Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-09 15:29

s0kkie

Cowabunga

Blijkbaar heeft niemand hier DMC5 gespeeld, dan klinkt GOW als een briesje vergeleken met DMC :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Aight! schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 11:10:
Als je te veel herrie van je PS 4 hebt, dan:

Zit je te dicht op de PS4!
Staat je geluid te zacht!

:P
Ik ben verkouden en mijn oren zitten dicht, dus ik hoor de ventilatoren van de PS4 Pro en andere apparaten toch niet. Toch game ik stevig door ondanks alles.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 15:44

The Inquisitor

Greetings weaklings

"ondanks alles" ? Je hoort juist niets, dus je hebt geen last van de fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@The Inquisitor

Ik speel vooral Black Ops 4 en dan is een goed gehoor wel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 19:03
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 14:10:
@The Inquisitor

Ik speel vooral Black Ops 4 en dan is een goed gehoor wel belangrijk.
Oftewel, je kan slecht BO4 spelen omdat je niks hoort?

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 17:14
Bose321 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 14:59:
[...]

Vraag me af of er inmiddels al een generatie zonder bassie en adriaan groot geworden is maar.......'wat zeggie baas? achtige taferelen' lijkt me niet handig voor de voice coordinatie in blops. En 3d audio heb je ooit iets minder aan, etc etc.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
R.G schreef op maandag 18 maart 2019 @ 20:22:
sjonge sjonge, sony met zijn playstation divisie, is ook om te huilen, microsoft heeft het beter voor elkaar,
je kan geen reparatie request doen, zonder te bellen en allemaal codes door te geven..

+ als je adobe tag manager blokkeert, dan werkt de hele site niet eens.. wat een drama...

kan toch niet..

wat vinden jullie daarvan?

+ ze vinden dat als ene ps4 pro teveel lawaai maakt dat het maar zo is. zolang hij niet uitvalt of games afspeelt vinden ze het oke.

hmmm twijfel bijna om alle playstation stuff te sellen..

het is alleen er zijn wat van die mooie games... die het waard zijn om te spelen.. vdomme :P
Ik vind dat je klaagt om niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Ik moet zeggen, mijn PS4 maakt wel aardige herrie (bromt zowat het meubel uit) bij de eerste keer dat een disc gestart wordt.

Start ik die disc maanden later weer eens, dan is hij stil.
Ik heb mijzelf maar aangeleerd om na installatie een half uur te spelen en dan de PS4 te herstarten.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bose321 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 14:59:
[...]

Verbazingwekkend gaat het prima zonder een goed gehoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 16:44
Bas170 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 15:57:
Ik moet zeggen, mijn PS4 maakt wel aardige herrie (bromt zowat het meubel uit) bij de eerste keer dat een disc gestart wordt.

Start ik die disc maanden later weer eens, dan is hij stil.
Ik heb mijzelf maar aangeleerd om na installatie een half uur te spelen en dan de PS4 te herstarten.
Welk model heb je het over en wat is de leeftijd? Garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

schumi2004 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 16:56:
[...]

Welk model heb je het over en wat is de leeftijd? Garantie?
Geen idee, ik vindt het niet echt hinderlijk. Gewoon nieuwe spellen kort spelen en dan herstarten. Vervolgens nooit meer last bij die spellen.

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hier wordt ik nu blij van ...

[ Voor 33% gewijzigd door -SaveMe- op 19-03-2019 17:23 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 13:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Bas170 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 16:58:
[...]

Geen idee, ik vindt het niet echt hinderlijk. Gewoon nieuwe spellen kort spelen en dan herstarten. Vervolgens nooit meer last bij die spellen.
Psssst. De reden dat je disc drive meer lawaai maakt de eerste keer dat je een game opstart is omdat hij dan die hele game op de harde schijf van je PS4 aan het installeren is. :)
Daarna is hij gewoon stil omdat hij geen data meer van de disc hoeft te lezen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Voxalizer schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 18:07:
[...]

Psssst. De reden dat je disc drive meer lawaai maakt de eerste keer dat je een game opstart is omdat hij dan die hele game op de harde schijf van je PS4 aan het installeren is. :)
Daarna is hij gewoon stil omdat hij geen data meer van de disc hoeft te lezen.
Had al zo'n vermoeden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:55

R.G

Oke, alleen het is een assemblage fout / hardware issue..

I know this omdat ik genoeg consoles gerepareerd heb.. het is kwalijk hoe de PS4 division .. ik krijg met geen mogelijkjheid PS te pakken, nr werkt niet, bellen is niet te vinden . Ik Kan hem opemmaken en herstellen Alleen in de eu 2 jaar garantie dus waarom niet zo.. of heeft iemand interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zijn jullie gedachten over Stadia? Ik ben altijd erg sceptisch geweest mbt cloud gaming, maar ik moet zeggen dat las iemand het wel eens zou kunnen flikken, dan is het denk ik toch wel Google. Ik ga het in elk geval goed in de gaten houden.

En ik ben ook benieuwd of en hoe dit nog de next-gen consoles gaat beinvloeden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ik ben vooral benieuwd hoeveel persoonlijke data je wel niet moet opgeven. Bij alles van Google ben je immers niet de klant maar het product. Het zal ongetwijfeld ook enorm worden geïntegreerd en gekoppeld.

Daarbij, digitale aankopen is één ding. Streamen is een hele nieuwe stap. Misschien ben ik ouderwets maar ik hou graag dingen in handen. Ondanks dat ik Spotify heb koop ik nog aardig wat cd's en ga ik naar concerten.

