Oké dank dan ligt het niet aan mijn toestel of verbinding. 😜TakeAway schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:52:
[...]
Hier hetzelfde, is volgens mij betaald geworden

Ziet er nog best spannend uit op deze manier
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max heeft weer problemen met de motor.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Marshall heeft zijn Mc Donalds take away laten vallen geloof ik...
Mijn boefje is liev!
Waarom is VET niet in de top 6?
De muur gekust...AzzKickah schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:59:
Mijn boefje is liev!
De muur kwam te dicht bij zijn auto.AzzKickah schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:59:
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
1000 euro =)TheBrut3 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:53:
Dikke vette boete voor RAI. Ik hoop dat hij van dergelijke schokkende bedragen, welke het team waarschijnlijk gaat betalen, niet wakker ligt vannacht.
[...]
Dus in Q2 waarschijnlijk eerst een run op US. Daarna voor de zekerheid op HS naar buiten om een snelle tijd te zetten als het nodig is.
Wat zou er toch bij Vettel zijn , aangezien die niet meer de baan op is gegaan.... ?
Hij had al vroeg de muur geraakt met een band en is meteen de pit in gegaan.AzzKickah schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:59:
- DaniëlWW2
- Niet online
Muur geschraapt tijdens een snel rondje, meteen naar binnen en lek onder de auto. Niet meer op de baan geweest.AzzKickah schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:59:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja maar was verder weinig aan de hand toch?
In anderhalf uur tijd minus dan die kus aan de muur en even naar binnen.
Aha, een lek aan de auto. Didn't know that.
[ Voor 8% gewijzigd door AzzKickah op 14-09-2018 16:01 ]
Muur aangetikt met rechtsachter, daarna lekte hij koelvloeistof (and stond binnen)AzzKickah schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:59:
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Het is niet de motor die in de race gebruikt wordt, dus dat maakt niet zoveel uit
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nou ja, het klinkt alsof ze de oorzaak niet kunnen vinden. Maakt dus wel uit. Kan zo maar namelijk iets anders zijn dan de motor zelf.Spotmatic schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:01:
[...]
Het is niet de motor die in de race gebruikt wordt, dus dat maakt niet zoveel uit
[ Voor 8% gewijzigd door Nat-Water op 14-09-2018 16:03 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Maar wel een motor uit de poule toch?Spotmatic schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:01:
[...]
Bizar ook dat verschil tussen Racepace en snelste ronde in Singapore. Ruim 7 seconden...
Heb geen beeld, maar: Heeft Max een probleem met de motor of heeft ie "een probleem"?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Motor naar het schijnt. Max had het over misfires.naitsoezn schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:06:
Heb geen beeld, maar: Heeft Max een probleem met de motor of heeft ie "een probleem"?
[ Voor 65% gewijzigd door Wom op 14-09-2018 16:08 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Volgens mij waren ze wat afstellingen aan het proberen. Max gaf aan dat hij 'misfires' had.naitsoezn schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:06:
Je kunt niet zeggen dat het aan de Mercedes motor ligt..Quantor schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:09:
[...]
Dus de Safety car 1 is sneller dan de Williamsjes?
die van de Williams zou zelfs beter moeten zijn.. zoveel is er dus mis met die auto
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Rijdt wel mooi op Hypers!
Medical Car, niet Safety Car. De Medical Car hoeft niet snel te kunnen, want die rijdt enkel naar stilstaande auto's.Quantor schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:09:
[...]
Dus de Safety car 1 is sneller dan de Williamsjes?
Medical cars en stratencircuits zijn wel gevaarlijke combinaties hoor!

Max: Tevreden, nog verbeteringen mogelijk. Pole lijkt niet haalbaar.
Jammer, kijk nog eens goed maar de tijdswaarnemingStoelpoot schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:17:
[...]
Medical Car, niet Safety Car. De Medical Car hoeft niet snel te kunnen, want die rijdt enkel naar stilstaande auto's.
Nou als ik em goed bestudeer heeft safety car 1 de eerste 2 sectoren op 1.41.xx gehaald en zit de medical car er 3.yyy seconden achterQuantor schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:24:
[...]
Jammer, kijk nog eens goed maar de tijdswaarneming
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Startnummer 2
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Klopt, maar dan is dus de safety car sneller en lijkt die sneller dan de Williamsjes, maar terecht het is pas de 1e 2 sectoren.Soggney schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:39:
[...]
Nou als ik em goed bestudeer heeft safety car 1 de eerste 2 sectoren op 1.41.xx gehaald en zit de medical car er 3.yyy seconden achter
Overanalyseren van een grap, bah

Back on topic, de motor die Max vandaag reed, was dus niet Spec C neem ik aan, zit er dus op dat gebied nog een beetje in het vat. Zal geen pole zijn, maar hopelijk wel weer 2e of zelfs 1e rij.
[ Voor 18% gewijzigd door Quantor op 14-09-2018 16:53 ]
Ben wel blij dat de race in het donker wordt gehouden want overdag is het maar een lelijk circuit terwijl in het donker een van de mooiste is
Wat als hij erop was geknald en Vettel z'n gearbox naar z'n grootje zou zijn geweest. Achteraan startenVerwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:45:
Dat zou toch briljant zijn geweest als Ham Vet er daar afgekegeld had
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Nee, vrijdag rijden ze niet met race gearboxes.alexbl69 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:32:
[...]
Wat als hij erop was geknald en Vettel z'n gearbox naar z'n grootje zou zijn geweest. Achteraan starten?
Dus dan was er exact... niks aan de hand
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Wat @YakuzA zegt. In de regels staat dat de versnellingsbak 6 achtereenvolgende events mee moet gaan. Maar een paar regels ervoor staat dat ze met een event alleen de zaterdag en zondag bedoelen. Dus op vrijdag wordt gereden met een andere bak en mag je dus ook elk weekend (op vrijdag) met een andere rijden.alexbl69 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:32:
[...]
Wat als hij erop was geknald en Vettel z'n gearbox naar z'n grootje zou zijn geweest. Achteraan starten?
Dit dus i.t.t. de motor waarbij de vrijdag wel meetelt. Waarom dat verschil er is is mij niet duidelijk.
Maar ook dan rijden de teams gaandeweg het seizoen met een oude motor op de vrijdag. Dus ze beginnen het seizoen met 'motor 1' die ze alle sessies gebruiken, en nu na 6 of 7 races wordt die motor vervangen/afgeschreven, maar die motor wordt dan wel nog op de vrijdag gebruikt. Omdat het dan minder uit maakt als de motor kapot gaat, en je de milage op de nieuwe motor beperkt (en dus of langer de hogere engine modes kunt gebruiken of de motor meer weekenden kunt gebruiken).
FP2 hoge lichten:
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit gaan we volgend jaar wel missen...! Daniël is gewoon een toffe peer en de uitvoering van dit soort activiteiten gaat anders zijn met de andere Pierre/peer
Mijn boefje is liev!
- DaniëlWW2
- Niet online
Aardige verspilling om iemand waarvan je weet dat hij het niet wil hebben zo’n krab voor te zetten.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
- DaniëlWW2
- Niet online
Reclamegelden betalen Max zijn ogenschijnlijk riante salaris hoor. Hij pikt het maar.ATS schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:36:
[...]
Aardige verspilling om iemand waarvan je weet dat hij het niet wil hebben zo’n krab voor te zetten.
Uiteindelijk door het team opgegeten ;-)ATS schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:36:
[...]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
RAI legt als eerste een volledig getimed rondje af op 1:40.012
Ik ga dat toch wel missen hoor volgend jaar, het is maar afwachten of het net zo leuk word met Gasly want het is meestal Ric die de filmpjes leuk maakt.
Smiling as the shit comes down...
Ik ben een beetje allergisch voor (opzettelijke) voedselverspilling.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:37:
[...]
Reclamegelden betalen Max zijn ogenschijnlijk riante salaris hoor. Hij pikt het maar.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
VET 4 duizendste sneller.Sir_Lion schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 12:09:
RAI legt als eerste een volledig getimed rondje af op 1:40.012
Met weer een touche op de muur. Ik zag ook een stukje rubber eraf vliegen
WDC confirmed.TheBrut3 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 12:13:
Geniale proefstart van BOT, 0-100 in 10 seconden!
Sir_Lion schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 12:11:
[...]
Met weer een touche op de muur. Ik zag ook een stukje rubber eraf vliegen

Op de onboard beelden van hamilton zag je als hij genoeg rpm haalde dat zijn beeld roze werdt wat denk ik betekend beste start
Waarom staat VER nog binnen? Problemen?
- DaniëlWW2
- Niet online
Doet RBR wel vaker. Max heeft al een installatieronde gereden en gaat nu de baan op.CyBeRSPiN schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 12:34:
Waarom staat VER nog binnen? Problemen?
Nou, 1:40.8 is uitstekend voor een setje softs.

[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-09-2018 12:37 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
De motor van Max maakt nog steeds gekke geluiden.

