Dreams early acces is ook uit voor 30 euro.
Nee! Echt?Nieuwevolger schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:51:
Dreams early acces is ook uit voor 30 euro.
Kijk eens een paar posts naar boven
Gamertag: FinrazielNL
Van de meeste games is early access prima te doen. Op de Xbox of via Steam ook zat games die volwassen genoeg waren om te proberen. Zeker bij een game als deze kan ik het begrijpen.
Bij dreams is het vooral de vraag hoe ver het gaat komen, want er zijn al aardig wat "maak je eigen adventure/game/objecten" experimenten geweest die na een jaar of 2 toch wel weer de nek om worden gedraaid vanwege gebrek aan inkomsten. Zelfs met een redelijke marketingmachine erachter. Ik denk dat de doelgroep ook gewoon wat te klein is voor dit soort games, maar we gaan het zien.
Bij dreams is het vooral de vraag hoe ver het gaat komen, want er zijn al aardig wat "maak je eigen adventure/game/objecten" experimenten geweest die na een jaar of 2 toch wel weer de nek om worden gedraaid vanwege gebrek aan inkomsten. Zelfs met een redelijke marketingmachine erachter. Ik denk dat de doelgroep ook gewoon wat te klein is voor dit soort games, maar we gaan het zien.
PS5 nieuws
Laat maar komen 🤗
https://twitter.com/plays.../1118124767934959617?s=12
Laat maar komen 🤗
https://twitter.com/plays.../1118124767934959617?s=12
[ Voor 6% gewijzigd door KookSpook op 16-04-2019 18:19 ]
te enthousiast, dubbel post sorry
[ Voor 77% gewijzigd door KookSpook op 16-04-2019 18:16 ]
Laat maar komen
nieuws: Sony PlayStation 5 krijgt derde generatie Ryzen-cpu, Navi-gpu en rayt...
Er zijn eigenlijk wel wat dingen waar ik happy/gerustgesteld van word :
* Nog steeds fysieke games
* UHD-BluRay support
* PS4 backward compatibility
* PS-VR compatibility
Is nu al een hele tijd geleden dat ik day-1 consoles kocht, maar misschien wordt dat nu toch weer eens het geval.
nieuws: Sony PlayStation 5 krijgt derde generatie Ryzen-cpu, Navi-gpu en rayt...
Er zijn eigenlijk wel wat dingen waar ik happy/gerustgesteld van word :
* Nog steeds fysieke games
* UHD-BluRay support
* PS4 backward compatibility
* PS-VR compatibility
Is nu al een hele tijd geleden dat ik day-1 consoles kocht, maar misschien wordt dat nu toch weer eens het geval.
Ik vind vooral de 3D audio tof en het feit dat mijn VR set gewoon blijft werken. 
Edit: BC niet eens gezien. Dat wordt inderdaad day 1.
Edit: BC niet eens gezien. Dat wordt inderdaad day 1.
[ Voor 26% gewijzigd door bram1984 op 16-04-2019 19:52 ]
En de laatste scene van TLoU2 is geschoten.
https://www.resetera.com/...ene-has-been-shot.111942/
2019 release laat maar komen.
https://www.resetera.com/...ene-has-been-shot.111942/
2019 release laat maar komen.
Hey mede Tweakers. Ik heb een vraagje over games die niet in de EU store staan. Mocht dit al ergens behandeld en uitgelegd zijn, dan mijn excuses. Ik heb een game gezien (Circuits) die wel in de VS store staat, maar niet in de Europese. Is er een manier om deze game alsnog te kunnen krijgen en spelen op mijn eigen EU account? Ik kon nergens precies vinden hoe dit zou moeten. Als het niet mogelijk is dan is dat uiteraard niet erg, en ik ga me ook niet in allerlei bochten wringen, maar ik vroeg me af of er wellicht een eenvoudige manier was om dit soort spellen te kunnen spelen. Alvast bedankt!
fookin mad fer it
@Typhone jij gaat je naam nu niet meer veranderen zeker?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Uiteraard.DikkeBMW schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:29:
Hey mede Tweakers. Ik heb een vraagje over games die niet in de EU store staan. Mocht dit al ergens behandeld en uitgelegd zijn, dan mijn excuses. Ik heb een game gezien (Circuits) die wel in de VS store staat, maar niet in de Europese. Is er een manier om deze game alsnog te kunnen krijgen en spelen op mijn eigen EU account? Ik kon nergens precies vinden hoe dit zou moeten. Als het niet mogelijk is dan is dat uiteraard niet erg, en ik ga me ook niet in allerlei bochten wringen, maar ik vroeg me af of er wellicht een eenvoudige manier was om dit soort spellen te kunnen spelen. Alvast bedankt!
VS account aanmaken
Spel kopen
Spel downloaden
NL account inloggen
Spel spelen
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
NEVERRRRRRRdvdkiwi schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:42:
@Typhone jij gaat je naam nu niet meer veranderen zeker?
Oh lol, zo simpel? En als je dus met een VS account inlogt op je EU console, dan fuckt dit niet met bepaalde instellingen oid? Of dat het tenkoste gaat van andere spellen op je EU account? Dit is allemaal een beetje nieuw voor meGregory76 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:45:
[...]
Uiteraard.
VS account aanmaken
Spel kopen
Spel downloaden
NL account inloggen
Spel spelen
fookin mad fer it
Verwijderd
Voor de liefhebbers van de sport Snooker zijn er vandaag twee Snooker games uitgekomen:
https://store.playstation...latform=ps4&query=snooker
Snooker 19 voor €34,99
Snooker Nation Championship voor €7,19
Snooker 19 is de wat serieuzere van de twee.
https://store.playstation...latform=ps4&query=snooker
Snooker 19 voor €34,99
Snooker Nation Championship voor €7,19
Snooker 19 is de wat serieuzere van de twee.
Wat @Gregory76 vergeten is aan te kaarten, is dat je dat je Playstation wel als primaire systeem moet instellen voor je VS account, anders kan je de game niet spelen op je NL account.DikkeBMW schreef op woensdag 17 april 2019 @ 12:02:
[...]
Oh lol, zo simpel? En als je dus met een VS account inlogt op je EU console, dan fuckt dit niet met bepaalde instellingen oid? Of dat het tenkoste gaat van andere spellen op je EU account? Dit is allemaal een beetje nieuw voor me
Voor de rest idd zo simpel.
Kan prima inderdaad. Er staan complete handleidingen online hoe je een US account aanmaakt (even Googlen) en gebruikt.DikkeBMW schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:29:
Wat sowieso het geval zal zijn, tenzij je 2 PS4s hebt. En voor de volledigheid: je stelt in je account in welke PS4 primair is, en dus niet op je PS4 welk account primair is (wordt soms wel eens verward). Of maw, je kan meerdere accounts hebben die dezelfde PS4 als primair hebben. En tenslotte: DLC moet dan ook via dezelfdeAlbinoraptor schreef op woensdag 17 april 2019 @ 12:49:
[...]
Wat @Gregory76 vergeten is aan te kaarten, is dat je dat je Playstation wel als primaire systeem moet instellen voor je VS account, anders kan je de game niet spelen op je NL account.
store als het main game gekocht worden.
En dat je waarschijnlijk ergens codes moet kopen, volgens mij slikt de US store toch meestal geen NL credit card of paypal account...Albinoraptor schreef op woensdag 17 april 2019 @ 12:49:
[...]
Wat @Gregory76 vergeten is aan te kaarten, is dat je dat je Playstation wel als primaire systeem moet instellen voor je VS account, anders kan je de game niet spelen op je NL account.
Voor de rest idd zo simpel.
Gamertag: FinrazielNL
Je kan een US PayPal aanmaken met daarin een NL creditcard.Finraziel schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:41:
[...]
En dat je waarschijnlijk ergens codes moet kopen, volgens mij slikt de US store toch meestal geen NL credit card of paypal account...
PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229
Ik heb deze week wat uurtjes met in A Way Out gestoken met mijn wederhelft. Echt de perfecte game om met iemand te spelen die niets met gamen heeft. Weinig tot geen last met de camera en erg leuk omdat je met allerlei dingen echt samen moet werken. Ze appte gisteren zelfs met de vraag of we 's avonds weer dat spel gingen doen. Nog nooit voor gekomen.
Aanrader dus.
Aanrader dus.
Verwijderd

Ik ben momenteel echt aan het genieten van mijn PS4 Pro vrijetijd met PUBG en Snooker. Sinds ik klaar ben met het grinden in Call of Duty heb ik meer tijd voor andere games zoals de bovengenoemde. Het is ook beter en minder stressvol dat vrijetijd gamen. Mijn hart ging af en toe flink tekeer in Call of Duty en dat is slecht voor het hart en ik ben al wat ouder met mijn 44 jaar.
Ben je al ouder met pas 44 jaar?Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:20:
[Afbeelding]
Ik ben momenteel echt aan het genieten van mijn PS4 Pro vrijetijd met PUBG en Snooker. Sinds ik klaar ben met het grinden in Call of Duty heb ik meer tijd voor andere games zoals de bovengenoemde. Het is ook beter en minder stressvol dat vrijetijd gamen. Mijn hart ging af en toe flink tekeer in Call of Duty en dat is slecht voor het hart en ik ben al wat ouder met mijn 44 jaar.

PSN: TDBtje
Heb je je weer druk zitten maken met 14 jarige schreeuwers in CoD?Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:20:
[Afbeelding]
Mijn hart ging af en toe flink tekeer in Call of Duty en dat is slecht voor het hart en ik ben al wat ouder met mijn 44 jaar.
Verwijderd
Een spannend potje Hardcore Search and Destroy op Nuketown was het.The Inquisitor schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:41:
Heb je je weer druk zitten maken met 14 jarige schreeuwers in CoD?
Suicide Squad?Nieuwevolger schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:57:
Dit lijkt rocksteady's nieuwe game te zijn.
https://www.resetera.com/...ase-date-and-info.112048/
Arkham Knight is ondertussen 4 jaar oud, dus het wordt onderhand wel tijd dat ze iets gaan laten zien.
GaaS lees ik ook. Laat maar zitten dan.
Ik denk dat het niet per se suicide squad is. Maar meer een game met zoveel mogelijk DC comics helden en vijanden. Het lijkt ook nog eens een soort gaas loot shooter te worden, dan is het nog maar de vraag of je als een bestaande held gaat spelen, het zou best dat je er 1 zelf moet maken.bram1984 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:42:
[...]
Suicide Squad?
Arkham Knight is ondertussen 4 jaar oud, dus het wordt onderhand wel tijd dat ze iets gaan laten zien.
GaaS lees ik ook. Laat maar zitten dan.
Ja oké. Ik ben hoe dan ook afgehaakt denk ik. Jammer. Ik had wel een nieuwe Batman of wellicht een Superman game van ze willen zien.Nieuwevolger schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:46:
[...]
Ik denk dat het niet per se suicide squad is. Maar meer een game met zoveel mogelijk DC comics helden en vijanden. Het lijkt ook nog eens een soort gaas loot shooter te worden, dan is het nog maar de vraag of je als een bestaande held gaat spelen, het zou best dat je er 1 zelf moet maken.
Is dit 1 van die nieuwe Snooker games, is het wat?Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:20:
[Afbeelding]
Wat is een gaas loot shooter? Zegt me niets.Nieuwevolger schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:46:
[...]
Ik denk dat het niet per se suicide squad is. Maar meer een game met zoveel mogelijk DC comics helden en vijanden. Het lijkt ook nog eens een soort gaas loot shooter te worden, dan is het nog maar de vraag of je als een bestaande held gaat spelen, het zou best dat je er 1 zelf moet maken.
Ik las in je link over Ra's al Ghul, die zat volgens mij in Batman. Verder lees ik Gotham, dus dat lijkt me ook batham. Of spelen meer van DC comics verhalen zich af in Gotham?
Ik ben in ieder geval voor een nieuwe Batman, voor mij toch wel de game van deze generatie. Enorm veel plezier aan beleeft.
PSN ID Binloading_nl
Volgens mij wordt de stad waar green arrow zich plaats vind ook genoemd.
Verwijderd
Het zijn leuke games om je meesterlijk mee te vermaken. Ontspannen een wedstrijd tegen de CPU of online tegen een ander mens. Snooker 19 is met de echte spelers en de andere game is een makkelijkere versie ervan waar ook heel wat lol mee te beleven valt. Voor 7 Euro is de laatst genoemde makkelijk en goedkoop uit te proberen.schumi2004 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:01:
[...]
Is dit 1 van die nieuwe Snooker games, is het wat?
Gaming as a Service. Zie Destiny en Anthem bijvoorbeeld.steefje schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:05:
[...]
Wat is een gaas loot shooter? Zegt me niets.
Ik las in je link over Ra's al Ghul, die zat volgens mij in Batman. Verder lees ik Gotham, dus dat lijkt me ook batham. Of spelen meer van DC comics verhalen zich af in Gotham?
Ik ben in ieder geval voor een nieuwe Batman, voor mij toch wel de game van deze generatie. Enorm veel plezier aan beleeft.
Maakt niet echt uit in dit geval. Er zijn ook al films met Batman en Superman en Aquaman etc. die er samen in spelen. Bij een GaaS game gooien ze waarschijnlijk helemaal alles door elkaar.
Nog een paar maanden, dan word ik 50. Ooit begonnen met Commodore 64 (broer had ZX Spectrum), Commdore Amiga, PC's, PS2, PS3, PS4, PS4 Pro....
PSN: TDBtje
Been there, done thatTDB schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:47:
[...]
Nog een paar maanden, dan word ik 50. Ooit begonnen met Commodore 64 (broer had ZX Spectrum), Commdore Amiga, PC's, PS2, PS3, PS4, PS4 Pro....
GamiQ, de game notes app met game maps!
offtopic:
Woooo ben niet de oudste! Maar als je dat belangrijk vind geef je indirect toch al weer aan dat je ook een ouwe lul bent
@TDB verbaasd me eigenlijk dat je 'pas' met de c64 begon. Ik zelf had een 2600 toen ik err erg 'jong' was
maar ik geloof dat de c64 al wat langer bestond toen ik hem uiteindelijk aanschafte kreeg.
edit: c64 2 jaar uitgekomen nadat ik mijn 2600 kreeg, en die bestond toen al veel langer, al hoewel wellicht niet heel lang al te koop in nl?
Woooo ben niet de oudste! Maar als je dat belangrijk vind geef je indirect toch al weer aan dat je ook een ouwe lul bent

@TDB verbaasd me eigenlijk dat je 'pas' met de c64 begon. Ik zelf had een 2600 toen ik err erg 'jong' was

edit: c64 2 jaar uitgekomen nadat ik mijn 2600 kreeg, en die bestond toen al veel langer, al hoewel wellicht niet heel lang al te koop in nl?
ehm ps4......errr.....binnenkort ps now is proberen?

[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 18-04-2019 14:49 ]
10 second ninja DONE
Hier hetzelfde met nog alle Xboxen ertussen! Wordt in september 41!😬TDB schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:47:
[...]
DaveD
Vet! Is ook ooit een serie van gemaakt!Amdwarrior schreef op donderdag 18 april 2019 @ 18:05:
YouTube: XIII - First Person Shooter: Teaser | PS4
Oude bekende fps van PS2 terugerg vet spel toen
DaveD
Ja maar ook een tv serie!
2 zelfs!
IMDB: XIII: The Movie (TV Mini-Series 2008– )
En deze,
IMDB: XIII: The Series (TV Series 2011– )
[ Voor 42% gewijzigd door DaveD1109 op 18-04-2019 19:35 ]
DaveD
Oef, ik voel me direct een jaartje jonger (die zin mag je ook letterlijk lezenTDB schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:47:
[...]
Als tiener wel wat gegamed op een MSX (Philips 8020 en 8255) en mijn broertje had een Videopac. Maar echt gamen is eigenlijk pas veel later begonnen met een PSX. Ik was toen al gevorderde twintiger, en zal nooit de blik van de verkoopster vergeten toen ik haar vraag voor wie de console bedoeld was, beantwoordde met 'voor mezelf'
Daarna wel een serieuze shopping spree van consoles op day-1 gehad. Hier thuis staat dan ook vanalles: PSOne, PS2, PS3, PS4 Pro, 2x PSP, XBox, XBox 360, N64, Gamecube, Wii, Switch... Ja, er ontbreken er wel een paar, maar de shopping spree eindigde eigenlijk een beetje met de Nintendo Wii. Een PS4 heb ik bvb pas gekocht toen die al anderhalf jaar op de markt was. Switch is er gekomen omwille van de kinderen.
</offtopic> Misschien binnenkort tijd voor een afzonderlijk topic 'Gaming voor senioren'

Wellicht een betere plek om off-topic te blijven gaan 

Ontopic:
XIII is een klassiekertje! Super tof dat hier een nieuwere versie van komt.

Ontopic:
XIII is een klassiekertje! Super tof dat hier een nieuwere versie van komt.
[ Voor 22% gewijzigd door s0kkie op 19-04-2019 07:46 ]
Vergeet Injustice: Gods among men niet. Daar speelde je ook met heel veel DC heldenbram1984 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:47:
[...]
Gaming as a Service. Zie Destiny en Anthem bijvoorbeeld.
Maakt niet echt uit in dit geval. Er zijn ook al films met Batman en Superman en Aquaman etc. die er samen in spelen. Bij een GaaS game gooien ze waarschijnlijk helemaal alles door elkaar.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Wie heeft een PS5 nodig, als de PS4 altijd maar sneller en sneller wordt
.
downloads: Sony PlayStation 4 6.51
downloads: Sony PlayStation 4 6.51
https://twitter.com/Neil_...tatus/1119026754952151040@Neil_Druckmann
10 uur geleden
And that’s a wrap on Ellie, Joel, and the most ambitious cinematic shoot we’ve ever done. Tears were shed... #TheLastOfUsPartII

[ Voor 20% gewijzigd door Raem op 19-04-2019 12:07 ]
Bedoel je in de zin van: 'Joel komt voor in de laatste scene dus dat betekent dat hij niet doodgaat tijdens de game'?
Want dat is niet duidelijk uit deze tweet.
Mo cop gebeurt zelden in chronologische volgorde. Deze scene kan net zo goed de openingsscene zijn.
ik bedoel, ze doen in trailers continue mysterieus over joel. we zien hem nergens. komt hij wel terug of niet?Anton.net schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:15:
[...]
Bedoel je in de zin van: 'Joel komt voor in de laatste scene dus dat betekent dat hij niet doodgaat tijdens de game'?
Want dat is niet duidelijk uit deze Tweet
Mo cop gebeurt zelden in chronologische volgorde. Deze scene kan net zo goed de openingsscene zijn.
nee, ik had liever dat ze ons in een trailer hadden verrast of tijdens het spelen. de mysterie is op een simpele manier ontrafeld zo...
[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 19-04-2019 12:19 ]
Is al lang bevestigd dat hij terugkomt..Hamazaki schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:17:
[...]
ik bedoel, ze doen in trailers continue mysterieus over joel. we zien hem niet, komt hij wel terug of niet?
nee, ik had liever dat ze ons in een trailer hadden verrast of tijdens het spelen. de mysterie is op een simpele manier ontrafeld zo...
Is dit dan niet Joel?
YouTube: THE LAST OF US 2 Official Trailer (PS4)
YouTube: THE LAST OF US 2 Official Trailer (PS4)
[ Voor 16% gewijzigd door Yukidaruma op 19-04-2019 12:41 . Reden: Officiële link ]
Wat is er dan nu voor jou gespoiled?Hamazaki schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:19:
[...]
natuurlijk komt hij terug, maar dat was ook niet de insteek van mijn verhaal.
Nog steeds te weinig capture tracking referentie punten.. 
Op t gezicht alleen al zou je er minimaal t tienvoudige moeten hebben.. Nu blijf je nog steeds van de rare gezichtsbewegingen en vooral houterige monden hebben, die meer dan de helft van de "letters" overslaan.
De tong doet vaak al helemaal niet mee.
Nu gaan CGI progjes de rest zelf invullen en worden evt. bijgetrokken door de engineers.. Dit wordt nooit zo goed als dat je echt alles zou capturen.
De tech is er, maar dit is sneller, makkelijker en goedkoper.

Op t gezicht alleen al zou je er minimaal t tienvoudige moeten hebben.. Nu blijf je nog steeds van de rare gezichtsbewegingen en vooral houterige monden hebben, die meer dan de helft van de "letters" overslaan.
Nu gaan CGI progjes de rest zelf invullen en worden evt. bijgetrokken door de engineers.. Dit wordt nooit zo goed als dat je echt alles zou capturen.
Zou je voor het capturen van praat beweging of hoofd beweging niet beter een apple telefoon inzetten? Ik zag in een aflevering van node, dat hij de iPhone ofzo had gebruikt om gezichten te capturen ipv allemaal met stickers en andere dure technieken. Nu zal er vast ook wel weer een hoop bij komen kijken om dat weer in een 3d model te zetten voor een game, maar lijkt me geen slecht idee on apple's engineering werk toe te passen ipv het wiel voor de 2e keer uit te vinden. (wacht eens even, heeft alleen apple dit en zoja, damn, mijn compliment aan apple haha)poor Leno schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:59:
Nog steeds te weinig capture tracking referentie punten..
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Laat het maar regenen deze zomer
Dat is sowieso een goed idee want de grond is nu al te droog
Ik zeg petitie!DigitalError schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 11:17:
[...]
Dat is sowieso een goed idee want de grond is nu al te droogwin-win
Rage ziet er best okee uit, staat op m'n radar.
Enige wat met tegenstaat is het open world gehalte
Verder veel gelijkenissen met DOOM precies
Wel erg veel zin hoor in Days Gone, na Sekiro toch beetje zoekende welke game nu echt leuk zijn.
Er zijn naar mijn mening niet echt veel toffe game uitgekomen dit jaar (we zitten er 4 maanden in maar toch) het is een beetje meh tot nu toe.
Ik hoop dat Days Gone in ieder geval een topper wordt.
Ik vind het wel verfrissend, een open wereld single player shooter die geen Far Cry heet.Anton.net schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 11:36:
Rage ziet er best okee uit, staat op m'n radar.![]()
Idd en dat met de fun en frantic shooter mix van Doom en Rage (en het doet me ook nog steeds een beetje aan Mad Max denken, die stiekem ook heel leuk was) ...bram1984 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 13:08:
[...]
Ik vind het wel verfrissend, een open wereld single player shooter die geen Far Cry heet.
Bethesda is trouwens goed op dreef met first person shooters dit jaar.
Rage 2, Doom Eternal, Wolfenstein Young Blood en Wolfenstein Cyber Pilot
Rage 2, Doom Eternal, Wolfenstein Young Blood en Wolfenstein Cyber Pilot
Elk type weer is weer om te gamen
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Misschien, maar misschien ook niet? Wie zal het zeggen? De tijd zal het leren!Nieuwevolger schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 16:37:
Wordt days gone de ac unity van Sony?
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
heb ik ook weer ff gereageerd op dit onderwerp
Brand in de Harley Davidson fabriekNieuwevolger schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 16:37:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja dit soort grappen zijn echt notre done.
Heb ik goed gezien dat de Uncharted Nathan Drake Collection voor de PS4 met daarin U1, 2 en 3 precies dezelfde versies heeft als wanneer je de losse PS4 remasters koopt? Nu scheelt het in de PS Store sale niet veel, maar ik vroeg me af of de Collection ook remasters waren of niet.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Als je weer andere posts op Reddit mag geloven, is ie 'rock solid' 30FPS en nauwelijks bugs... Ik zou dus gewoon even rustig de reviews afwachten!Nieuwevolger schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 16:37:
Van de buren:
https://nl.hardware.info/...derlijk-toezicht-voor-ps5
https://nl.hardware.info/...derlijk-toezicht-voor-ps5
Ik maak me geen zorgen.Nieuwevolger schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 16:37:
Ik las al dat twee mensen die hem hadden gespeeld een 85 metacritic verwachten, wat ik als verrassend goed zou zien.bram1984 schreef op zondag 21 april 2019 @ 22:03:
[...]
Ik maak me geen zorgen.
[YouTube: 【TPS】弟者,兄者,おついちの「Days Gone(先行プレイ)」【2BRO.】]
Ik lees voornamelijk hele positieve ervaringen op Reddit. Ik heb er een goed gevoel over.Nieuwevolger schreef op zondag 21 april 2019 @ 22:29:
[...]
Ik las al dat twee mensen die hem hadden gespeeld een 85 metacritic verwachten, wat ik als verrassend goed zou zien.
Net zoals met Sekirobram1984 schreef op maandag 22 april 2019 @ 08:58:
[...]
Ik lees voornamelijk hele positieve ervaringen op Reddit. Ik heb er een goed gevoel over.
Zelf sla ik al geruime tijd de open world shooters over. Denk dat ik ook Rage 2 over ga slaan, juist vanwege de open world mechanic.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dit is gelukkig geen shooter, dus dat scheelt.uchiha tijntje schreef op maandag 22 april 2019 @ 09:50:
[...]
Net zoals met SekiroDe gameplay met die hordes doet me vooral denken aan Lemmings... Het is een beetje treintje lopen
Zelf sla ik al geruime tijd de open world shooters over. Denk dat ik ook Rage 2 over ga slaan, juist vanwege de open world mechanic.
3rd person shooterbram1984 schreef op maandag 22 april 2019 @ 10:48:
[...]
Dit is gelukkig geen shooter, dus dat scheelt.
Nee meer gewoon een open wereld adventure/survival game. Net als TLoU minus de open wereld. Bij een 3rd person shooter denk ik zelf aan Gears of War, waarbij schieten dé core mechanic is.
Assassin's Creed is net zo min een shooter.
De meeste gameplay die ik heb gezien bestaat toch vooral uit schieten, wegrennen van hordes en oja motor rijden. Maar dat terzijde, ben beetje klaar met open world shooters EN action adventuresbram1984 schreef op maandag 22 april 2019 @ 11:42:
[...]
Nee meer gewoon een open wereld adventure/survival game. Net als TLoU minus de open wereld. Bij een 3rd person shooter denk ik zelf aan Gears of War, waarbij schieten dé core mechanic is.
Assassin's Creed is net zo min een shooter.
[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-04-2019 11:58 ]
Ik heb er heel veel zin in. De open wereld zal ongetwijfeld minder indrukwekkend zijn dan die van RDR2, maar Days Gone lijkt me zoveel leuker om te doen. Lekkere Walking Dead vibe hangt eroverheen. Beetje verlaten gebouwen exploren en looten en kloten met die hordes.uchiha tijntje schreef op maandag 22 april 2019 @ 11:48:
[...]
De meeste gameplay die ik heb gezien bestaat toch vooral uit schieten, wegrennen van hordes en oja motor rijden. Maar dat terzijde, ben beetje klaar met open world shooters EN action adventuresBenieuwd of de nieuwe generatie consoles wat kan betekenen voor het geven van een nieuwe boost aan dit genre. Voor wat betreft de open wereld en de beleving ervan heeft RDR2 al een goede stap gemaakt. Nu nog doorzetten als een nieuwe standaard met een toffe missie structuur!
Day's Gone vandaag ook op kunnen halen in Dubai. Er is een day one patch van 21GB beschikbaar. Changelog zegt niet zo heel veel:

Ga 'm vanavond even spelen

YouTube: 6 Reasons We’re Worried About Days Gone
Ik ben zelf ook een beetje bang dat ik Days gone te saai/makkelijk ga vinden en hem na een uur of 10 wegleg.
Even de reviews afwachten idd.
Ik ben zelf ook een beetje bang dat ik Days gone te saai/makkelijk ga vinden en hem na een uur of 10 wegleg.
Youtubers zijn dan ook mij nummer één source voor game opinies. /s
Nice. Laat ons weten wat je ervan vindt.MelvinW schreef op maandag 22 april 2019 @ 12:20:
Day's Gone vandaag ook op kunnen halen in Dubai. Er is een day one patch van 21GB beschikbaar. Changelog zegt niet zo heel veel:
[Afbeelding]
Te makkelijk? Die hordes schijnen best wel een uitdaging te zijn, zelfs op Easy.Ambition88 schreef op maandag 22 april 2019 @ 12:21:
YouTube: 6 Reasons We’re Worried About Days Gone
Dat gezegd hebbende: Days Gone speel ik niet echt voor de uitdaging, maar meer voor de beleving en fun.
Edit: Aan de comments onder die video te zien, komen ze niet met hele boeiende argumenten. Ze maken zich bijvoorbeeld zorgen omdat de game uitgesteld is. Ik ben daar juist blij om. Het ziet er nu zoveel beter uit dan een jaar geleden.
Edit 2: Photomode
https://www.reddit.com/r/...=share&utm_medium=ios_app
[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 22-04-2019 12:39 ]
Wacht jij nou maar eens met het doen van zulke uitspraken totdat je de game zelf gespeeld hebt.bram1984 schreef op maandag 22 april 2019 @ 12:27:
[...]
Te makkelijk? Die hordes schijnen best wel een uitdaging te zijn, zelfs op Easy.
Sekiro zou volgens jou ook vele malen moeilijker zijn dan Dark Souls ("Dark Souls veteranen worden afgeslacht" of zoiets was het toch?) maar dat is ook allerminst het geval.
Voor nu neem ik jouw uitspraak met een korrel zout
En weer zombies..., kan echt geen zombie meer zien, sla deze dus over.
To do or not to do...
Ik speel de meeste verhalende games ook puur voor het verhaal /avontuur en in beperktere mate voor de uitdaging. 10 x een boss fight kan nog, maar als ik elke scène 32 keer opnieuw moet doen, gaat de lol er snel af.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Wat was de laatste zombie game die je hebt gespeeld dan?iew schreef op maandag 22 april 2019 @ 12:51:
En weer zombies..., kan echt geen zombie meer zien, sla deze dus over.
Dat is wat men zegt op Reddit. En ja, ik vind Sekiro inderdaad moeilijker dan DS, dus prima.dvdkiwi schreef op maandag 22 april 2019 @ 12:41:
[...]
Wacht jij nou maar eens met het doen van zulke uitspraken totdat je de game zelf gespeeld hebt.
Sekiro zou volgens jou ook vele malen moeilijker zijn dan Dark Souls ("Dark Souls veteranen worden afgeslacht" of zoiets was het toch?) maar dat is ook allerminst het geval.
Voor nu neem ik jouw uitspraak met een korrel zout
Ja inderdaad. En met RE2 hoorde je niemand. Game krijgt om een of andere reden een hoop haat vanwege van alles en nog wat.Nieuwevolger schreef op maandag 22 april 2019 @ 13:05:
[...]
Wat was de laatste zombie game die je hebt gespeeld dan?
[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 22-04-2019 13:07 ]
Dead Island, op een gegeven moment zat in iedere game wel een "zombie mode", zelfs in games als Call of Duty.Nieuwevolger schreef op maandag 22 april 2019 @ 13:05:
[...]
Wat was de laatste zombie game die je hebt gespeeld dan?
Hetzelfde gebeurt nu met de "battle royal" hype.
To do or not to do...
Hoe oud is Dead Island onderhand zeg. En een open wereld single player game ga je toch niet vergelijken met een losse game mode die in een shooter zit? Zo kun je bijna ieder game wel afbranden omdat het al eerder gedaan is in een bepaalde vorm.iew schreef op maandag 22 april 2019 @ 13:09:
[...]
Dead Island, op een gegeven moment zat in iedere game wel een "zombie mode", zelfs in games als Call of Duty.
Hetzelfde gebeurt nu met de "battle royal" hype.
Vorige week is er nog een zombiegame uitgekomen natuurlijk. Maar de grootste zombiehype is in medialand wel weer aan eht doven inderdaad geloof ik. Het zijn niet meer de hoogtijdagen van TWD etc
Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.