We moesten beloven die wat sneller te fietsen zodat we alsnog binnen de tijd zouden finishen.blb4 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:33:
[...]
Hoe is die route van 130k van April rond Utrecht dan door de ballotage gekomen?
Hij wil.
We moesten beloven die wat sneller te fietsen zodat we alsnog binnen de tijd zouden finishen.blb4 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:33:
[...]
Hoe is die route van 130k van April rond Utrecht dan door de ballotage gekomen?
Hij wil.
Hierdoor werd dan wel weer het beloofde diner door de neus geboord; hadden we maar niet zo door moeten fietsenklaaas schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:54:
[...]
We moesten beloven die wat sneller te fietsen zodat we alsnog binnen de tijd zouden finishen.
Panasonic J 7kW WP, boiler & HeishaMon, 6022 Wp PV, Enphase+ST GW, SOLAX SK-SU3000E 13kWh BESS, ITHO Qualityflow WTW, Elvi Smart Charging+ laadpunt, Kia EV6 84kWh EA MY25, gasloos '23
Hier heb ik mijn best voor gedaanklaaas schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:54:
[...]
We moesten beloven die wat sneller te fietsen zodat we alsnog binnen de tijd zouden finishen.
Wat niet iedereen even goed kon waarderenblb4 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 14:00:
[...]
Hierdoor werd dan wel weer het beloofde diner door de neus geboord; hadden we maar niet zo door moeten fietsen.
[ Voor 24% gewijzigd door silencedead op 14-05-2025 14:21 ]
Hij wil.
Het is toegestaan om een door de stichting uitgeschreven route, naderhand aan te passen en nogmaals te rijden. De wegen blijven beschikbaar en er rust geen auteursrecht op de GPX.blb4 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:41:
Zitten soms mooie dingen in hoor, in die doos van Pandora. Ik zal mij zaterdag netjes aan de voorgeschreven route houden
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Sorry... Alles wind mee...ElGreco schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 14:58:
Ja sorry. Ik was er niet bij en @McMiGHtY kan zich, net als een jonge hond, slecht inhouden en/of inschatten hoe laat hoe ver hij is
McMiGHtY schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 16:41:
Onze advocaten nemen contact met je op...
Panasonic J 7kW WP, boiler & HeishaMon, 6022 Wp PV, Enphase+ST GW, SOLAX SK-SU3000E 13kWh BESS, ITHO Qualityflow WTW, Elvi Smart Charging+ laadpunt, Kia EV6 84kWh EA MY25, gasloos '23
Q: Why do developers like Dark Mode? A: Because light attracts bugs!
avdongen schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:15:
Ik moet afmelden voor komende zaterdag. Dat vind ik jammer, had er veel zin in. Ik wens jullie een mooie rit!
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Als ik schriftelijk vastleg om de komende 2 maanden 4x per week te koken en minstens 10 zaterdagen de boodschappen te doen (op straffe van verplichte verkoop van alle rijwielen bij niet nakomen), dan maak ik zaterdag nog een kans om je plek te mogen innemen.avdongen schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:15:
Ik moet afmelden voor komende zaterdag. Dat vind ik jammer, had er veel zin in. Ik wens jullie een mooie rit!
---------------
Prima deal👌🏻Mistraller schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 23:05:
[...]
Als ik schriftelijk vastleg om de komende 2 maanden 4x per week te koken en minstens 10 zaterdagen de boodschappen te doen (op straffe van verplichte verkoop van alle rijwielen bij niet nakomen), dan maak ik zaterdag nog een kans om je plek te mogen innemen.
Ik ben voor minder van partner veranderd.Mistraller schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 23:05:
[...]
Als ik schriftelijk vastleg om de komende 2 maanden 4x per week te koken en minstens 10 zaterdagen de boodschappen te doen (op straffe van verplichte verkoop van alle rijwielen bij niet nakomen), dan maak ik zaterdag nog een kans om je plek te mogen innemen.
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
---------------
Misschien ben ik te vroeg, maar vanaf waar is het vertrek?McMiGHtY schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 20:45:
Kleine update voor de SR Achterhoek toegevoegd in de startpost. Een paspoort..kan handig zijn
Meer informatie volgt deze week vanuit het bestuur maar vertrek is weer vanuit Broods in Zeddam.reshi schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 18:18:
[...]
Misschien ben ik te vroeg, maar vanaf waar is het vertrek?
Pssst.. Zeddam hoort niet bij de Achterhoek maar bij de Liemersrinslll schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:45:
[...]
Meer informatie volgt deze week vanuit het bestuur maar vertrek is weer vanuit Broods in Zeddam.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq