@
McMiGHtY De dingen die ik een volgende keer anders zou doen zijn in elk geval de volgende:
Eten
Minder Snelle Jelles, Krentenbollen, Luikse wafels en bolletjes (ik merkte dat ik dat vrij lastig weg kreeg)
Meer wraps (met verschillende soorten beleg) en pannenkoeken
Voor de rest ga ik mij eens oriënteren wat je verder nog aan goed, makkelijk en klein proviand mee kan nemen.
Route
Van te voren de route wat beter uitstippelen. Informatie zoeken/vragen over leuke weggetjes en overdag zoveel mogelijk grote steden ontwijken (werd gek van al die verkeerslichten).
Overige
En ik denk dat ik ook een tas op de stang zou willen hebben. Dat maakt het net wat makkelijker om wat extra materiaal binnen handbereik te hebben. Het laatste stuk met weinig licht had ik dan vrij makkelijk kunnen oplossen.
Er zijn vast nog wel meer verbeterpunten, maar daar ga ik nog eens rustig over nadenken.
Het ligstuur heb ik minder gebruikt dan ik had verwacht, maar het is wel lekker dat je wat kan afwisselen in de posities die je op de fiets zit. Dus voor een lange tocht wat mij betreft wel een aanrader (ook al lig ik ook relaxed zonder ligstuur met mijn onderarmen op het stuur).
@
ditani360 dat ziet er ook uit als een leuke tocht. Stiekem merk ik overigens ook dat ik een zelf geplande rit nog net wat uitdagender vind dan een tocht waarbij je (af en toe) in groepjes kan fietsen.