PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nee, want dan komen mensen klagen dat ik de uitslag verraad. De titel bewaar ik voor een WDC.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nah, zo simpel werkt het niet.
"When you grow up your heart dies"
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Toch bijzonder dat ze dan nog 2 en 3 zijn geworden.Grrrrrene schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:06:
[...]
Ja, Ferrari gaf ook aan (bij de podium interviews met Webber) dat ze te lang hadden gespaard. Wat heb je eraan om met banden te finishen die nog wel 20 rondjes verder konden? Max heeft perfect gemanaged: banden maximaal benut.
[ Voor 14% gewijzigd door Dj-sannieboy op 01-07-2018 17:10 ]
sjaool schreef op zondag 1 juli 2018 @ 16:55:
Iemand een screenshot van Max met de Oostenrijkse dirndles....

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Max in de snoepwinkel...
[ Voor 8% gewijzigd door -36- op 01-07-2018 17:11 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Laat ze maar klagenDaniëlWW2 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:07:
[...]
Nee, want dan komen mensen klagen dat ik de uitslag verraad. De titel bewaar ik voor een WDC.
😆 - Denk ook eens om ;)
Minuutje gratis shoppen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

VET kijkt tenminste nog een beetje mensen aan en lacht een keer
Hebben jullie wel gedaan toen in Brasilie 2016. Regenkoning max ofzo. Gaf ookal wat aardig weg.DaniëlWW2 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:07:
[...]

- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, en toen werd er ook om gezeurd.Sir_Lion schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:11:
[...]
Hebben jullie wel gedaan toen in Brasilie 2016. Regenkoning max ofzo. Gaf ookal wat aardig weg.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoezo? Wie had anders 2e en 3e moeten worden, als er geen Mercedes finisht en RBR met 1 auto in de race blijft en hem wint? De top3 heeft het hele veld op een ronde gezetDj-sannieboy schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:08:
[...]
Toch bijzonder dat ze dan nog 2 en 3 zijn geworden.

Verwijderd
Als hij niet vooraan rijdt met 10 seconden voorsprong is het net een klein meisje idd..Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:13:
Wat mij steeds meer opvalt en mij tegen staat is dat Hamilton wel een verschrikkelijk zeikwijf is geworden. Wordt tijd om te stoppen met racen.
Op zich snap ik het wel. Hij reed gewoon veilig vooraan en zo opeens glipt de overwinning uit je handen door onder andere een blunder van je team.Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:13:
Wat mij steeds meer opvalt en mij tegen staat is dat Hamilton wel een verschrikkelijk zeikwijf is geworden. Wordt tijd om te stoppen met racen.
DUGG
Op naar de samenvatting.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:13:

Hij is een winnaar.. merc geeft miljoenen uit en alles en iedereen moet t maximale geven. Dat zeggen ze ook gewoon tegen elkaar. Kan je bitchen vinden..
I served in a company of heroes.
En ondanks dat ie daarvoor door diezelfde RAI op het gras werd geduwdMach schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:14:
Maar goed. Max heeft dus gewonnen omdat ie RAI een tikje gaf ;-)
Dit.sjaool schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:14:
[...]
Op zich snap ik het wel. Hij reed gewoon veilig vooraan en zo opeens glipt de overwinning uit je handen door onder andere een blunder van je team.
De mentale component van topsport moet je niet onderschatten. Hij reed ineens P4 of P5, in de dirty air en kreeg een klein tikje.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Die duurt een hele race
Klopt, dat was de oude Max. Er gewoon voor gaan en een klein kusje uitdelen. De stewards vonden het goed dus dan mag het ook.Mach schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:14:
Het helpt niet mee dat het door een fout van het team komt. Ik snap wel dat je dan goed pissig bent en wel even tijd nodig hebt om dat naast je neer te leggen. Het is net even te makkelijk om te zeggen dat je dat naast je neer moet leggen en de focus op de race moet houden, maar een mens werkt niet zoVerwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:13:
Niettemin valt het geklaag wel enorm op. Klagen over vermogen terwijl je paarse sectoren rijdt... Hoe kom je erop
Max heeft gewonnen ondanks dat RAI hem het gras op drukteMach schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:14:
Ach die gasten hebben hartslag 180 en staan stijf van de adrenaline. Zijn we Alonso alweer vergeten?Grrrrrene schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:16:
[...]
Het helpt niet mee dat het door een fout van het team komt. Ik snap wel dat je dan goed pissig bent en wel even tijd nodig hebt om dat naast je neer te leggen. Het is net even te makkelijk om te zeggen dat je dat naast je neer moet leggen en de focus op de race moet houden, maar een mens werkt niet zo
Niettemin valt het geklaag wel enorm op. Klagen over vermogen terwijl je paarse sectoren rijdt... Hoe kom je erop
Hoort er bij. Ik vind het gaaf.
Hamilton had ook een tijdje een ander trucje... my tires are gone... paars paars paars fastest lap.
Nou deze mindset vasthouden en nog wat mooie podiums pakken de rest van het seizoen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Tijd om die van Mexico te vervangen
-
[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 01-07-2018 17:19 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
De stewards hebben daar niet eens naar gekeken. De under investigation was voor de actie van Kimi bij turn 3.sjaool schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:15:
[...]
Klopt, dat was de oude Max. Er gewoon voor gaan en een klein kusje uitdelen. De stewards vonden het goed dus dan mag het ook.
Dus voor het op het gras duwen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Lastig werk om hier een samenvatting van te maken. Vrij weinig materiaal om eruit te knippen
Niet under investigation = goedgekeurdYakuzA schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:20:
[...]
De stewards hebben daar niet eens naar gekeken. De under investigation was voor de actie van Kimi bij turn 3.
Dan hebben ze deze actie dus niet gezien. Slimme Max.YakuzA schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:20:
[...]
De stewards hebben daar niet eens naar gekeken. De under investigation was voor de actie van Kimi bij turn 3.
Edd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:18:
Zo... Kom maar op met die foto's van de race, want ik ben toe aan een nieuw bureaublad achtergrond..
Tijd om die van Mexico te vervangen
Hier was toch gewoon een herhaling van? Hebben ze dan toch gewoon gezien?sjaool schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:20:
[...]
Dan hebben ze deze actie dus niet gezien. Slimme Max.
Verwijderd
Soms zijn er dingen die ook stewards niet WILLEN zien...Gekkenhuis schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:23:
[...]
Hier was toch gewoon een herhaling van? Hebben ze dan toch gewoon gezien?

Connely die iets van Verstappen niet wil beoordelen? In welk alternatieve universum zit jijVerwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:24:
[...]
Soms zijn er dingen die ook stewards niet WILLEN zien...
Zou zo maar kunnen. Een red bull op de red bull ring. Krijgt misschien dan net ff een mm meer ruimte van de stewardsVerwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:24:
[...]
Soms zijn er dingen die ook stewards niet WILLEN zien...
DUGG
Ze zien alles wel hoor, maar zo’n kleine love-tap zonder consequenties was hun tijd blijkbaar niet waard.Gekkenhuis schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:23:
[...]
Hier was toch gewoon een herhaling van? Hebben ze dan toch gewoon gezien?
PSN
- DaniëlWW2
- Niet online
Yes, feed me with all the hate and envy.
[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-07-2018 17:29 ]
Hier staan er zat.
Weinig? Hoe dan?Dj-sannieboy schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:01:
[...]
Ondanks de winst van Max, was er voor mij persoonlijk weinig te genieten
-5 uitvallers, waaronder 2x mercedes (gebeurd zelden en is mooi voor het WCC.)
-Hamilton die de sjaak was bij de VSC.
-spanning met bandenslijtage tot het einde!
- Haas 4e en 5e.
Om maar een paar dingen te noemen los van de overwinning van Max.
Er is echt volop veel gebeurd. Ik heb me geen moment verveeld.
Als je voornamelijk fan van Mercedes bent kun je er wellicht wat minder van genietenAyazis schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:27:
[...]
Weinig? Hoe dan?
- Haas 4e en 5e.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
VET kan een best woordje Nederlands verstaan als Duitser en heeft genoeg wedstrijden in Nederland gedaan om zeker de strekking van Max zijn Nederlands praatje te kunnen volgenGekkenhuis schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:11:
Wat een droogkloot blijft RAI ook![]()
VET kijkt tenminste nog een beetje mensen aan en lacht een keer
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Dat schoot al door mijn hoofd inderdaad, maar ik dacht laat ik geen aannamens doen.iichel schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:28:
[...]
Als je voornamelijk fan van Mercedes bent kun je er wellicht wat minder van genietenVoor de neutrale toeschouwer wel spektakel genoeg
Spijt me voor je. #Ohneetochniet
Na de pitstop onder de VSC zei ik al dat Max zou winnen, vooral omdat Hamilton niet naar binnen ging.
De rondetijden van Max waren zeer constant, zo heeft hij in het begin de softs gespaard en dat heeft hem de overwinning gebracht! De inhaalactie op Kimi was cruciaal deze race.
Hulde aan Max!!!!!!!!
Mooi, dan is dit nu je nieuwe taakje.
En zolang je die streamables blijft posten, zal je van mij geen hate&envy ontvangen.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Boah:Ayazis schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:27:
[...]
Weinig? Hoe dan?
- Haas 4e en 5e.
-Mercedes laat HAM buiten bij VSC (onbegrijpelijk)
-Ferrari heeft geen last van banden degradatie
-VET maakt geen brokken
-Geen SC
-BOT uitgevallen
-HAM uitgevallen
Nee, ik heb alleen genoten van Max! Op naar de volgend race.
Daar moeten we een gifje van.Danster schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:34:
Hoogtepunt was denk ik wel Kimi tijdens de interviews en zijn rietje..
---RAWE CEEK!!!---
- DaniëlWW2
- Niet online
Doornbos gaat er net op in bij Ziggo. Max gebruikt gewoon de hele baan en stuurt minder scherp in. Dit terwijl Ricciardo maakt juist stuurbewegingen als hij vol gas geeft, waardoor hij extra bandenslijtage aanbrengt.sjaool schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:33:
RIC mag deze race wel eens goed gaan bestuderen, kan hij nog wat van VER leren over bandenmanagement.
??Danster schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:34:
Max reed natuurlijk wel wat vrijer dan Ricciardo.DaniëlWW2 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:35:
[...]
Doornbos gaat er net op in bij Ziggo. Max gebruikt gewoon de hele baan en stuurt minder scherp in. Dit terwijl Ricciardo maakt juist stuurbewegingen als hij vol gas geeft, waardoor hij extra bandenslijtage aanbrengt.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Dus al met al niet echt een eerlijke vergelijking.
Smiling as the shit comes down...
@Jasphur heeft een uitje, vond de race vandaag niet belangrijk genoeg ofzoDJTimo schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:30:
Ik miste wel de GIFjes in dit topic. Deze hierboven is pas de eerste
Waiting on the world to change
True, dat scheelt een hoop en wat ik ook wat flauw vond is dat ze een uitbreekmomentje van RIC pakten met achterbanden waar de blisters al flink op zaten terwijl RAI hem begon aan te vallen.Mugwump schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:38:
[...]
Max reed natuurlijk wel wat vrijer dan Ricciardo.
[ Voor 5% gewijzigd door Grrrrrene op 01-07-2018 17:40 ]
Tijdens het interview met Max in de persco. Leek wel op een verdwaalde kleuter in een te groot pak dat aan een rietje zat te zuigen. Zag er erg grappig uit.
Bensimpel
Positieve meneer
1 Vettel 146
2 Ham 145
3 Rai 101
4 Ric 96
5 Ver 93
6 Bot 92
😆 - Denk ook eens om ;)
Cheeky bastard!sjaool schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:46:
Kun je nagaan als jullie konden voetballen; Christian Horner bij Ziggo.
Smiling as the shit comes down...
jaa.. die vond ik ook wel een beetje pijn doen.sjaool schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:46:
Leuk interview, beetje pesten moet kunnen imosjaool schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:46:
- DaniëlWW2
- Niet online
Acties met RAI heel volwassen gedaan, echt heel knap en optimaal geprofiteerd van klein foutje bij RAI. Ook supergoed zijn banden gemanaged, foutloze race eigenlijk.
Maar kunnen we afspreken dat Vettel altijd wat meer naar achter start? Erg genoten van hem ook. Actie op HAM was erg knap. Dit seizoen al meer mooie acties van VET gezien dan van HAM (dat gezeur weer, damn....) dus verdiend aan kop in de stand lijkt me.
Bottas zijn geluk moet overigens wel eens gaan draaien. Voor de zoveelste keer buiten zijn fout om benadeeld.
Was er race die als reclame voor de sport kan gelden. Geen grote crashes maar spektakel genoeg. Top!
* Wom gaat nu de BBQ eens aanslingeren en beschouwen met vijf nieuwe F1 fans
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Echt een heerlijke race dit. Spannend vanaf ronde 1, duels op het scherpst van de snede, spanning tot het einde ivm bandenslijtage (had overigens nog wel een klapband verwacht aan het einde van de race..).
Wat ik me nu serieus afvraag; wat moeten al die andere coureurs niet denken van al die gekke Hollanders die er telkens weer een feestje van maken (nu er een Nederlandse coureur meerijdt)? Alleen op mensen hun thuisrace is het meestal zo afgeladen met thuissupporters. Maar er zijn op meerdere circuits Max-tribunes, dat moet toch ook wel wat zeggen voor die lui.
Oh, en nóg iets..: Welke motor neemt Mercedes mee naar Silverstone? Hun 2.1 spec motor, of hun 'oude'? Ik neem aan dat je in een week niet een reliability issue kunt oplossen, maar wellicht zit ik ernaast?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik had bij beide coureurs het idee dat de bak kapot ging ipv de PU.scorpie schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:59:
Oh, en nóg iets..: Welke motor neemt Mercedes mee naar Silverstone? Hun 2.1 spec motor, of hun 'oude'? Ik neem aan dat je in een week niet een reliability issue kunt oplossen, maar wellicht zit ik ernaast?
Edit: HAM dus brandstofdruk. BOT bevestigde gearbox failure.
[ Voor 7% gewijzigd door iichel op 01-07-2018 21:31 ]
Hahaha, ja het leek wel of ie aan de drugs zat, met die verdwaasde ogenDanster schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:34:
Heb van ham het niet gezien vanuit de onboard, zal wel binnen een week een nieuws berichtje over komeniichel schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:02:
[...]
Ik had bij beide coureurs het idee dat de bak kapot ging ipv de PU.
PSN
[YouTube: https://youtu.be/VlZIvxhz3so]
Iemand vroeg om een samenvatting?
[YouTube: https://youtu.be/BmaD8KTdcsM]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Verwijderd
Hamilton motor, Bottas versnellingsbak.iichel schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:02:
[...]
Ik had bij beide coureurs het idee dat de bak kapot ging ipv de PU.
Wat een passie en wat een kampen
99,9999% van wat je tijdens de race ziet (van de intro tot na podium) is beeld dat FOM aanlevert en gebruikt moet worden*. Leuk dat wij in Nederland Jos Verstappen kennen, maar de mensen in Swahili die naar F1 kijken weten dat waarschijnlijk niet.GAIAjohan schreef op zondag 1 juli 2018 @ 15:57:
[...]
Zelfs dan.. zeker in Nederland..
Als je het nu over Taki Inoue of Shinji Nakano hebt, oké.. maar Jos..
In Finland hoeven ze ook niet Emilia Bottas in een balkje te zetten, aangezien zij olympische kampioen zwemmen is. Maar 99,9% van de kijkers in NL zal dit niet weten.
* Enige wat Ziggo, of welke andere zender dan ook, mag doen is een balkje met een naam (wat je ziet bij interviews) of PiP (ook voor bv interview), meer mogen ze niet aanpassen (of ja, evt reclame zoals op RTL DE, maar ook dat zal contractueel zijn vastgelegd). Zou mij ook niks verbazen als Ziggo nog problemen met FOM krijgt omdat ze na de finish een interview met Helmut Marko hebben laten zien, als enige beeld (dus geen PiP). Ze moeten echt wachten tot na het podium (heeft Olav al meermaals aangegeven).
https://streamable.com/ocnu4
embedden van dit soort filmpjes werkt niet met de video tag. Aangezien het bij iedereen voor problemen zorgt, haal ik het weg.
[ Voor 57% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-07-2018 20:05 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Dus.. Volgende week mis je hem ook?Cranzai schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:14:
Potverdrie, mis ik voor het eerst een race dit seizoen; blijkt het een knaller geweest te zijn
-
Niks gemist, je hoeft niet terug te kijken hoorCranzai schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:14:
Potverdrie, mis ik voor het eerst een race dit seizoen; blijkt het een knaller geweest te zijn
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Gelukkig geen forumbrekende embed...Lasmibalsingh schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:15:
Davidson met de ronde 1 analyse tussen Max en Kimi:
"https://streamable.com/ocnu4"
Interessant!Lasmibalsingh schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:15:
Davidson met de ronde 1 analyse tussen Max en Kimi:
[video]
Wel een beetje groot
Hoezo pijn? Voetbal is een pauper sport
Leuke race! Goed vermaakt en mooie uitslag ook. Veel onverwachte dingen. Spannend!
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
PS/XBL: Nogne
[ Voor 76% gewijzigd door Maurice079 op 01-07-2018 19:28 ]
PSN: xMaurice93
Inderdaad heel Chrome over de pis
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit was nou net een stukje Ziggo zelf.. Ziggo kleuren, Ziggo logo, in het Nederlands etc.. die tandarts die met Jos praatteRobertMe schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:15:
[...]
99,9999% van wat je tijdens de race ziet (van de intro tot na podium) is beeld dat FOM aanlevert en gebruikt moet worden*. Leuk dat wij in Nederland Jos Verstappen kennen, maar de mensen in Swahili die naar F1 kijken weten dat waarschijnlijk niet.
In Finland hoeven ze ook niet Emilia Bottas in een balkje te zetten, aangezien zij olympische kampioen zwemmen is. Maar 99,9% van de kijkers in NL zal dit niet weten.
* Enige wat Ziggo, of welke andere zender dan ook, mag doen is een balkje met een naam (wat je ziet bij interviews) of PiP (ook voor bv interview), meer mogen ze niet aanpassen (of ja, evt reclame zoals op RTL DE, maar ook dat zal contractueel zijn vastgelegd). Zou mij ook niks verbazen als Ziggo nog problemen met FOM krijgt omdat ze na de finish een interview met Helmut Marko hebben laten zien, als enige beeld (dus geen PiP). Ze moeten echt wachten tot na het podium (heeft Olav al meermaals aangegeven).
[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 01-07-2018 18:45 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1