Ze hebben stiekem een Honda gestoken, maar hem niet verteldDaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 12:38:
De motor van Max maakt nog steeds gekke geluiden.
-
Dit moet gewoon een keer mis gaan dit weekend. Kan niet anders

PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Niet online
Vandaar dat hij 1:40,8 reed op softs.Edd schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 12:39:
[...]
Ze hebben stiekem een Honda gestoken, maar hem niet verteld
Hoewel ik Honda's gekke geluidje niet hoor, merk ik wel dat de motor van VER echt wel vreemd is.
- DaniëlWW2
- Niet online
Omdat ze nu naar buiten rijden.Exocet schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 12:53:
Waarom is Red Bull niet bezig met kwalificatie runs?
Daar hebben ze wellicht de meeste van gisteren gedaan. Omstandigheden in FP2 waren erg gelijkwaardig aan Q.Exocet schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 12:53:
Waarom is Red Bull niet bezig met kwalificatie runs?
Die RB ziet er ook gewoon totaal niet stabiel uit, wat anders wel het geval is.
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja, vrijwel constant verkeer gehad en veel dirty air. Dan alsnog moet ik nog maar zien of de tweede startrij er nog inzit.Maurice079 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 12:56:
Die RB ziet er ook gewoon totaal niet stabiel uit, wat anders wel het geval is.

"The product in the back of this car is not working like I want to". Max
[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 15-09-2018 13:07 ]
"When you grow up your heart dies"
Hahaha Max. The product in the back of this car isn't working like I want it to
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik durf hem wel aan dat het gewoon de 3e startij wordt. Zit voorlopig nog geen stijgende lijn in. En aan de boardradio van Max te horen, is ie ook niet echt positief gestemd hahaDaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 12:58:
[...]
Tja, vrijwel constant verkeer gehad en veel dirty air. Dan alsnog moet ik nog maar zien of de tweede startrij er nog inzit.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max heeft nu ook al twee dagen problemen met misfires en acceleratie. Ik zou het ook een beetje zat zijn dan.
Ben wel blij dat RB en Renault uit elkaar gaan. Wat een kansloze situatie wordt dat langzamerhand vanuit RB met al dat gehuil

Kansloos met die Renault zou je ook kunnen zeggen....iichel schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:00:
Ben wel blij dat RB en Renault uit elkaar gaan. Wat een kansloze situatie wordt dat langzamerhand vanuit RB met al dat gehuil
Toch wel raar eigenlijk, ze plaatsen voor de zaterdag toch weer een ander blok? De vrijdagen worden meestal met de "oudere" blokken gereden.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:00:
Max heeft nu ook al twee dagen problemen met misfires en acceleratie. Ik zou het ook een beetje zat zijn dan.
Kinderachtig inderdaad, en politiek gezien ook niet zo slim, je weet nooit in welke positie je nog terecht gaat komen.iichel schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:00:
Volgend jaar wordt het waarschijnlijk huilen over de Honda motor dus zal weinig verschil maken..iichel schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:00:
Ja ik hoop van niet, voor beide partijen.Grimmie187 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:02:
[...]
Volgend jaar wordt het waarschijnlijk huilen over de Honda motor dus zal weinig verschil maken..
Yep, zowel een vrijdag motor als vrijdag gearbox.pilskes schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:01:
[...]
Toch wel raar eigenlijk, ze plaatsen voor de zaterdag toch weer een ander blok? De vrijdagen worden meestal met de "oudere" blokken gereden.
[ Voor 37% gewijzigd door iichel op 15-09-2018 13:03 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
RIC en VER allebei ruim een seconde langzamer en dat in Singapore.
Ik heb het al eerder gezegd. Renault loopt verder achter dan begin dit jaar en RBR kan dat niet meer compenseren. Als gevolg daarvan worden er steeds meer pijlen op 2019 gericht. Dit jaar wordt niet meer beter voor RBR denk ik.
Ik heb het al eerder gezegd. Renault loopt verder achter dan begin dit jaar en RBR kan dat niet meer compenseren. Als gevolg daarvan worden er steeds meer pijlen op 2019 gericht. Dit jaar wordt niet meer beter voor RBR denk ik.
Ik hoor Gasly en Hartley anders niet over de Honda motor zeuren. Of ze moeten dat niet uitzenden. Voor zover ik het kan zien doet de Honda het in de Toro Rosso prima.Grimmie187 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:02:
[...]
Volgend jaar wordt het waarschijnlijk huilen over de Honda motor dus zal weinig verschil maken..
Veel verkeer op de baan op het einde van FP3. Ik denk dat het straks in de kwalificatie wel wat beter gaat. Met Ede race pace zat het gisteren wel goed.albino71 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:06:
[ Voor 29% gewijzigd door sjaool op 15-09-2018 13:09 ]
"When you grow up your heart dies"
Denk dat duidelijke instructies hebben om niks slechts te zeggen over Honda.sjaool schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:06:
[...]
Ik hoor Gasly en Hartley anders niet over de Honda motor zeuren. Of ze moeten dat niet uitzenden. Voor zover ik het kan zien doet de Honda het in de Toro Rosso prima.
Vergeet ook niet dat Red Bull waarschijnlijk allang bezig is met de RB15 - Honda in plaats van dat de RB14 nog ontwikkeld wordt. Mercedes en Ferrari daarentegen zijn nog hard bezig dit jaar voor hun WDC en WCC en de autos zien nog veel updates.albino71 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:06:
Red Bull heeft plek 3 in het WCC al wel binnen, zo goed als, ze zijn gek als ze niet allang bezig zijn om die Honda achterin de auto van volgend jaar proberen te passen. Plus de nieuwe aero regulaties... De RB15 zal waarschijnlijk wel een evolutie worden van de RB14, maar grote aanpassingen hebben tijd nodig (zie McLaren).
Ocon had een unsafe release

Gasly rijdt volgend jaar in een RBR Honda dus die kijkt wel uit en Hartley heeft sowieso niets te zeuren..sjaool schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:06:
[...]
Ik hoor Gasly en Hartley anders niet over de Honda motor zeuren. Of ze moeten dat niet uitzenden. Voor zover ik het kan zien doet de Honda het in de Toro Rosso prima.
Ik denk dat het meer in de aard van het beestje zit (Max) als hij niet vooraan kan rijden. Wat overigens prima is, dat doen alle top coureurs.
We hebben het ook jaren van Alonso aan mogen horen, dan vallen een paar weekenden nog wel mee 😏Saturnus schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:02:
Het gezeur is dit weekend wel erg kunstmatig...
Testing, one, two ...
Dus HAM had wel gelijk met zijn opmerking dat RBR al met de ontwikkeling van de RB14 is gestopt.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
stats for nerds:

Ferrari bewaart z'n enige setje softs vooralsnog.

Ferrari bewaart z'n enige setje softs vooralsnog.
[ Voor 24% gewijzigd door iichel op 15-09-2018 13:16 ]
tot dus ver de RB suprematie op dit circuit...dat wordt gewoon weer p5 en p6 
En dat ligt ws niet eens alleen maar aan die Renault motor...

- DaniëlWW2
- Niet online
Max Max is fast Max dus.Chiron schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:05:
https://streamable.com/sd5kn
Maar eigenlijk is het om te huilen
En dat wil je juist voor een topper. Geen van de echte toppers gaat dit seizoen na seizoen tolereren. Niet Hamilton, niet Vettel, niet Alonso en dus ook niet Verstappen. Van drie van de vier hebben we zeer duidelijke en recente voorbeelden van frustratie als het materiaal ze tegenhoud. Of het nu "GP2 engine", "blue flag rage" of "Renault" is maakt weinig uit. Ze pikken het hooguit een seizoen als er nog hoop is op verbetering. Komt die niet, dan breekt er iets. Lijkt me redelijk voor een topsporter die niet op niveau kan presteren vanwege materieel.Grimmie187 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:10:
[...]
Gasly rijdt volgend jaar in een RBR Honda dus die kijkt wel uit en Hartley heeft sowieso niets te zeuren..
Ik denk dat het meer in de aard van het beestje zit (Max) als hij niet vooraan kan rijden. Wat overigens prima is, dat doen alle top coureurs.
Ik kan me extreem gefrustreerde 2016 Vettel nog goed herinneren. Ik mis hem, de radio was geweldige entertainment, zeker voor de saaie races.
Die zijn we al verloren, radio Alonso gaan we ook verliezen en dan hebben we alleen nog Max over. Daar zal weer hoop ontstaan, dus in 2019 verwacht ik ook weinig Max rage. Zeker als Honda in het huidig tempo blijft ontwikkelen en sterk gaat inlopen.
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-09-2018 13:22 ]
Eens. Als je er op dit circuit meer dan een seconde achter eindigt, moet je ook gewoon naa jezelf kijken.vhal schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:20:
tot dus ver de RB suprematie op dit circuit...dat wordt gewoon weer p5 en p6
Ze zullen denk gewoon nog wel door ontwikkelen (als ze iets vinden plaatsen ze het gerust wel op de RB14)Spotmatic schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:16:
Dus HAM had wel gelijk met zijn opmerking dat RBR al met de ontwikkeling van de RB14 is gestopt.
Maar denk dat er een hoop recources al naar de RB15 gaan
Dit is gewoon zuur omdat Singapore normaliter een van de banen is waar RBR een goede kans maakt.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Volgens mij zeggen we het hetzelfde? Ik heb persoonlijk alleen nog niet zoveel vertrouwen in Honda volgend jaar aangezien RBR zelf al gezegd heeft dat het een overgangsjaar wordt.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:20:
...