Zoals het nu is op de PS vind ik het eigenlijk wel best.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stilstand is achteruitgang he ... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:53
Het doet je wel nadenken over de toekomst van gaming en het concept van de PS5.
De PS5 moet over +-20 maanden uitkomen. Vervolgens zou dat ding toch moeten meegaan tot 2026.
Stel dat streaming tegen 2022 echt doorbreekt, dan gaat Sony het roer serieus moeten omgooien tijdens de generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
-SaveMe- schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 21:45:
Stilstand is achteruitgang he ... :p
Maar soms is één stap voorwaarts twee stappen terug 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie streaming niet binnen 3 jaar doorbreken eigenlijk. Daar zijn veel internetverbindingen ook gewoon te traag voor en bekabeld lijkt toch wel een vereiste te zijn. Al zie ik hoe Remote Play soms draait hier, en ik heb een prima verbinding. Het ziet er wel interessant uit, maar alles staat en valt bij de games. Sony is al meer dan 20 jaar bezig met investeren in studio's. Dat haal je niet zomaar even in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:54

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik heb een topic aangemaakt voor Sekiro: Shadows Die Twice. Zie Sekiro: Shadows Die Twice (X1 / PS4 / PC)

Nog maar 3 dagen! :)

Zucht… nu zie ik dat @bram1984 dat al heeft gedaan en een stuk uitgebreider :P. @exactor it @Sagat Willen jullie mijn topic verwijderen? Of kan ik dat zelf :P

[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-03-2019 23:02 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:55
Zo zonde eigenlijk dat ik (en velen met mij denk ik) The Witness nu pas heb ontdekt doordat ie nu gratis bij de Plus games zit; wat een toffe game, ik zou hier best 20-30 euro voor hebben willen betalen :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
dvdkiwi schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 00:18:
Zo zonde eigenlijk dat ik (en velen met mij denk ik) The Witness nu pas heb ontdekt doordat ie nu gratis bij de Plus games zit; wat een toffe game, ik zou hier best 20-30 euro voor hebben willen betalen :)
Dan maak je toch gewoon een 2e PSN account aan en koop je hem daar ook op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Anton.net schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 21:55:
Het doet je wel nadenken over de toekomst van gaming en het concept van de PS5.
De PS5 moet over +-20 maanden uitkomen. Vervolgens zou dat ding toch moeten meegaan tot 2026.
Stel dat streaming tegen 2022 echt doorbreekt, dan gaat Sony het roer serieus moeten omgooien tijdens de generatie.
De latency en input lag blijft het grote probleem bij dit soort stream diensten. Tijdens de test die Google vorig jaar had met AC Odyssey was de inputlag al merkbaar op een redelijke internetverbinding. Kun je nagaan hoe dat bij snelle shooters en sportgames zal zijn. Daarom ben ik vooral benieuwd naar ervaringen van mensen die Doom op de GDC hebben gespeeld. En dan nog, waarschijnlijk zijn de omstandigheden daar perfect en niet hetzelfde als bij het merendeel van de mensen thuis met een Ziggo of KPN verbinding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Dan gaan we met z'n allen in Groningen wonen naast het datacenter van Google :P
Lekkere korte lijntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:36
Wij hebben makkelijk praten in Nederland met één van de beste en snelste internetverbindingen ter wereld, maar zelfs hier zijn genoeg plekken te vinden waar mensen een belabberde snelheid hebben.

Hoe moet dat dan in landen waar het internet bij lange na niet zo goed/snel is?

Het zal vast de toekomst zijn en het kan zomaar snel gaan, maar ik gok dat als Sony nu mikt op alles digitaal/streaming dat ze toch een hoop minder gaan verkopen. Wellicht dat er dan toch een tussen variant van de PS5 gaat komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik zie persoonlijk niet echt een toegevoegde waarde in streaming ten opzichte van hoe het momenteel op de PS4 werkt. Voordelen kan ik niet bedenken in ieder geval.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Voxalizer schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 08:56:
Ik zie persoonlijk niet echt een toegevoegde waarde in streaming ten opzichte van hoe het momenteel op de PS4 werkt. Voordelen kan ik niet bedenken in ieder geval.
Een betere gebruikerservaring natuurlijk!

*Aldus elke apparaat/app/stukje software*

"Vooral dankzij integratie met onze andere diensten kunnen we je beter volgen en je geschikte advertenties laten zien! Speel je veel racespellen, dan zie je ineens heel veel autodealers en garages in de buurt. Crash je heel vaak, dan nemen verzekeraars contact met je op. Speel je adventures, dan krijg je advertenties van Bever te zien. Speel je vooral schietspellen, dan komt de politie even langshacken.

Superfantastische datadeling zorgt voor een geweldige gebruikerservaring!"

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:12
Voxalizer schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 08:56:
Ik ben ook niet direct voorstander om het volledig om te gooien... maar een paar voordelen (even specifiek afgaande op Google Stadia):
- Gamen op welk apparaat je maar wil, inclusief onderweg op je tablet/smartphone (mogelijk wel wat hogere latency dus hangt van de game af hoe erg dat is, 5G zou dit weer wat kunnen ondervangen)
- Seamless tussen apparaten schakelen. Heb je in de bus op je smartphone gespeeld, die sessie kun je thuis zo overhevelen naar je PC of zelfs je chromecast.
- Veel kortere laadtijden doordat alles op servergrade SSD arrays draait (zie YouTube: Google Stadia Specs Analysis + Exclusive Performance Testing laadtijd AC:O 6,6s op Stadia, 24,4s op Xbox One X)
- Mogelijkheid tot opschalen hardware, Google noemt dit als mogelijkheid zodat games niet meer gelimiteerd hoeven te worden door de aanwezige hardware maar dat er bv GPU's of cores bijgeschakeld kunnen worden.
- Nieuwe prijsstrategieën mogelijk, wat bv interessant zou kunnen zijn voor iemand die maar heel incidenteel eens een game wil spelen. Zelfs een basis console kan dan relatief duur zijn. Google heeft nog geen prijzen bekend gemaakt, maar het is bv prima mogelijk dat je een instap account neemt zonder vaste kosten maar waar je bv 1 of 2 euro per uur betaalt. Voor iemand die eens in de zoveel weken op zondag middag 2 uur wil gamen en verder niet is dat een topdeal.

