slechte timing voor de vsc
Had iets eerder gemoeten
Ai, p2 verloren aan Vettel... Nouja, keep your head down, de race duurt nog lang. Misschien dat VET en HAM elkaar weer raken
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
SC was een beetje laat....netjes gewacht tot VET er voorbij was [/aluhoedje]
Waiting on the world to change
Volgens mij hebben ze netjes gewacht tot Vettel klaar was voor de safetycarSlavy schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:14:
Inhaalatie Vettel tijdens SC?
Lekker door een teamgenoot.. maar zo buitenom lijkt me niet de beste keus.
Hoe hard helpt de FIA Ferrari hier! Wachten met de SC tot VET voorbij is aan VER. Bah, misselijke organisatie.
De Force India's tegen elkaar aan. What's new?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
VER lijkt erg weinig vermogen te hebben trouwens, ik vond dat HAM wel veel beter vertrok van pole dan hij en VET kwam er op het rechte stuk ook wel erg makkelijk langs. Hopen dat dat geen probleem is

Daar heb je teamgenoten voor
Nu kan Ocon lekker snel aan het bier
Nu kan Ocon lekker snel aan het bier
People as things, that’s where it starts.
Is gebruikelijk en ook het beste voor de sport. Aangezien de crash al voorbij is gereden, wachten tot eventuele inhaalacties zijn afgerond.TheBrut3 schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:15:
Hoe hard helpt de FIA Ferrari hier! Wachten met de SC tot VET voorbij is aan VER. Bah, misselijke organisatie.
Dit gebeurd altijd, maar dat is je nooit opgevallen?
Jammer dat een goede rijder altijd he onderspit moet delven door een kneus.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Dan was hij er 2 ronden later wel voorbij gekomen...TheBrut3 schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:15:

vuile kant van de baan.Grrrrrene schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:16:
VER lijkt erg weinig vermogen te hebben trouwens, ik vond dat HAM wel veel beter vertrok van pole dan hij en VET kwam er op het rechte stuk ook wel erg makkelijk langs. Hopen dat dat geen probleem is
I served in a company of heroes.
Doe eens normaal man. Dat gebeurt veel vaker dat de SC gewoon later gecalled wordt. Dat heeft niks te maken met Vettel, Ferrari of partijdigheid, dat heeft de FIA wel vaker uitgelegd en dat was bijvoorbeeld in Monza ook zo, daar kwam die voor Hartley ook pas nadat ze in de 2e chicane zaten. Ten nadele van Vettel!TheBrut3 schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:15:
Dat je 't kut vindt voor je Maxje, tuurlijk. Maar deze reactie slaat nergens op.
Gaan we de boel ook opruimen? 
Zie nog niks gebeuren langs de lijn.
Zie nog niks gebeuren langs de lijn.
Lekker gepland bij Ziggo de onboard begint pas om 15:00 uur volgens de EPG.
"When you grow up your heart dies"
Die Haas sneed 'm ook mooi af trouwens
Dat verschil in vermogen was wel ff schrijnend.
PSN: xMaurice93
Ja, want anders was VET er anders nooit langs gekomen natuurlijk.TheBrut3 schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:15:
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Het lijkt wel erger dan ooit tevoren.Maurice079 schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:18:
Dat verschil in vermogen was wel ff schrijnend.
Nogal ja, dat wordt nog vervelend met BOT er nu direct achter.
Alle kanalen zijn vol: https://www.ziggosport.nl/programmagids/sjaool schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:17:
Lekker gepland bij Ziggo de onboard begint pas om 15:00 uur volgens de EPG.
Zou best één kanaal bijmogen in mijn optiek, gelukkig zijn die extra kanalen tegenwoordig wel in HD.
Sirotkin heeft beet
Wat heeft Sirotkin nou op z'n voorvleugel zitten?
LOL. Wat zit er voor op die Williams.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
VER heeft BOT ook wel goed achter gehouden in Monza. Zou nog wel moeilijk blijven, maar het moet zeker mogelijk zijn.
Waarom heeft SIR een half stuur aan zijn vleugel?
Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nou Ocon was niet zo slim met die lijn. VSC was laat maar dat gebeurd altijd. Max die in de eerste ronde al verschalkt wordt door een Ferrari laat weer eens pijnlijk zien hoe groot het verschil in vermogen is tussen Renault en Ferrari. Alsof het een backmarker was die het niet eens probeert, zo makkelijk voor Vettel was het...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ferrari heeft sowieso het hele seizoen al goede starts. Maar goed, je zag de GP2 engine @ work tegen Vettel.vhal schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:19:
Of even de motor in een andere stand...de start van VET was daarnaast gewoon stukken beter
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Vraag me af of die extra ring op de voorvleugel van SIR wel volgens de regels is. Probeert Williams hier stiekem wat nieuws uit om hun auto op orde te krijgen ?
"Baas, we hebben nog wat oranje lampen over, wat moeten we daar mee?"
"Zet ze bovenop een bord voor de lokale rave party in bocht 7"
"Zet ze bovenop een bord voor de lokale rave party in bocht 7"
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
- DaniëlWW2
- Niet online
Lekker laten zitten. Waarschijnlijk is die Williams zo sneller.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verdomde hipsters ook altijd.Exocet schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:21:
Neusring voor Sirotkin
Sympathiek dat Sirotkin helpt met opruimen
[ Voor 6% gewijzigd door iichel op 16-09-2018 14:22 ]
Max snelste safetycar ronde 2.38.146
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Is gewoon een domme fout. Gooi je je kanalen open en adverteert met onboard en dan zit de planner te slapen.HollowGamer schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:20:
[...]
Alle kanalen zijn vol: https://www.ziggosport.nl/programmagids/
Zou best één kanaal bijmogen in mijn optiek, gelukkig zijn die extra kanalen tegenwoordig wel in HD.
De uitzending die er nu op is kunnen ze ook later doen aangezien die niet live is bij mijn weten.
Ondertussen zet je hem op eurosport, dan ben je getuigen van waarschijnlijk een Nederlander die kampioen Mxgp wordHollowGamer schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:20:
[...]
Alle kanalen zijn vol: https://www.ziggosport.nl/programmagids/
Klopt inderdaad, viel mij ook al op.vhal schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:21:
Die safetycar infoboard boven het circuit met zwaailichten
Lekker druk.
Goed, de track layout heeft ook de snelle stukken aan het begin zitten, dus het was sowieso al vrij kansloos. Dan het starten op de vuile kant en 1+1=2.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Kan me echt voorstellen dat max zich hellemaal opvreet als hij vettel zo makkelijk zonder strijd ervoorbij ziet komen...
Hopelijk honda volgend jaar stukken sneller ! Fingers crossed
Hopelijk honda volgend jaar stukken sneller ! Fingers crossed
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Wel, WRX is livesjaool schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:21:
[...]
Is gewoon een domme fout. Gooi je je kanalen open en adverteert met onboard en dan zit de planner te slapen.
De uitzending die er nu op is kunnen ze ook later doen aangezien die niet live is bij mijn weten.
Van 13:00-14:00 was samenvatting van gisteren ja.
14:00-15:00 is het live
Ik zit ook te genieten van WRX (samen met F1, multitasken)
[ Voor 15% gewijzigd door Ryur op 16-09-2018 14:23 ]
Gaat weer lekker bij Max..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Weer false neutral voor Max

En die CO2 kanonnen er ook bij.vhal schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:21:
Die safetycar infoboard boven het circuit met zwaailichten
Motor weer kuren bij Max
Aii. please max.. Als die motor het maar volhoud
Of Forced Neutral?
Zou mij niet verbazen als hij in ronde 14 uitvalt...
No further action met PER-OCO
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Okay, F1 is belangrijker.Ryur schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:22:
[...]
Wel, WRX is live
Van 13:00-14:00 was samenvatting van gisteren ja.
14:00-15:00 is het live
Maar goed, het blijft een blundertje vind ik.
Dan maar een extra kanaal erbij.
ALO en SAI hebben HUL te pakken zo te zien
Welke uitzending bedoel je? Zie genoeg wat erop is.sjaool schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:21:
[...]
Is gewoon een domme fout. Gooi je je kanalen open en adverteert met onboard en dan zit de planner te slapen.
Ben tot nu toe wel tevreden, over het algemeen kijken ze wel goed en zenden ze bijna alles uit.
Benieuwd wanneer de safety car weer uit kan gaan rijden, verwacht vrij snel.
BOT zit er heeel dicht op.
PSN: xMaurice93
Verstappentrain?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Max nog P3?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Red Bull zou de beste race pace moeten hebben (+- 0,3 sec op Merc en Ferrari). Eens kijken of dat bij VER en RIC naar voren komt. Bandenslijtage zal ook mee gaan spelen, 2 of 3 rondjes meer op de HS kan een seconde of 2-3 zijn.
Ja.hoevenpe schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:25:
Max nog P3?
Jep. Maar nog geen drs geactiveerdhoevenpe schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:25:
Max nog P3?
Een blok wat ze nog over hadden uit de tijd dat Vettel in een RBR zat
Nog een rondje iddhoevenpe schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:25:
Max nog P3?
Omdat het nu gratis is en ze zeggen dat ze alle kanalen open zetten. F1 is toch wel het stokpaardje. Als ik veel waarde zou hechten aan de onboard kanalen en ik betaal daar ook voor dan zou ik ze ook elk weekend willen zien. Maar goed, ik doe het er normaal ook zonder.HollowGamer schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:24:
[...]
Welke uitzending bedoel je? Zie genoeg wat erop is.
Ben tot nu toe wel tevreden, over het algemeen kijken ze wel goed en zenden ze bijna alles uit.
Benieuwd wanneer de safety car weer uit kan gaan rijden, verwacht vrij snel.
DRS erbij en die wordt op rechte stuk compleet zoek gereden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- DaniëlWW2
- Niet online
Die hadden tenminste een functionele engine mapping...RobinHood schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:26:
[...]
Een blok wat ze nog over hadden uit de tijd dat Vettel in een RBR zat
Jeetje dat gat van HAM op VET.
VER blijft redelijk dicht bij VET. Binnen DRS iig
Welk gat?Rivanov schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:27:
Jeetje dat gat van HAM op VET.
www.google.nl
Nouja, hij zit dicht genoeg achter VET om ook DRS te krijgen. Sterker nog: DRS voor VET is twijfelachtig en voor BOT ook.SinergyX schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:26:
Ik ben juist hartstikke blij dat WRX wordt uitgezonden (zelfs als het clasht met F1).sjaool schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:26:
[...]
Omdat het nu gratis is en ze zeggen dat ze alle kanalen open zetten. F1 is toch wel het stokpaardje. Als ik veel waarde zou hechten aan de onboard kanalen en ik betaal daar ook voor dan zou ik ze ook elk weekend willen zien. Maar goed, ik doe het er normaal ook zonder.
Gezien Ziggo de rechten heeft, is YouTube uitzending geblokkeerd.
Als Ziggo zou besluiten om deze niet uit te denken (of in herhaling), zou ik juist boos worden
(En ja, ben een betalende klant)
Zag er net van bovenaf wat groter uit dan dat het daadwerkelijk is. Excuus.
Bottas heeft de race pace niet
ICE ICE Baby
Valt op dat ze deze race tot dusver de Leader timings laten zien ipv Interval timing.s
Wanneer heeft hij wel een stabiele race pace?djmuggs schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:29:
Wanneer wel.djmuggs schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:29:
Misschien door die 2 voor hem, maar BOT kan hij wel achter zich houden.SinergyX schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:26:
Dit wisselt. Staat echt net op leader timing. Afgelopen 10 minuten bijna continue intervalSir_Lion schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:29:
Valt op dat ze deze race tot dusver de Leader timings laten zien ipv Interval timing.s
Max verliest op vettel met drs en vettel zonder geeoon afstand wtf...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Max op het randje DRS
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wat is er nieuw?v8power67 schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:30:
In de bochten rijdt ie er weer heen. Don't worry.v8power67 schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:30:
Max snelste sector 2.
Driver tracker op Ziggo heeft engels commentaar, eerste keer dat ik dat hoor
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1