Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride - Topic!!! Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:07
Mede-auteurs:
  • mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

mhr-zip

• ElGreco
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:54

ElGreco

Social Rides 2025

De Stichting en helpers presenteren met gepaste trots de SR Kalender voor 2025, alle informatie, startlocaties en routes zullen uiteindelijk te vinden zijn op de website van de Stichting

-- Update per 3-1-2025

Wat is er nieuw in 2025 ten opzichte van 2024?

1. "Onofficiële" SR's
Door de stichting georganiseerde SR's volgen een standaard regime. Maar naast deze ritten zijn er ook andere mogelijkheden om samen met andere Tweakers te rijden. Dit kan bijvoorbeeld zijn: door met meerdere mensen deel te nemen aan een door derden georganiseerde toertocht. Of iemand anders buiten de stichting neemt het initiatief om een rit te organiseren.
Dit betekend niet automatisch dat gemiddelde snelheden, "max" afstand van 100 km, starttijden, lunch stops of "samen uit - samen thuis" wijzigen. Maar wel dat dit kan afwijken van de andere SR's. Indien er meer info bekend is, zal dit in dit topic of op signal vermeld worden.

2. Inschrijven
Voorgaande jaren zat er een max op het aantal inschrijvingen. Dit hebben we voor alsnog losgelaten.
Indien groepen te groot worden, splitsen we ze in meerdere kleinere groepen.
Ongeveer 2 weken voor de betreffende SR zal er een formulier online komen in dit topic en in de Signal Berichten Service groep voor de inschrijving
Indien door derden georganiseerden Toertochten een eigen/betaalde inschrijving nodig hebben, ben je hier zelf verantwoordelijk voor.

Zet wel de data alvast in je agenda!

-- Einde Update

Wat kan je verwachten
Wat is een Social Ride?

Bij een Social Ride (SR) gaat het er absoluut niet om wie de snelste is of de mooiste fiets heeft. Maar juist om onze mede Tweakers te leren kennen en samen te fietsen in een mooie (onbekende) omgeving.
Dit doen we zowel met de racefiets op de weg of met de gravelbike als het terrein wat ruiger wordt. Dit staat altijd vermeld bij de rit!

Wat kan je verwachten / wat is ons streven waar een route altijd aan voldoet.

- Afstand circa 100 kilometer
- Gravel of weg*
- Maximale groepsgrootte van 16 deelnemers**
- Parkeerplaats om je auto kwijt te kunnen, als het lukt incl. horeca om substanties aan je lichaam toe te voegen of juist af te voeren
- Route, gemaakt door een local
- Is het je eerste groeprit? We nemen je op sleeptouw
- Iedereen is welkom en voelt zich welkom. Ongeacht geslacht, dik, dun, oud, jong etc
- Horeca onderweg, bij alle tochten stoppen we voor lunch (eigen kosten uiteraard)
- Horeca achteraf, bij genoeg animo eten we achteraf nog ergens een hapje. (eigen kosten uiteraard)
- Vastgestelde datum en tijdstip. Daar hoef je dus niet over te twijfelen/onderhandelen Alleen misschien thuis *O* .
- Toegang tot onze actieve Signal appgroep (HET Whatsapp alternatief voor nerds)

*We zijn niet vies om een stukje onverhard te rijden bij een wegrit, als in bijvoorbeeld een schelpenpaadje. De wegritten kunnen altijd gereden worden vanaf 23 mm banden. Maar til je je fiets al op bij het zien van een schelpenpad, dan hebben we je bij deze vooraf gewaarschuwd
**We hebben geëxperimenteerd met groter dan 16 deelnemers, maar dat was niet voor herhaling vatbaar. Als er voor een rit heel veel animo is, kunnen we overwegen om 2 groepen te vormen. Maar dat heeft impact op het parkeren, horeca etc. Hier moeten we per SR naar kijken

Veiligheid
Bij alle ritten is het verplicht dat je een helm draagt en we hebben graag dat je met een goed onderhouden fiets verschijnt :)

Om eenieder veilig te laten fietsen, hanteren we een maximale groepsgrootte van 16 personen* per rit zoals aangegeven. Dit heeft te maken met hoe veiligheid, en wat de horeca aan kan, 16 is inclusief wegkapitein(s). Tevens zien we graag dat je iets van een ICE bij je hebt. Vooraf zullen we nog even kort doornemen wat de signalen en kreten zijn die we gebruiken. Uiteraard volg je de aanwijzingen vooraf en tijdens de rit op. * Worden het meer dan 16 personen, dan splitsen we het in meerdere kleinere.

We doen eigenlijk niet aan minimale snelheden/vereisten voor een GOT ride, het is samen-uit, samen-thuis. Toch hoort dit ook thuis onder het kopje veiligheid.

Wat onze ervaring is dat redelijk wat deelnemers hun 1e groepsrit ervaring op doen bij een GOT ride. Dat is prima, in een groep rijden heeft voordelen! Alleen in je 1e ritje is het vaak moeilijk om al die voordelen ook daadwerkelijk te benutten.

Als je het niet gewend bent, dan zal je toch wat extra aan moeten zetten na een bocht en rijdt je vaak niet zo dicht op je voorgangers. Daarnaast als je erg moe bent en minder scherp wordt is het ook gevaarlijk voor de overige deelnemers.

Om voor iedereen die mee wil rijden (en nog nooit mee is geweest) toch een beetje in te schatten of jij (en wij) het leuk gaan vinden:

Kan je één van de onderstaande criteria afvinken, dan kan je prima mee. Onderstaande geldt voor de ritten uit dit topic, in Groningen zijn de socialrides wat sneller (deze worden niet meegenomen in dit topic).

- Je rijdt ritten van +/- 100 km
- Je hebt nog nooit een 100+'er achter de rug, maar 70/80 km met 25+ km/u gemiddeld draai je je hand niet voor om
- Bovenste haal je allebei niet, maar je bent wel echt gewend om vaak in een groepje te rijden

We gaan niet racen, dus het gaat niet om de laatste km. Twijfel je of je mee kan, stuur dan even een DM.

Social rides
5 April 2025; start 09:30
SR Midden Nederland (type rit: weg)

Verzamelen: 9:15

Een beetje zoals "Middel Earth" maar dan Utrecht e.o. Route gemaakt door het voltallige bestuur van De Stichting

Aanmeldingsformulier
https://forms.office.com/r/fpz47wvJ7G

Sluitingsdatum: 30 maart

Route: https://ridewithgps.com/r...sQPczWRaFcf7BPbXF6wrRhvJz (downloadbaar GPX komt later op de website van De Stichting)

Deelnemers 14/16
- @ElGreco
- @McMiGHtY
- @mhr-zip
- @klaaas
- @silencedead
- @ElPaco
- @dreameater
- @ydderf
- @rutgrrrr
- @VantageR
- @yeseh
- @DieAnder
- @f4stf0rw4rd
- @GWBoes

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
17 Mei, 2025; start 10:30
SR Breda

Verzameltijd: 10:15

Rematch voor de afgelaste versie van 2024

Aanmeldingsformulier
https://forms.office.com/r/pG2P31Jg9G

Sluitingsdatum: 13 mei

Route: https://nhsb.cc/sr/sr-brabant/

Deelnemers 10/16
- @ElGreco
- @nooberke
- @Reginas
- @VantageR
- @derx666
- @klaaas
- @avdongen
- @Prulleman
- @Maikie18
- @blb4

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
21 Juni, 2025; starttijd nog onbekend
SR Achterhoek: We zoeken de grenzen op

Verzameltijd: nog onbekend

Vanuit de Achterhoek ben je zo in't butenland, en daar he'd ze best lekker asfalt om overheen te soezen :)
Kortom, we gaan over de weg fietsen tijdens deze SR, misschien een klein stukje onverhard want je weet nooit. Aangezien dit zo ongeveer de langste dag is, zal deze SR een stukje langer zijn dan de standaard.

Kortom, veel daglicht, lekker fietsen en een bezoek aan een duitse Konditorei behoren allemaal tot de dag!

19 Juli, 2025; start 10:00
SR Drenthe

Verzameltijd: 9:45

Drenthe, urenlang dokkeren door mooie gebieden, maar pas op, er kan zo een flint oversteken

30 Augustus, 2025; start 10:00
SR Kroondomeinen

De Kroondomeinen, op een gravelfiets, wanneer de hei in bloei staat.
Meer hoef je niet te weten toch?

13 September, 2025; start 10:00
SR Noord Holland

Noord Holland, de bakermat van vele fijn rijdende wielsets is ook nu weer het decor van een schitterende route door ongekende doorsteekjes en vergezichten.

Onofficiële Social rides
Regina's Gravel Crusher * Marco's Mooiste

Deze twee ritten staan op de kalender maar worden niet vanuit De Stichting geregeld/georganiseerd. Hiervoor moet voor de eerste rit bij @Reginas en voor de tweede rit in Limburg bij @derx666 zijn.

26 Januari, 2025; start 10:00
Regina’s Gravel Crusher, meer info bij @Reginas

Samen uit - Samen thuis: Ja
Lunchstop: Ja
Gemiddelde snelheid: langzaamste bepaald
Inschrijving bij derden: nvt
Afstand: ca. 80 km gravel, indien te nat wordt het wat langer over asfalt
Start locatie: onbekend

Eindhoven gravel (eigen organisatie)
Bij overdreven veel regen en drassigheid worden er (stukken) geswitched van gravel naar weg.

21 Juni Longestday; start zelf bepalen
Uitdagende rit op de langste dag van het jaar.

Verzameltijd: onbekend
Samen uit - Samen thuis: ja natuurlijk
Lunchstop: ja natuurlijk
Gemiddelde snelheid: langzaamste bepaald
Inschrijving bij derden: nvt
Afstand: zolang als het maar uit je comfortzone is
Start locatie: bij jou in de buurt

Niks leuker dan zelf met een paar bekenden een rit te organiseren die buiten je comfortzone ligt. Op 21 juni is het de langste dag van het jaar. Of je deze rit nu rijdt op 21 juni, of desnoods een weekend er voor of er achter maakt natuurlijk niet uit.

Maak er wat moois van, en laat de foto's hier zien.
Inspiratie van vorige jaren:

GerbenBK in "Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21"
mhr-zip in "Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21"
Maarten_E in "Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21"
Drumatiko in "Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21"
Flipmo in "Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21"
(Staat jouw rit hier niet bij? Stuur mij dan een DM).

