Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:03

Mach

[END]Avengers

ourplayground schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:26:
[...]

Haha lees ik nu goed dat je bang bent dat er te veel is te doen?? :+
Teveel micromanagement dat je afleidt van het hard core grinden. 😁

Grootste minpunt to nu toe vind ik de weaponmods met hun bonus malus systeem. Ik snap de bedoeling erachter wel maar het neemt de fun een beetje weg van het optimaliseren van je gear.

DUGG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13
looyenss schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:26:
Ik snap dat pittige echt niet zo goed, ik vind de game zoveel makkelijker dan deel 1, ook lijkt het nog eenvoudiger dan de closed beta...
Was het ook, ze hebben de missies tov de private beta makkelijker gemaakt :')
Scrubs die niet konden spelen hadden geklaagd..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:37
Ghostley schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:28:
[...]

Ghehehe, niet zo zeer echt bang, maar eerder dat het overzicht in de menu's een beetje kwijtraakt.
Main mission, side missions, en dan ondertussen ook nog jongleren met alle zaken ernaast. :P
Wat ik me nog kan herinneren van D1 is dat ik eigenlijk gewoon het hoofdverhaal heb doorgespeeld, alles wat op mijn pad kwam speelde ik mee. Nadat ik het verhaal klaar had ben ik rustig alles gaan verder spelen, eerst de side missies, toen echo's verzamelen etc. nu is mijn map in D1 erg leeg, maar speelde laatst met een vriend van mij mee en ik zag zijn map, het was als een speld in een hooi berg zoeken, hij had nogal wat missies openstaan :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Angeloonie schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:30:
[...]

Dat dacht ik al, in de private beta ging ik veel vaker dood dan in de open beta. Heb overigens niet geklaagd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Angeloonie schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:30:
[...]

zeker dezelfde scrubs die ook klagen over stashspace achter een pre-order muur ;)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
looyenss schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:32:
[...]

zeker dezelfde scrubs die ook klagen over stashspace achter een pre-order muur ;)
Dat :+

Moet zeggen dat ik mij uiteindelijk toch wel vermaakt heb met de Open Beta. Had verwacht dat het na de Private als een sleur zou aanvoelen om exact hetzelfde nog eens te doen, maar het was toch wel weer leuk.
Ook deze keer daadwerkelijk alles gedaan (incl. projects) om te kijken hoe/wat, ipv enkel de missies rushen.

Uiteindelijk geëindigd met 1 paarse en 4 blauwe gearpieces, een gecrafte blauwe Police M4 en een paarse sniper. Toch wel leuk om nu al beetje te min/maxen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:25
looyenss schreef op maandag 4 maart 2019 @ 08:49:
[...]

Weet niet hoelaat je hebt gekeken maar gisteravond was er de hele avond volk aan het spelen.
Moet wel zeggen dat het inderdaad niet persee de best gespeelde beta ooit is haha.

wat is je discord name?
Ja gisterenavond was ik er niet, enkel in de namiddag. Maar zag enkel twee mensen in de LFG

AntiChrist7/eXistenZ. Ik zal mijn tagnummer vanavond opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Gevonden @AntiChrist7 , ja in de middag was er ook wel wat volk aan het spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 10:48

Louw Post

Cerenas

looyenss schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:26:
Ik snap dat pittige echt niet zo goed, ik vind de game zoveel makkelijker dan deel 1, ook lijkt het nog eenvoudiger dan de closed beta...
Het is meer pittig omdat (ik tenminste) je vaak in teams komt die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Je wil niet weten hoe vaak ik de Invaded missie opnieuw heb moeten doen, puur omdat mensen meteen naar voren rushen zonder dekking te zoeken. Nou wil ik niet zeggen dat ik goed ben (mijn aim is best bagger op Xbox, solo lukt aardig iig), maar ik weet in ieder geval dat dekking zoeken erg belangrijk is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-04 15:50

Wolfje666

Shooter fanatic

Ik heb geen D1 gespeeld, maar tot nu toe speelt het wel geinig.
Jammer dat dat Easy AntiCheat ervoor zit.
Voordat ik mijn spel start, moet ik eerst mijn RGB uit zetten....
Heb een Gigabyte mobo, dus RGBFusion gebruik ik.
Vraag gesteld bij Ubisoft en Easy AntiCheat, enige antwoord, sljuit de applicatie af. Dan kun je spelen. Fijne dag.

Op de vraag welke vulnerabilities er in RGBFusion sitten om aan Gigabyte door te geven, heb iki nog steeds geen antwoord gekregen...

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Was in TD1 ook met logitech, gewoon geduld hebben komt vast wel goed, of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ik heb zo'n beetje alles gedaan wat ik wilde doen in de beta (zou ook alle beloningen vrijgespeeld moeten hebben nu) en ik kijk er naar uit om dit samen met mijn vrienden te spelen.

Nu is het nog wikken en wegen of ik voor gold of niet ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 11:56
Ugh, Invaded Jefferson Trade Centre niet gelukt, solo. Was iets teveel van het goede, ik moet duidelijk oefenen. :P

Normaal kan je vrij ontspannen in dekking blijven hangen, maar hier komen ze je halen van 2 kanten. Dat was een beetje een shock. Mooie uitdaging wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:13
Wee Man schreef op maandag 4 maart 2019 @ 17:43:
Ik heb zo'n beetje alles gedaan wat ik wilde doen in de beta (zou ook alle beloningen vrijgespeeld moeten hebben nu) en ik kijk er naar uit om dit samen met mijn vrienden te spelen.

Nu is het nog wikken en wegen of ik voor gold of niet ga.
Je kan de Year One pass altijd nog later kopen.. Hij komt apart te koop na release van de game..

Ik heb gewoon de standaard (PC) versie gekocht voor 48 euro (met 20% korting op Uplay) en zie later wel of ik extra wil betalen voor wat die pass levert.. Op dit moment vermoed ik van niet.. Want de early access boeit me niet zo, ik kan prima 1 week wachten bij nieuwe DLC's, cosmetics boeien ook niet, maar dat ik 8 classified assignments en een extra bounty moet missen vind ik wel jammer.. Maar voorlopig lijkt me dat dus niet 40 euro extra waard.. Misschien komt die pass ook nog wel in de aanbieding, koop je hem dan gewoon met korting als je het toch wil.. Maar iedereen moet dat voor zichzelf beslissen.. Voorlopig denk ik dat die pass vooral gericht is op tryhard PvP spelers die alles als 1e willen hebben en mensen die last hebben van het FOMO syndroom (fear of missing out)..

Het is ook maar voor het 1e jaar, kan je straks weer extra betalen voor een year two pass.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Inflatable schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:09:

Ik heb gewoon de standaard (PC) versie gekocht voor 48 euro (met 20% korting op Uplay)
Huh? Volgens Ubi zelf kun je die korting niet gebruiken voor pre-orders. En mijn Amerikaanse vriend kreeg het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 11:56
Wee Man schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:23:
[...]

Huh? Volgens Ubi zelf kun je die korting niet gebruiken voor pre-orders. En mijn Amerikaanse vriend kreeg het niet voor elkaar.
Staat inderdaad in de voorwaarden (ook voor Nederland?), maar ik heb zelf de afgelopen 4 of 5 Ubi games kunnen kopen met 20% korting voor UPlay punten, geen probleem. Komt goed uit, want kortingen bij GMG zijn de laatste tijd altijd minder dan 20% voor Ubisoft games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

In Europa kan het wel voor pre-orders, in de US niet. Link naar NL voorwaarden, daar staat die beperking er niet in.

[ Voor 64% gewijzigd door SR8 op 04-03-2019 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
@Wee Man en @Cascade , hier gewoon gekocht met 20%, ze adverteren er zelfs mee...

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/520920230122356737/552202770829017089/unknown.png

[ Voor 22% gewijzigd door looyenss op 04-03-2019 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
SR8 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:31:
In Europa kan het wel voor pre-orders, in de US niet. Link naar NL voorwaarden, daar staat die beperking er niet in.
Jammer voor mijn Amerikaans vriend. Je krijgt nog wel steeds de bonus game?

Lekker helder trouwens van Ubisoft: de Amerikaans versie van de guide die je linkte zegt niks over uitzonderingen over pre-orders en nieuwe games maar de guide van mij met daarin dezelfde vraag noemt deze uitzonderingen wél. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:48
lekkere game zeg! vandaag even paar uurtje gespeeld en schiet lekker weg, deel 1 had ik maar eventjes gespeeld omdat ik het tijdens de release daarvan en de maanden erna te druk had om te gamen. Deze ga ik zeker oppikken om naast Anthem te gaan spelen aangezien daar wat weinig content is nog, mooie tijden voor de looter shooter game addicts:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
looyenss schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:56:
@Wee Man en @Cascade , hier gewoon gekocht met 20%, ze adverteren er zelfs mee...

[Afbeelding]
Ik heb deze mail ook ontvangen maar vooraf downloaden van 28-02-2019, zoals er vermeld wordt, is nog niet mogelijk. Ik vermoed dat ze hier een fout hebben gemaakt. 28-02-2019 was namelijk de preload datum van de Open Beta.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
DPhoenix schreef op maandag 4 maart 2019 @ 23:43:
[...]

Ik heb deze mail ook ontvangen maar vooraf downloaden van 28-02-2019, zoals er vermeld wordt, is nog niet mogelijk. Ik vermoed dat ze hier een fout hebben gemaakt. 28-02-2019 was namelijk de preload datum van de Open Beta.
Dat was niet het punt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
looyenss schreef op maandag 4 maart 2019 @ 23:44:
[...]

Dat was niet het punt...
Klopt, maar ik ging ook niet in op dat punt maar ging meer in op iets wat ik constateerde in die mail. Staat los van de eerdere discussie :)

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 19:46
Ik heb het spel in het weekend en gisteren de hele dag kunnen spelen en vond 'm zeker makkelijker dan The Division 1. De a.i. van het spel valt me wel een beetje tegen. Op de een of andere manier weten ze je altijd te vinden, ook al ben je om een hoek ergens verstopt gaan zitten waar je uit ook uit het zicht zit. Ook mis ik eigenlijk een beetje een 'stealthy' aanpak. Even achter iemand sneaken en 'm stilletjes uitschakelen met de hand zit er volgens mij niet in of ik heb het niet kunnen ontdekken.

Geluid met de Sony Playstation Gold Wireless op gespeeld en het klinkt echt heerlijk. Vooral bij een flinke regen en onweersbui klinkt het heel realistisch.

De omgeving is wel schitterend gemaakt. Deed me soms een beetje denken aan The Last of Us in het Pittsburg level Escape the City.

Ga het spel denk ik wel kopen voor de PS4 maar dan wel ergens een keer in de uitverkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Loev schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:07:
Ik heb het gevoel dat the Division 2 wel eens erg snel saai kan worden, het is veel van hetzelfde. Het knalt lekker weg, zeker in teamverband alleen echt vernieuwend is het niet. Naast dark zones, wat is er te beleven als je max level bent? Hoor graag wat jullie gaan doen zodra je max level bent :)
Gevoel heb ik achteraf ook gekregen, de map is helemaal niet groot...zelfde als Division 1. Denk na een volle week spelen dat je het wel gezien heb.
Dit had net zo goed een grote DLC voor Division 1 kunnen zijn...ruimte zat om die map simpelweg gewoon flink uit te breiden dmv updates. Verders speelt het wel goed weg, maar of je er maanden zoet mee bent....denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:36
Richie B schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:33:
[...]

Gevoel heb ik achteraf ook gekregen, de map is helemaal niet groot...zelfde als Division 1. Denk na een volle week spelen dat je het wel gezien heb.
Dit had net zo goed een grote DLC voor Division 1 kunnen zijn...ruimte zat om die map simpelweg gewoon flink uit te breiden dmv updates. Verders speelt het wel goed weg, maar of je er maanden zoet mee bent....denk het niet.
Hebben jullie wel meegekregen wat er met de map gebeurt als je endgame bereikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Titus schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 18:34:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/d1hsGAtUnI8/maxresdefault.jpg

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Titus schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 18:34:
[...]

Ik niet, dus vertel :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man

[ Voor 50% gewijzigd door Wee Man op 05-03-2019 22:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luckyjan
In de endgame wordt de map overgenomen door de Black Tusk. Die zijn heel wat lastiger te verslaan. Nou ja sommige spelers hebben er minder problemen mee zo te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
luckyjan schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:25:
[...]

In de endgame wordt de map overgenomen door de Black Tusk. Die zijn heel wat lastiger te verslaan. Nou ja sommige spelers hebben er minder problemen mee zo te zien ;)

[YouTube: The Division 2 | End Game SR-1 Sniper Invaded Mission gameplay]
Cool. Had ik volledig gemist 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Kan ik de open beta verwijderen of is er komend weekend nog een open beta weekend? Ik neem aan dat de open beta installatie niet gepatched wordt naar retail :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Kaap schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:08:
Kan ik de open beta verwijderen of is er komend weekend nog een open beta weekend? Ik neem aan dat de open beta installatie niet gepatched wordt naar retail :?
Zou maar zo kunnen dat dit wel gebeurt. Ik laat hem iig voorlopig nog ff staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 09:47

Kju

Degenen die de non-standard editions hebben gekocht kunnen al op 12 maart (minder dan een week) aan de slag; ik denk niet dat er een open beta komt.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Kju schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:14:
Degenen die de non-standard editions hebben gekocht kunnen al op 12 maart (minder dan een week) aan de slag; ik denk niet dat er een open beta komt.
Ja, dat is waar. Ik moet zelf wachten tot de 15de, key via cdkeys.com gehaald, scheelde nog €6,- daar ik geen gold neem en ik kan toch pas vanaf de 17de spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
looyenss schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:10:
[...]

Zou maar zo kunnen dat dit wel gebeurt. Ik laat hem iig voorlopig nog ff staan
Pfff why? Kans is nihil dat dat gaat gebeuren, het zijn in je library ook echt 2 verschillende games.

Heb hem er weer af gegooid hier, zodra ik kan pre-loaden staat hij er toch in 5 minuten weer op :+

* Angeloonie aait glasvezellijntje :+

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 06-03-2019 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Kaap schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:16:
[...]

Ja, dat is waar. Ik moet zelf wachten tot de 15de, key via cdkeys.com gehaald, scheelde nog €6,- daar ik geen gold neem en ik kan toch pas vanaf de 17de spelen.
Ik heb hem ook bij cdkeys gekocht dus nog even wachten op de key indd. De private beta had ik ook laten staan en deze is naadloos overgegaan in de open beta dus ik laat de installatie gewoon staan. Het zou mij niets verbazen als deze dan de versie update naar de retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Carthrax schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 11:03:
[...]

Het zou mij niets verbazen als deze dan de versie update naar de retail.
Retail en beta zijn bij mij in UPlay twee verschillende dingen, dus gok van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Dat waren closed en open beta ook... was only a patch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:36
Voor de mensen die ook via AMD rewards de game hebben:
We do not have control over timing. Once the game is released we will start sending game keys out. Please note we are on Eastern Standard time, we start sending emails out based on the que, starting with the earliest redeemers first.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2020
looyenss schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:18:
Dat waren closed en open beta ook... was only a patch.
Dus, de files van open beta toch bijhouden en wachten op patch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Laatst online: 22:25

OzzieMann

PSN: OzzieMann

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Nice! Heb gelijk zin in volgende week, levelen en endgame ziet er echt top uit en da's alleen nog maar de launch content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
lol wist niet eens dat er een niveau van gear was boven paars. Ik ga alle hulp kunnen gebruiken. ben in de beta niet zo ver gekomen en heb 1 niet gespeeld

is er nu eigenlijk een pre-load of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

AntiChrist7 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 00:52:
lol wist niet eens dat er een niveau van gear was boven paars. Ik ga alle hulp kunnen gebruiken. ben in de beta niet zo ver gekomen en heb 1 niet gespeeld

is er nu eigenlijk een pre-load of niet?
Preload op ps4 waarschijnlijk vanaf 10 maart. PC en Xbox was al mogelijk volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33
Xbox is inderdaad al preload, gisteren 2x 10 euro tegoed genomen met m'n MS points, doe ik verder toch niets mee, dus meteen de hoogste versie maar gekocht :P Die ging gelijk de hele game installeren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Laatst online: 11-09 10:48

Louw Post

Cerenas

Hoe zit het eigenlijk met character customisation? Ik kon zo snel niet vinden of dat kan in deel 2 en tijdens beide beta's viel mij alleen de randomise knop op. Kan natuurlijk goed zijn dat ik het over het hoofd gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Louw Post schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:20:
Hoe zit het eigenlijk met character customisation? Ik kon zo snel niet vinden of dat kan in deel 2 en tijdens beide beta's viel mij alleen de randomise knop op. Kan natuurlijk goed zijn dat ik het over het hoofd gezien heb.
Dat vraag ik me eigenlijk ook af.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Was volgens mij in de beta van Div 1 ook het geval, probleem is, ze blijven lelijk.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
OzzieMann schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 06:33:
[...]

Preload op ps4 waarschijnlijk vanaf 10 maart. PC en Xbox was al mogelijk volgens mij.
Is nochtans niet beschikbaar in Uplay vreemd genoeg. Zal het nog eens zoeken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Voor degene die de laatste state of the game over de PVE endgame niet gezien hebben.
YouTube: The Division 2: State of the Game #111 - 6 March 2019 | Ubisoft [NA]
Echt een aanrader, en mennnn wat hebben ze veel toegevoegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
"Maar The Division 2 lijkt net een expansion van The Division....." ;w ;w

Beta heel even gespeeld en speelde lekker weg! Met bovenstaande info ga ik hem zeker day 1 halen!

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 13:30
xamirz schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:52:
Voor degene die de laatste state of the game over de PVE endgame niet gezien hebben.
Echt een aanrader, en mennnn wat hebben ze veel toegevoegd.
Heb je een TLDR / samenvatting? :P

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 09:47

Kju

Mitchell-CWD schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:18:
[...]

Heb je een TLDR / samenvatting? :P
Op reddit

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Dit dus, ik kan niet wachten :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• luckyjan
Dat was alleen voor de beta in de full game kan je helemaal zelf je Character maken.

Recapp van de laatste "state of the game" (gevonden op discord van ubisoft)

State of the Game recap:
- There will be multiple Strongholds throughout the story to level 30.
- Once you hit level 30, the final Stronghold will become unlocked and will be the final encounter of the story campaign.
- There will be a Stronghold for each faction.
- District Union Arena, Capitol Building, Roosevelt Island are the three Strongholds for each of the factions.
- There are mission requirements to doing each Stronghold and require you to complete certain main missions before they can be played.
- Once you complete the final Stronghold, the map gets invaded and the Black Tusk take over all missions and strongholds.
- During this, settlements can also be blockaded which no longer allows fast traveled to them until they're liberated.
- Once a Stronghold is taken back, the areas around it become less invaded and are available to be occupied by friendly factions.
- World Tier 1 unlocks as soon as you hit level 30 and also allows you to unlock Specializations.
- After level 30, control points become dynamic and will constantly be fought over by friendly and enemy factions.
- The factions become more and more aggressive as you continue to fight them and will want to reclaim more territory.
- Bounties become unlocked once you meet a character named "The Snitch" during the story campaign and he will provide you with the bounties.
- Cassie, the Gun Runner is a vendor that becomes available after level 30 and also requires you to have recruited The Snitch.
- Cassie provides an exotic weapon, other high-end weapons and accessories and she will appear every few days.
- Decker 52 is a list of 52 named bosses that are in bounties that the Snitch provides.
- There are four factions of bounties in the Decker 52 and each faction will have 13 named bosses.
- The bosses that correspond to the royal face cards are very dangerous.
- Completing a suit of bounties also gives you special rewards and commendations.
- After World Tier 4, new chain faction bounties become available where you must complete two hard bounties for a faction to unlock the final challenging bounty that is in a nearby zone.
- Target Intel drops from enemies and missions once you recruit Otis.
- Challenging difficulty for story missions becomes available in World Tier 4.
- Daily and Weekly Projects appear after reaching WT1, similar to the daily and weekly challenges from Division 1
- Tidal Basin will become available at a later date which will unlock World Tier 5.
End game is STACKED

[ Voor 75% gewijzigd door luckyjan op 07-03-2019 15:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Over character creation.
Interview met Julian Gerighty, Creative Driector.
Julian Gerighty: First off, we’re going to give players much more control over the creation of their characters. In the first game you could only choose your head, some scars, and some sunglasses that you can never remove afterwards. Here, we’re giving you sliders so that you are able to define tiny things about your character, so the person on screen really looks like who you want to play as. Of course you’ll have a lot of vanity options so you can change things like piercings, glasses, facepaints, and clothing, too.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
- Tidal Basin will become available at a later date which will unlock World Tier 5.
Verwacht de eerste zo tegen eind maart al te gaan lopen janken dat er te weinig content is :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

SinergyX schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:00:
[...]

Verwacht de eerste zo tegen eind maart al te gaan lopen janken dat er te weinig content is :P
In ieder geval een twintigvoud meer dan een bepaalde bioware shooter die recent uitgekomen is, gecombineerd met massaal veel meer levelcontent :9~

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SinergyX
boe2 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:10:
[...]

In ieder geval een twintigvoud meer dan een bepaalde bioware shooter die recent uitgekomen is, gecombineerd met massaal veel meer levelcontent :9~
Dat zie je helemaal verkeerd, die game is een gem in wording, settings zijn perfect, combat super, en al dat content komt er allemaal aan, in een jaar tijd beste spel ooit. Zij durven 'out of the box' te gaan door weldegelijk je eerst verkregen wapen als end-game wapen te houden, door het copy&paste van diverse locaties en deze als 'nieuwe' locatie neer te zetten, perfectioneer je de speelstyle, je weet die map inmiddels blind uit je hoofd en kan je 100% focussen op combat en efficiency. De dimensie van de afwezigheid van totaal-stats-sheet geeft het idee terug van diepgang, je moet opeens zelf nadenken over je gear en opties, niet alles voorgekauwd op je scherm krijgen te zien. Dood gaan 'on the field' zonder revive of timer geeft mensen zelf-reflectie, nadenken wat je fout deed, leren van je fouten en de volgende keer deze fout simpel niet meer maken, the road to perfection. Ik vind het zelf super te zien dat zij zelfs maatschappelijk bewust deze game hebben gemaakt, mensen die simpelweg verslaafd waren aan deze game, werd de console gewoon uitgeschakeld. Cold Turkey is nog steeds de beste methode.

En dan is het natuurlijk logisch dat je eind van maart al uitgekeken bent op deze game, want het is niet meer dan een veredelde DLC op het eerste deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:13
[...]

Tja, voor sommige "no-lifers" is er nooit genoeg content.. ;)

Ik moet fulltime werken en ook andere dingen te doen en ik ga de game echt niet rushen, want ik wil ook het hele verhaal meekrijgen.. Mogelijk dat ik eind maart net endgame bereikt heb..

[ Voor 25% gewijzigd door Inflatable op 07-03-2019 16:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• looyenss
[...]

dan pas?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-06 03:20

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

Inflatable schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:30:
[...]

Tja, voor sommige "no-lifers" is er nooit genoeg content.. ;)

Ik moet fulltime werken en ook andere dingen te doen en ik ga de game echt niet rushen, want ik wil ook het hele verhaal meekrijgen.. Mogelijk dat ik eind maart net endgame bereikt heb..
Idem hier ! Helemaal mee eens. Heb de game al gepreorderd en kan niet wachten. Zin in. Mooi in de dode uurtjes TD2 wegspelen... Als ik er net zo veel plezier aan beleef als in het eerste deel komt dat wel goed !

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Ik zal tussen nu en release even kijken of ik nog wat D1-schildjes kan doen. Alle vier de tiers gaat niet lukken maar hopelijk kan ik tenminste de tweede halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 21:27
World tier 1 tm 3 zijn zo eigenlijk totaal nutteloos? Iedereen wilt rushen naar 4. Ik dacht dat Div 1ook zo in elkaar zat, dat er met elke grote update/DLC een world tier bij kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Is er nog bekend of je karakter nog wat zegt of blijft het zo'n doofstomme idioot die geen interactie heeft met zijn wereld?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vermaak me nog goed met Anthem maar ga deze game er ook maar bij pakken denk ik, deel 1 toen nog wel vermaakt met een aantal tweakers maar echt te weinig gespeeld toen.

Hopelijk nu wat meer uurtjes insteken.

Was ook van plan Sekiro op te pakken maar dat komt dan later wel een keertje.
De open beta van vorige week smaakte naar meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:18
Sipio schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:00:
Vermaak me nog goed met Anthem maar ga deze game er ook maar bij pakken denk ik, deel 1 toen nog wel vermaakt met een aantal tweakers maar echt te weinig gespeeld toen.

Hopelijk nu wat meer uurtjes insteken.

Was ook van plan Sekiro op te pakken maar dat komt dan later wel een keertje.
De open beta van vorige week smaakte naar meer.
Heb het zelfde. Alleen Anthem gaat hem niet worden. Alleen the d2 ook niet. Maar beide😀. A match made in heaven O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
loki504 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:14:
[...]

Heb het zelfde. Alleen Anthem gaat hem niet worden. Alleen the d2 ook niet. Maar beide😀. A match made in heaven O-)
Freelagents :P ;)

*edit, las net op reddit dat er een shooting range in de game zit? Dat zou wel mooi zijn..

[ Voor 15% gewijzigd door Sipio op 07-03-2019 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Divak schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:14:
World tier 1 tm 3 zijn zo eigenlijk totaal nutteloos? Iedereen wilt rushen naar 4. Ik dacht dat Div 1ook zo in elkaar zat, dat er met elke grote update/DLC een world tier bij kwam.
Er waren geen world tiers in de begin dagen van TD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Laatst online: 30-08 22:16
luckyjan schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:54:
[...]
- After level 30, control points become dynamic and will constantly be fought over by friendly and enemy factions.
- The factions become more and more aggressive as you continue to fight them and will want to reclaim more territory.
[...]
End game is STACKED
Bedankt voor dit lijstje.

V.w.b. het deel dat ik quote: als ik het goed begrijp worden de encounters 'op straat' dus steeds 'moeilijker' (waarschijnlijk dus meer health/armor). Vraag me af of daar dan uiteindelijk nog een limiet op zit, anders kan het op een gegeven moment solo ondoenlijk worden?

Iemand die mij kan uitleggen wat men bedoelt met 'end game is stacked'?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luckyjan
-MD- schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 22:10:
[...]

Bedankt voor dit lijstje.

V.w.b. het deel dat ik quote: als ik het goed begrijp worden de encounters 'op straat' dus steeds 'moeilijker' (waarschijnlijk dus meer health/armor). Vraag me af of daar dan uiteindelijk nog een limiet op zit, anders kan het op een gegeven moment solo ondoenlijk worden?

Iemand die mij kan uitleggen wat men bedoelt met 'end game is stacked'?
Dat er nog heel veel te doen is wanneer je de hele map hebt gespeeld en max lvl bent. Dit in tegenstelling tot Division 1 waar bijna niks meer te doen was in het begin en wat ook het grootste kritiekpunt was. Zeg maar de staat waar Anthem nu in is (die hebben niet goed gekeken naar de concurrentie de afgelopen 6 jaar dat Athem in ontwikkeling was) ;)

[ Voor 8% gewijzigd door luckyjan op 07-03-2019 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 15:23

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Ben ook zeer benieuwd naar clan systeem en hoe diepgaand dit gaat zijn, dat vond ik bij Destiny leuk, maar voor wat ik zie bij Divsion 2 gaat het nog een paar stappen verder.

YouTube: The Division 2 | Brand New Clan System Explained

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Divak schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:14:
Nee dit is niet het geval. Het is niet zoals The Division 1 world tier systeem. In de YouTube linkje die ik eerder heb gepost wordt het uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Sipio schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:32:
[...]

*edit, las net op reddit dat er een shooting range in de game zit? Dat zou wel mooi zijn..
Die is er ook in D1, in de kelder van je BOO, daar kun je makkelijk zien wat het effect is van mods aan je wapens en of het geselecteerde schiettuig je bevalt alvorens weer naar buiten te stormen en daar weer orde op zaken te stellen :P .

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Fraggert schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:25:
[...]

Die is er ook in D1, in de kelder van je BOO, daar kun je makkelijk zien wat het effect is van mods aan je wapens en of het geselecteerde schiettuig je bevalt alvorens weer naar buiten te stormen en daar weer orde op zaken te stellen :P .
Haha ok nice, had geen idee, kun je nagaan hoe lang ik deel 1 heb gespeeld, te kort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
xamirz schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:58:
[...]

Nee dit is niet het geval. Het is niet zoals The Division 1 world tier systeem. In de YouTube linkje die ik eerder heb gepost wordt het uitgelegd.
Uhh hoezo niet? In de hoogste world tier dropt de beste gear, dus zodra je de hoogste unlocked hebt zijn de lagere nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 20:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Heel vet om het zo te zien!

Niet gedacht dat het zo goed overeen zou komen!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Angeloonie schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:30:
[...]

Uhh hoezo niet? In de hoogste world tier dropt de beste gear, dus zodra je de hoogste unlocked hebt zijn de lagere nutteloos.
Ja dat klopt, maar in Division 1 kon je een bepaalde gear score halen en daarna via je map naar een hogere world tier gaan. Bij Division 2 werkt het niet zo, hoe het precies werkt is lastig te beschrijven. Ik zal de link opnieuw plaatsen met de timestamp van de world tier verhaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
xamirz schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:41:
[...]

Ja dat klopt, maar in Division 1 kon je een bepaalde gear score halen en daarna via je map naar een hogere world tier gaan. Bij Division 2 werkt het niet zo, hoe het precies werkt is lastig te beschrijven. Ik zal de link opnieuw plaatsen met de timestamp van de world tier verhaal.

Heb het gelezen, en het komt nagenoeg op hetzelfde neer maar met een soort check.
Als je in TD2 een bepaalde gearscore bereikt moet je eerst nog een Stronghold missie doen voordat je naar de volgende world tier kan.

M.a.w., er zit 1 extra check op t.o.v. TD1 waar je vrij kunt wisselen als je eenmaal een bepaalde GS hebt bereikt. In TD2 heb je dus naast de GS nog een soort eindmissie voor die world tier. Maar daarna geldt nog steeds: eenmaal in de hoogste world tier kun je de vorige compleet negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Vreemd genoeg kan ik mijn gratis Far Cry Primal al preloaden, maar bij D2 staat nog altijd "binnenkort verkrijgbaar"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Als ik er op klik kan ik hem gewoon preloaden....

