Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Days Gone ziet er best gaaf uit, maar zombies geef ik ook niks om. Ik houd sowieso niet van games waar je grote legers moet neerknallen (of het nou mannetjes zijn of iets anders). Zelfs in sommige delen van Uncharted vond ik dat irritant, ineens een 'wave' aan mannetjes. Bij zombie games voelt dat altijd nog erger, dat zijn er sowieso veel en daar lijkt geen eind aan te komen. Dat vind ik bagger gameplay.
Het open wereld stuk en de setting van Days Gone is wel gaaf. Maar hoop niet dat je elke vijf minuten tig magazijnen mag leegschieten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 11:22

iew

What the...?!

bram1984 schreef op maandag 22 april 2019 @ 13:19:
[...]

Hoe oud is Dead Island onderhand zeg. En een open wereld single player game ga je toch niet vergelijken met een losse game mode die in een shooter zit? Zo kun je bijna ieder game wel afbranden omdat het al eerder gedaan is in een bepaalde vorm.
Stel je ff niet zo aan zeg, ik brand niets af, ik zeg alleen dat ik deze oversla omdat ik geen zombie meer kan zien.
Na dead island zijn er nog vele zombie games geweest, state of decay, dying light ? er is nu ook alweer een deel 2.
En dat is nu juist mijn punt dat het niet alleen in open wereld games is en was maar in behoorlijk veel andere games ook, zombie survival games ?
Voor mij hoeft dat niet meer, dat is alles wat ik zeg.

To do or not to do...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Klor schreef op maandag 22 april 2019 @ 13:25:
Vorige week is er nog een zombiegame uitgekomen natuurlijk. Maar de grootste zombiehype is in medialand wel weer aan eht doven inderdaad geloof ik. Het zijn niet meer de hoogtijdagen van TWD etc
YouTube: 12 BEST Upocming ZOMBIE GAMES of 2018 & 2019 (PS4, XBOX ONE, PC)

Vind het toch best veel...

[ Voor 12% gewijzigd door iew op 22-04-2019 13:33 ]

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je die lijst bekijk, tel ik maar 3 relevante zombie games.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Nieuwevolger schreef op maandag 22 april 2019 @ 13:39:
Als je die lijst bekijk, tel ik maar 3 relevante zombie games.
Als ik zijn reactie lees zie ik 1 relevante rede om geen zin te hebben in days gone. Dat lijkt me meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klor schreef op maandag 22 april 2019 @ 13:41:
[...]

Als ik zijn reactie lees zie ik 1 relevante rede om geen zin te hebben in days gone. Dat lijkt me meer dan genoeg.
Wat een reden om een game niet te kopen. Omdat er andere zombie games, die jij blijkbaar niet speelt, koop je deze ook maar niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Nieuwevolger schreef op maandag 22 april 2019 @ 13:43:
[...]

Wat een reden om een game niet te kopen. Omdat er andere zombie games, die jij blijkbaar niet speelt, koop je deze ook maar niet.
Hoe dan ook zijn we de laatste jaren doodgegooid met zombie games,films,series en vind ik dat niet meer leuk.
Mag dat...?!

En daarom sla ik deze over, mag dat...?!

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus als de andere zombie games niet bestonden, was het opeens geen probleem meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iew schreef op maandag 22 april 2019 @ 13:47:
[...]

Hoe dan ook zijn we de laatste jaren doodgegooid met zombie games,films,series en vind ik dat niet meer leuk.
Mag dat...?!

Geldt voor bijna ieder "genre" bijna wel. Ik denk dat zombie games in dat opzicht zelfs in de minderheid zijn. Maar doe je wilt vooral. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Nieuwevolger schreef op maandag 22 april 2019 @ 13:52:
Dus als de andere zombie games niet bestonden, was het opeens geen probleem meer?
Als..., *zucht

To do or not to do...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ja, er zijn veel zombie games. Net als RPGs, shooters, loot shooters, open world action games, minecraft clones, MMO's, Free to plays, etc ...

Kortom, voor ieder wat wils :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Toch snap ik wel wat er bedoelt wordt.
In elke hoek van entertainment hebben we de laatste jaren erg veel zombie content gehad en ik kan goed begrijpen dat mensen daarom wat Zombie moe zijn.

Net zoals ik kan begrijpen als mensen zeggen “ja maar ik ga niet weer een futuristische shooter spelen”.

Moet wel heel gek lopen wil Days Gone baanbrekend zijn voor het genre overigens. Laatste trailer zag er tof uit maar vernieuwing heb ik nog niet gezien.

Maar goed (Semi) open wereld en zombies hakken en ik ben van de partij. Game komt dan ook gewoon met de post vrijdag :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!
En weg is die. Dan maar deze. Vet realtime sneeuw systeem.

[ Voor 51% gewijzigd door bram1984 op 22-04-2019 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dat ziet er wel tof uit. Had een mooie post in het Days Gone topic kunnen zijn ook, i.p.v. hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 22 april 2019 @ 16:41:
Dat ziet er wel tof uit. Had een mooie post in het Days Gone topic kunnen zijn ook, i.p.v. hier :)
Leef je uit. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Yfg4NVpscgREugtoOUe0BXow/full.png

Nu we het toch over zombie games hebben. Ik heb net met trots Resident Evil 2 Remake uitgespeeld. Ik had de game sinds launch, maar i.v.m. Black Ops 4 recent pas mee verder gegaan. Het was genieten en de super tyrant was het hoogtepunt van de game.

Resident Evil games zijn volgens mij allemaal aanraders en de Remakes al helemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2019 @ 18:41:
[Afbeelding]

Nu we het toch over zombie games hebben. Ik heb net met trots Resident Evil 2 Remake uitgespeeld. Ik had de game sinds launch, maar i.v.m. Black Ops 4 recent pas mee verder gegaan. Het was genieten en de super tyrant was het hoogtepunt van de game.

Resident Evil games zijn volgens mij allemaal aanraders en de Remakes al helemaal.
Staat ook nog steeds op mijn lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/460798473407823894/570132904160788491/AYrqkEp.png

[ Voor 69% gewijzigd door Nieuwevolger op 23-04-2019 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Donstil schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:05:
[...]

Zit hier ook nog wat context bij?
Onder die zwarte balkjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:33
Donstil schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:05:
[...]

Zit hier ook nog wat context bij?
Nieuwe game van Rocksteady. Als je alle geruchten bij elkaar optelt zijn ze nu met zo'n 5 games bezig...

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke, kom er net achter dat de outlaws leak waarschijnlijk fake is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
En dan moet je weer werken na het paasweekend terwijl de postbode onderweg is met je MK11 premium edition....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Raem schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:23:
[...]

Nieuwe game van Rocksteady. Als je alle geruchten bij elkaar optelt zijn ze nu met zo'n 5 games bezig...
Hebben ze daar de capaciteit wel voor, worden games niet afgeraffeld zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
schumi2004 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:49:
[...]

Of de helft van de geruchten klopt niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
schumi2004 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:49:
[...]

Ze werken natuurlijk niet echt aan zoveel games. Ik bedoel het aantal geruchten dat elke keer weer opduikt. Eerst was het een Superman game, toen weer een Arkham game, toen Harry Potter, Suicide Squad en nu dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Raem schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:10:
[...]

Ze werken natuurlijk niet echt aan zoveel games. Ik bedoel het aantal geruchten dat elke keer weer opduikt. Eerst was het een Superman game, toen weer een Arkham game, toen Harry Potter, Suicide Squad en nu dit.
De geruchten zullen wel een basis hebben lijkt me of ze werken helemaal nergens aan natuurlijk, dat kan ook nog ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
* Sagat kijkt.........hmmz geen topic reports, dat is mooi.

Ik maak er dan ook geen officiele mod break van, maar laten we proberen elkaars mening te respecteren.
Als je geen zin heb in zombie games dan hoef je die uiteraard niet te kopen.
Maar dit is een grote (tripple a?) game en ik kan me voorstellen dat mensen het dan zonde vinden als er een potentieel erg gave game geskipped gaat worden alleen omdat het thema je niet aanstaat.

Ik ga hem trouwens skippen omdat ALLE open worlds game zuigen :+ ;)

spoiler:
En nee, natuurlijk niet, maar ik vind ze niet leuk interessant en ik heb genoeg backlog in games waar ik wel interesse in heb.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 20:24
Komen dreigen met een modbreak, maar dan wel deelnemen aan de discussie door jouw eigen mening te geven.
Heerlijk :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:10
iew schreef op maandag 22 april 2019 @ 13:47:
[...]

Neen. Dan komen we langs, proppen de de Days Gone disc in jouw PS en halen we één trophy. Dan kom je er NOOOOOIIIIITTTT meer van af >:)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is zo goed als 100 procent zeker dat Rocksteady werkt aan een DC comics game, met live service elementen. Waarschijnlijk zijn er meerdere superhelden betrokken bij de game ipv alleen te focussen op batman of superman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op maandag 22 april 2019 @ 14:09:
Ja, er zijn veel zombie games. Net als RPGs, shooters, loot shooters, open world action games, minecraft clones, MMO's, Free to plays, etc ...
Je vergelijkt hier appelen met peren. Zombie games zijn gewoon games met zombies erin en gaat dus over de contents. De rest die je opnoemt zijn type games, en gaan dus over mechanics, e.d.
Zelf vind ik het zombie thema ook wel ondertussen tot in den treure uitgemolken ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:56:
[...]

Je vergelijkt hier appelen met peren. Zombie games zijn gewoon games met zombies erin en gaat dus over de contents. De rest die je opnoemt zijn type games, en gaan dus over mechanics, e.d.
Zelf vind ik het zombie thema ook wel ondertussen tot in den treure uitgemolken ondertussen.
Dan doen we het toch zoals jij het wilt: RPG's met fantasy/medieval thema, futuristische shooters, military shooters, loot shooters. :P

Zonder gekheid: ik heb er op zich geen moeite mee. Ik bedoel, de "zombies" in Days Gone zijn levende wezens die migreren, slapen, zich voeden en veel sneller en in grotere aantallen bewegen en aanvallen dan de zombies die je bijvoorbeeld in Dying Light en RE2 ziet. Het brengt best wel verschillende gameplay en mechanieken met zich mee, waarbij Days Gone nog iets wezenlijks anders introduceert met de aanwezigheid van de motor en het type protagonist.

Laatste zombie game voor mij persoonlijk is dan ook Dying Light en die is bijna 4,5 jaar oud. En ook al had ik RE2 gespeeld, dan nog zie ik meer verschillen dan overeenkomsten. Ik zou zelf niet zo snel een game afschrijven omdat er toevallig andere type games zijn met enigszins hetzelfde type vijanden (maar tegelijkertijd ook weer heel verschillend).

Als ik er zo over nadenk zijn er tegenwoordig maar weinig games met een échte unieke setting/vijanden en als ze die al hebben, dan is de gameplay wel weer eerder gedaan of gewoon niet al te best.

Voor ieder wat wils, zal ik maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 20:43
Ik kan juist nooit genoeg krijgen van zombiegames. Ik vond daarom Dying Light ook zo tof en meerdere keren uitgespeeld. Days Gone lijkt me echt super tof om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben op zich ook niet zo van de zombies, maar het ligt er toch ook echt aan hoe en in welke game (type) ze worden gebruikt. De Dead Island serie is gewoon een goede RPG serie, alleen zijn de monsters daar zombies. Prima. Dying light, idem en leuke traversal. RDR Undead Nightmare, bleeergh, past totaal niet wat mij betreft. The Last of us, prima. Etc...

Gewoon per game beoordelen of het binnen je smaak past :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
-SaveMe- schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:48:
Ik ben op zich ook niet zo van de zombies, maar het ligt er toch ook echt aan hoe en in welke game (type) ze worden gebruikt. De Dead Island serie is gewoon een goede RPG serie, alleen zijn de monsters daar zombies. Prima. Dying light, idem en leuke traversal. RDR Undead Nightmare, bleeergh, past totaal niet wat mij betreft. The Last of us, prima. Etc...

Gewoon per game beoordelen of het binnen je smaak past :)
The Last of Us heeft geen zombies. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:12:
[...]

Ik vind ze er genoeg op lijken, hebben vast dna overeenkomsten ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Raem schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:12:
[...]

If it walks like a duck and quacks like a duck :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

YakuzA schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:50:
[...]

If it walks like a duck and quacks like a duck :+
Then there is no choice for it other than being a swan O-)
(nouja gezien de comments hier dan :+ )

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Looking very good!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit wordt waarschijnlijk de volgende aanschaf na Days Gone, er vanuit gaande dat het goed wordt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:03
Youtube en Reddit staan al vol met Days Gone beelden. Eerste impressies zijn ook erg positief.
Belangrijkste is dat de gameplay leuk is. En dat het verhaal erg goed schijnt te zijn. Kleine minpuntjes zijn de iets wat repetitieve missies (maar dat heb je in vrijwel elke open wereld game)

Erg benieuwd naar de reviews morgen (review embargo verloopt morgen om 14:00).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wow

[ Voor 88% gewijzigd door Nieuwevolger op 24-04-2019 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Voor de mensen onder ons die niet zomaar op link willen klikken, stukje uitleg graag

Edit: NVM, embed stond nog niet goed in de gequote post :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bas170 op 24-04-2019 16:53 ]

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:12

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ff wat meer info, geleend van IGN;

Atlus today, features a substantial set of new additions that expand on a variety of Persona 5’s features. The most significant is a new semester of school to play though, which - presumably - will add a fair few more hours of story to the game.

There is also a new addition to the Phantom Thieves gang: Kasumi Yoshizawa. She was previously teased in the first Persona 5 The Royal reveal, and caused players to wonder if the game would add a playable female protagonist. Today’s news suggests that this is not the case; she is a transfer student, and appears to be a party member.

It also appears that there will be a human version of Morgana, the talking cat who accompanies Persona 5’s protagonist. A screenshot shows a male character with a name that translates to “handsome man”, who uses the term "wagahai," which was previously used by Morgana in the original game.

The game has been overhauled for PS4 Pro, with graphics upgraded to 4K resolution. There are also UI enhancements and quality of life changes, including a new menu dedicated to confidants and stats.

Laat maar komen, heb ik dit jaar nog genoeg tijd om P3 en P4 een keer te spelen :9

[ Voor 59% gewijzigd door BlackEyedAngel op 24-04-2019 17:10 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Persona 5 nog niet uitgespeeld. Vet spel, maar vond het een beetje te langdradig bij momenten. En wegens tijdgebrek ben ik er al 2x vroegtijd mee gestopt. Beetje jammer.

Maar dit is zo'n spel, die je echt alleen moet spelen als je er ook tijd voor hebt. Is geen spel voor korte speelsessies.

Ga hem ooit nog wel uitspelen ( hoop ik :P ).

Wat moet dit voorstellen DLC ofzo ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit is zeg maar een verlengde versie van het origineel. Dus de main game en een expansion in één. De normale game duurt al iets van 100 uur om uit te spelen, dan zal deze straks 150 uur gaan duren.

Heb persona 5 zelf ook niet uitgespeeld, duurde mij allemaal iets te lang.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 24 april 2019 @ 17:11:
Heb persona 5 zelf ook niet uitgespeeld, duurde mij allemaal iets te lang.
Dit alles en dan post je een video van de 'uitbreiding' met als enig commentaar Wow! ? :? ? Doesn't make sense!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Omdat ik Alienation weer verder aan het spelen ben, er toch wel erg veel lol aan heb voor zo'n 'klein'/goedkoop spelletje, en ik misschien toch wel voor die plat wil gaan, heb ik de season pass maar er bij gekocht... Maar, is er nou werkelijk geen handigere manier om de volledige content van een season pass te downloaden dan elk individueel item te openen en te downloaden? :S
Samen met de traagheid van de store werd dat best vervelend... Toch wel een punt waar Sony lijkt mij vrij makkelijk een flinke stap zou kunnen zetten in user experience. Je zou eigenlijk gewoon een overzichtelijk lijstje willen hebben van de DLC die je hebt en ze in een keer allemaal moeten kunnen downloaden (als dat niet al vanzelf gaat).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Inderdaad wow... nieuw toppunt van posts van je waar je liefst zo weinig mogelijk zegt en we ook nog eens een filmpje helemaal moeten uitkijken om überhaupt te weten waarover het gaat :P.
Is het nu zoveel moeite om toch een minimum aan context/informatie te geven ? Volgens mij heb jij op Tweakers ook het laagterecord qua gemiddeld aantal woorden per post :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is juist de bedoeling dat jullie de filmpjes kijken, anders had ik wel beschreven wat er te zien was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mlAIwdq9KMYK2SdJLz1VDf4J/full.jpg

Net 1,80 Euro terug gekregen in mijn PSN portemonnee voor het Snooker spel. Ik had het spel gekocht en een uurtje later kwam er pas PS+ korting op het spel. Dus had ik 1,80 Euro teveel betaald. Netjes van ze. Ik had nog contact opgenomen met PS support om te kijken hoe moeilijk ze hierover doen. Het bleek moeilijk te zijn want ik moest zelfs mijn PS4 Pro serie nummer opgeven.

Dit stond in de mail die ik terug kreeg van PS support:

Om te verifiëren dat jij de accounthouder bent vragen we je mogelijk om de volgende informatie:

• Details over de betalingsmethode die voor je account gebruikt wordt
• Serienummer van de eerste console die gebruikt werd om je account aan te maken of je erbij aan te melden
• Serienummer van de console die je momenteel voor je account gebruikt
• Details van een recente transactie (waaronder de titel, datum, ordernummer en de exacte prijs) in de PlayStation Store. De informatie hiervan is te vinden in de bevestigingsemail die je krijgt na aankoop.

Als je deze informatie niet kunt verstrekken, kunnen wij je helaas niet verder helpen.

We horen graag van je!

Met vriendelijke groet,

Player Support Specialist
PlayStation Support

Dit was mij teveel moeite voor die 1,80 en ik heb op de mail niet gereageerd.

Nu heb ik de 1,80 toch terug en de anderen die dit overkomen is dus ook volgens het PS bericht op de PS4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rage 2 wordt echt wel dik hoor. Gewoon lekkere chaos en mayhem... heb er mss nog wel meer zin in dan days gone...

BFG! :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Nieuwevolger schreef op woensdag 24 april 2019 @ 17:53:
Het is juist de bedoeling dat jullie de filmpjes kijken, anders had ik wel beschreven wat er te zien was :+
Doe de volgende keer toch maar iets van beschrijving van waar het filmpje over gaat alsjeblieft ,dan had ik me de tijd van het bekijken kunnen besparen aangezien het filmpje voor mij vreselijk oninteressant is.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2019 @ 18:50:
[Afbeelding]

Net 1,80 Euro terug gekregen in mijn PSN portemonnee voor het Snooker spel. Ik had het spel gekocht en een uurtje later kwam er pas PS+ korting op het spel. Dus had ik 1,80 Euro teveel betaald. Netjes van ze. Ik had nog contact opgenomen met PS support om te kijken hoe moeilijk ze hierover doen. Het bleek moeilijk te zijn want ik moest zelfs mijn PS4 Pro serie nummer opgeven.

Dit stond in de mail die ik terug kreeg van PS support:

Om te verifiëren dat jij de accounthouder bent vragen we je mogelijk om de volgende informatie:

• Details over de betalingsmethode die voor je account gebruikt wordt
• Serienummer van de eerste console die gebruikt werd om je account aan te maken of je erbij aan te melden
• Serienummer van de console die je momenteel voor je account gebruikt
• Details van een recente transactie (waaronder de titel, datum, ordernummer en de exacte prijs) in de PlayStation Store. De informatie hiervan is te vinden in de bevestigingsemail die je krijgt na aankoop.

Als je deze informatie niet kunt verstrekken, kunnen wij je helaas niet verder helpen.

We horen graag van je!

Met vriendelijke groet,

Player Support Specialist
PlayStation Support

Dit was mij teveel moeite voor die 1,80 en ik heb op de mail niet gereageerd.

Nu heb ik de 1,80 toch terug en de anderen die dit overkomen is dus ook volgens het PS bericht op de PS4.
Mijn originele serienummer (van mijn allereerste PS3 of PS4) heb ik echt niet meer. Zijn beide kapot gegaan (ja, ik en hardware 🙈).

Dus ik zou dan het haasje zijn, als ik iets terug wil vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ja bizar die voorwaarden.
Serienummer van mijn PS3 zou ik ook niet meer weten. Volgens mij staat het ding nog wel bij m'n ouders op zolder, maar is teveel gedoe.
Aankoopmailtjes verwijder ik ook gelijk, dus zou ik ook niet kunnen herleiden.
Serienummer van mijn huidige Pro lukt nog wel, maar zou ik ook teveel gedoe vinden om het apparaat uit de kast te trekken.
Blijft alleen de betalingsmethode over :P

Nee, ik zou de moeite ook niet nemen voor 1,80. Mooi dat Playstation/Sony ook tot dat besef kwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:45
Street Fighter V is (vanaf eergisteren) 2 weken gratis te spelen op zowel PS4 als pc:
https://www.pu.nl/artikel...en-lang-gratis-speelbaar/

*weet niet of het al gemeld was.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09 18:18
Twixie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 17:44:
[...]

Inderdaad wow... nieuw toppunt van posts van je waar je liefst zo weinig mogelijk zegt en we ook nog eens een filmpje helemaal moeten uitkijken om überhaupt te weten waarover het gaat :P.
Is het nu zoveel moeite om toch een minimum aan context/informatie te geven ? Volgens mij heb jij op Tweakers ook het laagterecord qua gemiddeld aantal woorden per post :P.
Heb de ideale custom CSS regel voor je.

code:
1
.message[data-owner-id="654175"]{ display:none; }

Zie je zijn woorden / posts helemaal niet meer. :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Binnekrot mijn PS4 maar weer eens afstoffen, Na RDR2 geen game meer aangeraakt (behalve op mijn telefoon), ook druk met andere dingen geweest. Na RDR1 had ik overigens dezelfde dip, geen zin om iets anders te beginnen :+

Days Gone sla ik eerst over, de gameplay beelden overtuigen mij niet, ik ben bang dat er te weinig variatie in de gameplay zit. Ook zijn de spelers mij te vaak op de vlucht i.p.v. dat ze zombies (kunnen) verslaan. Ik hou niet zo van die defensieve gameplay, ik wil gewoon lekker mijn gang kunnen gaan.

Ik denk dat ik AC Odyssey maar eens op ga pikken.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:19:
Binnekrot mijn PS4 maar weer eens afstoffen, Na RDR2 geen game meer aangeraakt (behalve op mijn telefoon), ook druk met andere dingen geweest. Na RDR1 had ik overigens dezelfde dip, geen zin om iets anders te beginnen :+

Days Gone sla ik eerst over, de gameplay beelden overtuigen mij niet, ik ben bang dat er te weinig variatie in de gameplay zit. Ook zijn de spelers mij te vaak op de vlucht i.p.v. dat ze zombies (kunnen) verslaan. Ik hou niet zo van die defensieve gameplay, ik wil gewoon lekker mijn gang kunnen gaan.

Ik denk dat ik AC Odyssey maar eens op ga pikken.
Als je variatie wilt, zou ik al helemaal niet aan AC Odyssey beginnen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Als het meer van hetzelfde is als Unity dan ga ik me er prima mee vermaken.

Bij de Days gone videos zie ik alleen maar mensen die aan het motorrijden zijn of aan het wegrennen ziin van zombies omdat ze het gevecht weer niet kunnen winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Hamazaki schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:13:
vraagje over crash bandicoot:

er is een nieuw hoesje waarop staat dat het spel 2 bonus levels bevat. dat zijn toch die levels die je gratis kan downloaden via psn store?
even mezelf quoten. zo te zien staan de 2 bonus levels op de disc. ik kreeg update 1,07 binnen en hoefde verder niks te downloaden via de store. ik kreeg de levels direct in het menu te zien. toch weer fijn om niet afhankelijk te zijn van de store.

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 25-04-2019 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De site is een beetje traag, maar pure playstation gaf een 8,7 voor days gone
https://pureplaystation.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Nieuwevolger schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:37:
De site is een beetje traag, maar pure playstation gaf een 8,7 voor days gone
https://pureplaystation.com/
Geef dan meteen een link naar de review, ook gezien de site zo traag is: https://pureplaystation.com/review-days-gone-ps4/2019/04/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De link deed het niet bij als ik rechtstreeks op de review wou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Nieuwevolger schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:46:
De link deed het niet bij als ik rechtstreeks op de review wou komen.
dat is puur en alleen de trage shitzooi van een site. Daarom hier een repost:
spoiler:
was a little worried about Days Gone by Bend Studio. The delays, the lack of presence at game shows, and just a failure for Sony to drum up any appropriate hype. At least compared to Horizon Zero Dawn and God of War. Then way too many people freaked out over the official embargo lifting a day before release. It seemed like the PlayStation brand was leaving Days Gone out to die. Luckily, I can tell you those fears are abated. By no means is this title a grand masterpiece in the genre, but it is an intelligent and enjoyable one. And being an open world lover who takes pleasure in collecting and building characters up, I am more than content.

Days Gone follows Deacon, a former biker gang member, who is just trying to survive with his brother, Boozer, in what can basically be described as a zombie apocalypse. Although the in-game name for these prototypical enemies is Freaker. After one too many runs-ins with them, raiders, scavengers, and sins of their past, the pair decide it’s time to leave their home behind and head north. A fresh start if you will. Unfortunately, their gear, supply count, and health (mental for one and physical for the other) aren’t quite up for a long trek like that. So Deacon has to go around completing jobs for nearby small settlements and seek out crucial items. Unexpectedly, what’s been a pretty isolated Oregon is suddenly the research target of the federal government after Deacon spots a chopper. Upon further investigation it seems that there’s more to the Freaker virus decimating the population and even Sarah’s death, Deacon’s wife who died before the events of Days Gone. (This was already known in pre-release footage and interviews)

Now while there are clear The Last of Us inspirations, in both story, setting, and gameplay, Days Gone takes its own path. Most prominently is Deacon’s self-guilt and collected anger. He blames himself for Sarah dying after making a tough choice and it shows in the commentary of what goes on around him. Deacon seethes to himself in near every mission and shows a person angry at near everything. However, he is still a good man at heart and will treat those who deserve it with respect like a proper protagonist should. That doesn’t mean he’s not on a hair-trigger though. If anyone tries to start something with our hero, a gun will most likely be brandished regardless of the circumstance. Bend Studio crafted a conflicted and self-loathing character extremely well and they deserve props for it.

Gameplay is pretty fun whether I’m sneaking around Freakers or annihilating a Ripper camp – an antagonistic faction full of lunatics – guns blazing. Deacon will be able to utilize firearms from pistols to light machine guns, melee objects, bombs, throwables, traps, special weapons, and healing items. All of which can be accessed through the Survival Wheel on the fly. Like other weapon wheels it will slow down time for crafting or selecting purposes. Although more than a handful of times it does fight you or glitch out due to its implementation. For example, the health part of the Survival Wheel can be opened and then every single health item will appear for you to select with the same control scheme you used to originally open it. This never truly screwed me over, but it still was weird that a weapon wheel had this many layers.

Even though Deacon has access to different types of firearms as Days Gone plays before your eyes, you can’t always have a full clip of ammunition unless you scavenge or buy some. This is where some of the survival elements come in to play. When I was low on resources and needed to complete a mission I found myself taking things one step at a time or a complete stealth kill approach. There was even one where I raided a Ripper base and got spotted early on with no ammo to speak of. A mad dance of death played out for nearly ten minutes as I bobbed and weaved around enemies and cover, taking out who I could, looting their bodies, using what I collected until I ran out, rinse and repeat. Being able to think myself out of most situations was pretty nice. Moreover than not though you won’t consider running and gunning as a primary option as strafing is kind of clunky and ineffective. I found it more appealing to turn on aim snap, turn off aim stickiness, and stay in a small area until all my opponents were dead when I had ammo to spare. You’ll also need to manage Deacon’s motorcycle fuel and repair level or be stranded miles from a settlement. Gas can be obtained from random cans, gas station pumps, or purchased from mechanics or else fast travel is off-limits.

In terms of open world and mission structure the backdrop of Oregon is big and beautiful. The green, plentiful trees and brown, rocky mountain pits are superbly crafted. There’s also a nice verticality to some places. I never minded going out of my way for side content such as collectibles (historical landmarks, brochures, etc), clearing out Freaker nest infestations with fire, saving random public citizens, unlocking the almost puzzle-esque National Emergency Response Organization (N.E.R.O) checkpoints for health, stamina, and focus upgrades, or jobs for settlements, that depending on my trust level, earn me access to weapons, bike parts, accessories, amongst other things. Some can be minutely repetitive, but the world does feel alive, even if there are only a few animals.

The last aspect of gameplay I want to touch upon are the Freakers and the hivemind hordes Deacon can come across. Let me tell you that they inspire horrific exhilaration when you happen across them whether on purpose or by accident. Seeing a mass of fifty to a hundred Freakers barreling over one another is a sight to behold right before you die (because you ran out of stamina before you got back to your bike). For me, watching them tumble out of a train car and taking a wrong turn in a mine filled me with a sheer sense of dread that I don’t experience often in video games. I even swore off those locations for the longest time and can say Bend Studio did another great job.

While the graphics are nothing to laugh at, but nothing to hold on high either, Days Gone has some technical issues. A.I. isn’t the brightest in regards to taking cover or shooting sometimes. I could run with a spiked melee weapon at a small group of enemies with guns and come out on top. Other, non-Freaker related enemies, funnily enough, would often get stuck in place or rubber band back and forth. Hell, deer will happily run into stone walls and trees. There will also be a few frame rate dips and noticeable pop ins here and there. Lastly, the skill “tree” to upgrade Deacon and his abilities are pretty basic. It’s just five by three lists for survival, ranged combat, and melee combat to choose from when you earn skill points. Don’t get me wrong as they’ll make you stronger, they just won’t feel different enough from each other and you’ll easily unlock them all anyway.

Days Gone PS4 Review

Overall - Fantastic - 8.7/10

8.7/10

Summary

Days Gone is another notable addition to the PlayStation 4’s first party library. It follows the standard open world mold, but tells an intriguing story of a conflicted character and a unique survivalish-based zombie apocalypse. Gameplay is down to earth, gritty, and most of all fun while doing just enough differently to set it apart. Shame that multiple technical issues hold the game back regardless if they will be easily patched or not. But hey, I think I have an irrational fear that Freaker hordes will surround my house now.

Pros

Unique zombie apocalypse story where things aren’t as they seem
Amazing character type and depth in the conflicted Deacon St. John
Gameplay mixed with survival and shooting elements ensures smarts will win in the end
Beautiful open world

Cons
Gun strafing is clunky and not an effective gameplay strategy
Just a few too many, minor technical issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:33:
Als het meer van hetzelfde is als Unity dan ga ik me er prima mee vermaken.

Bij de Days gone videos zie ik alleen maar mensen die aan het motorrijden zijn of aan het wegrennen ziin van zombies omdat ze het gevecht weer niet kunnen winnen :P
Als je Origins niet gespeeld hebt, zit je wel goed. Maar ik kon er echt niet doorheen komen en heb hem snel weer van de hand gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
bram1984 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:30:
[...]

Als je Origins niet gespeeld hebt, zit je wel goed. Maar ik kon er echt niet doorheen komen en heb hem snel weer van de hand gedaan.
Oja Origins heb ik ook gespeeld :P Black Flag, Unity en Origins heb ik met veel plezier gespeeld, syndicate heb ik over geslagen omdat de setting me niet aanspreekt.

Setting van Odyssey spreekt me juist wel aan, dus ik denk dat hey wel goedkomt. Pik hem wel op van marktplaats voor 2-3 tientjes, als het niet bevalt verkoop ik hem weer.

Days Gone ga ik ook nog wel spelen, maar dan ook wanneer ik hem voor 2-3 tientjes kan oppikken. voor 55-60 euro is de gok mij te groot.

[ Voor 11% gewijzigd door Chaoss op 25-04-2019 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Chaoss schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:40:
[...]Setting van Odyssey spreekt me juist wel aan, dus ik denk dat hey wel goedkomt. Pik hem wel op van marktplaats voor 2-3 tientjes, als het niet bevalt verkoop ik hem weer.
Odyssey is nieuw ook al onder de €30,- te krijgen, waaronder bol.com:
https://www.bol.com/nl/p/...ssey-ps4/9200000094805060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 10:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:40:
[...]

Oja Origins heb ik ook gespeeld :P Black Flag, Unity en Origins heb ik met veel plezier gespeeld, syndicate heb ik over geslagen omdat de setting me niet aanspreekt.

Setting van Odyssey spreekt me juist wel aan, dus ik denk dat hey wel goedkomt. Pik hem wel op van marktplaats voor 2-3 tientjes, als het niet bevalt verkoop ik hem weer.

Days Gone ga ik ook nog wel spelen, maar dan ook wanneer ik hem voor 2-3 tientjes kan oppikken. voor 55-60 euro is de gok mij te groot.
DG kun je voor 40,- weer verkopen als het je niet bevalt, dus das dan effectief maar 20,-. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cutiepie!

Doet me een beetje aan Ratchet & Clanck denken... Mss wel leuk ter afwisseling van al het zware geweld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
-SaveMe- schreef op donderdag 25 april 2019 @ 00:22:
Rage 2 wordt echt wel dik hoor. Gewoon lekkere chaos en mayhem... heb er mss nog wel meer zin in dan days gone...
Kijk ook erg uit naar deze game :) jammer dat het nog geen eigen topic heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:40:
[...]

Kijk ook erg uit naar deze game :) jammer dat het nog geen eigen topic heeft.
Hmmmm, zal eens kijken of ik komende week wat tijd heb ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
-SaveMe- schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:23:
Mss wel leuk ter afwisseling van al het zware geweld :)
Ik zoek ook nog iets als maximaal ontspannen relax game tussen het Sekiro, Battlefield, GoW en GT Sport geweld door. Zat zelf te kijken naar Farming Simulator 19, lijkt me echt het toppunt van een relaxte game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
RDR 2? Afwisseling van actie en lekker relaxte rondhobbelen op je knol :P

Farming Simulator heb ik eens gezien en oogt wel geinig. Zelf heb ik Cities Skylines nog op het wensenlijstje staan, in de hoop dat de oude Simcity 2000 tijden gaan herleven :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albinoraptor
Wat is GoW toch een geweldige game, heb game wel al 100% gehaald, maar kreeg afgelopen weekend zin om er nog eens doorheen te lopen.

Game+ maakt het zelfs met 100% comp. nog interesant en wat ziet het er toch enorm goed uit, vallen screens van Days gone toch tegen vergeleken met dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Oeh een Metacritic score van 71...

https://www.metacritic.co.../days-gone/critic-reviews

;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@uchiha tijntje Hmmmm, meeste wel een 8.0
Lijkt me wel prima. Meeste minpuntjes overal komen uit technische makementjes. Gameplay is dik in orde en dat is toch het belangrijkste. En er staat al een dikke day one patch te wachten die de reviewers nog niet hebben gehad.

Als ik kijk naar de minpunten van PSX-Sense
Forse framedrops
Haperingen en gestotter
Veel bugs en glitches
Textures die te laat ingeladen worden
Veel laadtijden
Deacon kan amper zwemmen
Dan denk ik dat het allemaal wel goed komt ... Alhoewel ik wel erg gevoelig ben voor (texture-) pop, dus hoop dat dat meevalt ...

[ Voor 7% gewijzigd door -SaveMe- op 25-04-2019 14:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

-SaveMe- schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:16:
Lijkt me wel prima. Meeste minpuntjes overal komen uit technische makementjes. Gameplay is dik in orde en dat is toch het belangrijkste. En er staat al een dikke day one patch te wachten die de reviewers nog niet hebben gehad.

[...]

Dan denk ik dat het allemaal wel goed komt ... Alhoewel ik wel erg gevoelig ben voor (texture-) pop, dus hoop dat dat meevalt ...
Ik lees vooral dat het een zoveelste open wereld game is die zichzelf niet heel erg kan onderscheiden.

Zelf vind ik een 7.1 prima hoor :P Alleen zijn er eerdere discussies gevoerd dat een game met een metascore onder een 8 zuigt. Vandaar ook mijn knipoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:20:
[...]

Ik lees vooral dat het een zoveelste open wereld game is die zichzelf niet heel erg kan onderscheiden.

Zelf vind ik een 7.1 prima hoor :P Alleen zijn er eerdere discussies gevoerd dat een game met een metascore onder een 8 zuigt. Vandaar ook mijn knipoog.
ik heb games met mindere scores gespeeld, waar ik meer plezier aan heb beleefd dan aan de zogenaamde 10-en. Is ook erg persoonlijk allemaal. Ik zelf hou wel van open world games en dit is weer een iets andere spin op het genre, dus gaat me vast bevallen ... :9

En stealth speelt ook een grote rol en daar houd ik van!

Dit zegt toch gewoon "Lekkere game" ?:
quote: PushSquare
Conclusion
Days Gone’s survival horror underbelly gives it just enough personality to distance it from the dozens of other open worlders already available. A dense selection of overlapping gameplay mechanics make for entertaining action, even if the title’s unremarkable mission design doesn’t always make the best of them. The story can drift, and the overall package isn’t quite as polished as its PS4 exclusive counterparts – but as far as gaming comfort food goes, you could feast on much worse snacks than this.

[ Voor 34% gewijzigd door -SaveMe- op 25-04-2019 14:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Ik lees vooral eurogamer.

Conclusion:
Days Gone carries with it the expectation that if you cobble a game together from parts of other games that are already massively successful, you'll have yourself a winner, but it has no awareness of why these games were successful, or simply no means to replicate them. I'm not sure whether you should blame a troubled production process, which Days Gone definitely had, for the state of the game or if it's just an attempt to hoodwink you into paying for a game you've already played several times over.
I wasn't expecting Days Gone to add anything new to the genre, but both in terms of its systems and its story it's uninspired, which is driven home by the fact that it's endlessly, needlessly long. I'm begging you, haven't we done this enough?

Het is dus inderdaad in the eye of the beholder :)

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-04-2019 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Nou dat is voor mij iig genoeg informatie. :) Leuk weer voor zo'n 15-20 euro om tijdje te spelen maar mij niet het geld waard nu.

Horizon Zero Dawn is echt laatste open wereld game waar ik wel compleet in getrokken werd, hoop overige open wereld games heb ik laatste jaren steeds maar tijd gespeeld totdat ik me begon te vervelen, laatste die ik uitgespeeld had daarvoor GTA5.

Zelfs RDR2 was maar meh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-09 14:59
Herkenbaar. Begin die open werelden ook een beetje te hekelen.

In het begin was het leuk, maar je moet ze niet achter elkaar gaan spelen. Ik dacht eerst dat ik een Ubisoft moeheid had gekregen, maar het is meer een open wereld moeheid.

De gedachte dat ik wéér een hele wereld door moet rijden,lopen, vliegen etc was al genoeg om het niet te kopen.

Games zoals The Last of Us trekken mij nu steeds meer. Zelfs Wolfenstein met zijn lineaire Single Player vond ik erg fijn.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Zag de review van IGN, niet best. Erg herhalende gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:01:
[...]

Zag de review van IGN, niet best. Erg herhalende gameplay.
Wel grappig dat de NLse IGN een 8.5 geeft en IGN US een 6.5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:00
uchiha tijntje schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:03:
[...]

Wel grappig dat de NLse IGN een 8.5 geeft en IGN US een 6.5 :P
De Nederlandse IGN neem ik ook niet bepaald serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08:30
-SaveMe- schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:16:

[...]

Frame dips en texture pop-in heb ik met patch 1.04 van vandaag ook nog steeds last van op een PS4 Pro met SSD. Vind de game ook niet zo heel interessant. Betwijfel of ik 'm nog verder ga spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
B-Real schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:57:
RDR 2? Afwisseling van actie en lekker relaxte rondhobbelen op je knol :P
Die hou ik ook nog steeds met een schuin oog in de gaten.
Eigenlijk lijkt me daar alles buiten de missies om wel tof maar de 'gedwongen' lineaire Rockstar manier van missies doen lijkt me dan weer alles behalve ontspannend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet normaal, naast de Persona 5 royal aankondiging, heeft atlas ook een musou persona game aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Days Gone dus een 72/100 op metacritic. Zal uiteindelijk een 70 worden of hooguit een 75.

In de game industry wordt een 7 vaak gezien als mediocre. Zelf vind ik het een prima score. Al had ik wel een iets hoger score verwacht.

Ik ga even wachten met Days Gone. Niet vanwege de score. Want dat boeit mij eerlijk gezegd niet. Maar gewoon omdat het spel toch een groot aantal technische mankementen heeft. Zelfs met de day-one patch blijkbaar.

Sony exclusive zijn altijd erg gepolijst. Dus dit vind ik best vreemd. Zeker voor een game die 6 jaar in de maak is.

Als Bend alles heeft gefixt. Dan haal ik hem zeker in huis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel grappig dat Nederlandse reviews een stuk positiever zijn dan de metacritic. Had zelf eigenlijk best hoge verwachtingen, maar zit nu te twijfelen of ik hem morgen nog haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Sefaex schreef op donderdag 25 april 2019 @ 16:01:
Days Gone dus een 72/100 op metacritic. Zal uiteindelijk een 70 worden of hooguit een 75.

In de game industry wordt een 7 vaak gezien als mediocre. Zelf vind ik het een prima score. Al had ik wel een iets hoger score verwacht.

Ik ga even wachten met Days Gone. Niet vanwege de score. Want dat boeit mij eerlijk gezegd niet. Maar gewoon omdat het spel toch een groot aantal technische mankementen heeft. Zelfs met de day-one patch blijkbaar.

Sony exclusive zijn altijd erg gepolijst. Dus dit vind ik best vreemd. Zeker voor een game die 6 jaar in de maak is.

Als Bend alles heeft gefixt. Dan haal ik hem zeker in huis. ;)
Juist als een game 6 jaar in de maak is kan het mijns inziens maar twee kanten op. Of het wordt een juweeltje waarin alle 6 jaar goed zijn besteed of het productieproces is een rommeltje geweest en moet de game uiteindelijk toch maar gereleased worden na diverse malen uitgesteld te zijn (of zelfs helemaal gecancelled worden) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij hebben die aantal jaren ermee te maken dat bend studios relatief klein is met maar 150 mensen personeel ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naast de Days Gone day One patch van 21GB is er nu al een tweede patch van 13GB! Je kunt niet zeggen dat ze er mee bezig zijn, maar die Day One patches lopen wel een beetje de spuigaten uit ...

[ Voor 3% gewijzigd door -SaveMe- op 25-04-2019 16:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Als dit nog niet overtuigt ...

Gruwelijk vet! :)

[ Voor 5% gewijzigd door -SaveMe- op 25-04-2019 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Vandaag de CUH-7216B gekocht. Ik werd echt helemaal gek van de jet engine die de CUH-7016 (eerste model) was. Met de jaren is dat er ook niet op vooruit gegaan, zelfs na meermaals grondig reinigen van de fan niet. Ik ben echt zeer onder de indruk van de stilte, of in ieder geval het grote verschil. Wat een verademing zeg. Ik kan het iedereen aanraden die gek wordt van de herrie van de eerste generatie.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Godjira Ik vind ook mijn originele Pro wel erg veel herrie maken, maar omdat ik met headset op game doe ik het er maar mee ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Ik heb een CUH-7116B uit een Spider-Man bundle ( zwarte console 1TB met een copy van het spel in de doos ) en die is ook stil.
Niet zo stil als mijn One X maar wel een stuk stiller dan de 3 case fans in mijn pc :P, dus denk dat ik gewoon geluk had ( 7116B hing het af welke fan je had in je ps4 pro )

Days Gone is het niet voor mij na de reviews en comments, leuk voor met Kerst als die misschien voor 25 staat tegen dan maar toch wel 1 van de Sony first party miskleums van deze gen.
Days Gone bevestigd voor mij nog maar eens waarom ik niet zoals andere al direct hype ben van een trailer wat Sony laat zien voor een game wat 2-3 jaar later moet uitkomen, the proof is in the final copy pudding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Nu online

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

-SaveMe- schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:49:
@Godjira Ik vind ook mijn originele Pro wel erg veel herrie maken, maar omdat ik met headset op game doe ik het er maar mee ...
Heb dat eigenlijk nooit zo ervaren om eerlijk te zijn.. Ik vind hem niet veel meer lawaai maken dan de PS3 Slim waar ik eerst op speelde. Met de TV op een normaal volume valt het geluid van mijn 1st gen PS4 Pro in het niet. De GTX1080 Gaming X van MSI in mijn PC maakt even veel herrie in ieder geval.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Pagina: 1 ... 99 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.