Soms weet je gewoon zeker dat wielrenners een kronkel in hun hoofd hebben.....
Aangezien mijn laatste buiten ritje alweer van 20 december was en dat voelt als een eeuwigheid geleden had ik een beetje ontwenningsverschijnselen

Je kent het wel dat je een wielrenner op een mooie fiets voorbij ziet rijden en dat je denkt "ik wil ooooook

"
Dat had ik gisteren dus, en vanmorgen weer toen ik met dochter buiten liep en ik had het niet eens heel erg koud, en het was droog dus waarom niet???
En dan ben je binnen geweest en moet je weer naar buiten want de leenfiets staat in de garage en toen had ik toch wel even spijt van mijn besluit om een klein rondje te doen.
Maar ik had gelukkig tips gelezen in dit topic dus paar kleine dingetjes aangepast, schoenen laat aan en zo lang mogelijk sloffen aan om de kou prikkel zo lang mogelijk uit te stellen en dat hielp redelijk. Alsnog met winterschoenen en Merino sokken ha een half uur koude tenen maar ging goed, was uiteindelijk ook zo weer over thuis

Uiteindelijk vertrokken met Shimano MW5's, merinowollen sokken, nanoflex beenstukken, nanoflex broek, B'twinn winterjas, Craft ultra extreme LS, craft ss shirt, nekwarmer en cap met oorwarmers. en dan hou je precies tussen je bril en petje een klein kiertje wat super koud aanvoelt

Owja en Gribgrab deep winter handschoenen, dus klamme handjes
Had 30km gepland en met een krappe 42km thuisgekomen want ging best lekker (qua temperatuur niet qua tempo) maar had niet genoeg drinken mee

Paar kleine stukjes die even eng waren omdat er een laagje ijs over het fietspad lag maar viel alles mee verder.
Nu even kijken of ik mezelf een complete Futurum winterset kan verantwoorden