Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Het zijn een soort previews, of demo's zoals je wilt.. het kost je niks en niemand die je verplicht om het te spelen.. In de full game speel je ook missies meerdere keren om gear te grinden etc, dus ik zie het probleem niet zo dat het steeds grotendeels dezelfde content is.. Wat in de beta zit is maar zo'n klein gedeelte van de hele game.. Nu kan je ook mooi de ontwikkeling van de game zien, als dat je tenminste interesseert.... Ik heb de alpha eind vorig jaar ook gespeeld en daar miste best nog veel dingen, de private beta was alweer een stuk verder en meer af.. Ik ga komend weekend ook de open beta weer spelen om te zien wat er nu weer veranderd en verbetert is.. Daarna gelukkig nog maar een week wachten op de volledige game..Martinspire schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:18:
Mja maar die content mag je dan ook weer bij release doen. Weet niet of ik daar wel zin in heb...
Heb je deel 1 gespeeld?Martinspire schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:18:
Mja maar die content mag je dan ook weer bij release doen. Weet niet of ik daar wel zin in heb...
Was PvP wel vergeten tijdens de eerste beta, dat wil ik nog wel even proberen
hoevaak heb je daar dezelfde missies opnieuw gespeeld zonder echte progress want met elke patch was er weer gear uselesss?

snap je punt wel tho, maar als je dit niet wilt adviseer ik je geen TD te spelen
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Private beta beviel me al, komend weekend nog even de Open meepikken maar zoals het er nu uitziet, kan ik dus 12 maart aan de gang met het complete spel.
Vriendjes altijd welkom natuurlijk; ben zelf geen "constante gebruiker" van allerlei kanalen zoals Discord etc.
[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 28-02-2019 19:13 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Gok dat je geen PC speler bent?MAX3400 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 19:12:
Gold pre-ordered toch maar.
Private beta beviel me al, komend weekend nog even de Open meepikken maar zoals het er nu uitziet, kan ik dus 12 maart aan de gang met het complete spel.
Vriendjes altijd welkom natuurlijk; ben zelf geen "constante gebruiker" van allerlei kanalen zoals Discord etc.
Goed gegokt; heb echt sinds BF3 (dus, jaartje of 8 geleden) geen enkele upgrade meer aan mijn PC gedaan. In ieder geval niet voor gaming / resolutie / whatever. Moet het helaas met een One X doen en bijbehorende TV.
Ik heb de game gewoon uitgespeeld zoals ik andere games ook uitspeel. Missies dus 1x doen en niks grinden. Doe er dan al lang genoeg over en meer dan dat interesseert me ook niet. Heb genoeg andere games om te doen.looyenss schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:54:
[...]
Heb je deel 1 gespeeld?
hoevaak heb je daar dezelfde missies opnieuw gespeeld zonder echte progress want met elke patch was er weer gear uselesss?
Mja ontwikkeling is prima als het ver uit elkaar zit, maar de game komt nu over een week of 2 al uit. Dan zit het te kort op elkaar om echt wat verschil te merken.Inflatable schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:38:
[...]
Het zijn een soort previews, of demo's zoals je wilt.. het kost je niks en niemand die je verplicht om het te spelen.. In de full game speel je ook missies meerdere keren om gear te grinden etc, dus ik zie het probleem niet zo dat het steeds grotendeels dezelfde content is.. Wat in de beta zit is maar zo'n klein gedeelte van de hele game.. Nu kan je ook mooi de ontwikkeling van de game zien, als dat je tenminste interesseert.... Ik heb de alpha eind vorig jaar ook gespeeld en daar miste best nog veel dingen, de private beta was alweer een stuk verder en meer af.. Ik ga komend weekend ook de open beta weer spelen om te zien wat er nu weer veranderd en verbetert is.. Daarna gelukkig nog maar een week wachten op de volledige game..
Verder ben ik geen RPG speler en kan mij de hogere levels gestolen worden. Ik speel dit soort games gewoon 1 keer alle content, meestal voor het verhaal, en dan raak ik ze niet meer aan. Heb bij de vorige ook gewoon alle missies een keer gedaan. Wellicht een paar dubbel omdat maten die meespeelden nog niet zo ver waren, maar overall alles gewoon 1 keer gedaan. De DLC heb ik wel even aangeraakt, maar was me ook te herhalend. Grinden heb ik een broertje dood aan en mogen devs in hun reet steken als mechanic om de lengte van een game te rekken. Betere loot met een ander kleurtje en hogere cijfers terwijl je vijanden vrijwel net zo hard (of soms harder) omhoog gaan, interesseert me niks. En dat is prima. Ik geloof dat er wel meer mensen zijn die games als deze zo spelen en wat mij betreft is daar niks mis mee. Een goed Tom Clancy verhaal kan ik altijd wel waarderen, maar voor mij houd het spelplezier wat eerder op dan voor anderen. Daarom ook liever niet teveel vaak overnieuw spelen, want ik beleef daar gewoon weinig plezier aan. Heb genoeg andere games om mijn aandacht op te richten.
Ik vond bij de vorige game dan ook het verhaal erg cool en ga er vanuit dat deze ook gewoon top is. Eerste beta beviel op dat vlak prima en rondlopen op een plek waar ik IRL ook eens op vakantie ben geweest is ook erg tof. Washington is dan ook een erg mooie stad. Weinig saaie wolkenkrabbers en juist enorm veel detail in de gebouwen. Kan het iedereen aanraden te bezoeken
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 28-02-2019 21:11 ]
15 maart toch?MAX3400 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 19:12:
Gold pre-ordered toch maar.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Met de gold edition 3 dagen eerder.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Echt? Fuck dat had ik gemist.
Ik heb twee weken vrij nu, dus dan wissel ik maar even naar de Gold Edition
Thnx.
Edit: Ooh whow die is wel heel duur

Edit2: €79,95 big Ubisoft an het inwisselen van 100 muntjes, doe ik daar ook nog eens wat mee
[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 01-03-2019 09:53 ]
Krijg je nog steeds de bonus game als je muntjes gebruikt voor korting?Donstil schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:34:
Edit2: €79,95 big Ubisoft an het inwisselen van 100 muntjes, doe ik daar ook nog eens wat mee
Bonus game?Wee Man schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:55:
[...]
Krijg je nog steeds de bonus game als je muntjes gebruikt voor korting?
Ik heb nu The Division 2 Gold voor de Ps4 gekocht van €99,95 voor €79,95+100 muntjes. Levering 12 maart volgens de website.
Je krijgt vervolgens weer 80 muntjes voor je bestelling overigens. Dus voor wie zijn muntjes schaars zijn is het ook interessant.
Je kunt kiezen uit een van drie games als je pre-ordert.
EDIT: Ik probeer de beta op te starten. Krijg enkel Delta-01 errors als ik een agent wil aanmaken.
[ Voor 20% gewijzigd door Wee Man op 01-03-2019 10:19 ]
Bij de gold ook? Dat ben ik niet tegen gekomen, zag ik ook niet bij de Gold Edition voordelen staan.Wee Man schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:17:
[...]
Je kunt kiezen uit een van drie games als je pre-ordert.
Staat gewoon op de pre-order pagina in de Uplay launcher.Donstil schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:20:
[...]
Bij de gold ook? Dat ben ik niet tegen gekomen, zag ik ook niet bij de Gold Edition voordelen staan.
Dit gaat over de Ps4 versieWee Man schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:23:
[...]
Staat gewoon op de pre-order pagina in de Uplay launcher.
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 01-03-2019 10:29 ]
Ik moet er nog 50, maar zou ik dus eerst de game moeten kopen voor 80 muntjes, om dan de muntjes te hebben om de game te kunnen kopen met 20% kortingDonstil schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:57:
[...]
Bonus game?
Ik heb nu The Division 2 Gold voor de Ps4 gekocht van €99,95 voor €79,95+100 muntjes. Levering 12 maart volgens de website.
Je krijgt vervolgens weer 80 muntjes voor je bestelling overigens. Dus voor wie zijn muntjes schaars zijn is het ook interessant.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Haha nee das niet handigSinergyX schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:36:
[...]
Ik moet er nog 50, maar zou ik dus eerst de game moeten kopen voor 80 muntjes, om dan de muntjes te hebben om de game te kunnen kopen met 20% korting
Welke muntjes bedoelen jullie? Of zijn dat die club points?
Die dingen zijn niet weg te werken, zit nog steeds boven de 1100.....
[ Voor 33% gewijzigd door Paulus07 op 01-03-2019 10:55 ]
Ja die. Ik heb er 2100.Paulus07 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:51:
Mochten mensen nog hun gratis game willen claimen bij de pre-order: https://store.ubi.com/nl/...-Division-2-Giveaway.html
Nou ben ik wel een Ubisoft speler maar zou niet weten hoe ik er daadwerkelijk aan gekomen ben eigenlijk
Giveaway voor PC only??Paulus07 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:51:
Mochten mensen nog hun gratis game willen claimen bij de pre-order: https://store.ubi.com/nl/...-Division-2-Giveaway.html

Ja ik kwam er tijdens division 1 ineens achter dat je via club ubisoft dingen kon unlocken etc met die points.Donstil schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:59:
[...]
Ja die. Ik heb er 2100.
Nou ben ik wel een Ubisoft speler maar zou niet weten hoe ik er daadwerkelijk aan gekomen ben eigenlijk
Heb die jaren ervoor allemaal opgebouwd door andere ubi games als assassins creed, rayman etc
Physical ony
You are not eligible for this offer.
You may have made a preorder but need to receive your Division®2 activation key from your retailer and activate it in Uplay. Otherwise please preorder a PC digital copy of Tom Clancy's The Division®2 to claim your free game.
gewoon een cheap ass game kopen, en wat ubi points scoren, mits het dan dus voordeliger isSinergyX schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:36:
[...]
Ik moet er nog 50, maar zou ik dus eerst de game moeten kopen voor 80 muntjes, om dan de muntjes te hebben om de game te kunnen kopen met 20% korting
Je krijgt 1 punt voor iedere euro die je uitgeeft in UPlay. Daarbovenop unlock je er per game meestal ook nog wel 100-200 voor de challenges. Je kunt ze ook uitgeven aan cosmetics, consumables, etc. maar als je dat niet doet dan hou je inderdaad een flinke stash over. Ik vind die 100 inruilen voor 20% korting een hele goede deal. En voor het restant bedrag van je aankoop ontvang je weer nieuwe, dus uiteindelijk kom je niet heel snel van je stash af.Donstil schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:59:
[...]
Ja die. Ik heb er 2100.
Voor Ubi is het een goed middel om mensen in UPlay te laten kopen ipv Steam of andere stores (% inleveren aan uitbater van de store). 20% is minder dan de 30% die Valve rekent bijvoorbeeld.
Probleem is, ik heb wel totaal over de 100 punten, maar die staan op andere accounts en Ubisoft kan blijkbaar helemaal niets samenvoegen, ondanks het hun probleem is dat ik nu 3 accounts heb, toen ze hele multi-koppeling van XBL/PSN hebben verwijderd).Titus schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:29:
[...]
gewoon een cheap ass game kopen, en wat ubi points scoren, mits het dan dus voordeliger is
Misschien dat ik nog punten krijgen als ik straks mijn PC versie activeer (nog steeds niet beschikbaar bij AMD rewards), dat ik daarmee de Xbox versie met korting kan kopen.
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 01-03-2019 11:40 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zit toch echt in de NL store op m'n (voor zo ver ik kan zien) NL account
blup
Kans dat je er een boel kwijtraakt op 31 maart, ze hebben de regels aangepast. Hier kun je zien hoeveel je er kwijtraakt https://welcome.club.ubisoft.com/nl-NL/unitsDonstil schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:59:
[...]
Ja die. Ik heb er 2100.
Ik heb een pre-order genomen op de gold edition en hij staat nu weliswaar tussen mijn games maar er staat niets bij van gold edition. Is dat normaal??
Zelfde was het geval bij TD1. Zal dus wel normaal zijn..Phaex schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:45:
Waar kan je ergens verifiëren dat je effectief een gold edition hebt?
Ik heb een pre-order genomen op de gold edition en hij staat nu weliswaar tussen mijn games maar er staat niets bij van gold edition. Is dat normaal??
Net ook even de beta gespeeld. Toch wel paar slordigheden tegengekomen n.a.v. de eerste missie.
Op het dakterras waar je gaat vechten zijn een paar smalle watergoten. Wedden dat je geen natte voeten krijgt.. Je blijft keurig bovenop het water staan
En dan loop je terug naar de basis, klaarlichte dag en dan hoor een paar NPC's een opmerking maken dat het al zo snel zo donker is
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
psn: HertogJack
Dat is bij alle vervolgen van een game toch?HertogJack schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 19:59:
Ook gespeeld, voelt echt identiek tov division 1. Alleen een andere map.
Onzin.HertogJack schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 19:59:
Alleen een andere map.
Al eens eerder gepost maar nog maar een keer dan:
Zo'n beetje álle mechanics zijn aangepast of gestroomlijnd; enemies zijn/gedragen zich anders, wapens/modding, unlocks, perks, skills, etc. Crafting, resources. Ultimates vs signature weapons. Random events in PVE. Unlocken/opbouwen van settlements, unlocken van world bosses, control points met loot en na capture met effect op de directe omgeving (afhankelijk van of ze wel of geen resources hebben). Supply drops die nu compleet anders werken. Dark Zone landmarks zijn ff andere koek dan in TD1 (in ieder geval op level 7 met alleen blauw/groen
En dan ben ik nog niet eens aan PVP begonnen, wat zo te zien ook al niet op de PVP uit TD1 lijkt.
Als je de game niet leuk vindt: prima, maar ga geen onwaarheden lopen verkondigen (of speel langer dan 5 minuten).
Bij deze zeker niet.baronruud schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 22:29:
[...]
Dat is bij alle vervolgen van een game toch?
[ Voor 7% gewijzigd door NLxAROSA op 01-03-2019 22:31 ]
Snap je gevoel, het voelt inderdaad als deel 1, toch is er wel een hoop anders hoorHertogJack schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 19:59:
Ook gespeeld, voelt echt identiek tov division 1. Alleen een andere map.
wat fijn ik ook wel weer fijn vind, genoeg uurtjes vermaakt in deel 1
[ Voor 9% gewijzigd door looyenss op 01-03-2019 22:35 ]
Ik ben blij juist dat veel hetzelfde aanvoelt en lijkt. Maar juist als je dieper de menu's ingaat, kijkt naar kleine zaken dan zie je dat er veel verbetert is. Men heeft goed geluisterd de afgelopen jaren en de input in deel 2 verwerkt.NLxAROSA schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 22:30:
[...]
Onzin.
Al eens eerder gepost maar nog maar een keer dan:
Zo'n beetje álle mechanics zijn aangepast of gestroomlijnd; enemies zijn/gedragen zich anders, wapens/modding, unlocks, perks, skills, etc. Crafting, resources. Ultimates vs signature weapons. Random events in PVE. Unlocken/opbouwen van settlements, unlocken van world bosses, control points met loot en na capture met effect op de directe omgeving (afhankelijk van of ze wel of geen resources hebben). Supply drops die nu compleet anders werken. Dark Zone landmarks zijn ff andere koek dan in TD1 (in ieder geval op level 7 met alleen blauw/groen). DZ levels met bijbehorende perks. En ik ben vast nog een hoop vergeten. Er is, in ieder geval in PVE, nauwelijks iets hetzelfde vergeleken met TD1.
En dan ben ik nog niet eens aan PVP begonnen, wat zo te zien ook al niet op de PVP uit TD1 lijkt.
Als je de game niet leuk vindt: prima, maar ga geen onwaarheden lopen verkondigen (of speel langer dan 5 minuten).
[...]
Bij deze zeker niet.
Ik heb halverwege maart helaas weinig tijd om te gamen maar hoop in april toch zeker deze titel te kunnen gaan spelen.
15 maart toch ?Ngangatar schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 23:24:
[...]
Ik ben blij juist dat veel hetzelfde aanvoelt en lijkt. Maar juist als je dieper de menu's ingaat, kijkt naar kleine zaken dan zie je dat er veel verbetert is. Men heeft goed geluisterd de afgelopen jaren en de input in deel 2 verwerkt.
Ik heb halverwege maart helaas weinig tijd om te gamen maar hoop in april toch zeker deze titel te kunnen gaan spelen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dat zeg ik, ik heb halverwege maart, als de game uitkomt te weinig tijd om te kunnen spelen en hoop dit in april te kunnen gaan doen...
Zat midden in een missie en bam eruit.
Dat het in de closed beta gebeurde, kon ik nog wel begrijpen.
Maar een open beta ?
Is dat nou juist niet de essentie van een (gratisch) beta? testen, testen en fixen.Pykow schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 09:33:
WTF een open beta waarbij je weer niet kan spelen door onderhoud
Maar een open beta ?
DUGG
Het onderhoud is ruim van te voren aangekondigdPykow schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 09:33:
WTF een open beta waarbij je weer niet kan spelen door onderhoud
Maar een open beta ?
[ Voor 6% gewijzigd door looyenss op 02-03-2019 09:44 ]
Nee want tegenwoordig zijn beta versies gewoon demo versiesMach schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 09:36:
[...]
Is dat nou juist niet de essentie van een (gratisch) beta? testen, testen en fixen.
Maar als we als gebruiker een fout ontdekken, kunnen ze schuilen achter de naam "Beta"
Potato potatoPykow schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 09:48:
[...]
Nee want tegenwoordig zijn beta versies gewoon demo versies
Maar als we als gebruiker een fout ontdekken, kunnen ze schuilen achter de naam "Beta"
Zolang ik er nog niet voor heb betaald, zie ik het spelen van een game als een gunst en geen recht
Vanaf 12 maart sta ik er anders in
DUGG
Afhankelijk van de versie die je hebt gekocht. Ik heb bijvoorbeeld Ultimate en dan kan ik vanaf de 12e al spelen.
Ook na de 12e zal er wel eens onderhoud zijn denk ik.Mach schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 09:54:
[...]
Potato potato![]()
Zolang ik er nog niet voor heb betaald, zie ik het spelen van een game als een gunst en geen recht![]()
Vanaf 12 maart sta ik er anders in
Op vaste gezette tijden... Gelukkig maar dat er onderhoud isNLxAROSA schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 10:24:
[...]
Afhankelijk van de versie die je hebt gekocht. Ik heb bijvoorbeeld Ultimate en dan kan ik vanaf de 12e al spelen.
[...]
Ook na de 12e zal er wel eens onderhoud zijn denk ik.
NLxAROSA schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 10:24:
[...]
[...]
Ook na de 12e zal er wel eens onderhoud zijn denk ik.
Ze hebben al aangekondigd dat het onderhoud op donderdagen zal plaatsvinden. State of the game op woensdagen.looyenss schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 11:02:
[...]
Op vaste gezette tijden... Gelukkig maar dat er onderhoud is
Tevens hebben ze het dit keer zo gemaakt dat balans issues te hotfixen zijn aangezien dit serverside aanpasbaar is.
Heb gisteren de open beta gespeeld en moet zeggen dat het op ps4 soepeler loopt vergeleken met de closed. Seekermine besturing hebben ze ook beter gemaakt.
https://untappd.com/user/OzzBier
Een interessante vraag, vanuit deel 1 kan ik me herinneren dat ik werelden join die dingen nog niet af hadden die ik al wel afhad, maar nooit andersom. Ik heb namelijk met vrienden de story line doorlopen en daar geen problemen mee gehad.Triple.J schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 13:45:
Ik vraag me iets af als ik een vriend join en van alles doe in zijn wereld ( je joinend namelijk de spelwereld van een ander) vanaf level 1 missies doen,upgraden van settelements noem het maar op als je alles in coop doet en ik speel daarna alleen heb ik hem dan zitten spekken en kan ik zelf ook nog eens aan de bak? Of is alles wat je gezamenlijk haalt ook voor je zelf ?
In de beta kon ik de story line dingen in een andere wereld zonder problemen nog een keer doen(en nog een keer rewards krijgen), maar andersom niet geprobeerd tbh.
Is zeker een nieuwere build met een hoop fixes en meer polish, maar sommige geluid bugs zitten er helaas nog wel in..Jimmy J. schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 14:51:
Is deze open beta een andere build dan de closed beta? Ik hoorde dat de geluid issues nog steeds aanwezig zijn.
Druk op spatie om dit item te selecteren.
Klik nog een keer met je muis om dit te bevestigen.
Wil je dit item verwijderen? Druk op X.
Weet je het zeker? Druk op X.
Weet je het heel zeker? Houdt X 4 seconden ingedrukt.
Bevestig het verwijderen van dit item door 3 keer een kruisje te slaan in de naam van de Godin der verwijdering van items en breng een offer. Druk op X om het offer te bevestigen. Binnen 5 werkdagen wordt uw offer door onze experts beoordeeld en hierna hebben zij 2 weken de tijd om uw verwijderverzoek te behandelen. Indien men hier rede tot ziet mogen zij de termijn zonder tegenspraak met 4 weken verlengen. Indien men besluit uw item verwijderverzoek goed te keuren ontvangt u binnen 5 werkdagen na het besluit een brief. Bij deze brief zit een bevestiging om het item te verwijderen. Voorzie de brief van uw handtekening en 2 schepjes kruidenboter en stuur de brief naar het vermelde antwoordnummer. Na ontvangst van uw brief zal het item binnen 72 uur uit uw inventory worden verwijderd.
[ Voor 8% gewijzigd door Divak op 02-03-2019 15:59 ]
PC idem. Schijnt al wel veel al zijn opgelost in de day 1 patch. De user interface is echt een verslechtering dan division 1 vind ik. Dat press and hold voor de PC. Wie dat verzonnen heeft om het ook voor muis en toetsenbord toe te passen mogen ze ophangen, ik heb het over de menu's. In game als interactieve actie kan ik mijn nog wel vinden. Grafisch is misschien iets opgepoetst maar zie ook veel terug vanuit division 1, textures die net iets aangepast zijn. Ik kan mij voorstellen dat mensen het meer als een DLC zien al zijn er ook daadwerkelijk dingen(wapen mods, specialiteiten, stats) omgegooid. De open beta draait in ieder geval beter dan de open beta van division 1. Heb nog geen disconnects gehad.Frank1973 schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 16:14:
Echt veel soundbugs op de xbox, gewoon niet leuk meer om te spelen
Het is jammer dat je nu maar 1 karakter kan aanmaken anders was het makkelijk uit te testen. Nu zonde om te gaan deleten om te zien of ik dezelfde progressie behoudt.Titus schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 14:32:
[...]
Een interessante vraag, vanuit deel 1 kan ik me herinneren dat ik werelden join die dingen nog niet af hadden die ik al wel afhad, maar nooit andersom. Ik heb namelijk met vrienden de story line doorlopen en daar geen problemen mee gehad.
In de beta kon ik de story line dingen in een andere wereld zonder problemen nog een keer doen(en nog een keer rewards krijgen), maar andersom niet geprobeerd tbh.
De main missies lijkt erop dat je die wel cleared maar het doneren van al dat eten en drinken en resources is volgens mij enkel voor de persoon waar je wereld van joinend. Het ontmoedigd wel om je hard verzamelde resources te dumpen bij een vriend zijn settlement dan.
PSN: Kidjuh
Gameplay is voor mijn gevoel wezenlijk anders dan TD1. Veel tactischer, vanuit cover. Main weapon is een mmr met een smg of ar als backup. Misschien ben ik het vergeten na alle end game uren in TD1, maar daar was de meta vrij snel de lwm4 en rushen.
Ik geef toe. TD2 is qua looks niet echt vernieuwend. De Maps zijn weer mooi en gedetailleerd maar niet merkbaar mooier dan New York. En de 3 main missies zijn herkenbare echo’s van TD1. Maar goed, we hebben nog maar een klein stukje van Washington gezien.
Ik vrees dat TD2 weer een aardige uren-sink gaat worden 😁
Oh ja, uiteraard zitten er nog behoorlijk wat bugs in, maar ik ben niks gamebreaking tegen gekomen in 5 uur gameplay. Al viel ik 1 keer dwars door een vrachtwagen en toen respawnde ik direct.
Morgen de endgame missie nog spelen. En daarna wachten op de release
DUGG
Voor de rest betere AI die meer flanken, agressief zijn, wat ik ook positief vind.
Veel te looten, gear die je moet afstemmen op een bepaalde speelstijl vanaf begin. Niet zomaar het "beste" pakken..
Ben positief verrast. Nu nog de soundbugs eruit en wat andere kleinigheden en ik ben totdat Borderlands 3 uitkomt onder de pannen..
Drone is ook niet mijn favoriet. Seeker mine wel. Hij target standaard de dichtstbijzijnde vijand in range, maar door te aimen en 'E' (neem aan met controller dezelfde button die je voor deze skill gebruikt) kun je een ander doel aanwijzen. Gebruik hem zelf vooral om vijanden uit cover te dwingen.Frank1973 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 10:26:
Seekermine en drone inzetten vind ik allemaal een beetje lastig.. Gaat wat traag voor mijn gevoel..
Mijn andere skill is de turret. Handig als decoy en doet best redelijke damage. Heb chem launcher, etc. nog niet geprobeerd.
