Complimenten voor de regie voor de uitrit van Max. Daar zie je duidelijk hoe schokkend de motor ging.
Onbegrijpelijke keuze voor Ultra en 2 een stopper.
Doei kampioenschap.
Wat een strategen daar.
Doei kampioenschap.
Wat een strategen daar.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nou, Kimi moet nog 20 rondjes doorrijden op die HS om maar te blokkeren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Fucking hell, zoals die Renault bokt bij het wegrijden: ik snap die kopstoot-opmerking van Max wel ("Ik gaf het stuur bijna een kopstoot door het inhouden"). Dat doet mijn auto soms ook als ik overschakel van benzine op LPG en ik geef net volgas 
VER loopt mooi uit op VET.
[ Voor 5% gewijzigd door Grrrrrene op 16-09-2018 14:55 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik denk dat je gewoon hier kan blijven hoorAzzKickah schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:52:
Met de kans een zeikerd genoemd te worden...Ferrari wordt echt nooit meer kampioen
* AzzKickah wegrennen doet

Waiting on the world to change
Zo rijden mensen bij hun eerste rijles weg.Ari Gold schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:53:
Zo he, dat uitrijden in de pit bij Max.
Lucky dat hij dan nog voor VET kwam.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Het was bijna een unsafe release... Kan je Haas in Australie nog herinneren?
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ja, die weddenschap durf ik wel aan. Maar goed ik wed niet.HollowGamer schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:54:
[...]
Ben benieuwd met de Honda, gaat het echt zoveel verschil maken?
"When you grow up your heart dies"
Ric en RAI lang door op hs zeg!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
RAI over banden: 'they can go any time..'
nog een SC incoming?
nog een SC incoming?
Ferrari doet er alles eraan om HAM WDC te maken dit jaar, wat een prutsers.
Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten
Het blijft keer op keer verbazingwekkend hoe FER een strategie weet te verneuken en daarmee punten morst. Nu is Vettel ook niet heilig - en heeft de nodige punten gemorst dit jaar - maar zo'n groot team kan en mag niet zulke blunders maken.
Voor ons als Nederlanders pakt dit goed uit en zolang Max de tijden van Lewis kan pareren én de motor het ook volhoudt, hebben we weer een mooi feestje. Vandaag P2 pakken in Singapore is een feestje
Voor ons als Nederlanders pakt dit goed uit en zolang Max de tijden van Lewis kan pareren én de motor het ook volhoudt, hebben we weer een mooi feestje. Vandaag P2 pakken in Singapore is een feestje

Ferrari moet zometeen RAI wel HS-banden geven, want hij rijdt virtueel voor VET als hij een 1-stopper doet
Ja maar het was het niet, Ocon was Perez ook bijna voorbij, maar toch niet...beetje sensatie zoeken is niet nodig.JackBol schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:55:
[...]
Het was bijna een unsafe release... Kan je Haas in Australie nog herinneren?
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
wegrijden in z'n 2e versnelling helpt ook niet echtGrrrrrene schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:54:
Fucking hell, zoals die Renault bokt bij het wegrijden: ik snap die kopstoot-opmerking van Max wel ("Ik gaf het stuur bijna een kopstoot door het inhouden"). Dat doet mijn auto soms ook als ik overschakel van benzine op LPG en ik geef net volgas
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Dan is het nogal een rare actie van Max zijn teamgenoot.sjaool schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:55:
[...]
Ja, die weddenschap durf ik wel aan. Maar goed ik wed niet.
Ben echt een noob, sorry voor alle vragen.
Pitstop van Max: https://streamable.com/6c0ay
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Maar RIC doet nu geen BOT na helaas..dit is dé kans voor RBR om HAM in de sandwich te pakken en VER een P1 kans te geven.
RAI in pits, voor softs
Matchfixing! Net als dat Amerikaans showworstelenHari-Bo schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:55:
Ferrari doet ik alles eraan om HAM WDC te maken dit jaar, wat een prutsers.
En dan pakt volgend jaar Leclerc "onverwacht" de WDC

People as things, that’s where it starts.
Renault heeft meer pk's gevonden, maar het zijn nog wilde pk's en wil wel eens bokken. Mercedes heeft ze al wel getemd en rijden nu rustig rond met zadels op de rug
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
RAI met een betere strategie als VET? That's new.
Haha, Dit gaat Vettel niet leuk vinden. Rai rijd de betere strategie vandaag.
Toen hij terugschakelde naar de 1e (koos hij zelf voor de 2e?) was het net zo erg. Bokken in de 1 is ook heftiger dan in de 2.iichel schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:56:
[...]
wegrijden in z'n 2e versnelling helpt ook niet echt
Zei toch dat RAI de strategiekaartjes heeft omgewisseldiichel schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:57:
RAI met een betere strategie als VET? That's new.
RIC kan de concurrentie met Max niet meer aan dus die gaat naar een team waar hij weer vrijuit kan racen zonder vergeleken te hoeven met die Dutch Wonderboy.HollowGamer schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:56:
[...]
Dan is het nogal een rare actie van Max zijn teamgenoot.
Ben echt een noob, sorry voor alle vragen.
Men had het daarstraks hier erover dat Sirotkin iets raar aan de voorkant van zijn auto had, heb dat gemist, heeft iemand daar beelden van?
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
- DaniëlWW2
- Niet online
Arrivabene trekt zijn favoriet gewoon eens lekker voor met een betere strategie.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zag inderdaad wel een dame in beeld bij RPFI. Doe je ding Jack.
Ja die had een stuk velg aan zn voorvleugel hangen haha.Slavy schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:58:
Men had het daarstraks hier erover dat Sirotkin iets raar aan de voorkant van zijn auto had, heb dat gemist, heeft iemand daar beelden van?
Checo not happy
RIC gaat HAM ophouden (en als het aan mij ligt tikt hij HAM er af) en dan mag MAX met HAM gaan vechten!
Het was een ring wat hij meekreeg van de crash van Ocon! (toch?Slavy schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:58:
Wat een bout layout nu zeg! Supergroot alles en ik mis oude features.JackBol schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:34:
De live timing in de F1 App voor de iPad is wel helemaal vernageld. Is het iemand gelukt om dat lettertype kleiner te krijgen?
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 16-09-2018 15:00 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Jack moet vooral zeggen dat hij tandarts is. Dat zal zeker helpen.Ari Gold schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:59:
Zag inderdaad wel een dame in beeld bij RPFI. Doe je ding Jack.
Zou leuk zijn voor het kampioenschap, maar 9 seconden laten inlopen is wel extreem veel haha.groggy schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:59:
RIC gaat HAM ophouden (en als het aan mij ligt tikt hij HAM er af) en dan mag MAX met HAM gaan vechten!
Gaat niet gebeuren. RIC moet zo ook stoppen, en het gat is groot met 9s.groggy schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:59:
Ik krijg bijna het idee dat ze Verstappen naar een eenstopper gezet hebben om een tweede stop te voorkomen met de bokkende motor.
Hartley heeft wel al een pitstop gehadFormula one schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:00:
Hartley valt weer tegen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
RAI is aardig aan het stampen
Wat doet de B-garnituur Bottas, Riccardo en Räikkönen eigenlijk?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
RIC gaat zo naar us denk ik... kan nog leuk worden, want hij rijdt nog steeds goede tijden nu!
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Hierbij de fotoSlavy schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:58:
Nouja, hij weet genoeg van gaten vullenDaniëlWW2 schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:59:
[...]
Jack moet vooral zeggen dat hij tandarts is. Dat zal zeker helpen.

Sorry!
Ja vind ik toch jammer. Hij lijkt mij echt een sympathieke gezellige gozer, maar het verschil met Gasly is echt te groot.Formula one schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:00:
Hartley valt weer tegen
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat zou me ook niks verbazen. Laat het dus maar lekker droog blijven. Gewoon uitrijden.Señor Sjon schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:00:
Ik krijg bijna het idee dat ze Verstappen naar een eenstopper gezet hebben om een tweede stop te voorkomen met de bokkende motor.
Was dat net regen in beeld?
regie speelt met druppels...
If you liked it, then you should have put a ring on itmnarijnm schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:59:
[...]
Het was een ring wat hij meekreeg van de crash van Ocon! (toch?)
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Bottas rijdt op 5 met soft, Ric op 1 met hsoft (geen stop), rai op soft p6hoevenpe schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:00:
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Bittergarnituur?hoevenpe schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:00:
Hartley is vergeten dat je deze race wél wint in de eerste 50 rondenFormula one schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:00:
Hartley valt weer tegen
De dames in kwestie bij Force India:

RIC zo op de US. Dat kan nog leuk worden.
PSN: xMaurice93
Ric blijft gewoon zolang mogelijk doorrijden. Goed voor de statistieken opbouwen nu het nog kan. X aantal laps op #1 gereden.
Als het inderdaad gaat regenen is de strategie van Ferrari een beetje gered.
Regen zou nu heel goed uitkomen voor Vettel
Niet voor ham en ver.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Lijkt alsof de teams toch niet helemaal gerust zijn op regen..
Bij een pitstop komt hij achter RAI, kan idd leuk worden.Maurice079 schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:01:
RIC zo op de US. Dat kan nog leuk worden.
Ja, Vettel deed het vorige keer heel goed in de regen, echt een prachtige raceGrrrrrene schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:02:
Vooral voor RIC!WhatsappHack schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:02:
Regen zou nu heel goed uitkomen voor VettelNiet voor ham en ver.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, weer een Ferrari in de muur zal helpen.Grrrrrene schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:02:
Als RIC HAM een beetje kan ophouden en VER kan aansluiten, dan kan dat nog grappig worden
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Goed om te zien dat een Sauber een Toro Rosso op het rechte stuk niet voorbij komt.
OK, nu wel dus
OK, nu wel dus
LEC voorbij GAS, die het moeilijk heeft met zn HS denk ik..
Lekker bezig LEC!
Hij heeft het lang vol gehouden! vind ik alles mee vallen (inclusief DRS)Grrrrrene schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:04:
Goed om te zien dat een Sauber een Toro Rosso op het rechte stuk niet voorbij komt.
OK, nu wel dus
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wel een mooi gevecht tussen LEC en GAS. Dat biedt perspectieven voor volgend jaar.
Bij het op een ronde zetten zekersjaool schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:04:
Wel een mooi gevecht tussen LEC en GAS. Dat biedt perspectieven voor volgend jaar.
Ik denk dat max stond op de strategie van ric, 1stop naar ultra, maar toen ze een kans zegen op track position op vet, dat ze toch eerder naar soft zijn gegaan
Ric naar ultrasoft
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Ultrasofts voor RIC, stoer!
RIC naar US.
Dips..ooh sorry

Yup, RIC naar US zoals ik verwachtte... leuk!
lijkt me meer dan logisch. Als je 28 rondjes op hyper volhoud.. dan moet 32 ronden op ultra's ook wel lukken.
LEC > Ferrari - GAS > Red Bull
Als 28+Q op HS lukt, dan moet 33 op US ook wel lukken.Grrrrrene schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:05:
Ultrasofts voor RIC, stoer!
Maar ja, 10s achter RAI, dus wat win je ermee?Sir_Lion schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:06:
RIC op US en naar het einde?
als je het 28 rondes op Hypers vol houd, lukken die 33 rondes op ultra´s ook wel
Leuk die US, maar ik zie m Raikonen nog steeds niet zo maar pakken.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Vraag is wel, hoeveel tijd heeft RIC verloren door extra lang door te gaan op HS?
- DaniëlWW2
- Niet online
Ricciardo gaat voor P3.

Als Vettel nog moet stoppen, dan wordt hij 5/6?
Daar zaten wel een vijftal rondjes SC bij, maar dan nog inderdaad. Zou te doen moeten zijn.Temujin schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:06:
lijkt me meer dan logisch. Als je 28 rondjes op hyper volhoud.. dan moet 32 ronden op ultra's ook wel lukken.
Daar zaten wel een paar ronde safety car bij.Temujin schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:06:
P5, meer zie ik hem niet halen
[ Voor 10% gewijzigd door Grrrrrene op 16-09-2018 15:07 ]
Daarbij loopt RIC toch weer uit op ALO, RB heeft hier niets verliezen.
Ik meen iets van 8 a 10 secondes. Max lag iig op gegeven moment 18 achter.Sir_Lion schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:06:
Vraag is wel, hoeveel tijd heeft RIC verloren door extra lang door te gaan op HS?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1