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Hier ook, vanmorgen de gold edition gekocht en kon gelijk preloaden. Had de beta verwijderd van de week.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
Man man wat een burn van de devs (TD2) richting BioWare (Anthem).
"Of course this game has way points and text chat and of course you can change weapons without having to exit to some hub, that would of been absurd"
Audio fragment: YouTube: The Division 2 - What You Should Know Before You Buy
let op het is wel een promofilmpke dus met een korrel zout nemen, maar toch!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:48
Van de devs? dat filmpje is toch niet door een dev opgenomen? is namelijk gewoon iemand die een ontzettende hekel aan anthem heeft en het helemaal afbrand zo te horen, lijkt me sterk en onprofessioneel dat devs dit zouden doen.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Btw, als je nog wat cosmetic rewards wilt unlocken (waaronder degene die in de Ubi Club staan voor private beta): https://www.reddit.com/r/...s_via_facebook_messenger/

Je moet dan via facebook messenger die contact toevoegen, en dan krijg je een soort chat/pokemon go achtige minigame. In feite moet je in jouw buurt naar verschillende icoontjes lopen en dan unlock je daar een ECHO, na 8 echo's heb je alle rewards unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
Stylze schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:02:
Van de devs? dat filmpje is toch niet door een dev opgenomen? is namelijk gewoon iemand die een ontzettende hekel aan anthem heeft en het helemaal afbrand zo te horen, lijkt me sterk en onprofessioneel dat devs dit zouden doen.
Niet rechtstreeks, maar het filmpje wordt wel gesponsord door Ubisoft (en duidelijk scripted). Hoe dan ook een dikke sneer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
Angeloonie schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:06:
Btw, als je nog wat cosmetic rewards wilt unlocken (waaronder degene die in de Ubi Club staan voor private beta): https://www.reddit.com/r/...s_via_facebook_messenger/

Je moet dan via facebook messenger die contact toevoegen, en dan krijg je een soort chat/pokemon go achtige minigame. In feite moet je in jouw buurt naar verschillende icoontjes lopen en dan unlock je daar een ECHO, na 8 echo's heb je alle rewards unlocked.
Eerste keer dat NL bijna direct mee gaat :P
https://www.facebook.com/TheDivisiongame.nl

Het is maar cosmetics, dus vind ik het helemaal best, ga ik geen Facebook voor aanmaken.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 08-03-2019 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Fraggert schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:25:
[...]

Die in D2 is heel wat uitgebreider zo te zien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

klinkt wel cool
facebook messenger
nopenopenope

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Misschien kunnen Gold/Ultimate pre-orders eerder pre-loaden?

Ik kan de game nu ook pre-loaden. Ik had de beta nog op de schijf staan maar dit is een geheel nieuwe installatie en download.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
Wee Man schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:37:
Ik kan de game nu ook pre-loaden. Ik had de beta nog op de schijf staan maar dit is een geheel nieuwe installatie en download.
Told you @looyenss :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 17:25
Er staat nog wel een map in de documents/my games die niet verwijderd wordt. Heb die zelf maar verwijderd omdat ik een schone installatie wil en niet de settings van de private/open beta over wil nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neolite
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 23:55

neolite

Immer kritisch

Vanaf wanneer dinsdag kunnen we eigenlijk live? Is dat gewoon 10 uur?

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
neolite schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:15:
Vanaf wanneer dinsdag kunnen we eigenlijk live? Is dat gewoon 10 uur?
zoals eerder gezegd 00:00...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Nu kan ik opeens wel voorladen.. vannacht eens doen dan. had de beta nochtans dinsdag al verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Tom Clancy’s The Division 2 Preload Now Available on PC, PS4 & Xbox One: https://division.zone/201...lable-on-pc-ps4-xbox-one/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Volgens deze keyseller zullen D2 keys na de launch alleen nog gekocht kunnen worden bij Ubisoft zelf of bij (niet bij naam genoemd) Epic.

Dit geldt ook voor season passes.
Sadly we have to announce you that Ubisoft will not allow digital third party stores, such as Gamesplanet, to sell Division 2 after its release on March 15th 2019. After this date, the game will digitally only be available through Ubisoft's Store and another exclusive digital store. This will also be true for all upcoming game content such as Season Pass, Extensions, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Geprobeerd maar lijkt niet te werken in Nederland.
Tenminste met facebook manager gebeurd er niets.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Pagina: 1 ... 8 ... 51 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)