Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:43

Martinspire

Awesomeness

Donstil schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:31:
[Afbeelding]

Mooi op tijd. Prima eerste ervaring van de Ubisoft Store en met 20% korting prima geprijsd ook.

Nu nog 7 uur installeren 8)7
Mja daar noem je meteen 2 redenen om mijn UPlay punten niet voor console te gebruiken: wachten op pakketjes (is hier altijd pas vanaf 18u dat die dingen bezorgd worden) en wachten op installaties.

Is die 7 uur inclusief patch trouwens? En ging dat niet sneller als je hem van internet af trok om hem daarna pas te laten updaten?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:07:
[...]

Mja daar noem je meteen 2 redenen om mijn UPlay punten niet voor console te gebruiken: wachten op pakketjes (is hier altijd pas vanaf 18u dat die dingen bezorgd worden) en wachten op installaties.

Is die 7 uur inclusief patch trouwens? En ging dat niet sneller als je hem van internet af trok om hem daarna pas te laten updaten?
Nee joh 7 uur is een grappie. Is allang klaar.
Ik hecht overigens niet zoveel waarde aan de fysieke versie maar icm gold was dit wel de (of een van de) goedkoopste en snelste oplossing.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:59
Donstil schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:43:
[...]

Nee joh 7 uur is een grappie. Is allang klaar.
Ik hecht overigens niet zoveel waarde aan de fysieke versie maar icm gold was dit wel de (of een van de) goedkoopste en snelste oplossing.
Ik las dat de day one patch 90GB was, klopt dit of moet deze nog uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Poulske schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:56:
[...]

de day one patch is rond de 2GB :P 90GB moet je ruimte vrijhouden op je ps4 om het hele spel er op te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
DigitalError schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:01:
[...]

de day one patch is rond de 2GB :P 90GB moet je ruimte vrijhouden op je ps4 om het hele spel er op te zetten ;)
Oke thanks, heb je ook The Division 2 gehaald, welkome afwisseling van Anthem? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Poulske schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:03:
[...]

Oke thanks, heb je ook The Division 2 gehaald, welkome afwisseling van Anthem? ;)
nee, nog niet :P maar twijfel elke dag meer :P

[ Voor 6% gewijzigd door RubenSaurus op 12-03-2019 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:21

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

DigitalError schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:03:
[...]

nee, nog niet :P maar twijfel elke dag meer :P
Doen. Nu. Snel.

It's awesome!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
WhateverSuitsU schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:05:
[...]

Doen. Nu. Snel.

It's awesome!
maak ff geld over dan :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Hoi allen, hier even een korte waarschuwing. Ik zag al een aantal code's voor dit spel in de vraag en aanbod verschijnen die zijn verkregen doordat de verkoper een AMD product heeft gekocht. In de voorwaarden die je hier: https://www.amdrewards.com/terms kunt vinden staat onder andere:

5. REDEMPTION
a. To Redeem Coupon Code: Redeeming a Coupon Code for an Application can be accomplished via an
online redemption method. An internet connection is required. Connection fees may apply. The
Coupon Code must be redeemed no later than May 6, 2019 to obtain Application downloads after
which the Coupon Code is void.
i. Participant must visit https://www.amdrewards.com/register and sign up for a user account (if
Participant does not already have an account).
ii. Participant will input the Coupon Code (referred to as a “Unique Coupon Code” on the
website) and provide all other information, as required, and submit the web form to register
the Eligible AMD Product. Participant may be required to expressly agree to privacy and other
terms.
iii. After Participant enters the Coupon Code, the website will detect the AMD product installed
in the Participant’s system.

Wees er dus van bewust dat als je zo'n code koopt, er dus een check plaatsvindt die de betreffende hardware gaat proberen te detecteren in je systeem. Het kan verstandig zijn om dit met de verkopende partij te bespreken en hier een oplossing voor te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Poulske schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:56:
[...]

Mijn PS4 is nu de update naar 1.02 aan het downloaden. 33 GB over de installatie vanaf schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Twammo schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:20:
Hoi allen, hier even een korte waarschuwing. Ik zag al een aantal code's voor dit spel in de vraag en aanbod verschijnen die zijn verkregen doordat de verkoper een AMD product heeft gekocht. In de voorwaarden die je hier: https://www.amdrewards.com/terms kunt vinden staat onder andere:

5. REDEMPTION
a. To Redeem Coupon Code: Redeeming a Coupon Code for an Application can be accomplished via an
online redemption method. An internet connection is required. Connection fees may apply. The
Coupon Code must be redeemed no later than May 6, 2019 to obtain Application downloads after
which the Coupon Code is void.
i. Participant must visit https://www.amdrewards.com/register and sign up for a user account (if
Participant does not already have an account).
ii. Participant will input the Coupon Code (referred to as a “Unique Coupon Code” on the
website) and provide all other information, as required, and submit the web form to register
the Eligible AMD Product. Participant may be required to expressly agree to privacy and other
terms.
iii. After Participant enters the Coupon Code, the website will detect the AMD product installed
in the Participant’s system.

