Vandaag 2 flinke buien en tussendoor regelmatig miezerregen hier op Texel.DDX schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:04:
Nou dat viel wel weer mee met de regen, oftewel volgende keer gewoon niet teveel naar buienradar luisteren
Vandaag dus maar gewandeld en geregeld met regenjas aangelopen en met wandelen weinig last v.d regen gehad maar fietsen was niet lekker geweest.
Plaatje van vandaag:
:strip_exif()/f/image/kFcLSylcAYOJeDtnW4MQZwVz.jpg?f=fotoalbum_large)
Maarrr......gister rond de middag al op Texel aangekomen want airbnb was al geboekt ivm de SR van vandaag die niet doorging 😅
Met gravelbike ipv racer om ook wat onverhard mee te kunnen pakken.
Gezien gisteren droog weer voorspeld was, toen een deel v.d SR Texel route gefietst (laatste lusje niet ivm regen). Heerlijk weer en prachtige luchten. Wel een bries"je" trouwens 😅
Mooie route die zeker de moeite waard is om te fietsen, soortgelijke route zag ik v.d week ook in de fietssport mail staan.
Heel divers, afwisselend en verrassend verschillende landschappen en soorten natuur.
:strip_exif()/f/image/PuJ97Qt1bv3lEebXK1aW0FV6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OYUPxAP7o3r2dOltHqNa45kW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4a9u0E70qaFUEZP2w2jxnETf.jpg?f=fotoalbum_large)
Bekijk mijn fietsrit op Strava: https://strava.app.link/inu7gZNzDWb
[ Voor 7% gewijzigd door rinslll op 13-09-2025 22:35 ]
We gaan hem in de herhaling gooien volgend seizoen.
Zeker niet, aankomende zaterdag lijkt het wel lekker weer te worden, maar dan kan ik niet.. Zie ik je nog @DDX ?
.
[ Voor 96% gewijzigd door McMiGHtY op 15-09-2025 20:42 ]
Zeker, nog even last minute ingeschreven gisteren 
Dacht er eerst over om ritje van Bram te doen maar werkzaamheden spoorwegen en niet vandaag vrij werd een dingetje. (en overnachting regelen in Limburg is ook altijd wel dingetje, loopt in de papieren)
Dacht er eerst over om ritje van Bram te doen maar werkzaamheden spoorwegen en niet vandaag vrij werd een dingetje. (en overnachting regelen in Limburg is ook altijd wel dingetje, loopt in de papieren)
Was een leuke route, de eerste pont-baas keek z'n ogen uit met zoveel fietsers.. (toen was jij al over denk ik)
Pontje 1 was ook wel grappig, ik zag hem al liggen dus nog iets harder doorgefiets, bleef die nog 15 minuten wachten ofzo dus idd vrij vol met fietsers.
Pontje 3 was wel mooi, we stonden met 30 man (en paar vrouwen) en pont baas vroeg of er nog meer mensen kwamen.
En route kwam weer over wegen die je normaal niet neemt, aantal mensen natuurlijk mopperen dat het handiger kan.
Maargoed dat is deels de charme van een brm.
Maar soms idd leuk door een winkelstraat wat niet al te handig is op een zaterdag.
Pontje 3 was wel mooi, we stonden met 30 man (en paar vrouwen) en pont baas vroeg of er nog meer mensen kwamen.
En route kwam weer over wegen die je normaal niet neemt, aantal mensen natuurlijk mopperen dat het handiger kan.
Maargoed dat is deels de charme van een brm.
Maar soms idd leuk door een winkelstraat wat niet al te handig is op een zaterdag.
Ondertussen zijn er plannen voor een aantal weg SR's volgend seizoen, een paar "illigale greffel sr's "en een easy-going gravel sr met tips&tricks van @wisselwerking , we keep you posted