En dat wil je juist voor een topper. Geen van de echte toppers gaat dit seizoen na seizoen tolereren. Niet Hamilton, niet Vettel, niet Alonso en dus ook niet Verstappen. Van drie van de vier hebben we zeer duidelijke en recente voorbeelden van frustratie als het materiaal ze tegenhoud. Of het nu "GP2 engine", "blue flag rage" of "Renault" is maakt weinig uit. Ze pikken het hooguit een seizoen als er nog hoop is op verbetering. Komt die niet, dan breekt er iets. Lijkt me redelijk voor een topsporter die niet op niveau kan presteren vanwege materieel.![]()
Ik kan me extreem gefrustreerde 2016 Vettel nog goed herinneren. Ik mis hem, de radio was geweldige entertainment, zeker voor de saaie races.![]()
Die zijn we al verloren, radio Alonso gaan we ook verliezen en dan hebben we alleen nog Max over. Daar zal weer hoop ontstaan, dus in 2019 verwacht ik ook weinig Max rage. Zeker als Honda in het huidig tempo blijft ontwikkelen en sterk gaat inlopen.
Ik begin me af en toe af te vragen of de problemen die RB heeft wel aan de motor te verwijten zijn.
Als ik het goed gebruik rijden ze op vrijdag met een andere motor dan op zaterdag. Het is toch apart dat je op vrijdag en zaterdag dan problemen hebt die aan de motor gerelateerd moeten zijn. Er lijkt iedere week wel iets anders te zijn.
Langzaam aan begin ik me af te vragen of de motor niet gewoon slecht samenwerkt met de auto. De schuld hiervan kan je niet alleen bij Renault neerleggen.
Als ik het goed gebruik rijden ze op vrijdag met een andere motor dan op zaterdag. Het is toch apart dat je op vrijdag en zaterdag dan problemen hebt die aan de motor gerelateerd moeten zijn. Er lijkt iedere week wel iets anders te zijn.
Langzaam aan begin ik me af te vragen of de motor niet gewoon slecht samenwerkt met de auto. De schuld hiervan kan je niet alleen bij Renault neerleggen.
Tjeez, wat een hoop engineers op dit forum, misschien bij RB solliciteren? Het is natuurlijk een aanwinst voor hen dat sommigen van jullie het allemaal wel beter (denken) te weten dan bijv. een Andrew Newey
.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Dat ligt er maar net aan of je een "oude" motor beschikbaar hebt in je pool die je hiervoor kunt gebruiken.AlxRoelofs schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:33:
Ik begin me af en toe af te vragen of de problemen die RB heeft wel aan de motor te verwijten zijn.
Tja... Het chassis is een seconde los van de andere Renault-aangedreven teams.. Dus of het daaraan ligt? Denk het niet..Langzaam aan begin ik me af te vragen of de motor niet gewoon slecht samenwerkt met de auto. De schuld hiervan kan je niet alleen bij Renault neerleggen.
-
Volgens mij constateren we alleen maar? Verder is Newey niet een soort oppergod ontwerper en de rest van de teams kneuzen, hij heeft er in het verleden ook vaak genoeg naast gezeten..KillerBee schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:36:
Tjeez, wat een hoop engineers op dit forum, misschien bij RB solliciteren? Het is natuurlijk een aanwinst voor hen dat sommigen van jullie het allemaal wel beter (denken) te weten dan bijv. een Andrew Newey.
Ik hoop dat Verstappen zich niet teveel op laat fokken door "het product achterin", want zijn focus moet straks 100% op het circuit liggen anders hangt ie hem voor het einde van Q3 ergens in de muur. Ik kan me de frustratie wel voorstellen maar helaas moet ie het ermee doen. Ricciardo zullen we beslist niet horen klagen, dus een referentie voor de ervaring van Verstappen met de C-spec motor op dit circuit krijgen we niet.
Zouden ze het misschien toch met geel gaan proberen in Q2, want de Hyper leek het niet werkelijk heel lekker te doen onder de RB14?
Zouden ze het misschien toch met geel gaan proberen in Q2, want de Hyper leek het niet werkelijk heel lekker te doen onder de RB14?
Testing, one, two ...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1