Om hier even terug op te komen. Als je iets complete bij een vriend, ook al is het verder in de story, dan komt ie ook als completed op je eigen map te staan. Je kan alleen niet verder vanaf dat punt:Triple.J schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 13:45:
Ik vraag me iets af als ik een vriend join en van alles doe in zijn wereld ( je joinend namelijk de spelwereld van een ander) vanaf level 1 missies doen,upgraden van settelements noem het maar op als je alles in coop doet en ik speel daarna alleen heb ik hem dan zitten spekken en kan ik zelf ook nog eens aan de bak? Of is alles wat je gezamenlijk haalt ook voor je zelf ?

Op de pc (1080Ti OC, 7700K) draait het als een zonnetje met alle toeters en bellen op 1440p. Grafisch gewoon dik in orde, en wat ik voorbij heb zien komen...de menu’s zijn erg irritant tov D1.
Ook de Ps4 Pro versie getest, maar dat is schandalig uitgekleed tov de pc versie...grafisch echt matig, controls daarin tegen wel heerlijk.
Persoonlijk vindt ik het sfeertje en setting van D1 nog steeds het beste. Heb de ps4 versie ge-pre-ordered (vaste vrienden spelen daar meer op) maar na het zien op mijn PC toch een klein beetje teleur gesteld. Maar goed, zal ongetwijveld weer gezellig worden
[ Voor 13% gewijzigd door Richie B op 03-03-2019 14:48 ]
Op controller is het dezelfde skill knop, heb je drone op LB, is het LB voor target. Zo kan je brleide skills actief hebben en ze individueel targetten.NLxAROSA schreef op zondag 3 maart 2019 @ 12:04:
[...]
Drone is ook niet mijn favoriet. Seeker mine wel. Hij target standaard de dichtstbijzijnde vijand in range, maar door te aimen en 'E' (neem aan met controller dezelfde button die je voor deze skill gebruikt) kun je een ander doel aanwijzen. Gebruik hem zelf vooral om vijanden uit cover te dwingen.
Mijn andere skill is de turret. Handig als decoy en doet best redelijke damage. Heb chem launcher, etc. nog niet geprobeerd.
Playstation 5
De beta loopt tot 5 maart, 10 uur 's ochtends.Stylze schreef op zondag 3 maart 2019 @ 15:44:
is de beta tot en met morgen ? of stopt het vandaag al? moet het nog downloaden namelijk maar ga ik niet doen als ik het alleen nog maar zometeen ff kan spelen

Nope, volgens mij is dat nog een bug, maar probeer eens het volgende: Open iCUE, Settings, uncheck Enable SDK.Pykow schreef op zondag 3 maart 2019 @ 22:30:
Werkt er bij iemand de corsair icue ? Leds ?
https://www.reddit.com/r/...orsair_icue_rgb_lighting/
Waren ook opvallig weinig van mijn uplay vrienden aan het spelen. Ik amuseer me er wel in (heb 1nooit gespeeld). PvE, looten en missies doen, beetje customizen,... zijn wel allemaal dingen die ik graag doe
- Je wordt dan soort van gestunned zo lijkt?
- Damage van melee is behoorlijk
- Andere shooting enemies blijven doorschieten dus die damage pak je dan vaak ook nog
Al met al gaat het dan erg snel. Als ik doodga in het spel dan komt dat dan meestal door melee tegenstanders. Ik vind melee behoorlijk frustrerend.
Desalniettemin heb ik toch maar een key gekocht. Omdat season pass mij, na het zien van filmpje en developer uitleg tijdens stream, geen toegevoegde waarde leek heb ik elders heel goedkoop nog een key kunnen scoren.
[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-03-2019 06:36 ]
Zoals velen al aangegeven hebben is het geluid pure ellende op Xbox. De invaded missie meerdere keren gedaan en het geluid was gewoon elke keer kapot. De ene keer hoorde ik helemaal niks behalve incidenteel een schot geluidje, de andere keer hoorde ik gewoon een turret constant door schieten. Dit is wel jammer 2 weken voor release, maar goed als een day 1 patch het oplost heb ik niks te klagen.
Weet niet hoelaat je hebt gekeken maar gisteravond was er de hele avond volk aan het spelen.AntiChrist7 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 01:20:
Lag het nu aan mij of was er weer weinig volk in de discord?
Waren ook opvallig weinig van mijn uplay vrienden aan het spelen. Ik amuseer me er wel in (heb 1nooit gespeeld). PvE, looten en missies doen, beetje customizen,... zijn wel allemaal dingen die ik graag doe
Moet wel zeggen dat het inderdaad niet persee de best gespeelde beta ooit is haha.
wat is je discord name?
- De sound bugs zijn er nog steeds, zo niet heftiger dan in de private beta.
- De omgeving is wat minder kleurrijk, waardoor het toch een beetje meer division 1 gevoel geeft (dik plus punt)
- Meer troep op straat, waardoor het toch een beetje meer division 1 gevoel geeft (dik plus punt)
- De moeilijkheid is volgens mij best wat tandjes naar beneden geschroefd, de missies vlieg je doorheen en de end game missie was vele malen makkelijker dan in de private beta.
- De chemlauncher is een leuke gadget, maar zal niet mijn 1ste keuze zijn.
