mooi, dan zit het dus in de 800 serie (dus bv 820 in de uitverkoop of de nieuwe 830)
ik zie hetzelfde ook in de handleiding van de 530, dus dat is ook een optie (ook net nieuw)
sterker nog (en dus thanks voor de tip!! dit was eigenlijk het enige wat ik mis op de simpele edge 25), ik zat ook even in de manual van de edge 25 te kijken, en met wat moeite moet het daarbij ook lukken.. dat gaan we binnenkort eens proberen (het staat wel wat anders weergegeven en blijkbaar heb je er een garmin connect segment voor nodig, maar het zou bij mij om volledige mtb routes hier in de buurt gaan):
Tegen een segment racen
U kunt koersen die segmenten bevatten downloaden via uw Garmin Connect account. Segmenten zijn virtuele raceparkoersen. U kunt racen tegen een segment en uw prestaties vergelijken met uw eerdere prestaties, of met de prestaties van de connecties in uw Garmin Connect account of andere leden van de Garmin Connect community. U kunt uw activiteitgegevens uploaden naar uw Garmin Connect om uw segmentpositie te bekijken.
Begin met het volgen van een koers die een segment bevat (Een van internet gedownloade koers volgen).
Er wordt een bericht weergegeven als u zich in de buurt bevindt van een startpunt van een segment.
Start met racen tegen een segment.
De in het segment doorgebrachte tijd wordt op het toestel weergegeven.
Als het segment is voltooid, wordt een bericht weergegeven.