25 Mei Marco's Mooiste; start nog niet bekent
Limburg weg (toertocht)

Verzameltijd: onbekend
Samen uit - Samen thuis: onbekend
Lunchstop: onbekend
Gemiddelde snelheid: onbekend
Inschrijving bij derden: vereist https://www.limburgsmooiste.nl
Afstand: 220 km (andere afstanden ook mogelijk, maar dan niet samen te rijden).
Start locatie: onbekend

Marco's Mooiste, AKA Limburgs Mooiste. Marco nodigt je uit om met hem mee te fietsen, alle info (Waar parkeer ik m'n auto? Mag ik in alle bosjes urineren of zijn daar speciale bosjes voor? Kun je me ook thuisbrengen? Heb je een extra paar schoenen?) is bij Marco te halen

Hoe kan ik me inschrijven?
Ongeveer 2 weken voor de betreffende SR zal er een formulier online komen voor de inschrijving.
Indien door derden georganiseerden Toertochten een eigen/betaalde inschrijving nodig hebben, ben je hier zelf verantwoordelijk voor.

Vorige delen:
Het grote - 5 juni Tweakers Social Ride- Topic
Het grote Tweakers Social Ride- Topic
Het Grote - 2022 Tweakers Social Ride- Topic!
Het Grote - 2023 Tweakers Social Ride- Topic!!
Het Grote - 2024 Tweakers Social Ride- Topic!!

[ Voor 255% gewijzigd door McMiGHtY op 20-05-2025 20:44 ]

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Nu online
Herhaling van wat hier boven ook al staat, voor melden die selectief lezen O-)

-- Update per 3-1-2025

1. "Onofficiële" SR's
Door de stichting georganiseerde SR's volgen een standaard regime. Maar naast deze ritten zijn er ook andere mogelijkheden om samen met andere Tweakers te rijden. Dit kan bijvoorbeeld zijn: door met meerdere mensen deel te nemen aan een door derden georganiseerde toertocht. Of iemand anders buiten de stichting neemt het initiatief om een rit te organiseren.
Dit betekend niet automatisch dat gemiddelde snelheden, "max" afstand van 100 km, starttijden, lunch stops of "samen uit - samen thuis" wijzigen. Maar wel dat dit kan afwijken van de andere SR's. Indien er meer info bekend is, zal dit in dit topic of op signal vermeld worden.

2. Inschrijven
Voorgaande jaren zat er een max op het aantal inschrijvingen. Dit hebben we voor alsnog losgelaten.
Ongeveer 2 weken voor de betreffende SR zal er een formulier online komen in dit topic en in de Signal Berichten Service groep voor de inschrijving

-- Einde Update

[ Voor 98% gewijzigd door mhr-zip op 03-01-2025 17:59 ]

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:40

derx666

mecker ende blaet

Even hierop inhakend: 25mei is gewoon Limburgs Mooiste.
Aanmelden hiervoor op de website van Limburgs Mooiste: https://www.limburgsmooiste.nl/inschrijven/
Routes: https://www.limburgsmooiste.nl/toertochten-voor-racefiets/

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reginas
  • Registratie: Juni 2023
  • Nu online

Reginas

Queen of Core Stability

@derx666 Heb je al een route in gedachte? En gaan we de toertocht dan als groep fietsen met gezamenlijke lunch en/of nazit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Reginas schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:49:
@derx666 Heb je al een route in gedachte? En gaan we de toertocht dan als groep fietsen met gezamenlijke lunch en/of nazit?
Ik wilde zelf eigenlijk de 220km doen: https://www.limburgsmooiste.nl/routes/2025-oranje-220-km/
Verder ook niks gepland of zo. Ik heb ooit eens op de chat gevraagd of er meer mensen LM gingen rijden. Afgelopen jaar zelf de 150km alleen gereden, en dat ging wel, maar met meer is leuker natuurlijk.
De 150km is alleen niet meer zo'n uitdaging, dus ga voor de 220km dit jaar.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-06 23:30
Vwb Limburgs mooiste pak ik de gravelrit mee. Ik heb een bedrijfsfeest met overnachting van vrijdag op zaterdag op 10km van de start. Makkelijke keuze om dan toch even een rit van LM mee te pakken. In het verleden de mtb 110km een aantal keer gedaan, Sfeer is altijd top.

Voor de Social rides zet ik 5 april, 21 juni en 30 augustus alvast in de agenda :)

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:38
mhr-zip schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 11:16:
Herhaling van wat hier boven ook al staat, voor melden die selectief lezen O-)

-- Update per 3-1-2025

1. "Onofficiële" SR's

2. Inschrijven

-- Einde Update
Kan je bij de inschrijving zien wie er nog meer is ingeschreven? Als DDX komt dan durf ik niet :+

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Nu online
Mistraller schreef op maandag 6 januari 2025 @ 13:02:
[...]

Kan je bij de inschrijving zien wie er nog meer is ingeschreven? Als DDX komt dan durf ik niet :+
Als @DDX komt durf ik juist wel, weet ik zeker dat ik “thuis” gebracht word.

Het zijn altijd de onzekere haantjes die het verzieken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElGreco
@DDX is de beste fiets taxi ooit om in het wiel te zitten!
Ik zou hem bijna inhuren voor de 11stedentocht

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:07

Kluus

Gang is alles

mhr-zip schreef op maandag 6 januari 2025 @ 13:17:
[...]

Als @DDX komt durf ik juist wel, weet ik zeker dat ik “thuis” gebracht word.

Het zijn altijd de onzekere haantjes die het verzieken.
Gelukkig zijn die hier niet. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mistraller
Kluus schreef op maandag 6 januari 2025 @ 22:03:
[...]

Gelukkig zijn die hier niet. 8)
Ik zit nog in de revalidatiemodus he -O-

Goed ik zal zorgen dat ik bij de eerstvolgende deelname fit ben.
Afbeeldingslocatie: https://i.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExbXplN2V2amFtYjc5bzRiam45M2hndWcyMWtwcnc3aDV6NzhsZ2ZwaCZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/t1cAc8BKJ51HBiBfbO/giphy.gif

Maar ff gekheid op een stokje, ik vind het wel leuk om de deelnamelijstjes te zien; of zijn daar avg-achtige bezwaren tegen?

---------------

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElGreco
Mistraller schreef op maandag 6 januari 2025 @ 22:57:
[...]

Maar ff gekheid op een stokje, ik vind het wel leuk om de deelnamelijstjes te zien; of zijn daar avg-achtige bezwaren tegen?
Goed punt! Wij zullen de inschrijvingen in de openingspost blijven verwerken zoals we de voorgaande jaren ook deden.

Wil je ruim vooraf weten of een specifieke Tweaker van plan is om aan te sluiten bij een of meer ritten, kun je dat hier in het topic altijd vragen natuurlijk door diegene te vermelden in jouw bericht.

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Je mag mij bij allemaal behalve Drenthe erbij zetten. 19 juli komt me helaas niet goed uit.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:38
Zijn de GPXjes van vorige edities nog ergens te vinden?

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
Helaas gaat @Reginas Gravel Crusher niet door...

(Maar wellicht verderop in dit jaar een herkansing!)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• McMiGHtY
Als ik zo naar het weer kijk.. moet er misschien wel een Waterfiets SR komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo
  • Laatst online: 16:18

Flipmo

OMG !!

@McMiGHtY socialride achterhoek in Groenlo bij de Leemputten. Kan je prima waterfietsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
Hmmz..da's bij de Grolsch in de buurt toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rinslll
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:10
Ik was voor mijzelf een route aan het maken voor de langste dag en/of langste afstand toen ik erachter kwam dat op die dag de SR Achterhoek is.
Gaat iig die dag een route worden voor de race (voor de gravel kan er nog wel een keer een datum voor de liefhebbers komen).

Maarrrrrr gezien de langste dag, dacht ik misschien leuk om wat "unieks" te doen. Ik vroeg me dus af of er dan animo is om een SSR ipv SR te doen?
Optie zou kunnen zijn om vanuit de achterhoek naar bijv. Coesfeld (Dld) te fietsen om daar een rondje te gaan klimmen incl. kaffee mit kuchen en/of een lekkere currywurst 😄
Afhankelijk van de startplek zou de route dan rond de 200km zijn en om en nabij 1300hm.

Dus graag hoor ik wat de voorkeur heeft voor de mensen die wellicht de 21e juni een rondje wilden komen trappen 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY
IK STEM VOOR!

*Reminder: Geen puddingbroodje nemen bij de koffie voor de start

[ Voor 72% gewijzigd door McMiGHtY op 29-01-2025 21:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElGreco
Voor!

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avdongen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-06 11:23
Ja natürlich!

Q: Why do developers like Dark Mode? A: Because light attracts bugs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipmo
  • Laatst online: 16:18

Flipmo

OMG !!

McMiGHtY schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 16:38:
Hmmz..da's bij de Grolsch in de buurt toch?
Grolsch komt uit Groenlo, maar zit nu al 20 jaar in Boekelo / Usselo
dus een kleine 30km verderop nu :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerbenBK
  • Laatst online: 14:37
Flipmo schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 08:08:
[...]

Grolsch komt uit Groenlo, maar zit nu al 20 jaar in Boekelo / Usselo
dus een kleine 30km verderop nu :)
Voor een kilometervreter zoals @McMiGHtY in de buurt dus. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The__Dude
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 28-05 16:02
rinslll schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 20:28:
Ik was voor mijzelf een route aan het maken voor de langste dag en/of langste afstand toen ik erachter kwam dat op die dag de SR Achterhoek is.
Gaat iig die dag een route worden voor de race (voor de gravel kan er nog wel een keer een datum voor de liefhebbers komen).

Maarrrrrr gezien de langste dag, dacht ik misschien leuk om wat "unieks" te doen. Ik vroeg me dus af of er dan animo is om een SSR ipv SR te doen?
Optie zou kunnen zijn om vanuit de achterhoek naar bijv. Coesfeld (Dld) te fietsen om daar een rondje te gaan klimmen incl. kaffee mit kuchen en/of een lekkere currywurst 😄
Afhankelijk van de startplek zou de route dan rond de 200km zijn en om en nabij 1300hm.

