weten wat er nog overblijft?Geert1976 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:09:
[...]
Ow, is dat zo? Geen idee eigenlijk.
Ik dacht dat alleen via een encrypted backup kon
Ik heb 1x een Plus model gehad (6S) en ik vond het eigenlijk ook niet zo'n succes ondanks dat ik 1.95 lang ben met grote handen.. Ik vond het toen ergg fijn dat ik weer naar een normale 7 ging.. Veel makkelijker voor gebruik met 1 hand en niet zo'n baksteen in je broekzak..Jaymone schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:20:
[...]
Gaat ie echt terug? Ik vind het ook een waanzinnig scherm hebben, enige minpunt is ergonomie, voornamelijk gewicht van het toestel i.c.m. breedte. Kortom, het is maar waar je op wilt inleveren..
Jep. Aan de achterzijde (rechts)... Stuur mijne maandag terug.FrameWork. schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:34:
Vanochtend mijn Xs opgehaald maar aan de rechterzijkant van het toestel zit een “spleet” waar bijna mijn nagel in past. Voelt over een lengte van 5cm ook scherp aan, alsof het niet goed geslepen is. Linkerkant is wel gewoon glad. Wil niet de zeikerd uithangen maar ik houd mijn toestel met mijn rechterhand vast (vaak zonder hoesje) en om nou te zeggen dat het fijn aanvoelt.... Meer mensen die dit hebben?
Fotonerd
XS Spacegrijs 64 gb. Ik ben sinds de iPhone 4 niet meer zo onder de indruk geweest van een nieuwe telefoon. Kom trouwens vanaf een iPhone 7 128gb.
Ik vind de Xs Max geweldig! Alleen ik vind hem gewoon te zwaar. Het scherm kan ik wel aan wennen. Maar omdat die zo zwaar is, is het gewoon minder fijn. Uiteindelijk ga ik mij eraan ergeren en voor 1259 .....Jaymone schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:20:
[...]
Gaat ie echt terug? Ik vind het ook een waanzinnig scherm hebben, enige minpunt is ergonomie, voornamelijk gewicht van het toestel i.c.m. breedte. Kortom, het is maar waar je op wilt inleveren..
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Nee, die moet je ook even updaten naar 12.1.Serena schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:39:
Wat ik me net bedenk. Heb beta 12.1 op huidig toestel, de 7 Plus.
Volgende week krijg ik de Xs Max. Kan ik dan toch mijn backup terugzetten ondanks dat op het nieuwe toestel nog 12.0 staat?
je kunt de authenticator laten backuppen, althans dat doe ik met de microsoft authenticator. die backupped alles naar mijn MS profiel zodat ik dat niet steeds opnieuw hoef aan te vragenElayZ schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:41:
Net alles overgezet via iCloud en iPhones naast elkaar houden enzo (van 7 Plus naar Xs Max) maar ik moet echt voor iedere app opnieuw passwords ingeven... Ik dacht dat dit ook terug gezet werd. En vervelender nog, ik heb 2 apps Safenet MobilePass en Google Authenticator voor 2 factor authentificatie voor zakelijke toegang tot programma's enz. Ook die doen het niet en moet ik nieuwe tokens gaan regelen. Kost hoop tijd allemaal....
Weet iemand of het überhaupt mogelijk is om het zo terug te zetten dat alles echt weer exact tzelfde is? Dus incl alle app wachtwoorden? Misschien via iTunes backup ipv iCloud?
Ik zou het doen!
Waarom is het zo’n verschil als je al een 7 had? Naast de speakers is het toch niet zo’n grote stap?Tricto schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:37:
[...]
XS Spacegrijs 64 gb. Ik ben sinds de iPhone 4 niet meer zo onder de indruk geweest van een nieuwe telefoon. Kom trouwens vanaf een iPhone 7 128gb.
De grootste verassing na het veel bekijken van video's vind ik eigenlijk de speakers. WOW wat een mooi en diep geluid komt daar uit.
?Novadecasa schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 21:11:
[...]
Waarom is het zo’n verschil als je al een 7 had? Naast de speakers is het toch niet zo’n grote stap?
Ik heb dit ook maar had het niet gemerkt totdat jij het hier had vermeld. Rechter onderkant maar niet zo erg als die van jou.FrameWork. schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:34:
Vanochtend mijn Xs opgehaald maar aan de rechterzijkant van het toestel zit een “spleet” waar bijna mijn nagel in past. Voelt over een lengte van 5cm ook scherp aan, alsof het niet goed geslepen is. Linkerkant is wel gewoon glad. Wil niet de zeikerd uithangen maar ik houd mijn toestel met mijn rechterhand vast (vaak zonder hoesje) en om nou te zeggen dat het fijn aanvoelt.... Meer mensen die dit hebben?
[ Voor 10% gewijzigd door Ferry05 op 21-09-2018 22:02 ]
Ik ben nu een week van 8 Plus 64GB naar X 256GB gegaan. Qua formaat is dit voor mij echt perfect en zou op dit moment echt niet terug willen naar de Plus/Max modellen. Juist vanwege het formaat en toch volledig en grotere scherm maakt dit voor mij een bijna perfect toestel. Zelfde wilde ik voor de Xs gaan, maar om al meer dan 1000 te betalen voor alleen de 64GB versie....nee echt niet. Voorlopig genoeg aan mijn X die echt niet onder doet en met nog meer GB's voor zo'n 400 euro minder en nog nieuw ook.Mar.tin schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:13:
Paar uur in bezit van mijn Max.
Ben nog niet weggeblazen. Merk dat ik haast liever naar mijn X grijp qua formaat.
Mooie foto's, lekker vlot, ruim scherm.
Maar kramp in mijn handen van het vasthouden.
Maar eens een nachtje over slapen of die blijft
[ Voor 23% gewijzigd door Ferry05 op 21-09-2018 22:20 ]
hier ook...ik dacht dat het een defect was....Ferry05 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 21:58:
[...]
Ik heb dit ook maar had het niet gemerkt totdat jij het hier had vermeld. Rechter onderkant maar niet zo erg als die van jou.
Wat ik wel heb is dat als ik bel de tegenpartij mij niet goed hoort. Dit heb ik nu bij elke gesprek gehad. Het klinkt alsof de verbinding heel slecht is.
klikkerdeklik :+
[ Voor 7% gewijzigd door swv op 21-09-2018 22:24 ]
De inhoud van Google Authenticator kun je helaas , op de iPhone, niet backuppen. Daar ben ik vorig jaar , toen ik de X kreeg, de mist mee ingegaan. Backup teruggezet, oude telefoon gewist, en toen ontdekken dat GA leeg was. Oeps. Vandaag, toen ik mijn Xs Max kreeg dus alle sites langs , inloggen met GA (van de oude Phone), 2FA uitzetten , en weer aan, met de nieuwe Phone. Een aardig karweitje met +/- 20 items in de GA. Succes!ElayZ schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:41:
Net alles overgezet via iCloud en iPhones naast elkaar houden enzo (van 7 Plus naar Xs Max) maar ik moet echt voor iedere app opnieuw passwords ingeven... Ik dacht dat dit ook terug gezet werd. En vervelender nog, ik heb 2 apps Safenet MobilePass en Google Authenticator voor 2 factor authentificatie voor zakelijke toegang tot programma's enz. Ook die doen het niet en moet ik nieuwe tokens gaan regelen. Kost hoop tijd allemaal....
Dat betekent, stam + t .
Kan wel: https://www.brianckeegan....tication-to-a-new-iphone/Apache4u schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 23:11:
[...]
De inhoud van Google Authenticator kun je helaas , op de iPhone, niet backuppen. Daar ben ik vorig jaar , toen ik de X kreeg, de mist mee ingegaan. Backup teruggezet, oude telefoon gewist, en toen ontdekken dat GA leeg was. Oeps. Vandaag, toen ik mijn Xs Max kreeg dus alle sites langs , inloggen met GA (van de oude Phone), 2FA uitzetten , en weer aan, met de nieuwe Phone. Een aardig karweitje met +/- 20 items in de GA. Succes!
Ik kom er dus zojuist achter dat de Microsoft Authenticator (die gewoon hetzelfde doet) wél backupt! Ik hoefde niks in te stellen behalve 1 keer een restore doenApache4u schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 23:11:
[...]
De inhoud van Google Authenticator kun je helaas , op de iPhone, niet backuppen. Daar ben ik vorig jaar , toen ik de X kreeg, de mist mee ingegaan. Backup teruggezet, oude telefoon gewist, en toen ontdekken dat GA leeg was. Oeps. Vandaag, toen ik mijn Xs Max kreeg dus alle sites langs , inloggen met GA (van de oude Phone), 2FA uitzetten , en weer aan, met de nieuwe Phone. Een aardig karweitje met +/- 20 items in de GA. Succes!
4S?! Dat is een gigantische upgrade. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!mr.JamesBond schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 23:29:
Hallo allemaal!
Vanmiddag heb ik om 15:25 eindelijk de iPhone Xs Max ontvangen. Nu ben ik er eventjes mee bezig en ik moet bekennen dat ik het helemaal top vind, maar dat verbaast me ook niet met de upgrade van 4s naar dit geweldige toestel.
FaceID, I love it! Gaat ontzettend snel en zonder enige moeite heb ik mijn mobiel ontgrendeld!
Vooralsnog ben ik zeer tevreden!
Thanks! Dat komt wel goedDennisweb schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 23:37:
[...]
4S?! Dat is een gigantische upgrade. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!
Dude!! Meen je niet haha... hoe heb je dat volgehoudenmr.JamesBond schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 23:29:
Hallo allemaal!
Vanmiddag heb ik om 15:25 eindelijk de iPhone Xs Max ontvangen. Nu ben ik er eventjes mee bezig en ik moet bekennen dat ik het helemaal top vind, maar dat verbaast me ook niet met de upgrade van 4s naar dit geweldige toestel.
!
Als je dat artikel leest zie je dat het daar alleen gaat om de 2FA van je Google account. Niet van alle accounts waarvoor je GA gebruikt. Je kunt GA ook gebruiken voor allerlei andere sites, los van Google. En voor al die sites moet je in principe hetzelfde doen als in het door jou gelinkte artikel.
Dat betekent, stam + t .
Daarom kun je beter Authy gebruiken, gebruik die ook voor m’n andere 2FA accounts zoals Amazon etc. Die kun je wel backuppen.Apache4u schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 23:11:
[...]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Het werkt niet met spiegelglazen.Goodfellas schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 00:02:
Ahhhhh faceID werkt niet met mijn zonnebril
[ Voor 11% gewijzigd door Khayma op 22-09-2018 00:06 ]
Ik merk wel dat ik, omdat mijn 4S slechts 16GB dataopslag had, ik nu door de bomen het bos niet meer zie in de app store. Ik ga even goed kijken welke apps van toevoegende waarde zijn. Suggesties zijn welkom!Cardwizard schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 23:46:
[...]
Dude!! Meen je niet haha... hoe heb je dat volgehouden
Voor je 2FA kan ik Authy aanraden. Die kan je gewoon meenemen naar een ander toestel zonder dat je alle 2FA’s opnieuw in moet stellen.ElayZ schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:41:
[ Voor 3% gewijzigd door Fuwor op 22-09-2018 00:45 ]
Duur is het absoluut, maar goed als ik dan bedenk dat ik werkelijk alles met mijn iPhone doe en inmiddels zelfs geen iMac en MacBook meer heb dan vind ik het persoonlijk een stuk “verantwoorder” om er een keer een pak geld aan uit te gevenmr.JamesBond schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 00:27:
[...]
Ik merk wel dat ik, omdat mijn 4S slechts 16GB dataopslag had, ik nu door de bomen het bos niet meer zie in de app store. Ik ga even goed kijken welke apps van toevoegende waarde zijn. Suggesties zijn welkom!
Als ik het deze keer weer zo lang volhoud mag niemand klagen over de hoge prijs. Leuk om te weten, mijn iPhone Xs Max heeft meer gekost dan mijn MacBook Pro, terwijl ik bij mijn MacBook Pro ook nog eens Beats kreeg.
Dit is niet bedoeld om een prijsdiscussie te starten!
Ik zag gister een vergelijking tussen de MacBook Pro 2018 en iPhone Xs Max. Alle specs van de iPhone Xs Max op één punt na waren beter dan de MacBook Pro 2018Cardwizard schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 00:49:
[...]
Duur is het absoluut, maar goed als ik dan bedenk dat ik werkelijk alles met mijn iPhone doe en inmiddels zelfs geen iMac en MacBook meer heb dan vind ik het persoonlijk een stuk “verantwoorder” om er een keer een pak geld aan uit te geven
Ik heb een zwarte rayban met zwarte glazen, geen spiegel. Jammer wel of misschien een excuus voor een nieuweKhayma schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 00:05:
[...]
Het werkt niet met spiegelglazen.
Is er iemand die van de X naar de XS is gegaan?
