90gb voor de PS4, en 47gb voor PC/Xbox
The Division 2 will be available on March 12, midnight local time for all players in every country. Therefore, players from Australia and New Zealand will be the first to access the game. From there, you can expect videos and coverage to start being published online. This also means that players who get a copy of the game earlier than March 12 will not be able to start playing until the servers are live
https://ubistatic19-a.aka..._final_960x540_345476.jpg
https://ubistatic19-a.aka..._final_960x540_345476.jpg
Werkte hier prima. Moest het wel de eerste keer via desktop facebook openen, maar daarna pakte hij het in de messenger appPykow schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 20:09:
[...]
Geprobeerd maar lijkt niet te werken in Nederland.
Tenminste met facebook manager gebeurd er niets.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Wacht even, weet iemand of ze de bug hebben opgelost met matchmaking ?
Ik join een team in Division 1. we veroveren wat landmarks en gaan daarna naar extractzone.
Vervolgens verlaat een speler het team en gaat daarna iedereen dood schieten.
Alle loot kwijt
Please vertel mij dat dit een bug is, anders ben ik benieuwd hoelang de game nog leuk gaat zijn.
want dark zone is bij mij nu al verpest en speel pas net 1,5 week in de darkzone. (zeg 4 uurtjes)
Ik join een team in Division 1. we veroveren wat landmarks en gaan daarna naar extractzone.
Alle loot kwijt
Please vertel mij dat dit een bug is, anders ben ik benieuwd hoelang de game nog leuk gaat zijn.
want dark zone is bij mij nu al verpest en speel pas net 1,5 week in de darkzone. (zeg 4 uurtjes)
Angelo NL / Global Cargo VTC
Pykow schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 21:05:
Alle loot kwijt
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Gaat erom dat ze het gefixed hebben in division 2
Nice. Ubisoft heeft mijn spel verstuurd zie ik.
Ben benieuwd of hij vandaag nog wordt meegegeven aan UPS want dan komt hij maandag al 🙃
Ben benieuwd of hij vandaag nog wordt meegegeven aan UPS want dan komt hij maandag al 🙃
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
In de Dark Zone is dit geen bug maar een feature. Trust no one. En heel eerlijk gezegd verdient hij wat mij betreft de loot als hij in zijn eentje een team van drie neer weet te halen.Pykow schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 21:05:
Alle loot kwijt
Maar alle gekheid op een stokje, de Dark Zone is altijd een gankers/griefers paradijs geweest, alleen leuk als je met een groepje bekenden speelt.
Voordeel in TD2 is wel dat de DZ genormaliseerd is, dus die situatie die je net beschrijft zal niet zo snel voorkomen tenzij je echt slecht bent en een gare build hebt. Of je in de niet-genormaliseerde DZ gaat.
Omdat het toch blijft kriebelen, overstag gegaan en de basic edition besteld, met 20% korting via die ubi coins. 48 euro is een mooie prijs, wetende dat ik nog een ander ubisoft spel cadeau krijg ook
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Even voor de duidelijkheid ik kan deze game toch spelen van maandag op dinsdag vanaf 00.01? Of van dinsdag op woensdag?
Frank1973 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:21:
Even voor de duidelijkheid ik kan deze game toch spelen van maandag op dinsdag vanaf 00.01? Of van dinsdag op woensdag?

Ok duidelijk.. Bedankt
Hoe kan dat nu bijna dubbel zijn voor de ps4? Snap ik niet helemaal...Frank1973 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 20:30:
90gb voor de PS4, en 47gb voor PC/Xbox
Heeft volgens mij te maken hoe de PS4 omgaat met het installatieproces. De store geeft wel 47gb aan maar heeft 90gb nodig om te installeren.. Zo had ik het begrepen
Ik heb de game online gekocht maar toch heb ik geen key om de game nu al te preloadenPaulus07 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 18:32:
Tom Clancy’s The Division 2 Preload Now Available on PC, PS4 & Xbox One: https://division.zone/201...lable-on-pc-ps4-xbox-one/
Waar heb je hem gekocht en voor welk platform?Eld0 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 19:44:
[...]
Ik heb de game online gekocht maar toch heb ik geen key om de game nu al te preloaden
Zo te zien speellt AUS/NZ eerder, VPN maar eens aanzwengelen maandagavond.
Ik heb de standaard versie gekocht voor pc op cdkeys.com. Heb al antwoord gehad dat ze de key opsturen 1 dag voor releaseloki504 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 20:29:
[...]
Waar heb je hem gekocht en voor welk platform?
Aah dat is ook nog mogelijk jaEld0 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 23:22:
[...]
Ik heb de standaard versie gekocht voor pc op cdkeys.com. Heb al antwoord gehad dat ze de key opsturen 1 dag voor release
Begrijp ik het nou goed dat als je de normale versie van het spel haalt je 3 dagen later de game pas kan spelen dan mensen met de gold/ultimate edition? wat is dit voor ontzettend slechte ontwikkeling met games de laatste tijd? Dit soort grappen van uitgevers zouden imo geboycot moeten worden.
Playstation 5
CorrectStylze schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:07:
Begrijp ik het nou goed dat als je de normale versie van het spel haalt je 3 dagen later de game pas kan spelen dan mensen met de gold/ultimate edition? wat is dit voor ontzettend slechte ontwikkeling met games de laatste tijd? Dit soort grappen van uitgevers zouden imo geboycot moeten worden.
Deze pagina bevat veel handige info en deze infographic vond ik wel nice:
https://www.reddit.com/r/...elcome_to_the_division_2/
https://www.reddit.com/r/...elcome_to_the_division_2/

Interessante verdeling van starttijden voor de ultimate en gold versies inderdaad:NLxAROSA schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 22:45:
Zo te zien speellt AUS/NZ eerder, VPN maar eens aanzwengelen maandagavond.

van: https://tomclancy-thedivi...erything-you-need-to-know
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Tja, leuk is anders, maar het is dit of weer betalen voor zaken als DLC's etc.. De industrie wil gewoon zoveel mogelijk verdienen aan games en dan heb ik liever dat ze het op deze manier doen dan weer geld vragen voor DLC's.. Die paar dagen wachten overleef ik wel, maar het niet kunnen spelen van extra DLC content als je er niet extra voor betaalt hebt is gewoon kut, zeker in een co-op game die je met meerdere mensen speelt waar niet iedereen extra kan en/of wil betalen voor DLC's.. Dat probleem heb je dus niet in The Division 2, alleen zullen sommigen 3 dagen moeten wachten om de game te kunnen spelen en een week extra bij DLC's (dat laatste heb ik ook geen last van want al mijn vrienden kopen de standaard versie dus we lopen allemaal gelijk)..Stylze schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:07:
Erg veel zin om dinsdag aan de slag te gaan met The Division 2, al ruim een week de concurrent (Anthem) niet meer aangeraakt, maar dat zal met The Divsion 2 wel anders.
Zeker als ik die endgame zie zoals het hoort te zijn.
Kan niet wachten.
Zeker als ik die endgame zie zoals het hoort te zijn.
Kan niet wachten.
Ik begrijp het ook niet. Maar liefts 30 euro extra betalen om 3 dagen vroeger te spelen. En warempel: Ook hier zijn er mensen die dit doenStylze schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:07:

Ik weet het, er zit ook een season pass in, maar sinds wanneer kopen mensen effectief die zaken?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik heb het ook wel eens gedaan. Meestal werkt het beter als dan de normale release op dinsdag is en je de early unlock net voor het weekend hebt. Dan kun je dus al een heel weekend spelen en dan vind ik het nog wel prima. Maar hier is het dus dinsdag vs vrijdag.boe2 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:26:
[...]
Ik begrijp het ook niet. Maar liefts 30 euro extra betalen om 3 dagen vroeger te spelen. En warempel: Ook hier zijn er mensen die dit doen![]()
Ik weet het, er zit ook een season pass in, maar sinds wanneer kopen mensen effectief die zaken?
Verder ga ik niet meer bij dit soort games voor de seasonpass betalen voor ik weet wat ik er echt voor ga krijgen en als ik zeker weet dat ik het ook ga spelen. Genoeg games waar ik de game bij release doe en daarna niet meer aan raak. Weet je echter dat je dat toch wel gaat doen en je de prijs per huur vrij laag gaat hebben, dan zie ik niet waarom het zo'n issue zou zijn. Voor mij is het bv bij Battlefield geen probleem om wat meer te betalen, gezien ik die game toch wel genoeg speel en wat extra DLC dan ook prima is. Overigens krijg je bij the division nog wel 2 of 3 skins erbij, maar ik vond ze niet zo indrukwekkend. Bij de vorige game waren ze echter waardeloos omdat ze vast zaten aan een bepaald level (ik meen level 10) en dus maar zeer beperkt bruikbaar waren.
Als je vrij kunt nemen omdat je de game graag wilt spelen, zie ik niet waarom het raar is dat mensen net wat eerder willen spelen. Langer wachten is gewoon irritant als je al ziet hoeveel plezier anderen eraan hebben
Ik vindt het gevaarlijke hieraan dat als deze trend zich gaat voortzetten er zelfs met gaming een trend gaat ontstaan tussen rijk/arm zometeen (je kan dit als vergezocht zien natuurlijk maar you never know), natuurlijk is het zo dat met tv's etc mensen met veel geld de nieuwste modellen meteen kunnen kopen terwijl andere het pas na een paar jaar met een forse prijsdaling in huis kunnen halen. Maar willen wij met gaming hier ook naartoe gaan? Iedereen zou imo gewoon tegelijkertijd met een game aan de slag moeten kunnen zodat er ook geen oneerlijk voordeel bestaat voor mensen die meer geld neerleggen en dus al een voorsprong hebben. Ik vindt dit echt een zeer slechte ontwikkeling en hoop dat er snel wat tegen gedaan gaat worden.
Ben desondanks wel zeer hyped voor deze game en heb zin om vrijdag te gaan spelen, endgame ziet er erg goed uit ook!
Ben desondanks wel zeer hyped voor deze game en heb zin om vrijdag te gaan spelen, endgame ziet er erg goed uit ook!
[ Voor 7% gewijzigd door Stylze op 10-03-2019 18:20 ]
Playstation 5
lol heb jij onder een steen geslapen voor de laatste 5 jaar? Ooit gehoord van Fifa Ultimate team en fifa points? of star wars battlefront 2? Pure Pay2win is al lang in sommige games (aka EA games) geslopen. Een extra reden dat ik geen EA games meer speel
3 days vroegere toegang gaat je heus geen onoverkomelijk nadeel geven. Zie het als een filmpremiere. Je gaat niets missen als je er niet van het eerste moment bij bent. Ik heb de season pass ook gekocht, maar heus niet voor die drie dagen, gewoon omdat ik graag alles heb van een game, en ik Ubisoft graag steun (heb er trouwens weer een -20% coupon voor kunnen gebruiken). Kans is zelfs groot dat de mensen die drie dagen eerder spelen met e serverproblemen zitten, zoals bij de meeste grote releases
Ik lees de klachten hier vooral als mensen die heel graag zo snel mogelijk willen spelen en wat grumpy zijn dat er anderen eerder gaan zijn (vandaar ook het gebruik van vpn's). Want het is echt geen nieuwe praktijk, dus ik snap niet dat daar elke release over gezeurd wordt.
3 days vroegere toegang gaat je heus geen onoverkomelijk nadeel geven. Zie het als een filmpremiere. Je gaat niets missen als je er niet van het eerste moment bij bent. Ik heb de season pass ook gekocht, maar heus niet voor die drie dagen, gewoon omdat ik graag alles heb van een game, en ik Ubisoft graag steun (heb er trouwens weer een -20% coupon voor kunnen gebruiken). Kans is zelfs groot dat de mensen die drie dagen eerder spelen met e serverproblemen zitten, zoals bij de meeste grote releases
Ik lees de klachten hier vooral als mensen die heel graag zo snel mogelijk willen spelen en wat grumpy zijn dat er anderen eerder gaan zijn (vandaar ook het gebruik van vpn's). Want het is echt geen nieuwe praktijk, dus ik snap niet dat daar elke release over gezeurd wordt.
[ Voor 12% gewijzigd door AntiChrist7 op 10-03-2019 18:36 ]
Zal je helaas uit je droom halen, een bedrijf (game publisher of iets anders) heeft als oogmerk geld verdienen en ze hopen met de early acces in de season pass meer te kunnen verkopen om zo meer geld te verdienen. Gaming is tegenwoordig (helaas) main stream geworden dus ook grote investeerders hebben het voor het zeggen en die hebben helaas maar 1 ding voor ogen nog meer geld verdienen dan het jaar ervoor.Stylze schreef op zondag 10 maart 2019 @ 18:19:
Ik vindt het gevaarlijke hieraan dat als deze trend zich gaat voortzetten er zelfs met gaming een trend gaat ontstaan tussen rijk/arm zometeen (je kan dit als vergezocht zien natuurlijk maar you never know), natuurlijk is het zo dat met tv's etc mensen met veel geld de nieuwste modellen meteen kunnen kopen terwijl andere het pas na een paar jaar met een forse prijsdaling in huis kunnen halen. Maar willen wij met gaming hier ook naartoe gaan? Iedereen zou imo gewoon tegelijkertijd met een game aan de slag moeten kunnen zodat er ook geen oneerlijk voordeel bestaat voor mensen die meer geld neerleggen en dus al een voorsprong hebben. Ik vindt dit echt een zeer slechte ontwikkeling en hoop dat er snel wat tegen gedaan gaat worden.
En deze praktijken zijn helaas niet van de laatste paar jaar, gaat zeker al langer dan 5 jaar geleden zijn dat de eerste "gekke" praktijken zich voor deden mbt verkoop van games.
Maar terug ontopic, Heb zin in de Division, Wat ze hebben laten zien is er na het levelen gelukkig veel te doen. Kan niet wachten tot dinsdag.
Ik weet dat je nu je 90 euro aankoop probeert goed te praten, maar dit argument?en ik Ubisoft graag steun

Game gepreloaded op de Xbox, krijg nu net een update binnen van 1.5GB zal het al the early patch zijn?
-20% coupon, is hier al meerdere keren aangehaald.... Alleen ongeletterde idioten betalen vandaag de volle pot voor games, het staat letterlijk op de store pageboe2 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:47:
[...]
Ik weet dat je nu je 90 euro aankoop probeert goed te praten, maar dit argument?
Ik heb trouwens niets goed te praten, want het is mijn zelf verdiende geld
EDIT: ohja, heb er ook nog eens een gratis game uit gehaald. nog meer verlies voor Ubi...
[ Voor 17% gewijzigd door AntiChrist7 op 10-03-2019 20:01 ]
Voor degenen die het zo moeilijk hebben met "deze praktijken": stem met je portemonnee, en koop het spel gewoon niet. Scheelt je een hoop frustratie en is beter voor ons allemaal
Ik kijk er in ieder geval naar uit!
Ik kijk er in ieder geval naar uit!
Dan loop je flink achter, want dit soort praktijken zijn namelijk al zo'n 10 jaar aan de gang.. Eerst moest je bijbetalen om alle content die later toegevoegd werd (DLC) te kunnen spelen, dat was pas een echte scheiding tussen arm/rijk zoals jij het noemt.. Bij The Division 2 gaat het hoofdzakelijk alleen nog om een paar dagen eerder kunnen spelen en houdt dus geen belangrijke content achter voor mensen die niet extra betalen.. Optimaal is dat nog steeds niet, maar wel een stuk makkelijker te accepteren..Stylze schreef op zondag 10 maart 2019 @ 18:19:
Ik vindt het gevaarlijke hieraan dat als deze trend zich gaat voortzetten er zelfs met gaming een trend gaat ontstaan tussen rijk/arm zometeen (je kan dit als vergezocht zien natuurlijk maar you never know)
ik heb ook de gold edition gekocht, omdat er de season pass bij inzit en dat ik 3dagen eerder kan spelen
maar het grootste pluspunt is natuurlijk de teddybear:P
Nee maar ik vind 90 euro niet heel veel geld voor een game waar ik heel wat uur plezier uit ga halen.
vind 1 maal 90 euro beter dan elke keer die micro transacties erbij
maar het grootste pluspunt is natuurlijk de teddybear:P
Nee maar ik vind 90 euro niet heel veel geld voor een game waar ik heel wat uur plezier uit ga halen.
vind 1 maal 90 euro beter dan elke keer die micro transacties erbij
Ja, klopt. Had het ook op PC.Frank1973 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:50:
Game gepreloaded op de Xbox, krijg nu net een update binnen van 1.5GB zal het al the early patch zijn?
Vindt dat toch wel heel wat anders, als de makers na het uitbrengen werken aan nieuwe content vindt ik het logisch dat daar betaald voor moet worden aangezien dat extra geld kost aan manuren etc.Inflatable schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:09:
[...]
Dan loop je flink achter, want dit soort praktijken zijn namelijk al zo'n 10 jaar aan de gang.. Eerst moest je bijbetalen om alle content die later toegevoegd werd (DLC) te kunnen spelen, dat was pas een echte scheiding tussen arm/rijk zoals jij het noemt.. Bij The Division 2 gaat het hoofdzakelijk alleen nog om een paar dagen eerder kunnen spelen en houdt dus geen belangrijke content achter voor mensen die niet extra betalen.. Optimaal is dat nog steeds niet, maar wel een stuk makkelijker te accepteren..
Puur een scheiding maken tussen mensen door een releasedatum terwijl het spel gewoon af is om extra te cashen vindt ik een totaal niet acceptabele manier om geld te "verdienen".
Playstation 5
Alsof al die betaalde DLC niet bewust uit de game gelaten werd om apart te kunnen verkopen (los of via season passes).. Nu heb ik voor 50 euro tenminste toegang tot alle content, dat ik daar dan een paar dagen extra voor moet wachten is jammer maar beter dan 100 euro of meer moeten betalen voor alle content..Stylze schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:38:
[...]
Vindt dat toch wel heel wat anders, als de makers na het uitbrengen werken aan nieuwe content vindt ik het logisch dat daar betaald voor moet worden aangezien dat extra geld kost aan manuren etc.
Puur een scheiding maken tussen mensen door een releasedatum terwijl het spel gewoon af is om extra te cashen vindt ik een totaal niet acceptabele manier om geld te "verdienen".
ja dat werd idd gedaan, maar dat gebeurd niet meer omdat de game makers die dat deden met de grond gelijk werden gemaakt. Hopelijk gaat dat met deze nieuwe trend ook gebeurenInflatable schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:08:
[...]
Alsof al die betaalde DLC niet bewust uit de game gelaten werd om apart te kunnen verkopen (los of via season passes).. Nu heb ik voor 50 euro tenminste toegang tot alle content, dat ik daar dan een paar dagen extra voor moet wachten is jammer maar beter dan 100 euro of meer moeten betalen voor alle content..
Playstation 5
Vergeet het maar
'Betaalde extra' is een vrij gangbaar concept op heel veel producten en doet niks af aan de standaard versie. Als ik morgen BMW bel om te klagen over mijn 218 omdat ze tegen betaling ook een snellere en luxere 225 verkopen lachen ze me vierkant uit. En terecht.
dat is toch een totaal andere vergelijking.. we hebben het hier puur om de releasedatum niet om een beter/luxer product. Ik heb niks tegen gold of legendary editions etc. Maar puur de release datum van de base game.
Playstation 5
Je hebt meer betaald, dus je krijgt meer. Zie niet in wat er mis is met die logica.
The Division 2 gaat voor minstens een jaar, hoogstwaarschijnlijk twee, en zeer waarschijnlijk drie jaar ondersteund worden met continu nieuwe updates en content. En jij zit je druk te maken over de eerste drie dagen die het minst relevant zijn van allemaal....
Als je de season pass koopt in siege krijg je ook een week eerder toegang tot de operators. Daar heb je echt geen OP voordeel mee hoor. Het is een incentive om verkoopsorders erdoor te krijgen, wie had dat verwacht van een bedrijf...
The Division 2 gaat voor minstens een jaar, hoogstwaarschijnlijk twee, en zeer waarschijnlijk drie jaar ondersteund worden met continu nieuwe updates en content. En jij zit je druk te maken over de eerste drie dagen die het minst relevant zijn van allemaal....
Als je de season pass koopt in siege krijg je ook een week eerder toegang tot de operators. Daar heb je echt geen OP voordeel mee hoor. Het is een incentive om verkoopsorders erdoor te krijgen, wie had dat verwacht van een bedrijf...
[ Voor 34% gewijzigd door AntiChrist7 op 10-03-2019 22:43 ]
Ik heb al duidelijk aangegeven wat er mis mee is in bovenstaande posts, *snip* dit soort geblaat laat een normale discussie alleen maar ontsporen...AntiChrist7 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 22:40:
Je hebt meer betaald, dus je krijgt meer. Zie niet in wat er mis is met die logica.
Blijkbaar lees je de helft niet van wat ik gezegd heb want ik melde al dat meer krijgen voor meer geld ik geen enkel probleem vindt, maar daar gaat het dus helemaal niet om..
[ Voor 8% gewijzigd door Geronimous op 11-03-2019 00:54 ]
Playstation 5
*snip* dit soort 'argumenten' voegt niets toe aan een gezonde discussie
[ Voor 103% gewijzigd door Geronimous op 11-03-2019 00:49 ]
a) de ubisoft tag komt niet van mij of van ubisoft, maar van het forum en andere gebruikers. Ik krjg die niet omdat ik positieve reacties over ubisoft plaats, maar wel omdat ik goed beargumenteerde reacties plaats, in die betreffende topics. Probeer het ook eens...Stylze schreef op zondag 10 maart 2019 @ 23:15:
[...]
Ik heb al duidelijk aangegeven wat er mis mee is in bovenstaande posts, maar een hele neutrale kijk hierop zal je niet hebben met zelfs een ubisoft tag onder je naam![]()
Blijkbaar lees je de helft niet van wat ik gezegd heb want ik melde al dat meer krijgen voor meer geld ik geen enkel probleem vindt, maar daar gaat het dus helemaal niet om..
Ik vind het nogal sterk dat je anderen de les spelt over niet lezen, maar zelf de moeite niet neemt om de karma-faq te bekijken voor je er opmerkingen over maakt.
b) Over niet lezen gesproken: een drie dag delay is heus niet zo erg als enkele andere pay2win zaken die wij hebben aangehaald, maar blijkbaar dringt dat niet door. Als je later kinderen hebt en je kleine plundert je kredietkaart om fifa punten te kopen, ga je heus niet getroost zijn met "tenminste gaf hij geen geld om het wat eerder te kunnen spelen"
*snip* laten we niet te persoonlijk worden
oh god niet het "gamebedrijven zijn evil " mantra a la jimquisition en TB....boe2 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 23:43:
Hail corporate! Ik ben eigenlijk geshockeerd om te zien hoe passioneel de jongere generatie games van 90 euro en bijhorende staggered releases verdedigt. De natte droom van iedere CEO.
Weten we meteen dankzij welk soort mensen deze praktijken springlevend zijn.
Weet je trouwens dat inflatiegewijs, games eigenlijk nooit goedkoper zijn geweest dan nu? Zeker goedkoper dan de vroege jaren 90. Toch irritant als feiten zo in de weg staan van een mening he....
[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 11-03-2019 00:45 ]
De extra dagen toegang is een middel om mensen meer geld te laten betalen. Na 1 week zit iedereen op het zelfde level in game.
De noobs verliezen het van de pros die het basis pakket hebben genomen.
Verschil tussen arm en rijk is gek.
Ik betaal nu meer voor de content die ik later zou moeten krijgen.
Iemand met het basis pakket en wilt straks meer content moet er ook voor betalen.
Je overweegt dus bij aanschaf of je vertrouwd dat er genoeg content bij komt en dat je er vanuit gaat er veel uur in te steken.
Als ik 1 euro per uur heb betaald, dan ben ik tevreden. Heb ik straks maar 40 uur in de game zittrn, dan is dat erg jammer geweest.
Ik denk division2 flink te spelen.
De noobs verliezen het van de pros die het basis pakket hebben genomen.
Verschil tussen arm en rijk is gek.
Ik betaal nu meer voor de content die ik later zou moeten krijgen.
Iemand met het basis pakket en wilt straks meer content moet er ook voor betalen.
Je overweegt dus bij aanschaf of je vertrouwd dat er genoeg content bij komt en dat je er vanuit gaat er veel uur in te steken.
Als ik 1 euro per uur heb betaald, dan ben ik tevreden. Heb ik straks maar 40 uur in de game zittrn, dan is dat erg jammer geweest.
Ik denk division2 flink te spelen.
Pas op! Inhoudelijke informatie!
Here's a sneak peek of the character customization options available in #TheDivision2! pic.twitter.com/fRdXMZKkMv
— Tom Clancy's The Division (@TheDivisionGame) 9 maart 2019
https://untappd.com/user/OzzBier
Knip, voor feedback op moderatie hebben we een topic. Deze staat bovenaan elk sub-forum. Daar horen we heel graag wat je vindt over onze moderaties. Hier niet.
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2019 08:21 ]
Ik heb de game in de Braziliaanse PSN store gekocht en heb dan voor de Ultimate welgeteld €15 meer betaald dan de standaard versie in de NL PSN store.
Ik snap niet wat er mis is aan wat eerder toegang. Alsof je daardoor veel betere uitrusting krijgt waardoor je alle Standard-edition n00bs compleet owned in de game.
Maar ik heb natuurlijk alleen maar de eerdere toegang gekocht zodat ik tijd heb om een Character aan te maken voordat de game vrijdag voor de rest live gaat.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2019 08:22 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
Vanmiddag maar eens de VPN naar NZL aanslingeren om te kijken of dat wil starten dan
Na deel 1 echt wel zin om Washington te gaan verkennen!
Ik zie binnenkort weer een riot op internet komen, niet omdat vrouwtjes te mooi in games worden gezet, maar simpelweg te lelijkOzzieMann schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:01:
Maar ik heb natuurlijk alleen maar de eerdere toegang gekocht zodat ik tijd heb om een Character aan te maken voordat de game vrijdag voor de rest live gaat.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
/care, het is een shooter, geen DOA Beach Volley
@Freek0416 binnen de discord wordt er zodra het kan een clan opgestart (dus mainly voor PC users)
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Ok dankjewel. Ik ben zelf een PS4 user, dus helaas niet van toepassing voor mij.looyenss schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:58:
@Freek0416 binnen de discord wordt er zodra het kan een clan opgestart (dus mainly voor PC users)
Da's ook mijn plan als ik klaar ben met werk. Benieuwd of er nog een update nodig is of dat de day-one patch al voorgeladen is.Jaguar645 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:12:
Vanmiddag maar eens de VPN naar NZL aanslingeren om te kijken of dat wil starten danNa deel 1 echt wel zin om Washington te gaan verkennen!

[ Voor 11% gewijzigd door Kidjuh op 11-03-2019 12:54 ]
PSN: Kidjuh
Ik heb nu een VPN naar Auckland open staan en kan de The Division 2 opstarten
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Laat je vpn aan staan na opstarten game? Zo ja, kan je laten weten hoe het met lag gaat?m0nk schreef op maandag 11 maart 2019 @ 14:03:
Ik heb nu een VPN naar Auckland open staan en kan de The Division 2 opstarten
Ja nog wel, net even geprobeerd te disconnecten en dan disconnect de game ook. Echter omdat je dan al in de game zit kan je gewoon weer opstarten. Lag laat ik weten straks, zit nog in de intro's.xamirz schreef op maandag 11 maart 2019 @ 14:24:
[...]
Laat je vpn aan staan na opstarten game? Zo ja, kan je laten weten hoe het met lag gaat?
Kreeg het met Tunnelbear nog niet voor elkaar. Client start wel, maar aan de serverkant roept hij wat over dat ik te vroeg ben.
Welke VPN gebruiken jullie?
Windscribe.NLxAROSA schreef op maandag 11 maart 2019 @ 14:34:
Kreeg het met Tunnelbear nog niet voor elkaar. Client start wel, maar aan de serverkant roept hij wat over dat ik te vroeg ben.Welke VPN gebruiken jullie?
Thanks, werkt als een tierelier. 10GB gratis data is ook beter dan de 500MB van Tunnelbear.
Jammer dat je voor NZ de premium versie nodig hebt. Ziet er verder idd erg goed uit.NLxAROSA schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:49:
[...]
Thanks, werkt als een tierelier. 10GB gratis data is ook beter dan de 500MB van Tunnelbear.
Logisch aangezien mensen die niet extra hebben betaald voor zogenaamde early access nog 3 dagen straf hebben en dus tot donderdag moeten wachten, dan kan je met VPN waarschijnlijk hetzelfde geintje uithalen om de standaard versie te spelen..nRealsus schreef op maandag 11 maart 2019 @ 17:29:
[...]
Jammer dat je voor NZ de premium versie nodig hebt. Ziet er verder idd erg goed uit.
Ik heb ook de standaard versie, want ik ga geen 40 euro extra betalen om een paar dagen eerder te kunnen spelen in een game die hopelijk minstens 3 jaar meegaat..
Ik probeer nog wat shields te unlocken maar poeh, dat valt nog niet mee! Ik hoop dat ik nog Sacred en een andere er door kan drukken voor de beloningen in deze game.
Sacres is toch de UG? zit je op de PC? dan sleur ik vanavond wel ff een paar UGtjes erdoor @Wee Man
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Ja. Ben het hard aan het kazen. Het is niet moeilijk, alleen tijdrovend.looyenss schreef op maandag 11 maart 2019 @ 18:00:
Sacres is toch de UG? zit je op de PC? dan sleur ik vanavond wel ff een paar UGtjes erdoor @Wee Man
Kan wel hulp gebruiken. Wat is een relatief makkelijke shield?
[ Voor 10% gewijzigd door Wee Man op 11-03-2019 18:14 ]
Voor Hong Kong niet.nRealsus schreef op maandag 11 maart 2019 @ 17:29:
[...]
Jammer dat je voor NZ de premium versie nodig hebt.
Ik heb net ook even via VPN gespeeld, maar het is nog wel een bugfest heb ik het idee. Kraaien bewegen als een slideshow (terwijl ik op 1440p toch een 100 fps heb), heb al twee crash to desktops gehad, zonder dat ik de crashes kan reporten. En de proloog startte bij mij in eerste instantie niet eens op. Wellicht komt een en ander door de VPN, maar ik kan mij niet voorstellen dat een proloog missie dan niet kan starten en dat de beweging van kraaien dan opeens een diashow wordt...
Kan nog steeds alleen maar randomized character maken zoals in de beta, niet custom
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Dat komt in de tweede stap nadat je een randomized character hebt gekozen. 
EDIT:
Wordt nu met VPN ook steeds uit de game gekicked. Gelukkig ben ik net precies in DC.
EDIT:
Wordt nu met VPN ook steeds uit de game gekicked. Gelukkig ben ik net precies in DC.
[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 11-03-2019 19:52 ]
Je hebt gelijkCH4OS schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:43:
Dat komt in de tweede stap nadat je een randomized character hebt gekozen.
EDIT:
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Zitten mensen zich druk te maken over 3 dagen eerder toegang.
Lees je hier allemaal tweakers die met VPN zelfs 4 dagen eerder aan het spelen zijn
BTW dat de game nog niet lekker loopt kan te maken hebben met en nog niet uitgeleverde patch.
Verwacht ook vaak de eerste week problemen
Lees je hier allemaal tweakers die met VPN zelfs 4 dagen eerder aan het spelen zijn
BTW dat de game nog niet lekker loopt kan te maken hebben met en nog niet uitgeleverde patch.
Als ik op de ubi site wil bestelen, kan ik alleen fysieke Gold edition bestellen... Manier om het vanavond al te spelen met die 20% korting?
Dat zijn luitjes die ook de Gold version hebben gekocht hoorPykow schreef op maandag 11 maart 2019 @ 20:46:
Zitten mensen zich druk te maken over 3 dagen eerder toegang.
Hij draait bij mij om eerlijk te zijn perfect, nog geen rare dingen meegemaakt. Ga er alleen ff een reshade over heen gooien want ja, witte waas kan nooit meer unseen worden als je eenmaal aan reshade begint 
EDIT
En ik heb trouwens gewoon de gold edition via de ubi site besteld 2 uur geleden met 20% korting dmv 100 punten
EDIT
En ik heb trouwens gewoon de gold edition via de ubi site besteld 2 uur geleden met 20% korting dmv 100 punten
[ Voor 67% gewijzigd door NosferatuX op 11-03-2019 20:51 ]
Zojuist na 3.5 uur spelen pas mijn 1e d/c
Het wordt nu natuurlijk steeds drukker dus was wel te verwachten.
Position in queue.... 4800... joinks.
Maar, voor nu, ondertussen bijna level 6 en geen gekke dingen tegen gekomen.
Speelt heerlijk weg weer
Ben wel nog steeds in de 2 beta area's en heb pas 1 nieuwe side mission gedaan.
Edit.
Oh en die d/c die ik had was blijkbaar een planned
https://twitter.com/TheDi...tatus/1105195237453058050
Schiet ook ineens van positie 4k in queue naar erin.
Het wordt nu natuurlijk steeds drukker dus was wel te verwachten.
Position in queue.... 4800... joinks.
Maar, voor nu, ondertussen bijna level 6 en geen gekke dingen tegen gekomen.
Speelt heerlijk weg weer
Ben wel nog steeds in de 2 beta area's en heb pas 1 nieuwe side mission gedaan.
Edit.
Oh en die d/c die ik had was blijkbaar een planned
https://twitter.com/TheDi...tatus/1105195237453058050
Schiet ook ineens van positie 4k in queue naar erin.
[ Voor 26% gewijzigd door tha_crazy op 11-03-2019 21:05 ]
Volgens mij ligt Ubi eruit nu.
Ik zie de digitale versie op de Uplay launcher.Kidjuh schreef op maandag 11 maart 2019 @ 20:46:
Als ik op de ubi site wil bestelen, kan ik alleen fysieke Gold edition bestellen... Manier om het vanavond al te spelen met die 20% korting?
Bedoelde voor de PS4, excuus!Wee Man schreef op maandag 11 maart 2019 @ 21:09:
[...]
Ik zie de digitale versie op de Uplay launcher.
Ik heb het ook geprobeerd, maar bij de eerste missie blijft mijn game steeds helemaal vastlopen voor paar seconde en daarna gaat het weer verder.Kidjuh schreef op maandag 11 maart 2019 @ 20:47:
[...]
Dat zijn luitjes die ook de Gold version hebben gekocht hoor
Niet te spelen dus met VPN
Ach ja morgen kunnen we zelf aan de slag
charecter is alvast aangemaakt zal ik zeggen
Werkt prima met Torguard via Japan
Gekke is dat na de proloog er een stuk minder problemen zijn.
Bestelen nog wel, jij durft!Kidjuh schreef op maandag 11 maart 2019 @ 20:46:
Ik heb zelfs de Ultimate gekocht en kan anders zonder VPN nog niet spelen. Net even gedaan, de eerste missie, de proloog, viel dan even tegen, maar daarna ging het wel soepeltjes eigenlijk.Kidjuh schreef op maandag 11 maart 2019 @ 20:47:
Dat zijn luitjes die ook de Gold version hebben gekocht hoor
[ Voor 86% gewijzigd door CH4OS op 11-03-2019 22:10 ]
Moet wel zeggen dat Pulse erg....... slap is in vergelijking met 1.
Die zou ik in ieder geval overslaan.
Ook de pathfinding van de assault drone is niet al te best en je moet hem altijd naar targets toewijzen wat ook niet zo super werkt altijd
Die zou ik in ieder geval overslaan.
Ook de pathfinding van de assault drone is niet al te best en je moet hem altijd naar targets toewijzen wat ook niet zo super werkt altijd
Zoals gezegd voor de PS4 bedoelde ik.. Maar net al voor via de store besteld. Unibet werkte lekker mee vanavondCH4OS schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:05:
[...]
Gekke is dat na de proloog er een stuk minder problemen zijn.
[...]
Bestelen nog wel, jij durft!Enige manier waarop je 20% korting kan krijgen is als je 100 uPlay punten inlevert, wanneer je via de uPlay Store besteld.
[...]
Ik heb zelfs de Ultimate gekocht en kan anders zonder VPN nog niet spelen. Net even gedaan, de eerste missie, de proloog, viel dan even tegen, maar daarna ging het wel soepeltjes eigenlijk.
Zo, 't is mooi geweest voor vanavond.
Al vanaf half 6 aan het spelen, op level 9 ge-eindigt en pas net in de 3e zone.
Al met al vermaakt ik me prima
Tevens, een Police M4 replica weten te craften met +15% stabillity.
Ding is een beest
Tevens ook een paar leuke commendations, wel even in spoilers
Tevens houd ik me aanbevolen voor een tweakers clan.
Al vanaf half 6 aan het spelen, op level 9 ge-eindigt en pas net in de 3e zone.
