My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Snap ik. Maar je verpest gewoon het racen in de achterhoede als je die een gevecht laat afbreken voor een blauwe vlag. Laat de toppers hier ook maar gewoon rekening mee houden.
"When you grow up your heart dies"
de teams hebben aangegeven dat het stoppen en stilstaan van een auto meestal eindigt in een defect door de hittemajoh schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:29:
[...]
ff regel vraagje. Stop and go bestaat niet meer dus?
Ik zou het doen!
Jawel, bestaat nog steedsmajoh schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:29:
[...]
ff regel vraagje. Stop and go bestaat niet meer dus?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
De vloer van Sirotkin is naar de vaantjes.Temujin schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:28:
Nou zeg Per, Was dat nou zo moeilijk ?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Stop & go is zwaarder, in dit geval als pitstop niet nodig is. Maarjah, dat combineren ze dan toch wel.DaniëlWW2 schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:28:
[...]
Terecht en helaas het zwaarste zonder de zwarte vlag. Het kost Perez niks en dat maakt het zwak.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 16-09-2018 15:30 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ja, ik heb het al door.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je auto tegen die van een tegenstander zetten ookrammes schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:30:
[...]
de teams hebben aangegeven dat het stoppen en stilstaan van een auto meestal eindigt in een defect door de hitte

People as things, that’s where it starts.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Temujin schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:28:
Nou zeg Per, Was dat nou zo moeilijk ?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Eerder naar bed vanavond
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Nee. Ham managed het gat.wowly schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:31:
Max loopt wat in?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Max had ook 4 seconde goed gereden door de achterblijvers. Dat is IMHO ook niet terecht.sjaool schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:29:
[...]
Snap ik. Maar je verpest gewoon het racen in de achterhoede als je die een gevecht laat afbreken voor een blauwe vlag. Laat de toppers hier ook maar gewoon rekening mee houden.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Nee.wowly schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:31:
Max loopt wat in?
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
[ Voor 8% gewijzigd door wontcachme op 16-09-2018 15:32 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Die moet nog naar binnen, maar misschien is die banden aan het sparen om hem uit te rijden op de ultra's. Verwacht in beide gevallen niet zoveel meer van VET.groggy schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:31:
Wat gaat vet doen?
Het liefst heb ik iedere race om 7:00 's ochtends.mnarijnm schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:31:
[...]
Niet kunnen uitslapen? Omdat het een uurtje eerder begon
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Waarom niet? Dat is nu eenmaal de situatie op de baan. Had Max op P1 gereden was hetzelfde gebeurt.JackBol schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:31:
[...]
Max had ook 4 seconde goed gereden door de achterblijvers. Dat is IMHO ook niet terecht.
Zwaarste zonder zwarte vlag is 10s + drive through, de straf die Vettel kreeg in Baku.DaniëlWW2 schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:28:
[...]
Terecht en helaas het zwaarste zonder de zwarte vlag. Het kost Perez niks en dat maakt het zwak.
Ja, van mij mag het, maar 's avonds rond / na het eten is ook prima.Rivanov schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:32:
[...]
Het liefst heb ik iedere race om 7:00 's ochtends.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Kwam die persoon over van Ferrari ofzo?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Beetje Trump-stijl zeg maar.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
PSN: xMaurice93
Wouw...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Wist niet dat Trump met z'n alternative facts voor FI werkte

Ophouden van Max.Ari Gold schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:34:
Time penalty voor GRO?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Max vs. Ham ging over P1/P2 (25 punten) en Mag vs Sir om P14/15 (0 punten).sjaool schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:32:
[...]
Waarom niet? Dat is nu eenmaal de situatie op de baan. Had Max op P1 gereden was hetzelfde gebeurt.
Ik kan prima genieten van gevechten in het midden- en achterveld, maar die blijven ondergeschikt aan het titelgevecht.
Ging om een actie bij ham, niet met ver.
[ Voor 38% gewijzigd door Nat-Water op 16-09-2018 15:36 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Max heeft nadeel, daarom krijgt Grosjean een tijdstraf.... Want wint max daarmee niks, helemaal niks.Heijmenberg99 schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:34:
GRO 5sec penalty
Lijkt erop dat de straf niks met max te maken had. Maar met Hamgroggy schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:35:
[...]
Mac heeft nadeel, daarom krijgt Grosjean een tijdstraf.... Want wint max daarmee niks, helemaal niks.
Maar Max en Ham was geen gevecht.JackBol schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:35:
[...]
Max vs. Ham ging over P1/P2 (25 punten) en Mag vs Sir om P14/15 (0 punten).
Ik kan prima genieten van gevechten in het midden- en achterveld, maar die blijven ondergeschikt aan het titelgevecht.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
UiteraardTemujin schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:36:
[...]
Lijkt erop dat de straf niks met max te maken had. Maar met Ham
Die deed een Rosbergje.
[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 16-09-2018 15:37 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
PSN: xMaurice93
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Niet perse Max. Was ook nog voor Hamilton..
Snelste ronde voor Alonso.
bent me net voor. hoe heet die kerel ookalweer.
Ik zou het doen!
Dan nog heb ik zoiets van afschaffen die blauwe vlaggen. Laat ze maar voor elke positie vechten ongeacht of het om achterliggers gaat.JackBol schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:35:
[...]
Max vs. Ham ging over P1/P2 (25 punten) en Mag vs Sir om P14/15 (0 punten).
no way.. helaas.JeroenTheStig schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:37:
De top 3 zit enorm banden te sparen, die kunnen makkelijker 1 a 2 seconden harder. Ik verwacht aan t eind van de race nog een fel gevecht tussen Lewis en Max

Tijd voor actie!
EDIT: Well nevermind.
[ Voor 37% gewijzigd door Nat-Water op 16-09-2018 15:39 ]
7s per ronde boven pole. De tweede stint gaat langzamer dan de eerste, terwijl de auto's lichter zijn.JeroenTheStig schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:37:
De top 3 zit enorm banden te sparen, die kunnen makkelijker 1 a 2 seconden harder. Ik verwacht aan t eind van de race nog een fel gevecht tussen Lewis en Max

Mohammed Saïd al-Sahaframmes schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:38:
[...]
Dan gaan tweede teams wel heel veel invloed krijgen.sjaool schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:38:
[...]
Dan nog heb ik zoiets van afschaffen die blauwe vlaggen. Laat ze maar voor elke positie vechten ongeacht of het om achterliggers gaat.

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Wikipedia: Mohammed Saïd al-Sahaframmes schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:38:
[...]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
en die naam kun je zonder problemen googlen?
Ik zou het doen!
Daar zijn wel andere dingen op te verzinnen dan blauwe vlaggen. Maar dat zoekt de FIA maar uit.Trevor schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:39:
[...]
Dan gaan tweede teams wel heel veel invloed krijgen.
Lets agree to disagree dan..sjaool schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:38:
[...]
Dan nog heb ik zoiets van afschaffen die blauwe vlaggen. Laat ze maar voor elke positie vechten ongeacht of het om achterliggers gaat.
Sirotkin en Grosjean zijn kamikaze piloten, als die gaan verdedigen terwijl ze gelapped zijn, kan het alleen maar in tranen eindigen.
Persoonlijk idool?rammes schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:40:
[...]
en die naam kun je zonder problemen googlen?
They are nowhere near Bagdad. We are going to burn them in their tanks!

[ Voor 7% gewijzigd door ATS op 16-09-2018 15:42 ]
Ik stem op pereziichel schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:41:
Allemaal even stemmen op DotD Alonso
https://www.formula1.com/en/vote.html
Ik verzamelde toen allerlei krantenknipsels
Sirotkin bedoel je?iichel schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:41:
-
Doneiichel schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:41:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ik op Schumacher.
Ik zeg Lec, rijdt die sauber toch weer in de punten!iichel schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:41:
op HAM. nevermind.. foutjericardo246 schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:42:
VET 7 seconden achter VER
[ Voor 7% gewijzigd door Dentist op 16-09-2018 15:43 ]
Want?iichel schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:41:
Ik doel er meer op dat de achterhoede geen gevecht om een positie zou moeten hoeven afbreken vanwege een blauwe vlag.JackBol schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:40:
[...]
Lets agree to disagree dan..
Sirotkin en Grosjean zijn kamikaze piloten, als die gaan verdedigen terwijl ze gelapped zijn, kan het alleen maar in tranen eindigen.
Aan het sparen waarschijnlijkricardo246 schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:42:
VET 7 seconden achter VER
Nee, op vet. 11s op ham
Zou het misschien nog bij een 1-stop kunnen houden.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1