Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 19-04 18:09

Na jaren lange geruchten over een mogelijke terugkeer van een van de meest iconische PlayStation mascottes komt dan nu eindelijk dit jaar een volledig geremasterde trilogie van de populaire Crash Bandicoot. Crash Bandicoot N.Sane Trilogy zal bestaan uit de eerste 3 Crash Bandicoot titels die oorspronkelijk op de eerste PlayStation uitkwamen. De games zijn volledig opnieuw gemaakt met de moderne graphics en physics. Daar Crash Bandicoot een PS mascotte is zal deze game dan ook alleen exclusief voor de PS4 uitkomen. Het origineel werd gemaakt door Naughty Dog, maar nu worden de remasters verzorgd door Vicarious Visions. In alle delen zal de speler het tegen Dr. Neo Cortex moeten opnemen die telkens probeert om de wereld te veroveren. Crash kan springen en spinnen en moet zo veel mogelijk appels verzamelen per level.

Ontwikkelaar: Vicarious Visions
Uitgever: Activision
Genre(s): Platform
Speelmodus: Single Player only

Op donderdag 16 februari is aangekondigd dat de trilogie op 30 juni 2017 in alle winkels en online te koop gaat. De game is exclusief voor de PlayStation 4.
De trilogie bestaat uit de volgende games:
Crash Bandicoot
Crash Bandicoot Cortex Strikes Back
Crash Bandicoot Warped
De game kost 39,99 Euro, dat is ongeveer 13,33 Euro per game en zeker niet duur!

Eerste onthulling van de trilogie
Aankondiging officiele releasedatum

PlayStation website
Wikipedia

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• sarlo
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 16:58
Ik heb de pre-order al klaar staan. Ik begreep dat de game 40 euro gaat kosten, dit heb ik wel over voor 3 dergelijke games :)

• Ollievssn
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 18-04 16:25
Ooit bij mijn oudere buurjongen het eerste deel gespeeld wat een tof spel was dat. Ik kan niet wachten om deze te spelen.

Steam | Masteroverwatch

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 08:38

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Meer nostalgie dan dit is er voor mij niet :P (misschien de oude super nintendo)

Dit was mijn aller eerste game die ik had gekocht samen met me Playstation 1.
Ik heb hier zo veel zin in om dit weer te spelen.

Vond het met het laatste games done quick event ook super tof hoe ze crash bandicoot zaten te speed runnen. Wat ik me wel af vraag is of ze sommige exploits/glitches die er in de oude versie zaten hier ook in zitten of dat dat er allemaal gewoon uit is. niet dat ik daar gelijk van gebruik zou maken ofzo maar voor die speedruns is dat nodig ;p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• s0kkie
Dit was ook mijn eerste ervaring op een PS1 samen met Tomb Raider ik denk in 1996 of 1997 :p

Ik denk wel dat de exploits er uit zijn want deze game is vanaf 0 weer opnieuw opgebouwd.

Kan ook niet meer wachten! Ik had de eerste Crash op de PS3 maar ik heb geen PS3 meer :(

• EricNL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15-04 19:36
Weet iemand hoe het zit met de Trophies in dergelijke bundels? Komt er 1 trophy lijst voor de "N.Sane Trilogy" of 3 trophy lijsten, elk voor de losse spellen?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL 

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
EricNL schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:32:
Weet iemand hoe het zit met de Trophies in dergelijke bundels? Komt er 1 trophy lijst voor de "N.Sane Trilogy" of 3 trophy lijsten, elk voor de losse spellen?
ik hoop 3 verschillende maar ik denk 1 grote aangezien de games niet los te kopen zijn.

• s0kkie
Nog 11 dagen en dan is het zo ver! Er zijn inmiddels heel veel trailers en informatie al over de trilogie naar buiten gekomen. Ik kan niet meer wachten :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Ik ben erg benieuwd naar deze game. Wel hoop ik heel stiekem dat ze de Crash Bandicoot race-game ook nog even gaan porten naar de PS4, die vond ik eigenlijk het leukst

Is het al bijna vrijdag?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Butch_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
Inmiddels is trouwens ook bekend gemaakt dat er drie maal een Platinum trofee met de games verdiend zou kunnen worden.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

• s0kkie
De game is nu te preloaden voor de mensen die het digitaal hebben gekocht :)

• Qweridee
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 16:03
Zo, hij zit in de tas! Na mijn werk maar eens kijken of het wat is!

• s0kkie
quote:
Qweridee schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:48:
Zo, hij zit in de tas! Na mijn werk maar eens kijken of het wat is!
Lucky! Ben benieuwd naar je eerste impressies vanavond :)

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 08:06

Geronimous

Moderator Spielerij
quote:
EricNL schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:32:
Op playstationtrophies.org staan de drie delen los van elkaar vermeld, met respectievelijk 23, 25 en 25 trophies. Er zijn dus 3 platinum trophies te verdienen :) 8)

FT-17 FTW!

• ScrooLoose
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Wat (technische) video reviews voor de mensen die er interesse in hebben :)

Ik heb ze alle 3 grijs gespeeld vroeger en vind daardoor €40 iets te veel voor deze spellen maar wanneer hij voor een wat schappelijkere prijs in de winkel ligt (of 2e hands) haal ik hem zeker :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Qweridee
Het eerste half uurtje heb ik er op zitten! Spel ziet er goed uit en het is, buiten het nieuwe plaatje om zo ongeveer zoals ik me Crash Bandicoot herinner! Speelt ook lekker weg, de vrolijke kleuren en de gezellige muziekjes en geluidjes, nostalgie ten top!

Weet alleen niet of ik alle 3 de delen door ga spelen, want ik ben helemaal niet goed in dit soort games...Heb net even het allereerste level de time trial gedaan, wat ben ik daar slecht in zeg....na 6 pogingen wel een tijd onder de target neergezet, maar gejaagd door levels heen gaan is en blijft frustrerend;)

40 euro vind ik trouwens een prima prijs, ookal heb ik vroeger sowieso 2 delen uitgespeeld, weet zeker dat deel 1 daar 1 van was, maar is allemaal al weer een tijd terug en deze man word ook een stukje ouder..

Edit 1: Net een level waar je achterop een wild zwijn zit, dit was gewoon niet leuk, 15 levens er door en had nou niet het idee dat ik het nou zo slecht deed...

En heb het idee dat ik meer platformen mis dan dat ik normaal zou moeten doen, zal misschien wel aan mijn hand-oog coordinatie liggen, maargoed.

Qweridee wijzigde deze reactie 30-06-2017 00:52 (16%)

quote:
Qweridee schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 00:12:
Het eerste half uurtje heb ik er op zitten! Spel ziet er goed uit en het is, buiten het nieuwe plaatje om zo ongeveer zoals ik me Crash Bandicoot herinner! Speelt ook lekker weg, de vrolijke kleuren en de gezellige muziekjes en geluidjes, nostalgie ten top!

Weet alleen niet of ik alle 3 de delen door ga spelen, want ik ben helemaal niet goed in dit soort games...Heb net even het allereerste level de time trial gedaan, wat ben ik daar slecht in zeg....na 6 pogingen wel een tijd onder de target neergezet, maar gejaagd door levels heen gaan is en blijft frustrerend;)

40 euro vind ik trouwens een prima prijs, ookal heb ik vroeger sowieso 2 delen uitgespeeld, weet zeker dat deel 1 daar 1 van was, maar is allemaal al weer een tijd terug en deze man word ook een stukje ouder..

Edit 1: Net een level waar je achterop een wild zwijn zit, dit was gewoon niet leuk, 15 levens er door en had nou niet het idee dat ik het nou zo slecht deed...

En heb het idee dat ik meer platformen mis dan dat ik normaal zou moeten doen, zal misschien wel aan mijn hand-oog coordinatie liggen, maargoed.
Je hebt toch maar 1 stick nodig en een beetje timing? Wat kan daar zo moeilijk aan zijn? Het lijkt me een stuk makkelijker dan ook nog handmatig de camera moeten controleren zoals in de meeste games.

On: wel krom dat dit een remaster genoemd wordt, terwijl ze in feite de complete game + gameplay opnieuw gebouwd hebben. Dat lijkt me juist een remake.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Qweridee
quote:
bram1984 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:11:
[...]

Je hebt toch maar 1 stick nodig en een beetje timing? Wat kan daar zo moeilijk aan zijn? Het lijkt me een stuk makkelijker dan ook nog handmatig de camera moeten controleren zoals in de meeste games.
Kan aan mij liggen, maar heb zonder bewegende camera soms wat meer moeite met de diepte en dus met het bepalen van de lengte van de sprong. Ook ben ik vast te verwend geraakt door alle dubble/tripple/glide sprongen van de meeste bekendere platformers. Nu is fout springen direct een leven kwijt!

Verder is het een leuk spel hoor :9

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
quote:
Qweridee schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 15:17:
[...]
moeite met de diepte en dus met het bepalen van de lengte van de sprong.
Gewoon op de "schaduw" letten, je hebt recht onder Crash zo een mooi rondje waar mee je je jumps precies kan "timen"

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 19-04 21:07
quote:
Qweridee schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 00:12:

Je bent niet de enige hoor die er moeite mee hebt ;) Ik heb hem sinds vanmorgen ook in het bezit en vermaak me er wel mee alleen is het wel erg vaak trial and error. Heb ook een aantal keren gehad dat ik aan het eind van zo'n level door al m'n levens ben en daardoor weer opnieuw kan beginnen :9

Ik ga ze zeker allemaal uitspelen maar ik denk niet dat ik voor de platinums ga, zeker niet van het eerste deel. Het gaat mij echt niet lukken om alle levels helemaal door te lopen met alle houten kistjes en zonder dood te gaan :w Die time trials zie ik eigenlijk ook niet zitten. Heb een hekel aan tijdsdruk in games.

[PSN: Youri079] [Steam: Joet079] [Uplay: Joetje079]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Qweridee
quote:
Joetje079 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:16:
[...]

Je bent niet de enige hoor die er moeite mee hebt ;)
Begon al aan mezelf te twijfelen...Haha!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mikenuun
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 17-04 10:32
Vinden jullie ook dat de kleuren soms te fel en dan weer te donker zijn ? Lijkt niet aan mijn tv te liggen want bij andere games is het niet echt. moet wel zeggen dat ik alleen nog crash 3 heb gespeeld

Acties:
  • +1Henk 'm!

• s0kkie
Zit nu op 20% van deel 1 en het is echt perfect nagemaakt tot in alle details! _/-\o_
Paar levens verspilt bij Papu Papu door domme fouten maar verder nog nergens dood gegaan.

All the childhood memories :9~

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KoudeKoffie
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 19-04 12:48
Op 50% van deel1, wat een genot om te spelen en wat een nostalgie. Wil wel alle relics en gems, voordat ik doorga met deel2. Heb dus nog ffies te gaan.

Stiekem soms toch ook wel lastig en frustrerend, maar zo kan ik me het spel nog goed herinneren als klein mannetje!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: juni 2009
  • Niet online
quote:
s0kkie schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 21:57:
Zit nu op 20% van deel 1 en het is echt perfect nagemaakt tot in alle details! _/-\o_
Paar levens verspilt bij Papu Papu door domme fouten maar verder nog nergens dood gegaan.

All the childhood memories :9~
Na 6 of 7 levels wordt het ineens een stuk lastiger!!
Al een paar keer het 'GAME OVER' scherm gezien. |:(
Gaat lastig worden om alle time trials te halen laat staan op 'gold'.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 12:48
Wat zijn die doorzichtige diamant achtige schijven? Ik kan er niks mee doen wat mis ik?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KoudeKoffie
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 19-04 12:48
quote:
Ike. schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 22:31:
[...]

Na 6 of 7 levels wordt het ineens een stuk lastiger!!
Al een paar keer het 'GAME OVER' scherm gezien. |:(
Gaat lastig worden om alle time trials te halen laat staan op 'gold'.
Laat staan op Platinum :+
Heb al een paar gold binnen, een aantal op een haar na net geen Platinum O-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
quote:
Meulendijks89 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 23:13:
Wat zijn die doorzichtige diamant achtige schijven? Ik kan er niks mee doen wat mis ik?
Dan moet je verder in het spel een gekleurde gem 'vinden', er zijn er 6. Je unlocked die door in bepaalde levels alle kisten te breken EN niet 1 keer dood te gaan. :X

http://www.powerpyx.com/c...ter-gems-locations-guide/

Ike. wijzigde deze reactie 30-06-2017 23:56 (14%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Joetje079
Nou, de eerste rage quit is hier een feit _O- Dat level genaamd "temple ruins" op het tweede eiland met die wegdraaiende en wegzakkende plateau's :F De foutmarge is echt minimaal, een mm verkeerd en ik lig weer in de afgrond. Ik denk dat ik maar even een beginnetje maak met het tweede deel, die schijnt iets vergeeflijker te zijn, daarna probeer ik dat andere level wel weer :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Bij het level Road to Nowhere (Crash Bandicoot) kan je bij die stomme beesten die heen en weer rennen over de randen / touwen van de brug lopen dit bespaart véél frustratie. Ik kwam er bij toeval achter dat dit mogelijk is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Pff. Ik ben nu bij het level 'The High Road'. Eerst maar eens 99 levens verzamelen want met 4 haal ik het never nooit, wat een moeilijk level!!

Ike. wijzigde deze reactie 01-07-2017 17:07 (15%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DM89
Jezus wat een lastig spel haha, dit wordt nog veel frustratie! Die color gems ga ik nooit halen denk ik 😂

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Joetje079
quote:
Ike. schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 17:06:
Pff. Ik ben nu bij het level 'The High Road'. Eerst maar eens 99 levens verzamelen want met 4 haal ik het never nooit, wat een moeilijk level!!
Dat heb ik ook maar even gedaan ;) Je kan goed van dat fruit farmen in het begin van het level 'the lost city' Op een gegeven moment kom je bij een stukje waar hele tijd een groepje vleermuizen langsvliegt. Die kan je eenvoudig kapot spinnen en elke keer krijg je zo'n 15 stuks fruit. Om de paar seconden spawnt er weer zo'n groepje vleermuizen en zodoende heb je om de ca 30 seconden een extra leven.

quote:
Meulendijks89 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 18:05:
Jezus wat een lastig spel haha, dit wordt nog veel frustratie! Die color gems ga ik nooit halen denk ik 😂
Het wordt al een hele uitdaging voor mij om hem überhaupt helemaal uit te spelen ;) Ben nu bij het level "the road to nowhere" Damn, pittig hoor 8)7 Die tip om over de touwen van de brug te lopen maakt het wel wat eenvoudiger gelukkig ;)

Joetje079 wijzigde deze reactie 01-07-2017 19:00 (24%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DM89
quote:
Joetje079 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 18:54:
[...]

Dat heb ik ook maar even gedaan ;) Je kan goed van dat fruit farmen in het begin van het level 'the lost city' Op een gegeven moment kom je bij een stukje waar hele tijd een groepje vleermuizen langsvliegt. Die kan je eenvoudig kapot spinnen en elke keer krijg je zo'n 15 stuks fruit. Om de paar seconden spawnt er weer zo'n groepje vleermuizen en zodoende heb je om de ca 30 seconden een extra leven.

[video]

[...]

Het wordt al een hele uitdaging voor mij om hem überhaupt helemaal uit te spelen ;) Ben nu bij het level "the road to nowhere" Damn, pittig hoor 8)7 Die tip om over de touwen van de brug te lopen maakt het wel wat eenvoudiger gelukkig ;)
Daar ben ik nu ook inderdaad haha ben er nu mee gestopt vanavond weer :)

• s0kkie
Ben nu ook op het tweede eiland maar in 2 levels een stuk of 30 levens kwijt :'(
Het begon echt lekker maar nu komen de frustratie momenten hier ook omhoog haha

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Eerste platinum relic voor het level Hog Wild behaald 8)

Een tip: Als je veel levens hebt behaald en je gaat daarna een moeilijk level spelen is het slim om eerst je save file te uploaden (Je moet wel PS Plus hebben) en dan de auto upload feature van het spel uitschakelen. Mocht je al je levens verliezen voordat het level hebt gehaald dan kan je je oude save file downloaden zodat je niet eerst tig levens moet farmen. B)

PSN: iikkee

Ike. wijzigde deze reactie 01-07-2017 19:34 (5%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Joetje079
quote:
Ike. schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:30:
Eerste platinum relic voor het level Hog Wild behaald 8)

Een tip: Als je veel levens hebt behaald en je gaat daarna een moeilijk level spelen is het slim om eerst je save file te uploaden (Je moet wel PS Plus hebben) en dan de auto upload feature van het spel uitschakelen. Mocht je al je levens verliezen voordat het level hebt gehaald dan kan je je oude save file downloaden zodat je niet eerst tig levens moet farmen. B)

PSN: iikkee
Dat is wel een handige tip inderdaad! Ik was na het grinden voor die 99 levens trophy verder gegaan en twee levels later alweer 40 levens kwijt :9 Vermoed dat ik de komende levels er nog wel meer kwijt raak ;)

Trouwens, jij hebt ook een aardige trophy verzameling opgebouwd zeg ;) _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 10:37
Game ziet er schitterend uit, maar was even vegeten hoe moeilijk het ook alweer was. Gelukkig hielp Native Fortress mij daar weer aan herinneren ;(

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joetje079
quote:
ShadowSaiyan schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:59:
Game ziet er schitterend uit, maar was even vegeten hoe moeilijk het ook alweer was. Gelukkig hielp Native Fortress mij daar weer aan herinneren ;(
Dat laatste stuk inderdaad van dat level 8)7 Er zit trouwens wel een shortcut op het einde van dat level. Vlak na het checkpoint zit een opening waardoor je achter die houten palen kan komen. Daarmee kan je een heel stuk overslaan. Scheelt een hoop frustratie ;)

Joetje079 wijzigde deze reactie 01-07-2017 21:39 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 10:37
quote:
Joetje079 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 21:38:
[...]

Dat laatste stuk inderdaad van dat level 8)7 Er zit trouwens wel een shortcut op het einde van dat level. Vlak na het checkpoint zit een opening waardoor je achter die houten palen kan komen. Daarmee kan je een heel stuk overslaan. Scheelt een hoop frustratie ;)
Ik zag het inderdaad in een video voorbij komen. Later nog maar een keer proberen

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0Henk 'm!

• s0kkie
Mijn god, ik ben nu in het level dat alles donker is en je alleen een beetje licht heb van Aku Aku, maar wat een paar frustrerende levels achter elkaar gehad :o
Vooral die High Road (tweede brug level) wilde ik bijna mijn controller door de lucht gooien :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DM89
quote:
s0kkie schreef op maandag 3 juli 2017 @ 08:40:
Mijn god, ik ben nu in het level dat alles donker is en je alleen een beetje licht heb van Aku Aku, maar wat een paar frustrerende levels achter elkaar gehad :o
Vooral die High Road (tweede brug level) wilde ik bijna mijn controller door de lucht gooien :(
Over de touwen heen lopen scheelt een hoop moeite :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joetje079
Af en toe even een pauze nemen of iets anders gaan spelen wil ook nog wel eens helpen ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vanmiddag om 16:44 is er een speed run van de originele Crash Bandicoot bij GamesDoneQuick.

Erg leuk om te kijken vind ik altijd. Dit keer is het een Any % run wat inhoud dat ze gewoon zo snel mogelijk van begin tot eind gaan zonder te kijken naar crystals etc.Target is 50 minuten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• larrylaffer
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 08-04 11:23
Ik heb Crash 1 uitgespeeld en ben eens voorzichtig naar relics en gekleurde gems aan het kijken. Maar die lijken soms echt onmogelijk. Zelfs de eerste gem lukt me al niet met 20+ pogingen. Denk dat ik toch maar verder ga met Crash 2.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DM89
Ik ben begonnen met crash bandicoot 2 en heb de eerste levels gehad en de 1ste baas verslagen dan kom ik weer terug in die grot waar je levels in kan maar komt niks nieuws?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
quote:
Meulendijks89 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 22:12:
Ik ben begonnen met crash bandicoot 2 en heb de eerste levels gehad en de 1ste baas verslagen dan kom ik weer terug in die grot waar je levels in kan maar komt niks nieuws?
Was er niet een cirkel / lift in het midden die je naar boven/beneden bracht?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Activision CEO: We’re seeing real passion for Crash, that could lead to other things.

Spyro remake misschien :D ??

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joetje079
quote:
Meulendijks89 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 22:12:
Je moet op die steen in het midden gaan staan en dan R1 indrukken dacht ik.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Eerste glitch/bug tegengekomen.

:o

Net de eindbaas van deel 1 verslagen.
77%
7 gems
1 gekleurde gem (blauw)
2 keys
6 relics

Ike. wijzigde deze reactie 04-07-2017 10:40 (52%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• s0kkie
Toevallig zit ik nu ook daar :P
Hopelijk is het bij mij niet zo!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Bij Crash Bandicoot 2 moet je de time trials pas proberen te halen nadat je de final boss hebt verslagen. Je krijgt dan 'speed shoes' waarmee je sneller loopt ;)

Die 'death routes' zijn erg lastig in deel 2 |:(

Ike. wijzigde deze reactie 04-07-2017 19:33 (14%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DM89
quote:
Joetje079 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 06:20:
[...]

Je moet op die steen in het midden gaan staan en dan R1 indrukken dacht ik.
Pff niet gezien 😂 bedankt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Qweridee
quote:
Ike. schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:35:
Eerste glitch/bug tegengekomen.

[video]

:o
Ben nu wel benieuwd wat er in zijn flesjes zit, op Defqon stonden een aantal ook zo, dus kan wel een inschatting maken :9

Crash 1 uit! Mis alleen nog een hele boel gems...

Deel 2 nu 9 levels gehad, speelt op de een of andere manier toch een stuk lekkerder weg.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Ben nu op 67% van deel 2.
20/25 crystals
22/42 gems
5/5 colored gems
0/27 relics

Deel 2 vind ik stukken beter dan het eerste deel. De levels zijn korter/makkelijker. De 'verborgen gems' zijn op een betere manier verstopt. Sommige levels zijn nog best pittig maar niet 'rage quit' lastig :P

Deel 2 was het eerste deel wat ik vroeger op de PS1 heb gespeeld.

Crash Team Racing remake met online multiplayer zou ook erg gaaf zijn. *O*

Ike. wijzigde deze reactie 06-07-2017 22:39 (9%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jonasken
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 19-04 22:21
quote:
Ike. schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 20:20:
Ben nu op 62% van deel 2.
18/25 crystals
21/42 gems
5/5 colored gems
0/27 relics

Deel 2 vind ik stukken beter dan het eerste deel. De levels zijn korter/makkelijker. De 'verborgen gems' zijn op een betere manier verstopt. Sommige levels zijn nog best pittig maar niet 'rage quit' lastig :P

Crash Team Racing remake met online multiplayer zou ook erg gaaf zijn. *O*
Ja zou wel vet zijn ctr online, playstation heeft een mario kart kloon nodig! _/-\o_

PSN: Jonasken

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joetje079
Damn... Dat level "slippery climb" van deel 1 :X Ben al 15x doodgegaan en ben nog niet eens bij het eerste checkpoint _O- Dat belooft wat.
quote:
Ike. schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 20:20:
Ben nu op 67% van deel 2.
20/25 crystals
22/42 gems
5/5 colored gems
0/27 relics

Ik denk dat ik ook maar met deel twee verder ga, heb geen zin om de hele avond gefrustreerd te zijn ;)

Joetje079 wijzigde deze reactie 08-07-2017 19:48 (67%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Deel 3 nu ook 'uitgespeeld'. Vergeleken met deel 1 zijn de levels in deel 3 te makkelijk. Zonder levens te 'farmen' had ik er na het verslaan van de eindbaas nog 47!

99%
25/25 crystals
44/45 gems
5/5 colored gems
25/30 relics (17 gold)

De platinum relics tel ik niet mee :P Die zijn ook niet nodig voor de 'secret ending'.

Ike. wijzigde deze reactie 11-07-2017 17:50 (39%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Er zijn toch een paar lastige gold relics in deel 3 (oa. High Time) ik denk dat ik ze niet allemaal kan halen. Zit nu op 99%. Ik heb alle gems op 1 na maar die laatste kan je pas vinden als je alle gold relics hebt. |:(

Rings of Power (laatste secret level) was ook even klooien voordat ik doorhad hoe je de 1ste plaats kan halen. :P

Hoe ver zijn jullie?

Ike. wijzigde deze reactie 11-07-2017 17:54 (27%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 12:09
quote:
Jonasken schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 20:25:
[...]

Ja zou wel vet zijn ctr online, playstation heeft een mario kart kloon nodig! _/-\o_
Denk dat die er wel komt na het grote succes van deze trilogy.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joetje079
Net ook weer even gespeeld. Heb weer een poging gewaagd op dat slippery climb level van deel 1 maar na een leven of 30 verloren te hebben was ik er wel weer even klaar mee 8)7 Ben niet echt een talent met dit soort games ;) Daarna verder gegaan met deel 3 waar ik gisteren al een begin mee had gemaakt. Moet zeggen dat ik die veel leuker vind (minder frustrerend) Met die gems en relics houd ik me nog niet echt bezig, laat ik ze maar eerst gewoon eens uitspelen :+

• s0kkie
Er schijnt dat er op de aankomende San Diego Comic Con weer een onthulling zal komen :)
Misschien officieel Spyro of CTR :o

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
quote:
Joetje079 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 21:45:
Net ook weer even gespeeld. Heb weer een poging gewaagd op dat slippery climb level van deel 1 maar na een leven of 30 verloren te hebben was ik er wel weer even klaar mee 8)7 Ben niet echt een talent met dit soort games ;)
Bij Slippery Climb en die touwbrug levels heb ik youtube playthroughs van de levels bekeken om het wat makkelijker te maken :P

Als je vaak dood gaat op het zelfde stuk dan heb je soms dat een normale kist een checkpoint kist wordt om je een beetje te helpen.

Ike. wijzigde deze reactie 12-07-2017 10:46 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joetje079
quote:
Ike. schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:44:
[...]

Bij Slippery Climb en die touwbrug levels heb ik youtube playthroughs van de levels bekeken om het wat makkelijker te maken :P

Als je vaak dood gaat op het zelfde stuk dan heb je soms dat een normale kist een checkpoint kist wordt om je een beetje te helpen.
Ik ga vanavond voordat ik verder ga inderdaad even een playtrough bekijken en weer wat levens farmen. Dat level schijnt trouwens één van de lastigste te zijn van heel de trilogy dus als ik die heb gehaald gaat de rest vast ook lukken ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Joetje079
Nou, dat "slippery climb" level heb ik gehaald en uiteindelijk viel het wel mee. Slechts 20x doodgegaan ofzo :P Maar dat level wat erna komt, oefff. (Lights Out)

• Butch_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
quote:
s0kkie schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:08:
Er schijnt dat er op de aankomende San Diego Comic Con weer een onthulling zal komen :)
Misschien officieel Spyro of CTR :o
Ja! CTR in combinatie met Crash Bash!

En volgend jaar dan Spyro trilogy, aangezien de Skylanders volgens mij wel weer op hun retour zijn door verzadiging van de markt.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

• jaydenjarno
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 16:11
Is dit spel voor een volwassene ook leuk? Vroeger deze nooit gespeeld en hoor er veel goeds over

• Ike.
  • Niet online
quote:
jaydenjarno schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 19:43:
Is dit spel voor een volwassene ook leuk? Vroeger deze nooit gespeeld en hoor er veel goeds over
Ja hoor. Als je van 'platform games' houdt is dit een erg leuk spel

• jaydenjarno
Weinig platform gespeeld. Wel wat Mario

• Joetje079
quote:
jaydenjarno schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 19:43:
Geef het een kans zou ik zeggen. Ik zou wel met deel 2 of 3 beginnen want deel 1 is echt zeer pittig voor mensen met weinig platformer ervaring ;) Het ziet er misschien allemaal wat 'kiddy' uit maar het is zeer uitdagend.

• jaydenjarno
Heb hem net gehaald. Kan wel pas van het weekend spelen. Ben benieuwd. Zocht nog een spelletje voor korte speel sessies. En soms lang haha

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Joetje079
Ik ben nu bij het laatste level voor de eindbaas van deel 1 en ik weet nu al als ik deze heb uitgespeeld hem nooit meer zal aanraken _O- Wat een hoop frustratie soms, niet normaal. Gouden zet van Sony deze game. Niet alleen de game verkoopt goed, ik denk dat er momenteel ook veel extra controllers verkocht worden :+

edit: En uitgespeeld :) Pittig en bij tijd en wijle behoorlijk frustrerend maar toch ook wel leuk :9 Van het weekend even verder met deel 2.

Joetje079 wijzigde deze reactie 14-07-2017 19:50 (44%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
quote:
First, the Stormy Ascent level from the original Crash Bandicoot was designed by the team at Naughty Dog but not included in the final game. Until now! This legendary level has been remastered and updated by Vicarious Visions, and better yet, it’s a free download! Starting today at 12pm Pacific, and for the next 30 days, players can head to the PlayStation Store and add a brand-new boost to your Crash Bandicoot experience!
DLC level is nu tijdelijk gratis te downloaden.

https://blog.activision.c...h-Bandi-Con/ba-p/10324814

Ike. wijzigde deze reactie 21-07-2017 00:32 (8%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Stormy Ascent net gehaald + de clear gem. *O*
Alle kistjes zijn bijna niet te missen maar de bonus is best een gepuzzel om die te halen zonder een 'hulpvideo' te gebruiken.

Had er 46 levens voor nodig.

Vind het level The High Road moeilijker. :P

Ike. wijzigde deze reactie 21-07-2017 13:44 (42%)

• s0kkie
Afgelopen weekend dan eindelijk tijd gehad om deel 2 te kunnen uitspelen, maar persoonlijk vond ik deze veel frustrerender dan deel 1, mijn controller ging net niet door de lucht :(
Gelijk ook begonnen met deel 3 en deze was vroeger al de makkelijkste, dus nu kan ik weer even relaxt spelen :9

s0kkie wijzigde deze reactie 04-09-2017 17:04 (4%)

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
De PC versie is gisteren uitgekomen, zijn hier ook al Tweakers die het gespeeld hebben?
Verschilt het in een bepaald opzicht van de PS4 versie?
Wat mij opvalt is dat de laadtijden korte lijken op de PC. Heb zelf geen PS4, maar wel veel YT video's gezien van dit spel.

Eindelijk is 'ie er dus voor de PC en ook nog op Steam. Heb zelf dit spel nooit gespeeld, had geen PSx, en vond de graphics gewoon te oud om het nog een kans te geven. Dus voor mij een nieuwe ervaring, leuk ook dat de Xbox-controller wordt ondersteund - misschien komt de game toch naar de Xbox (heb ik mogelijk gemist)? :)

Iemand nog tips? Ik zie die paarse en grijze kristal, als ik het goed begrijp krijg je deze als je alle dozen breekt, klopt dit? Verder is het soms erg wennen aan de depth zicht van deze game. Het is soms gewoon een beetje trial-and-error. Wil daarom genoeg leven hebben, is dat een must?

foxgamer2019 wijzigde deze reactie 30-06-2018 16:42 (19%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
Yep, ik heb het spel gisteren gekocht en 's avonds een paar uur mee zoet geweest! Super leuk om na al die jaren de game weer eens te spelen in glorious 60FPS 4K, pure nostalgie. De gameplay is ouderwets vertrouwd en regelmatig echt tergend lastig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16:04

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

quote:
foxgamer2019 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:40:
De PC versie is gisteren uitgekomen, zijn hier ook al Tweakers die het gespeeld hebben?
Verschilt het in een bepaald opzicht van de PS4 versie?
Wat mij opvalt is dat de laadtijden korte lijken op de PC. Heb zelf geen PS4, maar wel veel YT video's gezien van dit spel.

Eindelijk is 'ie er dus voor de PC en ook nog op Steam. Heb zelf dit spel nooit gespeeld, had geen PSx, en vond de graphics gewoon te oud om het nog een kans te geven. Dus voor mij een nieuwe ervaring, leuk ook dat de Xbox-controller wordt ondersteund - misschien komt de game toch naar de Xbox (heb ik mogelijk gemist)? :)

Iemand nog tips? Ik zie die paarse en grijze kristal, als ik het goed begrijp krijg je deze als je alle dozen breekt, klopt dit? Verder is het soms erg wennen aan de depth zicht van deze game. Het is soms gewoon een beetje trial-and-error. Wil daarom genoeg leven hebben, is dat een must?
Hij is tegelijk voor de Xbox verschenen.

Om alle doosjes te kunnen halen heb je voor de meeste levels speciale gems nodig. Je herkent of het zo een level is als je een doorzichtig plateau ziet ergens in het level. Die plateaus moet je vrijspelen. Beetje doorspelen zonder te veel op doosjes te letten. Na twee derde van het spel zijn levens makkelijk te verdienen. Eerste levels ben ik ook vaak game over gegaan. Even doorploeteren. :)

Wel echt briljant om deze weer te spelen. Heerlijke nostalgie en nog steeds een erg goede platformer.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-04 11:27
Heb hem gister gehaald voor mijn switch puur uit nostalgisch oogpunt.

Maar jezus zeg wat een heerlijke game, kan me alleen niet herinneren dat die vroeger zo pittig was af en toe.
Hier ben ik nog wel even zoet mee !

Aan het typen...

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
ondersteund de ps4 versie ook 4K ? (buiten HDR). of is dit alleen op de xbox ?

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 19-04 19:03
Twijfel om hem te halen met de Blackfriday deals bij Xboxlive :)
Vermaak me eigenlijk nog prima met Rdr2, toch is dit wel nostalgie !
Hamazaki schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:37:
ondersteund de ps4 versie ook 4K ? (buiten HDR). of is dit alleen op de xbox ?
Eerste hit op Google. :)
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy frame rate (fps) test comparing the performance on PS4, PS4 Pro, Xbox One, Xbox One X and the Nintendo Switch. ... PS4 renders at a native resolution of 1920x1080. PS4 Pro renders at a native resolution of 2560x1440 and this is downsampled when outputting at 1080p.

• Hamazaki
  • Niet online
ik wil de level-maker van 'high-road' echt een klap op zijn muil geven.

• doobieters
  • Laatst online: 19-04 17:45
Hamazaki schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:16:
ik wil de level-maker van 'high-road' echt een klap op zijn muil geven.
Ben je er inmiddels al voorbij haha, want je kan cheaten door op het touw te lopen aan de zijkant van de brug.

• Hamazaki
  • Niet online
doobieters schreef op zondag 24 februari 2019 @ 17:40:
[...]

Ben je er inmiddels al voorbij haha, want je kan cheaten door op het touw te lopen aan de zijkant van de brug.
Yep, ook door op de touw te gaan ja. Anders was het echt niet te doen.

• doobieters
  • Laatst online: 19-04 17:45
Hamazaki schreef op zondag 24 februari 2019 @ 17:48:
[...]

Yep, ook door op de touw te gaan ja. Anders was het echt niet te doen.
Ik heb back in the day alleen Crash 3 gespeeld.. Dat was voor mijn gevoel een veel beter uitgebalanceerd geheel tov de andere twee.. Sommige levels uit deel 1 zijn gewoon flawed en nagenoeg onmogelijk.

• Hamazaki
  • Niet online
deel 1 uitgespeeld, totdat ik nog even stormy ascent wilde uitspelen.....dit is frustratie ten top. nog steeds niet gelukt :(

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16:04

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Hamazaki schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:02:
deel 1 uitgespeeld, totdat ik nog even stormy ascent wilde uitspelen.....dit is frustratie ten top. nog steeds niet gelukt :(
Die is prachtig joh! Als je voor platinum gaat, mag je de gouden relic ook halen. Uren genot heb ik dankzij dit Level gehad. :)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Hamazaki
  • Niet online
exactor it schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:31:
[...]

Die is prachtig joh! Als je voor platinum gaat, mag je de gouden relic ook halen. Uren genot heb ik dankzij dit Level gehad. :)
ik genoot van het spel totdat ik stormy ascent tegenkwam. ik dacht dat high roads de moeilijkste level was, maar dit is echt andere koek. misschien komt het omdat ik zsm aan het 2e deel wil beginnen.
Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True