We moesten beloven die wat sneller te fietsen zodat we alsnog binnen de tijd zouden finishen.blb4 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:33:
[...]
Hoe is die route van 130k van April rond Utrecht dan door de ballotage gekomen?
Hij wil.
We moesten beloven die wat sneller te fietsen zodat we alsnog binnen de tijd zouden finishen.blb4 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:33:
[...]
Hoe is die route van 130k van April rond Utrecht dan door de ballotage gekomen?
Hij wil.
Hierdoor werd dan wel weer het beloofde diner door de neus geboord; hadden we maar niet zo door moeten fietsenklaaas schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:54:
[...]
We moesten beloven die wat sneller te fietsen zodat we alsnog binnen de tijd zouden finishen.
Panasonic J 7kW WP, boiler & HeishaMon, 6022 Wp PV, Enphase+ST GW, SOLAX SK-SU3000E 13kWh BESS, ITHO Qualityflow WTW, Elvi Smart Charging+ laadpunt, Kia EV6 84kWh EA MY25, gasloos '23
Hier heb ik mijn best voor gedaanklaaas schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:54:
[...]
We moesten beloven die wat sneller te fietsen zodat we alsnog binnen de tijd zouden finishen.
Wat niet iedereen even goed kon waarderenblb4 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 14:00:
[...]
Hierdoor werd dan wel weer het beloofde diner door de neus geboord; hadden we maar niet zo door moeten fietsen.
[ Voor 24% gewijzigd door silencedead op 14-05-2025 14:21 ]
Hij wil.
Het is toegestaan om een door de stichting uitgeschreven route, naderhand aan te passen en nogmaals te rijden. De wegen blijven beschikbaar en er rust geen auteursrecht op de GPX.blb4 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:41:
Zitten soms mooie dingen in hoor, in die doos van Pandora. Ik zal mij zaterdag netjes aan de voorgeschreven route houden
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Sorry... Alles wind mee...ElGreco schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 14:58:
Ja sorry. Ik was er niet bij en @McMiGHtY kan zich, net als een jonge hond, slecht inhouden en/of inschatten hoe laat hoe ver hij is
McMiGHtY schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 16:41:
Onze advocaten nemen contact met je op...
Panasonic J 7kW WP, boiler & HeishaMon, 6022 Wp PV, Enphase+ST GW, SOLAX SK-SU3000E 13kWh BESS, ITHO Qualityflow WTW, Elvi Smart Charging+ laadpunt, Kia EV6 84kWh EA MY25, gasloos '23
Q: Why do developers like Dark Mode? A: Because light attracts bugs!
avdongen schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:15:
Ik moet afmelden voor komende zaterdag. Dat vind ik jammer, had er veel zin in. Ik wens jullie een mooie rit!
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Als ik schriftelijk vastleg om de komende 2 maanden 4x per week te koken en minstens 10 zaterdagen de boodschappen te doen (op straffe van verplichte verkoop van alle rijwielen bij niet nakomen), dan maak ik zaterdag nog een kans om je plek te mogen innemen.avdongen schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:15:
Ik moet afmelden voor komende zaterdag. Dat vind ik jammer, had er veel zin in. Ik wens jullie een mooie rit!
---------------
Prima deal👌🏻Mistraller schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 23:05:
[...]
Als ik schriftelijk vastleg om de komende 2 maanden 4x per week te koken en minstens 10 zaterdagen de boodschappen te doen (op straffe van verplichte verkoop van alle rijwielen bij niet nakomen), dan maak ik zaterdag nog een kans om je plek te mogen innemen.
Ik ben voor minder van partner veranderd.Mistraller schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 23:05:
[...]
Als ik schriftelijk vastleg om de komende 2 maanden 4x per week te koken en minstens 10 zaterdagen de boodschappen te doen (op straffe van verplichte verkoop van alle rijwielen bij niet nakomen), dan maak ik zaterdag nog een kans om je plek te mogen innemen.
---------------
Misschien ben ik te vroeg, maar vanaf waar is het vertrek?McMiGHtY schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 20:45:
Kleine update voor de SR Achterhoek toegevoegd in de startpost. Een paspoort..kan handig zijn
Meer informatie volgt deze week vanuit het bestuur maar vertrek is weer vanuit Broods in Zeddam.reshi schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 18:18:
[...]
Misschien ben ik te vroeg, maar vanaf waar is het vertrek?
Pssst.. Zeddam hoort niet bij de Achterhoek maar bij de Liemersrinslll schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:45:
[...]
Meer informatie volgt deze week vanuit het bestuur maar vertrek is weer vanuit Broods in Zeddam.
Balen, dan is de auto al geconfisqueerd en van Nijmegen naar Drenthe fietsen wordt een beetje veel heheheElGreco schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:26:
De volgende SR staat alweer om de hoek naar ons te lonken! De local legend heeft weer zijn best gedaan voor een mooi rondje stenenstapels. Aanmelding is geopend en sluit op woensdag 16 juli middernacht.
Deze SR is op de weg (hoop ik)
https://forms.office.com/r/EsTbNhvhrt
https://www.ns.nl/reispla...abledTransportModalities=crimby schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:55:
[...]
Balen, dan is de auto al geconfisqueerd en van Nijmegen naar Drenthe fietsen wordt een beetje veel hehehe
True alleen woon ik niet in Nijmegen zelf dus wordt allemaal ietwat omslachtig. Maar ga zeker een keer aansluiten, lijkt me leuk!
Als je nou een fiets bij je had kon je naar het station fietsen ....crimby schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 20:59:
[...]
True alleen woon ik niet in Nijmegen zelf dus wordt allemaal ietwat omslachtig. Maar ga zeker een keer aansluiten, lijkt me leuk!
Ja kan zeker, maar dat wordt dus allemaal erg omslachtig zo voor een 100k ritje. Een volgende keer!DieAnder schreef op zondag 13 juli 2025 @ 13:34:
[...]
Als je nou een fiets bij je had kon je naar het station fietsen ....
100k ritje levens veranderde experiencecrimby schreef op zondag 13 juli 2025 @ 13:40:
[...]
Ja kan zeker, maar dat wordt dus allemaal erg omslachtig zo voor een 100k ritje. Een volgende keer!
Stuur even een DM als je wilt!?Guido7619 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 11:10:
Hoe gaat dat me zo'n social ride? 19 juli Drenthe zou ik wel mee kunnen. Maar ik hou het (nog) geen 100km vol. Ik zie dat er op 60km een lunch staat gepland in Appelscha. Nou wil het toeval dat mijn moeder daar woont dus mooi moment om vanaf daar jullie tot ziens te wensen.
Laat ik mij door haar wel naar de start brengen.
Joehoe! Word mooi weer zaterdag!ElGreco schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:26:
De volgende SR staat alweer om de hoek naar ons te lonken! De local legend heeft weer zijn best gedaan voor een mooi rondje stenenstapels. Aanmelding is geopend en sluit op woensdag 16 juli middernacht.
Deze SR is op de weg (hoop ik)
https://forms.office.com/r/EsTbNhvhrt
[ Voor 13% gewijzigd door McMiGHtY op 14-07-2025 20:41 ]
Ik ben er bij tot (of tot en met) aan de lunchMcMiGHtY schreef op maandag 14 juli 2025 @ 20:41:
[...]
Joehoe! Word mooi weer zaterdag!
Nou klinkt Drenthe al heel snel "heel ver weg!" maar de start ligt aan de "goeie kant" voor de rest van Nederland. Komt allen!
Zijn de gravel rondjes ook ongeveer 100km?McMiGHtY schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:39:
Even een reminder!
30 augustus is er de SR Kroondomeinen.
Opgeven hiervoor kan voor deze keer middels een melding in het topic, zodat het voor onze local legend @klaaas overzichtelijk blijft!
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Hij wil.
Je hebt het nu al gedaan hé........Hencksch schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 11:49:
Kan ik hier een eigen rit pluggen?
Is er een topic op "het andere forum" voor deze rit? Je kunt ook de link naar de topic daar hier droppen, kan kan men zich daar of direct bij jou melden middels een pb.Hencksch schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 11:49:
Kan ik hier een eigen rit pluggen?
Deze organiseer ik op zaterdag 20 september van Fietscafé De Proloog in Amerongen. Het wordt een echte gravelrit, dus met onverharde wegen. Banden van 28mm zullen geschikt zijn. Er zijn ook deelnemers van het andere fietsforum.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq