ja.. helaas zitten ongelukken in een klein hoekje, ik had gisteren ook een engeltje op mijn schouder.. ik was lekker aan het cruisen over een dubbel fietspad, en op de weg rechts van het fietspad remt een auto af om de andere kant op te slaan, de vrachtwagen erachter moest dus ook wat afremmen, ik ging er echter vanuit dat ie daarna gas ging geven, maar die sloeg dus met (voor een vrachtwagen) met best een hoge snelheid mijn kant op af, over het fietspad (waar ik voorrang had). achteraf zag ik em wel sorry gebaren, dus hij had met simpelweg niet gezien, maar ik had dus het geluk dat ik kon uitwijken, precies de zijstraat in, anders had ie me vol geschept.. dan zit je ook weer even met met een hartslag die een paar slagen hoger is...
Even terug gekeken waar het precies was, maar ik had echt een mooie uitloop mogelijkheid en voor de vrachtwagen was het geen haakse bocht, vandaar de vrij hoge snelheid
/f/image/dmWw4S7yCWxOPKSqFE3mgG99.png?f=fotoalbum_large)
plek was makkelijk terug te vinden aan de hand van de hartslag...
/f/image/TyQZ8B0QeMWod4fj0ddWPOyk.png?f=fotoalbum_large)
snelheid helemaal omlaag en hr naar 150
(gelijk ook de max van het (duur)ritje).

Even terug gekeken waar het precies was, maar ik had echt een mooie uitloop mogelijkheid en voor de vrachtwagen was het geen haakse bocht, vandaar de vrij hoge snelheid
/f/image/dmWw4S7yCWxOPKSqFE3mgG99.png?f=fotoalbum_large)
plek was makkelijk terug te vinden aan de hand van de hartslag...
/f/image/TyQZ8B0QeMWod4fj0ddWPOyk.png?f=fotoalbum_large)
snelheid helemaal omlaag en hr naar 150