Al met al vermaakt ik me prima
Tevens, een Police M4 replica weten te craften met +15% stabillity.
Ding is een beest
Tevens ook een paar leuke commendations, wel even in spoilers
spoiler:
30 dagen achter elkaar spelen, met elke dag minimaal 1 uur en elke dag minimaal 1 missie 
&
14 dagen per maand spelen op een totaal van 12 maanden

&
14 dagen per maand spelen op een totaal van 12 maanden

Tevens houd ik me aanbevolen voor een tweakers clan.
[ Voor 37% gewijzigd door tha_crazy op 11-03-2019 23:30 ]
En ik maar denken dat het door een VPN kwam 
Ik kan division 2 niet spelen.
Het geluid valt weg en dan blijf ik ruim 2 minuten bevroren, hierna volgen heel veel geluidjes tegelijk en kan ik weer 30 seconde spelen.
Ik draai de laatste Nvidia driver met GTX1080.
Heb de settings op low gezet of het daar iets mee te maken kon hebben.
De menu's werken namelijk wel gewoon door, maar zonder geluid (ook al tijdens het opstarten valt het geluid weg)
Wat ik vervolgens nog heb gedaan is de gamebestanden controleren.
Vervolgens opgestart en krijg ik de melding dat er weer zaken geinstalleerd worden (zoals DirectX (1/6)
Maar dat had ook geen effect.
Alle CFG bestanden weggegooid en had ook geen effect.
De hele documenten map verwijderd (dus ook alle profiles en settings).
Dit had ook geen effect.
Tweede scherm afgesloten en computer opnieuw opgestart.
zodat er alleen nog maar een 144Hz monitor aangesloten is en niet een 60Hz met een lagere 1080p resolutie ernaast.
Nu ben ik de game opnieuw aan het installeren op mijn opstart SSD (en niet op mijn 2e SSD (dat een M2 is, ja weet niet ideaal, maar geen tijd gehad om het om te gooien)
Division 1 staat namelijk ook op mijn "normale SSD" en draait nog wel.
Andere games heb ik op mijn 2e SSD staan (Zoals Battlefield V etc. en hebben daar geen last van)
Ik ben door mijn ideën heen aan het gaan.
Dit filmpje laat exact mijn probleem zien en ben dus niet de enige
EDIT: oorzaak gevonden
Logitech sound.
Als ik mijn logitech speakers G530 en mijn logitech G933 headset uit mijn PC haal, dan kan ik gewoon spelen.
Het geluid valt weg en dan blijf ik ruim 2 minuten bevroren, hierna volgen heel veel geluidjes tegelijk en kan ik weer 30 seconde spelen.
De menu's werken namelijk wel gewoon door, maar zonder geluid (ook al tijdens het opstarten valt het geluid weg)
Vervolgens opgestart en krijg ik de melding dat er weer zaken geinstalleerd worden (zoals DirectX (1/6)
Dit had ook geen effect.
zodat er alleen nog maar een 144Hz monitor aangesloten is en niet een 60Hz met een lagere 1080p resolutie ernaast.
Nu ben ik de game opnieuw aan het installeren op mijn opstart SSD (en niet op mijn 2e SSD (dat een M2 is, ja weet niet ideaal, maar geen tijd gehad om het om te gooien)
Andere games heb ik op mijn 2e SSD staan (Zoals Battlefield V etc. en hebben daar geen last van)
EDIT: oorzaak gevonden
Logitech sound.
Als ik mijn logitech speakers G530 en mijn logitech G933 headset uit mijn PC haal, dan kan ik gewoon spelen.
[ Voor 31% gewijzigd door Pykow op 12-03-2019 07:19 ]
Vermoedelijk gebruik je een Logitech headset/speaker. althans dat was bij mij het geval.Pykow schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 06:46:
En ik maar denken dat het door een VPN kwam
Dit had ook geen effect.
[YouTube: Division 2 Freezes...]
Dit was voor mij de oplossing
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Start Task Manager, select Processes, hit the "L" key, find something along the lines of "Logitech Surround Service", kill it.
[ Voor 3% gewijzigd door Cinerama op 12-03-2019 07:21 ]
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Laatste update van Logitech Gaming Software 9.02.65 lost hier het probleem op.Cinerama schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 07:19:
[...]
Vermoedelijk gebruik je een Logitech headset/speaker. althans dat was bij mij het geval.
Dit was voor mij de oplossing
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Start Task Manager, select Processes, hit the "L" key, find something along the lines of "Logitech Surround Service", kill it.
Heb nu net eventjes kunnen spelen. tot aan de eerste safe house.
Vanavond waarschijnlijk nieuwe ultrawide monitor aansluiten en wat met de settings spelen om het soepel te houden. Haal nu met GTX1080 op high (1440p) tussen de 70 en 100 fps. en dan heb ik nog niets getweaked.
Is discord de enige plek waar ik me kan aanmelden voor en vriendengroep/clan?
Kijk er naar uit om met anderen de game te gaan verkennen
Kijk er naar uit om met anderen de game te gaan verkennen
me deze avond/namiddag eens op de discord zetten. heb enkel de eerste missie gedaan om het meeste met een squad te kunnen doen

Mooi op tijd. Prima eerste ervaring van de Ubisoft Store en met 20% korting prima geprijsd ook.
Nu nog 7 uur installeren

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zijn de gold edities ook al ergens fysiek op te pikken?
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
Let op:
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)