Dat maar dan voor 1/3e van de prijs, de linker 2 heb ik vrijwel het zelfde bij de action vandaan voor de rechter heb ik oude tandenborstels en een erg harde borstel.Flix20 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 18:32:
[...]
Net na de zandbakken en je rechtdoor meer zand hebt, en linksaf omhoog de bosjes ingaat?
Die is alleen de laatste keer bij mij goed gegaan omdat ik het punt semi herkende van wacht eens...
[...]
In eerste instantie ook helemaal niet bij stil gestaan 'want het is toch gewoon fietsen'
Beetje naief gestart dus.
Stomme is dat de andere sporten die ik beoefen ook helmen nodig heb dus ik het totaal niet erg vind of iets.
Wat schoonmaak borstel betreft;
Is dit een beetje wat je zoekt, of echt way overkill en overpriced
verwacht niet erg veel ruimte maar ben zeer tevreden er mee, tijdje terug gekocht via de Spaanse amazon (kwam gewoon uit Duits warehouse, woon in DE namelijk) voor 100 euro incl. blaas.D-Ed schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 20:17:
Ik zweet nogal tijdens inspanning en zeker tijdens het biken dus mijn rugzak ingeruild voor de EVOC Hip Pack Pro die zojuist is binnengekomen..
Check ik de bestelling op Amazon.nl en zie dat hij net een stuk goedkoper te krijgen isDus voor de mensen die ook zaten te lonken naar deze hip pack, grijp nu je kans want hij is nu 18% in prijs verlaagd..
Heb z'n stretch veter over de buitenkant gekruist zodat ik makkelijk daar een jasje onder kan steken wanneer nodig.
[ Voor 30% gewijzigd door GoldenSample op 10-06-2021 22:58 ]