Wees er dus van bewust dat als je zo'n code koopt, er dus een check plaatsvindt die de betreffende hardware gaat proberen te detecteren in je systeem. Het kan verstandig zijn om dit met de verkopende partij te bespreken en hier een oplossing voor te vinden.
Dat is niets nieuws en zo bij vrijwel alle games die bij GPU's komen tegenwoordig.
In principe activeert de verkoper de game op jouw account, als je dat niet wilt dan koop je hem beter elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo
  • Laatst online: 12-04 23:20

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

Hallo,

Kan iemand mij helpen/adviseren.
Ik wil graag the division spelen liefst op donderdagavond 00:00. Maar als ik via bol.com of mediamarkt.nl bestel, krijg ik hem via de post geleverd (vrijdag 14:30 is de postronde bij ons in de buurt).

Is er iemand die een beter idee heeft om het spel op donderdagavond al te kunnen spelen ? Dat de code digitaal wordt geleverd bijv.

Alvast bedankt voor het meedenken.
Groet,
Leo

PS: Ik wil hem graag op de PC spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door maffeleo op 12-03-2019 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
maffeleo schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:48:
Hallo,

Ik wil graag the division spelen liefst op donderdagavond 00:00. Maar als ik via bol.com of mediamarkt.nl bestel, krijg ik hem via de post geleverd (vrijdag 14:30 is de postronde bij ons in de buurt).

Is er iemand die een beter idee heeft om het spel op donderdagavond al te kunnen spelen ? Dat de code digitaal wordt geleverd bijv.

Groet,
Leo

gewoon digitaal kopen via uplay/epic gamestore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17:46
Pykow schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:32:
[...]

Laatste update van Logitech Gaming Software 9.02.65 lost hier het probleem op.
Heb nu net eventjes kunnen spelen. tot aan de eerste safe house.

Vanavond waarschijnlijk nieuwe ultrawide monitor aansluiten en wat met de settings spelen om het soepel te houden. Haal nu met GTX1080 op high (1440p) tussen de 70 en 100 fps. en dan heb ik nog niets getweaked.
Had hetzelfde probleem, hoewel ik helemaal geen Logitech in huis heb.
Volgende was voor mij de oplossing:

I just fixed it by turning Spatial Sound from OFF to Windows Sonic for Headphones to OFF again.

Right click the pc audio in the task bar to do this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek0416
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
maffeleo schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:48:
Hallo,

Groet,
Leo

Niet fysiek bestellen. Gewoon digitaal aanschaffen, bijvoorbeeld via de Ubisoft store.

[ Voor 6% gewijzigd door Freek0416 op 12-03-2019 16:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:07

s0kkie

Cowabunga

Voor de geinteresseerden, veel plezier er mee! (ik ga deze game niet meer spelen)

Hallo,

We zijn blij dat we je je code voor Capitol Pack op PS4 kunnen toesturen.

HIER IS JE KEY :

EJ2K-C4NP-CDLM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:22
s0kkie schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:06:
Voor de geinteresseerden, veel plezier er mee! (ik ga deze game niet meer spelen)

Hallo,

We zijn blij dat we je je code voor Capitol Pack op PS4 kunnen toesturen.

HIER IS JE KEY :

EJ2K-C4NP-CDLM
Ik dank u! Kwam mij net hier melden dat ik voor de Ps4 een preorder heb gedaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maffeleo
  • Laatst online: 12-04 23:20

maffeleo

Freek0416 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:05:
[...]

Niet fysiek bestellen. Gewoon digitaal aanschaffen, bijvoorbeeld via de Ubisoft store.
Bedankt, zojuist via Ubisoft store besteld met 20% korting. Heel gunstig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
echt zo naadje dat ze dat nog steeds niet voor consoles geregeld hebben, heb altijd een sloot uplay punten liggen maar kan ze nooit voor zo'n actie gebruiken op de ps4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freek0416
  • Niet online
maffeleo schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:23:
[...]

Bedankt, zojuist via Ubisoft store besteld met 20% korting. Heel gunstig! :)
Mooi! Veel plezier alvast ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
DigitalError schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:26:
echt zo naadje dat ze dat nog steeds niet voor consoles geregeld hebben, heb altijd een sloot uplay punten liggen maar kan ze nooit voor zo'n actie gebruiken op de ps4
Ik reageer niet vaak op GoT, maar ter info. Sommige punten verlopen, je kan hier checken hoeveel er gaan verlopen op 31 maart: http://welcome.club.ubisoft.com/units

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
QPeter schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:13:
[...]

Ik reageer niet vaak op GoT, maar ter info. Sommige punten verlopen, je kan hier checken hoeveel er gaan verlopen op 31 maart: http://welcome.club.ubisoft.com/units
de punten die verlopen geef ik altijd al uit aan ingame meuk :P maar bedankt voor je link ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:30

Louw Post

Cerenas

Vandaag ook de code gekregen voor de Capitol Pack, maar krijgen de mensen die de beta's gespeeld hebben nog een extra code of worden die extras automatisch aan je account toegevoegd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Louw Post schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:45:
Vandaag ook de code gekregen voor de Capitol Pack, maar krijgen de mensen die de beta's gespeeld hebben nog een extra code of worden die extras automatisch aan je account toegevoegd?
van wat ik gezien heb (keek toevallig even in die punten shop) kun je die gratis binnenharken via de shop van je uplay punten. (daar stonden ook al die open en closed beta rewards bij namelijk)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Heb een GoT clan aangemaakt op de PS4. Ben sowieso van plan de komende tijd wel dagelijks online te zijn! Naam: Tweakers (Gathering of Tweakers = te lang). Tag: GoT.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:19
Ik heb de Washington versie gereserveerd bij de MM. Daar zit volgens mij ook een unieke skin bij maar dat is niet de Capitol pack toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
mbt tot die Capitol Pack kreeg ik gister opeens automatisch onderstaande mailtje terwijl ik niks heb ingelost, maar wel de closed beta, closed technical test en de open beta heb gespeeld.
Hallo,

Bedankt voor het inlossen van de code voor Capitol Pack op PC.
Het is nu beschikbaar in je game.
Het spel zelf heb ik ook nog geen eens in mijn bezit :P Moet die nog ff kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Het spel loopt voor mij (PC) tot nu toe als een zonnetje. Behalve een raar moment met matchmaking die me naar de verkeerde locatie stuurde en dat de deur van een safehouse niet voor me openging heb ik helemaal niets gemerkt van kinderziektes.

Even afwachten wat de servers doen als over een paar dagen iedereen toegang heeft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Voor Xbox ook een clan opgericht. 'Tweakers'.

[ Voor 17% gewijzigd door WhateverSuitsU op 13-03-2019 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek0416
  • Niet online
Kidjuh schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:55:
Heb een GoT clan aangemaakt op de PS4. Ben sowieso van plan de komende tijd wel dagelijks online te zijn! Naam: Tweakers (Gathering of Tweakers = te lang). Tag: GoT.
Top!👍

Zodra ik het spel ook heb zal ik joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:29
Zo. It giet oan.

Toch benieuwd: is bij iedereen die eerste trip naar the White House nu in de regen en mist? Of is dat toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:15
Ben benieuwd vrijdag heb er zin in game zat bij me videokaart en processor.
Het eerste deel heb ik veel plezier aan beleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Top! Zal me later vanavond even aanmelden.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Cascade schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:42:
Zo. It giet oan.

Toch benieuwd: is bij iedereen die eerste trip naar the White House nu in de regen en mist? Of is dat toeval?
Toeval. Voor mij was het zonnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:39
nog mensen problemen met discord terwijl de game loopt? had wel iets gelezen van logitech, maar heb een kingston hyperx. Zelfs push to talk werkt niet goed ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Las op reddit dat er toch een flink aantal mensen zijn die problemen ervaren met het zwaar inzakken van de framerate zowel op PS4 pro als Xbox X, console/game herstarten schijnt dan te helpen in sommige gevallen. (memory leak?)

Hier al mensen op een van deze consoles met early acces die dezelfde problemen ervaren?

[ Voor 3% gewijzigd door Sipio op 13-03-2019 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 12:00
Ik heb tot op heden op mijn Xbox One (Geen X) geen problemen ondervonden. Ik vind het ook een wereld van verschil tov de beta waar ik geplaagd werd door audio issues. Ik ben wel onder de indruk en had mijn verwachtingen wat laag gezet vanwege de problemen in de beta, maar die hebben ze ruimschoots overtroffen.

Ik ben nu iets van level 7 en geen gekke dingen tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:16
Zal me vrijdag ook even aanmelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Netjes, kan ik me gewoon aanmelden in-game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Had je gewoon geen anthem moeten kopen :9

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Goed idee, ik heb mijn clan naam voor de Xbox ook zo genoemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
looyenss schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:45:
[...]

Had je gewoon geen anthem moeten kopen :9
Why not both? Heb in Anthem ook al weer 80 uur zitten :P
Volgende week weer salaris joh :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Sipio schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 06:40:
Las op reddit dat er toch een flink aantal mensen zijn die problemen ervaren met het zwaar inzakken van de framerate zowel op PS4 pro als Xbox X, console/game herstarten schijnt dan te helpen in sommige gevallen. (memory leak?)

Hier al mensen op een van deze consoles met early acces die dezelfde problemen ervaren?
Ik speel op een Pro, vind de performance vrij goed hoewel de framerate wel wat dropt zodra vier man compleet losgaan met al hun drones en turrets bijvoorbeeld. Ik heb gisteravond een vrij lange sessie gespeeld maar geen bijzondere verandering in framerate gemerkt iig.

Verder vind ik het na het eerste avondje spelen eigenlijk wel heel erg tof. Boven verwachtingen zelfs. Ik vind deze setting zoveel mooier dan altijd maar die sneeuw in NY.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Poulske schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:15:
[...]

Netjes, kan ik me gewoon aanmelden in-game?
In The White House even zoeken naar Grace Larson en dan kan je zo joinen. Heb hem nu op open staan zodat iedereen ieder moment kan joinen. Kijk ik dit weekend wie er niet horen en die zijn er zo weet uit :) .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Die Grace Larson moet je overigens eerst unlocken door twee Main Quests voor The Theater te doen. Daarna kun je pas clans joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Kidjuh schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:49:
[...]

In The White House even zoeken naar Grace Larson en dan kan je zo joinen. Heb hem nu op open staan zodat iedereen ieder moment kan joinen. Kijk ik dit weekend wie er niet horen en die zijn er zo weet uit :) .
Okay thanks, krijg vandaag de game binnen, vanavond maar eens even flink doorhalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

WaSteiL schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 07:27:
Ik heb tot op heden op mijn Xbox One (Geen X) geen problemen ondervonden. Ik vind het ook een wereld van verschil tov de beta waar ik geplaagd werd door audio issues. Ik ben wel onder de indruk en had mijn verwachtingen wat laag gezet vanwege de problemen in de beta, maar die hebben ze ruimschoots overtroffen.

Ik ben nu iets van level 7 en geen gekke dingen tegen gekomen.
Ik speel ook op een X en ik ben meer dan tevreden over hoe alles loopt. Tot op heden geen enkele bug tegen gekomen nog, sta er eigenlijk van te kijken t.o.v. andere game releases de laatste tijd. Het spel is alleen net iets te verslavend O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 12:00
WhateverSuitsU schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:29:
[...]

Ik speel ook op een X en ik ben meer dan tevreden over hoe alles loopt. Tot op heden geen enkele bug tegen gekomen nog, sta er eigenlijk van te kijken t.o.v. andere game releases de laatste tijd. Het spel is alleen net iets te verslavend O-)
Ik ken het... om half elf zei ik nog tegen mijn vrouw: ik kom er ook zo aan.. om half twaalf lag ik er uiteindelijk in. Op zich niet heel laat, maar de wekker gaat weer vroeg. Elke keer had ik weer even iets anders wat ook wel weer leuk was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Wee Man schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 19:07:
Het spel loopt voor mij (PC) tot nu toe als een zonnetje. Behalve een raar moment met matchmaking die me naar de verkeerde locatie stuurde en dat de deur van een safehouse niet voor me openging heb ik helemaal niets gemerkt van kinderziektes.

Even afwachten wat de servers doen als over een paar dagen iedereen toegang heeft.
Wat voor hardware zit er in je PC?

Mijn GTX 1070 moet het prima kunnen trekken verwacht ik. Hopelijk is dat ook zo met mijn i5-7600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Als maximum bereikt is van deze clans hebben we met een aantal tweakers ook de volgende clan (PC): Cobans.

We zijn vrij actief bezig met de game.

[ Voor 53% gewijzigd door Kartale op 13-03-2019 10:57 ]

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dundave1909
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13:29
Kan echt niet wachten eerlijk gezegd.. wat video's gekeken (niet teveel want wil geen spoilers) en ben wel echt hyped aangezien er echt megaveel content is!

Wil aan 1 kant echt de standard version ergens proberen op te halen, maar vrees dat winkels dit niet gaan doen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42

m0nk

16-09-2003 15.15

Heb er nu 12 uur in zitten (PC) en ben net level 16. Doe per gebied op level de main en side quests. Unlock safe houses en doe de control points. Vermaak me meer dan prima. Waar ik bij Anthem al snel klaar was en alleen speelde om het verhaal uit te spelen voel ik nu de behoefte om alles te bekijken en te spelen. Ik ben hooked!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek0416
  • Niet online
WaSteiL schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:44:
[...]

Ik ken het... om half elf zei ik nog tegen mijn vrouw: ik kom er ook zo aan.. om half twaalf lag ik er uiteindelijk in. Op zich niet heel laat, maar de wekker gaat weer vroeg. Elke keer had ik weer even iets anders wat ook wel weer leuk was. :)
Haha lekker is dat, helemaal opgaan in een game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:11

Kju

Is er iets bekend over clan xp, met name als het gaat om rewards bij kleine t.o.v. grote clans?

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Laatst online: 28-04-2022
loopt het bij iedereen vlotjes? Toevallig iemand die in 4k speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju

Kju

PS4 Pro, 4K, draait als een zonnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
Enig idee waarom een maat van me die gisteren samen met mij voor het eerst inlogde vanuit zijn mailbox een blue level 3 MPX (The House) tevoorschijn haalde? Die loot hoort niet bij de Ultimate Edition :?

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Ik heb gister ook een aantal uur geprobeerd te spelen.

Alleen werd ik in het geplaagd door meerdere crashed naar de desktop. kon zo'n 5 á 10 minuten spelen voordat er een crash optrad. Na een aantal crashes zonder foutmelding eindelijk een met een foutmelding. Was iets met een onjuiste versie van een bestand (Tobii_nogwat_nogwat). In de eventviewer ook een verwijzing naar het geheugen. Door deze combinatie besloten om mijn pagefile aan te passen en gelukkig hierna geen problemen meer ondervonden de rest van de avond _/-\o_

dus het begin was wat roestig maar heb zin om vanavond weer ff los te gaan 8)

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:08
MaTr1x schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:16:
Enig idee waarom een maat van me die gisteren samen met mij voor het eerst inlogde vanuit zijn mailbox een blue level 3 MPX (The House) tevoorschijn haalde? Die loot hoort niet bij de Ultimate Edition :?
Is een Ubi club reward die je kunt unlocken.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Dat is deze:

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/i38i0l.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Echt overal is ook loot te vinden, heerlijk! Gewoon rondje lopen rond het Witte Huis en in elke steeg vind je wel weer wat interessants. Volgens mij hoort een looter-shooter zo te zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Thanks @Angeloonie en @Splendid

[ Voor 36% gewijzigd door MaTr1x op 13-03-2019 11:36 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Inderdaad met recht een looter-shooter @WhateverSuitsU :)

Iemand die vandaag niet aan het werk is en kan testen of mijn SweetFX werkt in TD2 en zo ja, hoe het eruit ziet?

https://sfx.thelazy.net/games/preset/5369/

π MW finishers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47
Die pre-order wapens zijn best leuk, die rifle is beetje nutteloos met dubbel shot, maar die shotgun is heerlijk om mee te schieten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
Over de clan levels, CXP is te verkrijgen vanaf 4 members:
Clan Level 1 - base level

Clan Level 2 - Clan Vendor
The vendor in the quarters is unlocked. This vendor stocks seven items and refreshes every seven days.

Clan Level 3 - Insignia Borders
Borders are unlocked, the insignia can be customised with 5 new borders.

Clan Level 4 - Clan Bounty Board
The bounty board in the quarters is activated, offering all members one normal bounty each week.

Clan Level 5 - Tier 1 grade
The Tier 1 grade is added to the insignia, showcasing the accomplishments of the clan.

Clan Level 6 - Weekly Cache Slots Upgrade
The weekly cache slots re increased in size and able to store 2 caches.

Clan Level 7 - Clan Vendor Upgrade
The vendor in the quarters has been upgraded and now stocks ten items.

Clan Level 8 - Additional Insignia Borders

Clan Level 9 - Clan Bounty Board Upgrade
The bounty board in the quarters is upgraded, offering one normal and one hard bounty each week.

Clan Level 10 - Tier 2 grade
The Tier 2 grade is added to the insignia showcasing the accomplishments of the clan.
The clan now generates 5% more CXP.

Clan Level 11 - Weekly Cache Slots Upgrade
The weekly cache slots are increased in size and able to store 3 caches.

Clan Level 12 - Clan Vendor Upgrade
The vendor in the quarters has been upgraded and now stocks two salvaged items.

Clan Level 13 - Additional Insignia Borders

Clan Level 14 - Clan Bounty Board Upgrade
The bounty board in the quarters is upgraded, offering one normal, one hard and one challenging bounty each week.

Clan Level 15 - Tier 3 grade
The Tier 3 grade is added to the insignia, showcasing the accomplishments of the clan.

Clan Level 16 - Clan Vendor Upgrade
The vendor in the quarters has been upgraded and now stocks higher quality items.

Clan Level 17 - Bandana with Headset
Represent your clan!
The bandana with headset is now available for purchase from the clan vendor. It changes colour to match your clan.

Clan Level 18 - Additional Insignia Borders

Clan Level 19 - Weekly Cache Upgrade
The weekly cache now has a 20% chance to give an extra item.

Clan Level 20 - Tier 4 grade
The Tier 4 grade is added to the insignia, showcasing the accomplishments of the clan.
The clan now generates 10% more CXP.

Clan Level 21 - Raiding Bonus
When participating in a Raid with a team comprising of all Clan members, all CXP is increased by 15%

Clan Level 22 - Baseball Cap with Headphones
Represent your clan!
The baseball cap with headphones is now available for purchase from the clan vendor. It changes colour to match your clan.

Clan Level 23 - Additional Insignia Borders

Clan Level 24 - Clan Conflict Bonus
When participating in matchmade conflict with a team comprising of four clan members, all CXP is increased by 25%

Clan Level 25 - Tier 5 grade
The Tier 5 grade is added to the insignia, showcasing the accomplishments of the clan.

Clan Level 26 - Raiding Bonus Upgrade
When participating in a Raid with a team comprising of all Clan members, all CXP is increased by 30%

Clan Level 27 - Beret with Headset
Represent your clan!
The beret with headset is now available for purchase from the clan vendor. It changes colour to match your clan.

Clan Level 28 - Additional Insignia Borders

Clan Level 29 - Weekly Cache Upgrade
The weekly cache now has a 50% chance to give an extra item.

Clan Level 30 - Tier 6 grade

The Tier 6 grade is added to the insignia, showcasing the accomplishments of the clan.
The clan now generates 15% more CXP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Hoe ervaren de mensen die op PC spelen de graphics ten opzichte van de beta? Voor mijn gevoel waren de graphics in de beta versie wat "flets" om het zo maar te zeggen. Of laat ik het anders vragen: is het op grafisch vlak een verbetering ten opzichte van de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Nipje schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:42:
Hoe ervaren de mensen die op PC spelen de graphics ten opzichte van de beta? Voor mijn gevoel waren de graphics in de beta versie wat "flets" om het zo maar te zeggen. Of laat ik het anders vragen: is het op grafisch vlak een verbetering ten opzichte van de beta?
Exact gelijk.. hebben ze niet aangepast last minute ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Angeloonie schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:44:
[...]

Exact gelijk.. hebben ze niet aangepast last minute ofzo..
Helaas helaas. Aanpassen had ik niet verwacht maar wellicht was de beta versie simpelweg wat beperkter ten opzichte van de definitieve release. Mogelijk dat ik mijn instellingen nog wat kan tweaken maar mij staat bij dat ik alles al vrij maximaal had staan. Thanks anyway !

[ Voor 17% gewijzigd door Nipje op 13-03-2019 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:13
WhateverSuitsU schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:29:
Echt overal is ook loot te vinden, heerlijk! Gewoon rondje lopen rond het Witte Huis en in elke steeg vind je wel weer wat interessants. Volgens mij hoort een looter-shooter zo te zijn ;-)
Klopt, je moet ook elk hoekje en gaatje checken, je weet nooit wat je vindt.. Ook leuk om alle mobieltjes te vinden etc die je wat meer vertellen over het verhaal achter de game..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Laatst online: 16:04

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Voor de mensen die het allemaal wat minder serieus nemen is er deze PS4 clan.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
Volwassen naam weer @OzzieMann :-P

De PC GoT clan is ondertussen alweer lvl 4, best netjes met nog maar 12 man aan boord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Laatst online: 16:04

OzzieMann

PSN: OzzieMann

;) Haha, vandaar de opmerking van het minder serieus nemen! ;) @looyenss

Wie weet geven we zomaar iemand [LIK] op stuk.

[ Voor 25% gewijzigd door OzzieMann op 13-03-2019 12:30 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42

m0nk

16-09-2003 15.15

looyenss schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:27:

De PC GoT clan is ondertussen alweer lvl 4, best netjes met nog maar 12 man aan boord
Clannaam GoT? De join ik vanmiddag even.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:14

tha_crazy

Mafketel

m0nk schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:30:
[...]

Clannaam GoT? De join ik vanmiddag even.
Tweakers ;)

Gisteren bijna de 12 uur total gameplay aangetikt al.
En dat terwijl ik ook nog 8 uur per dag werk :9

[ Voor 23% gewijzigd door tha_crazy op 13-03-2019 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:51

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

WhateverSuitsU schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:29:
Meer nog dan in D1?

Daar vond ik het aantal loot-items buiten de drops van je enemies best tegenvallen. Elke missie moest je even opletten dat je halverwege in elk geval niet vergeet een semi-dik item even uit een kist te trekken en na het einde vd missie moest je ook nog even in het rond kijken want ook daar lag nog een bonus-item vaak.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
@Fraggert meer dan in D1, veel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Fraggert schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:36:
[...]

Meer nog dan in D1?

Daar vond ik het aantal loot-items buiten de drops van je enemies best tegenvallen. Elke missie moest je even opletten dat je halverwege in elk geval niet vergeet een semi-dik item even uit een kist te trekken en na het einde vd missie moest je ook nog even in het rond kijken want ook daar lag nog een bonus-item vaak.
Veel meer higher level mats ook overal te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
EDIT: NVM, iemand was me voor :-D

[ Voor 18% gewijzigd door greyfox1987 op 13-03-2019 12:54 ]

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DigitalError schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:26:
Waarom niet? Ik heb 20% korting gepakt. Gister is de game netjes op tijd bezorgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-09 13:31
Fraggert schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:36:
[...]

Meer nog dan in D1?

Heb enkel de closed beta gespeeld maar daar was veel meer dan in D1 te vinden. Nu loont het ook de moeite om koffers te openen. Kwam zo aan bv een Kalashnikov door een koffer in een achteraf kamertje te openen.

Vraag aan de mensen die al spelen:
Gaan bosses nu ook wat makkelijker neer in vergelijking met de closed beta nu ze wat sponzen weggehaald hebben bij hun armor? Want in de closed beta kostte het nog steeds heel veel ammo.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Lekker Ventje schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:54:
[...]

Vraag aan de mensen die al spelen:
Gaan bosses nu ook wat makkelijker neer in vergelijking met de closed beta nu ze wat sponzen weggehaald hebben bij hun armor? Want in de closed beta kostte het nog steeds heel veel ammo.
Nee, ze blijven sponzen. Dat is het principe van een boss, die heb je niet in 1 of 2 mags neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Angeloonie schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:57:
[...]

Nee, ze blijven sponzen. Dat is het principe van een boss, die heb je niet in 1 of 2 mags neer.
Ze gaan vergeleken met D1 een heel stuk sneller neer. Gisteren tot lvl 8 gespeeld en op de PC geen noemenswaardige bugs tegen gekomen. De graphics zijn wat mij betreft sinds de eerste Beta wel verbetert. Het beeld is voor mijn gevoel scherper (minder flets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:51

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

beter d:)b
Kidjuh schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:38:

Veel meer higher level mats ook overal te vinden.
goed te horen :)
Lekker Ventje schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:54:
Heb enkel de closed beta gespeeld maar daar was veel meer dan in D1 te vinden. Nu loont het ook de moeite om koffers te openen. Kwam zo aan bv een Kalashnikov door een koffer in een achteraf kamertje te openen.
Kijk, dat is prettig. In D1 was het natuurlijk veel materiaal grinden en weetikveel hoe die ingame currencies/points allemaal heten maar vond de random finds erg tegenvallen.
luckyjan schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:01:

Ze gaan vergeleken met D1 een heel stuk sneller neer. Gisteren tot lvl 8 gespeeld en op de PC geen noemenswaardige bugs tegen gekomen. De graphics zijn wat mij betreft sinds de eerste Beta wel verbetert. Het beeld is voor mijn gevoel scherper (minder flets).
Een stuk minder dan D1? Top, want een clip leegrossen in iemand ok, en zeker met bosses mag je flink wat meer damage mogen doen, maar er zaten enemies tussen dat sloeg echt gewoon helemaal nergens meer op 8)7

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kju

Kju

Ik zou me nog niet blind staren op de droprates. Dat groen en paars heel veel te vinden is, is leuk voor de story. Ik vind het belangrijker wat en hoeveel er in de endgame dropt en als je overal al alle kistjes open hebt gemaakt, dan zal het wel schaars worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Kju schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:11:
Ik zou me nog niet blind staren op de droprates. Dat groen en paars heel veel te vinden is, is leuk voor de story. Ik vind het belangrijker wat en hoeveel er in de endgame dropt en als je overal al alle kistjes open hebt gemaakt, dan zal het wel schaars worden.
De meeste kistjes komen terug en droppen (tot nu toe) loot op je huidige level. Vind het wel leuk gedaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wee Man
overdoseh schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:56:
[...]

Wat voor hardware zit er in je PC?

Mijn GTX 1070 moet het prima kunnen trekken verwacht ik. Hopelijk is dat ook zo met mijn i5-7600.
AMD Ryzen 5 1600
16 GB RAM
GTX 970
WhateverSuitsU schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:14:

De meeste kistjes komen terug en droppen (tot nu toe) loot op je huidige level. Vind het wel leuk gedaan!
Ja, dat kistjes verversen heb ik ook gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Donstil schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:52:
[...]

Waarom niet? Ik heb 20% korting gepakt. Gister is de game netjes op tijd bezorgd
Omdat ik hem dan op disc heb en niet digitaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DigitalError schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:29:
[...]

Omdat ik hem dan op disc heb en niet digitaal ;)
Ah ja, nou het kan dus wel en dat is dan misschien voor andere interessant ofz :)

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 13-03-2019 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
is er een voordeel van de disc versie tov digitaal? (behalve dat je een mooi doosje hebt)? Andere goodies ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:39
Ga eerst met wat friends de ain missies/story doen, zal daarna wel bij de tweakers clan komen. Dat is natuurlijk het nadeel als jij het drie dagen eerder hebt. Al gemerkt dat iedereen level 15+ is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sjoepap schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:07:
is er een voordeel van de disc versie tov digitaal? (behalve dat je een mooi doosje hebt)? Andere goodies ofzo?
Behalve prijsvoordeel niet zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:30
Zit te lezen en heb zin in de game. Gaat er zeker komen. Heb Max level characters van het eerste deel op zowel ps4 Xbox als pc.

Ga beginnen op de Ps4 met het tweedendeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Brr maak me zorgen of mijn i5-7600 (non-k) het gaat trekken. Lees op veel forums dat mensen met een i5 constant op 100% CPU usage zitten.

Laat dat nou net mijn probleem zijn bij games als BF1 en BFV.

Daarentegen lijken Ryzen processoren het prima te draaien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:14

tha_crazy

Mafketel

overdoseh schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:37:
Brr maak me zorgen of mijn i5-7600 (non-k) het gaat trekken. Lees op veel forums dat mensen met een i5 constant op 100% CPU usage zitten.

Ik heb er een i5-6500 inzitten en heb tot op heden toe nog geen enkel probleem gehad.
Daarbij dan nog 16GB ram en een GTX1060 6GB. Alles op Windows 10.

Dus denk dat het wel losloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
looyenss schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:27:

Ook een verzoek gedaan de clan te joinen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
moest iemand zich afvragen " hoe join ik de GOT clan"
=>"Joining a clan is simple enough, simply talk to Grace at the White House"

er is ook een TD2 GoT discord channel blijkbaar, zie openingspost van deze thread. In die discord moet je wel even de juiste rol aanvragen zodat je TD2 kanalen ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verzoek gestuurd om de clan te joinen. User: NLxAROSA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
UPS bezorger gemist, pakket gaat naar de UPS shop maar daar is hij nog niet. Zal morgen worden voordat ik kan spelen ben ik bang. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 09:14
overdoseh schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:37:

Dit had ik ook met mijn i5 4590 in de beta; op dx11 had ik enorme last van framedrops om deze reden. Na dx12 aangezet te hebben liep het spel een stuk soepeler en had ik er een stuk minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Is er ook een GoT clan voor de Xbox?
Pagina: 1 ... 10 ... 51 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)