Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 683 684 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:43
jorrefunk schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 09:33:
Een forum is toch meer om raad te vragen en advies te geven, me dunkt.
Gij ziet dat toch niet juist, het is vooral een broedplaats om vast te stellen waarover wel en waarover niet gesproken mag worden >:).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:12
Het een sluit het ander niet uit. En bovendien kun je ook op de "blogpost" reageren met ongevraagd advies. Je zou bijvoorbeeld kunnen adviseren om de spiegel er af te halen aangezien dat gewicht bespaard wat bij een klim wel wenselijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:48
Het moet niet zijn dat alle posts hier in Linda/Libelle stijl geschreven worden, of starten met 'Lieve Goedele...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Prulleman schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 08:19:
@La1974 de blog style posts hier zijn vaak wel het meest geliket. Dus beetje flauw inderdaad om er nu een punt van te maken
Imo is er niks mis mee met zulke posts, met mate. Als in, er moet wat nieuws te delen zijn. Ben je ergens (voor jou iig) bijzonders geweest, voor het eerst meer dan 100km gefietst, je begonnen bent met interval training, whatever. Maar als iedereen elke tocht die gereden wordt hier gaat delen, dan hebben we een extra topic nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrefunk
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:31

jorrefunk

Life is Music, Music is Life

Ik herhaal mijn eigen, maar het wordt hier inderdaad een boeltje (door sommigen).
Jammer want op het fiets.nl forum is het ook al niet meer leuk (door sommigen).

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• pier87
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:06
Man man man, waar gaat het nu weer over? Laat mensen lekker posten wat ze willen posten, als dat lange verhaal je niet aanstaat dan stop je toch na 3 zinnen met lezen en ga je lekker door... met de volgende post over zadeltasjes, wel of niet tubeless of ventieldopjes wel of niet.... maar net waar je wel interesse in hebt.

beetje leven en laten leven zou ik zeggen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Requiem19
pier87 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 09:42:
Man man man, waar gaat het nu weer over? Laat mensen lekker posten wat ze willen posten, als dat lange verhaal je niet aanstaat dan stop je toch na 3 zinnen met lezen en ga je lekker door... met de volgende post over zadeltasjes, wel of niet tubeless of ventieldopjes wel of niet.... maar net waar je wel interesse in hebt.

beetje leven en laten leven zou ik zeggen
Precies dit!

Het gaat zo vaak over 'ik word moe van dit of dat'. En voor de een zijn dat fietsverhalen, voor de ander is dat materiaal-discussies, voor de ander gaat dat over trainen.

Dat is het allermooiste van de hobby fietsen, iedereen kan het op een totaal andere manier beleven en er op zijn (of haar) eigen manier plezier uit halen.

Inclusiviteit en tolerantie mensen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrefunk

jorrefunk

Maar vroeger was dit een interessant topic, zoals gewoonlijk op Tweakers, nu nog nauwelijks.
Vaarwel en fiets met plezier en veilig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:59
@jorrefunk de vraag is, waarom is het niet meer interessant? En wat doe je er zelf aan om het weer interessant te maken?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrefunk

jorrefunk

Ik stelde hier soms vragen en ik gaf hier soms antwoorden op vragen wat volgens mij de kern van een forum op Tweakers is. En dat gaat meestal heel goed want ik volg nog andere topics op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Laatst online: 10:00

derx666

mecker ende blaet

Webgnome schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 09:55:
@jorrefunk de vraag is, waarom is het niet meer interessant? En wat doe je er zelf aan om het weer interessant te maken?
Dat dus. Ik lurk hier voornamelijk, lees wat ik wil lezen, en als ik iets niet interessant vind dan skip ik naar de volgende. Soms lees ik 3 weken niet, soms 6x per dag, en wil ik zelfs nog wel eens zelf wat typen. Meestal denk ik dat ik weinig nuttigs te melden of toe te voegen heb, dus dan hou ik m'n kop (toetsenbord?!?). Het zal vast geregeld voorkomen dat ik denk dat wat ik typ wel nuttig is, maar dat anderen daar 100% anders over denken :D
Denk dat het het belangrijkste is dat we het een beetje vriendelijk houden tegenover elkaar, en dan komt alles wel goed toch?

[ Voor 17% gewijzigd door derx666 op 23-09-2025 10:00 ]

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
jorrefunk schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:00:
Ik stelde hier soms vragen en ik gaf hier soms antwoorden op vragen wat volgens mij de kern van een forum op Tweakers is. En dat gaat meestal heel goed want ik volg nog andere topics op Tweakers.
Dan kun je dat toch gewoon blijven doen? Dat er soms mensen 'door heen fietsen' met ervarings verhalen is toch niet heel verkeerd ( verwijst naar de titel van dit topic..). Wat dat betreft blijf gewoon mee doen, je eigen vragen stellen etc.

Ik doe niet anders, of het nu gaat in het indoor topic hoe het zit met vermogen of hier in dit topic over wat mensen doen om zichtbaar te zijn nu het weer sneller donker word. Echter je vingers er vanaf trekken met een ' ja vroeger was alles leuker' is een klein beetje flauw.

Resume, doe lekker mee en blijf je vragen stellen en jaag de nodige discussies aan?
derx666 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:00:
[...]

Dat dus. Ik lurk hier voornamelijk, lees wat ik wil lezen, en als ik iets niet interessant vind dan skip ik naar de volgende. Soms lees ik 3 weken niet, soms 6x per dag, en wil ik zelfs nog wel eens zelf wat typen. Meestal denk ik dat ik weinig nuttigs te melden of toe te voegen heb, dus dan hou ik m'n kop (toetsenbord?!?). Het zal vast geregeld voorkomen dat ik denk dat wat ik typ wel nuttig is, maar dat anderen daar 100% anders over denken :D
Denk dat het het belangrijkste is dat we het een beetje vriendelijk houden tegenover elkaar, en dan komt alles wel goed toch?
Het moet altjid vriendelijjk blijven dat lijkt mij evident. En als het op de man gaat, spreek elkaar er op aan en laat het het ergste geval door een mod oplossen en weer door.

[ Voor 32% gewijzigd door Webgnome op 23-09-2025 10:05 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:16
jorrefunk schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 09:50:
Maar vroeger was dit een interessant topic, zoals gewoonlijk op Tweakers, nu nog nauwelijks.
Nou vaarwel dan, klinkt ook zo definitief dat we je nooit meer zien.
Fiets meteen in de verkoop ook ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrefunk

jorrefunk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J0CfePrjqUJSpSXAFOENqZh8qf8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/508Aen3vi87rlKZKu1Ke5S7B.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:18

Bezulba

Formerly known as Eendje

Nee hoor. Kan ook een prima medium zijn om ervaringen te delen. Of gewoon lekker te ranten.

blup

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Ik kijk nog eens goed naar de titel van dit topic en nu is er gedoe omdat iemand zijn ervaring deelt? Als je het gevoel hebt dat het topic niet meer voor jou is, voel je dan ook niet verplicht om hier te blijven. Een afscheidsbrief is ook niet nodig. Het topic zal wel door blijven gaan en wie het wel leuk vind blijft lekker hangen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:09
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/1z0t4f.jpg

Kon deze niet laten ontbreken...sorry...

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:27
MisterEagle schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:52:
Mag ik heel blunt vragen wat ongeveer een juiste prijs zou zijn voor deze fiets? Voor mijn gevoel staat de vraagprijs aan de hoge kant namelijk. Ik heb van de shifters een betere foto gekregen, daar staat tiagra flightdeck op. Weet niet precies welk type het dan is maar op de, door mijzelf opgeknapte, fiets van mijn vriendin zit ook tiagra en dat is allemaal geen rocket science.
Ik heb zelf nog 0 ervaring met wielrennen maar merk als ik op de fiets van mn vriendin zit dat het erg leuk is (en veel te krap 54 framemaat en 1.88)

linkje
https://www.marktplaats.n...miyata-road-winner-carbon

edit: Waarom ik denk dat het te duur is, er staat carbon in de titel maar volgens mij het frame van alu, alleen de voorvork van carbon..
Er zitten dan 2 sturen bij maar geen idee wat daar prijzen echt van zijn. ik zou meteen voor het stuur met de shifters gaan.
Er zit een 105 derailleur op maar de shifters zijn dus tiagra. dus geen complete set (Maakt dat wat uit eigenlijk, kan daar niet zoveel over vinden maar neem aan van niet)
Fiets is al wat jaartjes oud.
Ziet eruit als een versleuteld barrel en zo rijdt hij wsl ook. Voor dit geld of een beetje meer zou het moeten lukken om een fiets van plm 10 jaar oud van volledig carbon met tiagra of 105 te krijgen. En dan ook met meteen de goede onderdelen en niet en hoop oud ijzer erbij waarmee je zelf mag gaan puzzelen. Als je maat 56 had, dan had ik nog wel iets voor je staan. Mooie volledig carbonnen Cube Agree met 105 en ik zou ongeveer hetzelfde vragen. Niet om reclame te maken maar om maar aan te geven dat dit veel te veel is voor wat je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimSR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:57
Ondertussen zie ik door de bomen het bos bijna niet meer. Heeft iemand een aanrader voor een goede wielren gefocuste fietsenmaker/winkel in regio Wageningen, Amerongen of Tiel? Zou er eentje willen huren voor het eerst maar vooral voor als het bevalt (wat ik verwacht) ook voor hulp bij aanschaf eerste racefiets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mistraller
JimSR schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:03:
Ondertussen zie ik door de bomen het bos bijna niet meer. Heeft iemand een aanrader voor een goede wielren gefocuste fietsenmaker/winkel in regio Wageningen, Amerongen of Tiel? Zou er eentje willen huren voor het eerst maar vooral voor als het bevalt (wat ik verwacht) ook voor hulp bij aanschaf eerste racefiets.
Fiets van mijn vrouw komt van fietsenwinkel Gelderland in Heteren. Goede ervaring gehad. Wellicht daar eens heen bellen of langs gaan? Best een grote zaak, verschillende merken en modellen, er stond toen ook wel wat overjarigs tegen mooie prijzen.
We komen er overigens niet voor service, dat doe ik zelf of de LBS hier een eindje verderop.

---------------

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schilderstape
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12:36
Mistraller schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:16:
[...]

Fiets van mijn vrouw komt van fietsenwinkel Gelderland in Heteren. Goede ervaring gehad. Wellicht daar eens heen bellen of langs gaan? Best een grote zaak, verschillende merken en modellen, er stond toen ook wel wat overjarigs tegen mooie prijzen.
We komen er overigens niet voor service, dat doe ik zelf of de LBS hier een eindje verderop.
Mijn fiets komt ook daar vandaan! Hele prettige winkel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gebanned
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:32
wisselwerking schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 09:37:
[...]

Het een sluit het ander niet uit. En bovendien kun je ook op de "blogpost" reageren met ongevraagd advies. Je zou bijvoorbeeld kunnen adviseren om de spiegel er af te halen aangezien dat gewicht bespaard wat bij een klim wel wenselijk is
Maar in de afdaling geeft zo'n spoiler juist de extra downforce die je nodig hebt om zonder te remmen de bochten door te gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimSR
[...]

schilderstape schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:35:
[...]

Mijn fiets komt ook daar vandaan! Hele prettige winkel
Dank voor deze tip! Deze was nog niet uit mijn google zoektochten gekomen. Ik zal ze eens bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:33
JimSR schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:03:
Cube store in Leersum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klaaas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:58
[...]

Deze winkel heeft vaak een interessante voorraad en best goede prijzen, maar ik vind het wel een winkel waar je zelf een beetje moet weten wat je wilt. Beetje net als bij een Mantel zeg maar. Of je wat hebt aan de verkoper is sterk afhankelijk van de persoon die je treft.

Hij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Onlangs ook bij Fietswinkel Gelderland in Heteren geweest. Die is flink verbouwd zeg, ten opzichte van een jaar of 2 / 3 geleden. Je kunt er binnen ook een aardig rondje over de testbaan fietsen. Al zegt dat niet al te veel vind ik zelf, maar dat geldt voor al die testbanen. Ze hebben in elk geval veel aanbod, wat racefietsen betreft iig, Cube, Trek, Giant, Scott en Cannondale (wellicht vergeet ik er nog een enkele).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:12

sapphire

Die-hard pruts0r

*kijkt naar de registratiedatum*

‘Vroeger’ _O-

‘Vroeger’ werden hier volgens mij net zo vaak of zelfs vaker verslagen van ritjes gedeeld. Ik deed het toen i.i.g. een stuk vaker :?
niet dat het interessant(er) was maar geen idee waarom

Gabriël AM5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Webgnome
Herkennen jullie dat, dat je moet fietsen maar eigenljik totaal geen zin hebt. En als je het dan een keertje niet doet je het idee hebt dat je meteen 10 kilo aangekomen bent? :+

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:19
sapphire schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:13:
[...]

