Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Sagat schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:10:
[...]

Wat een ellende, is het niet fijner om dat gewoon schoon te beginnen? hmmm well irritant dat je dan weer meerdere accounts hebt voor je digitale games, en ook nog is al je trophies kwijt bent (wel leuk als je dan echt je completion rate hoog wilt houden :) )
Ik denk dat het vooral trail & errror wordt. Veel devs weten waarschijnlijk wel waar issues zitten (of vrij snel na de change).

Ik zou zelf een maand of 2 minimaal wachten met een namechange zodat de grootste bugs er wel uit zijn...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Kunnen we hieruit concluderen dat hij niet gebakken zit bij de nieuwe? Of toch wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 20:24
Hier staan de games waarvan gekend is dat ze problemen geven
Bloodborne bijvoorbeeld zorgt voor (kleine) issues

Deze games hebben grote problemen:
Disc Jam™ (Critical issues**)
MLB The Show 16 (Critical issues**)
Everybody's Golf (Critical issues**)
MLB® The Show™ 15 (Critical issues**)
Just Dance 2017 (Critical issues**)
ONRUSH (Critical issues**)
LittleBigPlanet™ 3 (Critical issues**)
The Golf Club 2™ (Critical issues**)
MLB 14 The Show (Critical issues**)
Worms™ Battlegrounds (Critical issues**)

[ Voor 49% gewijzigd door Anton.net op 10-04-2019 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verlopen PSN Nicks nog eigenlijk? Ik had ten tijden van de Ps3 een Nick waar ik eigenlijk naar terug zou willen en dat account is nu al 6 jaar niet ingelogd geweest.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 23:21
Anton.net schreef op woensdag 10 april 2019 @ 18:41:
Hier staan de games waarvan gekend is dat ze problemen geven
Bloodborne bijvoorbeeld zorgt voor (kleine) issues

Deze games hebben grote problemen:

Just Dance 2017 (Critical issues**)
Ja, dan houdt het op voor mij. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:35

Aight!

'A toy robot...'

NukaWorldNL schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:24:
[...]

Vind het toch wel fijn hoor. Ik wil niet voor altijd 1 vaste naam hebben op een console. Om de paar jaar van naam kunnen veranderen is toch wel fijn.
Ik heb als sinds mijn PS2 online tijdperk (SOCOM ftw) ‘jemoeder1337’ als nickname.

Mijn vrienden lachen me nog steeds uit :p

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Aight! schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:40:
[...]

Ik heb als sinds mijn PS2 online tijdperk (SOCOM ftw) ‘jemoeder1337’ als nickname.

Mijn vrienden lachen me nog steeds uit :p
En terecht! :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Hell of a fun? Of, Hell of fun? Ik zou zeggen: Hellafun! :+
Maar gelijk heb je zeker! Die game staat bij mij sinds kort ook zeer duidelijk op de radar!

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:34
Sagat schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:10:
[...]

Wat een ellende, is het niet fijner om dat gewoon schoon te beginnen? hmmm well irritant dat je dan weer meerdere accounts hebt voor je digitale games, en ook nog is al je trophies kwijt bent (wel leuk als je dan echt je completion rate hoog wilt houden :) )
Als ik het zo lees dan maak je gewoon een tweede account aan, hoezo name change?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 08:00:
[...]

Als ik het zo lees dan maak je gewoon een tweede account aan, hoezo name change?
Dat bedoelde ik idd met schoon beginnen. Maar dat heeft dus ook een nadeel. Ach ja, ik heb nu al een jaartje of 20 (25? je word ouder pappa :X ) deze nick of l33t speak |:( variaties erop, dus ik geloof het wel

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op woensdag 10 april 2019 @ 17:56:
[...]

Kunnen we hieruit concluderen dat hij niet gebakken zit bij de nieuwe? Of toch wel?
Nou zoals ik het lees moet je ze downloaden. Dat is letterlijk wat er staat. Maar wat is het probleem precies? Heb je ook geen internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:03:
[...]

Nou zoals ik het lees moet je ze downloaden. Dat is letterlijk wat er staat. Maar wat is het probleem precies? Heb je ook geen internet?
ik probeer zoveel mogelijk alles op een disc te krijgen ipv afhankelijk zijn van psn :9 (gaat niet altijd natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:33

s0kkie

Cowabunga

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:05:
[...]

ik probeer zoveel mogelijk alles op een disc te krijgen ipv afhankelijk zijn van psn :9 (gaat niet altijd natuurlijk)
Maar in dit geval heb je sowieso geen keuze toch? Het lijkt me niet dat er een versie is met die levels op de disc en een versie zonder die levels op de disc.

Edit: d:)b

Wel een lange podcast, zie ik nu. O-)

[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 11-04-2019 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:39

Typhone

Who Dares Wins

Binnenkort maar eens de voetbalclub uit mijn PS4 naam gaan halen.
Eindelijk clean!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik laat mijn naam lekker intact. Stoor me er niet aan en speel bijna nooit online. Zit niet te wachten op al die potentiële ellende die erbij komt kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Get your voice heard with the Razer Seirēn X, the first officially licensed streaming mic for PS4, launching today.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D33BzJ5XkAEzPUg.jpg

Voor de streamers, iemand die er 1 wil?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:52:
Get your voice heard with the Razer Seirēn X, the first officially licensed streaming mic for PS4, launching today.

[Afbeelding]

Geef je hem weg dan? Dan doe mij er maar 1 :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Dat nickname veranderen heeft nog veel te veel haken en ogen.

Ongelooflijk hoe krom dat geïmplementeerd is. Als ze iedereen gewoon onderwater een ID (nummer) hadden gegeven en dat nummer vertalen naar de gekozen nickname, dan waren deze issues er niet geweest.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:44
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:52:

[Afbeelding]

Ik vraag me af wie daar de doelgroep van is... Serieus genoeg om een losse microfoon te kopen, maar niet serieus genoeg om met een capture card te werken? Volgens mij streamen niet zoveel mensen die het een beetje goed willen doen rechtstreeks vanaf de PS4...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:40
Na vele berichten te hebben gehoord/gelezen van mensen die enthousiast waren over Outward, heb ik maar even een review bekeken.

Sorry, maar wat is er zo speciaal aan dit spel? ik vind de gameplay/wereld er echt ongelooflijk saai, traag, houterig en kaal uitzien.

Zeker als je net een super vloeind spel als Sekiro hebt gespeeld, oogt dit toch als 10 stappen terug.

Ik heb wel erg veel zin in Rage 2 en ik moet de nieuwe metro nog op pc halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
Jumpman schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:04:
Dat nickname veranderen heeft nog veel te veel haken en ogen.

Ongelooflijk hoe krom dat geïmplementeerd is. Als ze iedereen gewoon onderwater een ID (nummer) hadden gegeven en dat nummer vertalen naar de gekozen nickname, dan waren deze issues er niet geweest.
Precies dit. Waarschijnlijk ook de reden waarom het zo effin' lang heeft geduurd voordat ze ze eindelijk mee zijn gekomen. En waarom dat ze dat ook niet achteraf hebben kunnen doen is mij ook een raadsel (het koppelen van een ID).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:38

Gregory76

Sony PlayStation freak

Donstil schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:46:
Verlopen PSN Nicks nog eigenlijk? Ik had ten tijden van de Ps3 een Nick waar ik eigenlijk naar terug zou willen en dat account is nu al 6 jaar niet ingelogd geweest.
Het maakt niet uit hoe lang je niet bent ingelogd.
Die is er gewoon nog.

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:11:
[...]

Maar in dit geval heb je sowieso geen keuze toch? Het lijkt me niet dat er een versie is met die levels op de disc en een versie zonder die levels op de disc.
is besteld. ben benieuwd. ik laat het wel horen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sagat schreef op donderdag 11 april 2019 @ 08:30:
[...]

Dat bedoelde ik idd met schoon beginnen. Maar dat heeft dus ook een nadeel. Ach ja, ik heb nu al een jaartje of 20 (25? je word ouder pappa :X ) deze nick of l33t speak |:( variaties erop, dus ik geloof het wel
Zet er Bob voor, ben je ook klaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
Gisteren A Way Out uitgespeeld!
Ik vond het prima gemaakt. Origineel concept dat goed is uitgevoerd, ook al is het geen AAA title. :)
Jammer genoeg deed het einde voor mij wat afbreuk aan de game
spoiler:
Ik vond het nogal laf en geforceerd overkomen. Sure, een storyteller is vrij om een verhaal te maken hoe zij het willen maken, maar voor mij voelde dit einde gewoon fout aan. Die cliché plottwist mochten ze wel achterwege laten. Jammer dat er geen 3de optie was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gregory76 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 14:42:
[...]

Het maakt niet uit hoe lang je niet bent ingelogd.
Die is er gewoon nog.
Aah zonde, dan toch mijn huidige maar houden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exorcist schreef op donderdag 11 april 2019 @ 15:04:
[...]

Zet er Bob voor, ben je ook klaar?
Dat is een grap die ik idd vaker gehoord heb, en fun fact in de 'FGC' (fighting game community) is een gozert die echt de hanlde/nick gebruikt 'Bob Sagat'
Die heeft coole filmpjes gemaakt, waarvan er een zelfs is gebruikt tijdens een Evo (een van de grootste fighting game events van het jaar) Uiteraard kan ik met mijn non existant google skills dat filmpje even niet terug vinden. Is ook een combo video van sf2 wat voor 95% of meer van de bezoekers van dit thread ook compleet niet spannend is natuurlijk.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die had ik idd ook gevonden, maar volgens mij niet, die ik bedoelde veranderd chun li op het eind in een helicopter :D mogelijk hebben ze dat weer ergens anders vandaan gehaald en er achter geplakt, maar vrijwel zeker dat het erbij hoorde.......

Wel dikke combo vids btw!

deze animatie iig! :+

[ Voor 19% gewijzigd door Sagat op 11-04-2019 16:15 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:40
Anton.net schreef op donderdag 11 april 2019 @ 15:14:
Gisteren A Way Out uitgespeeld!
Ik vond het prima gemaakt. Origineel concept dat goed is uitgevoerd, ook al is het geen AAA title. :)
Jammer genoeg deed het einde voor mij wat afbreuk aan de game
spoiler:
Ik vond het nogal laf en geforceerd overkomen. Sure, een storyteller is vrij om een verhaal te maken hoe zij het willen maken, maar voor mij voelde dit einde gewoon fout aan. Die cliché plottwist mochten ze wel achterwege laten. Jammer dat er geen 3de optie was..
Ik vond het einde juist vet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
Sagat schreef op donderdag 11 april 2019 @ 16:07:
[...]

Die had ik idd ook gevonden, maar volgens mij niet, die ik bedoelde veranderd chun li op het eind in een helicopter :D mogelijk hebben ze dat weer ergens anders vandaan gehaald en er achter geplakt, maar vrijwel zeker dat het erbij hoorde.......

Wel dikke combo vids btw!

deze animatie iig! :+
Dan kom ik met mijn iets minder slechte Google-fu uit op deze: YouTube: Boiling Oil - A New Challengers Combo Video

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:42:
Na vele berichten te hebben gehoord/gelezen van mensen die enthousiast waren over Outward, heb ik maar even een review bekeken.

Sorry, maar wat is er zo speciaal aan dit spel? ik vind de gameplay/wereld er echt ongelooflijk saai, traag, houterig en kaal uitzien.

Zeker als je net een super vloeind spel als Sekiro hebt gespeeld, oogt dit toch als 10 stappen terug.

Ik heb wel erg veel zin in Rage 2 en ik moet de nieuwe metro nog op pc halen. :P
Yep, ook niet echt een game die ik ga trekken, zo te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Chernobylite: eentje voor op de radar (als ie daadwerkelijk gemaakt wordt, want er loopt nog 'n Kickstarter).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Als je opzoek bent naar een Sony PlayStation 4 Pro zorg dan dat je een CUH-7216B krijgt van serie P-27452624-F (nieuwste versie). Deze hebben een Nidec fan, geen luidruchtige Blu-ray speler en geen tikkende HDD drive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Jumpman schreef op donderdag 11 april 2019 @ 20:36:
Als je opzoek bent naar een Sony PlayStation 4 Pro zorg dan dat je een CUH-7216B krijgt van serie P-27452624-F (nieuwste versie). Deze hebben een Nidec fan, geen luidruchtige Blu-ray speler en geen tikkende HDD drive.
Nou vindt het verschil niet echt merkbaar hoor! Heb er hier ook een en de fan vind ik nog steeds herrie maken!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
DaveD1109 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:25:
[...]

Nou vindt het verschil niet echt merkbaar hoor! Heb er hier ook een en de fan vind ik nog steeds herrie maken!
Inmiddels heb ik vier PlayStation 4 Pro's naast elkaar gehad afgelopen maand. Het grootste merkbare verschil zit hem in de Delta (maakt veel herrie) en de Nidec (maakt geen herrie) fan. De Blu-ray drive en de tikkende (Toshiba) HDD valt nog overeen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Jumpman schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:51:
[...]

Inmiddels heb ik vier PlayStation 4 Pro's naast elkaar gehad afgelopen maand. Het grootste merkbare verschil zit hem in de Delta (maakt veel herrie) en de Nidec (maakt geen herrie) fan. De Blu-ray drive en de tikkende (Toshiba) HDD valt nog overeen te komen.
Ik was in de veronderstelling dat Sony die troepschijven van Seagate gebruikte in de 4.. in mijn 3 was dit iig zo.

Verder vind ik het lawaai ( ik heb zo’n nieuwe revisie volgens mij) mee vallen. Met RDR2, BF V, Apex, For Honor e.d. Nog niet gehad dat er een vliegtuig opsteeg in de woonkamer. De Pro klinkt stiller en anders dancedn Ps4 Slim van een kennis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pat-Juh schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 07:44:
[...]

Ik was in de veronderstelling dat Sony die troepschijven van Seagate gebruikte in de 4.. in mijn 3 was dit iig zo.

Verder vind ik het lawaai ( ik heb zo’n nieuwe revisie volgens mij) mee vallen. Met RDR2, BF V, Apex, For Honor e.d. Nog niet gehad dat er een vliegtuig opsteeg in de woonkamer. De Pro klinkt stiller en anders dancedn Ps4 Slim van een kennis.
Ik blijf het grappig vinden dat dit zo geswitched is, waarbij ik moet toegeven dat ik een xbxo 360 gebruiker van jaar 1 of 2 was en de ps3 pas van af de 2e revisie had, maar.......in het kort x360 herrie, ps3 heerlijk stil.

Nu lijkt het omgekeerd te zijn, ps4 kan flink herrie maken, en de eerste die ik had viel iig in de categorie 'lawaaibakken', xb1 stil.......wederom de analogie.....nu ps4 best snel gekocht en dus ouder model die erg lawaaierig was, en mijn huidige pro doet het echt veel beter...maar met god of war hoorde ik die ook aardig blazen.

Als laatste.....de eerdere aankoop verraad ook het main platform, wellicht dat als ik mijn xb1 vaker ga gebruiken dat ik ook daar geluid ga opmerken....

Maar goed dat is allemaal n=1 natuurijk. Al hoewel als ik beide topics lees lijkt het gemiddeld gezien wel redelijk te kloppen.
Pat-Juh schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 07:44:
[...]
De Pro klinkt stiller en anders dancedn Ps4 Slim van een kennis.
Is het een tapdansende slim? Badum tssssssssssss :+

Maar seriously, het kan natuurlijk prima per exemplaar verschillen, en waar de ps4 staat (klein tv meubel? Stoffig huis, huisdieren?) kan natuurlijk ook heel veel uitmaken.

Gezien we best ver zijn in deze generatie en mijn huidge pro dus doorgaan ook prima stil is, ga ik voor geluids issies iig niet meer upgraden. Al hoewel die gamemania acties toch wel tempting zijn af en toe :)

[ Voor 19% gewijzigd door Sagat op 12-04-2019 08:12 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pXXnwJqdsC5UREJnqWOzR9QI/full.jpg

Vijf keer in verschillende Call of Duty's ben ik Prestige Master geworden en nu zet ik er een punt achter. Het is tijd voor andere games en hobby's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:00:
[Afbeelding]

Vijf keer in verschillende Call of Duty's ben ik Prestige Master geworden en nu zet ik er een punt achter. Het is tijd voor andere games en hobby's.
Verder heb je wel gewoon een leven toch? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@schumi2004

Na de Call of Duty hel jaren heb ik eindelijk weer een leven.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
>:)
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:27:
@schumi2004

Na de Call of Duty hel jaren heb ik eindelijk weer een leven.
Nu heb je de tijd om alle souls games te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:36
Dat is inderdaad de reden dat ik PCM wil hebben. Inmiddels heb ik het kunnen oplossen O-)

In de PS4 staat audio ingang op HDMI, dus ik denk prima staat goed. Toch maar eens even opnieuw HDMI geselecteerd en toen werd er aangegeven dat er een 7.2 receiver gedetecteerd is en ingesteld stond. Hierna een vinkje bij 5.1 aangevinkt en het werkt prima :-)
Blaat schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 06:29:
[...]

en @cypher21

Fout. PCM is beter want dat is lossless.

Er is door de PS4 geen sprake van decoderen bij PCM want games renderen hun geluid niet in DTS ofzo. Het is eerder andersom. Als je DTS selecteert moet het geluid na het renderen door de PS4 encoded worden en vervolgens weer decoded door de receiver. 2 Conversiestappen die ten koste gaan van de kwaliteit.

Draai je echter een film die al gecodeerd is in DTS, dan kan je dat beter door je receiver laten doen.

Als er bij PCM bass mist bij @basjuhh dan zit er iets qua instellingen niet goed in de receiver zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Sagat schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:07:
[...]

Ik blijf het grappig vinden dat dit zo geswitched is, waarbij ik moet toegeven dat ik een xbxo 360 gebruiker van jaar 1 of 2 was en de ps3 pas van af de 2e revisie had, maar.......in het kort x360 herrie, ps3 heerlijk stil.

Nu lijkt het omgekeerd te zijn, ps4 kan flink herrie maken, en de eerste die ik had viel iig in de categorie 'lawaaibakken', xb1 stil.......wederom de analogie.....nu ps4 best snel gekocht en dus ouder model die erg lawaaierig was, en mijn huidige pro doet het echt veel beter...maar met god of war hoorde ik die ook aardig blazen.

Als laatste.....de eerdere aankoop verraad ook het main platform, wellicht dat als ik mijn xb1 vaker ga gebruiken dat ik ook daar geluid ga opmerken....

Maar goed dat is allemaal n=1 natuurijk. Al hoewel als ik beide topics lees lijkt het gemiddeld gezien wel redelijk te kloppen.

[...]

Is het een tapdansende slim? Badum tssssssssssss :+

Maar seriously, het kan natuurlijk prima per exemplaar verschillen, en waar de ps4 staat (klein tv meubel? Stoffig huis, huisdieren?) kan natuurlijk ook heel veel uitmaken.

Gezien we best ver zijn in deze generatie en mijn huidge pro dus doorgaan ook prima stil is, ga ik voor geluids issies iig niet meer upgraden. Al hoewel die gamemania acties toch wel tempting zijn af en toe :)
Got to love typen op een smartphone... anyway dat dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nog 13 dagen ...

... voor xbox boys om een PS4 te kopen :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:19

R.G

Moet ik Witcher 3 op PS4 Halen? Heb hem Al voor PC, xbox one maar is een pareltje Kan hem opnieuw op PS4 worth it?

Zo heb ik ook alle assassin's op pc Xbox en PS4 because idk

[ Voor 21% gewijzigd door R.G op 13-04-2019 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 13:06:
Moet ik Witcher 3 op PS4 Halen? Heb hem Al voor PC, xbox one maar is een pareltje Kan hem opnieuw op PS4 worth it?
Het is dezelfde game, waarom vraag je dat aan ons? :/

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Nooit verkeerd om een game 3x te bezitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:53

Nee want het is een gigantische overrated spel :')

Als je een snelle pc hebt is er geen enkele reden om hem op PS4 te spelen (veel lagere framerate)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Star Wars is totaal niet mijn ding, maar ik ben toch een beetje optimistisch. Single player games moeten we altijd aanmoedigen.

Laura Bailey is klaar met haar mo cap voor TLOU II. Nog maar eens een teken dat er op wijst deze game over +-6 maanden uitkomt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anton.net op 13-04-2019 14:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Dit zal niet lang online staan, dus kijken (als je wilt tenminste) nu het nog kan:

[YouTube: DAYS GONE 2019 Ps4 PRO gameplay partie 11 VOSTFR 1080p]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Om 20.30 onze tijd begint de live stream van de Star Wars Celebration (en dus reveal van Fallen Order), voor degenen die dit leuk vinden :)

[video]<iframe src="https://player.twitch.tv/?channel=eastarwars" frameborder="0" allowfullscreen="true" scrolling="no" height="378" width="620"></iframe><a href="https://www.twitch.tv/eastarwars?tt_content=text_link&tt_medium=live_embed" style="padding:2px 0px 4px; display:block; width:345px; font-weight:normal; font-size:10px; text-decoration:underline;">Bekijk een live video van EAStarWars op www.twitch.tv</a>[/video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Is er nu een pre show of wat zijn ze aan het streamen?

[ Voor 11% gewijzigd door Anton.net op 13-04-2019 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:00

g0tanks

Moderator CSA
Omdat Tweakers helemaal geen iframes ondersteunt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ow :/

Hoe moet je zoiets embedden dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Twitch niet: Overzicht van UBB-codes #tag_video

Vraag erom in Mooie Features. :)

Ik kijk scheef, twitch zou wel moeten werken.
[Video: https://player.twitch.tv/?video=v150912755]

... Maar dat doet het ook niet, ook al link ik direct naar een video. Mogelijk omdat het een livestream is, geen clip.

[ Voor 48% gewijzigd door Dirk op 13-04-2019 19:21 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
en zo heb je toch weer mooi 4 posts te pakken om 1 ding te plaatsen :+ :P

ga het ook wel even kijken, heb dat hele panel van gisteren tenslotte ook al gezien :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
DigitalError schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:19:
[...]

en zo heb je toch weer mooi 4 posts te pakken om 1 ding te plaatsen :+ :P

ga het ook wel even kijken, heb dat hele panel van gisteren tenslotte ook al gezien :P
Haha, ja ik leef tenslotte voor +1tjes en Karma >:)

Ik hoop zoooooo hard op een 3rd person (met 1st mogelijkheid) Open World(s) met een mooie verhaallijn tussendoor ala Red Dead *O*

Mmmkay. Nietszeggende trailer en nu weten we nog niets -O-

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 13-04-2019 20:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
poor Leno schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:22:
[...]

Haha, ja ik leef tenslotte voor +1tjes en Karma >:)

Ik hoop zoooooo hard op een 3rd person (met 1st mogelijkheid) Open World(s) met een mooie verhaallijn tussendoor ala Red Dead *O*

Mmmkay. Nietszeggende trailer en nu weten we nog niets -O-
Tuurlijk wel, dat je een jongetje bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ziet er vet uit, laat maar komen :9

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het zien van de Star Wars trailers heb ik meteen weer Battlefront I en II geinstalleerd op mijn PS4 Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:37
Ondanks EA heb ik wel vertrouwen in Respawn. Dus ik hype 'm gewoon. Yeaaah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pre-order STAR WARS Jedi: Fallen Order™ voor €69,99:

https://store.playstation...12529_00-JEDIFO1PREORDSTD

Pre-order STAR WARS Jedi: Fallen Order™ Deluxe Edition voor €79,99:

https://store.playstation...12529_00-JEDIFO1PREORDDLX

May the force be with you.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo Hellblade kan ook in het rijtje weggegooid geld. Wat een zaaddodend saai spel zeg. Volgens mij zat ik ergens tegen het einde aan, maar ik kan het niet meer opbrengen. Een walking simulator met gebroken combat. Ik kijk de rest wel even op YouTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-09 21:36
bram1984 schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:11:
Zo Hellblade kan ook in het rijtje weggegooid geld. Wat een zaaddodend saai spel zeg. Volgens mij zat ik ergens tegen het einde aan, maar ik kan het niet meer opbrengen. Een walking simulator met gebroken combat. Ik kijk de rest wel even op YouTube.
Hmmm jammer. Ik heb hem al heel lang op mijn verlanglijstje staan. Toch maar niet dan.

Ik heb laatst wat gameplay bekeken maar het leek steeds meer van hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

maukoo schreef op zondag 14 april 2019 @ 17:53:
[...]

Hmmm jammer. Ik heb hem al heel lang op mijn verlanglijstje staan. Toch maar niet dan.

Ik heb laatst wat gameplay bekeken maar het leek steeds meer van hetzelfde.
Je laat het liggen omdat iemand het een saai spel vind? :)

Zelf vond ik het een bijzondere ervaring. Zeker met een goede headset want deze game wordt juist geroemd vanwege de story icm het geluid. De gameplay is inderdaad niet bijzonder te noemen, maar dat is in een willekeurige review van het spel gewoon te lezen :)

En veel van hetzelfde, in een game van 20+ uur is dat vervelend. In een game van een uurtje of 7 viel het mij erg mee.

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-04-2019 22:04 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09 18:18
Applaus voor mezelf, ik heb na 4 jaar de eerste game die ik kocht voor PS4 uitgespeeld, The last of Us, ooit opgehouden omdat ik niet door 1 encounter kwam op hoogste moeilijkheidsgraad en te eigenwijs om hem lager te zetten.

Maar ben blij dat ik hem toch maar weer ben gaan spelen, idd geweldige game, laat deel 2 maar komen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Albinoraptor schreef op zondag 14 april 2019 @ 22:26:
Applaus voor mezelf, ik heb na 4 jaar de eerste game die ik kocht voor PS4 uitgespeeld, The last of Us, ooit opgehouden omdat ik niet door 1 encounter kwam op hoogste moeilijkheidsgraad en te eigenwijs om hem lager te zetten.

Maar ben blij dat ik hem toch maar weer ben gaan spelen, idd geweldige game, laat deel 2 maar komen. *O*
Het einde is zoooo epic! :D Echt een van de beste if not DE beste game die ik ooit gespeeld heb, in ieder geval het beste verhaal! Ik kijk ook echt enorm uit naar TLOU2

[ Voor 3% gewijzigd door Kalder op 15-04-2019 07:08 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0pUiK0rhKH6xjsFDT9JhyhDF/full.jpg

Ik heb nu 1700 trofeeën gehaald en daarmee level 14 van de trofeeën ook gehaald.
Een mooie mijlpaal op weg naar de PlayStation 5. Van alle consoles die ik heb gehad,
heb ik het meeste gespeeld op de PS4 (Pro). De meeste tijd is gaan zitten in multiplayer
spellen zoals PUBG en Call of Duty. Als ik de tijd die ik in de multiplayer spellen gestoken
had in singleplayer spellen gestoken had, had ik al 2000 trofeeën gehaald.

Als ik kijk naar de games die nog moeten komen, kijk ik het meeste uit naar:

The Last of Us 2
Cyberpunk 2077
Death Stranding
Star Wars Jedi: Fallen Order
Pro Evolution Soccer 2020

Naar welke games kijken jullie uit? En waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 14 april 2019 @ 22:03:
[...]

Je laat het liggen omdat iemand het een saai spel vind? :)

Zelf vond ik het een bijzondere ervaring. Zeker met een goede headset want deze game wordt juist geroemd vanwege de story icm het geluid. De gameplay is inderdaad niet bijzonder te noemen, maar dat is in een willekeurige review van het spel gewoon te lezen :)

En veel van hetzelfde, in een game van 20+ uur is dat vervelend. In een game van een uurtje of 7 viel het mij erg mee.
Ik heb die 7 uur niet gehaald denk ik, maar het voelde in ieder geval wel als 20+ uur. Het is allemaal zo ontzettend sloom en langdradig met die niets toevoegende audio logs met voor mijn gevoel wat random gezever over de nordmannen bla bla bla. Dat trucje met die stemmen had ik na een half uur wel gehoord.

En dan heb je die schild enemies die volgens mij als moeilijk moeten doorgaan in vergelijking met de rest, maar die kun je gewoon een soort van stunlocken door iedere keer achtereenvolgens op dodge en attack te drukken terwijl je naar rechts beweegt.

Als de combat wat beter was en je kon wat sneller rennen met daarnaast wat meer variaties en snelheid in de puzzels, dan had ik het einde wel kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb ik een hekel aan spellen waar je verplicht verbinding moet hebben met de online server van het spel. Dit heb ik tot nu toe alleen met Hitman 2 ervaren. Drie keer in het halfjaar dat ik het spel heb, heb ik het spel niet kunnen spelen. Dit komt omdat er dan problemen en/of onderhoud aan hun server is. Mijn internet werkt op dat moment wel gewoon op andere apparaten. Dus het ligt dan aan hun. Dan nog maar te zwijgen over het moment dat ze de stekker uit hun server trekken. Ik hoop dat ze na de dood van de server een update voor het spel maken, zodat je wel alles offline kan spelen zonder problemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Bijna Mortal Kombat 11. 😎

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlamonw
  • Laatst online: 12-08 15:56
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2019 @ 07:11:
[Afbeelding]

Als ik kijk naar de games die nog moeten komen, kijk ik het meeste uit naar:

The Last of Us 2
Cyberpunk 2077
Death Stranding
Star Wars Jedi: Fallen Order
Pro Evolution Soccer 2020

Naar welke games kijken jullie uit? En waarom?
Voor mij is het TLOU2, ik heb mede vanwege TLOU1 na jaren twijfelen alsnog een PS4 aangeschaft (en daar absoluut geen spijt van gehad) en ben heel erg benieuwd hoe het verhaal verder gaat.

Cyberpunk 2077 klinkt ook veelbelovend. The Witcher heeft me nooit zo getrokken, maar ik heb deel 3 onlangs goedkoop in de store gehaald om het toch maar eens een kans te geven. Hoop alleen dat het verhaal een beetje te volgen is als je niet de eerste 2 delen hebt gespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Even een paar berichten opgezocht van mij toen ik Hellblade net gespeeld had:
uchiha tijntje schreef op zondag 22 april 2018 @ 21:09:
Net Hellblade uitgespeeld. Vond het echt een aparte game. Met uitzondering van het verhaal, het karaktermodel en de muziek was het redelijk mediocre, maar juist die drie elementen maakten het echt wel een bijzondere game. Het liedje tijdens de end credits was ook cool om te horen, namelijk VNV nation - illusion.

Wel wat vreemds met de achievements. Hij geeft aan dat ik ze allemaal heb (geen locked achievements meer). Maar als ik ze dan ga bekijken heb ik nog maar 91% unlocked. Zowel op de xbox, de app als de site. Best vreemd...
uchiha tijntje schreef op maandag 23 april 2018 @ 12:04:
[...]
Ik denk dat Hela mij wilde testen. Een van mijn angsten is natuurlijk het niet op 100% krijgen van een spel. Heb vannacht veel stemmen gehoord die aangaven dat ik gefaald heb als achievementhunter, anderen stemmen die mij wilde troosten en weer anderen stemmen die aangaven dat ik het spel nog maar een keer overnieuw moest spelen. Uiteindelijk heb ik me er vanmorgen maar bij neergelegd... de stemmen en de darkness voor mijn ogen verdwenen tot mijn verbazing. Ik had ineens toch de 1000/1000 en de 100%. De stemmen kwamen na een tijdje nog wel terug, maar ik kon ze accepteren als een onderdeel van mijzelf...

Maar even alle gekheid op een stokje. Ik vond het verhaal wel aangrijpend. Ik heb (gelukkig) geen persoonlijke ervaring met psychoses / depressies / etc maar vond het wel indrukwekkend hoe ze de stemmen in combinatie met de headset vorm gaven. Recent dus 2 games gespeeld die gaan over depressies / self doubt (Hellblade en Celeste). Ook Celeste had het mooi geimplementeerd, zelfs in gameplay.
Mocht je toevallig een Xbox hebben. Hellblade zit in Gamepass. Dus lekker cheap spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 15:44

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:01:
[...]

Ik heb die 7 uur niet gehaald denk ik, maar het voelde in ieder geval wel als 20+ uur. Het is allemaal zo ontzettend sloom en langdradig met die niets toevoegende audio logs met voor mijn gevoel wat random gezever over de nordmannen bla bla bla. Dat trucje met die stemmen had ik na een half uur wel gehoord.

En dan heb je die schild enemies die volgens mij als moeilijk moeten doorgaan in vergelijking met de rest, maar die kun je gewoon een soort van stunlocken door iedere keer achtereenvolgens op dodge en attack te drukken terwijl je naar rechts beweegt.

Als de combat wat beter was en je kon wat sneller rennen met daarnaast wat meer variaties en snelheid in de puzzels, dan had ik het einde wel kunnen halen.
Zonde Bram, je mist wel een ervaring. Ik had eigenlijk verwacht dat jij het wel iets zou vinden gezien de andere games waarover we hetzelfde denken.

De combat is inderdaad niet al te goed, ik ben ook weleens scheldend doodgegaan omdat het niet heel lekker speelt, maar het verhaal, de sfeer en de verbeelding van psychose is toch wel erg gaaf gedaan.

Als je de game beoordeelt op de combat dan zal hij laag scoren, dat ben ik met je eens. Maar er zaten leuke puzzels en Goden in, zoals de God of illusions, en het beest dat in de schaduw leefde... enz. De audiologs zijn ook maar optioneel natuurlijk, maar ik ken geen andere game die de Noorse folklore verteld, en vond het zelf wel interessant om er meer over te weten te komen. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Het is zonde dat je het eind hebt gemist,want er gebeurt nog wat leuks... :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

The Inquisitor schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:17:
[...]

Zonde Bram, je mist wel een ervaring. Ik had eigenlijk verwacht dat jij het wel iets zou vinden gezien de andere games waarover we hetzelfde denken.

De combat is inderdaad niet al te goed, ik ben ook weleens scheldend doodgegaan omdat het niet heel lekker speelt, maar het verhaal, de sfeer en de verbeelding van psychose is toch wel erg gaaf gedaan.

Als je de game beoordeelt op de combat dan zal hij laag scoren, dat ben ik met je eens. Maar er zaten leuke puzzels en Goden in, zoals de God of illusions, en het beest dat in de schaduw leefde... enz. De audiologs zijn ook maar optioneel natuurlijk, maar ik ken geen andere game die de Noorse folklore verteld, en vond het zelf wel interessant om er meer over te weten te komen. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Mooie post :) Geeft een wat beter beeld dan mijn berichtjes :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Verwijderd schreef op maandag 15 april 2019 @ 07:11:
[Afbeelding]

Ik heb nu 1700 trofeeën gehaald en daarmee level 14 van de trofeeën ook gehaald.
Een mooie mijlpaal op weg naar de PlayStation 5. Van alle consoles die ik heb gehad,
heb ik het meeste gespeeld op de PS4 (Pro). De meeste tijd is gaan zitten in multiplayer
spellen zoals PUBG en Call of Duty. Als ik de tijd die ik in de multiplayer spellen gestoken
had in singleplayer spellen gestoken had, had ik al 2000 trofeeën gehaald.
Ik denk dat je met wat meer gold/silver trophies die lvl 14 eerder had gehaald.
Vooral als ik mijn voortgang zie, ik zit met 1.477 trophies op 13,96%:

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/Bas170.png

Maar anyway, gefeliciteerd!

[ Voor 0% gewijzigd door Bas170 op 15-04-2019 16:52 . Reden: gorld is geen woord, gold wel ]

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Bas170 Klopt
Bronze: 15p
Silver: 30p
Gold: 90p
Platinum: 180p

Ik ben vorige week ook lvl14 geworden, maar heb slecht 1380 trophies. Wel 13plats, dat telt...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • +2 Henk 'm!
https://www.playstation.c...ewards-list/thuisbezorgd/

5 euro thuisbezorgd.nl tegoed als je ps plus member bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlamonw schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:23:
[...]

Cyberpunk 2077 klinkt ook veelbelovend. The Witcher heeft me nooit zo getrokken, maar ik heb deel 3 onlangs goedkoop in de store gehaald om het toch maar eens een kans te geven. Hoop alleen dat het verhaal een beetje te volgen is als je niet de eerste 2 delen hebt gespeeld.
Ik neem aan dat je het over the Witcher hebt en niet Cyperpunk :+

Maar het verhaal is prima te volgen! En anders kan je altijd op YT "The story so far" opzoeken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Voor Uncharted fans is dit wel echt tof: Nolan North speelt voor het eerst Uncharted 1, samen met Troy Baker.
Echt leuk om Nolan's verhalen te horen over de productie van het spel en de banter tussen hem en Troy:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:18:
[...]

Ik neem aan dat je het over the Witcher hebt en niet Cyperpunk :+

Maar het verhaal is prima te volgen! En anders kan je altijd op YT "The story so far" opzoeken.
Ik denk dat je de tekst die je quote even opnieuw moet lezen ;)

Ik heb TW3 ook nog niet gespeeld, TW1 wel en TW2 een stukje (maar die vond ik echt saaaaaaai)... Maar ik had altijd begrepen dat TW1 en 2 eigenlijk ook verzinsels waren van CDPR terwijl 3 veel dichter bij de boeken zit, en dat 1 en 2 dus eigenlijk niet zoveel doen voor het verhaal van 3 buiten wat karakters introduceren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:48:
Even een paar berichten opgezocht van mij toen ik Hellblade net gespeeld had:

[...]

[...]

Mocht je toevallig een Xbox hebben. Hellblade zit in Gamepass. Dus lekker cheap spelen :)
Wut? VNV Nation? * Vrijdag heel erg fan is

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:17:
[...]

Tja ik vond niks van dat alles boeiend. De rest even op YouTube door geskipt, maar er viel me niks op.

Maar God of War niet gespeeld? Over Noorse mythologie gesproken. ;)

Is er trouwens al iemand bezig met World War Z?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 22-09 15:44

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 07:01:
[...]

Tja ik vond niks van dat alles boeiend. De rest even op YouTube door geskipt, maar er viel me niks op.

Maar God of War niet gespeeld? Over Noorse mythologie gesproken. ;)

Is er trouwens al iemand bezig met World War Z?
Ach dan is het niets voor jou, mag natuurlijk ook :) Ik denk alleen wel dat YouTube gameplay de game niet recht doet, omdat het meer de ervaring is. Vooral de eindscene moet je meespelen, en niet zien. Dat is echt een groot verschil.

GoW (de nieuwste) moet ik nog spelen, dus goed punt. De voorgaande delen wel gespeeld, maar die gingen over de Griekse (ook interessant, daar niet van).
Vrijdag schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 06:48:
[...]

Wut? VNV Nation? * Vrijdag heel erg fan is
Toch maar even spelen dan, wordt goed toegepast in de game :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
crosspost uit GoW topic:
En een gratis theme :) https://store.playstation...ME0003?emcid=pa-st-165922

[ Voor 7% gewijzigd door P.E.No.1 op 16-04-2019 13:40 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@P.E.No.1 Er komt ook een avatarset, maar die is momenteel nog niet beschikbaar. Woensdag normaal..

Dreams Early Access is nu verkrijgbaar voor 30 euro.
Ik ga toch wachten, denk dat ik pas instap als de game al even verkrijgbaar is. Het zal toch een tijdje duren voor er content wordt gemaakt die echt de moeite is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sha1tan.nl
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-07 12:57
De omgekeerde wereld. Betalen voor een alpha/beta test.... Mij nu niet en nooit niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Anton.net schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:55:
De 'Dream-on' versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

sha1tan.nl schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 14:34:
[...]

De omgekeerde wereld. Betalen voor een alpha/beta test.... Mij nu niet en nooit niet gezien.
Nooit niet is dus wel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
sha1tan.nl schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 14:34:
[...]

Lekker hè, gewoon even ongefundeerd je mening de wereld in schreeuwen...
Maar als je nou even gegoogled had, zoals ik nu net, dan had je bv de volgende link gevonden:
http://www.pushsquare.com...erything_you_need_to_know
Dan wist je dat de beta test al geweest is. De 'game' is nog niet helemaal af, maar dit is geen alfa of beta.
Verder betaal je nu dus €30, krijg je daarvoor nu vervroegd toegang en kun je feedback geven als je dat wil (in bovenstaand artikel staat ook dat er een maximum aantal te verkopen licenties zijn nu omdat ze willen zorgen dat ze ieders feedback kunnen verwerken) en krijg je als het product straks officieel uitkomt ook gewoon de release versie. En die zal ongetwijfeld een stuk duurder zijn, waarschijnlijk gewoon €60 of €70.
Uiteraard staat het je nog steeds vrij om er niet op in te gaan, graag zelfs als jij niet enthousiast bent over Dreams want dan ga je waarschijnlijk ook niet zulke goede feedback leveren (ik ook niet hoor, ik ga er dus ook niet op in). Maar er is niks mis met dit aanbod, lijkt me een erg goede deal voor wie er graag mee aan de slag wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Die GoW theme bevat blijkbaar een teaser voor GoW 2.
Op de boot staat in Noorse tekens: 'Ragnarok is Coming'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09 18:18
Anton.net schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:09:
Die GoW theme bevat blijkbaar een teaser voor GoW 2.
Op de boot staat in Noorse tekens: 'Ragnarok is Coming'
Niet echt een teaser lijkt me, dat blijkt toch al uit verhaal van 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 12:47
Albinoraptor schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:23:
[...]

Niet echt een teaser lijkt me, dat blijkt toch al uit verhaal van 1.
Sowieso als je na het voltooien van de main quest de moeite neemt om terug te keren naar huis.
Maar ik kan mij voorstellen dat lang niet iedereen dat heeft gedaan.
Pagina: 1 ... 97 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.