- Geen disconnects meer
Ik kan je aanraden om deel 1 toch even te spelen, niet voor het verhaal ofzo, maar gewoon voor de sfeer en een mooie voorbereiding op deel 2.Kaap schreef op maandag 4 maart 2019 @ 06:30:
Hier sowieso hele nieuwe The Division speler, deel 1 nooit gespeeld. Heb mezelf behoorlijk vermaakt. Toch heb ik wel 1 punt van frustratie. Melee enemies. Soms ben je met een missie bezig waarbij er genoeg tegenstanders zijn waarbij je afstand probeert te houden, dat ze niet flanken etc. En dan opeens achter je staan er 1 of 2 melee enemies op je in te hakken.
- Andere shooting enemies blijven doorschieten dus die damage pak je dan vaak ook nog
Al met al gaat het dan erg snel. Als ik doodga in het spel dan komt dat dan meestal door melee tegenstanders. Ik vind melee behoorlijk frustrerend.
Desalniettemin heb ik toch maar een key gekocht. Omdat season pass mij, na het zien van filmpje en developer uitleg tijdens stream, geen toegevoegde waarde leek heb ik elders heel goedkoop nog een key kunnen scoren.
Die melee gasten zijn inderdaad irritant, het is dan ook erg belangrijk je minimap links bovenin in de gaten te houden
Een shotgun (ik ben er geen fan van) helpt zeker goed bij die melee gasten.
[ Voor 44% gewijzigd door ourplayground op 04-03-2019 09:25 ]
[ Voor 99% gewijzigd door ourplayground op 04-03-2019 09:15 ]
Dan raad ik je aan toch eens beter op geluid te spelen, want je hoort de rushers/melee gasten RUIM van te voren al aankomen, want ze slaan allerlei kreten uit en schreeuwen als een malle...Kaap schreef op maandag 4 maart 2019 @ 06:30:
Hier sowieso hele nieuwe The Division speler, deel 1 nooit gespeeld. Heb mezelf behoorlijk vermaakt. Toch heb ik wel 1 punt van frustratie. Melee enemies. Soms ben je met een missie bezig waarbij er genoeg tegenstanders zijn waarbij je afstand probeert te houden, dat ze niet flanken etc. En dan opeens achter je staan er 1 of 2 melee enemies op je in te hakken.
Bij mij werkte het gewoon:Pykow schreef op zondag 3 maart 2019 @ 22:30:
Werkt er bij iemand de corsair icue ? Leds ?
- Low health > toetsenbord knippert rood
- Healing drone > toetsenbord werd groen
- En nog wel een aantal dingen die ik niet goed onthouden heb, kortom alle toeters en bellen.
Zorg ervoor dat je de laatste versie van iCue hebt.
Verder heb ik mij wel goed vermaakt weer, minder als in de private beta though, maar dat komt waarsch door de herhaling.
Helaas heel veel haperingen, game freezes (oplopend tot soms wel 5 seconden) gevolgd door lagg en vervolgens liep mijn poppetje dan "vast".
Dan bleef ik de animatie van lopen zien, echter kwam ze geen stap meer vooruit.
Dan moest ik een andere richting oplopen icm doubletap spatiebalk oid voordat het weer verder ging.
Al met al schaf ik hem wel aan, maar dan als ie in een mooie sale is oid.
I, a stranger and afraid in a world I never made...
Ik heb helaas niets van de beta kunnen doen maar toch heb ik zin om te beginnen de 12e
12 posts geleden kan je zien dat er een mooi plaatje is gemaakt waarop staat dat dit tot 5 maart 10:00 isConundrum51 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:04:
Heeft iemand enig idee tot hoelaat de beta is?
Heb je Division 1 gespeeld? Dat geeft denk ik een beeld van wat je kan doen in Division 2Loev schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:07:
Ik heb het gevoel dat the Division 2 wel eens erg snel saai kan worden, het is veel van hetzelfde. Het knalt lekker weg, zeker in teamverband alleen echt vernieuwend is het niet. Naast dark zones, wat is er te beleven als je max level bent? Hoor graag wat jullie gaan doen zodra je max level bent
Division (1) recent gekocht, ben nu level 10 dus weinig ervaring met end game content.ourplayground schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:09:
[...]
Heb je Division 1 gespeeld? Dat geeft denk ik een beeld van wat je kan doen in Division 2
ah ok, dan zoals eerder genoemd.. dat wordt grinden naar betere gear!Loev schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:11:
[...]
Division (1) recent gekocht, ben nu level 10 dus weinig ervaring met end game content.
Veel plezier nog met D1!
Door de soundbug in de open beta is het lastig om de melee gastjes aan te horen rennen.Kaap schreef op maandag 4 maart 2019 @ 06:30:
Vooral bij Endgame had je vaak totaal geen geluid en was het lastig.
Melee gastjes zijn altijd vervelend geweest, ook in Division 1. Ik schakel ze daarom ook als eerste uit.
Mijn prio is ook vaak bij missies: Eerst Yellow bars > Melee's > Snipers > Purple bars > overige
van cover naar cover gaan is ook aan te raden. ik merk dat het in division 2 beter uitpakt dan in Division 1.
Ik had bij de closed beta al het problee en heb toen de laatste versie gedownload (officiele website) en toen werkte het nog steeds niet.Milo44 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:34:
[...]
Dan raad ik je aan toch eens beter op geluid te spelen, want je hoort de rushers/melee gasten RUIM van te voren al aankomen, want ze slaan allerlei kreten uit en schreeuwen als een malle...
[...]
Bij mij werkte het gewoon:
- Low health > toetsenbord knippert rood
- Healing drone > toetsenbord werd groen
- En nog wel een aantal dingen die ik niet goed onthouden heb, kortom alle toeters en bellen.
Zorg ervoor dat je de laatste versie van iCue hebt.
Verder heb ik mij wel goed vermaakt weer, minder als in de private beta though, maar dat komt waarsch door de herhaling.
Helaas heel veel haperingen, game freezes (oplopend tot soms wel 5 seconden) gevolgd door lagg en vervolgens liep mijn poppetje dan "vast".
Dan bleef ik de animatie van lopen zien, echter kwam ze geen stap meer vooruit.
Dan moest ik een andere richting oplopen icm doubletap spatiebalk oid voordat het weer verder ging.
Al met al schaf ik hem wel aan, maar dan als ie in een mooie sale is oid.
Het is jammer dat ze Logitech niet meer ondersteunen, zoals in Division 1
Ik heb namelijk de speakers van logitech en als je geraakt wordt, dan ging het knipperen en dat was wel leuk.
Hopelijk bij de officiele release dat alles werkt.
Grootste bug op dit moment is het geluid.
Ik speel zelf op 1440p high/ultra settings (paar kleine dingen getweaked) en haal op rustige momenten 100+ en op drukke momenten (zoals bij endgame) maar 45 fps. Dan heb ik ook last van stutters, maar ik heb de settings nog niet helemaal goed staan.
Het is in mijn ogen een soepele game, maar zal straks wel wat settings naar beneden schroeven om het soepeler te laten lopen.
Denk dat het ook weer een CPU intensieve game is of dat zelfs een RAM upgrade geen overbodige luxe is.
Het is een Loot/grind game zoals bijvoorbeeld Borderlands, Destiny, Diablo, maar dan Third person (covering) shooter. Ik moet wel eerlijk zijn dat ik Destiny 2 de beste Loot/grind shooter vindt op dit moment.Loev schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:07:
Ik heb het gevoel dat the Division 2 wel eens erg snel saai kan worden, het is veel van hetzelfde. Het knalt lekker weg, zeker in teamverband alleen echt vernieuwend is het niet. Naast dark zones, wat is er te beleven als je max level bent? Hoor graag wat jullie gaan doen zodra je max level bent
Dat komt voornamelijk door het niet realistische stijltje en zeer exclusieve items die je kan halen door een Raid of achievement te moeten halen.
Sympathiek, dank je....Jaguar645 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:05:
Dat staat gewoon een paar posts terug in dit topic hoor.... even zoeken mag wel!
Ik heb helaas niets van de beta kunnen doen maar toch heb ik zin om te beginnen de 12e
Met de zoekfunctie kon ik niks terug vinden en om 28 pagina's door te zoeken...
mwa niet helemaal... in D1 hebben je groene, blauwe, paarse en gele gear geen "classes", dat is in D2 wel zo waardoor je al veel eerder aan sets moet gaan denken om combo bonussen te krijgen.Loev schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:19:
Dus wel vergelijkbaar met Diablo, altijd prima mee vermaakt zeker toen seasons zijn intrede deed. Ik wacht dus waarschijnlijk met de aanschaf tot dat er een mooie kortingsactie is. Eigenlijk moet je niet druk maken over gear tot je max level bent? Uiteraard wel wapens blijven upgraden zodra je deze vind.
Afgezien van de (NO-)soundbug en texture / object pop-ins (ps4 pro) liep het best lekker.
Missies voelde niet zo linear als met D1 (imo) en waren nog redelijk pittig.
Ook erg tof dat in co-op andere spelers automatisch omhoog scalen in level om de hoogste level player te matchen.
Het enige waar ik wel bang voor ben is dat er misschien iets te veel side activities zijn.
Projects - Blueprints - settlements upgrades - die soort van strongholds waar je (na ze bevrijd te hebben) eten en items moet droppen om de zoveel tijd - random events - the list goes on...
PSN ID: Ancta
Haha lees ik nu goed dat je bang bent dat er te veel is te doen??Ghostley schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:24:
Heb me dit weekend ook goed vermaakt met de beta.
Afgezien van de (NO-)soundbug en texture / object pop-ins (ps4 pro) liep het best lekker.
Missies voelde niet zo linear als met D1 (imo) en waren nog redelijk pittig.
Ook erg tof dat in co-op andere spelers automatisch omhoog scalen in level om de hoogste level player te matchen.
Het enige waar ik wel bang voor ben is dat er misschien iets te veel side activities zijn.
Projects - Blueprints - settlements upgrades - die soort van strongholds waar je (na ze bevrijd te hebben) eten en items moet droppen om de zoveel tijd - random events - the list goes on...
Ghehehe, niet zo zeer echt bang, maar eerder dat het overzicht in de menu's een beetje kwijtraakt.ourplayground schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:26:
[...]
Haha lees ik nu goed dat je bang bent dat er te veel is te doen??
Main mission, side missions, en dan ondertussen ook nog jongleren met alle zaken ernaast.
PSN ID: Ancta
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)