Mij persoonlijk overtuigt dit ook nog niet zo om direct over te stappen, vooral omdat ik nog maar moet zien hoe het grafisch de vergelijking gaat doorstaan en qua inputlag op de wat snellere games (AC:O is dat niet), en natuurlijk omdat ik al zoveel hardware heb... maar ik zie op zich best de voordelen die er zijn. Ik denk echter ook niet dat Sony de PS5 bijvoorbeeld al volledig streaming only zou moeten maken, dat zou echt te vroeg zijn. Ze willen de boot echter ook niet missen, want vooral Google bv met hun enorme datacenter netwerk zou echt makkelijk erg dominant kunnen worden in deze markt als het echt doorbreekt.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:28

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Vrijdag schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 09:06:
[...]

Een betere gebruikerservaring natuurlijk!

*Aldus elke apparaat/app/stukje software*

"Vooral dankzij integratie met onze andere diensten kunnen we je beter volgen en je geschikte advertenties laten zien! Speel je veel racespellen, dan zie je ineens heel veel autodealers en garages in de buurt. Crash je heel vaak, dan nemen verzekeraars contact met je op. Speel je adventures, dan krijg je advertenties van Bever te zien. Speel je vooral schietspellen, dan komt de politie even langshacken.

Superfantastische datadeling zorgt voor een geweldige gebruikerservaring!"

:+
Het is misschien grappig bedoeld, maar ik maakte een soort gelijke opmerking laatst op de frontpage bij het artikel over de controller van Google waar afbeeldingen van waren verschenen. Ik werd door de Google fanboys gedownmod uiteraard.

MRE-Inc in 'nieuws: Patent toont design gamecontroller van Google'

Maar ik blijf erbij. Als Google wil concurreren met Sony en Microsoft zullen ze hun games goedkoper moeten maken dan Sony en Microsoft. En omdat je bij Google het produkt bent, zul je ongetwijffeld bij een goedkoop abo aardig wat reclame gaan zien, verwacht ik. Quick reminder dat het core verdien model van Google advertenties zijn. 84% van hun omzet komt uit de advertentie markt. Sony en Microsoft daarentegen hebben compleet andere verdienmodellen, gebaseerd op hardware en/of software.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Ik heb net een nieuwe blauwe PS4 controller gekocht, maar uit de verpakking merkte ik al dat de knoppen anders aanvoelen dan de controller die bij mijn PS4 pro zat (ook 3 maanden geleden nieuw gekocht). Met name het vierkantje lijkt nauwelijks ingedrukt te kunnen worden (zeer weinig travel).

Dacht eerst dat het nieuwigheid was maar nu na een week is het gewoon echt irritant aan het worden. Kan dit een defect zijn? Terugsturen?

Kan niet echt veel verhalen vinden namelijk dat een nieuwe PS4 controller dit soort defecten heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@bones

Zo snel mogelijk retour sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Dames/Heren/fluids....
Stadia is voor ons allen op zijn minst interresant, echter het ps4 topic is niet de beste plek om daarover te discusieren.
Graag hier:
[Google Stadia] Algemene ervaringen topic

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Sagat Thanks! Dat topic was er gisteren nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
-SaveMe- schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:27:
@Sagat Thanks! Dat topic was er gisteren nog niet :)
Dan had je het kunnen maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:10:
[...]

Dan had je het kunnen maken :+
Klopt, maar daar had ik de tijd dan weer niet voor ... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
wwwaaatttt detroid become human is geen exclusive meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:24

DikkeBMW

Live '25

Er zullen hier vast wel mensen zijn die me een beetje wegwijs kunnen maken :P Ik wil graag de Tomb Raider games spelen, maar het is me echt niet duidelijk wat de beste volgorde is hiervoor haha. Er zijn veel delen, remasters en special editions etc. Zijn de games los van elkaar te spelen, of is er veel overlap/sequal in het verhaal? En waarmee zou ik het beste kunnen beginnen nu op de PS4? Alvast bedankt!

fookin mad fer it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

DikkeBMW schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 18:35:
Er zullen hier vast wel mensen zijn die me een beetje wegwijs kunnen maken :P Ik wil graag de Tomb Raider games spelen, maar het is me echt niet duidelijk wat de beste volgorde is hiervoor haha. Er zijn veel delen, remasters en special editions etc. Zijn de games los van elkaar te spelen, of is er veel overlap/sequal in het verhaal? En waarmee zou ik het beste kunnen beginnen nu op de PS4? Alvast bedankt!
De reboot is eigenlijk een trilogie. Te beginnen bij Tomb Raider (2013), Rise of the Tomb Raider (2015) en tenslotte Shadow of the Tomb Raider (2018) :)

Je kunt ze in principe los spelen maar er is wel een rode draad te vinden in de drie games, waardoor ik zou aanraden om ze ook in die volgorde te spelen. Het is wel zo dat de eerste alweer bijna 6 jaar oud is. Dus die kan qua graphics en gameplay wat ouderwets aanvoelen.

Mocht je echt alle tomb raider games willen spelen... dan ga ik er even voor zitten. Maar ik vermoed dat het je dus gaat om de reboot.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-03-2019 18:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
Nieuwevolger schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 18:28:
wwwaaatttt detroid become human is geen exclusive meer.
Ook Heavy Rain en Two Souls komen naar pc.
Dat is toch wel een aderlating voor Sony.
Het grote selling point van de ps4 is zijn exclusives...

Die games zijn uitgegeven door Sony zelf, dus je zou verwachten dat zij een alleenrecht hadden. Vreemd dat ze dat niet behouden hebben bij de 'scheiding' met Quantic Dreams

Het grappige is wel dat die games timed exclusives naar Epic store komen 8)7

Edit: @DikkeBMW Nog een aanvulling: de eerste TR van de trilogie heet op ps4: Tomb Raider Definitive Edition. Dit is de remaster van de TR uit 2013

[ Voor 11% gewijzigd door Anton.net op 20-03-2019 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik denk dat Sony zelf de rechten aan Epic heeft verleend om de game uit te brengen op de Epic store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Nieuwevolger schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:02:
Nou ik denk dat Sony zelf de rechten aan Epic heeft verleend om de game uit te brengen op de Epic store.
Epic heeft een alleenrecht voor een jaar, daarna komt de game ook naar andere platformen op pc. Wellicht later ook op Xbox?

Ik denk dus niet dat deze actie vanuit Sony komt, ze hebben gewoon geen grip meer op de rechten van die games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:24

DikkeBMW

Live '25

uchiha tijntje schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 18:40:
[...]

De reboot is eigenlijk een trilogie. Te beginnen bij Tomb Raider (2013), Rise of the Tomb Raider (2015) en tenslotte Shadow of the Tomb Raider (2018) :)

Je kunt ze in principe los spelen maar er is wel een rode draad te vinden in de drie games, waardoor ik zou aanraden om ze ook in die volgorde te spelen. Het is wel zo dat de eerste alweer bijna 6 jaar oud is. Dus die kan qua graphics en gameplay wat ouderwets aanvoelen.

Mocht je echt alle tomb raider games willen spelen... dan ga ik er even voor zitten. Maar ik vermoed dat het je dus gaat om de reboot.
Anton.net schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 18:52:
[...]

Ook Heavy Rain en Two Souls komen naar pc.
Dat is toch wel een aderlating voor Sony.
Het grote selling point van de ps4 is zijn exclusives...

Die games zijn uitgegeven door Sony zelf, dus je zou verwachten dat zij een alleenrecht hadden. Vreemd dat ze dat niet behouden hebben bij de 'scheiding' met Quantic Dreams

Het grappige is wel dat die games timed exclusives naar Epic store komen 8)7

Edit: @DikkeBMW Nog een aanvulling: de eerste TR van de trilogie heet op ps4: Tomb Raider Definitive Edition. Dit is de remaster van de TR uit 2013
Thanks!! Als ik het goed begrijp zijn er dus 3 volwaardige delen, die zijn geremasterd. Ik had het idd over die delen. Dan ga ik beginnen met TR Definitive Edition :)

fookin mad fer it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

DikkeBMW schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:16:
[...]
Thanks!! Als ik het goed begrijp zijn er dus 3 volwaardige delen, die zijn geremasterd. Ik had het idd over die delen. Dan ga ik beginnen met TR Definitive Edition :)
Nee de Tomb Raider uit 2013 is in eerste instantie uitgekomen op de 360 en ps3 uit mijn hoofd, maar is later geremastered voor de huidige generatie console. Dat is de enige die geremastered is. :)

Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:10:
[...]

Epic heeft een alleenrecht voor een jaar, daarna komt de game ook naar andere platformen op pc. Wellicht later ook op Xbox?

Ik denk dus niet dat deze actie vanuit Sony komt, ze hebben gewoon geen grip meer op de rechten van die games
Hmm inderdaad raar, the epic store page of detroid become human zegt in ieder geval dat detroid become human a trademark is van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:26
Waarom raar? Die consoles leveren geen geld op, de games wel. Die rare apparaten zijn echt aan het eind van de ontwikkeling. Over paar jaar kijken we met nostalgie terug naar die kastjes die je toen nog nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:10:
[...]

Epic heeft gewoon een enorme zak cash bij Sony neergezet. Sony is eigenaar van Beyond en Detroit als het goed is. Bij hun first party titels zie ik ze dit niet zo snel doen. Hopelijk voor PC eigenaren krijgen ze Bloodborne dan ook. Hebben ze meteen de GOAT in huis. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:55

R.G

zie mijn post van woensdag 20 maart 2019 12:54

[ Voor 86% gewijzigd door Sagat op 21-03-2019 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus

zie mijn post van woensdag 20 maart 2019 12:54

[ Voor 91% gewijzigd door Sagat op 21-03-2019 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Albinoraptor schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:53:
Jup, heb ik ook vaker, maar HZD heb ik zo van genoten dat ik wel weer even tijd in heb geduwt, was het waard in mijn ogen.

Ik had HZD zelf op hoogste moeilijkheidsgraad gespeeld zonder probleem, dus dacht juist bij Frozen Wilds gooi moeilijkheid beetje omhoog en vervolgens kom je in eerste 10 min een beest tegen die me met grond gelijk maakte dus als controls beetje vergeten zijn is dat helemaal genieten. :+
haha dat had ik ook.
Frozen wilds is echt een stuk pittiger.
Ik heb hem net als de rest van de game wel op z'n moeilijkst uitgespeeld.
Prachtig spel nog steeds, zou van mij nog wel een flinke uitbreiding mogen krijgen, of een opvolger _/-\o_

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

BlackEyedAngel schreef op maandag 18 maart 2019 @ 19:17:
Mm eindelijk de Mass Effect Trilogy spelen op m'n PS4 ipv de ps3 onder het stof vandaan te halen :9

Edit:

Als EA Access naar de PlayStation 4 komt, zal de service waarschijnlijk minder uitgebreid zijn dan op pc en Xbox One. De PS4 heeft namelijk, in tegenstelling tot de andere platformen, geen functionaliteit om spellen van oudere consoles af te spelen.

-O-
Xbox ook niet echt, daar moet je het complete aangepaste spel downloaden van de MS server dacht ik.
Switch heeft ook geen Backwards compatible.

Dus over welke andere platformen heb je het exact dan? O-)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gekke vraag misschien hoor, maar ik heb echt al tijden niks meer in de US store gekocht. Dat kan toch nog gewoon zonder problemen? Of zijn er mensen in de tussentijd tegen struikelblokken aan gelopen?

Edit:
giantgiantus schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 20:38:
Waarom raar? Die consoles leveren geen geld op, de games wel. Die rare apparaten zijn echt aan het eind van de ontwikkeling. Over paar jaar kijken we met nostalgie terug naar die kastjes die je toen nog nodig had.
Hier nog even op inhakend: in die zin is het raar omdat je mensen niet meer in het PS ecosysteem "vangt" met games op de PC uitbrengen. Ja je verdient er eenmalig op, maar die mensen nemen niet ineens een PS Plus abonnement, om maar wat te noemen.

[ Voor 59% gewijzigd door bram1984 op 21-03-2019 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Aankopen doen in de US store lukt bij mij gewoon perfect :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
s0kkie schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 15:02:
Aankopen doen in de US store lukt bij mij gewoon perfect :)
Mooi zo. Dan ga ik nu Sekiro even bestellen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
bram1984 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 15:11:
[...]

Mooi zo. Dan ga ik nu Sekiro even bestellen. :)
Zelf horizon chase uit de usa store gehaald, maar is al weer paar maandjes terug.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Destiny 2 en de annual pass zat vanmiddag in de Waanzin in maart aanbiedingen. Nu is heel het spel verdwenen uit de PS Store :+ .

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
Iemand een oplossing voor trage en fluctuerende downloadsnelheden op de PS4? Tot een paar maanden geleden was de downloadsnelheid prima en stabiel. Denk dat de downloadsnelheid zo'n beetje gemiddeld op 30 MB per seconde lag (geen mbit). Maar sinds een tijdje haal ik dat soort snelheden nooit meer, zowel bedraag als via WIFI. Ook is het downloaden heel erg instabiel, snelheid gaat op en neer tussen ongeveer 0 en 8 MB/s, maar gemiddeld misschien 1 MB/s.

Alle andere apparaten op hetzelfde netwerk trekken mijn 400Mbit gewoon vol en stabiel, zowel bedraad als wifi. Lijkt dus aan het PS-netwerk te liggen maar ik heb het probleem nu al een paar maanden. Overigens tijdens gamen geen problemen gemerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Playstation heeft net een nieuw video format aangekondigd: State of Play
State of Play will give you updates and announcements from the world of PlayStation. Our first episode will showcase upcoming PS4 and PS VR software, including new trailers, new game announcements and new gameplay footage.
Beetje Nintendo Direct dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:33
Malt007 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:17:
Iemand een oplossing voor trage en fluctuerende downloadsnelheden op de PS4? Tot een paar maanden geleden was de downloadsnelheid prima en stabiel. Denk dat de downloadsnelheid zo'n beetje gemiddeld op 30 MB per seconde lag (geen mbit). Maar sinds een tijdje haal ik dat soort snelheden nooit meer, zowel bedraag als via WIFI. Ook is het downloaden heel erg instabiel, snelheid gaat op en neer tussen ongeveer 0 en 8 MB/s, maar gemiddeld misschien 1 MB/s.

Alle andere apparaten op hetzelfde netwerk trekken mijn 400Mbit gewoon vol en stabiel, zowel bedraad als wifi. Lijkt dus aan het PS-netwerk te liggen maar ik heb het probleem nu al een paar maanden. Overigens tijdens gamen geen problemen gemerkt.
Wat mij opvalt is dat mijn downloads stopt, zodra ik een applicatie opstart. En of dat nou een game of bijv. netflix is.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gemiddeld op 30 MB per seconde lag (geen mbit).
Da's 240 Mbps. Ik heb zelf een 200 Mbps lijn, en ik heb dat in de verste verte nooit gehaald. Met de ingebouwde netwerk-test zit ik zo rond de 60 Mbps. Voor de rest eigenlijk geen last, maar ja, bij mij downloadt alles in standby, dus zelfs als het retetraag zou gaan, zou ik het wellicht nog niet merken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:05

The_Worst

Unox

Ligt volgens mij enorm aan de downloadserver waar je aan gekoppeld wordt. Een lange tijd enorm trage downloads gehad ~1MB/s, toen ging het een tijd erg vlot 15-20MB/s en nu start het snel en vaak na een paar gigabyte loopt de snelheid weer enorm terug. Geen oplossing kunnen vinden helaas. ;(

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:37:
[...]

Wat mij opvalt is dat mijn downloads stopt, zodra ik een applicatie opstart. En of dat nou een game of bijv. netflix is.
Ja dit merk ik helaas ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:44

M-ThijZ

Riding on Rails

uchiha tijntje schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 18:40:
[...]

Hoe zit dat eigenlijk met Shadow of the Tomb Raider (2018)?

Dit deel wil ik binnenkort ook gaan spelen en ik zie dat daarvoor ook een DLC is. De "croft edition" heeft zo te zien een season pass.

pricewatch: Shadow of the Tomb Raider, PS4

pricewatch: Shadow of the Tomb Raider: Croft Edition, PS4

Zijn alle DLC's op dit moment al beschikbaar? Of kan ik nu beter eerst het "normale" spel spelen, om later de DLC's eens in een aanbieding te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

M-ThijZ schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 14:25:
[...]

Dit deel wil ik binnenkort ook gaan spelen en ik zie dat daarvoor ook een DLC is. De "croft edition" heeft zo te zien een season pass.

Zijn alle DLC's op dit moment al beschikbaar? Of kan ik nu beter eerst het "normale" spel spelen, om later de DLC's eens in een aanbieding te kopen?
Volgens mij moeten er nog 2 delen van de DLC uitkomen.

Als je de season pass aanschaft is alle DLC inbegrepen.
Of de DLC in een aanbieding komt is natuurlijk afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 16:44
M-ThijZ schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 14:25:
[...]

Je krijgt ook wat extra gear en suits bij de Croft editie maar het verschil is 2 tientjes en er zijn(komen) 7 DLC's (als ik het goed heb), dat zou betekenen dat elke DLC je 2,85 kost.
Nu in de store kosten ze elke 4,99.

Dat is de reden dat ik destijds de Croft edition gekocht heb toen ie in de aanbieding was in de PSN store. (44,99)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 15:21
Even een waarschuwing voor iedereen - die vast al vaker langs is gekomen - betreffende het PS Plus abonnement..

Daarnet weer 12 maanden erbij gekocht, waarbij het mij direct opviel dat ze daarmee automatisch vernieuwen inschakelen. Zó sneaky. Bijna smerig. Pas dus op als zelf weer vernieuwt, schakel gelijk die automatische verlenging uit.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:21
Rossi46 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 20:41:

Daarnet weer 12 maanden erbij gekocht, waarbij het mij direct opviel dat ze daarmee automatisch vernieuwen inschakelen. Zó sneaky. Bijna smerig. Pas dus op als zelf weer vernieuwt, schakel gelijk die automatische verlenging uit.
Dat zag ik van de week ook al voorbij komen toen ik mijn Plus verlengde. Uiteraard gelijk uitgeschakeld. Ik heb geen betaalmethode toegevoegd aan mijn account, dus veel valt er niet te verlengen mocht het er toch van komen.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is hier al eens besproken. Staat overigens ook in de kleine lettertjes.
Wel benieuwd of de ‘bug’ waarbij je via de website de auto-renew niet kon afzetten al gefixt is. Of not, dan is dát pas echt sneaky, is not schandalig.
EDIT: net geprobeerd en tot mijn verbazing is het gefixt.

[ Voor 12% gewijzigd door Twixie op 22-03-2019 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook al leuk

Time..... :O

[ Voor 29% gewijzigd door -SaveMe- op 23-03-2019 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:37:
[...]

Weet je dat zeker?
Mijn downloads gaan gewoon door als ik een game of applicatie start, zij het ont-zet-tend langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beste is gewoon het beestje in rest mode te zetten als hij moet downloaden. Hij moet ook al zo hard werken, daarom blaast hij ook altijd zo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
-SaveMe- schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 19:31:
Beste is gewoon het beestje in rest mode te zetten als hij moet downloaden. Hij moet ook al zo hard werken, daarom blaast hij ook altijd zo ...
haha, ik luisterde laatst even naar de nu podcast over stadia (geen zorgen ik ga het verder niet daar over hebben) en daar gaf de journalist/recessent recensent aan dat hij iets van 4 uur moest wachten als hij nu een spel kocht. Misschien heb ik dat ook, maar......zie dat eigenlijk compleet niet als een probleem? Zelfs zonder rest mode gaat het doorgaans best snel en tsja je weet dat je soms moet wachten dus ik schakel dan de hmdi switch naar een andere console of ik ga even tv kijken.

Ik verdenk die persoon er ook van gewoon via wifi te werken, wat zijn goed recht is, maar ga dan niet klagen over lange wachttijden.....(aanname gebaseerd op het feit dat hij ook ps now issues had...)

Ik geef wel toe dat direct spelen via stream of zoals vroeger op pre harddisk consoles en helemaal op goed old cartidge based consoles gelijk spelen wel fijner is/ was.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:36
First world problems :P

Voorheen moest je naar de winkel om je spel te kopen, thuis moest je het spel installeren wat ook genoeg tijd koste. Tegenwoordig koop je het spel online en heb je hem de volgende dag in de brievenbus, of zelfs al dezelfde dag en moet je hem alleen nog even installeren.
Andere optie is om de game digitaal te kopen, "even" dowloaden en dan installeren. Per saldo kost het steeds minder tijd, maar het is nog nooit goed genoeg.

Ik denk dan even terug aan toen ik een klein jongetje was, we in het begin nog een inbelverbinding hadden en ik een half uurtje op internet mocht 's avonds. Toen moest ik er tegen zeuren om nog even dat ene MP3'tje via Limewire te downloaden met 1 kb/s.

Je hebt een gelukkig leven als de download/installatie tijd van een spel het ergste is waar je je druk om hoeft te maken :9

EDIT: wat niet wegneemt dat ik het ook frustrerend vind dat als ik een spel aanschaf, deze de volgende dag in de brievenbus vind en dus hoop hem 's avonds even te kunnen spelen ik eerst tig GB's aan updates moet binnenhalen 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door B-Real op 25-03-2019 08:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo al een paar dagen niet in het topic geweest. Niks gemist zo te zien. ;)

Druk met Sekiro. Bij deze officieel moeilijker dan Bloodborne. Qua combat ook beter. Qua sfeer en setting nog niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ben benieuwd naar deze avond.
Sony is nu +- 9 maanden stil geweest. Shawn Layden zei dat het bedrijf zocht naar een nieuwe manier om directer en makkelijker nieuws te delen met de fans. Dat is dus State of Play geworden.
Als ze niets te vertellen hadden, zouden ze dit nu ook niet organiseren denk ik.

Ik hoop wel op iets meer dan enkel Days Gone en een indie game. 8)7
We will see...

[ Voor 13% gewijzigd door Anton.net op 25-03-2019 11:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:53:
Zo al een paar dagen niet in het topic geweest. Niks gemist zo te zien. ;)

Druk met Sekiro. Bij deze officieel moeilijker dan Bloodborne. Qua combat ook beter. Qua sfeer en setting nog niet helemaal.
Zeker een stuk moeilijker.
Het speelt heel soepel maar ook als bb en ds veteraan voel ik me echt een struikelende kleuter in Sekiro. Ik hoop dat het snel echt gaat klikken want ik maar nog maar weinig progressie.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
rajackar schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:59:
[...]
(...) voel ik me echt een struikelende kleuter in Sekiro. Ik hoop dat het snel echt gaat klikken want ik maar nog maar weinig progressie.
Idem.
Het eerste stuk in Bloodborne (de bekende straat) deed ik destijds 8 uur over en ik heb het idee dat ik met Sekiro weer helemaal opnieuw moet leren lopen. Het doet echter niks af aan de game zelf; die steekt weer erg puik in elkaar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Anton.net schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:41:
Sony is nu +- 9 maanden stil geweest. Shawn Layden zei dat het bedrijf zocht naar een nieuwe manier om directer en makkelijker nieuws te delen met de fans. Dat is dus State of Play geworden.
Als ze niets te vertellen hadden, zouden ze dit nu ook niet organiseren denk ik.

We will see...
cross platform multiplayer wellicht, of EA Acces. Zoiets zal er wel bij zitten. Misschien de psplus spellen voor volgende maand en voor de rest zal het wel gevuld worden met trailers van indies en release dates van een exclusieve of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:05:
[...]

Idem.
Het eerste stuk in Bloodborne (de bekende straat) deed ik destijds 8 uur over en ik heb het idee dat ik met Sekiro weer helemaal opnieuw moet leren lopen. Het doet echter niks af aan de game zelf; die steekt weer erg puik in elkaar 8)
Het leveldesign is weer werkelijk waar briljant en de game zit weer vol met geheimen. Bijna alles zit weer aan elkaar vast met meerdere routes. Het doet me denken aan dat eerste moment in Cathedral Ward dat ik verschillende paden kon nemen en geen idee had waar ik naartoe moest. Op zo'n punt zit ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik vind na een paar dagen spelen Sekiro wel tof maar ook weer niet zo tof dat het zich kan meten met de overige Soulsborne games en bijvoorbeeld Nioh. Ik mis gewoon wat meer character customization en wat meer mysterie. Verder heb ik gewoon niet zoveel met dat rondspringen en platformen.

Ik vraag me ergens ook wel af waar dan de replayvalue in zit in Sekiro, zonder online, zonder meerdere wapens. Qua builds lijken de mogelijkheden niet heel uitgebreid.

Een tegenvaller zou ik het niet noemen maar ik had er wel wat meer van verwacht eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Nioh staat hier ook hoog op de favorietenlijst; wat ben ik blij dat ik die uiteindelijk toch heb aangeschaft!
Na Sekiro (zoals het nu gaat ergens in 2022) ga ik daar zeker nog vele uren in doorbrengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Tja, ik weet het nog niet zo met Sekiro. Ondanks dat ik bij de eerste keer bloodborne ook aan de lopende band dood ging voel ik veel meer frustratie bij Sekiro. Bij bloodborne had ik altijd wel door wat ik fout deed en ik krijg Sekiro totaal niet onder controle.
Ook de stealth valt me een beetje tegen. Vijanden zien je echt van mijlen ver en bij een stealth kill lijken ongeveer alle vijanden in een 15km radius een notification met mijn locatie te krijgen.
Hopelijk veranderd mijn mening nog en vind ik mezelf straks een zeurpiet ;-)

[ Voor 34% gewijzigd door rajackar op 25-03-2019 14:15 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 16:46
Is er bij sekiro een niveau in te stellen ?
En zo ja op zn laagste niveau is het dan nog 100x doodgaan ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

v8power67 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:39:
Is er bij sekiro een niveau in te stellen ?
En zo ja op zn laagste niveau is het dan nog 100x doodgaan ?
Nope. Net als de soulsborne slechts één setting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:31
rajackar schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:13:
Tja, ik weet het nog niet zo met Sekiro. Ondanks dat ik bij de eerste keer bloodborne ook aan de lopende band dood ging voel ik veel meer frustratie bij Sekiro. Bij bloodborne had ik altijd wel door wat ik fout deed en ik krijg Sekiro totaal niet onder controle.
Ook de stealth valt me een beetje tegen. Vijanden zien je echt van mijlen ver en bij een stealth kill lijken ongeveer alle vijanden in een 15km radius een notification met mijn locatie te krijgen.
Hopelijk veranderd mijn mening nog en vind ik mezelf straks een zeurpiet ;-)
Tja.. ik weet niet hoe ver jij bent, maar ik merk zelf dat als je eenmaal door hebt dat je echt moet spelen om te deflecten en de posture meter te vullen ipv de oude manier, dodgen en de hp bar proberen leeg te krijgen, het mij een stuk beter af gaat, het blijft wel een super pittig spel uiteraard, maar dat maakt het juist leuk. :)

Wat betreft het hele stealth gebeuren, zou ik je adviseren om in de skilltree de passive te nemen dat je moeilijker te detecten bent in stealth. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ambition88 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:53:
[...]

Tja.. ik weet niet hoe ver jij bent, maar ik merk zelf dat als je eenmaal door hebt dat je echt moet spelen om te deflecten en de posture meter te vullen ipv de oude manier, dodgen en de hp bar proberen leeg te krijgen, het mij een stuk beter af gaat, het blijft wel een super pittig spel uiteraard, maar dat maakt het juist leuk. :)

Wat betreft het hele stealth gebeuren, zou ik je adviseren om in de skilltree de passive te nemen dat je moeilijker te detecten bent in stealth. :*)
Ik snap wat je bedoelt maar het klikt bij mij gewoon echt niet. Ik denk op de juiste momenten deflect maar dan is het ritme weer net ff anders of is het een andere swipe of een hele serie of zo. Ik wordt gewoon altijd geraakt. Ik vind het ook jammer dat je eigenlijk niet kan grinden om een level of wat te pakken. Je moet die mini bosses verslaan om iets van een level te pakken maar daar loop ik kneiterhard op vast.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:12
Ondertussen ben ik gister eindelijk maar eens aan Bloodborne begonnen :P
Gaat me blijkbaar nog wel goed af dan, die straat ben ik wel door... ben net voorbij het punt dat je de poort open kan maken terug naar dat ding waarmee je naar de hunter's dream kan. Als ik me niet vergis 2 keer dood gegaan tot nu toe, maar niet in die straat (net er voorbij aan die gast met baksteen in zijn hand, en er boven bij die 2 grote hond/wolf-achtige beesten).
Had wel een raar probleem, camera schoot steeds willekeurig een stuk omhoog. Andere controller gepakt en probleem was weg, maar die 1e controller in andere games nooit problemen mee gehad. Hopelijk is hij niet kaduuk...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
rajackar schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:08:
[...]

Ik snap wat je bedoelt maar het klikt bij mij gewoon echt niet. Ik denk op de juiste momenten deflect maar dan is het ritme weer net ff anders of is het een andere swipe of een hele serie of zo. Ik wordt gewoon altijd geraakt. Ik vind het ook jammer dat je eigenlijk niet kan grinden om een level of wat te pakken. Je moet die mini bosses verslaan om iets van een level te pakken maar daar loop ik kneiterhard op vast.
Ik voel je hoor, ik heb me denk ik wel 3 uur stuk gebeten op die general met die speer.
De run dat ik hem eindelijk neer had heeft hij mij 1 keer geraakt, die progressie vind ik mooi om te zien dat je hem op een gegeve moment helemaal door hebt en kan ontleden.

Heb zelf nog niet veel echte bosses meegemaakt, maar die vallen mij wel vies tegen. :P

Ik probeer maar een beetje mijn HP/posture te upgraden met die beads, kan je toch net wat meer foutjes maken. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koentje3
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 15:33
Anton.net schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:41:

We will see...
Ja ik ben ook nieuwsgierig :). Stiekem heb ik wel hoop op een paar leuke announcements. Ze introduceren vandaag inderdaad State of Play, kan me voorstellen dat ze dit goed willen doen om publiek/pers te binden.

Maargoed misschien moeten we het ook doen met een paar trailers en release dates :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
Ik vind het wel jammer dat er nog geen tweakers review is van Sekiro.. het zal toch niet te moeilijk zijn voor Jurian? :p haha!

Bloodborne review is er wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ze lopen super veel games achter qua reviews. Maar wel previews van games dat bijna niemand interesseert |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:08:
[...]

Het punt is dat levels grinden bij Sekiro weinig uit had gemaakt. De movesets zijn gecompliceerder en daarbij is de combat dus veel dieper. Kun je wel leuk met 999 strength, stamina en vitality aan komen kakken bij een gemiddelde Sekiro baas (of zelfs NPC's), ik kan je verzekeren dat je dan nog steeds gesloopt wordt als je niet kunt deflecten en openingen zoekt. Ja je zal per hit uiteraard meer damage doen en minder damage absorben, maar dan nog. De game draait echt puur om oefenen en beter worden. Dat betekent overigens niet dat ik bij de meeste bazen met alle liefde online co-op of een NPC zou inschakelen. Meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:52:
[...]

Het punt is dat levels grinden bij Sekiro weinig uit had gemaakt. De movesets zijn gecompliceerder en daarbij is de combat dus veel dieper. Kun je wel leuk met 999 strength, stamina en vitality aan komen kakken bij een gemiddelde Sekiro baas (of zelfs NPC's), ik kan je verzekeren dat je dan nog steeds gesloopt wordt als je niet kunt deflecten en openingen zoekt. Ja je zal per hit uiteraard meer damage doen en minder damage absorben, maar dan nog. De game draait echt puur om oefenen en beter worden. Dat betekent overigens niet dat ik bij de meeste bazen met alle liefde online co-op of een NPC zou inschakelen. Meteen.
Ik snap wat je bedoelt maar een paar extra hits kunnen pakken zou ik wel prettig vinden.
Maar goed, ik kijk het nog even aan. Mijn eerste indruk is iig minder positief dan dark souls en bloodborne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:21
Hebben jullie ook problemen met het verkrijgen van een sms om in te loggen via de tweestapsverificatie?

EDIT: Al opgelost; al duurde het wel een kwartier voordat ik een sms kreeg. :+

[ Voor 28% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 25-03-2019 17:12 ]

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BOAU3GkgY55X5ErwxVv9bCyL/full.jpg

Far Cry New Dawn is nu in de aanbieding in de PS Store.
Ik heb de game gekocht en meteen de hond 'Timber' bevrijd.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Stunten en vijanden aan gort rijden op een motor in Steel Rats, een nieuwe game die omschreven wordt als een "2,5D combat arcade platformer". Een demo is sinds kort beschikbaar in de Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Tweakmans Ziet er wel grappig uit, maar is voor mij niet echt interessant als ik naar alle andere games om te spelen. Ben ook bang dat na een uurtje het nieuwe ervan is en ook het leuke ...

@bram1984 Level design van Sekiro vind ik ook weer prachtig van wat ik heb gezien, maar de combat is echt too hardcore and unforgiving voor mij. Je chipt maar kleine stukjes health af en je moet echt perfect parryen enzo, en dat is nooit zo mijn sterkste kant. Ik dodge/roll liever. En dan al die stages bij die bosses, ik ben al blij als ik een boss 1x omleg... Nee, ik kijk af en toe wel een filmpje op YT. Vond de
spoiler:
Guardian Ape
wel een toffe boss om te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:06:
@Tweakmans Ziet er wel grappig uit, maar is voor mij niet echt interessant als ik naar alle andere games om te spelen. Ben ook bang dat na een uurtje het nieuwe ervan is en ook het leuke ...

@bram1984 Level design van Sekiro vind ik ook weer prachtig van wat ik heb gezien, maar de combat is echt too hardcore and unforgiving voor mij. Je chipt maar kleine stukjes health af en je moet echt perfect parryen enzo, en dat is nooit zo mijn sterkste kant. Ik dodge/roll liever. En dan al die stages bij die bosses, ik ben al blij als ik een boss 1x omleg... Nee, ik kijk af en toe wel een filmpje op YT. Vond de
spoiler:
Guardian Ape
wel een toffe boss om te zien...
Haha ja puurder dan dit ga je gameplay niet krijgen. Ja het is hardcore, maar het gevoel als je een baas omlegt is en blijft onbeschrijfelijk. Die vind je in geen enkele andere type games.
Pagina: 1 ... 93 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.