Ik mis even waar je precies de gedane suggesties valideert en idealiter ook nog even een grote sample size aanhoud.Requiem19 schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 11:06:
[...]
Ik ben inderdaad wel heel benieuwd hoe hij jouw fietsgedrag zou analyseren. Maar vooral of er echt uitkomt wat jij denkt, of dat er nog wel iets meer diepgang in zit en er punten naar boven komen die je zelf nog niet voorzien had. En dat weet je alleen als je het een keer probeert lijkt me.
Niet per se op jou gericht, maar in deze discussie krijg ik wel sterke flashbacks naar 1998 ;-)
[YouTube: Mobiel bellen in 1998 door Frans Bromet]
Verder Nofi maar het is toch vrij bekend dat langere ritten in zone 2 en af en toe een uitschieter, liefst naar max heart rate een makkelijke en goede manier zijn om je conditie uit te bouwen? Super gestructureerd fietsen via een schema houden maar weinige vol, en de mensen die het vol houden, die zitten er al zo diep in dat ik me afvraag hoeveel dit toe gaat voegen. Vooropgesteld dat het überhaupt ook wat zinnigs oplevert in andere scenarios dan een pretty damn obvious one.
Neem aan overigens dat je de data op een CD-i opslaat met behulp van een blockchain? Niet elke innovatie wordt daadwerkelijk het magische duizenddingendoekje dat het ooit geacht wordt te zijn. Mensen afschilderen als lummels die het gewoon niet snappen omdat ze niet juichend roepen dat AI alles en iedereen gaat vervangen is nogal kinderachtig. Dat zegt niet dat AI geen plek heeft en geen potentie heeft enorme veranderingen te veroorzaken. Het zegt vooral dat juich verhalen voor een tool die goed in 'stating the obvious' is mogelijk niet de revolutionaire traingstool is die je het acht.
Bikemounts.nl op maat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.
SRAM AXS Derailleur kapot? Ook die Fixen we!