[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 22-09-2018 11:55 ]
De microsoft variant gebruiken. Die kan het wel.Apache4u schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 23:11:
[...]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
[ Voor 3% gewijzigd door Roos79 op 22-09-2018 07:44 ]
Hoe kom je er bij dat ie brandgevaarlijk is? Die dure telefoon is qua components ook heel goedkoop en wordt in China gemaakt. Is ie daar mee brand gevaarlijk?Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:00:
[...]
Telefoon van €1149,- en dan op een (brandgevaarlijke) lader van AlieEx beknibbelen.
SpleetgateFrameWork. schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:34:
En CallgateFerry05 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 21:58:
[...]
Ik heb dit ook maar had het niet gemerkt totdat jij het hier had vermeld. Rechter onderkant maar niet zo erg als die van jou.
Wat ik wel heb is dat als ik bel de tegenpartij mij niet goed hoort. Dit heb ik nu bij elke gesprek gehad. Het klinkt alsof de verbinding heel slecht is.
[ Voor 29% gewijzigd door Dancing_Animal op 22-09-2018 08:21 ]
Een vergelijking tussen een mbp en een iphone is natuurlijk als appels en peren vergelijken. Nee, een mbp heeft geen simkaart ondersteuning, nee hij heeft geen faceid. Maar ik moet er niet aan denken om te moeten ontwikkelen op mn xs max met ‘maar’ 4gb werkgeheugen en een scherm van ‘maar’ 6.5 inch. Ik hoop dus dat je die vergelijking niet al te serieus neemtmr.JamesBond schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 00:58:
[...]
Ik zag gister een vergelijking tussen de MacBook Pro 2018 en iPhone Xs Max. Alle specs van de iPhone Xs Max op één punt na waren beter dan de MacBook Pro 2018
Hij bedoelt denk ik meer dat het bizar is dat er vergelijkbare specs in een telefoon zitten vergeleken met een laptopjdevries189 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 08:22:
[...]
Een vergelijking tussen een mbp en een iphone is natuurlijk als appels en peren vergelijken. Nee, een mbp heeft geen simkaart ondersteuning, nee hij heeft geen faceid. Maar ik moet er niet aan denken om te moeten ontwikkelen op mn xs max met ‘maar’ 4gb werkgeheugen en een scherm van ‘maar’ 6.5 inch. Ik hoop dus dat je die vergelijking niet al te serieus neemt
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Sinds wanneer kijken apple fanboys naar specs? Het gaat toch om de ervaring?BillSpaarbank schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 08:32:
[...]
Hij bedoelt denk ik meer dat het bizar is dat er vergelijkbare specs in een telefoon zitten vergeleken met een laptopNiet zozeer dat een iPhone een MacBook kan vervangen.
[ Voor 24% gewijzigd door EdvanAl op 22-09-2018 10:36 ]
[ Voor 6% gewijzigd door sjorremans op 22-09-2018 10:05 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
het 12 watt blokje is de beste en goedkoopste oplossing. ook kwa prijs/laadsnelheidsjorremans schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 10:05:
Merk wel dat het opladen een stuk langer duurt vergeleken met mijn iPhone 7![]()
Als ik haast had deed ik mijn 7 even in vliegtuigstand en dan ging het best rap. Nu met de Xs duurt dat ook lang
Toch maar even opzoek naar een quickchargeriemand suggesties naast de officiële van Apple zelf?
PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i
Oneens, deze van Choetech is goedkoper en sneller met laden (18W) komt uit meerdere testen als winnaar uit de busSupremeRick schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 10:11:
[...]
het 12 watt blokje is de beste en goedkoopste oplossing. ook kwa prijs/laadsnelheid
Inderdaad fris en fruitig, zelfs met een andere apple ID. Ik heb voor 256GB gekozen, lijkt me ook voldoende.Roos79 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 07:27:
@mr.JamesBond dan begin je dus fris en fruitig begonnen aangezien een back up kan je niet terug zetten toch?
Heb je gelijk de 512gb gekozen omdat je zei hij is kost meer als😁
Ik moest wel gniffelen @Cardwizard veel lol ermee zo!
Absoluut, MacBook Pro blijf ik voor andere dingen gebruiken dan mijn mobiel. Maar wel grappig om te weten.jdevries189 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 08:22:
[...]