Dus graag hoor ik wat de voorkeur heeft voor de mensen die wellicht de 21e juni een rondje wilden komen trappen 😊
Ik was voor mezelf nog een beetje aan het nadenken wat ik die dag wilde doen maar hier ben ik bij! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElGreco
The__Dude schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:23:
[...]

Ik was voor mezelf nog een beetje aan het nadenken wat ik die dag wilde doen maar hier ben ik bij! _/-\o_
Tip: ga niet met @The__Dude "even snel" terugfietsen naar de auto omdat je op tijd thuis moet zijn. Ik herhaal, doe dit niet.

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
Gewoon heel simpel...die dag niks anders op de planning zetten.. Daarmee voorkom je dat je bovenstaande tip negeert..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The__Dude
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 28-05 16:02
Ik heb de agenda die dag leeggehaald bij mijn betere helft en de auto de hele dag gereserveerd. Dus ik beloof dat ik ook na 200km nog gezellig ben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY
We hebben een taxi @ElGreco !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieAnder
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:23
ElGreco schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 08:27:
[...]

Tip: ga niet met @The__Dude "even snel" terugfietsen naar de auto omdat je op tijd thuis moet zijn. Ik herhaal, doe dit niet.
Geheel mee eens!
Na een kleine 200 km fietsen is het ontspannender om in je uppie tegen de wind in naar huis te beuken dan te proberen in @The__Dude z'n wiel uit de wind te zitten
Hoeveel kunnen daar in?

[ Voor 16% gewijzigd door DieAnder op 31-01-2025 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klaaas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:03
ElGreco schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 08:27:
[...]

Tss... wat is er met "what doesn't kill you makes you stronger" gebeurd? Of gewoon HTFU?

Hij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
  • Laatst online: 16:51
nadat in het algemeen wielrentopic uit kwam dat zuid-holland de nummer 1 fietslocatie is van tweakers. Waarom geen SR die start in bijvoorbeeld den haag/hoek van Holland :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
Er heeft zich voor die uithoek van NL nog geen vrijwille local gemeld die het aan durft om met De Stichting te overleggen over een datum, locatie e.d.

Maar laat het ons gerust weten, nemen we het mee naar ons Trainingskamp om het over te hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rinslll
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:10
dfbt schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 11:13:
nadat in het algemeen wielrentopic uit kwam dat zuid-holland de nummer 1 fietslocatie is van tweakers. Waarom geen SR die start in bijvoorbeeld den haag/hoek van Holland :)?
Omdat "die" mensen juist een keer ergens anders willen fietsen en waar kan dat beter dan in 't Oost'n des lands? 😉

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElGreco
rinslll schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 13:53:
[...]

Omdat "die" mensen juist een keer ergens anders willen fietsen en waar kan dat beter dan in 't Oost'n des lands? 😉
Precies! Alsof je in het buitenland bent, je verstaat er niemand!

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hencksch
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 09:30
In mijn lange leven heb ik geleerd door ondervinding dat het oostelijke deel van Nederland mooier is voor fietsers dan het westelijke deel. Dat is een smaakoordeel dat openstaat voor tegenspraak.
Waarover geen tegenspraak is toegestaan, is dat in oostelijk Nederland er meer onverharde zandwegen en -weggetjes zijn dan in het westen.
Oostelijk van de IJssel is het beste wat we te bieden hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klaaas
Het is zeker mooi ten oosten van de IJssel, maar de Veluwe schaar ik toch zeker ook onder het beste. Zeker als je van zandwegen houdt.

Hij wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-06 20:46
Eindelijk kan ik er een keer bijzijn tijdens de Noord Holland rit! Ideaal om dicht bij huis voor het eerst mee te kunnen doen!

Ik heb al sinds 2022? de Tweakers Social Ride outfit :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY
Binnenkort kom het inschrijfformulier online om je in te schrijven voor de 1ste SR dit jaar. Nog even de tijd om je fiets na te kijken, de ketting te smeren en de bandjes op te pompen. En vergeet niet je benen te scheren ! We willen er wel een beetje gesoigneerd bijfietsen natuurlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElGreco
McMiGHtY schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:48:
Binnenkort kom het inschrijfformulier online om je in te schrijven voor de 1ste SR dit jaar. Nog even de tijd om je fiets na te kijken, de ketting te smeren en de bandjes op te pompen. En vergeet niet je benen te scheren ! We willen er wel een beetje gesoigneerd bijfietsen natuurlijk
Je vergeet de paniektrainingen

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
Ik heb zelfs een heel trainingskamp gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:37
Een paniek trainingskamp dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
Nou...toen ik 4 dagen ervoor vol tegen de achterklep van m'n auto aanliep was er wel wat paniek idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hencksch
McMiGHtY schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:48:
Mijn toezichthouders (v/v) willen ook graag zo vroeg mogelijk een datum weten, zodat deze geblokkeerd kan worden in de groepsagenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElGreco
Hencksch schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:34:
[...]

Mijn toezichthouders (v/v) willen ook graag zo vroeg mogelijk een datum weten, zodat deze geblokkeerd kan worden in de groepsagenda.
Alle data staan in de openingspost.

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hencksch
ElGreco schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:56:
[...]

Alle data staan in de openingspost.
Ik leer graag iets bij. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY
Hencksch schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:34:
[...]

Je vrouw en je vriendin?

Ik ben hier een beetje stil van..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hencksch
Vrouw, dochter, kleindochter. Daar kun je ook stil van worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElGreco
Vrienden. De eerste SR van 2025 komt steeds dichterbij. De route is voorgereden en waar nodig aangepast. Horeca gecheckt. Goed weer besteld.

Jullie kunnen vanaf nu inschrijven.

First come, first serve. Max 16 plekken. Er is geen harde stop op het formulier, als je net na de 16e inschrijving er bij komt, wordt je op de reservebank geplaatst (wij zullen de aanmeldingen in de topic start bijwerken).

Lees de beschrijving in het formulier aandachtig door, daar staat nuttige informatie.

Let op: wij nemen contact op via GoT/Signal met nieuwe deelnemers, pas daarna is de inschrijving definitief.

Route: https://ridewithgps.com/r...sQPczWRaFcf7BPbXF6wrRhvJz (downloadbaar GPX komt later op de website van De Stichting)

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:10
Voornamelijk meelezer, maar heb me aangemeld voor de eerste editie van het jaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rutgrrrr
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:05
ElGreco schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 11:46:
Vrienden. De eerste SR van 2025 komt steeds dichterbij. De route is voorgereden en waar nodig aangepast. Horeca gecheckt. Goed weer besteld.

First come, first serve. Max 16 plekken. Er is geen harde stop op het formulier, als je net na de 16e inschrijving er bij komt, wordt je op de reservebank geplaatst (wij zullen de aanmeldingen in de topic start bijwerken).

Lees de beschrijving in het formulier aandachtig door, daar staat nuttige informatie.

Let op: wij nemen contact op via GoT/Signal met nieuwe deelnemers, pas daarna is de inschrijving definitief.

Leuke route d:)b . Veel van die wegen heb ik al vaak gereden, wonende aan de linkerkant van Utrecht. Aangemeld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:46
Inderdaad leuke route! Ik fiets voornamelijk solo, maar dit soort routes zijn altijd een handige inspiratiebron ;)
Ik zie wel dat er bij Woerden is gekozen om een klein stukje per handbediende pont over te steken, is dat bewust?
https://maps.app.goo.gl/WiZKD3ogLzR72bSW7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElGreco
niels132 schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 14:50:
Inderdaad leuke route! Ik fiets voornamelijk solo, maar dit soort routes zijn altijd een handige inspiratiebron ;)
Ik zie wel dat er bij Woerden is gekozen om een klein stukje per handbediende pont over te steken, is dat bewust?
https://maps.app.goo.gl/WiZKD3ogLzR72bSW7
Dat is inderdaad zeker bewust gekozen ;)

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
Waarom zou dat niet bewust zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hencksch
Zeurpunt: het lijkt erop dat veel opties om te gravelen ontbreken. Denk aan Lambertzkade, Demmerkade, Spoordijk Hlmmeerlijn.
Is het een tocht voor gravelaars of voor wegrenners?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
Kijk even in de openingspost...ik zie dat het een wegrit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:28
ElGreco schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 11:46:

Het bestuur heeft wederom een schitterende route gemaakt!

Helaas kan ik er niet bij zijn deze keer :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klaaas
McMiGHtY schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 15:29:
Waarom zou dat niet bewust zijn?
Jij hebt je diploma pontbediende gehaald toch? Mooi.

Hij wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY
Zeker niet! Maar ik kan wel reanimeren als je te hard die pont bediend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
Aangemeld! Ziet er uit als een mooie route. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:00

Spikey

Making the web accessible!

Dag allemaal!

Na een hiaat afgelopen jaar bij de aanvang van de winter het fietsen toch weer opgepakt. I know, timing enzo, en ik heb niet eens een tacx ofzo. Bedacht me spontaan een om te kijken of er ook actieve fietsers hier rondhangen, en natuurlijk zijn die er, hoe kan het ook anders.

Ik overweeg om 5 april aan te haken, al zal de afstand nog wel een dingetje zijn, vermoed ik. Anderzijds niet vies van een beetje een uitdaging. Ben overwegend een solo fietser, maar de afgelopen maanden regelmatig een SR gereden ook en dat is toch wel gezellig :)

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
Nog een paar plekkies! Wie maakt ons los

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerbenBK
McMiGHtY schreef op maandag 24 maart 2025 @ 06:14:
Nog een paar plekkies! Wie maakt ons los
Die dag helaas al staan om Veenendaal-Veenendaal te fietsen, maar ga me dit jaar zeker weer een keer mee!

Veel plezier op de pont!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:00

Spikey

Making the web accessible!

Na wat overleg besloten nog even over te slaan, gezien de afstand plus dat er niet echt een mogelijkheid is om eventueel af te snijden of whatever, later dit jaar zeker een keertje van de partij :)

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• McMiGHtY
Oi, de pagina van de Stichting is bijgewerkt:

https://nhsb.cc/sr/sr-midden-nederland/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElGreco
En de deelnemers via Signal op de hoogte gebracht. Mocht je iets missen, stuur even een berichtje.

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

@McMiGHtY Eigenlijk heb ik een rustweek volgende week na een hard blokje training, maar als ik niet teveel kopwerk ga doen het vast niet zo'n issue zijn 😉

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
derx666 schreef op zondag 30 maart 2025 @ 12:40:
@McMiGHtY Eigenlijk heb ik een rustweek volgende week na een hard blokje training, maar als ik niet teveel kopwerk ga doen het vast niet zo'n issue zijn 😉
Formuliertje invullen dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

McMiGHtY schreef op zondag 30 maart 2025 @ 14:09:
[...]

Formuliertje invullen dan maar?
Formuliertje is offline 😂

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieAnder
Oi, wat is de starttijd nou? Volgens de pagina van de Stichting 10:00, volgens de startpost 9:30. Ik weet wel al wat mijn voorkeur heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElGreco
DieAnder schreef op maandag 31 maart 2025 @ 02:01:
[...]

Oi, wat is de starttijd nou? Volgens de pagina van de Stichting 10:00, volgens de startpost 9:30. Ik weet wel al wat mijn voorkeur heeft.
9.30!

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElGreco
derx666 schreef op zondag 30 maart 2025 @ 23:54:
[...]

Formuliertje is offline 😂
Tja, je bent te laat jongen!

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
DieAnder schreef op maandag 31 maart 2025 @ 02:01:
[...]

Ik zie 9:30 staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

ElGreco schreef op maandag 31 maart 2025 @ 07:14:
[...]

Tja, je bent te laat jongen!
Volgens mij was het nog steeds 30 maart toen ik er op klikte ;)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElGreco
derx666 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 08:28:
[...]

Volgens mij was het nog steeds 30 maart toen ik er op klikte ;)
In welke tijdzone? 🤭

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• klaaas
Gewoon zwart meerijden @derx666 !

Hij wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

De limburgse natuurlijk ;)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerbenBK
Maar dan wel aan een aparte tafel lunchen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Nu online
GerbenBK schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:44:
[...]

Maar dan wel aan een aparte tafel lunchen!
Met zelf meegebrachte boterhammetjes. Anders krijgt @McMiGHtY ontwenningsverschijnselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdongen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-06 11:23
Misschien ga ik de route wel vanuit huis tegen de richting in fietsen, kunnen jullie 2x naar me zwaaien :-D

Q: Why do developers like Dark Mode? A: Because light attracts bugs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:45
maar goed dat ik nog even op dit topic klikte dan. wekker was al gezet :+

wordt wel weer vroeg opstaan hoor :O

Flickr - Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElGreco
avdongen schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:39:
Misschien ga ik de route wel vanuit huis tegen de richting in fietsen, kunnen jullie 2x naar me zwaaien :-D
Je kunt ook de route in de juiste richting fietsen en aan jouw kant van het rondje aanhaken als we voorbij zoeven.

Kun je aan dezelfde tafel als zwartrijder @derx666
zitten

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
mhr-zip schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:23:
[...]

Met zelf meegebrachte boterhammetjes. Anders krijgt @McMiGHtY ontwenningsverschijnselen.
Hoezo ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieAnder
ElGreco schreef op maandag 31 maart 2025 @ 16:18:
[...]
Je kunt ook de route in de juiste richting fietsen en aan jouw kant van het rondje aanhaken als we voorbij zoeven.
Ga ik ook doen hoor.
9:30 Bunnik haal ik niet. Althans, niet als ik ook social wil doen op deze ride.

[ Voor 9% gewijzigd door DieAnder op 31-03-2025 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikie18
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:47
Ik heb wel interesse om 17 mei mee te rijden

PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D, Atlantic Explorer V4 270L, WH-MDC09J + PAW-TD30C1E5-HI

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• McMiGHtY
Afgelopen zaterdag was het zo ver, de 1ste SR van het seizoen stond weer op de kalender. Nadat het overgrote gedeelte van deStichting zich afgemeld had stonden er uiteindelijk 12 renners aan de start.

Met het windje in de rug werd er goed tempo gemaakt en kwamen we uiteindelijk nummer 13 tegen. Door het windje in de rug waren we rond 12 uur bij de lunchplek waar blijkbaar ook een Hollandse Hit Fandag was, de muziekkeuze was op z'n minst "apart" te noemen.

Gelukkig waren de krokketten goed te hachelen en konden we met gevulde maagjes weer vertrekken.
Dat was ook wel het moment dat we wat wind tegen begonnen te krijgen en het voor sommigen nog wat vroeg in het seizoen bleek te zijn.

Niet getreurd, met over het algemeen gesloten peleton werd er doorgereden en waar nodig het tempo aangepast of van positie gewisseld.

Mooiste stukje van de route was wel het pontje, er blijken dus makkelijk 13 fietsen en 13 personen op te kunnen. Hier misten we wel de genoemde afvallers aangezien we dit ingepland hadden als extra rust momentje (dit word intern besproken, HR is ingelicht).

Na nog kilometers door mooie stukjes Nederland te hebben getrapt kwamen we weer aan bij de de Stayokay in Bunnik.

Het idee was om daar na het fietsen een hapje te eten, maar aankomenden rond 15:30 zou betekenen dat er wel heel vroeg gedineerd zou moeten worden. Er werd nog een drankje gedaan door de dorstigen en anderen gingen er vandoor.

Kortom, geslaagd dagje!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/096lKa0dwTFlG2XKD8VeMSYbFHE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TPx68kc6qkpGKPUItuI6w1TS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UB5ZqH6AD3HTGtgEnRgsRoSkh9g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iphSb54caUX1gi0xyDchzHlY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a2XNrqsDjKD5j-TXzTD6xeAPIbc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nYswMoz1PnngJ1KHr7Hvn5bf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iD86grUe5eE7bN9vnKuYI1DOlzA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4wTkvJnP2d68dZqKgwo92C6I.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aL5Omk7OIoo6eJ6LM8o6qq0lz6c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0pvj4l6nltHh7eKz810lrPvN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rXVAYP9ice75Lh1M8Qkh2SARsHE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AuqW3L0UynK9VlvG5zNA2Nrb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0U_A1lGViyh4zZGDd7DgyFjWn3k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yz4AUBnwAablraQirZzYOBnj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ee2Gy4ZaV9JFTBMdWS80eqITa18=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BppIQxysT7EIElo385eFbQlb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o3GhQwWYScptl4VfoUTcNtvYsP8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QIVcfgwSbCqAwy89IMHYg1ic.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1I2k3KDlgE4Bh9CP_CBhxuU6Gf4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYD9qSo2xZMmt5sppSTcgdBw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_w4LR1p0MV_gIcr5JbwBz5FJSQI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AHXC10lfHlSZqffabMBRLq4u.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NOW0UKejMGzHy-xAMOSFGcO7_zg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jUgSKpDsrydWxZde1XXhcovp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DTs3BxqowQomVGJ4pCvIOvsq1XI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LzQwNNHP7U1OfVS4N0f8R5lh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door McMiGHtY op 07-04-2025 07:54 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ElGreco
Hear hear!

Het inschrijfformulier voor het eerstvolgende SR is alweer geopend!

https://forms.office.com/r/pG2P31Jg9G

Start: 10.30

Meer info op het formulier

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:12
Ik ben er bij :P

Strava

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElGreco
Deelnemerslijst voor het aankomende SR is bijgewerkt met de aanmeldingen tot nu toe

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElGreco
Laatste kans om in te schrijven vandaag! Het wordt top weer as zaterdag!

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
ElGreco schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 09:03:
Laatste kans om in te schrijven vandaag! Het wordt top weer as zaterdag!
Ik ga het proberen, maar zit in een heftige discussie met mevrouw Mistraller...

---------------

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:37
Mistraller schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 09:54:
[...]

Ik ga het proberen, maar zit in een heftige discussie met mevrouw Mistraller...
Dan is het goed om even wat afstand te nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blb4
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:50
Is er nog een mogelijkheid de route iets aan te passen? Zodat Bladel, Goirle en Zundert ook ff meegepikt worden 8) ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XqXSlf1o6mrLLRPscozUcwaoldU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CXTTRfe4Tdkvz8RtLQorhzsB.png?f=fotoalbum_large

Panasonic J 7kW WP, boiler & HeishaMon, 6022 Wp PV, Enphase+ST GW, SOLAX SK-SU3000E 13kWh BESS, ITHO Qualityflow WTW, Elvi Smart Charging+ laadpunt, Kia EV6 84kWh EA MY25, gasloos '23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
blb4 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 10:57:
Is er nog een mogelijkheid de route iets aan te passen? Zodat Bladel, Goirle en Zundert ook ff meegepikt worden 8) ?

[Afbeelding]
dan krijg ik ruzie met de organisatie, strikte instructies om de route niet te lang te maken ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blb4
Prulleman schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:19:
[...]

dan krijg ik ruzie met de organisatie, strikte instructies om de route niet te lang te maken ;)
Hoe is die route van 130k van April rond Utrecht dan door de ballotage gekomen? :)

Panasonic J 7kW WP, boiler & HeishaMon, 6022 Wp PV, Enphase+ST GW, SOLAX SK-SU3000E 13kWh BESS, ITHO Qualityflow WTW, Elvi Smart Charging+ laadpunt, Kia EV6 84kWh EA MY25, gasloos '23

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Nu online
blb4 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:33:
[...]

Hoe is die route van 130k van April rond Utrecht dan door de ballotage gekomen? :)
Die route was van de slager die zijn eigen vlees keurde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElGreco
We hadden geen eigen ponton om het water wat in het rondje zat eerder over te steken.

Uitgangspunt is 100km ongeveer. Soms 110. Soms 115. We zijn ook een beetje afhankelijk van de omgeving en de mogelijkheden.

Maar los van de afstand. Het opnemen van dit soort wensen van deelnemers staat gelijk aan het openen van de doos van Pandora. En wordt het maken van een route te complex.

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blb4
Zitten soms mooie dingen in hoor, in die doos van Pandora 8) . Ik zal mij zaterdag netjes aan de voorgeschreven route houden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prulleman
blb4 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:41:
Zitten soms mooie dingen in hoor, in die doos van Pandora 8) . Ik zal mij zaterdag netjes aan de voorgeschreven route houden :)
kan natuurlijk altijd op een andere dag een aangepaste route rijden en kijken wie er mee gaat ;)

Strava

Pagina: 1 2 Laatste