‘Vroeger’ werden hier volgens mij net zo vaak of zelfs vaker verslagen van ritjes gedeeld. Ik deed het toen i.i.g. een stuk vaker :?
Ik vind die verslagjes juist leuk. Zo kan ik een beetje mijn eigen ervaringen 'benchmarken' (als ietwat enthousiaste beginner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:19
Webgnome schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:15:
Herkennen jullie dat, dat je moet fietsen maar eigenljik totaal geen zin hebt. En als je het dan een keertje niet doet je het idee hebt dat je meteen 10 kilo aangekomen bent? :+
Ja en dat heb ik met krachtsport, fietsen en hardlopen :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sammy_tukker
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:21
1Mark schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:17:
[...]

Ja en dat heb ik met krachtsport, fietsen en hardlopen :F
nee totaal niet, ik voel juist meer de drang om in een druk gezinsleven hoe dan ook 1 keer per week de pony uit te laten....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:12

sapphire

Die-hard pruts0r

1Mark schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:16:
[...]

Ik vind die verslagjes juist leuk. Zo kan ik een beetje mijn eigen ervaringen 'benchmarken' (als ietwat enthousiaste beginner).
Ik vind het ook leuk maar of jullie nou op een verslag van elke weekendrit zitten te wachten……. :+

Ennieweej, ik vind de diversiteit van af en toe een verslagje van iemand die een mooie tourtocht gedaan heeft, beetje beppen over tech en marginal gains, paar vragen tussendoor, aankoop adviesje en wat community geleuter juist de charme van dit topic :)

Daaruitvoorkoment zat ik vanmorgen de Strava van @Requiem19 te bekijken en kwam tot de conclusie dat ik al een aantal jaar roep dat ik nog eens een rondje Markermeer wil doen maar dat om diverse redenen steeds uitgesteld word. Dus eigenlijk gewoon volgend jaar een datum prikken en dat op het programma zetten.

Dan dus de route, ik heb er genoeg gevonden maar die zijn tussen de 146 en bijna 170km. Waar zit dat verschil dan want vanaf Amsterdam richting Almere, Oostvaardersdijk tot en met Enkhuizen/BVovenkarspel is overal wel het zelfde. Dan kun je zo te zien de 'kustlijn' volgen of gewoon rechtdoor naar Hoorn. En dan weer langs de 'kustlijn' naar Volendam of soort binnendoor.
Wat is volgens jullie het mooiste stuk in die hoek en om rond de 150km (sub 160km) uit te komen?

@UnderAVoidSky Daarom zijn de regels heel duidelijk, gewoon geen natuurlijk >:)

[ Voor 61% gewijzigd door sapphire op 23-09-2025 15:42 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:03
sapphire schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:26:
[...]

Ik vind het ook leuk maar of jullie nou op een verslag van elke weekendrit zitten te wachten……. :+
Liever dat dan discussies over zadeltasjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
klaaas schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:08:
[...]

Deze winkel heeft vaak een interessante voorraad en best goede prijzen, maar ik vind het wel een winkel waar je zelf een beetje moet weten wat je wilt. Beetje net als bij een Mantel zeg maar. Of je wat hebt aan de verkoper is sterk afhankelijk van de persoon die je treft.
Dat is absoluut waar. Mijn vrouw wist de richting gelukkig al wel een beetje. Maar goed; je weet vooraf natuurlijk al wel een beetje het gewenste budget en ook dat geeft al heel veel richting. En je kan met de verkregen informatie gewoon weer even verder, ik ken niemand die in 1 nacht over ijs gaat met het kopen van z'n eerste racefiets. BTW, ze hebben daar ook helmen, kleding etc in een behoorlijk assortiment.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Webgnome schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:15:
Dat "aangekomen" niet; ik vrees altijd dat ik te ver afgevallen ben als ik weer eens ver gefietst heb... Beetje overactieve spijsvertering hier.

Maar die tegenzin; ja. Vooral als Zwift weer aangezwengeld is, want indoor vind ik eigenlijk niet zo leuk. Geldt ook voor fitness idd. Dáár heb ik echt nooit zin in, maar eenmaal klaar voelt het dan toch lekker en dat probeer ik dan toch maar te onthouden.

Scheelt ook wel dat ik voor dit jaar al mijn strava targets heb losgelaten, dus ik "moet" niet meer.

---------------

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mistraller
[...]

Meestal schrijf ik hier ook geen verslagen, alleen routes (bijv strava art) die anderen wellicht ook wel leuk vinden. Als een avontuur echt de moeite is schrijf ik op Strava een verhaaltje, daar volgen immers ook veel tweakers elkaar. Vandaar dat ik het ook in mijn onderschrift heb staan.

Maar ik vind het hier verder ook geen probleem als anderen hun avonturen hier wel uitgebreid vertellen. Dat zijn immers ook "grote wielrenervaringen" toch :*)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimSR
Deze had ik zelf ook gevonden inderdaad, maar voor een eerste fiets dacht ik misschien handig om andere merken ook te vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
sapphire schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:13:
[...]

*kijkt naar de registratiedatum*

‘Vroeger’ _O-

Ik deed het vroeg ook vaker ja, toch maar weer eens doen.
Leuker dan de zoveelste vraag of je nou wel of niet tubeless moet rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:33
JimSR schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 16:13:
[...]

Deze had ik zelf ook gevonden inderdaad, maar voor een eerste fiets dacht ik misschien handig om andere merken ook te vergelijken?
Ja zo, ik snap het. Alsnog kan je als je Cube wilt proberen (wat ik je wel zou aanraden omdat het gewoon fijne fietsen zijn en superieure prijs/kwaliteit), het beste daar terecht in deze regio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDX
Daaruitvoorkoment zat ik vanmorgen de Strava van @Requiem19 te bekijken en kwam tot de conclusie dat ik al een aantal jaar roep dat ik nog eens een rondje Markermeer wil doen maar dat om diverse redenen steeds uitgesteld word. Dus eigenlijk gewoon volgend jaar een datum prikken en dat op het programma zetten.

Dan dus de route, ik heb er genoeg gevonden maar die zijn tussen de 146 en bijna 170km. Waar zit dat verschil dan want vanaf Amsterdam richting Almere, Oostvaardersdijk tot en met Enkhuizen/BVovenkarspel is overal wel het zelfde. Dan kun je zo te zien de 'kustlijn' volgen of gewoon rechtdoor naar Hoorn. En dan weer langs de 'kustlijn' naar Volendam of soort binnendoor.
Wat is volgens jullie het mooiste stuk in die hoek en om rond de 150km (sub 160km) uit te komen?
Stuk tussen Hoorn en Enkuizen absoluut over de dijk fietsen, binnendoor is korter maar minder mooi.
Vanaf Edam afkorten naar Amsterdam gaat je niet heel veel km's schelen en ook weer minder mooi. (helemaal als je langs de N wegen gaat fietsen)

En waarom wachten tot volgend jaar, dit weekend doen ?
Wil ik je best uit de wind houden 8)

[ Voor 6% gewijzigd door DDX op 23-09-2025 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
DDX schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 16:31:
[...]

Wil ik je best uit de wind houden 8)
@sapphire zou ik goed over nadenken. Vooral leuk als je wilt voelen hoe het voor pro's is om achter Evenepoel te rijden ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

McMiGHtY

- burp -

[...]

Ennieweej, ik vind de diversiteit van af en toe een verslagje van iemand die een mooie tourtocht gedaan heeft, beetje beppen over tech en marginal gains, paar vragen tussendoor, aankoop adviesje en wat community geleuter juist de charme van dit topic :)

@UnderAVoidSky Daarom zijn de regels heel duidelijk, gewoon geen natuurlijk >:)
Waar start je?

Wij van De Stichting hebben ooit deze gedaan:

https://www.strava.com/activities/7538004542

161km vanuit Muiden.

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwernsen
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:37
Ik heb ook al de hele zomer het rondje Markermeer uitgesteld. Volgens mij is rondje MM hand op de dijk en gaan..

Blij te horen dat anderen er toch stiekem ook tegenaan hikken. #safespace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Het is oprecht ook niet per se een leuk rondje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:46

PeaceNlove

Deugleuter

Requiem19 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 17:43:
Het is oprecht ook niet per se een leuk rondje..
Rondje Flevopolder is nog minder leuk denk ik, desalniettemin die toch voor de Bucket list een keer gedaan. Qua afstand redelijk te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

McMiGHtY

- burp -

Rondje Pannenkoeken is veel leuker!

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

Pagina: 1 ... 683 684 Laatste

Let op:
Tweakers fietsen soms een stukje samen:
Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride - Topic!!!

Andere topics:Twee dingen zijn niet de bedoeling: vraag en aanbod én vragen of delen van kortingscodes (of referrals).