Een vergelijking tussen een mbp en een iphone is natuurlijk als appels en peren vergelijken. Nee, een mbp heeft geen simkaart ondersteuning, nee hij heeft geen faceid. Maar ik moet er niet aan denken om te moeten ontwikkelen op mn xs max met ‘maar’ 4gb werkgeheugen en een scherm van ‘maar’ 6.5 inch. Ik hoop dus dat je die vergelijking niet al te serieus neemt
Zijn tijdelijke bestanden die iOS zelf opruimt. Wanneer je kijkt bij de verdeling van de opslag in iPhone-opslag dan is de donker- en lichtgrijze balk grofweg het resterende aantal GB dat je over hebt minus het aantal GB dat het systeem echt nodig heeft. 8GB is wel normaal. Heb ik ook. Dus dat wat er boven staat dat je X GB van de 64GB (of 256, 512GB) gebruikt hebt verkijkt een beetje. Die donkergrijze balk staat voor ‘Andere’ oftewel ‘Systeem’ opslag.joffrey19 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 10:28:
Helemaal happy met de max. Wel iets raars met die other systeem storage. Gister was dat 30gb en nu weer 8gb. Heb al wat zitten zoeken maar kan niet echt goede verklaring vinden. Heb bij eerste gebruik direct van oude iPhone over gekopieerd.
[ Voor 15% gewijzigd door swv op 22-09-2018 10:41 ]
w00t
Das wel raar..Hier werkt dat als een tiet...Als je probeert en je geeft daarna de code in en je doet dit een aantal keer...Pakt hij hem nog steeds niet dan? Hij zal dan "bij" moeten leren....Ik heb wel de X, dus niet de FaceID update....Steven030 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 10:51:
Zoals eerder bij andere mensen opgemerkt, FaceID werkt idd niet als ik een zonnebril opheb, zowel zwarte glazen als spiegelglazen. Verder superblij met mijn Xs, prima upgrade vanaf de 7
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
okee.. beste oplossing vanuit apple dan;)Cardwizard schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 10:26:
[...]
Oneens, deze van Choetech is goedkoper en sneller met laden (18W) komt uit meerdere testen als winnaar uit de bus
https://www.amazon.de/CHO...er-Nintendo/dp/B07DGWJ887
PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i
En je vrouw moet het doen met een afdankertjeD-Ed schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:59:
[...]
Nee joh, dat doe ik mijn vrouw niet aan, ik geef haar mijn iPhone 7 met 128GB en moet het zelf doen met de Xs 64GB
[ Voor 12% gewijzigd door Roos79 op 22-09-2018 11:29 ]
gaaf waar is die te krijgen ?Cardwizard schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 02:27:
Voor de mensen die de gold versie graag met zwarte achterkant willen, deze dBrand skin ziet er niet slecht uit volgens mij
[Afbeelding]
Verwijderd
Dat probleem heeft de gewone X ook. Iedereen klaagt dat ik slecht te verstaan ben. Daarom nu overstappen maar dan moet het wel opgelost zijnFerry05 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:16:
Jezus mijn geluidskwaliteit is echt waardeloos. Als ik spreek klinkt het alsof de verbinding heel slecht is. Hoop dat het met de software te maken heeft maar ben er bang voor.
Nope kan nietRuud0012 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 11:14:
Heeft misschien al eerder op forum gestaan, maar kan de max het homescreen roteren? Zoals bij de plus modellen. Ik kan het niet vinden.
Punt is dat bedrijven dit gewoon doorberekenen in de verkoopprijs. Dus zonder het misbruik van de WKOA was het product wellicht goedkoper geweest.matthijst schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:03:
[...]
Ik kan haar natuurlijk ook een Xs door de strot duwen maar als haar dat geen bal interesseert.. Wat maakt het dat uit? Ze komt van een SE en heeft behoefte aan een wat groter scherm..Roos79 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 11:07:
[...]
En je vrouw moet het doen met een afdankertje![]()
Ik lees dat hier zo vaak dat de vrouw het moet doen met minder en dat de man het nieuwste mag hebben.
Lekkere emancipatie![]()
Bij mij face id zonder bril en draag verder altijd een bril en hij herkend mij altijd echt geweldig.
Alleen wat mij zo verbaast waarom wisselt dat systeem opslag zoveel?
Op de 6s is dat heel erg aan wisselen en nu staat dat zelf op bijna 18gb wat gaat daar toch mis?
"Misbruik".twisterking schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 11:18:
[...]
Punt is dat bedrijven dit gewoon doorberekenen in de verkoopprijs. Dus zonder het misbruik van de WKOA was het product wellicht goedkoper geweest.
Bedankt.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq