![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 9
|
[ Voor 5% gewijzigd door nachtnet op 26-06-2018 20:20 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 9
|
[ Voor 5% gewijzigd door nachtnet op 26-06-2018 20:20 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Snap op zich niet zo goed waarom er dan ook niet 1 is tussen bocht 1 en 2, die bocht twee gaat een beetje omhoog, dat is dan wel lastig sowieso nog met inhalen lijkt me. Heb je iets meer spektakel..DaniëlWW2 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:17:
Nu met nog meer DRS, maar liefst 2km aan DRS zones.![]()
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Er is juist deze race nog eentje bijgekomen, tussen bocht 1 & 2Leoon. schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 08:17:
[...]
Snap op zich niet zo goed waarom er dan ook niet 1 is tussen bocht 1 en 2, die bocht twee gaat een beetje omhoog, dat is dan wel lastig sowieso nog met inhalen lijkt me. Heb je iets meer spektakel..
[ Voor 9% gewijzigd door Ryur op 26-06-2018 08:20 ]
Ah, oke dat had ik gemist. Keek inderdaad naar het plaatje hierboven. Ben benieuwd wat dat doet.Ryur schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 08:19:
[...]
Er is juist deze race nog eentje bijgekomen, tussen bocht 1 & 2
Staat nog niet op het plaatje, maar die is er al wel
https://www.gpupdate.net/...rand-prix-van-oostenrijk/
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 14% gewijzigd door MegaTronics op 26-06-2018 08:55 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
[ Voor 24% gewijzigd door Jackson6 op 26-06-2018 09:02 ]
[ Voor 19% gewijzigd door nachtnet op 26-06-2018 09:04 ]
Met zoveel DRS? Moet renault nog even wat magie laten zien.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Er kan nog prima een DRS zone bij tussen bocht 8 en bocht 9koli-man schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 08:04:
Tja, die DRS zones...dat is me net te veel. Wordt te kunstmatig zo.
als ze tot de laatste ronde op de hielen van mercedes blijven is het prima, dan snel inhalen!SinergyX schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:04:
[...]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Op het rechte stuk de voorligger inhalen met DRS, daarna in de bochten wegrijden.SinergyX schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:04:
[...]
f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Zijn dit alle DRS-zones gearceerd?nachtnet schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:21:
Back-2-Back-2-Back gaat iets te snel voor FIA. (is nog helemaal leeg)
Event & Timing GP Austria.
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Fugitive2008 op 26-06-2018 09:33 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Je moet niks, gewoon tijdens het optreden meekijken op je mobiel
😆 - Denk ook eens om ;)
Denk dat het stiekem best spannend kan worden, idd rond de drie tienden in quali, on par in de race. Zin an!Jackson6 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:18:
RBR zat vorig jaar op .650 van de pole, verwacht dat ze nu toch wel binnen .350 zitten.
Ik denk het niet. Max nam het namelijk op voor Vettel waar Vettel het vorige keer voor Max opnam. Die twee zijn volgens mij inmiddels dikke vriendjes...Crashhill schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:05:
Max wordt 2e of hij wordt door Vettel van de baan afgetikt door zijn toch wle hilarisch opmerking afgelopen persco
"When you grow up your heart dies"
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Denk toch dat Max z'n uitspraak bij Seb even moet nuanceren, want de pers doet dat nietsjaool schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:46:
[...]
Ik denk het niet. Max nam het namelijk op voor Vettel waar Vettel het vorige keer voor Max opnam. Die twee zijn volgens mij inmiddels dikke vriendjes...
PSN: McMillan0984
Zal ze zelf pijn doen als na 15 ronden de renaults stuk in de pits staanClavat schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:13:
Ik ben benieuwd wat het voor Renault brengt hier met de nieuwe MGU-K.
Zal wel een domper zijn als ze nu RBR pijn gaan doen met de nieuwe versie als RBR niet mee gaat deze race met de MGU-K.
En Ricciardo reed zeker wel met een Renault in Monaco en China? Of vorig seizoen reed Max zeker niet met een "Tag Heuer" in Mexico en Maleise?Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 08:45:
32 jaar geleden dat er voor het laatst iets met 'tag' in de motornaam gewonnen heeft. Wordt absoluut weer eens tijd. Maar dan moet er wel wat bijzonders gebeuren helaas.
Ik denk dat hij bedoelt een TAG winnaar in OostenrijkDaniëlWW2 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:16:
[...]
En Ricciardo reed zeker wel met een Renault in Monaco en China? Of vorig seizoen reed Max zeker niet met een "Tag Heuer" in Mexico en Maleise?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat Verstappen überhaupt nooit met een nieuwere Renault MGU-K gaat rijden. Hij heeft nu twee goede/werkende MGU-Ks in de pool waarmee die het jaar moet kunnen uitrijden. Dus RBR zal alleen een straf pakken voor een nieuwe als het echt niet anders kan (beide stuk/versleten), of mogelijk als Verstappen door omstandigheden weer 20e start en de straf dus toch geen pijn doet.Clavat schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:13:
Zal wel een domper zijn als ze nu RBR pijn gaan doen met de nieuwe versie als RBR niet mee gaat deze race met de MGU-K.
Ik denk toch als ze zien dat er een enorme sprong is en daarmee het gat naar Merc te dichten.. Dat ze het risico wel een keer nemen ook al hebben ze nog 2 goede in de pool zitten.RobertMe schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:18:
[...]
Ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat Verstappen überhaupt nooit met een nieuwere Renault MGU-K gaat rijden. Hij heeft nu twee goede/werkende MGU-Ks in de pool waarmee die het jaar moet kunnen uitrijden. Dus RBR zal alleen een straf pakken voor een nieuwe als het echt niet anders kan (beide stuk/versleten), of mogelijk als Verstappen door omstandigheden weer 20e start en de straf dus toch geen pijn doet.
PSN: McMillan0984
Dan denk ik het ook ja, maar ik denk niet dat het een enorme sprong gaat zijn wat ze maken met die nieuwe MGU-KClavat schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:20:
[...]
Ik denk toch als ze zien dat er een enorme sprong is
Volgens mij is dit het GP van Oostenrijk-topic, voor algemene discussie over de F1 graag in het desbetreffende topic reageren.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:16:
[...]
En Ricciardo reed zeker wel met een Renault in Monaco en China? Of vorig seizoen reed Max zeker niet met een "Tag Heuer" in Mexico en Maleise?
Ze zullen de penalty pakken op monza denk ik,RobertMe schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:22:
[...]
Dan denk ik het ook ja, maar ik denk niet dat het een enorme sprong gaat zijn wat ze maken met die nieuwe MGU-K
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
beetje photoshop hier.... beetje photoshop daar...nachtnet schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 08:59:
Via @iichel - Algemene F1 2018 topic
[afbeelding]
* nachtnet zal de startpost een update geven zodra hij een juist* kaartje gevonden heeft.
[afbeelding]
*in de stijl van de F1 kaart - startpost
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Nu je bochtnummers nog verandereniichel schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:26:
[...]
beetje photoshop hier.... beetje photoshop daar...
[afbeelding]
Begint ook pas om half 8, dus wij vertrekken pas laatBensimpel schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:30:
[...]
Je moet niks, gewoon tijdens het optreden meekijken op je mobiel
bocht 2 mag geen naam hebbenArnevdS schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:28:
[...]
Nu je bochtnummers nog veranderenBocht 2 is namelijk die lichte knip op dat nieuwe DRS-stuk en de rest schuift dus op.
Zal Grosjean eindelijk een keer punten scoren, denk je?wheeler schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:34:
Drie DRS zones?! Tijdens game F1 2017 vergeet ik op deze baan soms de tweede DRS in te schakelen, het is zo'n kort baantje. Benieuwd wat 3 dit jaar gaan doen en misschien vlakt het motorvermogen wel af.
Voor de rest verwacht ik niet veel veranderingen voor dit weekend. McLaren blijft in diepe crisis, Mercedes maakt niet bekent wie er in 2019 rijdt en Williams blijft stijf achteraan rijden.
deze punten hooguit:Stoelpoot schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:38:
[...]
Zal Grosjean eindelijk een keer punten scoren, denk je?
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Ik denk het wel. De Haas is snel genoeg, hij rijdt prima en de baan heeft maar 10 bochten die de coureurs hoeven te onthouden.Stoelpoot schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:38:
[...]
Zal Grosjean eindelijk een keer punten scoren, denk je?
De MGU-K brengt niks extras behalve 6 kg gewicht besparing.Clavat schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:13:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
3e met de constructeurs is ook een beker! ( moeten ze dat nog wel even worden )Damian schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:18:
Ben toch wel bang dat Red Bull voorlopig nog wel gewoon het derde team is, en dat er wellicht uitschieters zullen zijn wanneer de top 2 teams fouten maken of even hun dag niet hebben, of wanneer het een high downforce baan is.
Beker, of gorilla?HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:58:
[...]
3e met de constructeurs is ook een beker! ( moeten ze dat nog wel even worden )
Die Gorilla kost toch maar liefst bijna €21.000,-.
"When you grow up your heart dies"
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Soms wel (canada back straight + start/finish), soms nietcitation needed.alexbl69 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:04:
Ook wel apart dat er 3 DRS detectiezones zijn. Het is toch vaker dat er - als ze zo dicht na elkaar liggen - maar één detectie is voor 2 zones?
[ Voor 95% gewijzigd door ArcticWolf op 26-06-2018 11:10 ]
Live your life to the Max 1.
Niet vreemd opkijken als ie zelf een bocht bedenkt en de muur in rijdt. Been there, done thatiichel schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:44:
[...]
Ik denk het wel. De Haas is snel genoeg, hij rijdt prima en de baan heeft maar 10 bochten die de coureurs hoeven te onthouden.
Dat is niet niks hoor. Kan zomaar enkele tienden opleveren omdat je minder gewicht meezeult.YakuzA schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:52:
[...]
De MGU-K brengt niks extras behalve 6 kg gewicht besparing.
dat zou fijn zijn! eerste keer een GP bezoeken voor mij en dan max op 1.D-Ed schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:42:
Ach, toch Max op het podium zien staan twee jaar geleden en vorig jaar eraf in de eerste bocht. Let op, die komt gewoon op P1 binnen denk ik
Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital
Iedereen zit al op het minimale gewicht, dus je kan alleen 6 kg ballast ergens anders plaatsenDaniëlWW2 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:42:
[...]
Dat is niet niks hoor. Kan zomaar enkele tienden opleveren omdat je minder gewicht meezeult.
PSN
Dat past wel in de trend die hij nu aan het zetten is.D-Ed schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:42:
Na twee keer live erbij te zijn geweest dit keer lekker thuis voor de buis![]()
Sportstadion heeft ons vorig jaar een redelijk oor aangenaaid en dit jaar krijgen ze geen cent van onze groep![]()
Ach, toch Max op het podium zien staan twee jaar geleden en vorig jaar eraf in de eerste bocht. Let op, die komt gewoon op P1 binnen denk ik
Of P6 in de debuut race van Haas in Australie 2016. Zo ken ik er nog wel eentjetoolkist schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:37:
[...]
Niet vreemd opkijken als ie zelf een bocht bedenkt en de muur in rijdt. Been there, done that
Mexico heeft het ook. Snap de reden ook niet echt.iichel schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:06:
[...]
Soms wel (canada back straight + start/finish), soms nietcitation needed.
Meerdere detectiepunten maakt het wel iets eerlijker, als je er bij het 1e punt al langs gaat rijd je bij de 2e en 3e alleen maar verder weg. Dan streeft het middel het doel voorbij; meer inhaalacties.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dat mag ook wel, aanegzien Renault ruim 1.5 jaar geeft gedaan over deze update. Maar ik zie het nog wel gebeuren dat ze hem weer uitstellen door reliability issues.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:42:
[...]
Dat is niet niks hoor. Kan zomaar enkele tienden opleveren omdat je minder gewicht meezeult.
Tja ik kan ook een keutel voor 3 ton op marktplaats zetten, betekent niet dat het dat waard is of echt gekost heeft.sjaool schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:03:
[...]
Die Gorilla kost toch maar liefst bijna €21.000,-.
Okay, het is niet de trofee die ze kregen in Frankrijk maar het benadert het wel. Ik denk dat de trofee nog wel wat meer gekost heeft.
Smiling as the shit comes down...
Die plannen lijken een 'zachte dood' te zijn gestorven. Immers kan ik buiten de nieuwsberichten uit 2015/2016 er weinig meer over vinden helaas. Denk dat ze de plannen in de ijskast hebben gestopt of er ligt nog een aanvraag bij de gemeente Spielberg om deze plannen goed te keuren?ScrooLoose schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:30:
Word het niet eens tijd dat ze die grotere loop er weer bij aan trekken bij de Red Bull Ring ?
Leuk baantje maar erg kort.
Als ik thuis voor de TV zit maakt de lengte van 't rondje mij niet uit. Dit weekend in Oostenrijk vind ik het korte rondje wel lekker, zie je de auto's wat vaker langs komen... 70+ rondjes of 50+... doe mij dan 't korte rondje maar...Woudloper schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:42:
[...]
Het lijkt mij inderdaad een welkome aanvulling iets meer asfalt zodat een rondje langer gaat duren. Met een snelste tijd van 1.04 tijdens de kwalificatie vorig jaar is dit zeker één van de kortere circuits. Helemaal als je het vergelijkt met Frankrijk waar ze 1.32 deden over een rondje.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Ik ben benieuwd hoe of wat... Care to share via een pm?D-Ed schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:42:
Sportstadion heeft ons vorig jaar een redelijk oor aangenaaid en dit jaar krijgen ze geen cent van onze groep
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
alles kan off-topic
Een compleet nieuwe baan bouwen?Ankona schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:56:
Kunnen ze die baan niet aanpassen aan de sterke punten van RBR? (of mag dat niet?)
Monaco nabouwen in Oostenrijk?Ankona schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:56:
Kunnen ze die baan niet aanpassen aan de sterke punten van RBR? (of mag dat niet?)
-
Had ik allang gedaan als ik Mateschitz was.Ankona schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:56:
Mag ook gewoon hier hoorStoksbrood schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:50:
[...]
Ik ben benieuwd hoe of wat... Care to share via een pm?
Ik ga dit jaar voor het eerst namelijk.
Zijn ze nog steeds mee bezig, alleen zijn er veel klagende mensen die bezwaren ingediend hebben wat tot vertraging en/of afstel leid.ScrooLoose schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:30:
Word het niet eens tijd dat ze die grotere loop er weer bij aan trekken bij de Red Bull Ring ?
Leuk baantje maar erg kort.
Kan me herrineren dat daar een x aantal jaren geleden ook sprake van was dat ze dat van plan waren.
PSN
Begrijp je volkomen, hoop dat het dit jaar dan wel weer iets beter is, anders rol in dus in m'n slaapzak van die helling afD-Ed schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:07:
[...]
Mag ook gewoon hier hoor
Eerste jaar was top, aantrekkelijke prijs voor circuit en camping en er was ook genoeg ruimte op de camping. Tweede jaar betaalden we al stukje meer (geen probleem overigens, nog steeds aantrekkelijk) maar waren de faciliteiten een stuk minder.. Géén stroom en we werden echt tussen de meute gestopt op een nogal schuine helling.. Op de camping waar we een jaar eerder stonden was meer dan voldoende ruimte maar ze hebben de 'Max fans' gewoon bij elkaar geduwd op de camping, geld is binnen en zoek het verder maar uit leek het wel..
We waren op zondag niet eens op de terugweg of ze stuurde al een mailing voor de grandprix van 2018 met een 'aanbieding'.. (ruim 60% duurder)..
Afijn, dan is dat niet eens het ergste.. We hebben daar een mailtje aan besteed om ze wat opbouwende kritiek te geven. Dit vonden ze fijn en ze wilde graag met mij persoonlijk in contact komen.. Ze hebben nooit meer teruggebeld maar natuurlijk ontving ik nog wel alle 'aanbiedingen' via de mail.. Dan schiet het bij mij in het verkeerde keelgat.
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Yep, of je bloed stroom naar je voeten/hoofdStoksbrood schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:55:
[...]
Begrijp je volkomen, hoop dat het dit jaar dan wel weer iets beter is, anders rol in dus in m'n slaapzak van die helling af. Thanks iig voor de informatie, altijd handig
!
Een collega van me ligt op de blauwe camping, dus ik was sowieso van plan om daar langs te gaan (als ik er op kom). Anders zal ik ze waarschijnlijk daar wel tegen komen andersD-Ed schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:50:
[...]
Vergeet niet achter camping blauw naar 'de hooischuur' te gaan! Een grote schuur met veel gezelligheid, lokale mensen met natuurlijk het oranje legioen dat de lokale muziek meezingt
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq