Pat-Juh schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 07:44:
[...]
Ik was in de veronderstelling dat Sony die troepschijven van Seagate gebruikte in de 4.. in mijn 3 was dit iig zo.
Verder vind ik het lawaai ( ik heb zo’n nieuwe revisie volgens mij) mee vallen. Met RDR2, BF V, Apex, For Honor e.d. Nog niet gehad dat er een vliegtuig opsteeg in de woonkamer. De Pro klinkt stiller en anders dancedn Ps4 Slim van een kennis.
Ik blijf het grappig vinden dat dit zo geswitched is, waarbij ik moet toegeven dat ik een xbxo 360 gebruiker van jaar 1 of 2 was en de ps3 pas van af de 2e revisie had, maar.......in het kort x360 herrie, ps3 heerlijk stil.
Nu lijkt het omgekeerd te zijn, ps4 kan flink herrie maken, en de eerste die ik had viel iig in de categorie 'lawaaibakken', xb1 stil.......wederom de analogie.....nu ps4 best snel gekocht en dus ouder model die erg lawaaierig was, en mijn huidige pro doet het echt veel beter...maar met god of war hoorde ik die ook aardig blazen.
Als laatste.....de eerdere aankoop verraad ook het main platform, wellicht dat als ik mijn xb1 vaker ga gebruiken dat ik ook daar geluid ga opmerken....
Maar goed dat is allemaal n=1 natuurijk. Al hoewel als ik beide topics lees lijkt het gemiddeld gezien wel redelijk te kloppen.
Is het een tapdansende slim? Badum tssssssssssss
Maar seriously, het kan natuurlijk prima per exemplaar verschillen, en waar de ps4 staat (klein tv meubel? Stoffig huis, huisdieren?) kan natuurlijk ook heel veel uitmaken.
Gezien we best ver zijn in deze generatie en mijn huidge pro dus doorgaan ook prima stil is, ga ik voor geluids issies iig niet meer upgraden. Al hoewel die gamemania acties toch wel tempting zijn af en toe
[
Voor 19% gewijzigd door
Sagat op 12-04-2019 08:12
]